Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:06:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1742660 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2850 Dátum:
2007.10.06 szombat, 22:57:33 »
Idézetet írta: Angel Miskolci Mondeosok #msg217732 date=1191698197
Bár ez a mickolci topik...
A két motor teljesen másképpen működik (tudom, hogy tudod). Na most pl a td mondeóban nem volt tempomat (ha jól emlékszem)... jó, persze, értem én az okát, de akkor is. Meg üzemanyagszámítógép sem...
Szóval az eltérő működésből azért adódnak különbségek. A benzinmotornál kell az aktuátor, dízelnél nem, mert elektromos a gázpedál.
De a váltásnál egyik sem szakítja meg az üzemanyagot, mert leállna. Sőt, megemeli az alapjáratot. De motorféknél a tdci sprickol egy kis üzemanyagot a szelepekre hűtési szándékkal - állítólag.
Egyébként a dízelnél pontosabb az üa számítás - elvileg.
az enyémben valóban nincs tempomat, de váltáskor ennek semmi jelentősége. a dolog lényege amit ecsetelni akartam az az, h a 2 autó különbözősége ellenére mind2nél van optimális váltás, ami a pill mérést 0,0 kijelzésre "kényszeríti", és innen emelkedik fel a valós értékre ami legyen monnyuk 5,0. váltáskor természetesen nem szakad meg a nyomás, csupán alapjáratira esik le (ennek fényes bizonyítéka, ha nem adsz gázt alapjáraton áll be a fordulat), ha jó ütemben kapod el a váltást akkor először ezt a nyomást használja fel a motor ami ~40-50km/h-nál felér a motorfékkel ami ugyi 0,0 és innen adod a gázt amivel emelkedik a fogyasztás (a kijelzőn is). ha innen tovább gyorsítassz akkor természetesen kell a nafta, de ha nem akkor már jó értéken tartható. ez persze pillanatok műve!
mint írtam én is "tudok" 30,0as váltásokat produkálni, de akkor monnyuk hamar akarom elérni a 120km/h-t, esetleg többet. városban viszont bőven elég a lassabb sebességelérés, így 3.ba váltáskor már nem kell annyira taposni és simán lehet az optimális dologba lépkedni.
amíg nem a mondim volt, és nem volt pill fogyim addig idegen volt a dolog nagyon. de amióta megvan, és használom a mérőt azóta én lepődök meg sokszor a legjobban. eleinte 1bként nekem is mindig 20,0 - 30,0 volt a váltás. sztem most sem gyorsulok lassabban (na ez szép mondat ), csak másképp, és most gyakoribb városban, v nem sietős úton a 0,0.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2851 Dátum:
2007.10.06 szombat, 23:07:36 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.06 szombat, 22:56:13
Áttettem, de én többet erről nem tudnék...
itt többen is beleszólnak legalább
a miskolcit nem mindenki olvassa sztem.
az én gondom 1bként az, h nemtom ki mit nem ért? leírtam, h normál optimális váltásnál 0,0, de forgatáskor bármennyi lehet a maximális 55,0 kijelzésig (jóó 20-30at írtam mert olyat már láttam én is). az optimális váltás nem a dizil sajátossága, mint ahogy a pörgetés sem a benzinesé. csak a ford/min számok nem azonosak egyik esetben sem.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2852 Dátum:
2007.10.06 szombat, 23:27:33 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.10.06 szombat, 22:57:33
sztem most sem gyorsulok lassabban (na ez szép mondat )
Ezzel semmi gond nincs. Ha van egy állandó sebességű mozgás (tempomat), itt a gyorsulás 0. Ha benyomod a gázt padlóig, akkor a gyorsulás mondjuk állandó (nem az). Ha Nyomod a gázt, majd jobban, és egyre jobban, a gyorsulásnak van sebessége. és így tovább, lehet elsőfokról, másod-, harmadfokról, és így tovább beszélni.
Egy pici szössszenet. Ha veszel egy körmozgást, annak az egyik koordinátája szerint nézed, az egyfajta regőmozgás. Ennek a sebessége, gyorsulása, annak gyorsulása, ez mind színuszos (azaz koszínusz, de az ua néz ki), és így ezt e végtelenségig lehet cifrázni.
A gyorsulva gyorsuló gyorsuló mozgás... egyszer ezt adtam elő fizikaórán, amikor nem tudtam a tananyagot... a tanár tátott szájjal hallgatta, majd a helyemre küldött, hogy kezdjek el tanulni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2853 Dátum:
2007.10.06 szombat, 23:47:34 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.06 szombat, 23:27:33
Ezzel semmi gond nincs. Ha van egy állandó sebességű mozgás (tempomat), itt a gyorsulás 0. Ha benyomod a gázt padlóig, akkor a gyorsulás mondjuk állandó (nem az). Ha Nyomod a gázt, majd jobban, és egyre jobban, a gyorsulásnak van sebessége. és így tovább, lehet elsőfokról, másod-, harmadfokról, és így tovább beszélni.
Egy pici szössszenet. Ha veszel egy körmozgást, annak az egyik koordinátája szerint nézed, az egyfajta regőmozgás. Ennek a sebessége, gyorsulása, annak gyorsulása, ez mind színuszos (azaz koszínusz, de az ua néz ki), és így ezt e végtelenségig lehet cifrázni.
A gyorsulva gyorsuló gyorsuló mozgás... egyszer ezt adtam elő fizikaórán, amikor nem tudtam a tananyagot... a tanár tátott szájjal hallgatta, majd a helyemre küldött, hogy kezdjek el tanulni.
