Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:14:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 409 410 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6359957 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20100 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 22:09:29 »

Az a hidegindító patron lesz, lényegében úgy kellene működnie, hogy hideg motornál húz a bowdenen, hogy magasabb fordulatszámon pörögjön, míg el nem ér egy bizonyos hőmérsékletet és utána visszaengedi a fordulatszámot.

(ebben nem vagyok biztos, GinJoy tudja jobban, de talán ez végzi a klímakompresszor berántása utáni leesett fordulatszám stabilizálását is, de ez nem tuti...)

Holnap kiderül, működik e a patron, most ideiglenesen a bovdent beszorítottam egy alátéttel a lukba. most indulás után szépen 1000-1100körüli fordulaton jár a motor.
A bovdent lehet külön kapni? vagy ki kell találjak valami véglegesebb fajtáját a bovdenvég rögzítésének?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20101 Dátum: 2012.11.30 péntek, 06:21:53 »

Az a hidegindító patron lesz, lényegében úgy kellene működnie, hogy hideg motornál húz a bowdenen, hogy magasabb fordulatszámon pörögjön, míg el nem ér egy bizonyos hőmérsékletet és utána visszaengedi a fordulatszámot.

(ebben nem vagyok biztos, GinJoy tudja jobban, de talán ez végzi a klímakompresszor berántása utáni leesett fordulatszám stabilizálását is, de ez nem tuti...)
GinJoy is így tudja(majdnem) Az mk1-nél emeli hőmérséklet függően a termosztátról jövő bowden, klímánál, és hátramenetnél az akksi alatti. Mk2-nél mindent ez az egy csinál, de nem a hőmérséklettől függ, hanem tartja a fordulatot a jelek számításai szerint. Tehát nem emeli magasabbra, hanem pl hidegben nem engedi lejjebb esni, hanem akkor is a jó fordulatra emeli. Meg klímánál is valóban, meg hidegen a fordulat esését is lassítja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20102 Dátum: 2012.11.30 péntek, 06:23:36 »

Holnap kiderül, működik e a patron, most ideiglenesen a bovdent beszorítottam egy alátéttel a lukba. most indulás után szépen 1000-1100körüli fordulaton jár a motor.
A bovdent lehet külön kapni? vagy ki kell találjak valami véglegesebb fajtáját a bovdenvég rögzítésének?
Ez az a bowden:
http://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140890000-adagolo-nagynyomasu-szivattyu/140890390-uzemanyag-adagolo-alkatreszei/15130-alapjarat-allito-bowden-ford-mondeo-1996-2000

Ha a motoroddal kapcsolatos hibákat a dízeles topic-ba írod, könnyebben megtalálom, könnyebben segítek, mert oda mindig benézek, a többibe csak hóba (hébe-hóba)  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20103 Dátum: 2012.11.30 péntek, 07:25:01 »

Ez az a bowden:
http://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140890000-adagolo-nagynyomasu-szivattyu/140890390-uzemanyag-adagolo-alkatreszei/15130-alapjarat-allito-bowden-ford-mondeo-1996-2000

Ha a motoroddal kapcsolatos hibákat a dízeles topic-ba írod, könnyebben megtalálom, könnyebben segítek, mert oda mindig benézek, a többibe csak hóba (hébe-hóba)  Wink

Köszönöm
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #20104 Dátum: 2012.11.30 péntek, 15:35:51 »

Sziasztok!

Történt egy "kisnagy" balesetem. Keresek baloldali hátsó burkot. Nem baj, ha használt vagy bontott. Jönnek az ünnepek, szorulóban vagyok Sad  szomoru1

http://img171.imageshack.us/img171/6569/dscf3650l.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/4601/dscf3651x.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/4497/dscf3649n.jpg
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20105 Dátum: 2012.11.30 péntek, 19:41:37 »

Sziasztok!
MK2-es 1.8 TD Mondom van. Pár napja észleltem hogy beindítás után 2 másodpercenként, periódikusan ciripelő- nyikorgó hangot hallok, ami menet közben is ugyanilyen intenzitással tart - tehát állandó - fordulatszámtól teljesen függetlenül. Motortérben hallom a hibát. Előre is köszönöm ha ezek alapján meg tudná valaki mondani mi a hiba. Olvasgattam más nyikorgó ciripelő hibát is, fűtőventillátor hibát találtam, de ezt már kizártam, a fokozatok erősségénél sem változik a hang és nem is belülről jön.
Előre is köszönöm Nektek.

