Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:05:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1742658 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2007.06.19 kedd, 23:11:00 »

Pályán, óra szerint 140 km/h tempomattal,101 km/h átlaggal, 5.1 liter !
 

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2007.06.19 kedd, 23:48:00 »

Pályán, óra szerint 140 km/h tempomattal,101 km/h átlaggal, 5.1 liter !
 

Kit kell megölni, hogy ilyen fogyi jöjjön ki? Esetleg az anyóst? Jaj, őt ne bántsuk inkább, minden vasárnap ott kajálunk!
Ha menet közben nullázok 100 környékén, akkor nekem is kijön az 5,1. De nem 140-nél...
Milyen fordulatszámon a legjobb a motor fogyasztása (a 0-n kívül)? 2000 környéke?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2007.06.20 szerda, 00:32:00 »

tudja valaki mennyibe fáj utólag betenni fényszórómosót? titanium - mégsem volt benne...
A gyári ára 35.000 ft.
Utólag már elég sokat kell alakítani.
Lököst kifaragni,vagy venni egy olyat,amin ott a lyuk.
Nagyobb ablakmosótartály,motorok,stb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2007.06.20 szerda, 00:33:00 »


Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2007.06.20 szerda, 00:34:00 »

Kit kell megölni, hogy ilyen fogyi jöjjön ki? Esetleg az anyóst? Jaj, őt ne bántsuk inkább, minden vasárnap ott kajálunk!
Ha menet közben nullázok 100 környékén, akkor nekem is kijön az 5,1. De nem 140-nél...
Milyen fordulatszámon a legjobb a motor fogyasztása (a 0-n kívül)? 2000 környéke?
Ha én 100-nál nullázok,akkor 3.9-re áll be itt az Alföldön.
180-nál pörög 3000-et.
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2007.06.20 szerda, 06:41:00 »

Kit kell megölni, hogy ilyen fogyi jöjjön ki? Esetleg az anyóst? Jaj, őt ne bántsuk inkább, minden vasárnap ott kajálunk!
Ha menet közben nullázok 100 környékén, akkor nekem is kijön az 5,1. De nem 140-nél...
Milyen fordulatszámon a legjobb a motor fogyasztása (a 0-n kívül)? 2000 környéke?
Jó reggelt!
 
Az én vasam 5 sebességes és 150-nél pörög 3000-et. cserébe soha nem tudtam a fogyit 6,3-alá vinni, az átlag 6,5-7 között van. viszont jól is megy a kocsi, és lassan kijelenthető, hogy a legjobban gyorsuló 5 sebességes TDCi
 REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2007.06.20 szerda, 08:56:00 »

Jó reggelt!
 
Az én vasam 5 sebességes és 150-nél pörög 3000-et. cserébe soha nem tudtam a fogyit 6,3-alá vinni, az átlag 6,5-7 között van. viszont jól is megy a kocsi, és lassan kijelenthető, hogy a legjobban gyorsuló 5 sebességes TDCi
 REF100
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2007.06.26 kedd, 07:37:00 »

Valahol olvastam, hogy a fogyasztásjelzőnek nem lehet mindig hinni. Hát én is tapasztaltam sajnos, hogy valami nem gömbölyű. Kiintegráltam az adatokat, és ez jött ki:
tankolás: 58 liter
megtett + megtehető km: 800, de ahogy közeledett a tank vége, elérte a 850-et
Ez alapján 6,8 liter a valós átlagfogyasztás
A műszer meg (tankoláskor nulláztam) aszonta, hogy 6,0 liter!
6,0 <> 6,8
Mi lehet a bibi?
Miért van az, hogy a vége felé meggondolja magát, és a megtehető km-ből több lesz kicsit?
Tankoláskor ráadásul azt ígérte, hogy kb. 950 km-t mehetek vele. Ebbő lett 800, majd a legvégére 850.
Átlagosan hány km tehető meg 1 teli tankkal, ha nem nehéz a lábam, és 12-nál nem megyek gyorsabban (nagyrészt vidék, falvak, néhány előzés)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2007.06.26 kedd, 07:38:00 »

