Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:19:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1739300 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2006.03.07 kedd, 10:35:00 »

Viszont ami ettől is bosszantóbb, én még mindig szenvedek a jobb hátsó kerék menetközbeni sívításától. 50-60 km megtétele után szép lassan elkezd sivítani a jobb hátsó kerekem, majd fokozatosan egyre erőteljesebb, és a féktárcsa is melegszik. Nem talájuk a hiba okát! Tipp??
Szia tamas!
Nekem egy off autóban az produkált ilyet, hogy a vezető tüskék szorultak meg, mert telement a fészkük trutyival.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2006.03.07 kedd, 11:23:00 »

Nem vagy, hanem és. Valami olyat olvastam, hogy a szervokormány hidraulikus szivattyúját elektromotor hajtja meg, ami nagyobb sebességnél ki is kapcsol.
Nálam nem ingadozik az alapjárat, ha a kereket tekered...
Thnx ANGEL!
Most már akkor meg nem értem, a gyártó ezt miért nem " reklámozza"!
Egy nemrég változáson átesett kunkurrencia-verdánál a gyártó/forgalmazó az Elektro-szervo kormányt, maximális mellbedobással hírdeti...
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2006.03.07 kedd, 11:59:00 »

Thnx ANGEL!
Most már akkor meg nem értem, a gyártó ezt miért nem " reklámozza"!
Egy nemrég változáson átesett kunkurrencia-verdánál a gyártó/forgalmazó az Elektro-szervo kormányt, maximális mellbedobással hírdeti...
Üdv.
Pedig benne volt a facelift-katalógusban.
A fordnak nem erős a PR részlege. De azért mégis nagyon jó helyen van... minden évben komoly növekedés mo-on. A suzit leszámítva (új modell) a ford növelte a legnagyobb százalékban a részesedését... a negatív rekor a rönyóé. A 2. helyről asszem a 7.-re esett vissza.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2006.03.07 kedd, 12:07:00 »

Angel,
 
nah, igen. Franciska verdak. Nem csodalkozom, hogy ennyire lecsusztak.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2006.03.07 kedd, 12:08:00 »

ESU2 64,
 
Talan azert reklamozza aza bizonyos OFF marka teljes mellbedobassal a szervo kormanyt, mert mas kulonben nem tudja Ladni. Mondeonal nem kell reklam, igyis eladhato, mer jo
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2006.03.07 kedd, 13:18:00 »

ANGEL, Zacci!
Köszi a válaszokat!
Szorgalmasan jegyzetelek, frissítem a memória-állományom.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2006.03.07 kedd, 18:36:00 »

A Zsoel egy sóher, sajnálja a gázolajat, inkább tréleren viteti magát! Azért ilyen alacsony a fogyi!
Nekem nincsennek szárnyaim!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2006.03.07 kedd, 20:38:00 »

nálunk is volt ilyen. kicseréltük a tárcsát meg a betétet és a munkahenger is beragadhat. állítólag azoknál az autóknál FORDul elő, amelyek sokat futnak 1-2személlyel...(nem tom miért én is csak úgy hallottam)
Köszi a segítséget. Lehet abban valami, hogy "állítólag azoknál az autóknál FORDul elő, amelyek sokat futnak 1-2személlyel". Amikor Német országból megvettem 2 évesen az autót elvittem egy Fordra szakosodott szervízbe az autót, hogy nézzék át ( akkor cserélték a fékbetéteket) a szerelő rögtön azt kérdezte tőlem mikor a fékekhez ért, hogy sokat használom-e egyedül az autót. Mondtam, hogy most vettem, mire ő: valszeg az előző tulaj sokat járt vele egyedül, mert akkor kopnak így ( hátul sokkal kopottabbak voltak a beteétek, mint elől) a fékek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2006.03.07 kedd, 20:40:00 »

