Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:06:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1742660 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2007.10.06 szombat, 22:57:33 »

Idézetet írta: Angel Miskolci Mondeosok #msg217732 date=1191698197
Bár ez a mickolci topik...
A két motor teljesen másképpen működik (tudom, hogy tudod). Na most pl a td mondeóban nem volt tempomat (ha jól emlékszem)... jó, persze, értem én az okát, de akkor is. Meg üzemanyagszámítógép sem...
Szóval az eltérő működésből azért adódnak különbségek. A benzinmotornál kell az aktuátor, dízelnél nem, mert elektromos a gázpedál.
De a váltásnál egyik sem szakítja meg az üzemanyagot, mert leállna. Sőt, megemeli az alapjáratot. De motorféknél a tdci sprickol egy kis üzemanyagot a szelepekre hűtési szándékkal - állítólag.
Egyébként a dízelnél pontosabb az üa számítás - elvileg.

az enyémben valóban nincs tempomat, de váltáskor ennek semmi jelentősége. a dolog lényege amit ecsetelni akartam az az, h a 2 autó különbözősége ellenére mind2nél van optimális váltás, ami a pill mérést 0,0 kijelzésre "kényszeríti", és innen emelkedik fel a valós értékre ami legyen monnyuk 5,0. váltáskor természetesen nem szakad meg a nyomás, csupán alapjáratira esik le (ennek fényes bizonyítéka, ha nem adsz gázt alapjáraton áll be a fordulat), ha jó ütemben kapod el a váltást akkor először ezt a nyomást használja fel a motor ami ~40-50km/h-nál felér a motorfékkel ami ugyi 0,0 és innen adod a gázt amivel emelkedik a fogyasztás (a kijelzőn is). ha innen tovább gyorsítassz akkor természetesen kell a nafta, de ha nem akkor már jó értéken tartható. ez persze pillanatok műve!
mint írtam én is "tudok" 30,0as váltásokat produkálni, de akkor monnyuk hamar akarom elérni a 120km/h-t, esetleg többet. városban viszont bőven elég a lassabb sebességelérés, így 3.ba váltáskor már nem kell annyira taposni és simán lehet az optimális dologba lépkedni.
amíg nem a mondim volt, és nem volt pill fogyim addig idegen volt a dolog nagyon. de amióta megvan, és használom a mérőt azóta én lepődök meg sokszor a legjobban. eleinte 1bként nekem is mindig 20,0 - 30,0 volt a váltás. sztem most sem gyorsulok lassabban (na ez szép mondat ), csak másképp, és most gyakoribb városban, v nem sietős úton a 0,0.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2007.10.06 szombat, 23:07:36 »

Áttettem, de én többet erről nem tudnék...

itt többen is beleszólnak legalább Smiley a miskolcit nem mindenki olvassa sztem.
az én gondom 1bként az, h nemtom ki mit nem ért? leírtam, h normál optimális váltásnál 0,0, de forgatáskor bármennyi lehet a maximális 55,0 kijelzésig (jóó 20-30at írtam mert olyat már láttam én is). az optimális váltás nem a dizil sajátossága, mint ahogy a pörgetés sem a benzinesé. csak a ford/min számok nem azonosak egyik esetben sem.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2007.10.06 szombat, 23:27:33 »

sztem most sem gyorsulok lassabban (na ez szép mondat )
Ezzel semmi gond nincs. Ha van egy állandó sebességű mozgás (tempomat), itt a gyorsulás 0. Ha benyomod a gázt padlóig, akkor a gyorsulás mondjuk állandó (nem az). Ha Nyomod a gázt, majd jobban, és egyre jobban, a gyorsulásnak van sebessége. és így tovább, lehet elsőfokról, másod-, harmadfokról, és így tovább beszélni.
Egy pici szössszenet. Ha veszel egy körmozgást, annak az egyik koordinátája szerint nézed, az egyfajta regőmozgás. Ennek a sebessége, gyorsulása, annak gyorsulása, ez mind színuszos (azaz koszínusz, de az ua néz ki), és így ezt e végtelenségig lehet cifrázni.
A gyorsulva gyorsuló gyorsuló mozgás... egyszer ezt adtam elő fizikaórán, amikor nem tudtam a tananyagot... a tanár tátott szájjal hallgatta, majd a helyemre küldött, hogy kezdjek el tanulni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2007.10.06 szombat, 23:47:34 »

Ezzel semmi gond nincs. Ha van egy állandó sebességű mozgás (tempomat), itt a gyorsulás 0. Ha benyomod a gázt padlóig, akkor a gyorsulás mondjuk állandó (nem az). Ha Nyomod a gázt, majd jobban, és egyre jobban, a gyorsulásnak van sebessége. és így tovább, lehet elsőfokról, másod-, harmadfokról, és így tovább beszélni.
Egy pici szössszenet. Ha veszel egy körmozgást, annak az egyik koordinátája szerint nézed, az egyfajta regőmozgás. Ennek a sebessége, gyorsulása, annak gyorsulása, ez mind színuszos (azaz koszínusz, de az ua néz ki), és így ezt e végtelenségig lehet cifrázni.
A gyorsulva gyorsuló gyorsuló mozgás... egyszer ezt adtam elő fizikaórán, amikor nem tudtam a tananyagot... a tanár tátott szájjal hallgatta, majd a helyemre küldött, hogy kezdjek el tanulni.