...120-nál gyorsabban...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2007.06.26 kedd, 08:25:00 »

Valahol olvastam, hogy a fogyasztásjelzőnek nem lehet mindig hinni. Hát én is tapasztaltam sajnos, hogy valami nem gömbölyű. Kiintegráltam az adatokat, és ez jött ki:
tankolás: 58 liter
megtett + megtehető km: 800, de ahogy közeledett a tank vége, elérte a 850-et
Ez alapján 6,8 liter a valós átlagfogyasztás
A műszer meg (tankoláskor nulláztam) aszonta, hogy 6,0 liter!
6,0 <> 6,8
Mi lehet a bibi?
Miért van az, hogy a vége felé meggondolja magát, és a megtehető km-ből több lesz kicsit?
Tankoláskor ráadásul azt ígérte, hogy kb. 950 km-t mehetek vele. Ebbő lett 800, majd a legvégére 850.
Átlagosan hány km tehető meg 1 teli tankkal, ha nem nehéz a lábam, és 12-nál nem megyek gyorsabban (nagyrészt vidék, falvak, néhány előzés)?
Szerintem az átlagfogyi mérő igen pontos, aminek nem lehet hinni, az inkább a megtehető km.
Ezzel szándékosan játszik a computer, hogy előbb tankolj, ne ürítsd ki a tankot. Pl. 80 megtehetőnél kigyullad az üzemanyaglámpa, de ilyenkor még minimum 2x annyit mehetsz vele. Egyszer valaki kipróbálta, nem emlékszem, hogy a '80' megtehetővel mennyit ment, de amikor 0-t mutatott, akkor is ment még 15 km-t a benzinkútig.
Amúgy nem sokan tudják, de van vészüzemmódja, ha tényleg kiürülés határán van a tank, felvillantja az _összes_ visszajelző lámpát a műszerfalon, egyszerre, és dieselnél kikapcsolja a turbot, plusz leszabályoz alacsonyabban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2007.06.26 kedd, 08:30:00 »

Jó reggelt!
 
Az én vasam 5 sebességes és 150-nél pörög 3000-et. cserébe soha nem tudtam a fogyit 6,3-alá vinni, az átlag 6,5-7 között van. viszont jól is megy a kocsi, és lassan kijelenthető, hogy a legjobban gyorsuló 5 sebességes TDCi
 REF100
Nono, azért lacházán megszorongattalak, nem is egyszer.
Az őszin nem adom ilyen olcsón a bőröm...
Nekem is ötsebességes, így 150 felett eléggé szomjas kezd lenni, de 90-nél ezt tudja:
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2007.06.26 kedd, 08:31:00 »

Hat nemtom, szerintem se kerek eza fogyi mero. Tegnap 8.0littoynal allt. Ma reggel inditasnal meg mar 8.8-on ! Allo mocinal no az atlagfogyi ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2007.06.26 kedd, 08:35:00 »

ilyen nincs
Na:
http://img63.imageshack.us/my.php?image=70317124441xf4.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2007.06.26 kedd, 08:40:00 »

Amúgy itt egy (roppant gyenge minőségű) video az alacsony üa. szint vészjelzéséről:
http://www.youtube.com/watch?v=NazilOfxVlk
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2007.06.26 kedd, 09:05:00 »

Szappy,
 
teh, ezen a videjon ecceruen csak raadja a gyujtast, es azert vilagit az osszes visszajelzo. Utana meg is szolal a keves az ua. hang.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2007.06.26 kedd, 09:12:00 »

Szappy,
 
teh, ezen a videjon ecceruen csak raadja a gyujtast, es azert vilagit az osszes visszajelzo. Utana meg is szolal a keves az ua. hang.
Hmm.. nagyon gyenge a video, de lehet, hogy igazad van.
Akkor most csúnyán beégtem...
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2007.06.26 kedd, 09:41:00 »