Szia tamas!
Nekem egy off autóban az produkált ilyet, hogy a vezető tüskék szorultak meg, mert telement a fészkük trutyival.
Kombici! Ezt is meg fogom nézni. A vezető tüskék azok amelyek a távolságot állítják a tárcsához képest?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2006.03.12 vasárnap, 00:53:00 »

Kombici! Ezt is meg fogom nézni. A vezető tüskék azok amelyek a távolságot állítják a tárcsához képest?
Szia Tamás!
Bocs, de nem voltam gépközelben.
Az igazság az, hogy a mondit nem ismerem, mert csak most tervezek venni egyet, azért olvasom az oldalt egy ideje.
Az off autón a tárcsafék úgy néz ki, hogy csak egyik oldalon van munkahenger, és az egész féknyereg csúszik ide-oda két tüskén, és így nyomja neki a másik oldali betétet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2006.03.12 vasárnap, 10:08:00 »

Még mindíg nem derült ki.
  Hidraulikus vagy elektrohidraulikus a kormányrásegítés?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 09:24:00 »

Két kérdésem lenne:
 
1:Valakinek megvan esetleg a facelift gyári pollenszűrő rendelési száma,esetleg méretezése?
 
2:A 2 éves garancia kiterjed a festésre is?
A jobb első ködlámpám párásodik,azt garanciában cserélik.A bevizsgálás során kipattintották a helyéről és alatta azt láttam,hogy a festék kezd felpenderedni,felpattogzani.
Ha nem esetleges körábbi sérülésből adódik a hiba,akkor kötelesek garanciába megjavítani???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 10:01:00 »

Két kérdésem lenne:
 
1:Valakinek megvan esetleg a facelift gyári pollenszűrő rendelési száma,esetleg méretezése?
 
2:A 2 éves garancia kiterjed a festésre is?
A jobb első ködlámpám párásodik,azt garanciában cserélik.A bevizsgálás során kipattintották a helyéről és alatta azt láttam,hogy a festék kezd felpenderedni,felpattogzani.
Ha nem esetleges körábbi sérülésből adódik a hiba,akkor kötelesek garanciába megjavítani???
Érdekes kérdés. Ha nem sérülésből ered, elvileg igen. De szvsz sokkal egyszerűbb bizonyítani, hogy sérülés, mint azt, hogy nem.
 
A megoldás: nem kell olyan sűrűn mosni az autót....
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 10:16:00 »

Két kérdésem lenne:
 
1:Valakinek megvan esetleg a facelift gyári pollenszűrő rendelési száma,esetleg méretezése?
 
2:A 2 éves garancia kiterjed a festésre is?
A jobb első ködlámpám párásodik,azt garanciában cserélik.A bevizsgálás során kipattintották a helyéről és alatta azt láttam,hogy a festék kezd felpenderedni,felpattogzani.
Ha nem esetleges körábbi sérülésből adódik a hiba,akkor kötelesek garanciába megjavítani???
2, Ha szervízkönyv van, és nem volt sérült az autó, vagy ha volt, de Ford javította, akkor garis!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 11:48:00 »

Érdekes kérdés. Ha nem sérülésből ered, elvileg igen. De szvsz sokkal egyszerűbb bizonyítani, hogy sérülés, mint azt, hogy nem.
 
A megoldás: nem kell olyan sűrűn mosni az autót....
Megkérdeztem az előző tulajdonost.Elmondása szerint 100%,hogy nem volt törve.Festékrétegvizsgálatra hiába mennék,mert a lökös műanyag,ha jól tudom.Így ott nem lehet mérni.
Akkor most mutogatunk egymásra?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 11:57:00 »

Zsoel,
 
Ha a festek pattogzas muanyag alkatreszen van, akkor az lehet attol is, hogy megnyomtak a verdat. Nem kell ahhoz tornie az elemnek. pl. ecceruen szep lassan ratolattak. Ilyenkor meg jo esellyel nem torik az elem, de mivel muanyagrol van szo (mar ha arrol), igy az biza deformalodhat, mert rugalmas. Nah, ezta rugalmassagot a fenyezes nem nezi jo szemmel. Eredmenye, megpattan a festek, levalik a feluletrol stb. Nalam a hatso lokos ilyen. Apro hajszal repedesek vannak rajta. Csak akkor veszed eszre, ha kozelrol nezed. Torve nem volt a jelenlegi lokos, viszont a repedes egyertelmuen a muanyag rugalmassagabol kerult oda. De lehet ez ecceru anyaghiba is.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2006.03.17 péntek, 09:03:00 »

