Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:27:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 445 446 447 448 449 450 451 [452] 453 454 455 456 457 458 459 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6350035 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22550 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 18:45:37 »

Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni.  worship Mk II 1.8 benzin 190ekm-nél szervizeltetni készülök. A vezérműszíj + görgőkben 100ekm van (tudom, kicsit sok, nem is várok tovább). Kérdésem a vízpumpára vonatkozik. Még sosem volt cserélve, viszont nem tűnik úgy, hogy baja lenne. érdemes kicserélnem? Ha igen, csak gyári jöhet szóba, vagy van más jó minőségű? A kocsi hosszú távon marad, tehát nem spórolok ki semmit. Köszönöm a segítséget!  worship worship
érdemes cserélni, de nem kell gyári, bármilyen normális minőségű jó bele. kárt nem teszel akkor sem, ha nem cseréled, de ha később kell, akkor nehéz hozzáférni. dízelnél úgymond kötelező, de benzinesnél nem a vezérlés hajtja, csak útban lesz, ha cserélni kell külön
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #22551 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 21:08:30 »

Köszönöm szépen,  worship csere lesz!  wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22552 Dátum: 2014.05.23 péntek, 10:57:20 »

Kedves Clubtársak! Egy sajnálatos dologról kell hogy írjak. Vilinovszky Ferenc-től vásároltam magam és egy kedves jó barátom részére 1-1 szett motortér burkolatot. Megbeszéltük az árat, utaltam, küldte. A csomagolás kimerült abban hogy folpack-kal körbetekerte a műanyagokat, és kész. Az hogy oldalt kilógtak nem volt lényeges. De ez egy dolog. Én kérdeztem az állapotukat, de a válaszadás 'elkerülte a figyelmét', és később sajnos az enyémet is. A burkolatok jelenlegi állapota látható a mellékelt képeken. Az én szerény véleményem szerint ezek nem nagyon férnek bele abba az állapotba hogy ne kellett volna szólnia róla. Nem tette. Írtam neki 19.-én este, de választ azóta sem írt, pedig az üzenetet látta. Tisztában vagyok vele hogy a képek kérését elmulasztottam, de az állapot leírása nem az én dolgom lett volna. Sajnos arra sem vette a fáradtságot hogy annyit írjon hogy bocsi b+. Ezt nem gondolom másnak mint átverésnek! Az már csak plusz szösszenetként írom hogy a burkolatokon kb 1cm-es kosz és olajsár volt. Én megértem hogy nem lehet tökéletesen tisztán küldeni valamit (nem is kell, lévén bontott alkatrészekről van szó), de azért az állapotuk több mint durva volt. Az akkori állapotot sajnos nem fényképeztem le, de megérte volna. De sejthetitek hogy milyenek voltak. Nem számoltam azzal hogy kellemes órákat kell eltöltenem azzal hogy felszerelhetővé teszem a burkolatokat. A 4db burkolat elemből 1db sértetlen. Ez elég rossz arány. Tehát ha vásárolni kívántok tőle valamit, akkor azt vagy személyesen, vagy nagyon körültekintően tegyétek! Én őt ezentúl messzire elkerülöm...
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08059_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08060_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08061_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08062_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08063_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08064_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08065_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08066_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08067_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22553 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:04:41 »