Szerintem az átlagfogyi mérő igen pontos, aminek nem lehet hinni, az inkább a megtehető km.
Ezzel szándékosan játszik a computer, hogy előbb tankolj, ne ürítsd ki a tankot. Pl. 80 megtehetőnél kigyullad az üzemanyaglámpa, de ilyenkor még minimum 2x annyit mehetsz vele. Egyszer valaki kipróbálta, nem emlékszem, hogy a '80' megtehetővel mennyit ment, de amikor 0-t mutatott, akkor is ment még 15 km-t a benzinkútig.
Amúgy nem sokan tudják, de van vészüzemmódja, ha tényleg kiürülés határán van a tank, felvillantja az _összes_ visszajelző lámpát a műszerfalon, egyszerre, és dieselnél kikapcsolja a turbot, plusz leszabályoz alacsonyabban.
Nálam is ez a helyzet. átlagban 6-8 tizeddel mutat kevesebbet a computer a valós átlagfogyasztásnál. Én is tapasztaltam, hogy a tankolásnal kiírt még megtehető km az üzemanyagszint minumuma felé közeledve lényegesen jobban csökken, de nekem még soha nem állt vissza egy nagyobb értékre.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2007.06.26 kedd, 09:51:00 »

Szerintem az átlagfogyi mérő igen pontos, aminek nem lehet hinni, az inkább a megtehető km.
Ezzel szándékosan játszik a computer, hogy előbb tankolj, ne ürítsd ki a tankot. Pl. 80 megtehetőnél kigyullad az üzemanyaglámpa, de ilyenkor még minimum 2x annyit mehetsz vele. Egyszer valaki kipróbálta, nem emlékszem, hogy a '80' megtehetővel mennyit ment, de amikor 0-t mutatott, akkor is ment még 15 km-t a benzinkútig.
Amúgy nem sokan tudják, de van vészüzemmódja, ha tényleg kiürülés határán van a tank, felvillantja az _összes_ visszajelző lámpát a műszerfalon, egyszerre, és dieselnél kikapcsolja a turbot, plusz leszabályoz alacsonyabban.
Ez nem igaz! Nálam pl. nem. Eddig a legkisebb még megtehető táv 2km volt, amikor tankoltam! Csak nyomtam bele a naftát és simán 58,92 litert tankoltam. Nem sok lehetett már benne.
 
A többi dolgot kizárt dolog, mert nem tudom. ez a felvillantás tuti? Vajon mennyi üzemanyagot kellene tankolni, ha tegyük fel motor leállásig fogyasztod az üzemanyagot. Tudom, hogy ez nem ildomos.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2007.06.26 kedd, 09:57:00 »

Szerintem az átlagfogyi mérő igen pontos, aminek nem lehet hinni, az inkább a megtehető km.
Ezzel szándékosan játszik a computer, hogy előbb tankolj, ne ürítsd ki a tankot. Pl. 80 megtehetőnél kigyullad az üzemanyaglámpa, de ilyenkor még minimum 2x annyit mehetsz vele. Egyszer valaki kipróbálta, nem emlékszem, hogy a '80' megtehetővel mennyit ment, de amikor 0-t mutatott, akkor is ment még 15 km-t a benzinkútig.
Amúgy nem sokan tudják, de van vészüzemmódja, ha tényleg kiürülés határán van a tank, felvillantja az _összes_ visszajelző lámpát a műszerfalon, egyszerre, és dieselnél kikapcsolja a turbot, plusz leszabályoz alacsonyabban.
Szappy!
Ez biztos?! Eddig Sgabo említett hasonló jelenséget az offvolvójával...
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:06:00 »

Szappy!
Ez biztos?! Eddig Sgabo említett hasonló jelenséget az offvolvójával...
Üdv:)
Nem, valszeg nem. Olvass tovább, kissé beégtem :">
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:09:00 »

Amit szappy bevagott video, nagyon rossz minosegu, de azert lehet latni es hallani is, hogy akkro adja ra a gyujtast, aztan megszolal a keves a nafta bimm-bamm. Nalam napjaban 2x csinalja azt, hgoy felvillan az osszes lampa a muszerfalon. 1x mikor otthonrol elindulok, es meg 1x mikor haza indulok
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:10:00 »

Ez nem igaz! Nálam pl. nem. Eddig a legkisebb még megtehető táv 2km volt, amikor tankoltam! Csak nyomtam bele a naftát és simán 58,92 litert tankoltam. Nem sok lehetett már benne.
 
