Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:58:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1742686 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2007.03.09 péntek, 00:07:00 »

Simával is nagyon jól elmegy (Shell).
Én egyszer tankoltam prémiumot
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2007.03.10 szombat, 13:14:00 »

Én egyszer tankoltam prémiumot
Én többször, mintha jobb lenne... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2007.03.10 szombat, 22:24:00 »

Simával is nagyon jól elmegy (Shell).
Szerintem jobb a v-power. Nekem azt ajánlották a szakemberek hogy a TDCi-vel kénmentessel járjak! A TDDi-vel én is a simát tankoltam. Egy teli tankolásnál kb 1200.- a külümbség, nekem ez havonta 6000.- többlet. Ennyit megér!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2007.03.10 szombat, 22:27:00 »

Sratch,
Nem kötekedés képpen de mégis miben érzed jobbnak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2007.03.10 szombat, 22:34:00 »

Szerintem jobb a v-power. Nekem azt ajánlották a szakemberek hogy a TDCi-vel kénmentessel járjak! A TDDi-vel én is a simát tankoltam. Egy teli tankolásnál kb 1200.- a külümbség, nekem ez havonta 6000.- többlet. Ennyit megér!
Van egy rossz hírem. 2005-ota a magyar szabvány szerint forgalmazott diselek mindeggyike a kénmentes kategóriába tartozik:-)) Mindeggyiknek 10ppm alatt kell lennie. Akkor miért is kell?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2007.03.10 szombat, 22:38:00 »

Ez azért így nem a leg egzaktabb. Az hogy prémium dizel vagy sem , az sajna elsősorban csak a dermedéspontra van hatással, a premium kategóriások cca -30C körül a simák cca -20C körül dermednek. A mostani teleken szerintem ez egyiknél sem gond.  
A TDCi porlasztocsúcsokon írtozatos nyomás a (közösnyomocsőben 1600bar) probálja átpréselni a 2.0TDCi-ken őt apró 0,18mm átmérőjű fúvókán. A 2,2nél ez még kínosabb mert ott 7 db van egy csúcson és egyenként 0,125mm átmérővel. Ebből adódik az is hogy elsősorban szilárd szennyezőre rendkívül érzékeny. Szintén érzékeny az esetleges korrózív komponensekre. Ilyenek elméletileg nem lehetnek a magyarországon forgalmazott üzemanyagokban. Tehát ami fokozott kockázat a TDCi-kre az az ellenőrizetlen helyről beszerzett szennyezett, mit tudom ukrán stb gázolaj. Mondjuk a tecso és társaik kutakat is azért szerintem nem egy TDCi-re találták ki.
Akkor szoktam prémiumot tankolni ha a reggelek -3-5 alatt vannak. Én a hegyen lakom ott sokszor előfordul(t) és érezhetőbb a külömbség. Én úgy tudom hogy vékonyabb üzemanyag és jobb a minősége mint a simának. Ha nincs V-power akkor marad a prémium, baja nem lesz tőle! Szerintem! Az biztos hogy a kinti üzemanyag, sokkal-sokkal komolyab mint bármelyik magyar sza....., nem beszélve a prémium osztályról, ez meg már minden kútnak van. Kb annyi árban a külömbség mint nálunk, az érzés meg hát.........
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2007.03.10 szombat, 22:48:00 »

Akkor szoktam prémiumot tankolni ha a reggelek -3-5 alatt vannak. Én a hegyen lakom ott sokszor előfordul(t) és érezhetőbb a külömbség. Én úgy tudom hogy vékonyabb üzemanyag és jobb a minősége mint a simának. Ha nincs V-power akkor marad a prémium, baja nem lesz tőle! Szerintem! Az biztos hogy a kinti üzemanyag, sokkal-sokkal komolyab mint bármelyik magyar sza....., nem beszélve a prémium osztályról, ez meg már minden kútnak van. Kb annyi árban a külömbség mint nálunk, az érzés meg hát.........
Újabb rossz hír a magyar szabvány EU-s. tehát ugyanazt kell kapnod itthon is és többnyire azt is tankolod.
A drága meg a sima között a difi az hogy a sima kb -18C körül dermed a másik meg -31C. A jelenlegi telek nem indokolják igazábol egyiket sem. A szubjektívum az meg egy dolog. Hogy egy elemző berendezésel mit mérnek ki az meg egy másik dolog. (Én inkább hiszek egy kromatográfnak mint a saját szubjektív érzéseimnek)
"Az biztos hogy a kinti üzemanyag, sokkal-sokkal komolyab mint bármelyik magyar sza.." nos erre azt mondom  szomszéd kertje mindig zöldebb. Én is elég gyakorta járok külföldre. valóban megfigyeltem hogy pl a labancoknál kb 1 literrel kevesebbet eszik a mondeo. Ja az oka nagyon egyszerű, a labancok is büntetik a radardetektort és így kénytelen vagyok nyugiban közlekedni.:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2007.03.10 szombat, 22:49:00 »

