Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:19:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1737034 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 19:33:55 »

Egy ilyen rövid és egyenes csődarab nem tud hosszanti mozgásokat (a két csővég közeledését, távolodását) felvenni. Szerintem. Márpedig a motor billeg. Kéne bele egy kanyar, vagy harmonika, mint a turbócső alsó szakaszán is van.
De csináld meg, azután meglátjuk mit bír.
Én megcsináltam és kb. 15e km t már kibírt benne a talis gyorsulást is! Relhist a megmondhatója, hogy ott kapott a po...jára!  eplus2
Eddig minden OK! kop... kop... kop   
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 19:40:07 »

Sziasztok!!!

Meg tudnátok mondani, hogy a "Sony 6CD-s "  gyári fejegységen van RCA kimenet?Huh?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 19:51:07 »

Sziasztok!!!

Meg tudnátok mondani, hogy a "Sony 6CD-s "  gyári fejegységen van RCA kimenet?Huh?
A Nagynavin nincs így hát ha tippelnem kellen azt mondanám nincs!
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 19:54:10 »

A Nagynavin nincs így hát ha tippelnem kellen azt mondanám nincs!

köszi  wave
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 20:16:05 »

Hali!
Tudna valaki segíteni hogy miért nem lehet bekapcsolni a tempomatot?
Lehet hogy rossz?
De akkor meg miért nem írta ki amikor rálett dugva a service-ben hibakód kiolvasásra?
előre is köszönöm a tippeket
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 20:47:29 »

A kollllléga nagyon jól mondja és hamarabb épül fel a turbónyomás, dinamikusabb lesz az autó. Kb 50-60e ft a csere. Ezek a megoldások 400-500 lovas autóknál beváltak akkor itt is működnek és miért ne működnének.
A motortéri biztosítékokat végre felfedeztem, van benne csipesz. Laza 1 hónap elteltével sikerült felnyitni a motorteret... Wink
Gondoltam akkor megnézem ezt a turbócső bigyót is. Csak azt nem tudtam, hogy mit és hol kell nézni, mert nekem így elég zsúfoltnak tűnt a cuccos ott elöl. Ha felülről ránézek a motorra, akkor látom egyáltalán, vagy valahonnan spec. helyről lehet csak ránézni (pl. pécsi TV torony)? Mit és hol keressek?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 21:01:51 »

Hali!
Tudna valaki segíteni hogy miért nem lehet bekapcsolni a tempomatot?
Lehet hogy rossz?
De akkor meg miért nem írta ki amikor rálett dugva a service-ben hibakód kiolvasásra?
előre is köszönöm a tippeket
Mit értesz azon, hogy nem lehet bekapcsolni? Mikori a Mondeod?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 21:06:09 »

Hali!
Tudna valaki segíteni hogy miért nem lehet bekapcsolni a tempomatot?
Lehet hogy rossz?
De akkor meg miért nem írta ki amikor rálett dugva a service-ben hibakód kiolvasásra?
előre is köszönöm a tippeket
Igen, csatlakozom az előttem szólóhoz. Nem tudod hogy kell bekapcsolni, vagy eddig ment, és most már nem műxik?
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 21:10:12 »

Én megcsináltam és kb. 15e km t már kibírt benne a talis gyorsulást is! Relhist a megmondhatója, hogy ott kapott a po...jára!  eplus2
Eddig minden OK! kop... kop... kop   
Az egész rendszert lecserélted fémcsőre+szilikon csatlekozókra?
Naplózva
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 23:14:15 »

Az egész rendszert lecserélted fémcsőre+szilikon csatlekozókra?
MÉG Nem az egészet, de hamarosan újra beleveselkedem!  eljen Én nem ezt a szilikon csővet használom, Mg. tömlő!  eplus2 Az a tuti! (szerintem)
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2008.05.30 péntek, 08:37:40 »

Hali!
Tudna valaki segíteni hogy miért nem lehet bekapcsolni a tempomatot?
Lehet hogy rossz?
De akkor meg miért nem írta ki amikor rálett dugva a service-ben hibakód kiolvasásra?
előre is köszönöm a tippeket
Ez utólagos beszerelés, ugye?
Nálam két dolog volt: tempomat biztosíték, illetve a fékpedál kapcsoló. Utóbbi pöckét ki kell teljesen húzni, és a kapcsolót benyomott fékpedál mellett kel betenni a helyére, majd a pedált nagyon finoman felengedni. Mondjuk az utóbbi hibáját kidobná a komputer.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2008.05.30 péntek, 21:47:21 »

