Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:13:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1739082 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2650 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 19:17:34 »
Idézetet írta: Rob21 - 2007.09.06 csütörtök, 19:11:03
Valaki korábban írta, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérője mit mutat. Nekem 2003 novemberi kiadású a verdám, mondhatni nem új. A későbbiekben van pillanatnyi fogyi mérő? Vagy a menet közben nullázós módszerről beszélt korábban a kolléga?
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2651 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 19:44:01 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.06 csütörtök, 18:56:38
Idézetet írta: somi - 2007.09.06 csütörtök, 18:47:42
Szerintem euro4-es motoros, 6 sebességes...
....
ez azért nagy tulzás,hogy csak shell+omw-nél tankolni.mind a kettö a mol-tol veszi az anyagot...a legtöbb probléma a shell kutakkal van magyarországon,mert ott akarnak mindig átvágni...
Erre én azt mondom, hogy az ero4-nek elektromos a turbója, az könnyebben megy tönkre, meg persze sokkal drágább.
A 6 sebesség jó. ESP? Szerintem az nem olyan fontos. Az ülésfűtés dízelnél kötelező. A trend kb viva, az is OK.
Én inkább azt mondanám, nagy kút legyen, nem akarom felsorolni, de azok, amiknek országos hálózata van. A többi, kicsi, saját márkájú kút kerülendő.
Azért, mert nagyobb eséllyel csencselnek az anyaggal. Aztán meg a fene se tudja.
Kannás anyagot nem tennék bele.
A kutakon meg általában ésszel kell lenni, mert mindenhol megpróbálnak becsapni. Ez egy ilyen világ.
A kutas és az esp témában saját tapasztalatot írtam. 99 %-ban OMV-nél tankolok és mindig magamnak, nyugtát pedig elteszem, nem volt gondom eddig. Az ESP meg egyszer már bizonyított egy olyan szituban ahol a kamion átjött a sávomba és 120-as tempónál egy hirtelen bal-jobb kormánymozdulatot kibírt úgy, hogy a majd 5 méter hosszú kombi nem dobta ki a seggét, mindezt padlófékkel kombinálva. Én lepődtem meg a legjobban!
Na persze a Mondeonak alapban is igen jó a futóműve!
De hát kinek a papné. Ha már használt autó akkor, szerintem, érdemes a jobb felszereltséget választani, mert az évek múlásával már nem nagyon lehet és nem is nagyon sokták megkérni az árát a sok kütyünek.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2652 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:05:51 »
Szia TZS!
ESP jó dolog, nekem még nem kellett hogy "életmentően" beavatkozzon, de a legutóbbi miskolci minitalin Bazsa, és Stealt is amellett foglalt állást, hogy ha nincs ESP a Mondijukban, most nem biztos hogy beszélgetnénk a cukiban...
De ha olvassák ezt a hozzászólást, MONDják el ŐK, mi volt a szitu, én már hallottam.
Üdv:)
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2653 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:17:31 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 19:17:34
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.
Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket
Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.09.06 csütörtök, 20:20:27 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2654 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:23:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 19:17:34
Idézetet írta: Rob21 - 2007.09.06 csütörtök, 19:11:03
Valaki korábban írta, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérője mit mutat. Nekem 2003 novemberi kiadású a verdám, mondhatni nem új. A későbbiekben van pillanatnyi fogyi mérő? Vagy a menet közben nullázós módszerről beszélt korábban a kolléga?
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.
Annyiban kiegészíteném, hogy bizonyos modelleknél bekapcsolható. Hogy ez mitől függ, az kizárt dolog, mert nem tudom, de pl. az enyémben sikerült bekapcsolni és működik is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2655 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:29:35 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.06 csütörtök, 20:17:31
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 19:17:34
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.
Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket
Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.
Én most próbáltam...Álló motornál a compu nem hajlandó velem szóba állni, ha meg elfordítom a gyújtás-kapcsolót, már csak a jól ismert átlagfogyi/hőmérséklet/megtehető távolság/átlagsebesség értékei közt ugrálhatok.
Hogy is van Nálad?
Naplózva
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2656 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:30:03 »
Angel:"Az ülésfűtés dízelnél kötelező."
Az ülésfűtés miért motorfüggő?