Egyenes vonalú mozgásnál sebességváltozást osztod az eltelt idővel, ekkor az átlagos gyorsulást kapod, magyarul a sebesség időszerinti deriváltja a gyorsulás.

Tegyük fel, hogy kanyarodol vagy körözöl egy körforgalomban akkor ott már bejönnek a vektor komponensek.
Görbe vonalú mozgásnál a gyorsulás felbontható érintőirányú gyorsulásra, és arra merőleges, un. centripetális gyorsulásra (ettől repül ki a hülegyerek a körhintábol).     

De: nem értem hogy a fenébe jön ide a pillnatnyi fogysztáshoz fejvakaras  Talán mert a mechanikai teljesítmény egyenlő a testre ható erő és az almozdulásvektor skalár szorzatával?  Grin

Szerintem csinálhatjuk így is  Grin de inkább irjuk be a tapasztalt értékeket mf2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 11:49:51 »

Egyenes vonalú mozgásnál sebességváltozást osztod az eltelt idővel, ekkor az átlagos gyorsulást kapod, magyarul a sebesség időszerinti deriváltja a gyorsulás.

Tegyük fel, hogy kanyarodol vagy körözöl egy körforgalomban akkor ott már bejönnek a vektor komponensek.
Görbe vonalú mozgásnál a gyorsulás felbontható érintőirányú gyorsulásra, és arra merőleges, un. centripetális gyorsulásra (ettől repül ki a hülegyerek a körhintábol).     

De: nem értem hogy a fenébe jön ide a pillnatnyi fogysztáshoz fejvakaras  Talán mert a mechanikai teljesítmény egyenlő a testre ható erő és az almozdulásvektor skalár szorzatával?  Grin

Szerintem csinálhatjuk így is  Grin de inkább irjuk be a tapasztalt értékeket mf2

Hú, de régen hallottam ilyeneket...
Ha a kanyarban körözöl, és látsz egy miniszoknyást, na AKKOR jön a vektor...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 18:16:11 »

Megfigyeltem, hogy a műszerfalon az LCD kijelzők néha "bevillanak". Először egy lámpánál álva figyeltem fel arra, hogy egy pillanatra a fogyasztás mérő felirata megváltozott valami L/... -ra. Mintha liter/órában akarta volna kiírni a fogyasztást. Az egész nem tartott fél másodpercig sem és visszaállt a rendes fogyasztási adat.
Mi ez? A kocsiban nincs is (illetve ahogy olvasom itt a fórumot - nincs bekapcsolva) pillanatnyi fogyasztás mérés.
Azóta megint láttam ezt egyszer. Csak egy pillanatra villan be.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 18:25:42 »

Megfigyeltem, hogy a műszerfalon az LCD kijelzők néha "bevillanak". Először egy lámpánál álva figyeltem fel arra, hogy egy pillanatra a fogyasztás mérő felirata megváltozott valami L/... -ra. Mintha liter/órában akarta volna kiírni a fogyasztást. Az egész nem tartott fél másodpercig sem és visszaállt a rendes fogyasztási adat.
Mi ez? A kocsiban nincs is (illetve ahogy olvasom itt a fórumot - nincs bekapcsolva) pillanatnyi fogyasztás mérés.
Azóta megint láttam ezt egyszer. Csak egy pillanatra villan be.

Állítólag mindenkinél előfordul - az utat nézd Wink
Naplózva
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 18:33:43 »

Megfigyeltem, hogy a műszerfalon az LCD kijelzők néha "bevillanak". Először egy lámpánál álva figyeltem fel arra, hogy egy pillanatra a fogyasztás mérő felirata megváltozott valami L/... -ra. Mintha liter/órában akarta volna kiírni a fogyasztást. Az egész nem tartott fél másodpercig sem és visszaállt a rendes fogyasztási adat.
Mi ez? A kocsiban nincs is (illetve ahogy olvasom itt a fórumot - nincs bekapcsolva) pillanatnyi fogyasztás mérés.
Azóta megint láttam ezt egyszer. Csak egy pillanatra villan be.

Állítólag mindenkinél előfordul - az utat nézd Wink
Nállam is előfordult már!volt már akkor is mikor nulláztam a számlálókat! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 18:34:10 »

Állítólag mindenkinél előfordul - az utat nézd Wink

"új" a verda, most mindenre figyelek Smiley
megfigyeltem, hogy zörögnek a lemezek a CD tárban (6-os Sony) meg alapjáraton remeg a lábtér/műszerfal világítás
régen a bogaramnál a motor megszagolása is fontos információ volt, azóta is érzékeny vagyok a "motorszagra" Smiley

ezeket most memorizálom és ha bármi megváltozik, akkor azt azonnal észreveszem Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 19:14:08 »

...zörögnek a lemezek a CD tárban (6-os Sony)...