A motortéri biztosítékokat végre felfedeztem, van benne csipesz. Laza 1 hónap elteltével sikerült felnyitni a motorteret... Wink
Gondoltam akkor megnézem ezt a turbócső bigyót is. Csak azt nem tudtam, hogy mit és hol kell nézni, mert nekem így elég zsúfoltnak tűnt a cuccos ott elöl. Ha felülről ránézek a motorra, akkor látom egyáltalán, vagy valahonnan spec. helyről lehet csak ránézni (pl. pécsi TV torony)? Mit és hol keressek?
Mit ad Isten... Pár napja beszélgetünk itt a turbócső repedésről, és mit gondoltok mi történt?  rinya
Grazból jöttem hazafelé, és azt láttam, hogy aki mögöttem jön, az kicsit lemarad. Gyorsítás = füstfelő. Erő nuku. Emelkedőnek vissza kellett váltani. Meg a korábban írt ingadozó fordulatszámot is ez magyarázza. Mikor erőködik a motor, bizonyos fordulatszámokon akkorákat ránt mint állat (persze alacsonyabb fokozatban, ahol ezt át tudja adni az útnak).
Ráadásul olyan lehetetlen a repedés is: a kanyar belső ívén hosszában, 3-4 cm hosszan...
Fater egyből mondta rá a vidéki tuning megoldást: repedt darab kivág, 50-es PVC cső beilleszt, 2 bilincs, kész. Ideiglenesen ez is jó megoldás lehet, ha nem a kanyarban repedt volna ki, meg nem lenne holnap nyitva a Cromax...
Persze ő csak jót akar, egy rossz szavam nem lehet rá!
Kérdés: az alsó bilincshez csak a kocsi alól lehet hozzáférni (takarólemez leszed, befexik alá, és bilincsel)?
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.30 péntek, 21:48:55 írta Rob21 » Naplózva
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2008.05.30 péntek, 22:58:02 »

Mit ad Isten... Pár napja beszélgetünk itt a turbócső repedésről, és mit gondoltok mi történt?  rinya
Grazból jöttem hazafelé, és azt láttam, hogy aki mögöttem jön, az kicsit lemarad. Gyorsítás = füstfelő. Erő nuku. Emelkedőnek vissza kellett váltani. Meg a korábban írt ingadozó fordulatszámot is ez magyarázza. Mikor erőködik a motor, bizonyos fordulatszámokon akkorákat ránt mint állat (persze alacsonyabb fokozatban, ahol ezt át tudja adni az útnak).
Ráadásul olyan lehetetlen a repedés is: a kanyar belső ívén hosszában, 3-4 cm hosszan...
Fater egyből mondta rá a vidéki tuning megoldást: repedt darab kivág, 50-es PVC cső beilleszt, 2 bilincs, kész. Ideiglenesen ez is jó megoldás lehet, ha nem a kanyarban repedt volna ki, meg nem lenne holnap nyitva a Cromax...
Persze ő csak jót akar, egy rossz szavam nem lehet rá!
Kérdés: az alsó bilincshez csak a kocsi alól lehet hozzáférni (takarólemez leszed, befexik alá, és bilincsel)?
Szerintem igen!  Bár ha nőgyógyász kezed vannak, lehet megér egy próbát!  eplus2  ( esélytelen!!!)
Megemeled, motorvédő le, befexik, bilincs kilazít....... Jó lesz, készűlj!  eplus2
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2008.05.31 szombat, 07:33:58 »

Szerintem igen!  Bár ha nőgyógyász kezed vannak, lehet megér egy próbát!  eplus2  ( esélytelen!!!)
Megemeled, motorvédő le, befexik, bilincs kilazít....... Jó lesz, készűlj!  eplus2
Hát az érdekes lesz! Ha megemelem, akkor hogy fexek be alá? Ki fogja tartani a kocsit?  nyes
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2008.05.31 szombat, 14:49:38 »

