Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:14:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 435 436 437 438 439 440 441 [442] 443 444 445 446 447 448 449 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349222 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Atlasz
Vendég
« Új hozzászólás #22050 Dátum: 2013.10.15 kedd, 13:48:00 »

Tiszteletem Mindenkinek!

Van egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCI autóm. Olyan problémával állok szemben, amit bárhol említek csak annyit hallok hogy "Hűha, ilyet még nem hallottam" . Azért jelentkeztem fel ide hátha köztetek van valaki hallott ilyenről, és tud tanácsot adni!
A fenn álló problémám:

Elindítom az autót, elindulok vele, és nem a gázt kell nyomnom, hanem a féket, mert megy "magától", sőt folyamatosan gyorsul!
Először tavaly jelentkezett a probléma, bárkinek említettem, mikor szervízben voltam akkor is, úgy mond nem foglalkoztak vele, az olajat kereket cserélték ennyi. Bárhol említettem, voltam több szerelőnél, nem tudtak mit mondani. Elvittem autóvillamossági vizsgálatra is, azt mondták fogalmuk sincs az autómmal minden rendben van! Utána egyre szűnt a probléma, és egyszer csak elmúlt! Most több hónapra rá megint előjött, és azt figyeltem meg, hogy  biztos a hőmérséklet az egyik feltétele a dolognak, mert akkor kezdett ismét jelentkezni, amikor mostanában 0 celsius fok  körül volt  a hőmérséklet! Szóval hidegben csinálja ezt.

Ha valakinek ötlete van, vagy esetleg találkozott már ezzel a problémával, kérem írjon! Köszönöm!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22051 Dátum: 2013.10.15 kedd, 16:32:09 »



Köszi a válaszokat!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Makker
Vendég
« Új hozzászólás #22052 Dátum: 2013.10.15 kedd, 19:56:54 »

Tiszteletem Mindenkinek!

Van egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCI autóm. Olyan problémával állok szemben, amit bárhol említek csak annyit hallok hogy "Hűha, ilyet még nem hallottam" . Azért jelentkeztem fel ide hátha köztetek van valaki hallott ilyenről, és tud tanácsot adni!
A fenn álló problémám:

Elindítom az autót, elindulok vele, és nem a gázt kell nyomnom, hanem a féket, mert megy "magától", sőt folyamatosan gyorsul!
Először tavaly jelentkezett a probléma, bárkinek említettem, mikor szervízben voltam akkor is, úgy mond nem foglalkoztak vele, az olajat kereket cserélték ennyi. Bárhol említettem, voltam több szerelőnél, nem tudtak mit mondani. Elvittem autóvillamossági vizsgálatra is, azt mondták fogalmuk sincs az autómmal minden rendben van! Utána egyre szűnt a probléma, és egyszer csak elmúlt! Most több hónapra rá megint előjött, és azt figyeltem meg, hogy  biztos a hőmérséklet az egyik feltétele a dolognak, mert akkor kezdett ismét jelentkezni, amikor mostanában 0 celsius fok  körül volt  a hőmérséklet! Szóval hidegben csinálja ezt.

Ha valakinek ötlete van, vagy esetleg találkozott már ezzel a problémával, kérem írjon! Köszönöm!



Ezt mindig első indításkor produkálja? Miután bemelegedett a motor abba marad? Gondolom a fordulatszám emelkedik.

Ezt az automata szívató csinálja. Annak idején ilyen volt Astrám, hideg reggeleken, estéken annyira dolgozott hogy míg ki nem értem a főútra csak fékkel közlekedtem. Smiley

Ha nem durván, veszélyesen gyorsul az autó akkor ott nincs probléma. Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22053 Dátum: 2013.10.15 kedd, 19:59:04 »


Ezt mindig első indításkor produkálja? Miután bemelegedett a motor abba marad? Gondolom a fordulatszám emelkedik.