Sziasztok, Dávid
bőven elég egy helyre beírnod a bajod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #20106 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:34:57 »

Sziasztok! Ma soron következő szervízen voltam (165ekm; olaj, szűrők stb, nem ez az érdekes) és dumáltunk a szerelőmmel, mondom, hogy a következőnél akkor jön a vezérlés csere. Furcsán nézett, Focus I van neki, azt mondja 150ekm a csereperiódus. Persze hitetlenkedtem. Erre belépett az okos számítógépébe, és tényleg ezt dobta ki motorkód szerint. Eddig mindent ezen adatbázis alapján intéztünk; méret, alkatrész stb., tehát bíztam benne. Mi a véleményetek? Konkréten a 150ekm-es vezérlés cseréről?  wave worship
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20107 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:36:27 »

Sziasztok! Ma soron következő szervízen voltam (165ekm; olaj, szűrők stb, nem ez az érdekes) és dumáltunk a szerelőmmel, mondom, hogy a következőnél akkor jön a vezérlés csere. Furcsán nézett, Focus I van neki, azt mondja 150ekm a csereperiódus. Persze hitetlenkedtem. Erre belépett az okos számítógépébe, és tényleg ezt dobta ki motorkód szerint. Eddig mindent ezen adatbázis alapján intéztünk; méret, alkatrész stb., tehát bíztam benne. Mi a véleményetek? Konkréten a 150ekm-es vezérlés cseréről?  wave worship
Citromhéja francia fhosára 240-et mondanak
sorry! 230 csak. lúzerek
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.30 péntek, 20:40:04 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20108 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:39:23 »

GinJoy is így tudja(majdnem) Az mk1-nél emeli hőmérséklet függően a termosztátról jövő bowden, klímánál, és hátramenetnél az akksi alatti. Mk2-nél mindent ez az egy csinál, de nem a hőmérséklettől függ, hanem tartja a fordulatot a jelek számításai szerint. Tehát nem emeli magasabbra, hanem pl hidegben nem engedi lejjebb esni, hanem akkor is a jó fordulatra emeli. Meg klímánál is valóban, meg hidegen a fordulat esését is lassítja
Nagyszerű, okosabb lettem megint. Smiley Vagy mégse... idiota Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #20109 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:44:01 »

Citromhéja francia fhosára 240-et mondanak
sorry! 230 csak. lúzerek

Szia! Lehet, hogy nagyok fáradt vagyok, de nem értelek... wow1
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20110 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:46:52 »

Szia! Lehet, hogy nagyok fáradt vagyok, de nem értelek... wow1
vett az öreg mondeo helyett egy 2007-es 307 1,6hdi-t erre mondják, hogy 144000 mérföld a szíjcsere periódus
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20111 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:49:39 »

Szia! Lehet, hogy nagyok fáradt vagyok, de nem értelek... wow1

Lényegében én sem igazán, biztos "bekávézott"... Grin Citromhéja egy volt tag, a francia phos gondolom egy csigazabáló (PSA konszern) jószága és annak a vez.csere periódusa 230e km. Igazából én sem értem, rájöttem...  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #20112 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:51:16 »

vett az öreg mondeo helyett egy 2007-es 307 1,6hdi-t erre mondják, hogy 144000 mérföld a szíjcsere periódus

Oké így már értem. Mindazonáltal nem merném kipróbálni. Ez a 150 is túlzónak tűnik; valahogy 90ezer van bennem. Maradok is ennél, azt hiszem.  integet2
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20113 Dátum: 2012.11.30 péntek, 21:21:09 »