Két kérdésem lenne:
 
1:Valakinek megvan esetleg a facelift gyári pollenszűrő rendelési száma,esetleg méretezése?
 
2:A 2 éves garancia kiterjed a festésre is?
A jobb első ködlámpám párásodik,azt garanciában cserélik.A bevizsgálás során kipattintották a helyéről és alatta azt láttam,hogy a festék kezd felpenderedni,felpattogzani.
Ha nem esetleges körábbi sérülésből adódik a hiba,akkor kötelesek garanciába megjavítani???
Sztem meg kell csinálniuk, csak keresned kell egy olyan szervízt, aki dolgozik, és nem húzza a száját. Nekünk volt (vissza is jött) ilyensféle probléma, és szó nélkül javított a hibát...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2006.03.17 péntek, 09:49:00 »

Zsoel,
 
Ha a festek pattogzas muanyag alkatreszen van, akkor az lehet attol is, hogy megnyomtak a verdat. Nem kell ahhoz tornie az elemnek. pl. ecceruen szep lassan ratolattak. Ilyenkor meg jo esellyel nem torik az elem, de mivel muanyagrol van szo (mar ha arrol), igy az biza deformalodhat, mert rugalmas. Nah, ezta rugalmassagot a fenyezes nem nezi jo szemmel. Eredmenye, megpattan a festek, levalik a feluletrol stb. Nalam a hatso lokos ilyen. Apro hajszal repedesek vannak rajta. Csak akkor veszed eszre, ha kozelrol nezed. Torve nem volt a jelenlegi lokos, viszont a repedes egyertelmuen a muanyag rugalmassagabol kerult oda. De lehet ez ecceru anyaghiba is.
Ha a műanyagot megnyomták, annak látszania kell, pl ott, ahol megnyomták.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2006.03.17 péntek, 09:59:00 »

Angel,
 
Hat nemtom. Nalam nem latszik. Igy 2 eset lehetseges, merthogy anno reges regen megtortek a hatos spoilert. Tehat vagy xarul csinaltak meg, vagy a puffanas ereje nem dinamikus, hanem statikus volt, igy velhetoen, mint pl. esetemben is, nem lathato utkozes nyoma, csak ilyen hossziranyu repedesek a fenyezesen. Annyira nem izgat a dolog, mert ugye a spoiler muanyag, szal alatta nem fog rohadni semmi, es csak kozelrol lathatoak a repedesek. ezert meg nem erdemes ujrafujatni a cuccost. Esetleg javitani, de nemtom, hogy ez a jelenlegi alapoton csak rontana, avagy javitana.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2006.03.18 szombat, 14:27:00 »

Wyctor!
 
Számolom az elsuhanó fákat!
 
Ui:photoshoppal van összerakva a 2 fotó.
Scratch
Aludtal mar a rakterhalora?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2006.03.18 szombat, 14:30:00 »

Zsoel,
 
Ha a festek pattogzas muanyag alkatreszen van, akkor az lehet attol is, hogy megnyomtak a verdat. Nem kell ahhoz tornie az elemnek. pl. ecceruen szep lassan ratolattak. Ilyenkor meg jo esellyel nem torik az elem, de mivel muanyagrol van szo (mar ha arrol), igy az biza deformalodhat, mert rugalmas. Nah, ezta rugalmassagot a fenyezes nem nezi jo szemmel. Eredmenye, megpattan a festek, levalik a feluletrol stb. Nalam a hatso lokos ilyen. Apro hajszal repedesek vannak rajta. Csak akkor veszed eszre, ha kozelrol nezed. Torve nem volt a jelenlegi lokos, viszont a repedes egyertelmuen a muanyag rugalmassagabol kerult oda. De lehet ez ecceru anyaghiba is.
Gyári kézikönyv szerint 8 km/h-ig deformálódás nélkül viseli az ütközést a mondi.
Persze a festék lejöhet, vagy berepedezhet, de a lökös marad...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2006.03.18 szombat, 14:47:00 »

