Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:06:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 418 419 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348659 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #20550 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:36:34 »

Igazából az az árkategória amiben gondolkozok az a 350-450 közötti vételár ezért nézegetek ilyen 4-500 között.

Én is egy először egy V6 mondeóba szerettem bele, de én nyúl vagyok bevállalni. Inkább egy lomhább TD, de talán biztosabb.



Elsőnek azért jobb egy TD Smiley Én is ezzel kezdtem másfél éve, aztán mostanában keresgéltem fullos felújításhoz donort, találtam is egy jót, aztán brahiból rákerestem ST200-ra, és bumm, hát nem megtalálom álmaim autóját? De Cheesy Kezdhetek fosni a tankolásoktól erősen x)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #20551 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:39:39 »

A módszer működik.

Pár észrevétel:

A kereket nem kell leszedni hozzá, szépen hozzá lehet férni.
Kilazítani akkor nehéz, ha a baromállat futóművesek izomból ráhúzzák az ellenanyát, "nehogy lelazuljon és baleset legyen belőle, na meg nehogymá' otthon állítgassa a kuncsaft a kerékösszetartást mert akkor én miből élek" alapon. Gyakorlatilag az összes ilyen.

A megoldás erre az, hogy egyszer lelazítod magadnak csavarlazítóval/gázlámpával, utána bezsírozod és érzéssel húzod meg újra. Onnantól emelés és aláfekvés nélkül, fél kézzel is le lehet lazítani a kontraanyát.

Ha futóművesnél állítják be, akkor ne engedd, hogy ő húzza rá a méteres kulcsával, hanem vedd ki a kezéből, tegyél alá zsírt és húzd meg magadnak. Megéri. nyes

Mondjuk ha alá tudsz állni a kocsinak, akkor naná h maradhat a kerék. Talajszinten már problémásabb  nyes Rászorítani meg nem is kell annyira a totál beragadáshoz, elég ha az utóbbi 10 évben senki nem tekergette a csavart. Úgy berohad mint a hétszentség  laugh
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #20552 Dátum: 2013.02.22 péntek, 20:57:20 »

Mondjuk ha alá tudsz állni a kocsinak, akkor naná h maradhat a kerék. Talajszinten már problémásabb  nyes Rászorítani meg nem is kell annyira a totál beragadáshoz, elég ha az utóbbi 10 évben senki nem tekergette a csavart. Úgy berohad mint a hétszentség  laugh

Én csak a személyes tapasztalatomat tudom megosztani. Nekem is be volt rohadva, de akna, emelés és kerékleszedés nélkül ki tudtam lazítani. A Mondeon is és a Fiestán is.

Aztán egyszer véletlenül hagytam egy futóművesnek, hogy ő szorítsa rá. Mindkettő autón, egymástól független szervízekben. Na utána le kellett vennem a kereket mindkettőről, mert anélkül nem tudtam lelazítani.

Ami engem felbosszantott a barom izomból ráhúzáson túl, az az ár/szolgáltatás arány. Ezeken a Fordokon csak a kerékösszetartás állítható, más nem. Azt pedig egy sima lézeres szintezővel otthon is lehet, ha tudod a pontos értékeket. Ami a bonyolultság kedvért nulla a legtöbb Fordon. Így elég drága az az 5-6e forint azért, hogy izomból rátépjék neked a kontraanyát.  falbav
Naplózva
CircusofPower86
Vendég
« Új hozzászólás #20553 Dátum: 2013.02.23 szombat, 10:02:18 »

Kulcs nélkül ki tudod nyitni a csomit úgy, hogy benyomod a zárbetétet (miközben elvileg be van zárva az autó)?

Igen, be tudom nyomni, ki is nyílik a csomi ajtó.(mindig nyílik, akkor is, ha a kp zárral lezártam a többi ajtót)
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20554 Dátum: 2013.02.23 szombat, 16:56:55 »

Igen, be tudom nyomni, ki is nyílik a csomi ajtó.(mindig nyílik, akkor is, ha a kp zárral lezártam a többi ajtót)
Akkor gondolom nincs kapcsolat a kettő között.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20555 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:27:07 »

megint egy jó konstrukciót csesztek szét, és ilyen baromságok történnek miatta

Nem, sajnos ez az én hibám, kukásak a lengéscsillapítóim, így gondolom sokkal többet melóznak a rugók  eplus2 de sor kerül mostmár arra is. +Nem gyári rugó volt benne, valami utgyártott. Most ford került bele smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20556 Dátum: 2013.02.23 szombat, 18:32:24 »