Van egy rossz hírem. 2005-ota a magyar szabvány szerint forgalmazott diselek mindeggyike a kénmentes kategóriába tartozik:-)) Mindeggyiknek 10ppm alatt kell lennie. Akkor miért is kell?
Igazán nekem a BOSCH-nál(jó ismerős) mondta hogy ezt tankoljak. Valamiért mégis csak oda van írva hogy kénmentes a v-powerAkkor nem tudom. Lehet hogy annak még kevesebb, vagy nincs is benne? Ezt nem már tudom, nem vagyok szakember ebben. Én úgy érzem hogy jobb neki, oszt lehet hogy csak psziho
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2007.03.10 szombat, 22:56:00 »

Igazán nekem a BOSCH-nál(jó ismerős) mondta hogy ezt tankoljak. Valamiért mégis csak oda van írva hogy kénmentes a v-powerAkkor nem tudom. Lehet hogy annak még kevesebb, vagy nincs is benne? Ezt nem már tudom, nem vagyok szakember ebben. Én úgy érzem hogy jobb neki, oszt lehet hogy csak psziho
Én Stealtnak adok igazat. Az a helyzet, hogy olyan helyen dolgozik... szóval ő pontosan meg tudja neked mondani, mi is van a gázolajban.
 
Amit a Bosch-os muki mond, az az urban legend szintjén van. Ők abszolúte nem naprakészek.
 
Ennek ellenére én is azt állítom, hogy a külföldi anyagból kevesebbet fal. Vagy pontosabb a mérés, vagy tényleg nagyobb a kalória.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2007.03.10 szombat, 23:04:00 »

Igazán nekem a BOSCH-nál(jó ismerős) mondta hogy ezt tankoljak. Valamiért mégis csak oda van írva hogy kénmentes a v-powerAkkor nem tudom. Lehet hogy annak még kevesebb, vagy nincs is benne? Ezt nem már tudom, nem vagyok szakember ebben. Én úgy érzem hogy jobb neki, oszt lehet hogy csak psziho
Azok a gázolajok amelyek 10p(art)p(er)m(illion) alatt vannak kénmentesek. Ez már egy igen tiszta anyag. 10 ppm alatt már semmi difi nincs mert ennyi kén már nem rohassza szét a katalizátorod, knem orrodálja szét a motort, és bőven kevés ahhoz hogy kenjen (régen a magas kéntartalmú üzemanyagoknál a kén kent is) Most ez nincs tehát kell adalék. Amugy meg meg inkább  
Egyszerű csinálj egy probát, hajsd meg a gépet pl. autópályán ugyanolyan körülmények között egyszer ezzel egyszer azzal és látni fogod a difit (vagy nem)  
Ui
Szerintem ezzel a témával jobbb ha átmegyünk az üzemanyagtopicba mielött kirugdalnak innen bennünket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2007.03.10 szombat, 23:06:00 »

