Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:19:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
75
76
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
88
89
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1737034 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4050 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 19:33:55 »
Idézetet írta: Sakos - 2008.05.29 csütörtök, 19:15:50
Egy ilyen rövid és egyenes csődarab nem tud hosszanti mozgásokat (a két csővég közeledését, távolodását) felvenni. Szerintem. Márpedig a motor billeg. Kéne bele egy kanyar, vagy harmonika, mint a turbócső alsó szakaszán is van.
De csináld meg, azután meglátjuk mit bír.
Én megcsináltam és kb. 15e km t már kibírt benne a talis gyorsulást is! Relhist a megmondhatója, hogy ott kapott a po...jára!
Eddig minden OK! kop... kop... kop
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4051 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 19:40:07 »
Sziasztok!!!
Meg tudnátok mondani, hogy a "Sony 6CD-s " gyári fejegységen van RCA kimenet?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4052 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 19:51:07 »
Idézetet írta: leni - 2008.05.29 csütörtök, 19:40:07
Sziasztok!!!
Meg tudnátok mondani, hogy a "Sony 6CD-s " gyári fejegységen van RCA kimenet?
A Nagynavin nincs így hát ha tippelnem kellen azt mondanám nincs!
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4053 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 19:54:10 »
Idézetet írta: cancer - 2008.05.29 csütörtök, 19:51:07
A Nagynavin nincs így hát ha tippelnem kellen azt mondanám nincs!
köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
APRÓ
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4054 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 20:16:05 »
Hali!
Tudna valaki segíteni hogy miért nem lehet bekapcsolni a tempomatot?
Lehet hogy rossz?
De akkor meg miért nem írta ki amikor rálett dugva a service-ben hibakód kiolvasásra?
előre is köszönöm a tippeket
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4055 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 20:47:29 »
Idézetet írta: silver - 2008.05.29 csütörtök, 18:48:50
A kollllléga nagyon jól mondja és hamarabb épül fel a turbónyomás, dinamikusabb lesz az autó. Kb 50-60e ft a csere. Ezek a megoldások 400-500 lovas autóknál beváltak akkor itt is működnek és miért ne működnének.
A motortéri biztosítékokat végre felfedeztem, van benne csipesz. Laza 1 hónap elteltével sikerült felnyitni a motorteret...
Gondoltam akkor megnézem ezt a turbócső bigyót is. Csak azt nem tudtam, hogy mit és hol kell nézni, mert nekem így elég zsúfoltnak tűnt a cuccos ott elöl. Ha felülről ránézek a motorra, akkor látom egyáltalán, vagy valahonnan spec. helyről lehet csak ránézni (pl. pécsi TV torony)? Mit és hol keressek?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4056 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 21:01:51 »
Idézetet írta: APRÓ - 2008.05.29 csütörtök, 20:16:05
Hali!
Tudna valaki segíteni hogy miért nem lehet bekapcsolni a tempomatot?
Lehet hogy rossz?
De akkor meg miért nem írta ki amikor rálett dugva a service-ben hibakód kiolvasásra?
előre is köszönöm a tippeket
Mit értesz azon, hogy nem lehet bekapcsolni? Mikori a Mondeod?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4057 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 21:06:09 »
Idézetet írta: APRÓ - 2008.05.29 csütörtök, 20:16:05
Hali!
Tudna valaki segíteni hogy miért nem lehet bekapcsolni a tempomatot?
Lehet hogy rossz?
De akkor meg miért nem írta ki amikor rálett dugva a service-ben hibakód kiolvasásra?
előre is köszönöm a tippeket
Igen, csatlakozom az előttem szólóhoz. Nem tudod hogy kell bekapcsolni, vagy eddig ment, és most már nem műxik?
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4058 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 21:10:12 »
Idézetet írta: cancer - 2008.05.29 csütörtök, 19:33:55
Én megcsináltam és kb. 15e km t már kibírt benne a talis gyorsulást is! Relhist a megmondhatója, hogy ott kapott a po...jára!
Eddig minden OK! kop... kop... kop
Az egész rendszert lecserélted fémcsőre+szilikon csatlekozókra?
Naplózva
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4059 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 23:14:15 »
Idézetet írta: silver - 2008.05.29 csütörtök, 21:10:12
Az egész rendszert lecserélted fémcsőre+szilikon csatlekozókra?
MÉG Nem az egészet, de hamarosan újra beleveselkedem!
Én nem ezt a szilikon csővet használom, Mg. tömlő!
Az a tuti! (szerintem)
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4060 Dátum:
2008.05.30 péntek, 08:37:40 »
Idézetet írta: APRÓ - 2008.05.29 csütörtök, 20:16:05
Hali!