Egyenes vonalú mozgásnál sebességváltozást osztod az eltelt idővel, ekkor az átlagos gyorsulást kapod, magyarul a sebesség időszerinti deriváltja a gyorsulás.
Tegyük fel, hogy kanyarodol vagy körözöl egy körforgalomban akkor ott már bejönnek a vektor komponensek.
Görbe vonalú mozgásnál a gyorsulás felbontható érintőirányú gyorsulásra, és arra merőleges, un. centripetális gyorsulásra (ettől repül ki a hülegyerek a körhintábol).
De: nem értem hogy a fenébe jön ide a pillnatnyi fogysztáshoz
Talán mert a mechanikai teljesítmény egyenlő a testre ható erő és az almozdulásvektor skalár szorzatával?
Szerintem csinálhatjuk így is
de inkább irjuk be a tapasztalt értékeket
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2854 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 11:49:51 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.06 szombat, 23:47:34
Egyenes vonalú mozgásnál sebességváltozást osztod az eltelt idővel, ekkor az átlagos gyorsulást kapod, magyarul a sebesség időszerinti deriváltja a gyorsulás.
Tegyük fel, hogy kanyarodol vagy körözöl egy körforgalomban akkor ott már bejönnek a vektor komponensek.
Görbe vonalú mozgásnál a gyorsulás felbontható érintőirányú gyorsulásra, és arra merőleges, un. centripetális gyorsulásra (ettől repül ki a hülegyerek a körhintábol).
De: nem értem hogy a fenébe jön ide a pillnatnyi fogysztáshoz
Talán mert a mechanikai teljesítmény egyenlő a testre ható erő és az almozdulásvektor skalár szorzatával?
Szerintem csinálhatjuk így is
de inkább irjuk be a tapasztalt értékeket
Hú, de régen hallottam ilyeneket...
Ha a kanyarban körözöl, és látsz egy miniszoknyást, na AKKOR jön a vektor...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2855 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 18:16:11 »
Megfigyeltem, hogy a műszerfalon az LCD kijelzők néha "bevillanak". Először egy lámpánál álva figyeltem fel arra, hogy egy pillanatra a fogyasztás mérő felirata megváltozott valami L/... -ra. Mintha liter/órában akarta volna kiírni a fogyasztást. Az egész nem tartott fél másodpercig sem és visszaállt a rendes fogyasztási adat.
Mi ez? A kocsiban nincs is (illetve ahogy olvasom itt a fórumot - nincs bekapcsolva) pillanatnyi fogyasztás mérés.
Azóta megint láttam ezt egyszer. Csak egy pillanatra villan be.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2856 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 18:25:42 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.07 vasárnap, 18:16:11
Megfigyeltem, hogy a műszerfalon az LCD kijelzők néha "bevillanak". Először egy lámpánál álva figyeltem fel arra, hogy egy pillanatra a fogyasztás mérő felirata megváltozott valami L/... -ra. Mintha liter/órában akarta volna kiírni a fogyasztást. Az egész nem tartott fél másodpercig sem és visszaállt a rendes fogyasztási adat.
Mi ez? A kocsiban nincs is (illetve ahogy olvasom itt a fórumot - nincs bekapcsolva) pillanatnyi fogyasztás mérés.
Azóta megint láttam ezt egyszer. Csak egy pillanatra villan be.
Állítólag mindenkinél előfordul - az utat nézd
Naplózva
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2857 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 18:33:43 »
Idézetet írta: fusim - 2007.10.07 vasárnap, 18:25:42
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.07 vasárnap, 18:16:11
Megfigyeltem, hogy a műszerfalon az LCD kijelzők néha "bevillanak". Először egy lámpánál álva figyeltem fel arra, hogy egy pillanatra a fogyasztás mérő felirata megváltozott valami L/... -ra. Mintha liter/órában akarta volna kiírni a fogyasztást. Az egész nem tartott fél másodpercig sem és visszaállt a rendes fogyasztási adat.
Mi ez? A kocsiban nincs is (illetve ahogy olvasom itt a fórumot - nincs bekapcsolva) pillanatnyi fogyasztás mérés.
Azóta megint láttam ezt egyszer. Csak egy pillanatra villan be.
Állítólag mindenkinél előfordul - az utat nézd
Nállam is előfordult már!volt már akkor is mikor nulláztam a számlálókat!
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2858 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 18:34:10 »
Idézetet írta: fusim - 2007.10.07 vasárnap, 18:25:42
Állítólag mindenkinél előfordul - az utat nézd
"új" a verda, most mindenre figyelek
megfigyeltem, hogy zörögnek a lemezek a CD tárban (6-os Sony) meg alapjáraton remeg a lábtér/műszerfal világítás
régen a bogaramnál a motor megszagolása is fontos információ volt, azóta is érzékeny vagyok a "motorszagra"
ezeket most memorizálom és ha bármi megváltozik, akkor azt azonnal észreveszem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2859 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 19:14:08 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.07 vasárnap, 18:34:10
...zörögnek a lemezek a CD tárban (6-os Sony)...
Nem a kesztyűtartóban, a könyöklőben, vagy a napszemüvegtartóban van valami?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2860 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 21:29:40 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 19:14:08
Nem a kesztyűtartóban, a könyöklőben, vagy a napszemüvegtartóban van valami?