Újabb rossz hír a magyar szabvány EU-s. tehát ugyanazt kell kapnod itthon is és többnyire azt is tankolod.
A drága meg a sima között a difi az hogy a sima kb -18C körül dermed a másik meg -31C. A jelenlegi telek nem indokolják igazábol egyiket sem. A szubjektívum az meg egy dolog. Hogy egy elemző berendezésel mit mérnek ki az meg egy másik dolog. (Én inkább hiszek egy kromatográfnak mint a saját szubjektív érzéseimnek)
"Az biztos hogy a kinti üzemanyag, sokkal-sokkal komolyab mint bármelyik magyar sza.." nos erre azt mondom  szomszéd kertje mindig zöldebb. Én is elég gyakorta járok külföldre. valóban megfigyeltem hogy pl a labancoknál kb 1 literrel kevesebbet eszik a mondeo. Ja az oka nagyon egyszerű, a labancok is büntetik a radardetektort és így kénytelen vagyok nyugiban közlekedni.:-))
Lehet hogy kint frissebb levegő! Na de komolyan, én is rengeteget jártam ki és még máig is járogatok.Nem vagyok egy kiméletes sebességbe, soha nem járok lassan se ithon se külföldön. De a fogyasztás az tényleg jobb valami miatt. Igen a kertek is zöldebbek!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2007.03.10 szombat, 23:08:00 »

Lehet hogy kint frissebb levegő! Na de komolyan, én is rengeteget jártam ki és még máig is járogatok.Nem vagyok egy kiméletes sebességbe, soha nem járok lassan se ithon se külföldön. De a fogyasztás az tényleg jobb valami miatt. Igen a kertek is zöldebbek!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2007.03.10 szombat, 23:10:00 »


Lehet hogy a kertek zöldebbek, de a Mondeok nem szebbek mint a mieink
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2007.03.10 szombat, 23:17:00 »

Sratch,
Nem kötekedés képpen de mégis miben érzed jobbnak?
Kevesebbet fogyaszt ezzel, jó mondjuk ennyivel drágább is. És mintha jobban gyorsulna. De ez mind csak érzés, mérni nem mérettem. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2007.03.11 vasárnap, 20:22:00 »

Újabb rossz hír a magyar szabvány EU-s. tehát ugyanazt kell kapnod itthon is és többnyire azt is tankolod.
A drága meg a sima között a difi az hogy a sima kb -18C körül dermed a másik meg -31C. A jelenlegi telek nem indokolják igazábol egyiket sem. A szubjektívum az meg egy dolog. Hogy egy elemző berendezésel mit mérnek ki az meg egy másik dolog. (Én inkább hiszek egy kromatográfnak mint a saját szubjektív érzéseimnek)
"Az biztos hogy a kinti üzemanyag, sokkal-sokkal komolyab mint bármelyik magyar sza.." nos erre azt mondom  szomszéd kertje mindig zöldebb. Én is elég gyakorta járok külföldre. valóban megfigyeltem hogy pl a labancoknál kb 1 literrel kevesebbet eszik a mondeo. Ja az oka nagyon egyszerű, a labancok is büntetik a radardetektort és így kénytelen vagyok nyugiban közlekedni.:-))
ogy én is beleszóljak a benzintémába. Én is mindig ugyanazt tapasztalom, külföldön kevesebbet fogyaszt. Vagy ennyit tévednem az omh hitelesített mérések vagy a anyag jobb.
Az hogy a magyar megfelel az eu szabványnak nem válasz arra, hogy az osztrákhoz vagy a némethez képest ***
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2007.03.11 vasárnap, 22:18:00 »

Rendszeresen Kolnben tankolok, de meg nem tunt fel, hogy a nemet anyag jobb lenne, pedig sokat hallom masoktol.  
A Vpower es az Aral hasonlo anyaga viszont szerintem is jobb. Alacsonyabb fordulattol huz a motor es nem is kopog annyira. Elotte probaltam porlasztocsucs tisztito adalekot, ami a leirasa szerint a kopogast is csokkenti, de annal semmit nem vettem eszre. Ez viszont rogton feltunt masnap reggel hidegen inditva, hogy puhabb a motor hangja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2007.03.11 vasárnap, 22:39:00 »