Ezt az automata szívató csinálja. Annak idején ilyen volt Astrám, hideg reggeleken, estéken annyira dolgozott hogy míg ki nem értem a főútra csak fékkel közlekedtem. Smiley

Ha nem durván, veszélyesen gyorsul az autó akkor ott nincs probléma. Smiley


Az övé TDCi. Nekem is az van és hidegen sem emelkedik az alapjárat 900-ig sem. Szerintem neki más gondja lehet.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #22054 Dátum: 2013.10.15 kedd, 20:02:52 »

Az övé TDCi. Nekem is az van és hidegen sem emelkedik az alapjárat 900-ig sem. Szerintem neki más gondja lehet.

Az Opel Ecotec motorok java része sem így működik, mégis az enyém ilyen volt, problémát nem okozott, mindig is ilyen volt, a mai napig ketyeg.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22055 Dátum: 2013.10.15 kedd, 20:38:48 »

Tiszteletem Mindenkinek!

Van egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCI autóm. Olyan problémával állok szemben, amit bárhol említek csak annyit hallok hogy "Hűha, ilyet még nem hallottam" . Azért jelentkeztem fel ide hátha köztetek van valaki hallott ilyenről, és tud tanácsot adni!
A fenn álló problémám:

Elindítom az autót, elindulok vele, és nem a gázt kell nyomnom, hanem a féket, mert megy "magától", sőt folyamatosan gyorsul!
Először tavaly jelentkezett a probléma, bárkinek említettem, mikor szervízben voltam akkor is, úgy mond nem foglalkoztak vele, az olajat kereket cserélték ennyi. Bárhol említettem, voltam több szerelőnél, nem tudtak mit mondani. Elvittem autóvillamossági vizsgálatra is, azt mondták fogalmuk sincs az autómmal minden rendben van! Utána egyre szűnt a probléma, és egyszer csak elmúlt! Most több hónapra rá megint előjött, és azt figyeltem meg, hogy  biztos a hőmérséklet az egyik feltétele a dolognak, mert akkor kezdett ismét jelentkezni, amikor mostanában 0 celsius fok  körül volt  a hőmérséklet! Szóval hidegben csinálja ezt.

Ha valakinek ötlete van, vagy esetleg találkozott már ezzel a problémával, kérem írjon! Köszönöm!


Amúgy ezt át kellene rakni a megfelelő topikba, mert ez az MKII-é, a tied pedig MKIII-as. Mondjuk ide: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.0 vagy ide: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #22056 Dátum: 2013.10.16 szerda, 18:00:23 »

hali

mk2-es mondeónak ugyan az a hátsólökhárító felfogatása mint az mk1 Huh?
szeretnék egy st200 lököst hátra az mk1-emre

üdv : Gee
Naplózva
felaci
Vendég
« Új hozzászólás #22057 Dátum: 2013.10.16 szerda, 18:25:45 »

Sziasztok!

1,8 benzines MK2 kombi mondeom van, a fényszórók  világítása a közvetlenül a kocsi elé állítódott..... , van a kocsiban terheléshez fényszóró lefelé állítási lehetőség, de 0 állásban is lefelé világit. Elvittem fényszóró beállításra , amire azt kaptam ,hogy az állító csavarok nem működnek (?  nem törtem és 2000 óta használom ) cseréljem a fényszórókat. Tényleg cserélnem kell a lámpákat, vagy javítható lenne? Valakinek volt már ilyen hibája?


Naplózva
Tomcell
Vendég
« Új hozzászólás #22058 Dátum: 2013.10.18 péntek, 18:16:51 »

Kedves Mondeo-sok!

Közétek szerettem volna tartozni, de úgy hozta az élet, hogy egy másik esélyes márka futott be végül.nagyon sok álmatlan éjszakát okozott az együtt töltött 8 év alatt a mondim.Kicsit sajnálom így is mivel egy kisebb kategóriájú autóm lett.(a kényelme páratlan volt az tuti)
Ezúton szeretném megköszönni MINDENKI segítségét!!! Elláttatok hasznos vásárlási tanácsokkal, tippekkel. Egyfelől sajnálom, hogy nem sikerült elfogadható Fordot találnom, másrészt viszont örülök az új autómnak.

Nagyon jó kis közösség, fórum vagytok! Tartsátok meg jó szokásotokat, és segítsetek mindig egymásnak.