Tudna valaki segíteni hogy miért nem lehet bekapcsolni a tempomatot?
Lehet hogy rossz?
De akkor meg miért nem írta ki amikor rálett dugva a service-ben hibakód kiolvasásra?
előre is köszönöm a tippeket
Ez utólagos beszerelés, ugye?
Nálam két dolog volt: tempomat biztosíték, illetve a fékpedál kapcsoló. Utóbbi pöckét ki kell teljesen húzni, és a kapcsolót benyomott fékpedál mellett kel betenni a helyére, majd a pedált nagyon finoman felengedni. Mondjuk az utóbbi hibáját kidobná a komputer.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4061 Dátum:
2008.05.30 péntek, 21:47:21 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.29 csütörtök, 20:47:29
A motortéri biztosítékokat végre felfedeztem, van benne csipesz. Laza 1 hónap elteltével sikerült felnyitni a motorteret...
Gondoltam akkor megnézem ezt a turbócső bigyót is. Csak azt nem tudtam, hogy mit és hol kell nézni, mert nekem így elég zsúfoltnak tűnt a cuccos ott elöl. Ha felülről ránézek a motorra, akkor látom egyáltalán, vagy valahonnan spec. helyről lehet csak ránézni (pl. pécsi TV torony)? Mit és hol keressek?
Mit ad Isten... Pár napja beszélgetünk itt a turbócső repedésről, és mit gondoltok mi történt?
Grazból jöttem hazafelé, és azt láttam, hogy aki mögöttem jön, az kicsit lemarad. Gyorsítás = füstfelő. Erő nuku. Emelkedőnek vissza kellett váltani. Meg a korábban írt ingadozó fordulatszámot is ez magyarázza. Mikor erőködik a motor, bizonyos fordulatszámokon akkorákat ránt mint állat (persze alacsonyabb fokozatban, ahol ezt át tudja adni az útnak).
Ráadásul olyan lehetetlen a repedés is: a kanyar belső ívén hosszában, 3-4 cm hosszan...
Fater egyből mondta rá a vidéki tuning megoldást: repedt darab kivág, 50-es PVC cső beilleszt, 2 bilincs, kész. Ideiglenesen ez is jó megoldás lehet, ha nem a kanyarban repedt volna ki, meg nem lenne holnap nyitva a Cromax...
Persze ő csak jót akar, egy rossz szavam nem lehet rá!
Kérdés: az alsó bilincshez csak a kocsi alól lehet hozzáférni (takarólemez leszed, befexik alá, és bilincsel)?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.30 péntek, 21:48:55 írta Rob21
»
Naplózva
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4062 Dátum:
2008.05.30 péntek, 22:58:02 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.30 péntek, 21:47:21
Mit ad Isten... Pár napja beszélgetünk itt a turbócső repedésről, és mit gondoltok mi történt?
Grazból jöttem hazafelé, és azt láttam, hogy aki mögöttem jön, az kicsit lemarad. Gyorsítás = füstfelő. Erő nuku. Emelkedőnek vissza kellett váltani. Meg a korábban írt ingadozó fordulatszámot is ez magyarázza. Mikor erőködik a motor, bizonyos fordulatszámokon akkorákat ránt mint állat (persze alacsonyabb fokozatban, ahol ezt át tudja adni az útnak).
Ráadásul olyan lehetetlen a repedés is: a kanyar belső ívén hosszában, 3-4 cm hosszan...
Fater egyből mondta rá a vidéki tuning megoldást: repedt darab kivág, 50-es PVC cső beilleszt, 2 bilincs, kész. Ideiglenesen ez is jó megoldás lehet, ha nem a kanyarban repedt volna ki, meg nem lenne holnap nyitva a Cromax...
Persze ő csak jót akar, egy rossz szavam nem lehet rá!
Kérdés: az alsó bilincshez csak a kocsi alól lehet hozzáférni (takarólemez leszed, befexik alá, és bilincsel)?
Szerintem igen! Bár ha nőgyógyász kezed vannak, lehet megér egy próbát!
( esélytelen!!!)
Megemeled, motorvédő le, befexik, bilincs kilazít....... Jó lesz, készűlj!
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4063 Dátum:
2008.05.31 szombat, 07:33:58 »
Idézetet írta: cancer - 2008.05.30 péntek, 22:58:02
Szerintem igen! Bár ha nőgyógyász kezed vannak, lehet megér egy próbát!
( esélytelen!!!)
Megemeled, motorvédő le, befexik, bilincs kilazít....... Jó lesz, készűlj!
Hát az érdekes lesz! Ha megemelem, akkor hogy fexek be alá? Ki fogja tartani a kocsit?