A többi dolgot kizárt dolog, mert nem tudom. ez a felvillantás tuti? Vajon mennyi üzemanyagot kellene tankolni, ha tegyük fel motor leállásig fogyasztod az üzemanyagot. Tudom, hogy ez nem ildomos.
Mondesu!
Nálam 400km körül szokott lenni a 1/2 tanknál.
 

 
Mennyit fogyaszt a 2.0 benzines?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:14:00 »

Az uzemanyagszint jelzo rendszer erzekeloje eleg fapados modon van megoldva. Egy ecceru nem zart ! poti az egesz. Van egy szen felulet, amin csuszkal egy uszo. Ha teli a tank, akkor a szen csik 1ik vegen tanyazik az erintkezo, es mikor ures a tank, a masik vegen. A kozbenso idoben meg eppen ahol...Eza szen csik egesz szepen tud kopni. Tom, mert a regi benya pumpamon igencsak lathato volt a kopas, mig az uj pumpan a szen csik szep vastag volt. Az uj pumpa beszereleset kovetoen teljesen megvaltozott a kijelzes karakterisztikaja. Valceg a kopas miat megvaltozik az ellenalasa, kontaktos lesz stb. es ezert lesz olyan bizonytalan. Neha tobbet erzekel ugyan annal az allasnal, neha meg kevesebbet. Ez ilyen. A muszer meg ugye figyelembe veszi a tankban levo feltetelezett takony mennyiseget, es a szerint szamolgat. Ha valtozik az ertek, akkor korrigal. Ilyen ecceru.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:15:00 »

Az uzemanyagszint jelzo rendszer erzekeloje eleg fapados modon van megoldva. Egy ecceru nem zart ! poti az egesz. Van egy szen felulet, amin csuszkal egy uszo. Ha teli a tank, akkor a szen csik 1ik vegen tanyazik az erintkezo, es mikor ures a tank, a masik vegen. A kozbenso idoben meg eppen ahol...Eza szen csik egesz szepen tud kopni. Tom, mert a regi benya pumpamon igencsak lathato volt a kopas, mig az uj pumpan a szen csik szep vastag volt. Az uj pumpa beszereleset kovetoen teljesen megvaltozott a kijelzes karakterisztikaja. Valceg a kopas miat megvaltozik az ellenalasa, kontaktos lesz stb. es ezert lesz olyan bizonytalan. Neha tobbet erzekel ugyan annal az allasnal, neha meg kevesebbet. Ez ilyen. A muszer meg ugye figyelembe veszi a tankban levo feltetelezett takony mennyiseget, es a szerint szamolgat. Ha valtozik az ertek, akkor korrigal. Ilyen ecceru.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:17:00 »

Balazs,
 
Az uzemanyag szint meres nem sinusos...Nalam anno volt, hogy 200km utan sem mozdult el a teli jelzestol, aztan eleg gyorsan elkezdett zuhanni, majd megint megallt egy darabon stb. Az hogy nalad 400km-nel van kozepen egy dolog. Ebbol ugye azt kene feltetelezni, hogy TE akkor 800km-t tucc gurulni egy teli tankkal, pedig valce gnem igy van, ugye ? Mennyit tucc gurulni ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:20:00 »

Balazs,
 
Az uzemanyag szint meres nem sinusos...Nalam anno volt, hogy 200km utan sem mozdult el a teli jelzestol, aztan eleg gyorsan elkezdett zuhanni, majd megint megallt egy darabon stb. Az hogy nalad 400km-nel van kozepen egy dolog. Ebbol ugye azt kene feltetelezni, hogy TE akkor 800km-t tucc gurulni egy teli tankkal, pedig valce gnem igy van, ugye ? Mennyit tucc gurulni ?
700-740 között. Vegyes használat mellett, igaz nem taposom ki a belét.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:24:00 »