ogy én is beleszóljak a benzintémába. Én is mindig ugyanazt tapasztalom, külföldön kevesebbet fogyaszt. Vagy ennyit tévednem az omh hitelesített mérések vagy a anyag jobb.
Az hogy a magyar megfelel az eu szabványnak nem válasz arra, hogy az osztrákhoz vagy a némethez képest ***
Kedves drhf.
Az OMH-nak ehhez semmi köze annál is inkább mert 2007 január 01-től hivtalosan MKEH a nevük. Ezen túl nem kell aggódni az MKEH mérésüggyel (is)foglakozik, egészen pontosan ezen a területen a joghatással járó mérésekkel. Az MKEH anyagminőséget nem vizsgál, itt csak hitelesíti a kúton lévő átfolyásmérőt. Itt igazad van valóban van difi a magyar és osztrák metrologiai technikában (csak megdöbbenél hogy kinek a javára)
Ha  ennyire aggályos itthon tankolni akkor a választás joga a tiéd, nosza autopályán nincs messze a határ. De azért vigyázz mert pl. ez a ravasz OMV képes arra, hogy magyarországon másfajta anyagot forgalmazzanak mint labancföldön, ez jó lesz a magyaroknak felkiálltással..... Ugye ezt te sem gondoltad komolyan.  
Igen én is azt tapasztalom, hogy külföldön kevesebbet fogyaszt! Nekem legalább 1 literrel kevesebb a fogyasztás ha pl. külföldön vagyok. Csak egy a bökkenő, akkor is ha még a hazaival megyek. Hogy lehet ez? Háát kint nem merem nyomni annyira, vagy egyszerűen csak sokkal egyenletesebben tudok közlekedni a fejletteb útrendszer miatt.
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 08:07:00 »

stealt
en nem nyomom jobban kint sem. a jobban megyek csak az egyik lehetseges magyarazat. de en nem hiszek benne. meg abban sem hogy onnan lefele jovunk, meg jobb az ut felulete meg stb-be, ezt boven ellensulyozza hogy oda megpakolva megyek es vsisza is, itthon meg nem.
Annak ellenere hogy minden hozzaerto az ellenkezojet allitja, en tovabbra sem hiszek nekik. Vagy a benzinben van valami ami miatt a komputer nagyobb fogyasztast allit be, vagy a kutfejen levo mero rossz (hogy nekunk kevesbe teved az toled is vicc Smiley).
de ezen veszekedni nem fogunk...Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 08:33:00 »

stealt
en nem nyomom jobban kint sem. a jobban megyek csak az egyik lehetseges magyarazat. de en nem hiszek benne. meg abban sem hogy onnan lefele jovunk, meg jobb az ut felulete meg stb-be, ezt boven ellensulyozza hogy oda megpakolva megyek es vsisza is, itthon meg nem.
Annak ellenere hogy minden hozzaerto az ellenkezojet allitja, en tovabbra sem hiszek nekik. Vagy a benzinben van valami ami miatt a komputer nagyobb fogyasztast allit be, vagy a kutfejen levo mero rossz (hogy nekunk kevesbe teved az toled is vicc Smiley).
de ezen veszekedni nem fogunk...Smiley
Jó lenne ha a felületes városi legendáidnál egy picit több tényt is közölnél mert akkor lehet hogy kapnál is rá érdemi magyarázatot.  
Kolléga úr? én állok elébe bármilyen szakmai vitának, már alig várom. Biztos érdekes lesz. Veszekedni viszont tényleg nem fogunk.:-))
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 09:21:00 »

Nem vagyok kolléga, ez csak a tapasztalat.
 
Én azt várnám, hogy néha jobban fogyasztok kint, néha meg rosszabbul. Attól függően hogy merről fúj a szél, mennyire vagyok megrakodva meg ilyesmi. De hogy permanensen kevesebbet fogyaszt ezt nem tudom mással magyarázni. Hogy a benyalobbi magyarázza a saját tudományos marhaságait az nem hat meg:)
Másik különbség, hogy mi batta benyát tankolunk, kint meg nem. Bár nekem is elmagyarázták, hogy ez ugyanolyan jó, akkor sem ezt tapasztalom.
Az hogy jobb a hangja, érezhetően jobban megy meg hasonló érzéseket szándékosan nem mondom.
Ja külföldre megyek, mindig kint tankolok, schwechat után.
Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 09:25:00 »