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4064 Dátum:
2008.05.31 szombat, 14:49:38 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.31 szombat, 07:33:58
Hát az érdekes lesz! Ha megemelem, akkor hogy fexek be alá? Ki fogja tartani a kocsit?
Hogy törne le a keze annak a szerelőnek, aki az alsó bilincset vízszintes helyzetbe állította! De bő 3 óra után megtörtént a csere. Legközelebb fél óra lesz csak, mert a bilincs már úgy áll, mint Katiban a gyerek!
Egyébként elmehetnék nőgyógyásznak, mert csak felülről tudtam meglazítani a rohadt bilincset...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4065 Dátum:
2008.06.01 vasárnap, 18:55:53 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.31 szombat, 14:49:38
Hogy törne le a keze annak a szerelőnek, aki az alsó bilincset vízszintes helyzetbe állította! De bő 3 óra után megtörtént a csere. Legközelebb fél óra lesz csak, mert a bilincs már úgy áll, mint Katiban a gyerek!
Egyébként elmehetnék nőgyógyásznak, mert csak felülről tudtam meglazítani a rohadt bilincset...
Valami ki képes cikk születhetne erről, mert elég sok embernek adódott már ez a hiba...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4066 Dátum:
2008.06.03 kedd, 17:16:06 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.06.01 vasárnap, 18:55:53
Valami ki képes cikk születhetne erről, mert elég sok embernek adódott már ez a hiba...
Sajnos már késő... Ha előbb szóltatok volna, fotografálhattam volna
Mindenesetre miután kész lett, még rengeteg füst jött a kipufogóból! Gondolom ez valamennyire normális, mert a kipufogórendszer még tele volt. Egy padlógáz kettesben, és olyan sűrű fekete füst jött ki hátul, hogy a mögöttem jövő majdnem satuzott.
A turbócső belül csupa dzsuva volt (olajos kormos füstös akármilyen). Ez a cső jön ugye felfelé az interkúlerből, de előtte még van valami fix csődarab egy akármilyen érzékelővel. Na gondolom mind az érzékelő, mind pedig az interkúler ilyen dzsuvás lehet belül. Gondolom ez nem normális, mert így az érzékelő mit érzékel, az interpol pedig milyen hatásfokkal dolgozik? Mindez azé van, mert a kipufogógáz vissza van vezetve a töltőlevegőbe? Ha igen, akkor ez üzemszerűen dzsuvás? Vagy a turbóból jönne az olaj, és akkor gáz van?
Gondolom érdemes lenne kipucolni, csak kérdés, hogy meddig tartana a nagy rend és tisztaság...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4067 Dátum:
2008.06.03 kedd, 17:48:13 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.03 kedd, 17:16:06
A turbócső belül csupa dzsuva volt (olajos kormos füstös akármilyen). Ez a cső jön ugye felfelé az interkúlerből, de előtte még van valami fix csődarab egy akármilyen érzékelővel. Na gondolom mind az érzékelő, mind pedig az interkúler ilyen dzsuvás lehet belül. Gondolom ez nem normális, mert így az érzékelő mit érzékel, az interpol pedig milyen hatásfokkal dolgozik? Mindez azé van, mert a kipufogógáz vissza van vezetve a töltőlevegőbe? Ha igen, akkor ez üzemszerűen dzsuvás? Vagy a turbóból jönne az olaj, és akkor gáz van?
Gondolom érdemes lenne kipucolni, csak kérdés, hogy meddig tartana a nagy rend és tisztaság...
Ha Rob21 kocsijában ilyen retek van, akkor gondolom az enyémben is lehet... Ha ezen a ponton a levegő ilyan akadályokba ütközik, az okozhat fogyasztás növekedést?
Oda akarok kilukadni, hogyha az egész levegő utat kitisztítom (elméleti kérdés, mert lövésem nincs hogy álljak neki), az jót tehet a fogyinak, illetve a szívósori nyomás helyreállításának?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
mACSman
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4068 Dátum:
2008.06.03 kedd, 18:27:19 »
Idézetet írta: Domi - 2008.06.03 kedd, 17:48:13
Ha Rob21 kocsijában ilyen retek van, akkor gondolom az enyémben is lehet... Ha ezen a ponton a levegő ilyan akadályokba ütközik, az okozhat fogyasztás növekedést?
Oda akarok kilukadni, hogyha az egész levegő utat kitisztítom (elméleti kérdés, mert lövésem nincs hogy álljak neki), az jót tehet a fogyinak, illetve a szívósori nyomás helyreállításának?