Elsőnek azért jobb egy TD Smiley Én is ezzel kezdtem másfél éve, aztán mostanában keresgéltem fullos felújításhoz donort, találtam is egy jót, aztán brahiból rákerestem ST200-ra, és bumm, hát nem megtalálom álmaim autóját? De Cheesy Kezdhetek fosni a tankolásoktól erősen x)

Nem csak elsőnek, oké?! Kikérem a TD-sek nevében.  beka3  nyes Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #20557 Dátum: 2013.02.23 szombat, 19:22:47 »

Sziasztok,

új vagyok itt, még csak most tervezek mondeo-t venni. sajnos még nem tudtam átrágni magam mindenen, ami infó itt már összegyűlt.

Igazából MK2 mondeoban gondolkozok, mk3-ból csak a legolcsóbbak férnének bele és nem maradna tartalék esetleges javitásokra, meghibásodásokara. ugy meg nem szeretek venni semmit...
A mondeora azért gondoltam mert kellene egy nagy családi autó amibe hátra befér a két gyerekülés mellé még egy ember is.
És ez olcsó legyen, és az alkatrészek se legyenek horror áron. Lehetőleg kombit.
Gondolom ezt csak megerősiteni tudjátok - hogy a mondeo erre a lehető legjobb autó  Wink

Mk1 és Mk2 mondeo között vannak lényeges különbségek? érdemes ragaszkodni az mk2-höz, vagy ha van jó áron egy jó mk1 akkor inkább azt. Évjáratban itt már nem sokat oszt vagy szoroz az néhány év különbség.

Első körben most az 1.8 TD motoron gondolkozom, még nem végleges. Jó választás? vagy inkább benzines?

Mik azok a gyengeségek, tipushibák amikre tipusspecifikusan oda kell figyelni?

Köszi,
Speedy

Jó a kombi, 3 gyerekülés is elfér a hátsó ülésen. Meg a hosszával sincs baj, a komámmal egyszer ittasan ültünk hátul, női sofőr mögött, és röhögtünk, hogy mennyi hely van. 200x52x52-es akvárium is belefér Smiley

A Lucas adagoló sem olyan gáz, csak olyanhoz kell vinni, aki ért is hozzá. 30-ból megvan egy belső felújítás, immobiliser kiheréléssel. Ez egy 15 éves, 270ezret ment adagolóért nem sok, ha még ennyit megy ennyiért.
Az előtöltés állító szelep szokott ereszteni, ezt egy 20-as körül tudsz angliából rendelni.

Nekem az elmúlt 5 év és 98000 km alatt előjött problémák. (199.000 volt az órájában a vételekor)

-első -hátsó motortartó bakok ~30e
-kuplung munkahenger , de kb 10000km-t ment a hiba észlelésétől a teljes kimúlásig
-önindító szénkefék  ~15e
-fűtő venti előtét ellenállás csatlakozója, meg lett forrasztva
-kézifék bovden
-üzemanyag szint mérő (teletank, nullázás, együtt lehet élni vele)
-fűtő radiátor csere (nagy szívás)
-generátor csere 8000.-
-adagoló felújítás ~30e
    elöregedtek a tömítések, ömlött belőle a gázolaj, de működött
-ABS csere 10000.- plusz az idáig vezető felesleges körök
-küszöb, hátsó sárvédőív csere
-hátsó kipufogó dob
-rengeteg futómű alkatrész

Ezek mind elöregedésből, elhasználódásból erednek, egy ilyen idős, ennyit ment autónál ezek nem nagy dolgok, ha a közben elautózott üzemanyag árához mérem.

A fogyasztásával ki lehet békülni, 6 alá lehet szorítani nyáron hosszú távon, de télen városban sem vészes, 1500-nál már el lehet váltani kényelmesen. Étolajat szereti.

Ja, és mégegy fontos, eddig nem hagyott ott sehol.