Hát az érdekes lesz! Ha megemelem, akkor hogy fexek be alá? Ki fogja tartani a kocsit?  nyes
Hogy törne le a keze annak a szerelőnek, aki az alsó bilincset vízszintes helyzetbe állította! De bő 3 óra után megtörtént a csere. Legközelebb fél óra lesz csak, mert a bilincs már úgy áll, mint Katiban a gyerek!
Egyébként elmehetnék nőgyógyásznak, mert csak felülről tudtam meglazítani a rohadt bilincset...  taps
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 18:55:53 »

Hogy törne le a keze annak a szerelőnek, aki az alsó bilincset vízszintes helyzetbe állította! De bő 3 óra után megtörtént a csere. Legközelebb fél óra lesz csak, mert a bilincs már úgy áll, mint Katiban a gyerek!
Egyébként elmehetnék nőgyógyásznak, mert csak felülről tudtam meglazítani a rohadt bilincset...  taps
Valami ki képes cikk születhetne erről, mert elég sok embernek adódott már ez a hiba... eljen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2008.06.03 kedd, 17:16:06 »

Valami ki képes cikk születhetne erről, mert elég sok embernek adódott már ez a hiba... eljen
Sajnos már késő... Ha előbb szóltatok volna, fotografálhattam volna  rinya

Mindenesetre miután kész lett, még rengeteg füst jött a kipufogóból! Gondolom ez valamennyire normális, mert a kipufogórendszer még tele volt. Egy padlógáz kettesben, és olyan sűrű fekete füst jött ki hátul, hogy a mögöttem jövő majdnem satuzott.

A turbócső belül csupa dzsuva volt (olajos kormos füstös akármilyen). Ez a cső jön ugye felfelé az interkúlerből, de előtte még van valami fix csődarab egy akármilyen érzékelővel. Na gondolom mind az érzékelő, mind pedig az interkúler ilyen dzsuvás lehet belül. Gondolom ez nem normális, mert így az érzékelő mit érzékel, az interpol pedig milyen hatásfokkal dolgozik? Mindez azé van, mert a kipufogógáz vissza van vezetve a töltőlevegőbe? Ha igen, akkor ez üzemszerűen dzsuvás? Vagy a turbóból jönne az olaj, és akkor gáz van?
Gondolom érdemes lenne kipucolni, csak kérdés, hogy meddig tartana a nagy rend és tisztaság...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2008.06.03 kedd, 17:48:13 »

A turbócső belül csupa dzsuva volt (olajos kormos füstös akármilyen). Ez a cső jön ugye felfelé az interkúlerből, de előtte még van valami fix csődarab egy akármilyen érzékelővel. Na gondolom mind az érzékelő, mind pedig az interkúler ilyen dzsuvás lehet belül. Gondolom ez nem normális, mert így az érzékelő mit érzékel, az interpol pedig milyen hatásfokkal dolgozik? Mindez azé van, mert a kipufogógáz vissza van vezetve a töltőlevegőbe? Ha igen, akkor ez üzemszerűen dzsuvás? Vagy a turbóból jönne az olaj, és akkor gáz van?
Gondolom érdemes lenne kipucolni, csak kérdés, hogy meddig tartana a nagy rend és tisztaság...
Ha Rob21 kocsijában ilyen retek van, akkor gondolom az enyémben is lehet... Ha ezen a ponton a levegő ilyan akadályokba ütközik, az okozhat fogyasztás növekedést?
Oda akarok kilukadni, hogyha az egész levegő utat kitisztítom (elméleti kérdés, mert lövésem nincs hogy álljak neki), az jót tehet a fogyinak, illetve a szívósori nyomás helyreállításának?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2008.06.03 kedd, 18:27:19 »

Ha Rob21 kocsijában ilyen retek van, akkor gondolom az enyémben is lehet... Ha ezen a ponton a levegő ilyan akadályokba ütközik, az okozhat fogyasztás növekedést?
Oda akarok kilukadni, hogyha az egész levegő utat kitisztítom (elméleti kérdés, mert lövésem nincs hogy álljak neki), az jót tehet a fogyinak, illetve a szívósori nyomás helyreállításának?
Ha egyszer jól megűznéd a járgányt, az megcsinálná a takarítást és helyre állna a fogyasztásod is.  eljen
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2008.06.03 kedd, 19:26:25 »