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2657 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:30:12 »
Idézetet írta: sakos - 2007.09.06 csütörtök, 20:23:00
Annyiban kiegészíteném, hogy bizonyos modelleknél bekapcsolható. Hogy ez mitől függ, az kizárt dolog, mert nem tudom, de pl. az enyémben sikerült bekapcsolni és működik is.
Hmmm.... akkor én a szerencsés kevesek közé tartozom ? Ezt azéé ebben a formában nem gondoltam volna.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2658 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:31:23 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.06 csütörtök, 20:17:31
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 19:17:34
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.
Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket
Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.
Hát ez érdekes, még én sem találkoztam olyan MKIIImal, akármilyen, facelift, facelift2, amiben lett volna pillanatnyi..Utoljára régi Fókában/MKIIben találkoztam pillanatnyival, MKIVben sincs.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2659 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:32:22 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.06 csütörtök, 20:30:12
Idézetet írta: sakos - 2007.09.06 csütörtök, 20:23:00
Annyiban kiegészíteném, hogy bizonyos modelleknél bekapcsolható. Hogy ez mitől függ, az kizárt dolog, mert nem tudom, de pl. az enyémben sikerült bekapcsolni és működik is.
Hmmm.... akkor én a szerencsés kevesek közé tartozom ? Ezt azéé ebben a formában nem gondoltam volna.
sakos írta,h " bizonyos " modelleknél valamilyen módon bekapcsolható...ezek szerint a Tiéd egy " bizonyos " modell
Egyébként szerintem a " bekapcsolható " a kulcsszó..Lehet,h a többinél is be lehet, de hogy milyen módon...?? Passz.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2660 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:33:33 »
Idézetet írta: razsa - 2007.09.06 csütörtök, 20:30:03
Angel:"Az ülésfűtés dízelnél kötelező."
Az ülésfűtés miért motorfüggő?
Mert nehezebben melegszik be hűvöskés időben a dízli, így fázós lesz az indulás. Benyásnál már az utca végén meleget fúj. Ezért.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2661 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:39:44 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.09.06 csütörtök, 20:05:51
Szia TZS!
ESP jó dolog, nekem még nem kellett hogy "életmentően" beavatkozzon, de a legutóbbi miskolci minitalin Bazsa, és Stealt is amellett foglalt állást, hogy ha nincs ESP a Mondijukban, most nem biztos hogy beszélgetnénk a cukiban...
De ha olvassák ezt a hozzászólást, MONDják el ŐK, mi volt a szitu, én már hallottam.
Üdv:)
Hello!
Hát igen, amíg nem történik valami, az ember nem tudhatja milyen jó dolog az ESP!
Nem is mondtam még, hogy én régi mkI-es mondeomat egy miskolci embernek adtam el! Fekete 5 ajtós 2.0-ás benzines ghia. Rendszáma: ICS-389 Ha látjátok üdvözlöm az öreget!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2662 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 20:46:25 »
Ez lehet a kulcsszó: bekapcsolás. Én már így vettem az autót, és bár körbe szoktam pörgetni az adatokat, de aztán mindig ezen áll meg a dolog, és így közlekedek vele.
Nemtom honnan lehetne előásni a bekapcs módszert, de látom az arcokat magam előtt ahogy csépelik a külömböző külföldis fórumokat "hogykapcsoljukbeapillanatnyifogyikijelzést?"
Nincs ebben semmi rossz, sőtt sztem kifejezetten jó a dolog, csak látom, h érdekes érzékeny dologgal piszkáltam fel a fórumozókat
/megyek én is ásni
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
beeq
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2663 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 21:07:18 »
Én ha menetközben nullázom az átlagfogyit akkor mutat a pillanatnyi fogyihoz hasonló értékeket. Persze lehet ilyenkor rosszul műxik.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2664 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 21:10:55 »
Idézetet írta: Joe - 2007.09.06 csütörtök, 15:59:42
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.06 csütörtök, 09:19:32
Ajaj, akkor hol lehet a hiba?
Adagoló?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2665 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 21:13:09 »
Idézetet írta: Joe - 2007.09.06 csütörtök, 16:01:00
Ez nem Ford betegség. Más OFF autóim is csinálták. Nekem voltak...
De akkor a 10 éves Ka miért nem csinálja?
Ma reggel hidegen jól indult, majd lehűlt, mikor indultam haza ismét jól indult, majd elmentem egy boltba kb. 1,5-2km-t mentem vele, utána csak gázzal indult. Egyből leállítottam, utána indult gáz nélkül is, majd megint kb. 2km autózás, leállás, utána ismét indult.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2666 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 21:13:58 »
Idézetet írta: Joe - 2007.09.06 csütörtök, 16:01:57
Annyira, hogy már MKI-ben sem volt autómata szivató...