Naplózva
Dave79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #20558 Dátum: 2013.02.23 szombat, 19:32:37 »

Tisztelt mondeosok!
Új mondeo tulajdonos vagyok, persze csak számomra új az autó, MK2 TD 1997  Smiley , ezúton üdvözlök mindenkit!
Az oldal nagyon jó, sok hozzászólást végigolvastam már, pár kérdésem azért lenne hozzátok, mert látom itt megvan az "évek meg a rutin", hátha választ kapok.
Apró de bosszantó hibák, kigyorsításnál ráz a futómű, de leginkább ötödikben 80 km/h felett érezhető, ha beállok egyenletes tempóra elmúlik a remegés, persze partnak felfele állandó a jelenség.
Másik, hidegen az alapjáratom 600 körüli és percek kellenek mire 800 fölé megy, ha egy kicsit tartom 1000-es fordulaton akkor hamarabb beáll, az adagoló már bosch, így vettem, indítási gondok nincsenek, a motor kettőt fordul és ketyeg.
Ami viszont nagyon nem tetszett: tegnap hazajövök az autón fél méter hó, szokásos rutin, motor beindít hagy melegedjen és indulhat a takarítás, mikor kivakarom a hó alól nyitnám az ajtót, de nem nyílik a központi bezárt (nem távirányítós), irány a pótkulcsért a kocsit meg otthagytam járó motorral.
Hogy történhet ez meg? Nem nagyon lettem ideges! falbav
Ilyen barátságtalan időjárásnál még nem volt alkalmam rendesen átnézni az autót, de szívesen venném az ötleteket mivel is kezdjem.
Előre is köszönöm!
Naplózva

MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20559 Dátum: 2013.02.23 szombat, 19:54:49 »

Tisztelt mondeosok!
Új mondeo tulajdonos vagyok, persze csak számomra új az autó, MK2 TD 1997  Smiley , ezúton üdvözlök mindenkit!
Az oldal nagyon jó, sok hozzászólást végigolvastam már, pár kérdésem azért lenne hozzátok, mert látom itt megvan az "évek meg a rutin", hátha választ kapok.
Apró de bosszantó hibák, kigyorsításnál ráz a futómű, de leginkább ötödikben 80 km/h felett érezhető, ha beállok egyenletes tempóra elmúlik a remegés, persze partnak felfele állandó a jelenség.
Másik, hidegen az alapjáratom 600 körüli és percek kellenek mire 800 fölé megy, ha egy kicsit tartom 1000-es fordulaton akkor hamarabb beáll, az adagoló már bosch, így vettem, indítási gondok nincsenek, a motor kettőt fordul és ketyeg.
Ami viszont nagyon nem tetszett: tegnap hazajövök az autón fél méter hó, szokásos rutin, motor beindít hagy melegedjen és indulhat a takarítás, mikor kivakarom a hó alól nyitnám az ajtót, de nem nyílik a központi bezárt (nem távirányítós), irány a pótkulcsért a kocsit meg otthagytam járó motorral.
Hogy történhet ez meg? Nem nagyon lettem ideges! falbav
Ilyen barátságtalan időjárásnál még nem volt alkalmam rendesen átnézni az autót, de szívesen venném az ötleteket mivel is kezdjem.
Előre is köszönöm!
üdv itt!
a rázás, belső féltengely csukló, meg lehet még váltó tartó bak.
a bezárás meg valszeg az egyik zár lefagyása/elkoszolódás miatt zárt vissza.
a többit a td-sek majd megfejtik...
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.23 szombat, 19:57:42 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #20560 Dátum: 2013.02.23 szombat, 20:05:04 »

A féltengelyt kilőném elsőre. Terhelés alatti rázás a nyomatéktámok miatt van. Ezek tartják a motort középen elöl és hátul. Elöl az önindítónál van, hátul a váltón a kaszni alján középtájt. Szépen szét tud benne szakadozni a gumi, és rázkódik a motor.
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10819-valtotarto-bak-ford-mondeo-1992-2000 ez a hátsó
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10840-valtotarto-bak-ford-mondeo-1996-2000 ez az első

Érdemes alánézni, hogy hogy állnak, de ha megrángatod a gázbovdent, és a motor erősen mozog előre-hátra, akkor ez a baj. (tapasztalat Smiley )
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20561 Dátum: 2013.02.23 szombat, 20:46:49 »

üdv itt!
a rázás, belső féltengely csukló, meg lehet még váltó tartó bak.
a bezárás meg valszeg az egyik zár lefagyása/elkoszolódás miatt zárt vissza.
a többit a td-sek majd megfejtik...