Nem a kesztyűtartóban, a könyöklőben, vagy a napszemüvegtartóban van valami?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 21:29:40 »

Nem a kesztyűtartóban, a könyöklőben, vagy a napszemüvegtartóban van valami?

Minden teljesen üres és amíg a cd lejátszó is üres volt addig nem hallottam semmit. Bár az is igaz, hogy akármi más is lehet, nem vagyok benne biztos, hogy a CD zörög. De nagyon halk. Még az is lehet, hogy valami a műszerfal alatt vagy az ajtó kárpit alatt valami.

Azt nem lehet elérni valahogy, hogy a riasztó bekapcsolásakor maguktól behajoljanak a tükrök?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 22:10:49 »

Azt nem lehet elérni valahogy, hogy a riasztó bekapcsolásakor maguktól behajoljanak a tükrök?

De, Zsoel, és Jánosmester a Te embereid! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 22:29:40 »

nem tom ki mennyire sokat ment már mondival vagy nélküle de a fogyasztást kicsiben soha nem lehet alapul venni.
Mert az mindig az átfolyást méri és a gép a km.rel számolja ki ami soha nem a valós értéket mutatja meg mert ezek csak töredékek.
A fogyasztást lehet csökkenteni azzal hogy dinamikussan de nem durván elérjük az utazó sebességet.
Mindig előre látóan cselekszünk.
Vagyis nem csak az orrunk elé nézünk és akkor mikor meg kell állni mi már előre gondolkodva gurulásban közelítsük meg az adott helyet.
lámpa,kereszteződés,szükíttők,vasuti átjárók,stb.
Ezzel nem csak üzemanyagot de adott esetben a Mondeónk kopásköltségén is spórolhatunk.
A fogyasztás mérésére meg ott a napi számláló és a számla.

Ui:ettöl független én is rászoktam nézni.:-))


amíg nem a mondim volt, és nem volt pill fogyim addig idegen volt a dolog nagyon. de amióta megvan, és használom a mérőt azóta én lepődök meg sokszor a legjobban. eleinte 1bként nekem is mindig 20,0 - 30,0 volt a váltás. sztem most sem gyorsulok lassabban (na ez szép mondat ), csak másképp, és most gyakoribb városban, v nem sietős úton a 0,0.
[/quote]
Naplózva

Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 23:18:51 »

...
A fogyasztás mérésére meg ott a napi számláló és a számla.

Ui:ettöl független én is rászoktam nézni.:-))

ha valaki 100%ban figyelembe veszi a pillanatnyi fogyasztásmérő által mutatott értékeket, akkor véleményem szerint befolyásolni tudja a napi számlálón kapott eredményt, és akkor a számla nem annyira fájós.
persze nem lehet aszerint élni, de ha felesleges a húzatás akkor érdemes kicsit játszani azzal, h a látvány több legyen mint szép. nekem pl amikor melózni megyek akkor kb 4km egyenes úton teszem ezt, és sokkal jobban tetszik ha a pill csak 2,5 max 3,0 nem pedig 6,0 ... nap mint nap ez jelentős dolog a számlában Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 08:12:29 »

Zenyém 2003-as, éppen Faceliftes, németországi, mégsincs benne... legalábbis eddig. Vajon a szigetszentmiklósi fordnál érdemes megkísérelni egy próbálkozást (csak így magyarosan)?

Én meg fogom csináltatni, és tudod, én is oda járok. Majd tudni fogják ők is.

Remélem sikerrel jársz. Akkor én is elszaladok hozzájuk.
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 08:25:59 »

ha valaki 100%ban figyelembe veszi a pillanatnyi fogyasztásmérő által mutatott értékeket, akkor véleményem szerint befolyásolni tudja a napi számlálón kapott eredményt, és akkor a számla nem annyira fájós.
persze nem lehet aszerint élni, de ha felesleges a húzatás akkor érdemes kicsit játszani azzal, h a látvány több legyen mint szép. nekem pl amikor melózni megyek akkor kb 4km egyenes úton teszem ezt, és sokkal jobban tetszik ha a pill csak 2,5 max 3,0 nem pedig 6,0 ... nap mint nap ez jelentős dolog a számlában Smiley

Vajon a pillanatnyi fogyasztásmérő ugyanolyan pontosságú, mint az átlagos? Csak mert ha igen, akkor (az én esetemben, meg talán másoknál is) hozzá kell adni 0,5 - 0,8 litert. Úgy máris nem olyan szép a kép, de azért nem olyan rossz. Ma reggel kijöttem grazba, és az átlagfogyi 4,9 liter volt, ami a valóságban 5,6-5,7 lehet, és azért ez sem rossz. Ha meg a tankolt 59 litert elosztom a megtett 950 km-rel, akkor meg az jön ki, hogy 6,2. Akkor a túl alacsony kijelzett fogyasztáshoz már 1,3 litert kell adni, legalábbis a példa szerint. Tehát akármit ír, 6 liter alá nem tudok menni.
Az sem túl jó érzés, hogy ha már ott az a nyavadt mérő bigyó, nem hihetem el egy az egyben, amit ír.
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 09:20:42 »

