Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:08:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1742666 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 15:25:00 »

Joe,
 
naja, varos es varos kozott is van kulonbseg. Pl. pesten kibanagy dugok szoktak lenni, igy reggelente azta 2x km-t kb. 1 ora alatt tom megenni. Pl. kecskemeten kizart, hogy 20km-t 1 ora  alatt tennek meg. Igy meg mar tenyleg maskeppen alakul a fogyi.
Ja, mert pl felénk a 2 km 6 perc, mivel itt is szinte mindenki egyszerre megy dolgozni...(számolj csak!:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 15:33:00 »

Egyszer szivesen beulnek egy V6-ba, hogy mennyire megy.
Epp az elobb volt alkalmam menni ket kort a tesztpalyan egy 5 hengeres benzines S-Max-szal. Hat bazi nagy csalodas volt. Padloig nyomtam a gazt, de semmi ulesbeszorito gyorsulas. Igaz, hogy csak 4000-ig porgettem (kicsit diesel a vezetesi stilusom :-), de ennel sokkal tobbet vartam volna. Az ST focusokrol nagyon jokat hallottam eddig, ezert is volt meglepo ez a motor. Gondolom a konnyebb Mondeoban jobban fog muzsikalni, de azert.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 16:02:00 »

Egyszer szivesen beulnek egy V6-ba, hogy mennyire megy.
Epp az elobb volt alkalmam menni ket kort a tesztpalyan egy 5 hengeres benzines S-Max-szal. Hat bazi nagy csalodas volt. Padloig nyomtam a gazt, de semmi ulesbeszorito gyorsulas. Igaz, hogy csak 4000-ig porgettem (kicsit diesel a vezetesi stilusom :-), de ennel sokkal tobbet vartam volna. Az ST focusokrol nagyon jokat hallottam eddig, ezert is volt meglepo ez a motor. Gondolom a konnyebb Mondeoban jobban fog muzsikalni, de azert.....
Hááát... annyira nem megy. Szerintem a 2.0 tdci-hezképest jobban megy - nem sokkal (viszont vagy 2x annyit fogyaszt) - de a 2.2-heh képest már érezhető előnye nincs. A sokszor a 2.2 a jobb... bár a v6 hang, az mindenek felett..
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 16:03:00 »

Egyszer szivesen beulnek egy V6-ba, hogy mennyire megy.
Epp az elobb volt alkalmam menni ket kort a tesztpalyan egy 5 hengeres benzines S-Max-szal. Hat bazi nagy csalodas volt. Padloig nyomtam a gazt, de semmi ulesbeszorito gyorsulas. Igaz, hogy csak 4000-ig porgettem (kicsit diesel a vezetesi stilusom :-), de ennel sokkal tobbet vartam volna. Az ST focusokrol nagyon jokat hallottam eddig, ezert is volt meglepo ez a motor. Gondolom a konnyebb Mondeoban jobban fog muzsikalni, de azert.....
Pedig a benzinesek 4000 fölött élnek. Nekik nincs nyomatékuk!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 16:04:00 »

Egyszer szivesen beulnek egy V6-ba, hogy mennyire megy.
Epp az elobb volt alkalmam menni ket kort a tesztpalyan egy 5 hengeres benzines S-Max-szal. Hat bazi nagy csalodas volt. Padloig nyomtam a gazt, de semmi ulesbeszorito gyorsulas. Igaz, hogy csak 4000-ig porgettem (kicsit diesel a vezetesi stilusom :-), de ennel sokkal tobbet vartam volna. Az ST focusokrol nagyon jokat hallottam eddig, ezert is volt meglepo ez a motor. Gondolom a konnyebb Mondeoban jobban fog muzsikalni, de azert.....
Szerintem csak onnan kezdett volna el élni az a motor. A benzinesek már csak ilyenek.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 16:09:00 »

Pedig a benzinesek 4000 fölött élnek. Nekik nincs nyomatékuk!:)
Turbós-benzinesnél más a helyzet...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 16:16:00 »

Turbós-benzinesnél más a helyzet...
Ilyen turbós van az S-Max-ban is?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 16:26:00 »

Igen turbos. Ez azt hiszem a 200Le-s volt.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 16:37:00 »