Kiszedtem a ködlámpát,és most már egyértelmű a történet.A ködlámpa mögött a hátsó rész felöl kezdett el peregni a festék.Szép lassan pereg pereg előre,a ködlámpa alatt,és most már akkor is jól látszik,ha nincs kiszedve a ködlámpám.
Érdekesség az,hogy alatta világosszürke szín látszik,ami egyesek szerint a gyári alapszín.Viszont a műhelyben azt mondták,hogy a gyári sosem pereg fel/festék/ viszont korábban utólagosan hozatott lökhárítók voltak festés nélkül ilyen  világos szürke színűek.
Ford szervizes szerint ez nem gyári lökös,hanem utángyártott és festett.Szóval erre nincs garancia.
Az előző tulaj elmondta,hogy az autó teljesen törés és sérülésmentes,maximum arra tud gondolni,hogy szállítás során pld.a vonaton az autók rosszul voltak kikötve,megcsúsztak,összementek és így sérülhetett.Viszont az átadáskor ezt nem közölték vele,teljesen gyárinak mondott autót vett át.
Közölte,hogy nyugodtan vigyem el,vizsgáltassam be,és ha kiderül,hogy nem gyári,akkor ő beperli a forgalmazót,még így utólagosan is,nekem segítve.
 
Úgy látom itt előkészületben lenne egy nagy huzavona,amire se erőm,se energiám.
Keresek egy jó festőt aztán zsebből megcsináltatom,ha más nem lesz.
 
De ha tudtok jobb ötletet,akkor várom nagy szeretettel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2006.03.18 szombat, 20:41:00 »

Zsoel!Azért próbáld meg másik ford szervízben is, hátha nem kötözködnek.Meg különben is mi az , hogy a gyári sosem pereg fel???
Ez nem érv egy hiba láttán.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2006.03.18 szombat, 20:54:00 »

jaja, lasd. gyarilag rohado ajto szelek !
Ne hagyd magad Angel !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2006.03.18 szombat, 20:55:00 »

oo ize, bocsi ! Zsoel-t akartam irni
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 00:24:00 »

Scratch
Aludtal mar a rakterhalora?
lkiss2,
 
ki is ment a fejemből... Megkeresem! De nem adom oda hozzá azt az elemet, amit a tetőbe kell tenni, mert akkor nekem lyukas marad a kárpit. De valószinű lehet külön is rendelni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 09:08:00 »

Ok, nagyon koszonom. Persze azt a kis muanyagot majd veszek hozza. Az arban majd megegyezunk. Az orszag melyik reszen tudlak elerni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 10:36:00 »

Ok, nagyon koszonom. Persze azt a kis muanyagot majd veszek hozza. Az arban majd megegyezunk. Az orszag melyik reszen tudlak elerni?
lkiss2,
 
Gyöngyös, de várj, mert foglalmam sincs hol van... Évek óta nem volt benne...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 11:11:00 »

Nem surgos, mert csak apr. 10-14 kozott tudok erte elmenni. Biztos meg van meg? Mikor megyek Petyahoz, beugornek hozzad is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 13:19:00 »