Ha egyszer jól megűznéd a járgányt, az megcsinálná a takarítást és helyre állna a fogyasztásod is.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4069 Dátum:
2008.06.03 kedd, 19:26:25 »
Idézetet írta: Domi - 2008.06.03 kedd, 17:48:13
Ha Rob21 kocsijában ilyen retek van, akkor gondolom az enyémben is lehet... Ha ezen a ponton a levegő ilyan akadályokba ütközik, az okozhat fogyasztás növekedést?
Oda akarok kilukadni, hogyha az egész levegő utat kitisztítom (elméleti kérdés, mert lövésem nincs hogy álljak neki), az jót tehet a fogyinak, illetve a szívósori nyomás helyreállításának?
Ha fordítva indítod be a motort, akkor a beömlőrendszerbe kerülő forró kipufogógázok kiégetik a retket a csövekből, vagy nem?
Egyébként mit mér az a turbócső alatti kütyü? Levegőhőmérsékletet? Áramlást? Színt? Szagot?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4070 Dátum:
2008.06.03 kedd, 22:51:44 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.03 kedd, 17:16:06
A turbócső belül csupa dzsuva volt (olajos kormos füstös akármilyen). Ez a cső jön ugye felfelé az interkúlerből, de előtte még van valami fix csődarab egy akármilyen érzékelővel. Na gondolom mind az érzékelő, mind pedig az interkúler ilyen dzsuvás lehet belül. Gondolom ez nem normális, mert így az érzékelő mit érzékel, az interpol pedig milyen hatásfokkal dolgozik? Mindez azé van, mert a kipufogógáz vissza van vezetve a töltőlevegőbe? Ha igen, akkor ez üzemszerűen dzsuvás? Vagy a turbóból jönne az olaj, és akkor gáz van?
Gondolom érdemes lenne kipucolni, csak kérdés, hogy meddig tartana a nagy rend és tisztaság...
A töltőlevegő rendszernek nem lenne szabad olajsárosnak lennie. Nagy terhelésnél a turbó csöpögtetheti az olajat, de elvileg nem jelentős mértékben. Nekem 120eKm után sem volt olajsáros a turbócső belseje.
Ki kellene tisztítani a levegőrendszert.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gyuri old
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4071 Dátum:
2008.06.03 kedd, 22:54:18 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.03 kedd, 19:26:25
Ha fordítva indítod be a motort,
Akkor nem lesz olajnyomás és meg fog állni!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4072 Dátum:
2008.06.03 kedd, 23:00:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.06.03 kedd, 22:51:44
Ki kellene tisztítani a levegőrendszert.
Na ezaz, ami valószínű nekem is jót tenne.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4073 Dátum:
2008.06.03 kedd, 23:00:16 »
Idézetet írta: gyuri old - 2008.06.03 kedd, 22:54:18
Akkor nem lesz olajnyomás és meg fog állni!
2 ütmű Wartburnál működött - 4 hátramenet fokozattal
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4074 Dátum:
2008.06.03 kedd, 23:01:37 »
Idézetet írta: gyuri old - 2008.06.03 kedd, 22:54:18
Akkor nem lesz olajnyomás és meg fog állni!
Újra regisztráltam... ez lesz az új nevem.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4075 Dátum:
2008.06.03 kedd, 23:11:12 »
Idézetet írta: Gyurka - 2008.06.03 kedd, 23:01:37
Újra regisztráltam... ez lesz az új nevem.
Kár volt, mert a profilodba van lehetőség név változtatásra is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4076 Dátum:
2008.06.03 kedd, 23:22:39 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.03 kedd, 23:11:12
Kár volt, mert a profilodba van lehetőség név változtatásra is.
komoly? megnézem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4077 Dátum:
2008.06.04 szerda, 00:06:24 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.03 kedd, 23:22:39
komoly? megnézem.
Igen!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4078 Dátum:
2008.06.04 szerda, 09:17:56 »
Idézetet írta: mACSman - 2008.06.03 kedd, 18:27:19
Ha egyszer jól megűznéd a járgányt, az megcsinálná a takarítást és helyre állna a fogyasztásod is.
Én megűztem Domiét. 180kmh fölé nem ment. mondjuk nem tartósan csak kb 2x5km (M5 bevezető szakasz, a két M0 csomópont között, ahol már nincs 100kmh-s korlátozás)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4079 Dátum:
2008.06.04 szerda, 09:20:22 »
Idézetet írta: fusim - 2008.06.03 kedd, 23:00:16
2 ütmű Wartburnál működött - 4 hátramenet fokozattal
hogy lehet FORDítva beindítani egy motort???