Kedves Clubtársak! Egy sajnálatos dologról kell hogy írjak. Vilinovszky Ferenc-től vásároltam magam és egy kedves jó barátom részére 1-1 szett motortér burkolatot. Megbeszéltük az árat, utaltam, küldte. A csomagolás kimerült abban hogy folpack-kal körbetekerte a műanyagokat, és kész. Az hogy oldalt kilógtak nem volt lényeges. De ez egy dolog. Én kérdeztem az állapotukat, de a válaszadás 'elkerülte a figyelmét', és később sajnos az enyémet is. A burkolatok jelenlegi állapota látható a mellékelt képeken. Az én szerény véleményem szerint ezek nem nagyon férnek bele abba az állapotba hogy ne kellett volna szólnia róla. Nem tette. Írtam neki 19.-én este, de választ azóta sem írt, pedig az üzenetet látta. Tisztában vagyok vele hogy a képek kérését elmulasztottam, de az állapot leírása nem az én dolgom lett volna. Sajnos arra sem vette a fáradtságot hogy annyit írjon hogy bocsi b+. Ezt nem gondolom másnak mint átverésnek! Az már csak plusz szösszenetként írom hogy a burkolatokon kb 1cm-es kosz és olajsár volt. Én megértem hogy nem lehet tökéletesen tisztán küldeni valamit (nem is kell, lévén bontott alkatrészekről van szó), de azért az állapotuk több mint durva volt. Az akkori állapotot sajnos nem fényképeztem le, de megérte volna. De sejthetitek hogy milyenek voltak. Nem számoltam azzal hogy kellemes órákat kell eltöltenem azzal hogy felszerelhetővé teszem a burkolatokat. A 4db burkolat elemből 1db sértetlen. Ez elég rossz arány. Tehát ha vásárolni kívántok tőle valamit, akkor azt vagy személyesen, vagy nagyon körültekintően tegyétek! Én őt ezentúl messzire elkerülöm...
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08059_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08060_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08061_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08062_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08063_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08064_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08065_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08066_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140523/DSC08067_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://mondeo.hu/index.php?topic=14537.0
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22554 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:14:12 »



Köszönöm, eddig ez a topik elkerülte a figyelmem. Szerencsére eddig nem volt rá szükség.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22555 Dátum: 2014.05.23 péntek, 18:08:18 »

üdv urak!

segítsetek légyszi, mitől lehet, mi a megoldás, egyáltalán hogy van ez össze rakva?  wilting
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #22556 Dátum: 2014.05.23 péntek, 18:26:41 »

Sziasztok.

A zöld trutyi titka érdekelne!

Bővebben:
Utolért a probléma, miszerint a szellőzésem csak a szélvédőre fúj. A kapcsolók szemrevételezése során feltűnt, hogy egy egy csatlakozócsonkot eldugított a vákuumelosztóban levő zöld zselé. A wikiben elolvastam az erre vonatkozó cikket, ám miután szétszedtem a külső-belső keringetés kapcsolóját, arra jutottam, hogy hogy a zöld trutyi nem egyszerű szigetelőpaszta, mert a felületek, ahol tömít, nem érnek össze. Arra gondolok, hogy ez az anyag újkorában nem ilyen amorf, hanem valamilyen konkrét alakú, nagyon lágy, de rugalmas gördülő tömítés lehetett, ami bomlékonynak bizonyult. Jelen formájában nem tűnik pótolhatónak.  A belső keringetésről igazándiból viszonylag könnyedén lemondanék. de a légirányító kapcsolót (mert abban is volt a csonkban trutyi) nem feltétlen cserélném ki, ha van erre valamilyen okosság. 
Van erre valami okosság?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22557 Dátum: 2014.05.23 péntek, 20:28:14 »

Sziasztok.

A zöld trutyi titka érdekelne!

Bővebben:
Utolért a probléma, miszerint a szellőzésem csak a szélvédőre fúj. A kapcsolók szemrevételezése során feltűnt, hogy egy egy csatlakozócsonkot eldugított a vákuumelosztóban levő zöld zselé. A wikiben elolvastam az erre vonatkozó cikket, ám miután szétszedtem a külső-belső keringetés kapcsolóját, arra jutottam, hogy hogy a zöld trutyi nem egyszerű szigetelőpaszta, mert a felületek, ahol tömít, nem érnek össze. Arra gondolok, hogy ez az anyag újkorában nem ilyen amorf, hanem valamilyen konkrét alakú, nagyon lágy, de rugalmas gördülő tömítés lehetett, ami bomlékonynak bizonyult. Jelen formájában nem tűnik pótolhatónak.  A belső keringetésről igazándiból viszonylag könnyedén lemondanék. de a légirányító kapcsolót (mert abban is volt a csonkban trutyi) nem feltétlen cserélném ki, ha van erre valamilyen okosság. 
Van erre valami okosság?
A három színes/ nem emlékszem , hogy milyen színű/ csövet szorítsd két kb. 30 mm átmérőjű lapos alátét közé és kész.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #22558 Dátum: 2014.05.23 péntek, 21:00:37 »

A három színes/ nem emlékszem , hogy milyen színű/ csövet szorítsd két kb. 30 mm átmérőjű lapos alátét közé és kész.