Oké így már értem. Mindazonáltal nem merném kipróbálni. Ez a 150 is túlzónak tűnik; valahogy 90ezer van bennem. Maradok is ennél, azt hiszem.  integet2
Az a biztos. Inkább előbb, mint későn...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #20114 Dátum: 2012.11.30 péntek, 22:51:26 »

Oké így már értem. Mindazonáltal nem merném kipróbálni. Ez a 150 is túlzónak tűnik; valahogy 90ezer van bennem. Maradok is ennél, azt hiszem.  integet2
Nekem is ennyit mondtak az autofortnál, a szentendrei úton, akkor még megvolt, amikor az autót vettük (2006), tehát ülhet az a 150e, de szerintem  öreg autónál ezt nem érdemes reszkírozni.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20115 Dátum: 2012.12.01 szombat, 16:34:33 »

Sziasztok! Ma soron következő szervízen voltam (165ekm; olaj, szűrők stb, nem ez az érdekes) és dumáltunk a szerelőmmel, mondom, hogy a következőnél akkor jön a vezérlés csere. Furcsán nézett, Focus I van neki, azt mondja 150ekm a csereperiódus. Persze hitetlenkedtem. Erre belépett az okos számítógépébe, és tényleg ezt dobta ki motorkód szerint. Eddig mindent ezen adatbázis alapján intéztünk; méret, alkatrész stb., tehát bíztam benne. Mi a véleményetek? Konkréten a 150ekm-es vezérlés cseréről?  wave worship

Szvsz, az a 150.000 km vagy 6 év az első cserére vonatkozik, ahogy öregedik a motor a csere periódus egyre rövidebb. Én 60.000km-80.000km-ként vagy 6 évenként cserélnék. Olcsóbb 60k-ként cserélni mint kockáztatni és kicsengetni egy motorcserét.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20116 Dátum: 2012.12.01 szombat, 16:52:26 »

Szvsz, az a 150.000 km vagy 6 év az első cserére vonatkozik, ahogy öregedik a motor a csere periódus egyre rövidebb. Én 60.000km-80.000km-ként vagy 6 évenként cserélnék. Olcsóbb 60k-ként cserélni mint kockáztatni és kicsengetni egy motorcserét.

Én 100nál fogom cserélni, annyit kikell bírjon. Nhogy már a nyúl vigye a puskát  eplus2 ha még is, akkor kap egy kannát egy doboz gyufával Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20117 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 10:22:49 »

Én 100nál fogom cserélni, annyit kikell bírjon. Nhogy már a nyúl vigye a puskát  eplus2 ha még is, akkor kap egy kannát egy doboz gyufával Cheesy
Szegény Mondeo-dat már annyit fenyegetted ezzel, hogy szerintem kezd idegbeteg lenni... Grin Vagy csak Te vagy pirománában szenvedő egyén?  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20118 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 10:23:59 »

Nekem is ennyit mondtak az autofortnál, a szentendrei úton, akkor még megvolt, amikor az autót vettük (2006), tehát ülhet az a 150e, de szerintem  öreg autónál ezt nem érdemes reszkírozni.

Szvsz, az a 150.000 km vagy 6 év az első cserére vonatkozik, ahogy öregedik a motor a csere periódus egyre rövidebb. Én 60.000km-80.000km-ként vagy 6 évenként cserélnék. Olcsóbb 60k-ként cserélni mint kockáztatni és kicsengetni egy motorcserét.

 eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20119 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 12:43:38 »

Szegény Mondeo-dat már annyit fenyegetted ezzel, hogy szerintem kezd idegbeteg lenni... Grin Vagy csak Te vagy pirománában szenvedő egyén?  eplus2

Á nem szenvedek én ilyesmibe Cheesy de néha nem árt neki egy kis fenyítés eplus2 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20120 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:43:21 »

Üdv!
Valaki meg tudná nekem mondani hogy kb hány liter fagyálló kell az 1.8 Td-be??
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20121 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:53:33 »

Üdv!
Valaki meg tudná nekem mondani hogy kb hány liter fagyálló kell az 1.8 Td-be??