Balazs,
 
nah ugye...Tehat amikor nalad kozepen van a mutato, akkor igazabol mar kevesebb benyad van, mint 30littyo. kb. 25littyo lehet...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:27:00 »

Balazs,
 
nah ugye...Tehat amikor nalad kozepen van a mutato, akkor igazabol mar kevesebb benyad van, mint 30littyo. kb. 25littyo lehet...
Valszeg. Csak csodálkoztam, hogy Mondesu 600-650km között megy egy tank benzinnel. Azt gondoltam, hogy mivel "nagyobb" moci, nem kell annyira pörgetni, ezért kevesebbet eszik, tehát több km-t teshet meg egy tankkal.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:34:00 »

Balazs,
 
Ez nagyon sok mindentol fugg. Ugye rogton ott a lab kerdese, meg hogy milyen korulmenyek kozott jarkal vele a user. Meg ugye ott van azis, hogy 200ccm-vel nagyobb a moci. Igaz konyebben mozgatja a vasat, de akkoris.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:37:00 »

Mondesu!
Nálam 400km körül szokott lenni a 1/2 tanknál.
 

 
Mennyit fogyaszt a 2.0 benzines?
Szia Balázs!
Hm...Nálam még ilyen nem nagyon volt, ha teljes tankolás után nulláztam. Most már a 3.-ik tankolásnál nem zéróztam a fogyit, így ír 8,4-8,5 átlagfogyasztást. Tudom, egy teli tankkal ( általában 53L-t szoktam tankolni ) ezzel mehetek olyan 620Km körül. Ilyenkor lenullázom a napi-számlálót, és ehhez tartom magam csak városban. Ha van egy kis városon kívüli kocsikázás, akkor valamivel - minimálisan - többet.
Nem a fogyasztást számolgatom ( amikor megrendeltem a Mondeo-t, tisztában voltam vele, ennyit tud, és kész ) más szempontok uralták az elképzelésem. A tesztkocsi ( 2,0-s TDCi ) nagyon hangos volt, és alapjáraton rezonált. Azóta a szekciónknak hála, beugrott két 2,2-s TDCi amit volt szerencsém kipróbálni, azok tényleg sokkal kiegyensúlyozottabb alapjárattal rendelkeznek. De. 1 : nem volt alkalmam vásárlás előtt kiprbálni egy 2,2-s TDCi-t, 2: nem 200-el lett volna több az anyegin áldozat, mint a 2.0 benya vs. 2.0 TDCi.
Így maradt a benyás verzió, fogyasztgatunk, közben hallgatjuk a csendet...
A dízelesektől MOST bocsesz!  
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:49:00 »

Én használtan vettem, eddig csak benzines autóm volt, bár vásárlás előtt 10l körüli fogyit tippeltem, ahhoz képest 8l alatt eszik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2007.06.26 kedd, 12:17:00 »

Sziasztok
 
Olvasgatva az addigieket, nálam valami vagy nagyon jó, vagy nagyon rosz.
Nincs PC a masinában de nemrég kipróbáltam, hogy 1 tankkal (1. kattanásig tankolva) 975 km-nél jelzett a tankolós pilács.
1 deka autópálya nem volt benne, és kapott klímát is rendesen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2007.06.26 kedd, 12:29:00 »

Sziasztok
 
Olvasgatva az addigieket, nálam valami vagy nagyon jó, vagy nagyon rosz.
Nincs PC a masinában de nemrég kipróbáltam, hogy 1 tankkal (1. kattanásig tankolva) 975 km-nél jelzett a tankolós pilács.
1 deka autópálya nem volt benne, és kapott klímát is rendesen.
Se jó, se rossz, ilyen használatnál nálad csak normális. A fiuk lent benyásak ha megnézed.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2007.06.26 kedd, 12:48:00 »