Ha Rob21 kocsijában ilyen retek van, akkor gondolom az enyémben is lehet... Ha ezen a ponton a levegő ilyan akadályokba ütközik, az okozhat fogyasztás növekedést?
Oda akarok kilukadni, hogyha az egész levegő utat kitisztítom (elméleti kérdés, mert lövésem nincs hogy álljak neki), az jót tehet a fogyinak, illetve a szívósori nyomás helyreállításának?
Ha fordítva indítod be a motort, akkor a beömlőrendszerbe kerülő forró kipufogógázok kiégetik a retket a csövekből, vagy nem?  nyes
Egyébként mit mér az a turbócső alatti kütyü? Levegőhőmérsékletet? Áramlást? Színt? Szagot?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2008.06.03 kedd, 22:51:44 »

A turbócső belül csupa dzsuva volt (olajos kormos füstös akármilyen). Ez a cső jön ugye felfelé az interkúlerből, de előtte még van valami fix csődarab egy akármilyen érzékelővel. Na gondolom mind az érzékelő, mind pedig az interkúler ilyen dzsuvás lehet belül. Gondolom ez nem normális, mert így az érzékelő mit érzékel, az interpol pedig milyen hatásfokkal dolgozik? Mindez azé van, mert a kipufogógáz vissza van vezetve a töltőlevegőbe? Ha igen, akkor ez üzemszerűen dzsuvás? Vagy a turbóból jönne az olaj, és akkor gáz van?
Gondolom érdemes lenne kipucolni, csak kérdés, hogy meddig tartana a nagy rend és tisztaság...
A töltőlevegő rendszernek nem lenne szabad olajsárosnak lennie. Nagy terhelésnél a turbó csöpögtetheti az olajat, de elvileg nem jelentős mértékben. Nekem 120eKm után sem volt olajsáros a turbócső belseje.
Ki kellene tisztítani a levegőrendszert.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2008.06.03 kedd, 22:54:18 »

Ha fordítva indítod be a motort,

Akkor nem lesz olajnyomás és meg fog állni! szomoru1
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2008.06.03 kedd, 23:00:02 »

Ki kellene tisztítani a levegőrendszert.
Na ezaz, ami valószínű nekem is jót tenne. Undecided
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2008.06.03 kedd, 23:00:16 »

Akkor nem lesz olajnyomás és meg fog állni! szomoru1

2 ütmű Wartburnál működött - 4 hátramenet fokozattal  hehe
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2008.06.03 kedd, 23:01:37 »

Akkor nem lesz olajnyomás és meg fog állni! szomoru1

Újra regisztráltam... ez lesz az új nevem.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2008.06.03 kedd, 23:11:12 »

Újra regisztráltam... ez lesz az új nevem.

Kár volt, mert a profilodba van lehetőség név változtatásra is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2008.06.03 kedd, 23:22:39 »

Kár volt, mert a profilodba van lehetőség név változtatásra is.

komoly? megnézem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2008.06.04 szerda, 00:06:24 »

komoly? megnézem.

Igen! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2008.06.04 szerda, 09:17:56 »

Ha egyszer jól megűznéd a járgányt, az megcsinálná a takarítást és helyre állna a fogyasztásod is.  eljen
Én megűztem Domiét. 180kmh fölé nem ment. mondjuk nem tartósan csak kb 2x5km (M5 bevezető szakasz, a két M0 csomópont között, ahol már nincs 100kmh-s korlátozás)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2008.06.04 szerda, 09:20:22 »

2 ütmű Wartburnál működött - 4 hátramenet fokozattal  hehe
hogy lehet FORDítva beindítani egy motort???  Huh?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2008.06.04 szerda, 09:26:24 »

hogy lehet FORDítva beindítani egy motort???  Huh?