Igen turbos. Ez azt hiszem a 200Le-s volt.
Na annak viszont kellene menni mint a ...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 18:29:00 »

Egyszer szivesen beulnek egy V6-ba, hogy mennyire megy.
Epp az elobb volt alkalmam menni ket kort a tesztpalyan egy 5 hengeres benzines S-Max-szal. Hat bazi nagy csalodas volt. Padloig nyomtam a gazt, de semmi ulesbeszorito gyorsulas. Igaz, hogy csak 4000-ig porgettem (kicsit diesel a vezetesi stilusom :-), de ennel sokkal tobbet vartam volna. Az ST focusokrol nagyon jokat hallottam eddig, ezert is volt meglepo ez a motor. Gondolom a konnyebb Mondeoban jobban fog muzsikalni, de azert.....
És csak érzésre nem ment?? Mert egy 1800 kilós kisbuszban nem sokszor fogsz érezni hátbavágást..a mutatót figyelted? Mert az 7.9 alatt fennt van 100on ami nagyon nem rossz, ez majdnem olyan ST220  szint.A 2.2es mondeót megeszi reggelire a maga 8.9 ével..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 18:34:00 »

És csak érzésre nem ment?? Mert egy 1800 kilós kisbuszban nem sokszor fogsz érezni hátbavágást..a mutatót figyelted? Mert az 7.9 alatt fennt van 100on ami nagyon nem rossz, ez majdnem olyan ST220  szint.A 2.2es mondeót megeszi reggelire a maga 8.9 ével..
Ja és 2100tól leadja a 320Nm-ert, de persze ott még feljebb nyomni,h legyen 220 lóerőd is a végén.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 19:42:00 »

Megcsináltam a szokásos őszi klímatisztításomat,ami természetesen pollenszűrőcserével is járt.
Az előzőt 2006 márciusában cseréltem!!!!
Van különbség!
A 2 pollenszűrő között a klimatisztitó spray látható:
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 19:54:00 »

És csak érzésre nem ment?? Mert egy 1800 kilós kisbuszban nem sokszor fogsz érezni hátbavágást..a mutatót figyelted? Mert az 7.9 alatt fennt van 100on ami nagyon nem rossz, ez majdnem olyan ST220  szint.A 2.2es mondeót megeszi reggelire a maga 8.9 ével..
Furcsa volt, hogy ha mondjuk 3500-nal padloig leptem a gazpedalt, akkor semmi olyat nem ereztem, mint a dieselnel. Azota en is gondolkodtam, hogy mi lehet az ok, mert azert biztos jol kellene ennek menni. Lehet, hogy a diesel hirtelen megindul, ez meg finomabban kezd, de tovabb birja a gyorsulast. Lehet, hogy csak a fordulatszamot kell feljebb nyomni. Az is lehet, hogy valamit esetleg elallitottak a motoron, mert ez egy tesz auto volt, kulsore is eleg ramaty allapotban. Igazabol kellene 1-2 napig hasznalni normal forgalomba, hogy jol ossze lehessen hasonlitani. Mindenesetre a TDCI sokkal melyebb benyomast tett ram mikor eloszor vezettem es ereztem hogy huz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 19:57:00 »

MKIII facelift tulajok!
 
Megnéznétek nekem egy dolgot?
 
Miközben a klimatisztítót "dolgoztattam" össze-vissza állítottam a levegő befúvását,hogy a hab mindenütt átjárja  a rendszert.
És akkor azt tapasztaltam,hogy ha a felső ablakra fújtatod,akkor CSAK oda megy a levegő.
Ha a középrészen fújatod be a levegőt,akkor az CSAK ott jön.
De ha CSAK a lábra fújatom a levegőt,akkor a rendszer fújja a lábra és az első szélvédőre is.
 
Tehát nekem olyan fizikailag nincs,hogy CSAK  a lábra!-:(
 
Nálatok is így van ez?Huh?
 
A konkrét beállítás:manuális üzemmód,ECO,lábra fújás gomb bekapcsolva.
 