Tehát Opelesre ne hallgassak?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2667 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 21:23:04 »
Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta.
Ülésfűtés kontra motorfüggőség!
A dizelek nagyon gazdaságos üzemmódban dolgoznak, kicsi a veszteséges hő.
Ennek télen megvan amaga hatása, illetve negatívuma.
-20 foknál kell 15-20 kilóméter, hogy felmelegedjen a dizel motorja.
A benzines autók ehhez képest 4-5 kilóméter után már fűtenek.
Ezért kell, célszerű a dizelbe ülésfűtés.
Mondjuk én az összesbe gyárilag állófűtést is rakatnék!-:)
Van egy ismerősöm, az ülésfűtésről korábban ezt mondta: ááááááááááá, minek?
Most van ülésfűtése és igy nyilatkozik: nem is tudja eddig hogy tudott nélküle élni.
Csodálkozva látom, hogy 1-2 külföldi autóba bőr ülésnél nincs ülésfűtés!
Na az már mazochista, aki ezt vallja:
....azért jó a mazochistának, mert ha rossz, akkor jó!
Ha meg jó, akkor rossz, tehát jó!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2668 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 21:47:24 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 21:23:04
Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta.
...
Pedig valami csak van, ha mindösszesen 2nknek jelez ilyet a fedélzeti. Holnap lefotózhatom az alaphelyzetet ami ez: _,_
Hidd el nem csak elírtam lentebb a dolgot, és most vakítom a népet az igazam miatt.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2669 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 21:56:17 »
Ja, én is hallottam már pillanatnyi mérőről. Sztem annyira nincs értelme, hogy ihaj.
ESP. Persze hogy jó (nekem is van, term). De én azt mondom, ha abban a kanyarban 100-zal lehet menni, ennyit tud az autó, akkor menj vele 90-nel, mert lehet olaj, vízfolt. Aztán ebben az esetben az ESP segít, mert mondjuk azzal 100 is mehetne, folt ide, folt oda. Viszont ha csak 90-nel mész, akkor végképp nincs gond. Na az ilyen emberek adnak el sérülésmentes autót.
Ha az a kanyart 110-zel veszed be, és az esp még éppen megfog - na ennek kár az esp, mert majd a következő alkalommal 150-nel fog ebbe a kanyarba bemenni.
Ha úgy nézed, mennyibe került az ESP, meg mennyi egy törés esetén a javítás - cukorka árban van.
Szerintem ezt vésztartaléknak kell felfogni.
Nekem eddig az ESP (nem a kipörgésgátló) 4-5 alkalommal szólalt meg, de egyszer sem volt helyzet. Ha nem lett volna, akkor sincs gond.
Mindenképpen vannak határok, amin túl már nincs semmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2670 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:00:10 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.06 csütörtök, 21:47:24
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 21:23:04
Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta.
...
Pedig valami csak van, ha mindösszesen 2nknek jelez ilyet a fedélzeti. Holnap lefotózhatom az alaphelyzetet ami ez: _,_
Hidd el nem csak elírtam lentebb a dolgot, és most vakítom a népet az igazam miatt.
Szerintem amit te az alaphelyzetben látsz, az gyakorlatilag a "nulla" , mert nem folyik át a rendszeren üzemanyag.
Ha beindítod az autót és elindulsz, akkor 99,9-ről szépen lassan megy visszafelé az érték.
Tedd már meg, hogy az alapállapotról elindulsz, és akkor megmondod, hogy mi változik a kijelződön.
Naplózva
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2671 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:04:48 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.09.06 csütörtök, 20:33:33
Idézetet írta: razsa - 2007.09.06 csütörtök, 20:30:03
Angel:"Az ülésfűtés dízelnél kötelező."
Az ülésfűtés miért motorfüggő?
Mert nehezebben melegszik be hűvöskés időben a dízli, így fázós lesz az indulás. Benyásnál már az utca végén meleget fúj. Ezért.
Nemtom, én kibírom azt 8-10 percet , a 8. percnél már amúgy is langyos jön, sztem ki lehet bírni. Nálam ülésfüggő, azaz hogy bőrülés vagy sem..De értem miről beszéltek Zsoellel.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.09.06 csütörtök, 22:10:04 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2672 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:08:40 »
"Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta."