Kiszedtem a ködlámpát,és most már egyértelmű a történet.A ködlámpa mögött a hátsó rész felöl kezdett el peregni a festék.Szép lassan pereg pereg előre,a ködlámpa alatt,és most már akkor is jól látszik,ha nincs kiszedve a ködlámpám.
Érdekesség az,hogy alatta világosszürke szín látszik,ami egyesek szerint a gyári alapszín.Viszont a műhelyben azt mondták,hogy a gyári sosem pereg fel/festék/ viszont korábban utólagosan hozatott lökhárítók voltak festés nélkül ilyen  világos szürke színűek.
Ford szervizes szerint ez nem gyári lökös,hanem utángyártott és festett.Szóval erre nincs garancia.
Az előző tulaj elmondta,hogy az autó teljesen törés és sérülésmentes,maximum arra tud gondolni,hogy szállítás során pld.a vonaton az autók rosszul voltak kikötve,megcsúsztak,összementek és így sérülhetett.Viszont az átadáskor ezt nem közölték vele,teljesen gyárinak mondott autót vett át.
Közölte,hogy nyugodtan vigyem el,vizsgáltassam be,és ha kiderül,hogy nem gyári,akkor ő beperli a forgalmazót,még így utólagosan is,nekem segítve.
 
Úgy látom itt előkészületben lenne egy nagy huzavona,amire se erőm,se energiám.
Keresek egy jó festőt aztán zsebből megcsináltatom,ha más nem lesz.
 
De ha tudtok jobb ötletet,akkor várom nagy szeretettel.
Szia Zsoel!
Olvasom történeted, együttérzek!
A vonatos történetet megszakérteném, érintett lévén.
1 - a vonaton teljességgel kizárt,hogy összecsússzanak az autók,ilyen egyszerűen nincs!
A rögzítő fülek,amik mind a 4(!) keréken át vannak fűzve,nem engednek semmilyen "összecsúszást"!
2.- a Lágermaxnál ( nálunk, Mo.) minden autót tételesen átvesznek,és a legkissebb sérülés estén jegyzőkönyvet vesznek fel,ha van sérülés, ezeket az autókat már csak értékcsökkentként adják tovább,aminek nyoma van. A Ford-os adatbázisban is! ( ilyeneket rendbehoznak,ezekből elsősorban bemutatóautó lesz! Akár egy első-szélvédőcsere után is )
Volt egy off márkakereskedő,aki kimondottan ilyen autókra vadászott,rendbehozatta, és teljes áron értékesítette tovább. Már nem autókkal foglalkozik.
Évente mintegy 5-10 autónál fordul elő ilyesmi! De volt,hogy a márkakereskedő udvarán "rodeóztak" a fiúk,aztán ott törték meg.
Nekem volt most 1 éve, hogy összetörtem egy fócvágen motorháztetőt+első szélvédőt ( kivédhetetlen volt ),akkor volt jegyzőkönyvezés Budaőrsön,innen az információim.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 17:47:00 »

Szia Zsoel!
Olvasom történeted, együttérzek!
A vonatos történetet megszakérteném, érintett lévén.
1 - a vonaton teljességgel kizárt,hogy összecsússzanak az autók,ilyen egyszerűen nincs!
A rögzítő fülek,amik mind a 4(!) keréken át vannak fűzve,nem engednek semmilyen "összecsúszást"!
2.- a Lágermaxnál ( nálunk, Mo.) minden autót tételesen átvesznek,és a legkissebb sérülés estén jegyzőkönyvet vesznek fel,ha van sérülés, ezeket az autókat már csak értékcsökkentként adják tovább,aminek nyoma van. A Ford-os adatbázisban is! ( ilyeneket rendbehoznak,ezekből elsősorban bemutatóautó lesz! Akár egy első-szélvédőcsere után is )
Volt egy off márkakereskedő,aki kimondottan ilyen autókra vadászott,rendbehozatta, és teljes áron értékesítette tovább. Már nem autókkal foglalkozik.
Évente mintegy 5-10 autónál fordul elő ilyesmi! De volt,hogy a márkakereskedő udvarán "rodeóztak" a fiúk,aztán ott törték meg.
Nekem volt most 1 éve, hogy összetörtem egy fócvágen motorháztetőt+első szélvédőt ( kivédhetetlen volt ),akkor volt jegyzőkönyvezés Budaőrsön,innen az információim.
Üdv.