Én most elköszönök, mától már egy másik "táborba" tartozom. Minden jót kívánok Nektek!

 worship

Sziasztok!
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #22059 Dátum: 2013.10.19 szombat, 08:06:25 »

Sziasztok!

1,8 benzines MK2 kombi mondeom van, a fényszórók  világítása a közvetlenül a kocsi elé állítódott..... , van a kocsiban terheléshez fényszóró lefelé állítási lehetőség, de 0 állásban is lefelé világit. Elvittem fényszóró beállításra , amire azt kaptam ,hogy az állító csavarok nem működnek (?  nem törtem és 2000 óta használom ) cseréljem a fényszórókat. Tényleg cserélnem kell a lámpákat, vagy javítható lenne? Valakinek volt már ilyen hibája?




Szia. Nekem a kis gömbfej ugrott szét egy izzócsere alkalmával,ami az állítócsavarhoz  csatlakozik. Kis kézügyességgel,kiszerelt lámpánál visszapattintható. Csak egy tipp...
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #22060 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 12:53:39 »

Olyan problémám van hogy hideg reggeleken alig lehet jobbra tekerni a kormány. Meg kell várni amíg melegszik egy kicsit a motor és utána már működik rendesen. Már olyat is próbáltam hogy úgy álltam le hogy teljesen kitekertem jobbra a kormányt de nem volt jó. Balra simán, jobbra meg alig tudtam tekerni a kormányt
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #22061 Dátum: 2013.10.25 péntek, 10:29:55 »

Sziasztok!

Nagyon úgy tűnik, hogy tönkrement a klímám nagynyomású nyomáskapcsolója. 4 vezetékes fajta, az van ráírva, hogy D68H-19D594-AA



A klímaszerelő nem tudta beszerezni és én sem nagyon látom, hogy hol lehetne. Kb. mintha Magyarországon ez nem létezne, lengyel, német oldalakat dobnak ki a keresők.
Tudom, hogy ez nem az adok-veszek rovat, de elég reménytelennek tűnik a dolog. Nincs valakinek ilyen, esetleg ötlet, hogy hivatalos Ford márkakereskedésen kívül (16400Ft) hol tudnék ilyet beszerezni?

Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 10:49:48 írta Watt » Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22062 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:34:21 »

Sziasztok!

Nagyon úgy tűnik, hogy tönkrement a klímám nagynyomású nyomáskapcsolója. 4 vezetékes fajta, az van ráírva, hogy D68H-19D594-AA



A klímaszerelő nem tudta beszerezni és én sem nagyon látom, hogy hol lehetne. Kb. mintha Magyarországon ez nem létezne, lengyel, német oldalakat dobnak ki a keresők.
Tudom, hogy ez nem az adok-veszek rovat, de elég reménytelennek tűnik a dolog. Nincs valakinek ilyen, esetleg ötlet, hogy hivatalos Ford márkakereskedésen kívül (16400Ft) hol tudnék ilyet beszerezni?

Köszönöm!

Szia, van ilyenem, 1.8TD-ből való, a szám más rajta (F68H-190594-AA), de kinézetra ilyen, ha jó bele, keress.

cromax csak 1 félét hoz. https://cromax.hu/310000000-legkondicionalo-rendszer/311610000-legkondicionalo-alkatreszei/311610679-klima-szabalyzas/7785-nyomaskapcsolo-legkondihoz-ford-mondeo-1996-2000-csovezetekb
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 18:35:59 írta vzoli » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22063 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 15:58:05 »

Helló Pesten a 18.kerület környékén keresnék olyan műhelyt ami normálisan át tudna nézni egy kiszemelt Mondeo MK 2-t. Köszi
Elég egy helyen, a többit töröld ki.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22064 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 17:46:02 »

Sziasztok!

MKII lemezfelni közepére porvédő kupak létezik? Ha igen, hol?
(Kívánom, hogy mindenkinek ez legyen a legnagyobb problémája!  smile)
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22065 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 01:22:52 »

Olyan problémám van hogy hideg reggeleken alig lehet jobbra tekerni a kormány. Meg kell várni amíg melegszik egy kicsit a motor és utána már működik rendesen. Már olyat is próbáltam hogy úgy álltam le hogy teljesen kitekertem jobbra a kormányt de nem volt jó. Balra simán, jobbra meg alig tudtam tekerni a kormányt

Futóműveshez vidd el először, mit mond, mi a hiba és utána talán tudunk segíteni. Smiley (elég sok hiba okozhatja szerintem, a kormányműtől kezdve, a futóműig)

Sziasztok!