"Az sem túl jó érzés, hogy ha már ott az a nyavadt mérő bigyó, nem hihetem el egy az egyben, amit ír.[/quote]"

Szia Rob21!
Van igazad, nem kevés. A tuti fogyasztást is csak labor-körülmények közt tudnád mérni. Mire gondolok...? fejvakaras Üzemanyag-kutaknál is van némi "slip" ami a frankó mérést illeti, itt is el-el vész a pontosság.
Van itt a fórumon olyan tagunk, aki doktorálhatna az üzemanyag-mennyiség jelző tárgyában, szerinte annyira egyszerű, hogy nem lehetne rá mérget venni.
Legalább 4 hasonló út és tankolás, és ugyanannak a kútnak ugyanazon kútfejénél vételezett üzemanyag már-már pontosabb képet adhat a fogyasztásról.
Pillanatnyi-fogyasztás visszajelzés. Inkább érdekesnek találom, semmint azt MONDhassam, ez a tuti.
Üdv:)
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 09:31:09 »

Nem a kesztyűtartóban, a könyöklőben, vagy a napszemüvegtartóban van valami?

Minden teljesen üres és amíg a cd lejátszó is üres volt addig nem hallottam semmit. Bár az is igaz, hogy akármi más is lehet, nem vagyok benne biztos, hogy a CD zörög. De nagyon halk. Még az is lehet, hogy valami a műszerfal alatt vagy az ajtó kárpit alatt valami.

Azt nem lehet elérni valahogy, hogy a riasztó bekapcsolásakor maguktól behajoljanak a tükrök?
Szia!
Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!
Csekély fájdalomdíj, és a megfelelő emberek ( lsd lenntebb Scratch hozzászólásánál ) megoldják a kívánságod!
Üdv:)
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 09:54:59 »

A Ghia X Facelifthez hozzá tartozik a CD-tár alapból (németországi import)? Ha igen, akkor azt elhagyták egyik éles kanyarban. Ha nem, akkor meg minek aggódjak?
Naplózva
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 11:31:15 »

sziasztok, most jöttem a Mestertől, sikerült beállítani a pill. fogyasztás mutatást!
a pontosság valóban kérdéses, nekem most vegyes használatban (80 % főváros dugókkal) tankolásnál 9,5-re jött ki a fogyasztás a müszer 8,1-et mutatott. igaz, hogy nagyon régen nulláztam, valamikor nyár elején.

Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
laller
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 11:46:22 »

Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.

[/quote]

Melyik Mestert?
Naplózva

2011.TDCI 163Le titanium s kombi, Powershift, panther black,minden földi jóóó /csepel sziget/
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 12:48:02 »

Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.


Melyik Mestert?
[/quote]

ha érdekel neve e- mailon elküldöm
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 12:58:51 »


Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.


Az Ivanicsnál voltál a XI. kerben?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 13:04:51 »


Nagyon tudom ajánlani a mestert, mert Ő valóban aurószerelő.


Az Ivanicsnál voltál a XI. kerben?

nála, akit ajánlottatok és énis merem ajánlani mindenkinek
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 13:20:13 »

A Ghia X Facelifthez hozzá tartozik a CD-tár alapból (németországi import)? Ha igen, akkor azt elhagyták egyik éles kanyarban. Ha nem, akkor meg minek aggódjak?
az enyémben nincs és nem is volt mivel az anyós ülés is elektromos így nem fér az ülés alá,hátul meg alapból nem olyan a kárpit/kombi/
a fogyasztásról meg annyit,hogy 7.5 ill.8.0 között ez tuti és valós egy tankal elmegyek 700km és utána szoktam tankolni Grin Grin
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 13:30:44 »

Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!

a behajtás funkció megvan, csak a központi zárhoz kéne igazítani.
ez olyan forrasztásos meló vagy csak "nyomd le 5x az ajtót, húzd be 9x a kéziféket, áldozz fekete kakast hajnalban a nap felé fordulva..." dolog?
bár gyanítom forrasztásos, különben bárki meg tudná csinálni...
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 13:39:08 »

Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!

a behajtás funkció megvan, csak a központi zárhoz kéne igazítani.
ez olyan forrasztásos meló vagy csak "nyomd le 5x az ajtót, húzd be 9x a kéziféket, áldozz fekete kakast hajnalban a nap felé fordulva..." dolog?
bár gyanítom forrasztásos, különben bárki meg tudná csinálni...
Szia!
Ha jól olvasom a "neheze" úgy látom megvan. ( elektr.tükörbehajtás )
Forrasztásos meló, egy panel-kell bele, ha jól emléxem. Asszem valamelyik Nagytalin Jánosmester kérte is, hogy akinek kell esetleg, jelezze felé, mert ott és helyben elkészül vele! Pár ezer HUF-os kiadás...
Keresd priviben, biztosat Ő tud MONDani!
Üdv:)
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 14:08:12 »

Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!