Próbáltad bekapcsolni?
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2673 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:11:27 »
"-20 foknál kell 15-20 kilóméter,"
Azért ez sztem kicsit sok. Sztem 10 km után már kezd tűrhetően kezd fűteni egy TDCI.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2674 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:12:54 »
Idézetet írta: razsa - 2007.09.06 csütörtök, 22:08:40
"Csodálkoznék nagyon, ha bekapcsolható lenne a pillanatnyi fogyimérés.
Nekem ez már a harmadik mondeom, de eddig még egy se tudta."
Próbáltad bekapcsolni?
Az enyém 2004-es ghia és ha hosszan tartod nyomva az infó gombot a fogyasztásmérő állásnál akkor átvált pillanatnyira
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
enef
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2675 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:13:15 »
Egy kis adalék a témához, ezt sikerült "ásnom" (mondjuk ez már MK IV de cáfolja a nemlétező pillantnyi fogyi mérő elméletet...)
"Computer with average speed, average fuel consumption, instantaneous fuel consumption and range for remaining fuel"
Forrás:
http://cars.yahoo.co.uk/resultsmaxi_100354123_17982084/Estate,Ford,Ford%7CMondeo
Naplózva
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2676 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:16:55 »
Idézetet írta: enef - 2007.09.06 csütörtök, 22:13:15
Egy kis adalék a témához, ezt sikerült "ásnom" (mondjuk ez már MK IV de cáfolja a nemlétező pillantnyi fogyi mérő elméletet...)
"Computer with average speed, average fuel consumption, instantaneous fuel consumption and range for remaining fuel"
Forrás:
http://cars.yahoo.co.uk/resultsmaxi_100354123_17982084/Estate,Ford,Ford%7CMondeo
"de cáfolja a nemlétező pillantnyi fogyi mérő elméletet..."
Csak MKIIIban kérdés,h van e vagy nincs. MKII ben / régi Fókában volt. MKIVben? Hát nemtom, az ilyen használtautós oldalakon írnak mindenfélét..MKIV ben a színeskijelzős/ nagyobb monokrom kijelzős változatokon lehet,h van pillanatnyi is. De a sima fed.compon nincs az tuti.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.09.06 csütörtök, 22:21:42 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
enef
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2677 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:23:01 »
Idézetet írta: razsa - 2007.09.06 csütörtök, 20:31:23
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.06 csütörtök, 20:17:31
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 19:17:34
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.
Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket
Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.
Hát ez érdekes, még én sem találkoztam olyan MKIIImal, akármilyen, facelift, facelift2, amiben lett volna pillanatnyi..Utoljára régi Fókában/MKIIben találkoztam pillanatnyival, MKIVben sincs.
Pont te állítottad itt hogy MKIV-ben nincs...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2678 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:23:20 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 22:00:10
Tedd már meg, hogy az alapállapotról elindulsz, és akkor megmondod, hogy mi változik a kijelződön.
hmmm bakker ez a hitetlenkedés
:D:D
Szal alapállapot _,_ (És nem 0,0 v. 99,9!!!) motor indít váltó 1be, kuplung fel és kijelző állapot 55,0 ami elég nagy léptékekkel zuhan lefelé pl 32,5 ... 16,2 ... aztán beáll vlhol monnyuk 5,0. Nagyon optimális váltáskoraz érték 0,0-ra zuhan, aztán fel monnyuk 3,0 ... nem optimális váltáskor viszont pl. 16,0 ami persze innen lefelé zuhan. Ezt ilyen gyorsan az átlagfogyasztásmérő nem produkálja, és az a kompiba 1el előrébb is van. Az átlagfogyi mérő nullázható, ez viszont automatikusan változtat, kézzel nem nullázható ... sem menet közben, sem álló helyzetben.
Már csak annyit tudok hozzátenni a dologhoz: ha nem hiszed járj utánna ! 1 út miskolcra és megkergetjük a kicsikét, h lásd a dolgot működés közben.
Fényképet természetesen holnap közzéteszem
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2679 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:24:34 »
Bekapcsolható a pillanatnyi fogyi mérő! De csak szervízbe tudják WDS-el!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2680 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:25:06 »
Mk III-ban van amelyikben van és van olyan amelyikben nincs
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2681 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:25:57 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.06 csütörtök, 22:24:34
Bekapcsolható a pillanatnyi fogyi mérő! De csak szervízbe tudják WDS-el!