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4080 Dátum:
2008.06.04 szerda, 09:26:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.06.04 szerda, 09:20:22
hogy lehet FORDítva beindítani egy motort???
hátramenetbe téve, előre húzva, v tolva. de csak 2 üteműnél, 4üteműnél a szelepvezérlés miatt nem lehet. 4ütemnél a forgás változásával a szívás után kipuff következik, így nincs ami vigye a motort mert a jó anyag ahogy jött úgy megy.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4081 Dátum:
2008.06.04 szerda, 09:31:56 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.06.04 szerda, 09:26:24
hátramenetbe téve, előre húzva, v tolva. de csak 2 üteműnél, 4üteműnél a szelepvezérlés miatt nem lehet. 4ütemnél a forgás változásával a szívás után kipuff következik, így nincs ami vigye a motort mert a jó anyag ahogy jött úgy megy.
Egyszer csak azért fogok venni egy 2T varjút, hogy ezt kirpóbáljam.
4 hátrameneti fokozat!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4082 Dátum:
2008.06.04 szerda, 09:34:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.06.04 szerda, 09:31:56
Egyszer csak azért fogok venni egy 2T varjút, hogy ezt kirpóbáljam.
4 hátrameneti fokozat!
a zsigulit kb 1/2 óra alatt átalakítom, és még a motor is rendesen fog forogni.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4083 Dátum:
2008.06.04 szerda, 09:36:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.06.03 kedd, 22:51:44
A töltőlevegő rendszernek nem lenne szabad olajsárosnak lennie. Nagy terhelésnél a turbó csöpögtetheti az olajat, de elvileg nem jelentős mértékben. Nekem 120eKm után sem volt olajsáros a turbócső belseje.
Ki kellene tisztítani a levegőrendszert.
Akkor tanácsot kérnék, hogy hogyan érdemes nekiállni. Milyen lötyivel, honnan kezdve, stb.
Vagy menjek visszafelé: turbócső, fém idom, másik cső... Az interkúlert is le kéne hozzá szedni feltételezem. Na de az otthoni módszerekkel leszedhető, vagy ahhoz már komolyabb megbontások kellenek?
Elvileg addig kéne visszafelé menni, amíg dzsuvát találok, iga?
A turbócső fölött a beömlősoron az a nagy bigyula az EGR szelep? Azt is ki kéne pucolni?
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4084 Dátum:
2008.06.04 szerda, 09:44:31 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.04 szerda, 09:36:57
Akkor tanácsot kérnék, hogy hogyan érdemes nekiállni. Milyen lötyivel, honnan kezdve, stb.
Vagy menjek visszafelé: turbócső, fém idom, másik cső... Az interkúlert is le kéne hozzá szedni feltételezem. Na de az otthoni módszerekkel leszedhető, vagy ahhoz már komolyabb megbontások kellenek?
Elvileg addig kéne visszafelé menni, amíg dzsuvát találok, iga?
A turbócső fölött a beömlősoron az a nagy bigyula az EGR szelep? Azt is ki kéne pucolni?
Az. Azt is pucold ki és a szívósort is. A vastag gumi turbócső az EGR (kipuf visszavezetés) előtt van és a csőben túlnyomás van, úgyhogy ha az olajos, akkor az olaj a feltöltőtől jöhet szerintem.
Én féktisztítóval csináltam és a szívósortól kellene kezdeni visszafelé (szívósor, egr, turbócső stb.) Mondjuk ha a turbócső olajsáros, akkor az is lesz megint szerintem...
Az én tapasztalatom az, hogy a kipuf visszavezetésből jön a korom (amit az egr kis szelepén jó vastagon le tud rakódni) és a turbócsőből az olaj, így lesz az egr nagy átmérőjű részén és a szívósorban olajsár.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.04 szerda, 09:50:40 írta SSanya
»
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4085 Dátum:
2008.06.04 szerda, 09:47:21 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.04 szerda, 09:36:57
Akkor tanácsot kérnék, hogy hogyan érdemes nekiállni. Milyen lötyivel, honnan kezdve, stb.
Vagy menjek visszafelé: turbócső, fém idom, másik cső... Az interkúlert is le kéne hozzá szedni feltételezem. Na de az otthoni módszerekkel leszedhető, vagy ahhoz már komolyabb megbontások kellenek?
Elvileg addig kéne visszafelé menni, amíg dzsuvát találok, iga?