MKII lemezfelni közepére porvédő kupak létezik? Ha igen, hol?
(Kívánom, hogy mindenkinek ez legyen a legnagyobb problémája!  smile)

Én még nem láttam... Jah, de, dísztárcsának hívják !  vigyor3 eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #22066 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 16:11:01 »

Jo napot mindenkinek!
Ma egy nagyon erdekes dolog tortent.
Oroszorszagban Kazany varosban egy bevasarlokozpont
parkolojaban lattam egy kek mondeo 2-es magyarorszagi rendszammal. Ez csoda errefele,a rendszamra sajnos nem emlekszem.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22067 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 17:33:33 »

Jo napot mindenkinek!
Ma egy nagyon erdekes dolog tortent.
Oroszorszagban Kazany varosban egy bevasarlokozpont
parkolojaban lattam egy kek mondeo 2-es magyarorszagi rendszammal. Ez csoda errefele,a rendszamra sajnos nem emlekszem.
Nem semmi.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22068 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:36:45 »

Jo napot mindenkinek!
Ma egy nagyon erdekes dolog tortent.
Oroszorszagban Kazany varosban egy bevasarlokozpont
parkolojaban lattam egy kek mondeo 2-es magyarorszagi rendszammal. Ez csoda errefele,a rendszamra sajnos nem emlekszem.

Az lett volna az igazi csoda, ha még clubos matrica is van rajta.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #22069 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:00:48 »

Az lett volna az igazi csoda, ha még clubos matrica is van rajta.
Ki tudja....
Ugy parkolt hogy csak az elejet lattam
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22070 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:23:34 »

Jo napot mindenkinek!
Ma egy nagyon erdekes dolog tortent.
Oroszorszagban Kazany varosban egy bevasarlokozpont
parkolojaban lattam egy kek mondeo 2-es magyarorszagi rendszammal. Ez csoda errefele,a rendszamra sajnos nem emlekszem.

 eljen hehe
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #22071 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 18:50:40 »

Sziasztok. Lenne egy kis problémám az autómmal. Úgy kezdődik hogy elinditom és utána menet közben gázadásnál rángat,nagyjából addig mig be nem áll az alapjárat. Hideg időben elég kellemetlen tud lenni mert alig tudok elindulni vele. Miután felmelegedet már tökéletesen müxik.  Gondoltam a légtömegmérőre vagy a lambdaszonda de nem szeretnék feleslegesen megvenni bármit is. Hátha tudnátok segiteni akinek már volt ilyen problémája. Köszönöm

Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #22072 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:46:09 »

Sziasztok. Lenne egy kis problémám az autómmal. Úgy kezdődik hogy elinditom és utána menet közben gázadásnál rángat,nagyjából addig mig be nem áll az alapjárat. Hideg időben elég kellemetlen tud lenni mert alig tudok elindulni vele. Miután felmelegedet már tökéletesen müxik.  Gondoltam a légtömegmérőre vagy a lambdaszonda de nem szeretnék feleslegesen megvenni bármit is. Hátha tudnátok segiteni akinek már volt ilyen problémája. Köszönöm



Szia,
mielőtt bármit is kicserélnél, érdemes lenne kitisztítani az alapjárati motort, az EGR szelepet és a pillangószelep házat,  persze csak ha már jó ideje nem volt egyik sem pucolva. Ezután érdemes levenni az akkusarut egy éjszakára, hidegen indítva betanítani, ahogy az le van írva a Wikin. Nem biztos, hogy ez eredményt fog hozni, de rontani biztosan nem fog a helyzeten. Ha a hiba változatlanul fennáll, akkor 1-2száz km után érdemes még kiolvasni a hibatárat és megnézni, hogy indítás után mennyi idővel jön meg a lambda jel.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #22073 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:26:06 »

sziasztok szedett már szét valaki alapjárati motort, hogy mi van benne?
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #22074 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:34:04 »