6-7. Attól függ mennyire csapolod le.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20122 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 15:55:09 »

Üdv!
Valaki meg tudná nekem mondani hogy kb hány liter fagyálló kell az 1.8 Td-be??
3-4 kiló fagyálló koncentrátum (nem gagyi!) és a maradék ioncserélt víz. Érdemes leereszeni a régit, ki tudja mi van benne, majd feltölteni a tartályon keresztül, utána beröffenteni a motort, adni még hozzá löttyöt, várni, hogy melegedjen (természetesen a kupak ne legyen rajta a kiegyenlítőn!), majd járatni 1500-2000-es fordulatokon 5-10 másodperceket, majd megint vízcsekk, töltés ha kell, megint egy kis túráztatás, lötyi bele max jelzésig és kupak vissza. Majd egy pár kilométeres kanyar után ismét ellenőrizni a lötty mennyiségét. Ekkor már óvatosan, ha kell még rá tölteni, inkább várj a leállás után egy fél órát. Smiley
(ha 100%-ra akarsz menni, akkor a leengedés után, "átmosod" a vízrendszert... Akár csapvízzel, akár ioncserélt víz+tisztítófolyadék kombinációval, majd utána ezt is leereszted és jöhet az új fagyállós keverék)
Tipp: ha leereszted a vizet, egyúttal érdemes kivenni a kiegyenlítő tartályt is és alapos kitakarítani... elképesztő dzsuva tud benne lenni, ha az előző tulajok nem foglalkoztak vele... jah és megszorulhat emiatt a bója benne, ami az AWS-re adja a jelet, hogy van víz-nincs víz...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20123 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 15:58:59 »

3-4 kiló fagyálló koncentrátum (nem gagyi!) és a maradék ioncserélt víz.
összesen mennyi?  Wink
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20124 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 18:16:50 »

3-4 kiló fagyálló koncentrátum (nem gagyi!) és a maradék ioncserélt víz. Érdemes leereszeni a régit, ki tudja mi van benne, majd feltölteni a tartályon keresztül, utána beröffenteni a motort, adni még hozzá löttyöt, várni, hogy melegedjen (természetesen a kupak ne legyen rajta a kiegyenlítőn!), majd járatni 1500-2000-es fordulatokon 5-10 másodperceket, majd megint vízcsekk, töltés ha kell, megint egy kis túráztatás, lötyi bele max jelzésig és kupak vissza. Majd egy pár kilométeres kanyar után ismét ellenőrizni a lötty mennyiségét. Ekkor már óvatosan, ha kell még rá tölteni, inkább várj a leállás után egy fél órát. Smiley
(ha 100%-ra akarsz menni, akkor a leengedés után, "átmosod" a vízrendszert... Akár csapvízzel, akár ioncserélt víz+tisztítófolyadék kombinációval, majd utána ezt is leereszted és jöhet az új fagyállós keverék)
Tipp: ha leereszted a vizet, egyúttal érdemes kivenni a kiegyenlítő tartályt is és alapos kitakarítani... elképesztő dzsuva tud benne lenni, ha az előző tulajok nem foglalkoztak vele... jah és megszorulhat emiatt a bója benne, ami az AWS-re adja a jelet, hogy van víz-nincs víz...)

Uhh köszike worship munkahelyről hoztam tömény fagyállót és azzal akarom lecserélni ha csak fagyállót öntök bele semmi mást az baj??
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20125 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 19:08:45 »

Udv!
VSS jelado pontosan merre van a valton?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20126 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:57:55 »

Udv!
VSS jelado pontosan merre van a valton?
a jobbos féltengely kihajtás fölött nagyjából
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20127 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:35:34 »

a jobbos féltengely kihajtás fölött nagyjából

köszi integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20128 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:51:09 »

Udv!
VSS jelado pontosan merre van a valton?
http://img11.aprod.hu/images_aprodhu/3798253_2_644x461_mondeo-valto-fenykepek.jpg
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20129 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:14:55 »