A turbócső fölött a beömlősoron az a nagy bigyula az EGR szelep? Azt is ki kéne pucolni?
ha ki akarod tisztítani rendesen, nem csak láccati kezelés akkor az összes csövet kiszeded (turbotól a szívósorig) és brigéciollal jó erős üvegmosókefével ki lehet sikálni (sok türelemmel). a coolert érdemes leadni valami szakosodott műhelynek (hűtőjavító) tisztításra. otthon is kivehető a hűtőrács eltávolítása után. az a "nagybigyula" amire a gumicső megy, és csavarral van a szívósoron az az EGR. azt is érdemes kipucolni, és ledugózni
valamint a szívósort is leszerelés után.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4086 Dátum:
2008.06.04 szerda, 12:56:38 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.06.04 szerda, 09:47:21
ha ki akarod tisztítani rendesen, nem csak láccati kezelés akkor az összes csövet kiszeded (turbotól a szívósorig) és brigéciollal jó erős üvegmosókefével ki lehet sikálni (sok türelemmel). a coolert érdemes leadni valami szakosodott műhelynek (hűtőjavító) tisztításra. otthon is kivehető a hűtőrács eltávolítása után. az a "nagybigyula" amire a gumicső megy, és csavarral van a szívósoron az az EGR. azt is érdemes kipucolni, és ledugózni
valamint a szívósort is leszerelés után.
Hú vazze, hát ez nem kis meló. Legalább egy egész napot rá kéne szánni...
Lenne észrevehető javulás utána (fogyi, póver)? Vagy 1-2 hét múlva kb. ugyanúgy nézne ki, mint most? Mert akkor nem sok haszna lenne.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4087 Dátum:
2008.06.04 szerda, 20:27:49 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.04 szerda, 12:56:38
Hú vazze, hát ez nem kis meló. Legalább egy egész napot rá kéne szánni...
Lenne észrevehető javulás utána (fogyi, póver)? Vagy 1-2 hét múlva kb. ugyanúgy nézne ki, mint most? Mert akkor nem sok haszna lenne.
ennek a full takarításnak én nem estem neki az enyémnél, de pl nem is volt olajos a turbocsövem. én kipucoltam az EGR-t, és a szívósort valamint dugót kapott az EGR. azonnal érezhető hatása nem volt, kb 1 - 2 hét múlva vettem észre, h agresszívabban reagál a gázadásra.
ugyanezt érzi stealt is, aztán van olyan a fórumon aki + nem. tisztítani sztem mindenképp érdemes, és ha EU3 motorod van akkor a dugózáson se gondolkodj 1 percet se.
ami biztos, én végig fogom bontani a turbocsövet és a leírt módon kitakarítom magamnak. sokáig tart? ... és aztán!? rá kell szánni az időt mert szerintem mindenképp megéri. már maga a tudat is nagyonjó érzés, h tiszta a rendszer
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4088 Dátum:
2008.06.04 szerda, 20:36:38 »
ma
13000 Ft
-ér láttam kromakszba faceliftes első lököst
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4089 Dátum:
2008.06.06 péntek, 00:37:12 »
Most jut eszembe, hogy mikor a turbócső csere után berúgtam a motort, a kocsi még az emelőn volt, elkezdett forogni a bal első kerék! Persze üresben volt, így nem tudtam mire vélni. A jobb oldal meg sem moccant. Mikor kézzel lefogtam a kereket, utána már nem forgott tovább.
Mi a csuda lehetett ez? Kozmikus erő? Vagy a kuplung és a váltó eccerre nem kóser, és szövetkeztek a difiművel is?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4090 Dátum:
2008.06.06 péntek, 06:26:05 »
annyit volt szó a turbocsőről, h ma én is mehetek cserélni
a 7en gondolkoztam rajta, az itteni írások alapján, h csináltatok fémből csak elképzelésem se volt, h honnan szerzek mintát az ívek miatt ... az autóm megoldotta
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4091 Dátum:
2008.06.06 péntek, 08:23:26 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.06.04 szerda, 20:36:38
ma
13000 Ft
-ér láttam kromakszba faceliftes első lököst
Biztos eredeti ford volt, egyenesen kínából
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4092 Dátum:
2008.06.06 péntek, 09:29:42 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.06 péntek, 00:37:12
Most jut eszembe, hogy mikor a turbócső csere után berúgtam a motort, a kocsi még az emelőn volt, elkezdett forogni a bal első kerék! Persze üresben volt, így nem tudtam mire vélni. A jobb oldal meg sem moccant. Mikor kézzel lefogtam a kereket, utána már nem forgott tovább.
Mi a csuda lehetett ez? Kozmikus erő? Vagy a kuplung és a váltó eccerre nem kóser, és szövetkeztek a difiművel is?
A difi már csak ilyen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyurka
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4093 Dátum:
2008.06.07 szombat, 19:23:54 »
Hát 1 éve vettem a mostani mondimat.