én be tudom kapcsolni az enyémen
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2682 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:30:20 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.06 csütörtök, 22:23:20
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 22:00:10
Tedd már meg, hogy az alapállapotról elindulsz, és akkor megmondod, hogy mi változik a kijelződön.
hmmm bakker ez a hitetlenkedés
:D:D
Szal alapállapot _,_ (És nem 0,0 v. 99,9!!!) motor indít váltó 1be, kuplung fel és kijelző állapot 55,0 ami elég nagy léptékekkel zuhan lefelé pl 32,5 ... 16,2 ... aztán beáll vlhol monnyuk 5,0. Nagyon optimális váltáskoraz érték 0,0-ra zuhan, aztán fel monnyuk 3,0 ... nem optimális váltáskor viszont pl. 16,0 ami persze innen lefelé zuhan. Ezt ilyen gyorsan az átlagfogyasztásmérő nem produkálja, és az a kompiba 1el előrébb is van. Az átlagfogyi mérő nullázható, ez viszont automatikusan változtat, kézzel nem nullázható ... sem menet közben, sem álló helyzetben.
Már csak annyit tudok hozzátenni a dologhoz: ha nem hiszed járj utánna ! 1 út miskolcra és megkergetjük a kicsikét, h lásd a dolgot működés közben.
Fényképet természetesen holnap közzéteszem
Én elhiszem
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2683 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:32:06 »
Idézetet írta: enef - 2007.09.06 csütörtök, 22:23:01
Idézetet írta: razsa - 2007.09.06 csütörtök, 20:31:23
Idézetet írta: Tsory - 2007.09.06 csütörtök, 20:17:31
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 19:17:34
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérő, menet közben nullázós módszer van.
Ezt gyorsan megcáfolom! Igenis, h van pillanatnyi fogyimérő. Az index kapcsolón van ugyi az INFO gomb, és ezzel lehet rálépkedni a pillanatnyi mérésre. Asszem pont az átlagfoyasztás után következik. Alaphelyzetben, álló motornál ezt: _,_ látod a kijelzőn, aztán menet közben mindenféle hüjje értékeket
Szerk: Az enyém 2004.11. havi, korábbiakról nincs tapasztalatom, DE a zsoeléban már elvileg benne kell lennie.
Hát ez érdekes, még én sem találkoztam olyan MKIIImal, akármilyen, facelift, facelift2, amiben lett volna pillanatnyi..Utoljára régi Fókában/MKIIben találkoztam pillanatnyival, MKIVben sincs.
Pont te állítottad itt hogy MKIV-ben nincs...
Tudom, tudom, csak most gondoltam bele,h színeskijelzős műszerfalason lehet
De nem 100.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2684 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 22:33:20 »
Idézetet írta: Japán - 2007.09.06 csütörtök, 22:25:57
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.06 csütörtök, 22:24:34
Bekapcsolható a pillanatnyi fogyi mérő! De csak szervízbe tudják WDS-el!
én be tudom kapcsolni az enyémen
Az enyém valszeg a Scratch által említett módon lett valamikor bekapcsolva mert külön (léptető) helye van a kompiban, nem kell hosszan nyomni az INFO-t.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2685 Dátum:
2007.09.07 péntek, 07:56:28 »
De felpörgött ez a pillanatnyi fogyi kérdés. Ahogy Tsory is írja nem kell hitetlenkedni, tényleg van ilyen.
Nekem a tempomat programozása közben (természetesen WDS-sel, sőt talán már IDS vagy mi az újabb eszköz neve) csinálták meg.
Nézegettem, ahogy a szerelő programozta, és látok egy pillnatnyi fogyasztásmérés:igen/nem" (vagy valami hasonló) menüpontot.
Na mondom, akkor ezt most kapcsoljuk be. A szerelő azt mondta, hogy OK, de úgyse fog működni, mert több autónál is próbálta, de egyszer sem jött be. Nálam bejött, működik, pontosan úgy, ahogy Tsory is írta. A sorban az átlagfogyi után jön, álló helyzetben -,- a kijelzés. Motorfékben 0,0 gyorsításnál max 55,5-ig megy fel. Egyébként tényleg nem sok értelme, nagyon ritkán használom.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2686 Dátum:
2007.09.07 péntek, 08:05:22 »
Pont jókor jött fel ez a téma.