Azokat ledugóztam, csak első körben nem vezetett sikerre. A levegőelosztóban is dugulás volt. Többször úgy tűnt, hogy működik, aztán egy idő után mindig újabb kis galacsinok kerültek a csőbe. Most harmadik nekifutásra talán megy, de attól tartok, nem marad így sokáig. Ezért lenne jó kitalálni, hogy lehetne maradandó javítást okozni neki.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22559 Dátum: 2014.05.23 péntek, 21:40:02 »

üdv urak!

segítsetek légyszi, mitől lehet, mi a megoldás, egyáltalán hogy van ez össze rakva?  wilting
 

Ez mi? A tank teteje és a betöltő csonk?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22560 Dátum: 2014.05.23 péntek, 22:56:31 »

Ez mi? A tank teteje és a betöltő csonk?

Igen  smile csak direkt nem írtam be h mi az, aki meg ért hozzá az úgy is tudja mi van a képen  beka3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22561 Dátum: 2014.05.23 péntek, 23:16:44 »

Igen  smile csak direkt nem írtam be h mi az, aki meg ért hozzá az úgy is tudja mi van a képen  beka3
Oksa. Hogy tankolsz? Első kattig, vagy sok kattig (púpozod)?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22562 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 11:00:34 »

Sziasztok.
olyan próbléma merült fel hogy össze vissza,hol fel megy a vízhőfok, hol leesik a hideg mezőbe.A múltkor is ez történt épp akkor felszökött...gyorsan megálltam megnéztem nem forr mindkét cső egyforma meleg stb.kinyitottam a tágulásit....újra indultam beállt normálra 160-as tempó kb 3 órán keresztül utána város lépésben semmi minden  rendben,ma elmentem kb 20 km-t egyhelyben járattam 15 percet ismét felment a hőfok be is indult a ventilátor.utastér fűtés be hátha lemegy semmi,bekapcsoltam a klímát és egyből lement normál állapotba és ott is maradt.ja leállítottam az autót 30 perc után megnéztem és még mindig sziszegett a tágulási sapkája.kérdésem az lenne hogy szerintetek a sapka nem tartja meg a gyári nyomást vagy a hűtőm lehet a baj??a vizemet néztem tiszta semmi jel arra hogy hengerfejes lenne....válaszotokat előre is köszönöm worship
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22563 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 00:54:42 »

Oksa. Hogy tankolsz? Első kattig, vagy sok kattig (púpozod)?

csak kattig  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22564 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 09:12:06 »

csak kattig  smile
Mindig csak kattig?! Wink

Nekem régen volt ilyen bajom. Teletankoltam (MK2) még egy kicsit, még egy kicsit....
Majd a melegben a térfogat növekedés miatt (15 fokos benzinből lett 30 fokos), kinyomta a tömítést a betöltő csőnél a műanyag tank tetején.
Ki kellett szivattyúzni az üzemanyagot, tankot leszedni, gumitömítést a helyére rakni, majd összeszerelni. Így rendbe is lett.
Azóta már csak első kattig tankolok.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22565 Dátum: 2014.05.27 kedd, 00:07:45 »

Mindig csak kattig?! Wink

Nekem régen volt ilyen bajom. Teletankoltam (MK2) még egy kicsit, még egy kicsit....
Majd a melegben a térfogat növekedés miatt (15 fokos benzinből lett 30 fokos), kinyomta a tömítést a betöltő csőnél a műanyag tank tetején.
Ki kellett szivattyúzni az üzemanyagot, tankot leszedni, gumitömítést a helyére rakni, majd összeszerelni. Így rendbe is lett.
Azóta már csak első kattig tankolok.  wave

ok köszi! és nem tudod le kell hozzá venni a tankot?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22566 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:28:48 »

ok köszi! és nem tudod le kell hozzá venni a tankot?