Ma azt vettem észre hogy nem világít a jobb hátsó helyzetjelzőm. Gondoltam csak kiégett az izzó, hát nem úgy tűnik.  Undecided Kivettem a régit betettem az újat, semmi. Megnéztem a régi izzót látszólag nincs baja. Ilyenkor mi a következő lépés? Beázhatott és azért szaródott el vagy az izzótábla ment tönkre? A helyzet jelző mellet meg a ködzáró fény van nem? Csak egy üres hely volt ott izzó nélkül.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20130 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:29:15 »

Ez az a bowden:
http://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140890000-adagolo-nagynyomasu-szivattyu/140890390-uzemanyag-adagolo-alkatreszei/15130-alapjarat-allito-bowden-ford-mondeo-1996-2000

Ha a motoroddal kapcsolatos hibákat a dízeles topic-ba írod, könnyebben megtalálom, könnyebben segítek, mert oda mindig benézek, a többibe csak hóba (hébe-hóba)  Wink

Most nézem hogy merre lax, polgármester pubit ismered?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20131 Dátum: 2012.12.04 kedd, 01:05:39 »

Uhh köszike worship munkahelyről hoztam tömény fagyállót és azzal akarom lecserélni ha csak fagyállót öntök bele semmi mást az baj??
Baj, túl sűrű lesz, meghal a vízpumpa, ill. a keringés elégtelensége miatt eldugulhatnak a járatok. (tehát akár fel is forrhat a motor) Meg óvatosan, hogy milyen fagyállót teszel bele, meg kell felelnie pár előírásnak, mivel az ad kenést a vízpumpának. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20132 Dátum: 2012.12.04 kedd, 01:09:37 »

Ma azt vettem észre hogy nem világít a jobb hátsó helyzetjelzőm. Gondoltam csak kiégett az izzó, hát nem úgy tűnik.  Undecided Kivettem a régit betettem az újat, semmi. Megnéztem a régi izzót látszólag nincs baja. Ilyenkor mi a következő lépés? Beázhatott és azért ***ódott el vagy az izzótábla ment tönkre? A helyzet jelző mellet meg a ködzáró fény van nem? Csak egy üres hely volt ott izzó nélkül.

Adj direktbe áramot az izzótábla lábaitól a helyzetjelzőhöz és kiderül. Ha világít, akkor a vezetékekkel lesz a gond. Vagy esetleg "elvékonyodott" biztosíték. (bár akkor nem is kéne égnie) Jah és próbáld meg (a lámpakapcsoló hibáját kizárandó-), kivett kulccsal a parkoló fényt is, jobb-bal állásban. Olyankor ugye csak a első-hátsó helyzetjelző ég egy-egy oldalon, minden más fény nélkül. (rendszámtábla világítás, műszerfal világítás olyankor nem világíthat)
A többi 3 világít rendesen "normális" helyzetjelző kapcsolásnál?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.04 kedd, 01:13:45 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20133 Dátum: 2012.12.04 kedd, 01:14:47 »

összesen mennyi?  Wink

Őőőő, lekváros kenyér? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20134 Dátum: 2012.12.04 kedd, 03:08:38 »

Most nézem hogy merre lax, polgármester pubit ismered?
látásból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20135 Dátum: 2012.12.04 kedd, 07:46:16 »

Adj direktbe áramot az izzótábla lábaitól a helyzetjelzőhöz és kiderül. Ha világít, akkor a vezetékekkel lesz a gond. Vagy esetleg "elvékonyodott" biztosíték. (bár akkor nem is kéne égnie) Jah és próbáld meg (a lámpakapcsoló hibáját kizárandó-), kivett kulccsal a parkoló fényt is, jobb-bal állásban. Olyankor ugye csak a első-hátsó helyzetjelző ég egy-egy oldalon, minden más fény nélkül. (rendszámtábla világítás, műszerfal világítás olyankor nem világíthat)
A többi 3 világít rendesen "normális" helyzetjelző kapcsolásnál?