Sziasztok.
Van valami különbség a 2.0 illetve 2.5 középső és hátsó dobok között. Pontosabban feltehető egy 2.0-ra a kipuffrendszer.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22075 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:35:15 »

Sziasztok.
Van valami különbség a 2.0 illetve 2.5 középső és hátsó dobok között. Pontosabban feltehető egy 2.0-ra a kipuffrendszer.

a 2.5 nek 3 dobja van, és a csőátmérő is más
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #22076 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:47:08 »

a 2.5 nek 3 dobja van, és a csőátmérő is más

De felrakható 2.0 benzinesre?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22077 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:55:56 »

a 2.5 nek 3 dobja van, és a csőátmérő is más

98.05-ig a 2.0 is 3dob van. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22078 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:59:14 »

De felrakható 2.0 benzinesre?


fel, nekem is az van. pl:a középső dobom st200 onnan a folytatás sima v6. minden ugyan az kívülről, csak a cső átmérő 54mm helyett 60mm. Hangra semmit nem változott.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #22079 Dátum: 2013.11.15 péntek, 04:58:31 »

Szia,
mielőtt bármit is kicserélnél, érdemes lenne kitisztítani az alapjárati motort, az EGR szelepet és a pillangószelep házat,  persze csak ha már jó ideje nem volt egyik sem pucolva. Ezután érdemes levenni az akkusarut egy éjszakára, hidegen indítva betanítani, ahogy az le van írva a Wikin. Nem biztos, hogy ez eredményt fog hozni, de rontani biztosan nem fog a helyzeten. Ha a hiba változatlanul fennáll, akkor 1-2száz km után érdemes még kiolvasni a hibatárat és megnézni, hogy indítás után mennyi idővel jön meg a lambda jel.

Köszönöm.Remélem ez segiteni fog rajta  vigyor3
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #22080 Dátum: 2013.11.15 péntek, 06:30:02 »

fel, nekem is az van. pl:a középső dobom st200 onnan a folytatás sima v6. minden ugyan az kívülről, csak a cső átmérő 54mm helyett 60mm. Hangra semmit nem változott.

Rendben. Köszönöm a válaszokat.  worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22081 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:42:31 »


MKII-nél lehet menet közben lambda értéket vagy AFR-t nézni OBD-n keresztül? A MoDiag nem tud ilyet mi?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #22082 Dátum: 2013.11.22 péntek, 20:42:07 »

MKII-nél lehet menet közben lambda értéket vagy AFR-t nézni OBD-n keresztül? A MoDiag nem tud ilyet mi?
Lambdát lehet, az AFR nem tudom mi.
Modiag tud ilyet.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #22083 Dátum: 2013.11.22 péntek, 20:48:34 »

Lambdát lehet, az AFR nem tudom mi.
Modiag tud ilyet.

Lehet, lambda feszültséget tudsz nézni real-time módban.

AFR: Air Fuel Ratio.

Azt nem találtam még a Modiagban, de lehet, hogy benne van.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #22084 Dátum: 2013.11.22 péntek, 20:59:34 »

Lehet, lambda feszültséget tudsz nézni real-time módban.

AFR: Air Fuel Ratio.

Azt nem találtam még a Modiagban, de lehet, hogy benne van.
Ez lenne amit Lambda Ratio ként ismer más program? ahol 1 az alapérték, alatta szegény fölötte gazdag a keverék? (vagy éppen pont fordítva)
Ezt a modiag nem tudja, a Fordiag tud ilyet, de ahhoz az elm nem jó, csak a saját kábele
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #22085 Dátum: 2013.11.22 péntek, 21:29:03 »

Ez lenne amit Lambda Ratio ként ismer más program? ahol 1 az alapérték, alatta szegény fölötte gazdag a keverék? (vagy éppen pont fordítva)
Ezt a modiag nem tudja, a Fordiag tud ilyet, de ahhoz az elm nem jó, csak a saját kábele

Tudsz mindent! eljen
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22086 Dátum: 2013.11.22 péntek, 22:14:13 »

Ez lenne amit Lambda Ratio ként ismer más program? ahol 1 az alapérték, alatta szegény fölötte gazdag a keverék? (vagy éppen pont fordítva)
Ezt a modiag nem tudja, a Fordiag tud ilyet, de ahhoz az elm nem jó, csak a saját kábele

Akkor ELM esetén nincs olyan szoftver ami tudna élő lambda jelet mutatni?