Rázásra én is ezt mondom, nekem már volt ilyen gondom, csere megoldotta. Sőt, ismét anyósoldali féltengelyt veszek éppen, mert újra ezzel a gonddal szenvedek hehe Kezd elegem lenni ebből a fhos pisztolyból  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #20562 Dátum: 2013.02.23 szombat, 21:02:54 »

Ha cserélem az injektoron a tömítőgyűrűket, elég a 200fokig hőálló?
Van rajta egy műanyag gyűrű is amivel felfekszik, ilyet hol lehet kapni hozzá?

Az is jó, ha csak megmondjátok ezekre miért nem tudja sehol senki a válaszokat? Smiley Úgyértem nemcsak a fórumon érdeklődtem már, és fingja nincsen senkinek.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20563 Dátum: 2013.02.23 szombat, 21:04:28 »

Egy kis megerősítésre lenne szükségem légtömegmérővel kapcsolatban. A helyzet a következő, már meleg a motor, megyek mondjuk tejért vigyor3  pirosra vált a lámpa, fékezek, majd kinyomom a kuplungot fordulat leesik 400ra, megáll az autó alapjárat beáll szépen 900ra, gyönyörűen jár....... eltelik 30másodperc, s mint aki megörült elkezd dadogni ugrál az alapjárat 900-1000 közt  vigyor3 gázfröccs minden okés, majd kezdődik minden elölről....... Lehúztam a mafról a csatlakozót, minden oké gyönyörűen jár megy mint a golyó, nem ejtegeti le a fordulat kinyomott kuplungal való guruláskor..... Na most cserés a légtömegmérő?, vagy csak szükséghelyzetbe állt az ecu és azért jó?, esetleg valami más is lehet akár hibás?  Huh? vákumcsövek az utolsó centiméterig újak, lamda új, falsot sehol nem szív, mert minden tömítés új ami ezzel kapcsolatos lehetne, gyújtáskábelek újak, sőt a trafó is idiota vss szerintem okés......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #20564 Dátum: 2013.02.23 szombat, 21:13:20 »

Rázásra én is ezt mondom, nekem már volt ilyen gondom, csere megoldotta. Sőt, ismét anyósoldali féltengelyt veszek éppen, mert újra ezzel a gonddal szenvedek hehe Kezd elegem lenni ebből a fhos pisztolyból  Undecided

Nekem meg a gumibakok voltak a hunyók, féltengellyel nem volt gondom eddig. Meg kell nézni. Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20565 Dátum: 2013.02.23 szombat, 22:50:53 »

Egy kis megerősítésre lenne szükségem légtömegmérővel kapcsolatban. A helyzet a következő, már meleg a motor, megyek mondjuk tejért vigyor3  pirosra vált a lámpa, fékezek, majd kinyomom a kuplungot fordulat leesik 400ra, megáll az autó alapjárat beáll szépen 900ra, gyönyörűen jár....... eltelik 30másodperc, s mint aki megörült elkezd dadogni ugrál az alapjárat 900-1000 közt  vigyor3 gázfröccs minden okés, majd kezdődik minden elölről....... Lehúztam a mafról a csatlakozót, minden oké gyönyörűen jár megy mint a golyó, nem ejtegeti le a fordulat kinyomott kuplungal való guruláskor..... Na most cserés a légtömegmérő?, vagy csak szükséghelyzetbe állt az ecu és azért jó?, esetleg valami más is lehet akár hibás?  Huh? vákumcsövek az utolsó centiméterig újak, lamda új, falsot sehol nem szív, mert minden tömítés új ami ezzel kapcsolatos lehetne, gyújtáskábelek újak, sőt a trafó is idiota vss szerintem okés......

Senkinek nem volt hasonló tapasztalata még? Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20566 Dátum: 2013.02.23 szombat, 23:08:15 »

Senkinek nem volt hasonló tapasztalata még? Roll Eyes
nekem nem, de amit leírtál az logikus. a maf beteg lehet, vagy redvás.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20567 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 00:12:14 »

nekem nem, de amit leírtál az logikus. a maf beteg lehet, vagy redvás.