Megnézem ezeket amiket írtál. Igen a többi rendesen világít. Köszönöm.  worship

Még korán reggel van de jól látom hogy a 35-ös számú 7,5 barna biztosíték a jobb hátsó helyzetjelzőé?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20136 Dátum: 2012.12.04 kedd, 09:42:26 »

Adj direktbe áramot az izzótábla lábaitól a helyzetjelzőhöz és kiderül. Ha világít, akkor a vezetékekkel lesz a gond. Vagy esetleg "elvékonyodott" biztosíték. (bár akkor nem is kéne égnie) Jah és próbáld meg (a lámpakapcsoló hibáját kizárandó-), kivett kulccsal a parkoló fényt is, jobb-bal állásban. Olyankor ugye csak a első-hátsó helyzetjelző ég egy-egy oldalon, minden más fény nélkül. (rendszámtábla világítás, műszerfal világítás olyankor nem világíthat)
A többi 3 világít rendesen "normális" helyzetjelző kapcsolásnál?

Most nem volt sok időm és hideg is volt és ráadásul szépen is voltam felöltözve, nem bütyköltem, nem feküdtem le az autó mellé, így csak a parkolófényt néztem meg. Akkor sem világít ezek szerint nem a kapcsolónál van a hiba. Majd valamikor hétvégén vagy esetleg kifundáljuk a szolnoki minitalin hogy mit lehet vele kezdeni.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20137 Dátum: 2012.12.04 kedd, 13:29:06 »

Megnézem ezeket amiket írtál. Igen a többi rendesen világít. Köszönöm.  worship

Még korán reggel van de jól látom hogy a 35-ös számú 7,5 barna biztosíték a jobb hátsó helyzetjelzőé?

Igen 33 és 35 a két oldalé, de sajna egy körön vannak, tehát az elsőké is ezek. Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20138 Dátum: 2012.12.04 kedd, 15:56:53 »


Pompás! köszi wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20139 Dátum: 2012.12.04 kedd, 19:18:40 »

Igen 33 és 35 a két oldalé, de sajna egy körön vannak, tehát az elsőké is ezek. Sad

Akkor nem biztosíték.  szomoru1 Miért is úsznám meg egy 20Ft-os tétellel.  nyes
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20140 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:24:04 »

Baj, túl sűrű lesz, meghal a vízpumpa, ill. a keringés elégtelensége miatt eldugulhatnak a járatok. (tehát akár fel is forrhat a motor) Meg óvatosan, hogy milyen fagyállót teszel bele, meg kell felelnie pár előírásnak, mivel az ad kenést a vízpumpának. Smiley

A márkáját nem tudom mert 200 literes hordóba kapjuk de kék színű ezt tesszük a MAN TGA-akba csak jó lehet  akkor felhígítom a tömény fagyállót meg kitakarítom a kiegyenlítőt! Köszi a segítséget! worship smile
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20141 Dátum: 2012.12.05 szerda, 03:45:42 »

A márkáját nem tudom mert 200 literes hordóba kapjuk de kék színű ezt tesszük a MAN TGA-akba csak jó lehet  akkor felhígítom a tömény fagyállót meg kitakarítom a kiegyenlítőt! Köszi a segítséget! worship smile

Szívesen. Kb. -35 és -25 fok közé kell keverni a löttyöt, de ha -38 az sem baj, de sokkal több már ne legyen. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20142 Dátum: 2012.12.05 szerda, 09:35:58 »

Szívesen. Kb. -35 és -25 fok közé kell keverni a löttyöt, de ha -38 az sem baj, de sokkal több már ne legyen. Wink

Tavaly az Astrába megnézettük a benzinkúton hogy mi a fagyási pontja a hűtőfolyadéknak, a forma belenéz asszongya' -62 °C. Szakadtam a röhögéstől. Apumtól kérdezem mit öntöttél bele? -Tudja a tököm évek óta ez van benne. Valószínűnek tartom hogy annak idején a koncentrátumot keverés nélkül töltötte be.  nyes
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20143 Dátum: 2012.12.05 szerda, 13:39:26 »