a shell pl rohadt jó benyát ad, külföldön. itthon meg a trakltorba se önteném bele. annyi mindent hallani róla, hogy inkább nem. nekem egyetlen személyes élményem a délinél levő kútnál volt, ahol a 17 éves mazdém utána igencsak betegeskedett, ugrált, füstölt nem ment, nem húzott. Már azon gondolkodtam, hogy rengetegbe fog nekem kerülni a szervíz, amikor inkább tankoltam máshol. Hihetetlen módon meggyógyult szinte azonnal. Azóta shellnél soha!
OMVről akkor álltam le, évekig a osztyapenkónál nálunk tankoltam, nem írtáűk ki a benya árakat a táblára hanem eldugdosták. Azóta esso, ami kicsit utána van. Néha MOL, ha nincs esso a közelben.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 09:26:00 »

a shell dolgot csak azért írtam, mert a kiváló szakma őket is megvédi, hogy a shell ugyanolyan benyát árul mint bárki más. Na ezért nem hiszek nekik
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 15:43:00 »

a shell dolgot csak azért írtam, mert a kiváló szakma őket is megvédi, hogy a shell ugyanolyan benyát árul mint bárki más. Na ezért nem hiszek nekik
Szia!
Ha Stealt-al személyesen találkozol, elmeséli Neked, hogy vannak elosztva az üzemanyagok Battán. Nekem már előadta. Nem gyenge.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 15:53:00 »

Szia!
Ha Stealt-al személyesen találkozol, elmeséli Neked, hogy vannak elosztva az üzemanyagok Battán. Nekem már előadta. Nem gyenge.
Üdv:)
sziasztok!új auto tulajoknak.nem árt számlákat kérni tankolásnál!ugyanis garis kocsiknál vissza kérdeznek/ha elromlik adagolo ijesmi/hol tankolt?autoszerelővel tőrtént,renaultos.MÁRHAIGAZ!?term. csak dizel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 16:06:00 »

sziasztok!új auto tulajoknak.nem árt számlákat kérni tankolásnál!ugyanis garis kocsiknál vissza kérdeznek/ha elromlik adagolo ijesmi/hol tankolt?autoszerelővel tőrtént,renaultos.MÁRHAIGAZ!?term. csak dizel.
Szia!
Paraxtvakítás kategória. Persze elteheted a számlát, de ha geba van, akkor úgysem tudod bizonyítani, hogy a tankolt üzemanyagtól krepált be a moci. Nagyon nehéz eset, rá vagy kényszerítve a bizalomra.
Bíróságon a forgalmazók azzal védekeznek, hogy az autós ott, és akkor nyitja ki a tanksapkát, amikor akarja...Innen nehéz előre vinni az ügyet.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 16:15:00 »

Szia!
Paraxtvakítás kategória. Persze elteheted a számlát, de ha geba van, akkor úgysem tudod bizonyítani, hogy a tankolt üzemanyagtól krepált be a moci. Nagyon nehéz eset, rá vagy kényszerítve a bizalomra.
Bíróságon a forgalmazók azzal védekeznek, hogy az autós ott, és akkor nyitja ki a tanksapkát, amikor akarja...Innen nehéz előre vinni az ügyet.
Üdv:)
szerintem is kb igy megy de azért ez elkeseritő,kiábrándito,kűldenek jobrol balra aztán forditva.minden igymegy vásárolnál:"mindenre van gari,vásárolsz:hát tudod erre nem vonatkozik.igy jártam pl.órával.APROPO nem félsz,mert azért a 130LÓ az 130LÓ?!!!NEM.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 16:20:00 »

szerintem is kb igy megy de azért ez elkeseritő,kiábrándito,kűldenek jobrol balra aztán forditva.minden igymegy vásárolnál:"mindenre van gari,vásárolsz:hát tudod erre nem vonatkozik.igy jártam pl.órával.APROPO nem félsz,mert azért a 130LÓ az 130LÓ?!!!NEM.
Szia!
Amúgy Neked is faceliftes a Mondeód? Nem látok róla semmilyen infót.
Majd írj róla valamit az aláíráshoz.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 16:37:00 »