Hirtelen felindulásból félre álltam és lehúztam a csatit, de még amire gondolok az a fojtószelep potenciométer, holnap lesz időm rá mérek arra is. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20568 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 00:52:16 »

Hirtelen felindulásból félre álltam és lehúztam a csatit, de még amire gondolok az a fojtószelep potenciométer, holnap lesz időm rá mérek arra is. 
akkor maf nélkül is fulladt volna.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20569 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 08:15:13 »

Egy kis megerősítésre lenne szükségem légtömegmérővel kapcsolatban. A helyzet a következő, már meleg a motor, megyek mondjuk tejért vigyor3  pirosra vált a lámpa, fékezek, majd kinyomom a kuplungot fordulat leesik 400ra, megáll az autó alapjárat beáll szépen 900ra, gyönyörűen jár....... eltelik 30másodperc, s mint aki megörült elkezd dadogni ugrál az alapjárat 900-1000 közt  vigyor3 gázfröccs minden okés, majd kezdődik minden elölről....... Lehúztam a mafról a csatlakozót, minden oké gyönyörűen jár megy mint a golyó, nem ejtegeti le a fordulat kinyomott kuplungal való guruláskor..... Na most cserés a légtömegmérő?, vagy csak szükséghelyzetbe állt az ecu és azért jó?, esetleg valami más is lehet akár hibás?  Huh? vákumcsövek az utolsó centiméterig újak, lamda új, falsot sehol nem szív, mert minden tömítés új ami ezzel kapcsolatos lehetne, gyújtáskábelek újak, sőt a trafó is idiota vss szerintem okés......

Csak akkor csinálja amikor tejért mész?  fejvakaras
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dave79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #20570 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 08:58:30 »

Tisztelt mondeosok!
Új mondeo tulajdonos vagyok, persze csak számomra új az autó, MK2 TD 1997  Smiley , ezúton üdvözlök mindenkit!
Az oldal nagyon jó, sok hozzászólást végigolvastam már, pár kérdésem azért lenne hozzátok, mert látom itt megvan az "évek meg a rutin", hátha választ kapok.
Apró de bosszantó hibák, kigyorsításnál ráz a futómű, de leginkább ötödikben 80 km/h felett érezhető, ha beállok egyenletes tempóra elmúlik a remegés, persze partnak felfele állandó a jelenség.
Másik, hidegen az alapjáratom 600 körüli és percek kellenek mire 800 fölé megy, ha egy kicsit tartom 1000-es fordulaton akkor hamarabb beáll, az adagoló már bosch, így vettem, indítási gondok nincsenek, a motor kettőt fordul és ketyeg.
Ami viszont nagyon nem tetszett: tegnap hazajövök az autón fél méter hó, szokásos rutin, motor beindít hagy melegedjen és indulhat a takarítás, mikor kivakarom a hó alól nyitnám az ajtót, de nem nyílik a központi bezárt (nem távirányítós), irány a pótkulcsért a kocsit meg otthagytam járó motorral.
Hogy történhet ez meg? Nem nagyon lettem ideges! falbav
Ilyen barátságtalan időjárásnál még nem volt alkalmam rendesen átnézni az autót, de szívesen venném az ötleteket mivel is kezdjem.
Előre is köszönöm!

Köszönöm a válaszokat, megnézek minden lehetőséget!
Naplózva

MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20571 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 10:12:30 »

akkor maf nélkül is fulladt volna.

Azért gondoltam még rá, mert rá dugott csatinál dadogo motornál is csak meleg szagtalan gőz jön a kipuból, lehúzottnál már szúrós szagú Undecided

Csak akkor csinálja amikor tejért mész?  fejvakaras

Lehet nem szeret vásárolni Shocked ? fejvakaras
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #20572 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 16:05:18 »

Akkor gondolom nincs kapcsolat a kettő között.
Ha jól néztem, akkor a gyári helyett egy univerzális centrálzár szett került az autóba. Annak kéne megnézni a pontos specifikációját, van egy olyan gyanúm, hogy csak 4 ajtót vezérel. Vagy hát hmm.. kombinál gyárilag csak a hátsó gomb funkciója van tiltva; ugyanúgy be tudod nyomni, csak nem adja rá a delejt a zárszerkezetre. Az is lehet, hogy 5 zárat kezel a rendszered, csak nem ilyen fajtát.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20573 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 16:22:40 »