Csináltam 1-2 fotót "perdöntő" bizonyítékként!
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 17:49:00 »

Csináltam 1-2 fotót "perdöntő" bizonyítékként!
 

És ez egyre rosszabb lesz!
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 17:50:00 »

Kihez lehetne fordulni "szakvéleményért",ha nem értek egyet a ford szervíz véleményével?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 17:51:00 »

És ez egyre rosszabb lesz!
 

Nem néz ki valami jól, de nézzd a jó oldalát, legalább nem rozsdásodik
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 17:53:00 »

És ez egyre rosszabb lesz!
 

Én kaptam egy követ az első lökös azon részére ahol a védő gumicsík van latta nekem is ilyen színű ... úgyhogy lehet ,hogy a gyári alapban ilyen színű
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 18:31:00 »

Zsoel,
 
Szerintem mutasd meg a Solymari szervizben. Ha nem serulesbol szarmazik a dolog, akkor gariban meg kell csinalniuk ! Persze, ha van szervizkonyved. Az, hogy mi van alatta (kiveve glett), szerintem le kell xarni. Bizonyitsak be, hogy nem ilyen alapozo van a festek alatt. Legjobb, ha egy hasonlo fekete verdan lekaparjak a festeket Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 18:33:00 »

Zsoel,
 
Egyebkent asszem van valami matrica valahol a lokos belso oldalan, amin rajta van a gayrtasi datum stb. Talan az segithet valamit... Legalabbis valami gyartasi datumnak szerepelnie kell (majdnem)minden alkatreszen.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 20:12:00 »

Kihez lehetne fordulni "szakvéleményért",ha nem értek egyet a ford szervíz véleményével?
Helló Zsoel! Az én autómnál is ugyanott kezd lejönni a festék, valszeg gyári hiba. Az enyém világos színű, nem olyan feltűnő. Viszont amiben én kérnék segítséget az a motorháztető elején egy kavicsfelverődés okozta kis lepattanás, amit az idei tél szépen megkezdett és már rozydásodik. Hogyan kezeljem?
Mindjárt mellékelek képet mindkettőről, csak most töltődik a kepfelt.hu-ra.
Azt hogyan csináljam, hogy ne csak az elérhetősége jelenjen meg a fórumon, hanem maga a kép ( úgy mint e Te írásodban ) illetve a képet méretetzni, hogy kisebb legyen?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 20:14:00 »

Természetesen van szervízkönyvem,végig ford szervizekben volt szervizelve az autó.
20-40-60.e kilóméteres szemlére gondolok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 20:19:00 »

Íme a képek:rozsdafolt ésködlámpaalatt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 20:23:00 »

Helló Zsoel! Az én autómnál is ugyanott kezd lejönni a festék, valszeg gyári hiba. Az enyém világos színű, nem olyan feltűnő. Viszont amiben én kérnék segítséget az a motorháztető elején egy kavicsfelverődés okozta kis lepattanás, amit az idei tél szépen megkezdett és már rozydásodik. Hogyan kezeljem?
Mindjárt mellékelek képet mindkettőről, csak most töltődik a kepfelt.hu-ra.
Azt hogyan csináljam, hogy ne csak az elérhetősége jelenjen meg a fórumon, hanem maga a kép ( úgy mint e Te írásodban ) illetve a képet méretetzni, hogy kisebb legyen?
A képet tömörítsd össze 800x600-ra.Aztán tedd fel a képfeltöltés,hu-ra.Ott nyisd meg és a teljes méterű fotón jobb klikk,tulajdonságok,és az URL cimet kimásolod.Itt a forumon a hozzászólások alján találsz egy [kép]-et/jobb szélső/,arra rákattintasz,és oda beilleszted az URL cimet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 20:29:00 »

Azt hittem a kissebb képet sikerül betennem,de ez a nagyobb.
Scratch!Légyszi töröld,mert tudom problémás!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 20:39:00 »