Vagy ilyen beállítás mellett direkt fújja mindkét helyre?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 19:58:00 »

Furcsa volt, hogy ha mondjuk 3500-nal padloig leptem a gazpedalt, akkor semmi olyat nem ereztem, mint a dieselnel. Azota en is gondolkodtam, hogy mi lehet az ok, mert azert biztos jol kellene ennek menni. Lehet, hogy a diesel hirtelen megindul, ez meg finomabban kezd, de tovabb birja a gyorsulast. Lehet, hogy csak a fordulatszamot kell feljebb nyomni. Az is lehet, hogy valamit esetleg elallitottak a motoron, mert ez egy tesz auto volt, kulsore is eleg ramaty allapotban. Igazabol kellene 1-2 napig hasznalni normal forgalomba, hogy jol ossze lehessen hasonlitani. Mindenesetre a TDCI sokkal melyebb benyomast tett ram mikor eloszor vezettem es ereztem, hogy huz.
Egyik reszlegnek van egy ST220-as Focus. Legkozelebb, ha megyunk valahova, megprobalom elkeretni a fordos sraccal, es osszehasonlitani.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 20:05:00 »

MKIII facelift tulajok!
 
Megnéznétek nekem egy dolgot?
 
Miközben a klimatisztítót "dolgoztattam" össze-vissza állítottam a levegő befúvását,hogy a hab mindenütt átjárja  a rendszert.
És akkor azt tapasztaltam,hogy ha a felső ablakra fújtatod,akkor CSAK oda megy a levegő.
Ha a középrészen fújatod be a levegőt,akkor az CSAK ott jön.
De ha CSAK a lábra fújatom a levegőt,akkor a rendszer fújja a lábra és az első szélvédőre is.
 
Tehát nekem olyan fizikailag nincs,hogy CSAK  a lábra!-:(
 
Nálatok is így van ez?Huh?
 
A konkrét beállítás:manuális üzemmód,ECO,lábra fújás gomb bekapcsolva.
 
Vagy ilyen beállítás mellett direkt fújja mindkét helyre?
Zsoel
 
Megnéztem. Ha csak lábra van állítva a befúvás, akkor is megy a szélvédőre valamennyi levegő.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Vendég
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 20:11:00 »

Sopron-Pest 200 km.ha nyugisan megyek lemegy a mutató a háromnegyede alá ,eddig 6.2 volt a legjobb amit kihoztam a járgányból de akkor még a skoda favorit is rámvert annyira lassan mentem,nem tudom hogy lehetségesek ezek a különbsége
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 20:31:00 »

Zsoel
 
Megnéztem. Ha csak lábra van állítva a befúvás, akkor is megy a szélvédőre valamennyi levegő.
Köszi!
De miért van így?
Hiszen ha azt szeretném,hogy mindkét irányba menjen  a levegő,akkor benyomnám azt a 2 gombot.
Vagy nem jól gondolom???
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 20:39:00 »

Köszi!
De miért van így?
Hiszen ha azt szeretném,hogy mindkét irányba menjen  a levegő,akkor benyomnám azt a 2 gombot.
Vagy nem jól gondolom???
Szerintem a binztonságot vették alapul.
A szélvédő semmi képpen ne párásodjon.Véletlenül se lehessen kikapcsolni az odairányuló levegőt, mégha a lábra állítva kevesebb is jut oda.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Vendég
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 20:53:00 »

Köszi!
De miért van így?
Hiszen ha azt szeretném,hogy mindkét irányba menjen  a levegő,akkor benyomnám azt a 2 gombot.
Vagy nem jól gondolom???
Szerintem szélvédőre mindig fúj levegőt, nem tudod "hermetikusan" lezárni, csak éppen nem olyan intenzív, mintha rá irányítanád.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 21:12:00 »

Szerintem a binztonságot vették alapul.
A szélvédő semmi képpen ne párásodjon.Véletlenül se lehessen kikapcsolni az odairányuló levegőt, mégha a lábra állítva kevesebb is jut oda.
És a biztonsággal mi van abban az esetben,ha a középkonzolod fújatod a levegőt?
Mert akkor CSAK oda fúj!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2006.09.29 péntek, 08:50:00 »