a behajtás funkció megvan, csak a központi zárhoz kéne igazítani.
ez olyan forrasztásos meló vagy csak "nyomd le 5x az ajtót, húzd be 9x a kéziféket, áldozz fekete kakast hajnalban a nap felé fordulva..." dolog?
bár gyanítom forrasztásos, különben bárki meg tudná csinálni...
Szia!
Ha jól olvasom a "neheze" úgy látom megvan. ( elektr.tükörbehajtás )
Forrasztásos meló, egy panel-kell bele, ha jól emléxem. Asszem valamelyik Nagytalin Jánosmester kérte is, hogy akinek kell esetleg, jelezze felé, mert ott és helyben elkészül vele! Pár ezer HUF-os kiadás...
Keresd priviben, biztosat Ő tud MONDani!
Üdv:)
Sziasztok most akkor nem értem meglehetne csinálni vagy sem? (vagy csak a vudu tudja?)
A behajtást a tükör mozgató csinálná?
Érdekelne a dolog ha van rá lehetőség persze.
Naplózva

MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 20:00:23 »

Szia Kombajnka!
Meg lehet csinálni. Kell hogy legyen elektromosan behajtható vp. tükör ( nem csak állítható ) a Mondeóban. ( külön opcióval lehetett anno rendelni, bár ha sikerül valahol jó árba venni, már meg is van! )
Ezek után jön Jánosmester okossága...És máris kész!
Üdv:)
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 20:19:00 »

Szia Kombajnka!
Meg lehet csinálni. Kell hogy legyen elektromosan behajtható vp. tükör ( nem csak állítható ) a Mondeóban. ( külön opcióval lehetett anno rendelni, bár ha sikerül valahol jó árba venni, már meg is van! )
Ezek után jön Jánosmester okossága...És máris kész!
Üdv:)
Köszönöm a választ
Naplózva

Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 20:34:11 »

A rádijóm (nagy képernyős navi akármi) menet közben többször csinálja azt, hogy 1 másodpercre átvált valami más csatornára. Ez néha olyannak tűnik, mint ha valaki bezavarna CB-vel, vagy ilyesmi.
Ez normális, vagy olyan mint én?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 21:17:25 »

Tükörbehajtás, maguktól...Nyílván a részletek kedvéért kell hozzá elektromosan behajtható külső tükrök felszereltségként, és ha ez megvan, akár már a központi-zár működéséhez lehet igazítani!

a behajtás funkció megvan, csak a központi zárhoz kéne igazítani.
ez olyan forrasztásos meló vagy csak "nyomd le 5x az ajtót, húzd be 9x a kéziféket, áldozz fekete kakast hajnalban a nap felé fordulva..." dolog?
bár gyanítom forrasztásos, különben bárki meg tudná csinálni...
Szia!
Ha jól olvasom a "neheze" úgy látom megvan. ( elektr.tükörbehajtás )
Forrasztásos meló, egy panel-kell bele, ha jól emléxem. Asszem valamelyik Nagytalin Jánosmester kérte is, hogy akinek kell esetleg, jelezze felé, mert ott és helyben elkészül vele! Pár ezer HUF-os kiadás...
Keresd priviben, biztosat Ő tud MONDani!
Üdv:)
Sziasztok most akkor nem értem meglehetne csinálni vagy sem? (vagy csak a vudu tudja?)
A behajtást a tükör mozgató csinálná?
Érdekelne a dolog ha van rá lehetőség persze.

Nekem az előző autómon meg volt csinálva.
Sima záráskor nem fordult be, kettős zárásnál viszont automatikusan behajtotta  a tükröket.
Ehhez persze az kell, hogy gyárilag tudja a manuális behajtást.
A kettőszárás - egy kis elektromos kütyü beépítésével - megvezérli a motorokat, és a tükör befordul.

Keresd a Tagok között Jánosmestert, e-mail vagy PÜ-re válaszol.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 21:45:45 »

Régebben írtam, hogy van egy olyan problémám, hogy néha nem indul az autó, csak akkor ha indítózásnál egy kis gázt is adok. Most az eltelt közel 1 hónap alatt, sikerült teljesen kitapasztalni, hogy mikor csinálja. Szóval, ha hideg a motor, egyeből beindul, gázadás nélkül is, ha megyek vele sokat, leállítom utána is simán indul. Viszont ha csak keveset 2-3km-t megyek vele, vagy annyit se, akkor leállítás után már csak akkor indul be ha taposom a gázt, vagy a 2. próbálkozásra. Engem bosszant a dolog, hogy mi lehet ez, és hogy mivel lehetne ezt megoldani.
Szerintetek mi a jobb megoldás, ameddig nem lesz meg a hiba, gázt adjak neki, és küzdjön, vagy inkább pár mp. várakozás után újra indítózzak?
Hiába írtátok, hogy ez másnál is előfordul, de van itthon egy 10 éves 1.3-as Ford Ka, az mindig elsőre indul. Smiley És néha olyan ciki, pl. benzinkúton, ahogy küzdök a szép nagy új autóval, hogy beinduljon. Smiley Mindenki meg csak néz...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 21:55:09 »

Hát igen, esetleg ha kipróbálnál egy megbízható jó dízelt.......
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 22:04:08 »

Hát igen, esetleg ha kipróbálnál egy megbízható jó dízelt.......