Azt hittem a kissebb képet sikerül betennem,de ez a nagyobb.
Scratch!Légyszi töröld,mert tudom problémás!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 20:46:00 »

tamas,
 
A rozsda foltra megfelelo megoldas az ilyen javito stift. bemesz Ford boltba es az alvazszamod alapjan tudnak adni megfelelo javito festeket. A tubus tetejen van egy kis kaparoka, amivel le birod kaparni a rozsdat. Aztan mehet ra a festek. Lakkot ne tegyel ra, mert ugyse lesz jau. En eddig mind2 Mondeomnal alkalmaztam ezta megoldast, de lakk nelkul, merthogy annyira suru, hogy keptelenseg normalisan feltenni. A festek jo hig, azt konnyu felvinni a feluletre, raadasul annyira stimmelt a szine, hogy szinte eszre sem lehet venni. Azert mielott nekilatnam, csinalj valami fem darabon proba festest. tod, miki az angelo, sem gyere cipo hamm bekaplak modon allt neki annak a bizonyos kapolnanak Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2006.03.19 vasárnap, 21:50:00 »

tamas!
 
Kiváncsi lennék,ha kiszednéd a ködlámpát,mit látnál alatta?
Nekem már nincs festék ott!-:(((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 20:50:00 »

tamas!
 
Kiváncsi lennék,ha kiszednéd a ködlámpát,mit látnál alatta?
Nekem már nincs festék ott!-:(((
Ha lesz rá módom kiszedem.  
( módom= reggel1/2 7-kor indulok otthonról és este 7-körül érkezem és ilyenkor már valahogy nincs sok kedvem ködlámpát szerelni) ezért inkább olyan hülye kérdéseket teszek fel kedvenc oldalamon amit a KÉRDÉSEK rovatban is a matematikai feladvánnyal kapcsolatosan.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 20:58:00 »

tamas!
 
Kiváncsi lennék,ha kiszednéd a ködlámpát,mit látnál alatta?
Nekem már nincs festék ott!-:(((
Megnéztem: nálam rendben van a festék a ködlámpánál.
 
Bár az enyémben gyári a xenon... lehet, hogy azoknál jobban odafigyelnek a festésre?
 
Csak ugratlak, Zsoel... remélem, nincs harag..
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 21:02:00 »

Korábban már írtam, hogy a jobb hátsó kerék felől időnként ( amit eddig a megtett kilométerekhez kötöttem kb 40-50 km megtétele után) "sivító" hangot hallani. 15-én újfent megnézettem egy szakival, amiről szintén írtam. No azóta a helyzet valamit javult. Már valóban csak ritkábban hallom, DE MÉG MINDIG HALLOM!!!! Viszont most egy újabb észrevétel: csak nagy sebességnél. 140 fölött folyamatos gyenge súrlódó hang. 120 alatt csak olykor-olykor. A szaki szerint nem kopottabb a jobb oldali fékbetét mint a  bal, és nincs nyoma megégésnek.  
ENGEM VISZONT ZAVAR!!! Ne legyen hangja, csak ha már kopott a betét! Igaz???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 21:06:00 »

Más. Ha a kormányon visszafelé ( no ezt jól leírtam ) kicsit darabos fordulást érzek az a szervónál mire utal???
A FOCUSOM nem produkált ilyeneket. Persze neki könnyebb dolga vot hiszen csak 185-ös gumikkal kellett dolgoznia. Viszont ezt a mérnököknek is kell tudniuk. Nem? Miért nem úgy csinálják a szervó rásegítését?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2006.03.20 hétfő, 21:11:00 »

Több helyen is megemlékezünk a hazai és nem hazai ( DONOVALY) útviszonyokról! Mennyit bírnak a mondik futóművei, csillapítói feltételes normál  útviszonyok mellett? Én németből hozattam az autót. 110.000 km-t futott valszeg jacóvarészt autópálya minőségű úton. Természetesen én vásárlás után a fékekkel együtt a futóművet is állítattam. De a hazai utak... Mire számíthatok?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.