Szia Zsoel!
Érdekes kérdést feszegetsz, ma megnézem neked, f2 ben mi a szitu.
Ha úgy van, ahogy nálad, akkor lehet sakkozni, mi a logikája.
Vagy...
Ha csak a középkonzolra fújatod, akkor kering a levegő, MONden irányba, akár az ablakra is. ( Erős dohányosok előnyben, - teszt igazolása.)
Ha csak a lábra fújatnád...Megvan! Különböző emberek vagyunk, van akinek a lába nem bírja a műszálas zoknit, az utasteret meg valahonnan frissíteni kell közben
Nem jut más eszembe.
Üdv:  
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2006.09.29 péntek, 10:44:00 »

Megcsináltam a szokásos őszi klímatisztításomat,ami természetesen pollenszűrőcserével is járt.
Az előzőt 2006 márciusában cseréltem!!!!
Van különbség!
A 2 pollenszűrő között a klimatisztitó spray látható:
 
 

De az ugye nem mind kosz??? Van gyári sötét színű pollenszűrőbetét meg sima fehér is. MKIII-ban ugyan ott van ahol MKII-ben? Kéne már cserélnem a TDCi-ben, mert a szűrő már itt rohad el a garázsban lassan 2 hónapja.
 
Légfúvás: biztos arra gondoltak a tervezők, hogy amikor a lábra nyomatod a levegőt, ott valószínű hogy lesz némi nedvesség (cipőn, szőnyegen, stb...). és ugyi ha az elkezd párologni a meleg levegő hatására, akkor azt a szélvédőn meg fogod majd látni. Ezzel Ők megelőzték, hogy be kelljen nyomnod a gombot. (gondolom én)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2006.09.29 péntek, 10:53:00 »

De az ugye nem mind kosz??? Van gyári sötét színű pollenszűrőbetét meg sima fehér is. MKIII-ban ugyan ott van ahol MKII-ben? Kéne már cserélnem a TDCi-ben, mert a szűrő már itt rohad el a garázsban lassan 2 hónapja.
 
Légfúvás: biztos arra gondoltak a tervezők, hogy amikor a lábra nyomatod a levegőt, ott valószínű hogy lesz némi nedvesség (cipőn, szőnyegen, stb...). és ugyi ha az elkezd párologni a meleg levegő hatására, akkor azt a szélvédőn meg fogod majd látni. Ezzel Ők megelőzték, hogy be kelljen nyomnod a gombot. (gondolom én)
A sötét színű aktívszenes, a fehét az papír. De nem Zsoel képére mondom!
 
És ugyan ott van, mint MKI-II-ben...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2006.09.29 péntek, 10:56:00 »

A sötét színű aktívszenes, a fehét az papír. De nem Zsoel képére mondom!
 
És ugyan ott van, mint MKI-II-ben...
Ok, köszi. Nekiesek mindjárt. Ennek viszont lesz színe, mert amióta megvettük még nem csréltünk benne egyszer sem!!! És gondolom nem új szűrőbetéttel adták el. Majd fotózom.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:22:00 »

A sötét színű aktívszenes, a fehét az papír. De nem Zsoel képére mondom!
 
És ugyan ott van, mint MKI-II-ben...
3 csavar kicsavar, de nem jön le a műanyag. Elmozdul kb. 1 cm-t és nem megy tovább. Van valami trükkje. Eltörni nem nagyon szeretném.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:24:00 »

3 csavar kicsavar, de nem jön le a műanyag. Elmozdul kb. 1 cm-t és nem megy tovább. Van valami trükkje. Eltörni nem nagyon szeretném.
Asszem ez is pattintós, mint a Fokáé, de lejönni nem fog, max engedi cserélni a szűrőt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:25:00 »

Asszem ez is pattintós, mint a Fokáé, de lejönni nem fog, max engedi cserélni a szűrőt...
Azon a résen amit tudok mahinálni, nem fér be a kezem. A szűrőt már látni. Jó koszos...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:39:00 »

Szóval MKIII-as guruk?! Hogyan is működik a pollenszűrő cseréje?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:40:00 »

Szóval MKIII-as guruk?! Hogyan is működik a pollenszűrő cseréje?
Pattincccs-pattincccs
Főoldal klímatisztítás by Zsoel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:42:00 »

Szóval MKIII-as guruk?! Hogyan is működik a pollenszűrő cseréje?
Nem hiszőő nekem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:47:00 »