Lehet nem szeret vásárolni Shocked ? fejvakaras

Ezt úgy tudnád kiszűrni, hogy elmennél sörért.
Fontos, hogy akkor tejet ne vegyél!
Ha csinálja, akkor vásárolni / ha nem csinálja, akkor viszont csak tejért menni nem szeret.
Kiderülhet, hogy vásárlásra alkalmatlan az autód, de az is hogy csak tej vásárlásra.
Jó tesztelést!  wave Wink vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20574 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 16:28:48 »

 uglystupid2
Ezt úgy tudnád kiszűrni, hogy elmennél sörért.
Fontos, hogy akkor tejet ne vegyél!
Ha csinálja, akkor vásárolni / ha nem csinálja, akkor viszont csak tejért menni nem szeret.
Kiderülhet, hogy vásárlásra alkalmatlan az autód, de az is hogy csak tej vásárlásra.
Jó tesztelést!  wave Wink vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20575 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 17:46:14 »

Ezt úgy tudnád kiszűrni, hogy elmennél sörért.
Fontos, hogy akkor tejet ne vegyél!
Ha csinálja, akkor vásárolni / ha nem csinálja, akkor viszont csak tejért menni nem szeret.
Kiderülhet, hogy vásárlásra alkalmatlan az autód, de az is hogy csak tej vásárlásra.
Jó tesztelést!  wave Wink vigyor3

Az előbb voltam a tescoba, minden rendben volt míg oda nem értem, a parkolóba megörült taps  hehe viszont vettem sört is  Cheesy haza úton már nem volt gond  idiota
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20576 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 17:49:51 »

Az előbb voltam a tescoba, minden rendben volt míg oda nem értem, a parkolóba megörült taps  hehe viszont vettem sört is  Cheesy haza úton már nem volt gond  idiota
Na ugye, hogy ugye. A tejjel van a baj.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20577 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 18:38:24 »

Na ugye, hogy ugye. A tejjel van a baj.  Wink

Azért keddre jönnek a csere darabok  smile szeresse a tejet is...........
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20578 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 19:14:50 »

Azért keddre jönnek a csere darabok  smile szeresse a tejet is...........
Szódás kocsinak így is jó lenne!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20579 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 21:53:28 »

Az előbb voltam a tescoba, minden rendben volt míg oda nem értem, a parkolóba megörült taps  hehe viszont vettem sört is  Cheesy haza úton már nem volt gond  idiota

Sör meg tej együtt? Csodálkozol? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20580 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 21:58:53 »

Sör meg tej együtt? Csodálkozol? Grin

  vigyor3 én már semmin ennél az autónál, lassan minden új benne hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedygonzi
Vendég
« Új hozzászólás #20581 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 22:54:31 »

Köszi az eddigi válaszokat, majd jelentkezém méh ahogy halad előre a dolog,
köszi,
speedy
Naplózva
CircusofPower86
Vendég
« Új hozzászólás #20582 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 23:34:36 »

Akkor gondolom nincs kapcsolat a kettő között.

Szerintem sincs. Mindenesetre mikor benyomom a zárbetétet, elektromos nyenyerészős hangot ad, nyekereg vagy, hogy is fogalmazzak.   vigyor3
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20583 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 11:46:04 »

Szerintem sincs. Mindenesetre mikor benyomom a zárbetétet, elektromos nyenyerészős hangot ad, nyekereg vagy, hogy is fogalmazzak.   vigyor3
Akkor az működik csak nincs összeköttetésben a központi zárral.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
CircusofPower86
Vendég
« Új hozzászólás #20584 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 14:35:04 »

Akkor az működik csak nincs összeköttetésben a központi zárral.

Ha nincs összeköttetésben az univerzális zárral, akkor önmagában nem is fog működni? Nekem csak annyi kellene, hogy kulccsal zárni tudjam és kész.
Mert akkor beszélek az egyik fórumos kollégával, és veszek tőle egy zárat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20585 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 15:18:09 »

Ha nincs összeköttetésben az univerzális zárral, akkor önmagában nem is fog működni? Nekem csak annyi kellene, hogy kulccsal zárni tudjam és kész.
Mert akkor beszélek az egyik fórumos kollégával, és veszek tőle egy zárat.
előbb próbáld meg kitakarítani a tied és akkor nem kell egy külön kulcs a csomiajtónak. és ha már ott vagy, ki tudod mérni, hogy kap.e áramot a nyitómotor, de nem hiszem, hogy kap. de az utólagos vezérlőnek is szokott általában lenni csomiajtó vezérlője, ezt utólag még lehet pótolni, akár direkt szálakkal is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #20586 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 15:47:02 »