1 fölött szegény, alatta gazdag. Az AFR pedig a levegőarány (levegőszükséglet), amiből származtatható a lambda értéke.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Evo
Vendég
« Új hozzászólás #22087 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 09:22:41 »

Sziasztok!

Pár kérdésem lenne, mert már az agyam eldobom lassan  falbav
Szélvédőmosás, elért a cső amin keresztül a tartálytól a spriccelőig jut a mosófolyadék.
Nézegetném a nagy üzletekben (cromax, bárdi, unix) de nem igazán találtam.
Milyen hosszúságú kellene egyébként kb.1,5 m? Helyettesíteni lehet valamilyen másik csővel?

A hűtőfolyadékom folyamatosan szivárog, a termosztátháznál a nagy gumi tömítés ki lett cserélve, ezután a hőgombánál kezdett engedni.
Az ugyan cserélve még nem lett, egyben lehet a gombával, külön nincs tömítés...
De megoldottuk, ellenben még valahol újra elkezdett csöpögni, ma reggel vettem észre.
Lehet cserélni kellene egy komplett termosztát házat?

Központi zár: hidegebb időben, hiába nyitom ki a távirányítóval, rögtön vissza is zár, ergo ha nem gyors valaki akkor nem tud beülni Cheesy
Ötlet, hogy mitől lehet? Délután lekapom a borítást és adok neki, remélem az egész zár szerkezetet nem kell kiszedni.
Bentről, ha nyitom a központit akkor egy rövid gondolkodás után nyit az összes ajtó. Viszont az anyósülésnél tudom csak zárni az összes ajtót, ha a vezetőoldalinál zárom kulccsal vagy bentről, akkor csak azt az ajtót zárja le. Ez kissé furcsa...
Naplózva
Zetec 1,8
Vendég
« Új hozzászólás #22088 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 15:43:38 »

Hello! Van egy 1,8-as benzinesem 2000-es II. néha nehezen indul és kb 1700-as fordulatig megtorpan, ha odalépek. 1900-től jól húz.Nézem a gyertyát, kábelt. Van ötlete valakinek? szomoru1
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22089 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 16:49:16 »

Hello! Van egy 1,8-as benzinesem 2000-es II. néha nehezen indul és kb 1700-as fordulatig megtorpan, ha odalépek. 1900-től jól húz.Nézem a gyertyát, kábelt. Van ötlete valakinek? szomoru1
Pedig elsőre megérzésre a hibaleírás alapján a két említett alkatrész egyikét mondanám hibásnak.
Melyik milyen régi?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #22090 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 19:31:49 »

Pedig elsőre megérzésre a hibaleírás alapján a két említett alkatrész egyikét mondanám hibásnak.
Melyik milyen régi?
tedd hozzá a harmadikat, a trafót is ...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22091 Dátum: 2013.12.13 péntek, 08:35:59 »

tedd hozzá a harmadikat, a trafót is ...
Igazad van, de szerintem a trafó meghibásodása sokkal kisebb százalékban fordul elő. Aztán lehet, tévedek Smiley.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #22092 Dátum: 2013.12.13 péntek, 08:38:12 »

Igazad van, de szerintem a trafó meghibásodása sokkal kisebb százalékban fordul elő. Aztán lehet, tévedek Smiley.
viszont ha az első kettő jó, akkor az a következő lépcső  Wink
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #22093 Dátum: 2013.12.13 péntek, 10:25:03 »