Sajnos igen, mert nem férsz hozzá másképp. Azért is kell kiszivattyúzni (, vagy ha nem izgulsz a tűzveszély miatt, akkor kiautózni) belőle a benzint.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22567 Dátum: 2014.05.27 kedd, 11:40:18 »

ok köszi! és nem tudod le kell hozzá venni a tankot?

Azért a tank szelőztetőjét nézd meg, mert ha az jó, akkor nem nyomhatná ki a tömítést.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22568 Dátum: 2014.05.27 kedd, 17:16:07 »

Azért a tank szelőztetőjét nézd meg, mert ha az jó, akkor nem nyomhatná ki a tömítést.

Én is erre gondoltam! hol keressem segíts légyszi  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22569 Dátum: 2014.05.27 kedd, 17:18:08 »

Sajnos igen, mert nem férsz hozzá másképp. Azért is kell kiszivattyúzni (, vagy ha nem izgulsz a tűzveszély miatt, akkor kiautózni) belőle a benzint.

Attól nem félek Smiley  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22570 Dátum: 2014.05.27 kedd, 20:51:58 »

Azért a tank szelőztetőjét nézd meg, mert ha az jó, akkor nem nyomhatná ki a tömítést.
Úgy mondanám, inkább azt is nézze meg, mert már kinyomta.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bumbi
Vendég
« Új hozzászólás #22571 Dátum: 2014.05.27 kedd, 21:18:06 »

sziasztok!98-as mk2 2.5 V6 automatához nemtalálok baloldali komplett féltengelyt!!!!!valaki van aki tudna ebben segíteni?előreis köszönöm!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22572 Dátum: 2014.05.27 kedd, 21:26:17 »

sziasztok!98-as mk2 2.5 V6 automatához nemtalálok baloldali komplett féltengelyt!!!!!valaki van aki tudna ebben segíteni?előreis köszönöm!
Keres - kínál-ban próbáld!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22573 Dátum: 2014.05.30 péntek, 05:34:27 »

Kíváncsiság képpen mit szóltok ehhez?

Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22574 Dátum: 2014.05.30 péntek, 09:23:23 »

Kíváncsiság képpen mit szóltok ehhez?



Szép lett ba+!  eljen Cheesy Csak a váltógomb rondít bele a képbe  eplus2
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22575 Dátum: 2014.05.30 péntek, 09:23:52 »

Szép lett ba+, grat!  eljen Cheesy Csak a váltógomb rondít bele a képbe  eplus2
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22576 Dátum: 2014.05.30 péntek, 10:05:15 »

Kíváncsiság képpen mit szóltok ehhez?

Meseszép  szeret

Én is ilyen műszert szeretnék.
Tudsz informálni, hogy oldottad meg, hogy a zöld hátterű műszerek fehérek legyenek?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22577 Dátum: 2014.05.30 péntek, 10:18:22 »

Kíváncsiság képpen mit szóltok ehhez?
img1
img2
Mármint mi a kérdés?
Az, hogy mennyire nem illik össze a a kék rádió, a zöld váltógomb és hőközpont, illetve a fehér műszercsoport? Mert ha ez a kérdés, akkor az én válaszom, hogy szerintem nem illik össze.
Ha az a kérdés, hogy milyen a műszercsoport, akkor azt mondom, hogy nem is rossz az a fehér szín, jól megcsináltad. Smiley
Naplózva
hampysanyi
Vendég
« Új hozzászólás #22578 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:50:10 »

Sziasztok! Kezdő Mondeos vk. Van egy II kombink,de szívat. állandóan visszaejti a gázolajat és Qva nehezen indul a motor ,adagoló rendben. valakinek ötlete? Még kérdés: digit klímás van ebbe pollen szűrő? Ha igen hol? Előre is köszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22579 Dátum: 2014.05.30 péntek, 15:20:43 »

Sziasztok! Kezdő Mondeos vk. Van egy II kombink,de szívat. állandóan visszaejti a gázolajat és Qva nehezen indul a motor ,adagoló rendben. valakinek ötlete? Még kérdés: digit klímás van ebbe pollen szűrő? Ha igen hol? Előre is köszi!
nézd át az összes csövet gyorscsatit résolajcsövet kézi pumpát. Ha ez sem oldja meg akkor aadagolò
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22580 Dátum: 2014.05.30 péntek, 17:01:00 »

Sziasztok! Kezdő Mondeos vk. Van egy II kombink,de szívat. állandóan visszaejti a gázolajat és Qva nehezen indul a motor ,adagoló rendben. valakinek ötlete? Még kérdés: digit klímás van ebbe pollen szűrő? Ha igen hol? Előre is köszi!