Nem hiszőő nekem...
Hinni hiszek, csak merni nem... Zsoel azt írja, hogy távlítsuk el a műanyagot. Hmm... Alul minden ok, de a szélvédőnél fogja valami.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:54:00 »

Hinni hiszek, csak merni nem... Zsoel azt írja, hogy távlítsuk el a műanyagot. Hmm... Alul minden ok, de a szélvédőnél fogja valami.
A képen nem igazán vehető ki, hogy eltávolította, vagy csak felemelte. Én is csináltam már MKIII-on ilyen cserét, de sajna nem emléxem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2006.09.29 péntek, 11:58:00 »

Nem szabad eltavolitani amuanyagot ! A szerelok is csak benyulnak, kirantjak, visszarantjak ennyi. Legalabbis MKIIInal nem szabad kipattintani azta muanyag takaro fedelet, mert utana a budos eletbe nemtod visszapattintani, es be fog azni a verda !!!!
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2006.09.29 péntek, 12:01:00 »

Nem szabad eltavolitani amuanyagot ! A szerelok is csak benyulnak, kirantjak, visszarantjak ennyi. Legalabbis MKIIInal nem szabad kipattintani azta muanyag takaro fedelet, mert utana a budos eletbe nemtod visszapattintani, es be fog azni a verda !!!!
Na ugye. Hajrá Ticu, és higggy/merj!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2006.09.29 péntek, 12:28:00 »

Köszi srácok! De hogy azon az 6-8 cm-es hézagon hogy fogom ezt végrehajtani??
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2006.09.29 péntek, 12:54:00 »

Végeztem a cserével. Valóban nem is olyan szörnyű.
kep01
kep02
kep03
kep04
Ismét hegyi a levegő.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2006.09.29 péntek, 13:07:00 »

De az ugye nem mind kosz??? Van gyári sötét színű pollenszűrőbetét meg sima fehér is. MKIII-ban ugyan ott van ahol MKII-ben? Kéne már cserélnem a TDCi-ben, mert a szűrő már itt rohad el a garázsban lassan 2 hónapja.
 
Légfúvás: biztos arra gondoltak a tervezők, hogy amikor a lábra nyomatod a levegőt, ott valószínű hogy lesz némi nedvesség (cipőn, szőnyegen, stb...). és ugyi ha az elkezd párologni a meleg levegő hatására, akkor azt a szélvédőn meg fogod majd látni. Ezzel Ők megelőzték, hogy be kelljen nyomnod a gombot. (gondolom én)
De,az mind kosz!
Még a tavasszal vettem 2 db-ot,mind a kettő olyan fehér volt,mint amit most tettem be.
A tavasszal berakott szűrő "csak" ennyire lett koszos!-:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2006.09.29 péntek, 13:11:00 »

Hinni hiszek, csak merni nem... Zsoel azt írja, hogy távlítsuk el a műanyagot. Hmm... Alul minden ok, de a szélvédőnél fogja valami.
Ha nem feltétlen szükséges,ne vedd le.
Én is a résen keresztül oldottam meg a problémát.
Mint egy nőgyógyász!-:))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2006.09.29 péntek, 13:13:00 »

Végeztem a cserével. Valóban nem is olyan szörnyű.
kep01
kep02
kep03
kep04
Ismét hegyi a levegő.
Szia Ticu!
Köszönet az illusztrációért, lehet nekem is bele kellene fogni?
Igazából tavasszal terveztem.
Kérdés:- meséld el, hogy is jött ki azon a kis hézagon Ez #1844-#1845  közt elveszett.
Üdv:
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2006.09.29 péntek, 13:14:00 »

Ha nem feltétlen szükséges,ne vedd le.
Én is a résen keresztül oldottam meg a problémát.
Mint egy nőgyógyász!-:))))
Nem vettem le. Már Én is nőgyógyásszá képeztem magam. Holnaptól rendelek is esténként!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2006.09.29 péntek, 13:17:00 »