Bocsesz,
 
Lentebb még traktorok voltak!
Amúgy a jó fogyasztás mögött azért bújhat meg hiba?
Akár rossz csúcsokkal is lehet jó a fogyi?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2007.06.26 kedd, 12:58:00 »

zsapeti,
 
Haaat, van valami nepiedelem, miszerint ha tul jo a fogyid, akkor hamarosan pcsucsos lesz a gep, de hogy ebbol mi igaz, az kizart dolog mer nemtom. Allitolag volt mar ra pelda.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2007.06.26 kedd, 12:59:00 »

Szia Balázs!
Hm...Nálam még ilyen nem nagyon volt, ha teljes tankolás után nulláztam. Most már a 3.-ik tankolásnál nem zéróztam a fogyit, így ír 8,4-8,5 átlagfogyasztást. Tudom, egy teli tankkal ( általában 53L-t szoktam tankolni ) ezzel mehetek olyan 620Km körül. Ilyenkor lenullázom a napi-számlálót, és ehhez tartom magam csak városban. Ha van egy kis városon kívüli kocsikázás, akkor valamivel - minimálisan - többet.
Nem a fogyasztást számolgatom ( amikor megrendeltem a Mondeo-t, tisztában voltam vele, ennyit tud, és kész ) más szempontok uralták az elképzelésem. A tesztkocsi ( 2,0-s TDCi ) nagyon hangos volt, és alapjáraton rezonált. Azóta a szekciónknak hála, beugrott két 2,2-s TDCi amit volt szerencsém kipróbálni, azok tényleg sokkal kiegyensúlyozottabb alapjárattal rendelkeznek. De. 1 : nem volt alkalmam vásárlás előtt kiprbálni egy 2,2-s TDCi-t, 2: nem 200-el lett volna több az anyegin áldozat, mint a 2.0 benya vs. 2.0 TDCi.
Így maradt a benyás verzió, fogyasztgatunk, közben hallgatjuk a csendet...
A dízelesektől MOST bocsesz!  
Üdv:)
Csak a pontosság kedvéért: a benzines 2.0i-hez képest a 2.0 tdci 160-nal, míg a 2.2 tdci 490-nel drágább (a regadóban bazinagy a különbség).
A 2.0 motorja nem hangosabb, mint a 2.2.
Szerintem, amiket te hasonlítottál össze, a 2.2-esek jellemzően kevés (20-40e), míg a 2.0 inkább több (általában 100e km felett) kilométert futott. Szerintem hasonló futásteljesítményűt kellene...
A motornak nem szabad ráznia a kasztnit, egyik motorral sem. Ha rázza, ott már valami baj van. (lendkerék?)
Pl az enyém abszolúte nem rázza, se hidegen, se melegen.
A dízel meg hangosabb, mint a benzines - de csak kis sebességnél. Pl 100-nál már a dízel a halkabb.
De a mondeo 4-nél már más a helyzet. Az a dízel motor halkabb, mint a miénk, és megkockáztatom, hogy az alapjáratot kivéve szinte mionden sebességnél a dízel a halkabb, és persze sokkal jobban megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2007.06.26 kedd, 13:01:00 »

zsapeti,
 
Haaat, van valami nepiedelem, miszerint ha tul jo a fogyid, akkor hamarosan pcsucsos lesz a gep, de hogy ebbol mi igaz, az kizart dolog mer nemtom. Allitolag volt mar ra pelda.
Ez egy olyan elmélet, amit semmi nem támaszt alá. Ha rossz a pcsúcs, rossz a porlasztás, nagyobb fogyi.
Viszont, a szgép visszavesz valamicskét a teljesítményből... meg az ember nem is nyomja neki annyira.
Az enyém újkorától fogva jól fogyaszt.
Ez javarészt a sofőrön múlik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2007.06.26 kedd, 13:02:00 »

Angel,
 
Szerintem ne keverd bele az MKIV-et, mert nem arrol szolt a tema.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2007.06.26 kedd, 13:35:00 »

Ez egy olyan elmélet, amit semmi nem támaszt alá. Ha rossz a pcsúcs, rossz a porlasztás, nagyobb fogyi.
Viszont, a szgép visszavesz valamicskét a teljesítményből... meg az ember nem is nyomja neki annyira.
Az enyém újkorától fogva jól fogyaszt.
Ez javarészt a sofőrön múlik.
De jó neked, hogy van sofőröd!
 