Egy kis értékelés. Elötte 1,8td ghia kombim volt,5 évig,250e környékén vettem 400e környékén adtam el,95,12havi volt.Nagyon megvoltam elégedve vele,Talán egy 15 ló kellet volna bele az előzésekhez.
A mostani 2004.05 havi kombi ghia, biznisz felszereltséggel,tehát egy jól felszerelt darab.TDCI
Vételkor az órában 75e volt, nyilvánvaló minimum a duplája igaz, olaszból való.
Pozitivumok:
Hibátlan útfekvés,prima kormányozhatóság,bivalyerős motor elfogadható fogyival,hatalmas belső tér,hatékony klima
Dohányos vagyok félig lehúzott ablaknál is kihűti a kocsit. A ventillátoros ülés nagyon jó. Jól eltalált 6-os váltó
Negativumok:gyenge fék, a belső tér anyagai visszalépés az I-esmondihoz képest /hogy tudták a műszerfalboritást úgy megcsinálni,hogy ha megnyomod puha, ha megütőd kopog/ kevés a pakoló rekesz,gyenge lendkerék.
A delphi rendszer, ami nem elterjedt,nem is sokan értenek hozzá.A Gyári motocraft aksi 3,5 évet bírt.
Amiket a szokásos szervíz dolgokon kivül cserélni kelett
Lendkerék-kuplung,kinyomó csapágy. Azóta 20e ment bele és már megint klattyan.
Cr nyomásszabályzó, résolajcsőgarnitúra.első-hátsó stabpálca.
A motorral valami gond mindig volt, a rail nyomásom extrém esetben tul tudott szaladni./elég kellemetlen/
Most egy pár napja az alapjáratom mászkál időnként, hidegen ki akar esni alapjáraton a motor.
vegyesek az érzelmeim a géppel, teljesen makulátlan az egy év során sosem volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.07 szombat, 19:47:01 írta Gyurka
»
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4094 Dátum:
2008.06.08 vasárnap, 18:48:19 »
Idézetet írta: Gyurka - 2008.06.07 szombat, 19:23:54
Hát 1 éve vettem a mostani mondimat.
Egy kis értékelés. Elötte 1,8td ghia kombim volt,5 évig,250e környékén vettem 400e környékén adtam el,95,12havi volt.Nagyon megvoltam elégedve vele,Talán egy 15 ló kellet volna bele az előzésekhez.
A mostani 2004.05 havi kombi ghia, biznisz felszereltséggel,tehát egy jól felszerelt darab.TDCI
Vételkor az órában 75e volt, nyilvánvaló minimum a duplája igaz, olaszból való.
Pozitivumok:
Hibátlan útfekvés,prima kormányozhatóság,bivalyerős motor elfogadható fogyival,hatalmas belső tér,hatékony klima
Dohányos vagyok félig lehúzott ablaknál is kihűti a kocsit. A ventillátoros ülés nagyon jó. Jól eltalált 6-os váltó
Negativumok:gyenge fék, a belső tér anyagai visszalépés az I-esmondihoz képest /hogy tudták a műszerfalboritást úgy megcsinálni,hogy ha megnyomod puha, ha megütőd kopog/ kevés a pakoló rekesz,gyenge lendkerék.
A delphi rendszer, ami nem elterjedt,nem is sokan értenek hozzá.A Gyári motocraft aksi 3,5 évet bírt.
Amiket a szokásos szervíz dolgokon kivül cserélni kelett
Lendkerék-kuplung,kinyomó csapágy. Azóta 20e ment bele és már megint klattyan.
Cr nyomásszabályzó, résolajcsőgarnitúra.első-hátsó stabpálca.
A motorral valami gond mindig volt, a rail nyomásom extrém esetben tul tudott szaladni./elég kellemetlen/
Most egy pár napja az alapjáratom mászkál időnként, hidegen ki akar esni alapjáraton a motor.
vegyesek az érzelmeim a géppel, teljesen makulátlan az egy év során sosem volt.
Az enyém sem 100-as,valami mindig van. Ha valaki tökéletes autót akar, az vegyen Suzuki Swiftet
Abba csak tankolni kell, meg olajat cserélni.
Ami engem illet, a kuplungtól meg a porlasztócsúcsoktól félek leginkább, mert állítólag ezek a legdrágább "típushibái" az újabb kéményrél Mondeóknak.
A tuningon még gondolkozom, mert a lentiekből azt látom, hogy jó, ha van, de asse baj, ha nincs...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4095 Dátum:
2008.06.08 vasárnap, 19:47:51 »
Idézetet írta: Gyurka - 2008.06.07 szombat, 19:23:54
Hát 1 éve vettem a mostani mondimat.