Nálam a kézipumpa környékén az egyik csatlakozó mellett volt kirepedve a cső, azt tudom tippnek mondani. A pollenszűrő a jobb oldali ablaktörlő alatt lévő műanyag borítás alatt található. Azt a nagy műanyagot kell leszedni hogy hozzáférj.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22581 Dátum: 2014.05.30 péntek, 22:10:36 »

Nekem a tanktól jövő csövet dörzsölte ki az egyik magasnyomású cső, amihez hozzá ért.Ráhúztam egy szilikon csövet és a résnél leszorítottam egy bilinccsel.Ez is csak tipp.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22582 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 16:35:15 »

Mármint mi a kérdés?
Az, hogy mennyire nem illik össze a a kék rádió, a zöld váltógomb és hőközpont, illetve a fehér műszercsoport? Mert ha ez a kérdés, akkor az én válaszom, hogy szerintem nem illik össze.
Ha az a kérdés, hogy milyen a műszercsoport, akkor azt mondom, hogy nem is rossz az a fehér szín, jól megcsináltad. Smiley
Köszi mindenkinek Smiley a műszeregységem egy mk3 csoport, és lekapirgáltam rola a zöld festéket és fehér ledek adják a fényt. a kék rádión már dolgozom h zöld legyen Smiley a vátógomb nekem bejön Smiley a narancssárga aws-en is dolgozom, pirosak lesznek azok is csak ledezem, a két első fényszóró ikonja fehér lessz..
kívülröl meg ilyen


« Utoljára szerkesztve: 2014.06.01 vasárnap, 16:43:08 írta layzi » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #22583 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:52:01 »

Köszi mindenkinek Smiley a műszeregységem egy mk3 csoport, és lekapirgáltam rola a zöld festéket és fehér ledek adják a fényt. a kék rádión már dolgozom h zöld legyen Smiley a vátógomb nekem bejön Smiley a narancssárga aws-en is dolgozom, pirosak lesznek azok is csak ledezem, a két első fényszóró ikonja fehér lessz..
kívülröl meg ilyen



Különleges, szép autó! Wink
Naplózva
hampysanyi
Vendég
« Új hozzászólás #22584 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:42:52 »

KÖszi a tippeket.Jelentkezem.
Naplózva
Fred10
Vendég
« Új hozzászólás #22585 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 00:33:42 »

Sziasztok!

Vettem a napokban egy 2000es évjáratú 1.8as benzines Mondeot és sajnos az előző tulaj megtörte a hűtőt. Nézegettem Bárdi és Unix oldalon, de pár milliméter eltéréssel több változat is kapható
Nem tud valaki segíteni nekem, hogy melyik lenne a jó méret a kocsimhoz? Nem tudok sajnos hozzáférni, hogy pontosan le tudjam mérni. Az alvázszám : WF0FXXGBBFYE19045 a motorkód: RKFYE

Köszönöm előre is ha valaki segít!
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22586 Dátum: 2014.06.10 kedd, 10:27:23 »

Mire érdemben tudtunk volna bármit reagálni törölve lettek a hozzászólások. Nem akarok én senkit és semmit kifogásolni, de miért nem lehet 3 mondatban az előzményeket egyeztetni? Nem fikázódni akarok, de nem véletlen haldoklik a fórum. Mert hogy érdemben hónapok óta nem sok minden történik, holott más helyen virágoznak a témák és a beszélgetések. Ez nem csak az én szubjektív véleményem.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22587 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:29:02 »

Köszi mindenkinek Smiley a műszeregységem egy mk3 csoport, és lekapirgáltam rola a zöld festéket és fehér ledek adják a fényt.