Szia Ticu!
Köszönet az illusztrációért, lehet nekem is bele kellene fogni?
Igazából tavasszal terveztem.
Kérdés:- meséld el, hogy is jött ki azon a kis hézagon Ez #1844-#1845  közt elveszett.
Üdv:
Hali-hóó! Szerintem neked még korai, de megnézheted. Egyik kézzel felfeszíted a műanyag takaróelemet és a másikkal egyszerűen benyúlsz és kihúzod. Nincs rögzítve csak passzentosan illeszkedik. Visszafele meg csak benyomkodod a helyére és kész. A levegő iránya jelölve van a szűrőn.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2006.09.29 péntek, 13:21:00 »

Én a pollenszűrők közül a papírt szeretem.Tuti elég levegőt enged be,de a képek alapján sok koszt,port is felfog.
Egyszer vettem aktív szeneset,és nem tudtam mitől párásodik az ablak.Már minden bajom volt,hiába állítottam a legmagasabb befúvásra,az ablakok folyamatosan párásak voltak.Amikor kidobtam az aktívszenes szűrőt,és cseréltem egy sima papírra,minden gondom megszűnt!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2006.09.29 péntek, 13:33:00 »

Hali-hóó! Szerintem neked még korai, de megnézheted. Egyik kézzel felfeszíted a műanyag takaróelemet és a másikkal egyszerűen benyúlsz és kihúzod. Nincs rögzítve csak passzentosan illeszkedik. Visszafele meg csak benyomkodod a helyére és kész. A levegő iránya jelölve van a szűrőn.

 üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2006.09.29 péntek, 13:53:00 »


 üdv:
Szép kis csoport Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2006.09.29 péntek, 17:48:00 »

MKIII facelift tulajok!
 
Megnéznétek nekem egy dolgot?
 
Miközben a klimatisztítót "dolgoztattam" össze-vissza állítottam a levegő befúvását,hogy a hab mindenütt átjárja  a rendszert.
És akkor azt tapasztaltam,hogy ha a felső ablakra fújtatod,akkor CSAK oda megy a levegő.
Ha a középrészen fújatod be a levegőt,akkor az CSAK ott jön.
De ha CSAK a lábra fújatom a levegőt,akkor a rendszer fújja a lábra és az első szélvédőre is.
 
Tehát nekem olyan fizikailag nincs,hogy CSAK  a lábra!-:(
 
Nálatok is így van ez?Huh?
 
A konkrét beállítás:manuális üzemmód,ECO,lábra fújás gomb bekapcsolva.
 
Vagy ilyen beállítás mellett direkt fújja mindkét helyre?
Szia Zsoel!
Nem tudok új dolgokról beszámolni, ezek szerint ez így jó, ahogy van. A tervezőknek is valamiért megfelel. Majd alkalmazkodunk.
Én még most próbáltam először lábra nyomatni a levegőt, eddig nem is gondoltam rá. Talán télen, szánkózás után Akkor majd biztos eszembe jutsz!
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2006.09.29 péntek, 17:52:00 »

Szép kis csoport Cheesy
Szia!
Tudod, jókedv - móka - kacagás!  
Ticu-val már összehaverkodtunk! És mi, találkozunk a nagytalin?
Üdv, szép estét! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2006.09.29 péntek, 18:34:00 »

Szia!
Tudod, jókedv - móka - kacagás!  
Ticu-val már összehaverkodtunk! És mi, találkozunk a nagytalin?
Üdv, szép estét! Smiley
Nemhiszem...ha gondolod mailben kifejtem bővebben,h miért nem , üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2006.09.29 péntek, 20:06:00 »

Én a pollenszűrők közül a papírt szeretem.Tuti elég levegőt enged be,de a képek alapján sok koszt,port is felfog.
Egyszer vettem aktív szeneset,és nem tudtam mitől párásodik az ablak.Már minden bajom volt,hiába állítottam a legmagasabb befúvásra,az ablakok folyamatosan párásak voltak.Amikor kidobtam az aktívszenes szűrőt,és cseréltem egy sima papírra,minden gondom megszűnt!-:)
Egyetértek, a papír az igazi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2006.09.29 péntek, 21:09:00 »

Nemhiszem...ha gondolod mailben kifejtem bővebben,h miért nem , üdv:
Én tudooooom... azaz sejteeeeem... azért kár. Gyere el inkognitóban, mondd azt, hogy te vagy a kán. Vagy mittudomén.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.