hátramenetbe téve, előre húzva, v tolva. de csak 2 üteműnél, 4üteműnél a szelepvezérlés miatt nem lehet. 4ütemnél a forgás változásával a szívás után kipuff következik, így nincs ami vigye a motort mert a jó anyag ahogy jött úgy megy.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2008.06.04 szerda, 09:31:56 »

hátramenetbe téve, előre húzva, v tolva. de csak 2 üteműnél, 4üteműnél a szelepvezérlés miatt nem lehet. 4ütemnél a forgás változásával a szívás után kipuff következik, így nincs ami vigye a motort mert a jó anyag ahogy jött úgy megy.
eljen
Egyszer csak azért fogok venni egy 2T varjút, hogy ezt kirpóbáljam.  nyes nyes nyes 4 hátrameneti fokozat!  finom
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2008.06.04 szerda, 09:34:12 »

eljen
Egyszer csak azért fogok venni egy 2T varjút, hogy ezt kirpóbáljam.  nyes nyes nyes 4 hátrameneti fokozat!  finom

a zsigulit kb 1/2 óra alatt átalakítom, és még a motor is rendesen fog forogni. nyes nyes nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2008.06.04 szerda, 09:36:57 »

A töltőlevegő rendszernek nem lenne szabad olajsárosnak lennie. Nagy terhelésnél a turbó csöpögtetheti az olajat, de elvileg nem jelentős mértékben. Nekem 120eKm után sem volt olajsáros a turbócső belseje.
Ki kellene tisztítani a levegőrendszert.
Akkor tanácsot kérnék, hogy hogyan érdemes nekiállni. Milyen lötyivel, honnan kezdve, stb.
Vagy menjek visszafelé: turbócső, fém idom, másik cső... Az interkúlert is le kéne hozzá szedni feltételezem. Na de az otthoni módszerekkel leszedhető, vagy ahhoz már komolyabb megbontások kellenek?
Elvileg addig kéne visszafelé menni, amíg dzsuvát találok, iga?
A turbócső fölött a beömlősoron az a nagy bigyula az EGR szelep? Azt is ki kéne pucolni?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2008.06.04 szerda, 09:44:31 »

Akkor tanácsot kérnék, hogy hogyan érdemes nekiállni. Milyen lötyivel, honnan kezdve, stb.
Vagy menjek visszafelé: turbócső, fém idom, másik cső... Az interkúlert is le kéne hozzá szedni feltételezem. Na de az otthoni módszerekkel leszedhető, vagy ahhoz már komolyabb megbontások kellenek?
Elvileg addig kéne visszafelé menni, amíg dzsuvát találok, iga?
A turbócső fölött a beömlősoron az a nagy bigyula az EGR szelep? Azt is ki kéne pucolni?

Az. Azt is pucold ki és a szívósort is. A vastag gumi turbócső az EGR (kipuf visszavezetés) előtt van és a csőben túlnyomás van, úgyhogy ha az olajos, akkor az olaj a feltöltőtől jöhet szerintem.

Én féktisztítóval csináltam és a szívósortól kellene kezdeni visszafelé (szívósor, egr, turbócső stb.) Mondjuk ha a turbócső olajsáros, akkor az is lesz megint szerintem...

Az én tapasztalatom az, hogy a kipuf visszavezetésből jön a korom (amit az egr kis szelepén jó vastagon le tud rakódni) és a turbócsőből az olaj, így lesz az egr nagy átmérőjű részén és a szívósorban olajsár.
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.04 szerda, 09:50:40 írta SSanya » Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2008.06.04 szerda, 09:47:21 »

Akkor tanácsot kérnék, hogy hogyan érdemes nekiállni. Milyen lötyivel, honnan kezdve, stb.
Vagy menjek visszafelé: turbócső, fém idom, másik cső... Az interkúlert is le kéne hozzá szedni feltételezem. Na de az otthoni módszerekkel leszedhető, vagy ahhoz már komolyabb megbontások kellenek?
Elvileg addig kéne visszafelé menni, amíg dzsuvát találok, iga?
A turbócső fölött a beömlősoron az a nagy bigyula az EGR szelep? Azt is ki kéne pucolni?

ha ki akarod tisztítani rendesen, nem csak láccati kezelés akkor az összes csövet kiszeded (turbotól a szívósorig) és brigéciollal jó erős üvegmosókefével ki lehet sikálni (sok türelemmel). a coolert érdemes leadni valami szakosodott műhelynek (hűtőjavító) tisztításra. otthon is kivehető a hűtőrács eltávolítása után. az a "nagybigyula" amire a gumicső megy, és csavarral van a szívósoron az az EGR. azt is érdemes kipucolni, és ledugózni Wink valamint a szívósort is leszerelés után.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2008.06.04 szerda, 12:56:38 »