Amit eddig volt:
- MK1 1.8 TD
- MK2 1.8 TD
- MK3 2.0 TDDi
- MK3f 2.0 TDCi
Mindbe közel 250e km ment bele, az MK1 hibátlan, MK2-be eltört az adagoló tengelye, a TDDi-be 2x döglött meg az adagoló, a TDCi jó volt, de már 230e km-el nem mertem bevállalni.
Tény, ezeknél nem volt ilyen probléma, hogy nem indult! Smiley Bár az MK1 és az MK2 nem annyira szerette a téli nagy hidegetek!
Ideje volt kipróbálni egy benzinest is! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 22:20:38 »

Bocs látom ez humor durva volt Angry
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 23:20:15 »


Még egy ilyen humor,
És fejeden a dudor...

 police
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
enef
Vendég
« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2007.10.09 kedd, 08:31:11 »

Hát igen, esetleg ha kipróbálnál egy megbízható jó dízelt.......

Amit eddig volt:
- MK1 1.8 TD
- MK2 1.8 TD
- MK3 2.0 TDDi
- MK3f 2.0 TDCi
Mindbe közel 250e km ment bele, az MK1 hibátlan, MK2-be eltört az adagoló tengelye, a TDDi-be 2x döglött meg az adagoló, a TDCi jó volt, de már 230e km-el nem mertem bevállalni.
Tény, ezeknél nem volt ilyen probléma, hogy nem indult! Smiley Bár az MK1 és az MK2 nem annyira szerette a téli nagy hidegetek!
Ideje volt kipróbálni egy benzinest is! Smiley

Teljesen egyetértek veled, tök ciki amikor nehezen indul az autó, azt hihetitk hogy valami vacak verda, holott ez csak típushiba. Hidegen pöcre indul a járgány 100-ból 100-szor, de ha ha kicsit melegedett be és leállítod, akkor utána tök nehezen röffen be. Topictalin MS02 szakértette meg még tavaly nekem, és megnyugtatott hogy ez nem probléma, ez ilyen, megszívja magát benzinnel és azért csinálja ezt. Beszélek Fordos guruval, hátha tud valami okosságot rá, de szerintem ha lenne orvosság rá akkor arról márt tudnánk...

Egyébként hogy tetszik a 2.0 benzin? Azért kérdezem mert az enyémben csak 1.8 van, és elvagyok vele, de agyalok egy nagyobb motorral, jobban felszerelt változaton és érdekelne a különbség.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2007.10.09 kedd, 08:33:48 »

Régebben írtam, hogy van egy olyan problémám, hogy néha nem indul az autó, csak akkor ha indítózásnál egy kis gázt is adok. Most az eltelt közel 1 hónap alatt, sikerült teljesen kitapasztalni, hogy mikor csinálja. Szóval, ha hideg a motor, egyeből beindul, gázadás nélkül is, ha megyek vele sokat, leállítom utána is simán indul. Viszont ha csak keveset 2-3km-t megyek vele, vagy annyit se, akkor leállítás után már csak akkor indul be ha taposom a gázt, vagy a 2. próbálkozásra. Engem bosszant a dolog, hogy mi lehet ez, és hogy mivel lehetne ezt megoldani.
Szerintetek mi a jobb megoldás, ameddig nem lesz meg a hiba, gázt adjak neki, és küzdjön, vagy inkább pár mp. várakozás után újra indítózzak?
Hiába írtátok, hogy ez másnál is előfordul, de van itthon egy 10 éves 1.3-as Ford Ka, az mindig elsőre indul. Smiley És néha olyan ciki, pl. benzinkúton, ahogy küzdök a szép nagy új autóval, hogy beinduljon. Smiley Mindenki meg csak néz...

Sajna ez ilyen Cool De van egy ellenszere, hogy ne legyen cikis a dolog...Mikor inditozol es nem indul, letolod az ablaxot es kikiabalsz, hogy DIREKT VOLT ! SZANDEKOSAN CSINALTAM ! zavart1
Minap nalam is elofordult, de ha hosszan inditozol, akkor beindul. Es nem kell rugdosni a gazpedalt.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2007.10.09 kedd, 08:35:26 »

Scratch,

Tenyleg, meselj, milyen a gep, igy a sok taktaktak utan ?
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2007.10.09 kedd, 08:55:44 »

Régebben írtam, hogy van egy olyan problémám, hogy néha nem indul az autó, csak akkor ha indítózásnál egy kis gázt is adok. Most az eltelt közel 1 hónap alatt, sikerült teljesen kitapasztalni, hogy mikor csinálja. Szóval, ha hideg a motor, egyeből beindul, gázadás nélkül is, ha megyek vele sokat, leállítom utána is simán indul. Viszont ha csak keveset 2-3km-t megyek vele, vagy annyit se, akkor leállítás után már csak akkor indul be ha taposom a gázt, vagy a 2. próbálkozásra. Engem bosszant a dolog, hogy mi lehet ez, és hogy mivel lehetne ezt megoldani.
Szerintetek mi a jobb megoldás, ameddig nem lesz meg a hiba, gázt adjak neki, és küzdjön, vagy inkább pár mp. várakozás után újra indítózzak?
Hiába írtátok, hogy ez másnál is előfordul, de van itthon egy 10 éves 1.3-as Ford Ka, az mindig elsőre indul. Smiley És néha olyan ciki, pl. benzinkúton, ahogy küzdök a szép nagy új autóval, hogy beinduljon. Smiley Mindenki meg csak néz...