Tavaly az Astrába megnézettük a benzinkúton hogy mi a fagyási pontja a hűtőfolyadéknak, a forma belenéz asszongya' -62 °C. Szakadtam a röhögéstől. Apumtól kérdezem mit öntöttél bele? -Tudja a tököm évek óta ez van benne. Valószínűnek tartom hogy annak idején a koncentrátumot keverés nélkül töltötte be.  nyes
taps Akkor mehet Szibériába is az öreged, nem fagy be. Grin Viszont vagy érdemes lenne hígítani, vagy lecserélni. Esetleg az sem kizárt, hogy rosszul mérte a fazon... Vagy sz*r volt a mérőeszköze. Cheesy

Itt egy kis olvasnivaló, a fagyállóról és úgy általában is : http://www.medikemia.hu/index.php?p=contents&cid=701
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #20144 Dátum: 2012.12.05 szerda, 16:40:43 »

Válasz
Sziasztok!

Történt egy "kisnagy" balesetem. Keresek baloldali hátsó burkot. Nem baj, ha használt vagy bontott. Jönnek az ünnepek, szorulóban vagyok  szomoru1

Hálás köszönet [ Error ] kollégának a lámpákért worship. Hatalmas szíve van. angel
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.05 szerda, 16:42:48 írta chungee » Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20145 Dátum: 2012.12.05 szerda, 19:58:06 »

Szívesen. Kb. -35 és -25 fok közé kell keverni a löttyöt, de ha -38 az sem baj, de sokkal több már ne legyen. Wink
Na vasárnapra megvan a project kilincs felrakás és fagyálló  lecserélése! vigyor3 Grin
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #20146 Dátum: 2012.12.05 szerda, 21:51:53 »

Akkor nem biztosíték.  szomoru1 Miért is úsznám meg egy 20Ft-os tétellel.  nyes
A kapcsolót nagyon hamar kizártad, amikor nekem nem volt hátul helyzetjelzőm, a kapcsoló volt rossz, ill a hozzá vezető kábel végén a stekker. A kapcsoló oldala komkrétan kiolvadt, a stekkerben elégett a csatlakozók közül 1 vagy több is, nem emlékszem. Szerintem szedd ki, nézd meg.
De még a hátsólámpára menő stekker is tud huncutkodni, hasonlóképpen szétégnek benne kontaktusok.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20147 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 00:08:06 »

A kapcsolót nagyon hamar kizártad, amikor nekem nem volt hátul helyzetjelzőm, a kapcsoló volt rossz, ill a hozzá vezető kábel végén a stekker. A kapcsoló oldala komkrétan kiolvadt, a stekkerben elégett a csatlakozók közül 1 vagy több is, nem emlékszem. Szerintem szedd ki, nézd meg.
De még a hátsólámpára menő stekker is tud huncutkodni, hasonlóképpen szétégnek benne kontaktusok.
Üdv

Csak a jobb hátsó nem világít. Ha parkolófény állásba teszem akkor sem világít, de a jobb első igen. Majd vasárnap a szolnoki mondeo minitalin a klub társakkal megvizsgáljuk a dolgokat.  worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20148 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 00:23:35 »

Csak a jobb hátsó nem világít. Ha parkolófény állásba teszem akkor sem világít, de a jobb első igen. Majd vasárnap a szolnoki mondeo minitalin a klub társakkal megvizsgáljuk a dolgokat.  worship
azért nézd csak meg azt a biztosítékot. igaz, hogy a kezelési erre írja az elsőket is, de azok külön vannak. a 35-ös az ellenőrizendő. 7,5a-es, alsó sor, jobbról a 4.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20149 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 00:54:27 »

azért nézd csak meg azt a biztosítékot. igaz, hogy a kezelési erre írja az elsőket is, de azok külön vannak. a 35-ös az ellenőrizendő. 7,5a-es, alsó sor, jobbról a 4.

Holnap délelőtt végre lesz egy kis időm, rápillantok, végül is veszteni valóm nincsen. Van egy zacskó tele új biztosítékkal a kesztyűtartóban, mindenféle színű sőt van még olyan is ami a mondiba nem is jó. Eddig soha nem volt rá szükség egyre sem, mert soha nem volt olyan szerencsém hogy ennyivel megússzam.  hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 409 410 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.