Nekem tetszik.
Erről az mk3 óracsoportról írnál még egy keveset?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22588 Dátum: 2014.06.11 szerda, 00:05:30 »

Nekem tetszik.
Erről az mk3 óracsoportról írnál még egy keveset?
hát kb egy honapig csináltam.mig elérte.végső formáját. Vettem a mk3 orát, kidobtam.az elektronikát, megmaradt a műanyag, a plexi a számlap.és.a.mutatók. Vettem az mk2 oát, kidobtam a plexit, a számlapokat a.műanyagokat, fogtam.az elektronikát és beraktam a 3-asban a megfelelő helyre. Sajna mivel az mk2-ben a sebességmérőn.van a napi és a teljes km számlálo azt le.kellett bonzsam.rola, és szétvágtam, így csak a teljes.km állást tartottam.meg belőle. A tengelyeket szépen a helyükre raktam, bár kicsit kellett fabrikálno h rendesen.elférjen, de ez nem.olyan nagy dolog, mert csak a 3-as.ora hátsó műanyagjábol kellett vágni. Mivel a 3-al.ledes.ikonos.középen így meg kellett oldani hogy az mk2 nyákrol minden.ikon lámpája világítson. 3-asban.gyárilag nincs ködlámpa sem.tempomat, így a bal felső 3 ikont ami felesleges volt kivágtam.és a helyére a kettesből.odaraktam.az ikonokat. Természezesen.minden.teljesen.ledes benne. A km számlálót a fordulat alá raktam.be mert.ott.sokkal jobban elfért. Háttérvillany sima fehér ledszalag ellenállással u me.viritson teljes fényerőn.mert lednél.az állító mit sem.ér. A mutatók alá pedig mini smd ledeket raktam.h.kiemeljék azokat. Mivel.az mk3-ban nincs kipörgésgátlo ikon csak esp, ezért az a lámpa arra került. A többi minden.a.helyére. A nyákra.kellett forrasztani a vezetékeket de nem.volt vészes.elvezetni mindent a.helyére.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22589 Dátum: 2014.06.11 szerda, 08:39:13 »

hát kb egy honapig csináltam.mig elérte.végső formáját. Vettem a mk3 orát, kidobtam.az elektronikát, megmaradt a műanyag, a plexi a számlap.és.a.mutatók. Vettem az mk2 oát, kidobtam a plexit, a számlapokat a.műanyagokat, fogtam.az elektronikát és beraktam a 3-asban a megfelelő helyre. Sajna mivel az mk2-ben a sebességmérőn.van a napi és a teljes km számlálo azt le.kellett bonzsam.rola, és szétvágtam, így csak a teljes.km állást tartottam.meg belőle. A tengelyeket szépen a helyükre raktam, bár kicsit kellett fabrikálno h rendesen.elférjen, de ez nem.olyan nagy dolog, mert csak a 3-as.ora hátsó műanyagjábol kellett vágni. Mivel a 3-al.ledes.ikonos.középen így meg kellett oldani hogy az mk2 nyákrol minden.ikon lámpája világítson. 3-asban.gyárilag nincs ködlámpa sem.tempomat, így a bal felső 3 ikont ami felesleges volt kivágtam.és a helyére a kettesből.odaraktam.az ikonokat. Természezesen.minden.teljesen.ledes benne. A km számlálót a fordulat alá raktam.be mert.ott.sokkal jobban elfért. Háttérvillany sima fehér ledszalag ellenállással u me.viritson teljes fényerőn.mert lednél.az állító mit sem.ér. A mutatók alá pedig mini smd ledeket raktam.h.kiemeljék azokat. Mivel.az mk3-ban nincs kipörgésgátlo ikon csak esp, ezért az a lámpa arra került. A többi minden.a.helyére. A nyákra.kellett forrasztani a vezetékeket de nem.volt vészes.elvezetni mindent a.helyére.

már elolvasni is fájt, nem hogy megcsinálni  nyes
gratula, nagyon tecc, szép lett
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22590 Dátum: 2014.06.11 szerda, 17:45:32 »