Szerintem sincs. Mindenesetre mikor benyomom a zárbetétet, elektromos nyenyerészős hangot ad, nyekereg vagy, hogy is fogalmazzak.   vigyor3

Nekem is volt hasonló problémám.
Benyomtam,kattant és a nyekergő hang ami visszahúzza a bowdent és az ajtó nem nyílt.
A megoldás,hogy a rúd amit be kellene húznia nem volt elég hosszú,de kötegelővel összekötöttem amivel együtt kellene mozognia és kész.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #20587 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:04:56 »

Ha nincs összeköttetésben az univerzális zárral, akkor önmagában nem is fog működni? Nekem csak annyi kellene, hogy kulccsal zárni tudjam és kész.
Mert akkor beszélek az egyik fórumos kollégával, és veszek tőle egy zárat.

Zárni nem lehet kulccsal! Csak nyitni!

vagy lehúzod  a villanyt a zárról és akkor csak kulccsal tudod nyitni
 vagy a központi vezérlőddel tiltatod a nyomógombját a zárnak
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
kovaimi
Vendég
« Új hozzászólás #20588 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:59:54 »

Tisztelt mondeosok!
Új mondeo tulajdonos vagyok, persze csak számomra új az autó, MK2 TD 1997  Smiley , ezúton üdvözlök mindenkit!
Az oldal nagyon jó, sok hozzászólást végigolvastam már, pár kérdésem azért lenne hozzátok, mert látom itt megvan az "évek meg a rutin", hátha választ kapok.
Apró de bosszantó hibák, kigyorsításnál ráz a futómű, de leginkább ötödikben 80 km/h felett érezhető, ha beállok egyenletes tempóra elmúlik a remegés, persze partnak felfele állandó a jelenség.
Másik, hidegen az alapjáratom 600 körüli és percek kellenek mire 800 fölé megy, ha egy kicsit tartom 1000-es fordulaton akkor hamarabb beáll, az adagoló már bosch, így vettem, indítási gondok nincsenek, a motor kettőt fordul és ketyeg.
Ami viszont nagyon nem tetszett: tegnap hazajövök az autón fél méter hó, szokásos rutin, motor beindít hagy melegedjen és indulhat a takarítás, mikor kivakarom a hó alól nyitnám az ajtót, de nem nyílik a központi bezárt (nem távirányítós), irány a pótkulcsért a kocsit meg otthagytam járó motorral.
Hogy történhet ez meg? Nem nagyon lettem ideges! falbav
Ilyen barátságtalan időjárásnál még nem volt alkalmam rendesen átnézni az autót, de szívesen venném az ötleteket mivel is kezdjem.
Előre is köszönöm!



Kiszálláskor a kilincset nem nyomtad be véletlenűl. Én már jártam így.
Naplózva
origo18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #20589 Dátum: 2013.03.01 péntek, 06:31:29 »

Zárni nem lehet kulccsal! Csak nyitni!

vagy lehúzod  a villanyt a zárról és akkor csak kulccsal tudod nyitni
 vagy a központi vezérlőddel tiltatod a nyomógombját a zárnak


Hali! csak egy kérdés... Írtad itt hogy le lehet tiltani a nyomógombját a zárnak... Hol,és hogy?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #20590 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:09:54 »


Hali! csak egy kérdés... Írtad itt hogy le lehet tiltani a nyomógombját a zárnak... Hol,és hogy?

Elektromos a gomb, úgyhogy kösd le a kábeleket róla, és félig elintézve a probléma. Kulccsal ettől függetlenül még nyílni fog. Elvileg  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20591 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:39:57 »

Egy kis megerősítésre lenne szükségem légtömegmérővel kapcsolatban. A helyzet a következő, már meleg a motor, megyek mondjuk tejért vigyor3  pirosra vált a lámpa, fékezek, majd kinyomom a kuplungot fordulat leesik 400ra, megáll az autó alapjárat beáll szépen 900ra, gyönyörűen jár....... eltelik 30másodperc, s mint aki megörült elkezd dadogni ugrál az alapjárat 900-1000 közt  vigyor3 gázfröccs minden okés, majd kezdődik minden elölről....... Lehúztam a mafról a csatlakozót, minden oké gyönyörűen jár megy mint a golyó, nem ejtegeti le a fordulat kinyomott kuplungal való guruláskor..... Na most cserés a légtömegmérő?, vagy csak szükséghelyzetbe állt az ecu és azért jó?, esetleg valami más is lehet akár hibás?  Huh? vákumcsövek az utolsó centiméterig újak, lamda új, falsot sehol nem szív, mert minden tömítés új ami ezzel kapcsolatos lehetne, gyújtáskábelek újak, sőt a trafó is idiota vss szerintem okés......