Nekem is 2000-es benzines Mondeom (nem faceliftes) van és az enyém is csinál hasonlót. Viszont én nem tudom ennyire pontosan meghatározni, mikor, de most már megfigyelem. Az azonban biztos, hogy nagyon kevésszer csinálja. 2 hónapja van meg az autó és max. 5-ször fordult elő.
Engem annyira nem zavar, de tény, hogy azért ciki.
Én azt tapasztaltam, hogy mivel amúgy pöccre indul, könnyen észreveszem, hogy most nem fog, ezért leállítás nélkül nyomok egy nagy gázfröccsöt. Ennek csak az a hátránya, hogy marha hangos és aki amúgy nem figyelt volna, most már az is észreveszi, hogy nem indult könnyen a gép  Smiley.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:09:06 »

itt többen is beleszólnak legalább Smiley a miskolcit nem mindenki olvassa sztem.
az én gondom 1bként az, h nemtom ki mit nem ért? leírtam, h normál optimális váltásnál 0,0, de forgatáskor bármennyi lehet a maximális 55,0 kijelzésig (jóó 20-30at írtam mert olyat már láttam én is). az optimális váltás nem a dizil sajátossága, mint ahogy a pörgetés sem a benzinesé. csak a ford/min számok nem azonosak egyik esetben sem.

Jól értem, hogy amikor váltassz a kijelző leesik 0,0-ra?
Ez csak azért van, mert lassan váltassz, illetve, hogy 2,0 alatt nem mutat a műszer. ténylegesen 2x mutathat 0-át a műszer: egyszer, ha nem megy a motor, de ilyenkor ugye ezek már -/-  jelet mutatnak. illetve 5-6-ban guruláskor. Benzinesnél tudom, hogy csak akkor veszi el teljesen az üzemanyagot a komputer, ha épp egy huzamosabb gyorsítás után rakod 5-be. Ha ezt nem teszed, akkor vmennyit kap továbbra is a motor. Volt olyan gond is az egyik ilyen autónknál, hogy 4-ben is képes volt 0,0-át mutatni (ebben akár 0,2-őt is mutatott Focus '02 1,6 16V), majd később kiderült, hogy trafóhibás lett az autó... Majd visszatért a normál kerékvágásba a dolog...

Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:10:19 »

Szerintem csinálhatjuk így is  Grin de inkább irjuk be a tapasztalt értékeket mf2

 eljen
Ez az! Ne a nemműködő elméleteket szajkózzuk, hanem elő a tapasztalatokkal!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:12:18 »

nem tom ki mennyire sokat ment már mondival vagy nélküle de a fogyasztást kicsiben soha nem lehet alapul venni.
Mert az mindig az átfolyást méri és a gép a km.rel számolja ki ami soha nem a valós értéket mutatja meg mert ezek csak töredékek.
A fogyasztást lehet csökkenteni azzal hogy dinamikussan de nem durván elérjük az utazó sebességet.
Mindig előre látóan cselekszünk.
Vagyis nem csak az orrunk elé nézünk és akkor mikor meg kell állni mi már előre gondolkodva gurulásban közelítsük meg az adott helyet.
lámpa,kereszteződés,szükíttők,vasuti átjárók,stb.
Ezzel nem csak üzemanyagot de adott esetben a Mondeónk kopásköltségén is spórolhatunk.
A fogyasztás mérésére meg ott a napi számláló és a számla.

Ui:ettöl független én is rászoktam nézni.:-))


Ahogy írod: ez is csak egy adalék. Ez is hozzájárul a legjobb fogyival való autózáshoz!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:13:18 »

Megfigyeltem, hogy a műszerfalon az LCD kijelzők néha "bevillanak". Először egy lámpánál álva figyeltem fel arra, hogy egy pillanatra a fogyasztás mérő felirata megváltozott valami L/... -ra. Mintha liter/órában akarta volna kiírni a fogyasztást. Az egész nem tartott fél másodpercig sem és visszaállt a rendes fogyasztási adat.
Mi ez? A kocsiban nincs is (illetve ahogy olvasom itt a fórumot - nincs bekapcsolva) pillanatnyi fogyasztás mérés.
Azóta megint láttam ezt egyszer. Csak egy pillanatra villan be.