Szia!
Amúgy Neked is faceliftes a Mondeód? Nem látok róla semmilyen infót.
Majd írj róla valamit az aláíráshoz.
Üdv:
nem sima 2003.1.8 alap,és ami a bánatom miskolcrol hoztam fel/BP/.ha jol vettem ki ottani vagy?ja a97ezer helyett 165e volbenne kb.+-kicsi.az auto ugyanaz csak az iz más igy.HALI
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 16:44:00 »

nem sima 2003.1.8 alap,és ami a bánatom miskolcrol hoztam fel/BP/.ha jol vettem ki ottani vagy?ja a97ezer helyett 165e volbenne kb.+-kicsi.az auto ugyanaz csak az iz más igy.HALI
Szia!
Köszi az infót, azért kérdeztem hogy írdd be alulra az aláírás helyére, és akkor mindenki tudja, miről van szó. Meg lassan szétoffoljuk a faceliftes topikot, olyan témával, amire van külön topik. ( Üzemanyagok )
Igen Miskolcon lakom, Pesten dolizom. ( Meg ÉNy. Dunántúl )
Üdv:)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2007.03.26 hétfő, 20:41:00 »

Létezik, hogy Titanium-X kombi mondi hátsó lököse már stíluslökhárító, azaz prizmás?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2007.03.26 hétfő, 21:33:00 »

Létezik, hogy Titanium-X kombi mondi hátsó lököse már stíluslökhárító, azaz prizmás?
Igen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2007.03.26 hétfő, 22:28:00 »

Létezik, hogy Titanium-X kombi mondi hátsó lököse már stíluslökhárító, azaz prizmás?
Min töröd a fejed???!!!
Szóljak egy kamionosnak
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2007.03.27 kedd, 07:08:00 »

Min töröd a fejed???!!!
Szóljak egy kamionosnak
Nem, azt hiszem, ezt házilag megoldom, egy off-al Smiley)))
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2007.03.30 péntek, 20:05:00 »

Olyan mint egy kis modellautó!
Ugye?
 
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2007.03.30 péntek, 21:07:00 »

Olyan mint egy kis modellautó!
Ugye?
 

Ekkora kéglid van? ezt a toronyból fényképezted? Nem sajnáltál rámenni erre a szép pázsitra... Nagyon baba
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2007.03.30 péntek, 21:55:00 »

Ekkora kéglid van? ezt a toronyból fényképezted? Nem sajnáltál rámenni erre a szép pázsitra... Nagyon baba
Felmásztam a garázs tetejére.
Egy jó fényképért mindent.-:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2007.03.30 péntek, 22:06:00 »

Felmásztam a garázs tetejére.
Egy jó fényképért mindent.-:)
Vagy az autó piszkos, vagy a lencse. Hátsó sárvédő...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2007.03.30 péntek, 22:25:00 »

Vagy az autó piszkos, vagy a lencse. Hátsó sárvédő...
Bocsi, az én monitorom poros... íííííííí
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2007.03.31 szombat, 12:19:00 »

Olyan mint egy kis modellautó!
Ugye?
 

Ráállni erre a szép füre?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2007.03.31 szombat, 15:42:00 »

Ráállni erre a szép füre?
Március 9-én ez a szép fű még igy nézett ki:
 
 
 
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2007.03.31 szombat, 16:16:00 »

Március 9-én ez a szép fű még igy nézett ki:
 
 
 

Ég, és föld. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2007.03.31 szombat, 20:49:00 »

Ég, és föld. Smiley
Nem! Fa és fű!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2007.03.31 szombat, 22:36:00 »

Nem! Fa és fű!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2007.04.02 hétfő, 08:17:00 »

Március 9-én ez a szép fű még igy nézett ki:
 
 
 

Bocs, de nem a legjobbak a kilátásaid...
Csúnyák a szomszédok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2007.04.02 hétfő, 08:18:00 »

Március 9-én ez a szép fű még igy nézett ki:
 
 
 

Vagy illegálisan húst dolgozol fel?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2007.04.03 kedd, 21:23:00 »

Kicsit játszogattam a fogyasztási adatokkal a hétvégén. Ki akartam deríteni, hogy mikor jobb a fogyi, üresben gurulva, vagy sebességben. A probléma ott jött a képbe, hogy számomra most derült ki, hogy 2,3L-as fogyasztás alatt 0.0L-t írt ki a computer. Üresben, és sebességben gurulva is, így 0,0L jött ki mindkettőre. Smiley
De szerintem üresben jobban fogyasztott, mert gáz nélkül tudtam lejönni, ezzel szembe, ha sebességbe volt, többször úgy visszafogta, hogy újra gázt kellett adni a lendülethet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2007.04.04 szerda, 08:24:00 »