Maf-ot kicseréltem, fojtásszelepállás érzékelőt kicseréltem, ecu lábait befújtam, alapjárati motor arany tiszta. A hiba megmaradt  falbav Valaki ötlet?? Még arra gondoltam, hogy a katalizátor előtt lehet lyukas a cső, bár hangja nincs szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20592 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:47:54 »

ha valakinek gondja van a másikkal rendezze le pü-ben, vagy élőben, de inni minden ilyen törölve lesz wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20593 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:48:34 »

ha valakinek gondja van a másikkal rendezze le pü-ben, vagy élőben, de inni minden ilyen törölve lesz wave
worship eljen
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20594 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:50:28 »

ha valakinek gondja van a másikkal rendezze le pü-ben, vagy élőben, de inni minden ilyen törölve lesz wave
Tökömért írogatok, ha kitörlöd! Legközelebb gyere korábban, hogy ne írkáljak feleslegesen!  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20595 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:52:09 »

Srácok nyugi!

A lényeg, hogy meg van a hiba. eljen Azt ne feltétezd Kalap Úr, hogy ha tudja valaki és olvassa a bajod, akkor nem mondja meg!
Szívás volt a napod, csalódott vagy, hogy nem volt válasz a bajodra. Nekem is voltak kérdéseim, amire a mai napig nem kaptam választ.
És? Nem tudják. Ez van. Ilyen is előfordul.
Még mindig jobb, mintha azt mondanák minta barkóba szerelő: cseréld ki azt. Ja nem az volt, akkor cseréld ki amazt, ja az se oldotta meg, akkor......
És mindezt te fizetnéd. szomoru1

Fel a fejjel!  wave

De azt senki nem mondhatja hogy nem segítek! Ha csinálok bármi lényegeset ezen a fostalicskán, fényképekkel felteszem, és megosztom a tapasztalataim, és nem azért mert dicsekedni támadt kedvem, abból azért már mind kinőttünk. De azt nem hiszem, hogy itt még senki nem tapasztalt ilyen hibát ami nekem van.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20596 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:55:08 »

worship eljen

................ hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20597 Dátum: 2013.03.01 péntek, 23:01:04 »

De azt senki nem mondhatja hogy nem segítek! Ha csinálok bármi lényegeset ezen a fostalicskán, fényképekkel felteszem, és megosztom a tapasztalataim, és nem azért mert dicsekedni támadt kedvem, abból azért már mind kinőttünk. De azt nem hiszem, hogy itt még senki nem tapasztalt ilyen hibát ami nekem van.
az első ezzel kapcsolatos megnyilvánulásod úgy kezdődött, hogy megerősítést kérek.
erre ki válaszolt? és mit?
józan paraszti ésszel logikusnak tűnt a diag és a következtetés. ennyit tudtam hozzátenni.
de mivel nem az volt a hiba, elvérzett a történet. de beláthatod, hogy erről nem én tehetek...
az hogy nem tudtam a választ a kérdésedre, én kérek elnézést.
most kimegyek az udvarra és megkövezem magam...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #20598 Dátum: 2013.03.01 péntek, 23:15:17 »

De azt senki nem mondhatja hogy nem segítek! Ha csinálok bármi lényegeset ezen a fostalicskán, fényképekkel felteszem, és megosztom a tapasztalataim, és nem azért mert dicsekedni támadt kedvem, abból azért már mind kinőttünk. De azt nem hiszem, hogy itt még senki nem tapasztalt ilyen hibát ami nekem van.

Bocsánat, de későn érkeztem. Most akkor mi volt a hiba és hogyan lett meg? Mert így a törlések után ez nem derül ki.... Roll Eyes
Viszont engem érdekelne. nyes
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #20599 Dátum: 2013.03.01 péntek, 23:19:51 »

Viszont engem érdekelne.

Hát, ezzel nem vagy egyedül.. Én pedig spec. tanulni járok ide Smiley Ez is egy ilyen szivatós kérdés, igazi, finom mondis rejtély..
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 418 419 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.