Minden teljesen üres és amíg a cd lejátszó is üres volt addig nem hallottam semmit. Bár az is igaz, hogy akármi más is lehet, nem vagyok benne biztos, hogy a CD zörög. De nagyon halk. Még az is lehet, hogy valami a műszerfal alatt vagy az ajtó kárpit alatt valami.
Azt nem lehet elérni valahogy, hogy a riasztó bekapcsolásakor maguktól behajoljanak a tükrök?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2861 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 22:10:49 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.07 vasárnap, 21:29:40
Azt nem lehet elérni valahogy, hogy a riasztó bekapcsolásakor maguktól behajoljanak a tükrök?
De, Zsoel, és Jánosmester a Te embereid!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2862 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 22:29:40 »
nem tom ki mennyire sokat ment már mondival vagy nélküle de a fogyasztást kicsiben soha nem lehet alapul venni.
Mert az mindig az átfolyást méri és a gép a km.rel számolja ki ami soha nem a valós értéket mutatja meg mert ezek csak töredékek.
A fogyasztást lehet csökkenteni azzal hogy dinamikussan de nem durván elérjük az utazó sebességet.
Mindig előre látóan cselekszünk.
Vagyis nem csak az orrunk elé nézünk és akkor mikor meg kell állni mi már előre gondolkodva gurulásban közelítsük meg az adott helyet.
lámpa,kereszteződés,szükíttők,vasuti átjárók,stb.
Ezzel nem csak üzemanyagot de adott esetben a Mondeónk kopásköltségén is spórolhatunk.
A fogyasztás mérésére meg ott a napi számláló és a számla.
Ui:ettöl független én is rászoktam nézni.:-))
amíg nem a mondim volt, és nem volt pill fogyim addig idegen volt a dolog nagyon. de amióta megvan, és használom a mérőt azóta én lepődök meg sokszor a legjobban. eleinte 1bként nekem is mindig 20,0 - 30,0 volt a váltás. sztem most sem gyorsulok lassabban (na ez szép mondat ), csak másképp, és most gyakoribb városban, v nem sietős úton a 0,0.
[/quote]
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2863 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 23:18:51 »
Idézetet írta: kombajnka - 2007.10.07 vasárnap, 22:29:40
...
A fogyasztás mérésére meg ott a napi számláló és a számla.
Ui:ettöl független én is rászoktam nézni.:-))
ha valaki 100%ban figyelembe veszi a pillanatnyi fogyasztásmérő által mutatott értékeket, akkor véleményem szerint befolyásolni tudja a napi számlálón kapott eredményt, és akkor a számla nem annyira fájós.
persze nem lehet aszerint élni, de ha felesleges a húzatás akkor érdemes kicsit játszani azzal, h a látvány több legyen mint szép. nekem pl amikor melózni megyek akkor kb 4km egyenes úton teszem ezt, és sokkal jobban tetszik ha a pill csak 2,5 max 3,0 nem pedig 6,0 ... nap mint nap ez jelentős dolog a számlában
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2864 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 08:12:29 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.04 csütörtök, 22:56:30
Idézetet írta: Rob21 - 2007.10.04 csütörtök, 21:49:39
Zenyém 2003-as, éppen Faceliftes, németországi, mégsincs benne... legalábbis eddig. Vajon a szigetszentmiklósi fordnál érdemes megkísérelni egy próbálkozást (csak így magyarosan)?
Én meg fogom csináltatni, és tudod, én is oda járok. Majd tudni fogják ők is.
Remélem sikerrel jársz. Akkor én is elszaladok hozzájuk.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2865 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 08:25:59 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.10.07 vasárnap, 23:18:51
ha valaki 100%ban figyelembe veszi a pillanatnyi fogyasztásmérő által mutatott értékeket, akkor véleményem szerint befolyásolni tudja a napi számlálón kapott eredményt, és akkor a számla nem annyira fájós.
persze nem lehet aszerint élni, de ha felesleges a húzatás akkor érdemes kicsit játszani azzal, h a látvány több legyen mint szép. nekem pl amikor melózni megyek akkor kb 4km egyenes úton teszem ezt, és sokkal jobban tetszik ha a pill csak 2,5 max 3,0 nem pedig 6,0 ... nap mint nap ez jelentős dolog a számlában
Vajon a pillanatnyi fogyasztásmérő ugyanolyan pontosságú, mint az átlagos? Csak mert ha igen, akkor (az én esetemben, meg talán másoknál is) hozzá kell adni 0,5 - 0,8 litert. Úgy máris nem olyan szép a kép, de azért nem olyan rossz. Ma reggel kijöttem grazba, és az átlagfogyi 4,9 liter volt, ami a valóságban 5,6-5,7 lehet, és azért ez sem rossz. Ha meg a tankolt 59 litert elosztom a megtett 950 km-rel, akkor meg az jön ki, hogy 6,2. Akkor a túl alacsony kijelzett fogyasztáshoz már 1,3 litert kell adni, legalábbis a példa szerint. Tehát akármit ír, 6 liter alá nem tudok menni.
Az sem túl jó érzés, hogy ha már ott az a nyavadt mérő bigyó, nem hihetem el egy az egyben, amit ír.
Naplózva
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2866 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 09:20:42 »
"
Az sem túl jó érzés, hogy ha már ott az a nyavadt mérő bigyó, nem hihetem el egy az egyben, amit ír.
[/quote]"
Szia Rob21!
Van igazad, nem kevés. A tuti fogyasztást is csak labor-körülmények közt tudnád mérni. Mire gondolok...?