Sziasztok!
Egy számomra rejtélyes problémámra keresném a megoldást:
Kapott az autóm (MK2 1.6 benzin 90Le) pár új alkatrészt( lambda szonda, légtömegmérő, folytószelep poti,stb).
Amióta ki lett törölve a hibatárolója csak úgy lehet vele menni, ha a légtömegmérő csatija le van húzva, bár így nem az igazi.
Ha összedugom a diag cucc azt jelzi hogy a lambda vezérlés kikapcsol, és onnantól teljesen használhatatlan a kocsi, hebeg-habog nem megy csak rángat.Hibakódot nem hoz.
Esetleg valami tipp? Hol keressem a hibát?Lehet rossz az új légtömegmérő(utángyártott...)?
Üdv.: Tomzy
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22094 Dátum: 2013.12.13 péntek, 12:03:10 »

...
Esetleg valami tipp? Hol keressem a hibát?Lehet rossz az új légtömegmérő(utángyártott...)?
Egy támpontot már magad is megalkottál Smiley. Próbaképp vissza a régi, mit mutat azzal a kocsi.

Egyébként volt már itt a fórumon valahol valamikor említve, hogy a MAF lábain milyen feszültségeknek kell megjelenniük, vagy valami efféle leírás, hogy hogyan kell ellenőrizni a működését. Nem tudom, hol és mikor.
Amúgy biztos, hogy a te motorodhoz - ccm, évjárat - való az a MAF?
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #22095 Dátum: 2013.12.13 péntek, 12:17:08 »

Hát a régi az tuti hogy rossz.
Az új autósboltból van alvázszám alapján hozták (bár ez nem jelenti azt hogy nem lehet rossz).
Hát beleraktam már egy másikat is egy teljesen jól működő kocsiból,
és azzal is u.a. történt. Ha össze van dugva kikapcsolja a lambdaszonda vezérlését, ha szét van húzva visszakapcsolja.

Naplózva
vahur
Vendég
« Új hozzászólás #22096 Dátum: 2013.12.13 péntek, 16:21:10 »

Sziasztok,
egy kis segítséget, tanácsot kérnék.

Tegnap este, zebránál állva, hátulról nekem jött egy autó. A vonóhorgomnak hála, láthatóan nagy károm nem keletkezett (lökhárító vízszintesen kicsit megrepedt), viszont már akkor a félreállásnál, később a hazaindulásnál a motor nehezen indult. Itthon már újraindítani nem tudtam, tudom. Gyújtás ráadásakor hallom, hogy a benzinpumpa hátul el kezd dolgozni, a kulcs továbbfordításakor csak egy halk - szerintem egy relé - kattanást hallok, az indítómotor meg se mozdul. Mintha az indításgátló letiltaná (Az az indítómotort tiltja vagy a benzint, gyújtást? A  kis led szerint az indításgátló normálisan működik). A tegnapi koccanással kapcsolatos ok-okozati összefüggésre gyanakszom, ugyanis korábban, előtte nem volt indítási problémám.  Néztem a bal oldali "A" oszlop alján levő biztonsági kapcsolót, a kezelési szerinti kiemelkedést nem tudtam kitapintani, inkább valami csőszerűt éreztem. Nem tudom, hogy az pontosan mit, miket tiltana le ütközéskor. Akku 1/2 éves normál töltöttségű. Biztosíték hiba lehetséges?

Az autó 1,8-as, MK II-es, 4 ajtós.

Várom a javaslatokat, hogy mit nézzek meg.  help
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #22097 Dátum: 2013.12.13 péntek, 16:26:53 »

Sziasztok,
egy kis segítséget, tanácsot kérnék.

Tegnap este, zebránál állva, hátulról nekem jött egy autó. A vonóhorgomnak hála, láthatóan nagy károm nem keletkezett (lökhárító vízszintesen kicsit megrepedt), viszont már akkor a félreállásnál, később a hazaindulásnál a motor nehezen indult. Itthon már újraindítani nem tudtam, tudom. Gyújtás ráadásakor hallom, hogy a benzinpumpa hátul el kezd dolgozni, a kulcs továbbfordításakor csak egy halk - szerintem egy relé - kattanást hallok, az indítómotor meg se mozdul. Mintha az indításgátló letiltaná (Az az indítómotort tiltja vagy a benzint, gyújtást? A  kis led szerint az indításgátló normálisan működik). A tegnapi koccanással kapcsolatos ok-okozati összefüggésre gyanakszom, ugyanis korábban, előtte nem volt indítási problémám.  Néztem a bal oldali "A" oszlop alján levő biztonsági kapcsolót, a kezelési szerinti kiemelkedést nem tudtam kitapintani, inkább valami csőszerűt éreztem. Nem tudom, hogy az pontosan mit, miket tiltana le ütközéskor. Akku 1/2 éves normál töltöttségű. Biztosíték hiba lehetséges?