Holnap nyilt nap lesz Szolnokon a Fordnál.
Feldobom a magas labdát nekik, hogy programozzák át az autót.
Amúgy is megyek egy átvizsgálásra.
Naplózva
Gooby
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2687 Dátum:
2007.09.07 péntek, 08:11:20 »
Az én esetemben viszont elöbb is feljöhetett volna, mert én tegnap reggel voltam WDS-en.
Én akkor így jártam, mert ezért én vissza nem megyek. Bár lehet, hogy ez nekem nem is működne, mert a gépem 2003.07. havi, tehát nem faceliftes.
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2688 Dátum:
2007.09.07 péntek, 08:40:36 »
Mikor anno Sakos írta, hogy neki sikerült, én is elmentem, nekem is bekapcsolták a kompjuteren, de sajna nem írja ki, úgyhogy tuti, hogy szerencse kérdése, hogy sikerül-e, v. sem.
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2689 Dátum:
2007.09.07 péntek, 09:12:23 »
Egyébként a scorpiomban nekem pill. fogyira volt állítva a komp, mert ez a legérdekesebb információ, nem a külső hőfok. Azt egyszer megnézed, utána kit érdekel 5 perc múlva? Meg a többi sem izgalmas. Nem szoktam a fed komppal együtt visszaszámolni a még megtehető km-eket. Műszakilag a pill. fogyi a legérdekesebb, hogy pl egy emelkedő mennyit dob a fogyin stb. Nyilván értitek. Szóval szerintem ez a leghasznosabb, biztos ezért hagyták el.
A beállítások során én még bekapcsoltattam a hangos fagyásjelzőt, ami állítólag füttyent, amikor a hópihék kigyulladnak. Kiváncsi vagyok rá, zavarni fog-e vagy sem.
Egyébként ez az állítgatás vmi 2-3eFt volt, nem kellett a diagnosztika 5-6eFt-ját kifizetni. Ez dícséri az Ivanicsot.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2690 Dátum:
2007.09.07 péntek, 09:27:27 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.06 csütörtök, 21:56:17
Ja, én is hallottam már pillanatnyi mérőről. Sztem annyira nincs értelme, hogy ihaj.
Van egy ismerősöm, az ülésfűtésről korábban ezt mondta: ááááááááááá, minek?
Most van ülésfűtése és igy nyilatkozik: nem is tudja eddig hogy tudott nélküle élni.
Na ezt cseréld ki pillanatnyi mérőre, és egy kicsit vegyél vissza az utolsó 3 szóból.
Ha majd lesz Neked is, akkor megtudod, hogy mire jó. Nekünk volt......
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2691 Dátum:
2007.09.07 péntek, 09:29:36 »
Idézetet írta: SSanya - 2007.09.07 péntek, 09:12:23
Egyébként a scorpiomban nekem pill. fogyira volt állítva a komp, mert ez a legérdekesebb információ, nem a külső hőfok. Azt egyszer megnézed, utána kit érdekel 5 perc múlva? Meg a többi sem izgalmas. Nem szoktam a fed komppal együtt visszaszámolni a még megtehető km-eket. Műszakilag a pill. fogyi a legérdekesebb, hogy pl egy emelkedő mennyit dob a fogyin stb. Nyilván értitek. Szóval szerintem ez a leghasznosabb, biztos ezért hagyták el.
A beállítások során én még bekapcsoltattam a hangos fagyásjelzőt, ami állítólag füttyent, amikor a hópihék kigyulladnak. Kiváncsi vagyok rá, zavarni fog-e vagy sem.
Egyébként ez az állítgatás vmi 2-3eFt volt, nem kellett a diagnosztika 5-6eFt-ját kifizetni. Ez dícséri az Ivanicsot.
Ezzel tudod betanítanulni az autót igazán, hogy mikor mennyire nyomd a gázt! Nagyon jó találmány. Röhej, hogy kihagyták...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2692 Dátum:
2007.09.07 péntek, 09:55:16 »
Idézetet írta: Joe - 2007.09.07 péntek, 09:29:36
Ezzel tudod betanítanulni az autót igazán, hogy mikor mennyire nyomd a gázt! Nagyon jó találmány. Röhej, hogy kihagyták...
Így van. Egyetértek.