Üzemanyag-kutaknál is van némi "slip" ami a frankó mérést illeti, itt is el-el vész a pontosság.
Van itt a fórumon olyan tagunk, aki doktorálhatna az üzemanyag-mennyiség jelző tárgyában, szerinte annyira egyszerű, hogy nem lehetne rá mérget venni.
Legalább 4 hasonló út és tankolás, és ugyanannak a kútnak ugyanazon kútfejénél vételezett üzemanyag már-már pontosabb képet adhat a fogyasztásról.
Pillanatnyi-fogyasztás visszajelzés. Inkább érdekesnek találom, semmint azt MONDhassam, ez a tuti.
Üdv:)
Naplózva
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2867 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 09:31:09 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.07 vasárnap, 21:29:40
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 19:14:08
Nem a kesztyűtartóban, a könyöklőben, vagy a napszemüvegtartóban van valami?
Minden teljesen üres és amíg a cd lejátszó is üres volt addig nem hallottam semmit. Bár az is igaz, hogy akármi más is lehet, nem vagyok benne biztos, hogy a CD zörög. De nagyon halk. Még az is lehet, hogy valami a műszerfal alatt vagy az ajtó kárpit alatt valami.
Azt nem lehet elérni valahogy, hogy a riasztó bekapcsolásakor maguktól behajoljanak a tükrök?
Szia!
Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!
Csekély fájdalomdíj, és a megfelelő emberek ( lsd lenntebb Scratch hozzászólásánál ) megoldják a kívánságod!
Üdv:)
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2868 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 09:54:59 »
A Ghia X Facelifthez hozzá tartozik a CD-tár alapból (németországi import)? Ha igen, akkor azt elhagyták egyik éles kanyarban. Ha nem, akkor meg minek aggódjak?
Naplózva
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2869 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 11:31:15 »
sziasztok, most jöttem a Mestertől, sikerült beállítani a pill. fogyasztás mutatást!
a pontosság valóban kérdéses, nekem most vegyes használatban (80 % főváros dugókkal) tankolásnál 9,5-re jött ki a fogyasztás a müszer 8,1-et mutatott. igaz, hogy nagyon régen nulláztam, valamikor nyár elején.
Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
laller
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2870 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 11:46:22 »
Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.
[/quote]
Melyik Mestert?
Naplózva
2011.TDCI 163Le titanium s kombi, Powershift, panther black,minden földi jóóó /csepel sziget/
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2871 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 12:48:02 »
Idézetet írta: laller - 2007.10.08 hétfő, 11:46:22
Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.
Melyik Mestert?
[/quote]
ha érdekel neve e- mailon elküldöm
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2872 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 12:58:51 »
Idézetet írta: sarkan - 2007.10.08 hétfő, 11:31:15
Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.
Az Ivanicsnál voltál a XI. kerben?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2873 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 13:04:51 »
Idézetet írta: sakos - 2007.10.08 hétfő, 12:58:51
Idézetet írta: sarkan - 2007.10.08 hétfő, 11:31:15
Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.
Az Ivanicsnál voltál a XI. kerben?
nála, akit ajánlottatok és énis merem ajánlani mindenkinek
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2874 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 13:20:13 »
Idézetet írta: Rob21 - 2007.10.08 hétfő, 09:54:59
A Ghia X Facelifthez hozzá tartozik a CD-tár alapból (németországi import)? Ha igen, akkor azt elhagyták egyik éles kanyarban. Ha nem, akkor meg minek aggódjak?
az enyémben nincs és nem is volt mivel az anyós ülés is elektromos így nem fér az ülés alá,hátul meg alapból nem olyan a kárpit/kombi/
a fogyasztásról meg annyit,hogy 7.5 ill.8.0 között ez tuti és valós egy tankal elmegyek 700km és utána szoktam tankolni
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2875 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 13:30:44 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.10.08 hétfő, 09:31:09
Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!
a behajtás funkció megvan, csak a központi zárhoz kéne igazítani.
ez olyan forrasztásos meló vagy csak "nyomd le 5x az ajtót, húzd be 9x a kéziféket, áldozz fekete kakast hajnalban a nap felé fordulva..." dolog?
bár gyanítom forrasztásos, különben bárki meg tudná csinálni...
Naplózva
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2876 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 13:39:08 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.08 hétfő, 13:30:44
Idézetet írta: MondESU - 2007.10.08 hétfő, 09:31:09
Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!
a behajtás funkció megvan, csak a központi zárhoz kéne igazítani.
ez olyan forrasztásos meló vagy csak "nyomd le 5x az ajtót, húzd be 9x a kéziféket, áldozz fekete kakast hajnalban a nap felé fordulva..." dolog?
bár gyanítom forrasztásos, különben bárki meg tudná csinálni...
Szia!
Ha jól olvasom a "neheze" úgy látom megvan. ( elektr.tükörbehajtás )
Forrasztásos meló, egy panel-kell bele, ha jól emléxem. Asszem valamelyik Nagytalin Jánosmester kérte is, hogy akinek kell esetleg, jelezze felé, mert ott és helyben elkészül vele! Pár ezer HUF-os kiadás...
Keresd priviben, biztosat Ő tud MONDani!