Ilyenkor frissít a szoftver, vagy a rendzser, vagy lefuttat vmit, ez normális...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:19:35 »

Vajon a pillanatnyi fogyasztásmérő ugyanolyan pontosságú, mint az átlagos? Csak mert ha igen, akkor (az én esetemben, meg talán másoknál is) hozzá kell adni 0,5 - 0,8 litert. Úgy máris nem olyan szép a kép, de azért nem olyan rossz. Ma reggel kijöttem grazba, és az átlagfogyi 4,9 liter volt, ami a valóságban 5,6-5,7 lehet, és azért ez sem rossz. Ha meg a tankolt 59 litert elosztom a megtett 950 km-rel, akkor meg az jön ki, hogy 6,2. Akkor a túl alacsony kijelzett fogyasztáshoz már 1,3 litert kell adni, legalábbis a példa szerint. Tehát akármit ír, 6 liter alá nem tudok menni.
Az sem túl jó érzés, hogy ha már ott az a nyavadt mérő bigyó, nem hihetem el egy az egyben, amit ír.

Ez is sokmindentől függ. Nyilván 30l-nél 10% nem sokat tesz olyan szempontból, hogy itt a 30, és a 33l is sok. De ebből a szempontból az sem számít, hogy 4, vagy 4,4l, ekkor már látod, hogy ügyes vagy. És én azt vettem észre, hogy ha vki egyfolytában tudja tartani a sebességét, azaz nem 10-es út, vagy 4-es, ahol előzgetsz stb, akkor nem csal annyit. És ilyenkor tudod igazából nézni, hogy jól nyomod e a gázpedált, vagy estleg egy kicsit többet nyomsz a kelleténél stb-stb...
Nem is a pontos érték számít, inkább az adott helyzetben a mérték. Elég lenne egy olyan ledes kijelző, mint annó a trabikban volt. laugh
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:24:08 »

Régebben írtam, hogy van egy olyan problémám, hogy néha nem indul az autó, csak akkor ha indítózásnál egy kis gázt is adok. Most az eltelt közel 1 hónap alatt, sikerült teljesen kitapasztalni, hogy mikor csinálja. Szóval, ha hideg a motor, egyeből beindul, gázadás nélkül is, ha megyek vele sokat, leállítom utána is simán indul. Viszont ha csak keveset 2-3km-t megyek vele, vagy annyit se, akkor leállítás után már csak akkor indul be ha taposom a gázt, vagy a 2. próbálkozásra. Engem bosszant a dolog, hogy mi lehet ez, és hogy mivel lehetne ezt megoldani.
Szerintetek mi a jobb megoldás, ameddig nem lesz meg a hiba, gázt adjak neki, és küzdjön, vagy inkább pár mp. várakozás után újra indítózzak?
Hiába írtátok, hogy ez másnál is előfordul, de van itthon egy 10 éves 1.3-as Ford Ka, az mindig elsőre indul. Smiley És néha olyan ciki, pl. benzinkúton, ahogy küzdök a szép nagy új autóval, hogy beinduljon. Smiley Mindenki meg csak néz...

Nekem is csinált ilyet az előző OFF-om, és bizonyos helyzetben ez is eljátsza. Az előzőnél arra törekedtem, hogy pöcre induljon(japánsafthauzen), tehát inkább kétszer indítóztam, nincs ezzel baj, de a Mondeonál inkább halványan megérintem a gázpedált. Sztem semmiképpen sem padlógáz!!! A katalizátornak nem tesz jót...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:26:07 »

Topictalin MS02 szakértette meg még tavaly nekem, és megnyugtatott hogy ez nem probléma, ez ilyen, megszívja magát benzinnel és azért csinálja ezt.

Sztem ezek már nem karburátorosok!.......... Undecided
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:28:45 »

Nekem is 2000-es benzines Mondeom (nem faceliftes) van és az enyém is csinál hasonlót. Viszont én nem tudom ennyire pontosan meghatározni, mikor, de most már megfigyelem. Az azonban biztos, hogy nagyon kevésszer csinálja. 2 hónapja van meg az autó és max. 5-ször fordult elő.
Engem annyira nem zavar, de tény, hogy azért ciki.
Én azt tapasztaltam, hogy mivel amúgy pöccre indul, könnyen észreveszem, hogy most nem fog, ezért leállítás nélkül nyomok egy nagy gázfröccsöt. Ennek csak az a hátránya, hogy marha hangos és aki amúgy nem figyelt volna, most már az is észreveszi, hogy nem indult könnyen a gép  Smiley.

Egyet próbálajtok ki, hogy amikor ilyen 2-3km után nem indul az autó, akkor előre figyelve úgy állítsátok le a motor, hogy mindenről leszállva(kuplung, fék) megvárjátok, még teljesen leesik a fodulat alapjáratra. Na és vajon fogja é ezek után is csinálni....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2007.10.09 kedd, 12:42:33 »

Elvileg, ha csutkara benyomjuk a gazpedalt es ugy inditozunk, akkor a gep nem kap benyat. Ez arra jo, ha netan tul lenne szivatva a gep, akkor kinyomja a felesleget a mocibol. A legkozelebbi ne indulaskor ki fogom problani, hogy utana teli gazzal inditozok, majd johet a nromal inditas es ha akkor pocre indul, akkor talan aza baja, hogy tul lett szivatva. Vagy ez most igy hulyeseg ?
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.