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2693 Dátum:
2007.09.07 péntek, 10:04:10 »
én is használom az automba a pill fogy méröt(nem mondeo)mertha tul nagy az érték akkor rögtön elveszem a lábam a gázpedálrol....segiti az alacsony fogy elérését.
Naplózva
Shadowbull
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2694 Dátum:
2007.09.07 péntek, 10:25:35 »
Idézetet írta: cancer - 2007.09.06 csütörtök, 18:34:16
Idézetet írta: Shadowbull - 2007.09.06 csütörtök, 10:08:16
Sziasztok,
hasznalt Mondeo vasarlasat tervezem. Olvastam a TCn a nepiteleteket a TDci motorokrol es ott fedeztem fel, hogy a porlasztocsucsok meghibasodasat, ami szeriahibanak tunik (legalabbis nekem) Tudtok errol valami konkretumot? Valoban szeriahiba? Van valami elojele, amit hasznalt auton ki lehetne szurni?
Ez a harom jeloltem van:
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111261837484&
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111275948146&
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=qenqavz1hlo
A harmadikrol azt kell tudni, hogy berauto volt, a masodik a legszimpatikusabb, de az sajnos pont meg facelift elotti. Azok csak 5gangos valtoval voltak? A facelift erintette a motorokat? Ahogy elneztem a muszaki adatokat, a hatgangos es az otgangos valtoval a vegsebesseg kabe ugyanannyi. Ebbol azt a kovetkeztetest szurtem le, hogy az otgangosnak hosszabb az utolso fokozata, igy igazabol nagysebessegu haladasnal nincs fogyasztasi elony a hatgangos szamara, mert adott sebessegnel kabe ugyanannyit foroghatnak.
Minden info es velemeny erdekel
Koszi
sb
Ne vicceljetek már!
Számoltok?... 13250 eu az *255= 3378750FT+ regdíj + behozatal + ez az.... 2003/09...
Itt az enyém: 2004/09 a gyártás 130le kombi vaj bőr színes éritőképernyős navi...ESP, ülésfűtés, szellőztetés..
3,4, kuplung és turbó el. hibával a 2 össz kb. 200 e ft!
Akkor?
Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy Nemetorszagban elek. Nem fogom bevinni Magyarorszagra. De ez a tema szempontjabol nem is olyan lenyeges...
Naplózva
Shadowbull
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2695 Dátum:
2007.09.07 péntek, 10:28:25 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.09.06 csütörtök, 20:05:51
Szia TZS!
ESP jó dolog, nekem még nem kellett hogy "életmentően" beavatkozzon, de a legutóbbi miskolci minitalin Bazsa, és Stealt is amellett foglalt állást, hogy ha nincs ESP a Mondijukban, most nem biztos hogy beszélgetnénk a cukiban...
De ha olvassák ezt a hozzászólást, MONDják el ŐK, mi volt a szitu, én már hallottam.
Üdv:)
Az ESP nalam alapfeltetel. Az ulesfutes az nem
Naplózva
Shadowbull
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2696 Dátum:
2007.09.07 péntek, 10:49:00 »
Tovabbi kerdes:
A TDCI motoroknak mennyi a szervizintervalluma? A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?
Naplózva
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2697 Dátum:
2007.09.07 péntek, 10:50:55 »
Idézetet írta: Shadowbull - 2007.09.07 péntek, 10:49:00
Tovabbi kerdes:
A TDCI motoroknak mennyi a szervizintervalluma? A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?
20e km a gyári csereperiódus. (mi egy kicsit korábban szoktuk csinálni)
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2698 Dátum:
2007.09.07 péntek, 11:04:22 »
Idézetet írta: Shadowbull - 2007.09.07 péntek, 10:49:00
Tovabbi kerdes:
A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?
Jelenleg nem.
Naplózva
Shadowbull
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2699 Dátum:
2007.09.07 péntek, 12:25:46 »
Idézetet írta: ticu - 2007.09.07 péntek, 10:50:55
Idézetet írta: Shadowbull - 2007.09.07 péntek, 10:49:00
Tovabbi kerdes:
A TDCI motoroknak mennyi a szervizintervalluma? A gyari navigaciohoz lehet Magyarorszag-terkepet keriteni?
20e km a gyári csereperiódus. (mi egy kicsit korábban szoktuk csinálni)
Idoben nincs korlatozva? Masutt ugy szokott lenni, hogy X kilometer vagy 1 ev, amelyik hamarabb letelik...
Naplózva
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