Üdv:)
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2877 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 14:08:12 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.10.08 hétfő, 13:39:08
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.08 hétfő, 13:30:44
Idézetet írta: MondESU - 2007.10.08 hétfő, 09:31:09
Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!
a behajtás funkció megvan, csak a központi zárhoz kéne igazítani.
ez olyan forrasztásos meló vagy csak "nyomd le 5x az ajtót, húzd be 9x a kéziféket, áldozz fekete kakast hajnalban a nap felé fordulva..." dolog?
bár gyanítom forrasztásos, különben bárki meg tudná csinálni...
Szia!
Ha jól olvasom a "neheze" úgy látom megvan. ( elektr.tükörbehajtás )
Forrasztásos meló, egy panel-kell bele, ha jól emléxem. Asszem valamelyik Nagytalin Jánosmester kérte is, hogy akinek kell esetleg, jelezze felé, mert ott és helyben elkészül vele! Pár ezer HUF-os kiadás...
Keresd priviben, biztosat Ő tud MONDani!
Üdv:)
Sziasztok most akkor nem értem meglehetne csinálni vagy sem? (vagy csak a vudu tudja?)
A behajtást a tükör mozgató csinálná?
Érdekelne a dolog ha van rá lehetőség persze.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2878 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 20:00:23 »
Szia Kombajnka!
Meg lehet csinálni. Kell hogy legyen elektromosan behajtható vp. tükör ( nem csak állítható ) a Mondeóban. ( külön opcióval lehetett anno rendelni, bár ha sikerül valahol jó árba venni, már meg is van! )
Ezek után jön Jánosmester okossága...És máris kész!
Üdv:)
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2879 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 20:19:00 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.10.08 hétfő, 20:00:23
Szia Kombajnka!
Meg lehet csinálni. Kell hogy legyen elektromosan behajtható vp. tükör ( nem csak állítható ) a Mondeóban. ( külön opcióval lehetett anno rendelni, bár ha sikerül valahol jó árba venni, már meg is van! )
Ezek után jön Jánosmester okossága...És máris kész!
Üdv:)
Köszönöm a választ
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2880 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 20:34:11 »
A rádijóm (nagy képernyős navi akármi) menet közben többször csinálja azt, hogy 1 másodpercre átvált valami más csatornára. Ez néha olyannak tűnik, mint ha valaki bezavarna CB-vel, vagy ilyesmi.
Ez normális, vagy olyan mint én?
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2881 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 21:17:25 »
Idézetet írta: kombajnka - 2007.10.08 hétfő, 14:08:12
Idézetet írta: MondESU - 2007.10.08 hétfő, 13:39:08
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.08 hétfő, 13:30:44
Idézetet írta: MondESU - 2007.10.08 hétfő, 09:31:09
Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!
a behajtás funkció megvan, csak a központi zárhoz kéne igazítani.
ez olyan forrasztásos meló vagy csak "nyomd le 5x az ajtót, húzd be 9x a kéziféket, áldozz fekete kakast hajnalban a nap felé fordulva..." dolog?
bár gyanítom forrasztásos, különben bárki meg tudná csinálni...
Szia!
Ha jól olvasom a "neheze" úgy látom megvan. ( elektr.tükörbehajtás )
Forrasztásos meló, egy panel-kell bele, ha jól emléxem. Asszem valamelyik Nagytalin Jánosmester kérte is, hogy akinek kell esetleg, jelezze felé, mert ott és helyben elkészül vele! Pár ezer HUF-os kiadás...
Keresd priviben, biztosat Ő tud MONDani!
Üdv:)
Sziasztok most akkor nem értem meglehetne csinálni vagy sem? (vagy csak a vudu tudja?)
A behajtást a tükör mozgató csinálná?
Érdekelne a dolog ha van rá lehetőség persze.
Nekem az előző autómon meg volt csinálva.
Sima záráskor nem fordult be, kettős zárásnál viszont automatikusan behajtotta a tükröket.
Ehhez persze az kell, hogy gyárilag tudja a manuális behajtást.
A kettőszárás - egy kis elektromos kütyü beépítésével - megvezérli a motorokat, és a tükör befordul.
Keresd a Tagok között Jánosmestert, e-mail vagy PÜ-re válaszol.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2882 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 21:45:45 »
Régebben írtam, hogy van egy olyan problémám, hogy néha nem indul az autó, csak akkor ha indítózásnál egy kis gázt is adok. Most az eltelt közel 1 hónap alatt, sikerült teljesen kitapasztalni, hogy mikor csinálja. Szóval, ha hideg a motor, egyeből beindul, gázadás nélkül is, ha megyek vele sokat, leállítom utána is simán indul. Viszont ha csak keveset 2-3km-t megyek vele, vagy annyit se, akkor leállítás után már csak akkor indul be ha taposom a gázt, vagy a 2. próbálkozásra. Engem bosszant a dolog, hogy mi lehet ez, és hogy mivel lehetne ezt megoldani.
Szerintetek mi a jobb megoldás, ameddig nem lesz meg a hiba, gázt adjak neki, és küzdjön, vagy inkább pár mp. várakozás után újra indítózzak?
Hiába írtátok, hogy ez másnál is előfordul, de van itthon egy 10 éves 1.3-as Ford Ka, az mindig elsőre indul.
És néha olyan ciki, pl. benzinkúton, ahogy küzdök a szép nagy új autóval, hogy beinduljon.
Mindenki meg csak néz...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2883 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 21:55:09 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.08 hétfő, 21:45:45
Hát igen, esetleg ha kipróbálnál egy megbízható jó dízelt.......
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2884 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 22:04:08 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.08 hétfő, 21:55:09
Hát igen, esetleg ha kipróbálnál egy megbízható jó dízelt.......