Kicsit játszogattam a fogyasztási adatokkal a hétvégén. Ki akartam deríteni, hogy mikor jobb a fogyi, üresben gurulva, vagy sebességben. A probléma ott jött a képbe, hogy számomra most derült ki, hogy 2,3L-as fogyasztás alatt 0.0L-t írt ki a computer. Üresben, és sebességben gurulva is, így 0,0L jött ki mindkettőre. Smiley
De szerintem üresben jobban fogyasztott, mert gáz nélkül tudtam lejönni, ezzel szembe, ha sebességbe volt, többször úgy visszafogta, hogy újra gázt kellett adni a lendülethet.
Jó, de üresbe végig ment üzemanyag a motorba, motorféknél meg nem, csak néha kellett gázt adnod. Ezt így nem tudod, melyik volt kevesebb: a sok kicsi, vagy a pár nagy nafta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2007.04.04 szerda, 08:57:00 »

Szerintem Sanya-nak igaza van. Mehetsz motorfékkel, de az lassítja a kocsit, viszont ha üresbe hagyod csak a gravitáció meg a surlódási erő (na meg a kerekek nyomása meg egy csomó más dolog) lassítja. Én igen csak nem értek hozzá de ha motorfékkel mész akkor a fordulatszám ugye nagyobb mint ha üresben megy a motor. Sőt ahhoz is erő kell, hogy a kocsi motorfékkel lassítsa a járművet (ez honnan jön?). Én úgy vagyok vele, hogy inkább szabadban menjen, bár így meg a kuplungot használom többet. Utolsó gondolatom (és befejezem :-) ): az automata sebváltós ami ugye mindig sebességben halad nem azért fogyaszt többet?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2007.04.04 szerda, 09:08:00 »

Szerintem Sanya-nak igaza van. Mehetsz motorfékkel, de az lassítja a kocsit, viszont ha üresbe hagyod csak a gravitáció meg a surlódási erő (na meg a kerekek nyomása meg egy csomó más dolog) lassítja. Én igen csak nem értek hozzá de ha motorfékkel mész akkor a fordulatszám ugye nagyobb mint ha üresben megy a motor. Sőt ahhoz is erő kell, hogy a kocsi motorfékkel lassítsa a járművet (ez honnan jön?). Én úgy vagyok vele, hogy inkább szabadban menjen, bár így meg a kuplungot használom többet. Utolsó gondolatom (és befejezem :-) ): az automata sebváltós ami ugye mindig sebességben halad nem azért fogyaszt többet?
Ez az elmélet teljes egészében hibás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2007.04.04 szerda, 09:40:00 »

Szerintem Sanya-nak igaza van. Mehetsz motorfékkel, de az lassítja a kocsit, viszont ha üresbe hagyod csak a gravitáció meg a surlódási erő (na meg a kerekek nyomása meg egy csomó más dolog) lassítja. Én igen csak nem értek hozzá de ha motorfékkel mész akkor a fordulatszám ugye nagyobb mint ha üresben megy a motor. Sőt ahhoz is erő kell, hogy a kocsi motorfékkel lassítsa a járművet (ez honnan jön?). Én úgy vagyok vele, hogy inkább szabadban menjen, bár így meg a kuplungot használom többet. Utolsó gondolatom (és befejezem :-) ): az automata sebváltós ami ugye mindig sebességben halad nem azért fogyaszt többet?
Motorféknél a hengerekben lévő kompresszió fékezi az autót. Innen jön az erő. Nekem akkor fogyaszt a legkevesebbet, ha nyomatékhatáron járok. A legtöbbet pedig gyorsításkor fogyaszt a motor. Hegyről lefelé pedig mindig sebességbe hagyom. Egyrészt a biztonság miatt! Másrészt, mert kedvezőbb a fogyasztás és a fékeket se koptatom. Sík úton pedig az egyenletes sebesség a célszerű, nem a gyorsítós-gurulós-újragyorsítós.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.