Egy kis értékelés. Elötte 1,8td ghia kombim volt,5 évig,250e környékén vettem 400e környékén adtam el,95,12havi volt.Nagyon megvoltam elégedve vele,Talán egy 15 ló kellet volna bele az előzésekhez.
A mostani 2004.05 havi kombi ghia, biznisz felszereltséggel,tehát egy jól felszerelt darab.TDCI
Vételkor az órában 75e volt, nyilvánvaló minimum a duplája igaz, olaszból való.
Pozitivumok:
Hibátlan útfekvés,prima kormányozhatóság,bivalyerős motor elfogadható fogyival,hatalmas belső tér,hatékony klima
Dohányos vagyok félig lehúzott ablaknál is kihűti a kocsit. A ventillátoros ülés nagyon jó. Jól eltalált 6-os váltó
Negativumok:gyenge fék, a belső tér anyagai visszalépés az I-esmondihoz képest /hogy tudták a műszerfalboritást úgy megcsinálni,hogy ha megnyomod puha, ha megütőd kopog/ kevés a pakoló rekesz,gyenge lendkerék.
A delphi rendszer, ami nem elterjedt,nem is sokan értenek hozzá.A Gyári motocraft aksi 3,5 évet bírt.
Amiket a szokásos szervíz dolgokon kivül cserélni kelett
Lendkerék-kuplung,kinyomó csapágy. Azóta 20e ment bele és már megint klattyan.
Cr nyomásszabályzó, résolajcsőgarnitúra.első-hátsó stabpálca.
A motorral valami gond mindig volt, a rail nyomásom extrém esetben tul tudott szaladni./elég kellemetlen/
Most egy pár napja az alapjáratom mászkál időnként, hidegen ki akar esni alapjáraton a motor.
vegyesek az érzelmeim a géppel, teljesen makulátlan az egy év során sosem volt.
A fék nem gyenge, hanem a rásegítés nem olyan erős. Aztán nézd meg hogy áll a betéted, mert ha kopott, esetleg a tárcsa már vékonyabb, ezért kell jobban nyomni.
Az én autóm 4,5 éves, a gyári aksi, kuplung, pcsúcs, és így tovább. Ja, 90e.
Az olaszból hozott autók... nem a legjobbak. Én olyat nem nagyon vennék...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4096 Dátum:
2008.06.08 vasárnap, 21:24:51 »
Nekem óra szerint 135.000 km van a verdában, de mivel magyar kereskedőnél vettem, legalább egy 50-70-est hozzá lehet adni. Szóval 180-200 lehet az ótóban. Leheccséges, hogy eredetiek a pcsúcsok?
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4097 Dátum:
2008.06.08 vasárnap, 21:30:24 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.08 vasárnap, 21:24:51
Nekem óra szerint 135.000 km van a verdában, de mivel magyar kereskedőnél vettem, legalább egy 50-70-est hozzá lehet adni. Szóval 180-200 lehet az ótóban. Leheccséges, hogy eredetiek a pcsúcsok?
Van egy papír felragasztva, ha jól emlékszem a szelepdeklire, azon van a négy gyári csúcs száma és vonalkódja.
A csúcsok hátsó oldalán nagyon apró számsor van, ha egyezik akkor gyári.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4098 Dátum:
2008.06.09 hétfő, 08:38:36 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.08 vasárnap, 21:24:51
Nekem óra szerint 135.000 km van a verdában, de mivel magyar kereskedőnél vettem, legalább egy 50-70-est hozzá lehet adni. Szóval 180-200 lehet az ótóban. Leheccséges, hogy eredetiek a pcsúcsok?
Bízzál benne, hogy nem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4099 Dátum:
2008.06.09 hétfő, 09:10:50 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.06.08 vasárnap, 21:24:51
Nekem óra szerint 135.000 km van a verdában, de mivel magyar kereskedőnél vettem, legalább egy 50-70-est hozzá lehet adni. Szóval 180-200 lehet az ótóban. Leheccséges, hogy eredetiek a pcsúcsok?
Szia!
Régi teória, ha valaki használtan venne egy ilyen autót, érdemes előtte egy két információt beszerezni. Alváz-szám alapján szervízes lekérdezés, persze az eladót nem feltétlenül kell beavatni ebbe. Nekem egy totalkárra zúzott 2 éves Mondit kínálgattak, jó áron. ( az eladási ének természetesen másról szólt )
Porlasztó-csúcs lehet az eredeti, nincs kizárva. Ilyet általában szervizek cserél(tek)nek, ma már hallani innen onnan, hogy belevágnak házilag, némi infrastruktúrával felszerelkezve.
Üdv:)
Naplózva
Oldalak:
1
...
75
76
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
88
89
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