Amit eddig volt:
- MK1 1.8 TD
- MK2 1.8 TD
- MK3 2.0 TDDi
- MK3f 2.0 TDCi
Mindbe közel 250e km ment bele, az MK1 hibátlan, MK2-be eltört az adagoló tengelye, a TDDi-be 2x döglött meg az adagoló, a TDCi jó volt, de már 230e km-el nem mertem bevállalni.
Tény, ezeknél nem volt ilyen probléma, hogy nem indult!
Bár az MK1 és az MK2 nem annyira szerette a téli nagy hidegetek!
Ideje volt kipróbálni egy benzinest is!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2885 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 22:20:38 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.08 hétfő, 22:04:08
Bocs látom ez humor durva volt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2886 Dátum:
2007.10.08 hétfő, 23:20:15 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.08 hétfő, 22:20:38
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.08 hétfő, 22:04:08
Bocs látom ez humor durva volt
Még egy ilyen humor,
És fejeden a dudor...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
enef
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2887 Dátum:
2007.10.09 kedd, 08:31:11 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.08 hétfő, 22:04:08
Idézetet írta: stealt - 2007.10.08 hétfő, 21:55:09
Hát igen, esetleg ha kipróbálnál egy megbízható jó dízelt.......
Amit eddig volt:
- MK1 1.8 TD
- MK2 1.8 TD
- MK3 2.0 TDDi
- MK3f 2.0 TDCi
Mindbe közel 250e km ment bele, az MK1 hibátlan, MK2-be eltört az adagoló tengelye, a TDDi-be 2x döglött meg az adagoló, a TDCi jó volt, de már 230e km-el nem mertem bevállalni.
Tény, ezeknél nem volt ilyen probléma, hogy nem indult!
Bár az MK1 és az MK2 nem annyira szerette a téli nagy hidegetek!
Ideje volt kipróbálni egy benzinest is!
Teljesen egyetértek veled, tök ciki amikor nehezen indul az autó, azt hihetitk hogy valami vacak verda, holott ez csak típushiba. Hidegen pöcre indul a járgány 100-ból 100-szor, de ha ha kicsit melegedett be és leállítod, akkor utána tök nehezen röffen be. Topictalin MS02 szakértette meg még tavaly nekem, és megnyugtatott hogy ez nem probléma, ez ilyen, megszívja magát benzinnel és azért csinálja ezt. Beszélek Fordos guruval, hátha tud valami okosságot rá, de szerintem ha lenne orvosság rá akkor arról márt tudnánk...
Egyébként hogy tetszik a 2.0 benzin? Azért kérdezem mert az enyémben csak 1.8 van, és elvagyok vele, de agyalok egy nagyobb motorral, jobban felszerelt változaton és érdekelne a különbség.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2888 Dátum:
2007.10.09 kedd, 08:33:48 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.08 hétfő, 21:45:45
Régebben írtam, hogy van egy olyan problémám, hogy néha nem indul az autó, csak akkor ha indítózásnál egy kis gázt is adok. Most az eltelt közel 1 hónap alatt, sikerült teljesen kitapasztalni, hogy mikor csinálja. Szóval, ha hideg a motor, egyeből beindul, gázadás nélkül is, ha megyek vele sokat, leállítom utána is simán indul. Viszont ha csak keveset 2-3km-t megyek vele, vagy annyit se, akkor leállítás után már csak akkor indul be ha taposom a gázt, vagy a 2. próbálkozásra. Engem bosszant a dolog, hogy mi lehet ez, és hogy mivel lehetne ezt megoldani.
Szerintetek mi a jobb megoldás, ameddig nem lesz meg a hiba, gázt adjak neki, és küzdjön, vagy inkább pár mp. várakozás után újra indítózzak?
Hiába írtátok, hogy ez másnál is előfordul, de van itthon egy 10 éves 1.3-as Ford Ka, az mindig elsőre indul.
És néha olyan ciki, pl. benzinkúton, ahogy küzdök a szép nagy új autóval, hogy beinduljon.
Mindenki meg csak néz...
Sajna ez ilyen
De van egy ellenszere, hogy ne legyen cikis a dolog...Mikor inditozol es nem indul, letolod az ablaxot es kikiabalsz, hogy DIREKT VOLT ! SZANDEKOSAN CSINALTAM !
Minap nalam is elofordult, de ha hosszan inditozol, akkor beindul. Es nem kell rugdosni a gazpedalt.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2889 Dátum:
2007.10.09 kedd, 08:35:26 »
Scratch,
Tenyleg, meselj, milyen a gep, igy a sok taktaktak utan ?
Naplózva
blah blah blah
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2890 Dátum:
2007.10.09 kedd, 08:55:44 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.08 hétfő, 21:45:45
Régebben írtam, hogy van egy olyan problémám, hogy néha nem indul az autó, csak akkor ha indítózásnál egy kis gázt is adok. Most az eltelt közel 1 hónap alatt, sikerült teljesen kitapasztalni, hogy mikor csinálja. Szóval, ha hideg a motor, egyeből beindul, gázadás nélkül is, ha megyek vele sokat, leállítom utána is simán indul. Viszont ha csak keveset 2-3km-t megyek vele, vagy annyit se, akkor leállítás után már csak akkor indul be ha taposom a gázt, vagy a 2. próbálkozásra. Engem bosszant a dolog, hogy mi lehet ez, és hogy mivel lehetne ezt megoldani.