Akinek 2000-es évjáratú MKII-je van, tudna nekem lőni fotót az utastéri biztitábláról?
Persze, az is jó, ha valaki meg tudja mondani, hogy van-e eltérés a korábbi évjáratok és a kétezresek között.
A motortéri teljesen eltér, még méretre, formára is (legalábbis az ami hozzám került). Vajon 2000től már az MKIII elektromos megoldásai fedezhetők fel?
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.11 szerda, 20:08:25 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22591 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:33:26 »

Akinek 2000-es évjáratú MKII-je van, tudna nekem lőni fotót az utastéri biztitábláról?
Persze, az is jó, ha valaki meg tudja mondani, hogy van-e eltérés a korábbi évjáratok és a kétezresek között.
A motortéri teljesen eltér, még méretre, formára is (legalábbis az ami hozzám került). Vajon 2000től már az MKIII elektromos megoldásai fedezhetők fel?

A végére nemtom a választ, de nemrég kellett nekem is felderítenem ezt-azt (2000. októberi ST200), úgyhogy van egy kép, meg mellette a csatlakozókról is egy, meg még az IIM felől nézve egy, itt annyit lehet tudni, hogy a motortéri dobozban van az a relé, ami alatta lenne. A rend (meg az összehasonlítás) kedvéért egy az utas lába előtti, ill. a motortériről is.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22592 Dátum: 2014.06.11 szerda, 23:15:27 »

A végére nemtom a választ, de nemrég kellett nekem is felderítenem ezt-azt (2000. októberi ST200), úgyhogy van egy kép, meg mellette a csatlakozókról is egy, meg még az IIM felől nézve egy, itt annyit lehet tudni, hogy a motortéri dobozban van az a relé, ami alatta lenne. A rend (meg az összehasonlítás) kedvéért egy az utas lába előtti, ill. a motortériről is.

Köszönöm a segítséged, így már tudok vizsgálódni, hogy mennyire tér el. A motortéri köteget cserélnem kell az ecu miatt, de talán az utastérit nem, amennyiben a biztitábla és az a csatlakozóegység egyezik.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #22593 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:00:43 »

Sziasztok!
Egy kérdés. Műszer szerint félig volt a tankom(61,5l-es a tank elvileg), rátankoltam 42litert!? Akkor most mivan??? Ja és a műszer 200km után alig mozdult meg. Van valami ötlet? Hallotam már olyat más autóknál hogy 80l túratank van rajta.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22594 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:30:16 »

Sziasztok!
Egy kérdés. Műszer szerint félig volt a tankom(61,5l-es a tank elvileg), rátankoltam 42litert!? Akkor most mivan??? Ja és a műszer 200km után alig mozdult meg. Van valami ötlet? Hallotam már olyat más autóknál hogy 80l túratank van rajta.
A benzinszint mutatót nem lehet túlságosan pontosnak mondani.  Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22595 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 00:00:45 »

Sziasztok!
Egy kérdés. Műszer szerint félig volt a tankom(61,5l-es a tank elvileg), rátankoltam 42litert!? Akkor most mivan??? Ja és a műszer 200km után alig mozdult meg. Van valami ötlet? Hallotam már olyat más autóknál hogy 80l túratank van rajta.

ha tankolsz 20litert, pontosan középre áll be a mutató Smiley ez ilyen... fhos Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22596 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 10:14:54 »

ha tankolsz 20litert, pontosan középre áll be a mutató Smiley ez ilyen... fhos Cheesy
Mi lett az üzemanyag szivárgásoddal? Meg lett csinálva? Hogyan?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22597 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 16:10:19 »

Sziasztok tudna nekem valaki infót adni mekkora meló kiszedni a vízhűtőt??
köszi
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #22598 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 16:30:43 »

Hello
Azt valaki meg tudja mondani minek hatására kapcsolódik be a kesztyűtartóban a világitás? Semmilyen kapcsolót sem sikerült felfedeznem...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22599 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 16:34:48 »

Hello
Azt valaki meg tudja mondani minek hatására kapcsolódik be a kesztyűtartóban a világitás? Semmilyen kapcsolót sem sikerült felfedeznem...

jó kérdés már én is kerestem...
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
Oldalak: 1 ... 445 446 447 448 449 450 451 [452] 453 454 455 456 457 458 459 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.