Az autó 1,8-as, MK II-es, 4 ajtós.

Várom a javaslatokat, hogy mit nézzek meg.  help
pedig a biztonsági kapcsoló lesz a ludas ...
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22098 Dátum: 2013.12.13 péntek, 16:36:39 »

Sziasztok,
egy kis segítséget, tanácsot kérnék.

Tegnap este, zebránál állva, hátulról nekem jött egy autó. A vonóhorgomnak hála, láthatóan nagy károm nem keletkezett (lökhárító vízszintesen kicsit megrepedt), viszont már akkor a félreállásnál, később a hazaindulásnál a motor nehezen indult. Itthon már újraindítani nem tudtam, tudom. Gyújtás ráadásakor hallom, hogy a benzinpumpa hátul el kezd dolgozni, a kulcs továbbfordításakor csak egy halk - szerintem egy relé - kattanást hallok, az indítómotor meg se mozdul. Mintha az indításgátló letiltaná (Az az indítómotort tiltja vagy a benzint, gyújtást? A  kis led szerint az indításgátló normálisan működik). A tegnapi koccanással kapcsolatos ok-okozati összefüggésre gyanakszom, ugyanis korábban, előtte nem volt indítási problémám.  Néztem a bal oldali "A" oszlop alján levő biztonsági kapcsolót, a kezelési szerinti kiemelkedést nem tudtam kitapintani, inkább valami csőszerűt éreztem. Nem tudom, hogy az pontosan mit, miket tiltana le ütközéskor. Akku 1/2 éves normál töltöttségű. Biztosíték hiba lehetséges?

Az autó 1,8-as, MK II-es, 4 ajtós.

Várom a javaslatokat, hogy mit nézzek meg.  help
szerintem ha biztonsági kapcsoló lenne akkor nem produkált volna nehéz indítást már akkor sem, hanem akkor sem indult volna. a másik, nekem amikor az a kapcsoló kikapcsolt akkor a motor forgott, önindító hajtott csak épp nem volt szikra és nem ment az ac, és nem indult a moci. Én az akku felé hajlok hogy avval lessz valami, mert gyenge akkunál produkált nekem olyat hogy csak kattan az önindító, meg valami bennt, van amikor kattogott  rendesen, és kialszanak a fények egy pillanatra a műszerfalon. próbáld bikázni, vagy másik akksival, ha nem akkor tévedtem Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.13 péntek, 16:38:33 írta layzi » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #22099 Dátum: 2013.12.13 péntek, 16:55:26 »

szerintem ha biztonsági kapcsoló lenne akkor nem produkált volna nehéz indítást már akkor sem, hanem akkor sem indult volna. a másik, nekem amikor az a kapcsoló kikapcsolt akkor a motor forgott, önindító hajtott csak épp nem volt szikra és nem ment az ac, és nem indult a moci. Én az akku felé hajlok hogy avval lessz valami, mert gyenge akkunál produkált nekem olyat hogy csak kattan az önindító, meg valami bennt, van amikor kattogott  rendesen, és kialszanak a fények egy pillanatra a műszerfalon. próbáld bikázni, vagy másik akksival, ha nem akkor tévedtem Smiley
Én meghúznám az akkumulátor csavarjait, vagy előtte megcsiszolnám a sarukat meg a csapokat is. Nekem néhány hete indítózáskor csak halk kattanás, aztán semmi. Este sötétben odanyúlva az akksi saruhoz fény látszódott, és indult az autó. Meghúztam a laza csavarokat, azóta pöccre indul. Nem feltétlenül az ütközés következménye, de lehet ez is a hiba. Ez még nem kerül semmibe. Wink wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 435 436 437 438 439 440 441 [442] 443 444 445 446 447 448 449 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.