ha ki akarod tisztítani rendesen, nem csak láccati kezelés akkor az összes csövet kiszeded (turbotól a szívósorig) és brigéciollal jó erős üvegmosókefével ki lehet sikálni (sok türelemmel). a coolert érdemes leadni valami szakosodott műhelynek (hűtőjavító) tisztításra. otthon is kivehető a hűtőrács eltávolítása után. az a "nagybigyula" amire a gumicső megy, és csavarral van a szívósoron az az EGR. azt is érdemes kipucolni, és ledugózni Wink valamint a szívósort is leszerelés után.
Hú vazze, hát ez nem kis meló. Legalább egy egész napot rá kéne szánni...
Lenne észrevehető javulás utána (fogyi, póver)? Vagy 1-2 hét múlva kb. ugyanúgy nézne ki, mint most? Mert akkor nem sok haszna lenne.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2008.06.04 szerda, 20:27:49 »

Hú vazze, hát ez nem kis meló. Legalább egy egész napot rá kéne szánni...
Lenne észrevehető javulás utána (fogyi, póver)? Vagy 1-2 hét múlva kb. ugyanúgy nézne ki, mint most? Mert akkor nem sok haszna lenne.

ennek a full takarításnak én nem estem neki az enyémnél, de pl nem is volt olajos a turbocsövem. én kipucoltam az EGR-t, és a szívósort valamint dugót kapott az EGR. azonnal érezhető hatása nem volt, kb 1 - 2 hét múlva vettem észre, h agresszívabban reagál a gázadásra.
ugyanezt érzi stealt is, aztán van olyan a fórumon aki + nem. tisztítani sztem mindenképp érdemes, és ha EU3 motorod van akkor a dugózáson se gondolkodj 1 percet se.
ami biztos, én végig fogom bontani a turbocsövet és a leírt módon kitakarítom magamnak. sokáig tart? ... és aztán!? rá kell szánni az időt mert szerintem mindenképp megéri. már maga a tudat is nagyonjó érzés, h tiszta a rendszer  Wink
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2008.06.04 szerda, 20:36:38 »

ma 13000 Ft-ér láttam kromakszba faceliftes első lököst wow1 wow1 wow1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2008.06.06 péntek, 00:37:12 »

Most jut eszembe, hogy mikor a turbócső csere után berúgtam a motort, a kocsi még az emelőn volt, elkezdett forogni a bal első kerék! Persze üresben volt, így nem tudtam mire vélni. A jobb oldal meg sem moccant. Mikor kézzel lefogtam a kereket, utána már nem forgott tovább.
Mi a csuda lehetett ez? Kozmikus erő? Vagy a kuplung és a váltó eccerre nem kóser, és szövetkeztek a difiművel is?  Huh?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2008.06.06 péntek, 06:26:05 »

annyit volt szó a turbocsőről, h ma én is mehetek cserélni szomoru1 a 7en gondolkoztam rajta, az itteni írások alapján, h csináltatok fémből csak elképzelésem se volt, h honnan szerzek mintát az ívek miatt ... az autóm megoldotta rinya
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2008.06.06 péntek, 08:23:26 »

ma 13000 Ft-ér láttam kromakszba faceliftes első lököst wow1 wow1 wow1
Biztos eredeti ford volt, egyenesen kínából eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2008.06.06 péntek, 09:29:42 »

Most jut eszembe, hogy mikor a turbócső csere után berúgtam a motort, a kocsi még az emelőn volt, elkezdett forogni a bal első kerék! Persze üresben volt, így nem tudtam mire vélni. A jobb oldal meg sem moccant. Mikor kézzel lefogtam a kereket, utána már nem forgott tovább.
Mi a csuda lehetett ez? Kozmikus erő? Vagy a kuplung és a váltó eccerre nem kóser, és szövetkeztek a difiművel is?  Huh?