Amúgy függetlenül a tankban levő szintjelző bigyótól, a tankolásnál nullázott számláló 840 megtett km-t mutatott, mikor még a másik oldal szerint 10 km volt vissza.
Tehát akárki akármit mér, a valós megtett km szerint is kb. 850 km-t megyek el, ami 6,8-as fogyit eredményez.
Lehet, hogy a km számláló nem (sem) pontos?
 
Amúgy 6,8-as fogyi Budapest-Graz viszonlyatban 8-as úton, nem széttaposva a pedálokat, reális, vagy sok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2007.06.26 kedd, 13:56:00 »

De jó neked, hogy van sofőröd!
 
Amúgy függetlenül a tankban levő szintjelző bigyótól, a tankolásnál nullázott számláló 840 megtett km-t mutatott, mikor még a másik oldal szerint 10 km volt vissza.
Tehát akárki akármit mér, a valós megtett km szerint is kb. 850 km-t megyek el, ami 6,8-as fogyit eredményez.
Lehet, hogy a km számláló nem (sem) pontos?
 
Amúgy 6,8-as fogyi Budapest-Graz viszonlyatban 8-as úton, nem széttaposva a pedálokat, reális, vagy sok?
Hát, ha azt nézzük, hogy nekem a full városi használatban 6.3-6.4 a fogyim, akkor sok.  
Feltéve ha tényleg nem hajtottad meg. Mert 140 felett eléggé szomjas kezd lenni az ötsebességes...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2007.06.26 kedd, 13:58:00 »

zsapeti,
 
Haaat, van valami nepiedelem, miszerint ha tul jo a fogyid, akkor hamarosan pcsucsos lesz a gep, de hogy ebbol mi igaz, az kizart dolog mer nemtom. Allitolag volt mar ra pelda.
Ez nem "nepiedelem", hanem te találtad ki, hogy nyugtasd magad a dízellel szemben...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2007.06.26 kedd, 14:03:00 »

Hát, ha azt nézzük, hogy nekem a full városi használatban 6.3-6.4 a fogyim, akkor sok.  
Feltéve ha tényleg nem hajtottad meg. Mert 140 felett eléggé szomjas kezd lenni az ötsebességes...
Na ez is alátámasztja, hogy a Pesti közlekedés nem kimondott városi közl. De főleg nem "full város". Én most egy TDCi C-Maxot nyúzok. (1,6) Van benne sok hosszú út is, de több mint a fele igazán full város, azaz 2km, majd pihi, pár óra múlva megint 2km, és így tovább. Most 7,3-on áll. Tehát ha a felét vesszük hosszú útnak, akkor bőven 8 körül, vagy felette eszik az 1,6TDCi is. Bp. nem város, ahol bemelegszik a motor...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2007.06.26 kedd, 14:31:00 »

Joe,
 
ez igy ebben a formaban nem igaz, merhogy nem en talaltam ki, hanem nemtom kinek az agyabol gyutt elo Cool En csak ezzel szoktam cukkolni Angel-t, mert tom, hogy erre kap
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2007.06.26 kedd, 14:32:00 »

Joe,
 
Lehet, nemtom
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2007.06.26 kedd, 14:32:00 »

Joe,
 
ez igy ebben a formaban nem igaz, merhogy nem en talaltam ki, hanem nemtom kinek az agyabol gyutt elo Cool En csak ezzel szoktam cukkolni Angel-t, mert tom, hogy erre kap
Agostonb. Jól emléxem?:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2007.06.26 kedd, 14:32:00 »

Joe,
 
tehat ezzel azt mondod, hogy a pesti kozlekedes meg nem full varosi kozlekedes ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2007.06.26 kedd, 14:33:00 »