Szerintetek mi a jobb megoldás, ameddig nem lesz meg a hiba, gázt adjak neki, és küzdjön, vagy inkább pár mp. várakozás után újra indítózzak?
Hiába írtátok, hogy ez másnál is előfordul, de van itthon egy 10 éves 1.3-as Ford Ka, az mindig elsőre indul.
És néha olyan ciki, pl. benzinkúton, ahogy küzdök a szép nagy új autóval, hogy beinduljon.
Mindenki meg csak néz...
Nekem is 2000-es benzines Mondeom (nem faceliftes) van és az enyém is csinál hasonlót. Viszont én nem tudom ennyire pontosan meghatározni, mikor, de most már megfigyelem. Az azonban biztos, hogy nagyon kevésszer csinálja. 2 hónapja van meg az autó és max. 5-ször fordult elő.
Engem annyira nem zavar, de tény, hogy azért ciki.
Én azt tapasztaltam, hogy mivel amúgy pöccre indul, könnyen észreveszem, hogy most nem fog, ezért leállítás nélkül nyomok egy nagy gázfröccsöt. Ennek csak az a hátránya, hogy marha hangos és aki amúgy nem figyelt volna, most már az is észreveszi, hogy nem indult könnyen a gép
.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2891 Dátum:
2007.10.09 kedd, 11:09:06 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.10.06 szombat, 23:07:36
itt többen is beleszólnak legalább
a miskolcit nem mindenki olvassa sztem.
az én gondom 1bként az, h nemtom ki mit nem ért? leírtam, h normál optimális váltásnál 0,0, de forgatáskor bármennyi lehet a maximális 55,0 kijelzésig (jóó 20-30at írtam mert olyat már láttam én is). az optimális váltás nem a dizil sajátossága, mint ahogy a pörgetés sem a benzinesé. csak a ford/min számok nem azonosak egyik esetben sem.
Jól értem, hogy amikor váltassz a kijelző leesik 0,0-ra?
Ez csak azért van, mert lassan váltassz, illetve, hogy 2,0 alatt nem mutat a műszer. ténylegesen 2x mutathat 0-át a műszer: egyszer, ha nem megy a motor, de ilyenkor ugye ezek már -/- jelet mutatnak. illetve 5-6-ban guruláskor. Benzinesnél tudom, hogy csak akkor veszi el teljesen az üzemanyagot a komputer, ha épp egy huzamosabb gyorsítás után rakod 5-be. Ha ezt nem teszed, akkor vmennyit kap továbbra is a motor. Volt olyan gond is az egyik ilyen autónknál, hogy 4-ben is képes volt 0,0-át mutatni (ebben akár 0,2-őt is mutatott Focus '02 1,6 16V), majd később kiderült, hogy trafóhibás lett az autó... Majd visszatért a normál kerékvágásba a dolog...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2892 Dátum:
2007.10.09 kedd, 11:10:19 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.06 szombat, 23:47:34
Szerintem csinálhatjuk így is
de inkább irjuk be a tapasztalt értékeket
Ez az! Ne a nemműködő elméleteket szajkózzuk, hanem elő a tapasztalatokkal!!!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2893 Dátum:
2007.10.09 kedd, 11:12:18 »
Idézetet írta: kombajnka - 2007.10.07 vasárnap, 22:29:40
nem tom ki mennyire sokat ment már mondival vagy nélküle de a fogyasztást kicsiben soha nem lehet alapul venni.
Mert az mindig az átfolyást méri és a gép a km.rel számolja ki ami soha nem a valós értéket mutatja meg mert ezek csak töredékek.
A fogyasztást lehet csökkenteni azzal hogy dinamikussan de nem durván elérjük az utazó sebességet.
Mindig előre látóan cselekszünk.
Vagyis nem csak az orrunk elé nézünk és akkor mikor meg kell állni mi már előre gondolkodva gurulásban közelítsük meg az adott helyet.
lámpa,kereszteződés,szükíttők,vasuti átjárók,stb.
Ezzel nem csak üzemanyagot de adott esetben a Mondeónk kopásköltségén is spórolhatunk.
A fogyasztás mérésére meg ott a napi számláló és a számla.
Ui:ettöl független én is rászoktam nézni.:-))
Ahogy írod: ez is csak egy adalék. Ez is hozzájárul a legjobb fogyival való autózáshoz!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2894 Dátum:
2007.10.09 kedd, 11:13:18 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.07 vasárnap, 18:16:11
Megfigyeltem, hogy a műszerfalon az LCD kijelzők néha "bevillanak". Először egy lámpánál álva figyeltem fel arra, hogy egy pillanatra a fogyasztás mérő felirata megváltozott valami L/... -ra. Mintha liter/órában akarta volna kiírni a fogyasztást. Az egész nem tartott fél másodpercig sem és visszaállt a rendes fogyasztási adat.
Mi ez? A kocsiban nincs is (illetve ahogy olvasom itt a fórumot - nincs bekapcsolva) pillanatnyi fogyasztás mérés.
Azóta megint láttam ezt egyszer. Csak egy pillanatra villan be.
Ilyenkor frissít a szoftver, vagy a rendzser, vagy lefuttat vmit, ez normális...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2895 Dátum:
2007.10.09 kedd, 11:19:35 »
Idézetet írta: Rob21 - 2007.10.08 hétfő, 08:25:59
Vajon a pillanatnyi fogyasztásmérő ugyanolyan pontosságú, mint az átlagos? Csak mert ha igen, akkor (az én esetemben, meg talán másoknál is) hozzá kell adni 0,5 - 0,8 litert. Úgy máris nem olyan szép a kép, de azért nem olyan rossz. Ma reggel kijöttem grazba, és az átlagfogyi 4,9 liter volt, ami a valóságban 5,6-5,7 lehet, és azért ez sem rossz. Ha meg a tankolt 59 litert elosztom a megtett 950 km-rel, akkor meg az jön ki, hogy 6,2. Akkor a túl alacsony kijelzett fogyasztáshoz már 1,3 litert kell adni, legalábbis a példa szerint. Tehát akármit ír, 6 liter alá nem tudok menni.
Az sem túl jó érzés, hogy ha már ott az a nyavadt mérő bigyó, nem hihetem el egy az egyben, amit ír.
Ez is sokmindentől függ. Nyilván 30l-nél 10% nem sokat tesz olyan szempontból, hogy itt a 30, és a 33l is sok. De ebből a szempontból az sem számít, hogy 4, vagy 4,4l, ekkor már látod, hogy ügyes vagy. És én azt vettem észre, hogy ha vki egyfolytában tudja tartani a sebességét, azaz nem 10-es út, vagy 4-es, ahol előzgetsz stb, akkor nem csal annyit. És ilyenkor tudod igazából nézni, hogy jól nyomod e a gázpedált, vagy estleg egy kicsit többet nyomsz a kelleténél stb-stb...
Nem is a pontos érték számít, inkább az adott helyzetben a mérték. Elég lenne egy olyan ledes kijelző, mint annó a trabikban volt.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2896 Dátum:
2007.10.09 kedd, 11:24:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.08 hétfő, 21:45:45
Régebben írtam, hogy van egy olyan problémám, hogy néha nem indul az autó, csak akkor ha indítózásnál egy kis gázt is adok. Most az eltelt közel 1 hónap alatt, sikerült teljesen kitapasztalni, hogy mikor csinálja. Szóval, ha hideg a motor, egyeből beindul, gázadás nélkül is, ha megyek vele sokat, leállítom utána is simán indul. Viszont ha csak keveset 2-3km-t megyek vele, vagy annyit se, akkor leállítás után már csak akkor indul be ha taposom a gázt, vagy a 2. próbálkozásra. Engem bosszant a dolog, hogy mi lehet ez, és hogy mivel lehetne ezt megoldani.
Szerintetek mi a jobb megoldás, ameddig nem lesz meg a hiba, gázt adjak neki, és küzdjön, vagy inkább pár mp. várakozás után újra indítózzak?
Hiába írtátok, hogy ez másnál is előfordul, de van itthon egy 10 éves 1.3-as Ford Ka, az mindig elsőre indul.
És néha olyan ciki, pl. benzinkúton, ahogy küzdök a szép nagy új autóval, hogy beinduljon.
Mindenki meg csak néz...
Nekem is csinált ilyet az előző OFF-om, és bizonyos helyzetben ez is eljátsza. Az előzőnél arra törekedtem, hogy pöcre induljon(japánsafthauzen), tehát inkább kétszer indítóztam, nincs ezzel baj, de a Mondeonál inkább halványan megérintem a gázpedált. Sztem semmiképpen sem padlógáz!!! A katalizátornak nem tesz jót...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2897 Dátum:
2007.10.09 kedd, 11:26:07 »
Idézetet írta: enef - 2007.10.09 kedd, 08:31:11
Topictalin MS02 szakértette meg még tavaly nekem, és megnyugtatott hogy ez nem probléma, ez ilyen, megszívja magát benzinnel és azért csinálja ezt.
Sztem ezek már nem karburátorosok!..........
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2898 Dátum:
2007.10.09 kedd, 11:28:45 »
Idézetet írta: ultio - 2007.10.09 kedd, 08:55:44
Nekem is 2000-es benzines Mondeom (nem faceliftes) van és az enyém is csinál hasonlót. Viszont én nem tudom ennyire pontosan meghatározni, mikor, de most már megfigyelem. Az azonban biztos, hogy nagyon kevésszer csinálja. 2 hónapja van meg az autó és max. 5-ször fordult elő.
Engem annyira nem zavar, de tény, hogy azért ciki.
Én azt tapasztaltam, hogy mivel amúgy pöccre indul, könnyen észreveszem, hogy most nem fog, ezért leállítás nélkül nyomok egy nagy gázfröccsöt. Ennek csak az a hátránya, hogy marha hangos és aki amúgy nem figyelt volna, most már az is észreveszi, hogy nem indult könnyen a gép
.
Egyet próbálajtok ki, hogy amikor ilyen 2-3km után nem indul az autó, akkor előre figyelve úgy állítsátok le a motor, hogy mindenről leszállva(kuplung, fék) megvárjátok, még teljesen leesik a fodulat alapjáratra. Na és vajon fogja é ezek után is csinálni....
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2899 Dátum:
2007.10.09 kedd, 12:42:33 »
Elvileg, ha csutkara benyomjuk a gazpedalt es ugy inditozunk, akkor a gep nem kap benyat. Ez arra jo, ha netan tul lenne szivatva a gep, akkor kinyomja a felesleget a mocibol. A legkozelebbi ne indulaskor ki fogom problani, hogy utana teli gazzal inditozok, majd johet a nromal inditas es ha akkor pocre indul, akkor talan aza baja, hogy tul lett szivatva. Vagy ez most igy hulyeseg ?
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