Na ez is alátámasztja, hogy a Pesti közlekedés nem kimondott városi közl. De főleg nem "full város". Én most egy TDCi C-Maxot nyúzok. (1,6) Van benne sok hosszú út is, de több mint a fele igazán full város, azaz 2km, majd pihi, pár óra múlva megint 2km, és így tovább. Most 7,3-on áll. Tehát ha a felét vesszük hosszú útnak, akkor bőven 8 körül, vagy felette eszik az 1,6TDCi is. Bp. nem város, ahol bemelegszik a motor...
Szerintem nem (csak) a hideg motortól lesz városi a használat, hanem az átlagsebességtől. Írjátok, hogy 60, meg 100, megy 140-200 között. Bp-en nekem 21-22km/h az átlagsebességem. Ha jól lehet haladni, eléri a 24-et is. Ennél klímával az ótómata 9,1 körül hörpint. Először én is sokalltam, de egyébként városon kívül meg jól muzsikál. Pl. Lacházára 5,1-el mentem le (mármint ennyi volt az átlagfogyasztásom, és nekem 0,1-re pontos a kijelző). Szóval a full város tényleg nem mindegy, hogy milyen. Viszont jó dolog, hogy ilyen átlagsebességnél keveset kell küzdenem a légellenállással...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2007.06.26 kedd, 14:42:00 »

Szerintem nem (csak) a hideg motortól lesz városi a használat, hanem az átlagsebességtől. Írjátok, hogy 60, meg 100, megy 140-200 között. Bp-en nekem 21-22km/h az átlagsebességem. Ha jól lehet haladni, eléri a 24-et is. Ennél klímával az ótómata 9,1 körül hörpint. Először én is sokalltam, de egyébként városon kívül meg jól muzsikál. Pl. Lacházára 5,1-el mentem le (mármint ennyi volt az átlagfogyasztásom, és nekem 0,1-re pontos a kijelző). Szóval a full város tényleg nem mindegy, hogy milyen. Viszont jó dolog, hogy ilyen átlagsebességnél keveset kell küzdenem a légellenállással...
Ja és azt nem tettem hozzá, hogy ennél a két hosszú út az pestet jelenti... Ott mindig javul a fogyi iszonyatosan!...(az említett városi hideg motorhoz képest)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2007.06.26 kedd, 14:48:00 »

Szerintem nem (csak) a hideg motortól lesz városi a használat, hanem az átlagsebességtől. Írjátok, hogy 60, meg 100, megy 140-200 között. Bp-en nekem 21-22km/h az átlagsebességem. Ha jól lehet haladni, eléri a 24-et is. Ennél klímával az ótómata 9,1 körül hörpint. Először én is sokalltam, de egyébként városon kívül meg jól muzsikál. Pl. Lacházára 5,1-el mentem le (mármint ennyi volt az átlagfogyasztásom, és nekem 0,1-re pontos a kijelző). Szóval a full város tényleg nem mindegy, hogy milyen. Viszont jó dolog, hogy ilyen átlagsebességnél keveset kell küzdenem a légellenállással...
Ácsi. A 140-et ugye nem gondolod, hogy városra értettem?
Az teljesen mellékszál ebből a szempontból.  
Amikor mentem pályán, akkor tapasztaltam, hogy 140 felett eszik, ennyi.
Városban nekem is 22-24 az átlagsebességem, nyugi.
Lacházára menet 4.3 volt, hazafelé a gyorsulgatástól kicsit feljebb ment. Amúgy tali előtt teletankoltam, és abból a tankból még megvan kb a fele üa.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2007.06.26 kedd, 15:05:00 »

Ácsi. A 140-et ugye nem gondolod, hogy városra értettem?
Az teljesen mellékszál ebből a szempontból.  
Amikor mentem pályán, akkor tapasztaltam, hogy 140 felett eszik, ennyi.
Városban nekem is 22-24 az átlagsebességem, nyugi.
Lacházára menet 4.3 volt, hazafelé a gyorsulgatástól kicsit feljebb ment. Amúgy tali előtt teletankoltam, és abból a tankból még megvan kb a fele üa.
Hát, ha a fele még megvan, akkor vagy nagyon keveset használod a kocsit, vagy tolod, ha menni kell vhova.. Ez utóbbi esetben még jó, hogy csak 4,3 jö ki...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.