A difi már csak ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2008.06.07 szombat, 19:23:54 »

Hát 1 éve vettem a mostani mondimat.
Egy kis értékelés. Elötte 1,8td ghia kombim volt,5 évig,250e környékén vettem 400e környékén adtam el,95,12havi volt.Nagyon megvoltam elégedve vele,Talán egy 15 ló kellet volna bele az előzésekhez.
A mostani 2004.05 havi kombi ghia, biznisz felszereltséggel,tehát egy jól felszerelt darab.TDCI
Vételkor az órában 75e volt, nyilvánvaló minimum a duplája igaz, olaszból való.
Pozitivumok:
Hibátlan útfekvés,prima kormányozhatóság,bivalyerős motor elfogadható fogyival,hatalmas belső tér,hatékony klima     
Dohányos vagyok félig lehúzott ablaknál is kihűti a kocsit. A ventillátoros ülés nagyon jó. Jól eltalált 6-os váltó

Negativumok:gyenge fék, a belső tér anyagai visszalépés az I-esmondihoz képest /hogy tudták a műszerfalboritást úgy megcsinálni,hogy ha megnyomod puha, ha megütőd kopog/ kevés a pakoló rekesz,gyenge lendkerék.
A delphi rendszer, ami nem elterjedt,nem is sokan értenek hozzá.A Gyári motocraft aksi 3,5 évet bírt.

Amiket a szokásos szervíz dolgokon kivül cserélni kelett

Lendkerék-kuplung,kinyomó csapágy. Azóta 20e ment bele és már megint klattyan.
Cr nyomásszabályzó, résolajcsőgarnitúra.első-hátsó stabpálca.

A motorral valami gond mindig volt, a rail nyomásom extrém esetben tul tudott szaladni./elég kellemetlen/
Most egy pár napja az alapjáratom mászkál időnként, hidegen ki akar esni alapjáraton a motor.

vegyesek az érzelmeim a géppel, teljesen makulátlan az egy év során sosem volt.
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.07 szombat, 19:47:01 írta Gyurka » Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 18:48:19 »

Hát 1 éve vettem a mostani mondimat.
Egy kis értékelés. Elötte 1,8td ghia kombim volt,5 évig,250e környékén vettem 400e környékén adtam el,95,12havi volt.Nagyon megvoltam elégedve vele,Talán egy 15 ló kellet volna bele az előzésekhez.
A mostani 2004.05 havi kombi ghia, biznisz felszereltséggel,tehát egy jól felszerelt darab.TDCI
Vételkor az órában 75e volt, nyilvánvaló minimum a duplája igaz, olaszból való.
Pozitivumok:
Hibátlan útfekvés,prima kormányozhatóság,bivalyerős motor elfogadható fogyival,hatalmas belső tér,hatékony klima     
Dohányos vagyok félig lehúzott ablaknál is kihűti a kocsit. A ventillátoros ülés nagyon jó. Jól eltalált 6-os váltó

Negativumok:gyenge fék, a belső tér anyagai visszalépés az I-esmondihoz képest /hogy tudták a műszerfalboritást úgy megcsinálni,hogy ha megnyomod puha, ha megütőd kopog/ kevés a pakoló rekesz,gyenge lendkerék.
A delphi rendszer, ami nem elterjedt,nem is sokan értenek hozzá.A Gyári motocraft aksi 3,5 évet bírt.

Amiket a szokásos szervíz dolgokon kivül cserélni kelett

Lendkerék-kuplung,kinyomó csapágy. Azóta 20e ment bele és már megint klattyan.
Cr nyomásszabályzó, résolajcsőgarnitúra.első-hátsó stabpálca.

A motorral valami gond mindig volt, a rail nyomásom extrém esetben tul tudott szaladni./elég kellemetlen/
Most egy pár napja az alapjáratom mászkál időnként, hidegen ki akar esni alapjáraton a motor.

vegyesek az érzelmeim a géppel, teljesen makulátlan az egy év során sosem volt.
Az enyém sem 100-as,valami mindig van. Ha valaki tökéletes autót akar, az vegyen Suzuki Swiftet  nyes Abba csak tankolni kell, meg olajat cserélni.
Ami engem illet, a kuplungtól meg a porlasztócsúcsoktól félek leginkább, mert állítólag ezek a legdrágább "típushibái" az újabb kéményrél Mondeóknak.
A tuningon még gondolkozom, mert a lentiekből azt látom, hogy jó, ha van, de asse baj, ha nincs...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 19:47:51 »

Hát 1 éve vettem a mostani mondimat.
Egy kis értékelés. Elötte 1,8td ghia kombim volt,5 évig,250e környékén vettem 400e környékén adtam el,95,12havi volt.Nagyon megvoltam elégedve vele,Talán egy 15 ló kellet volna bele az előzésekhez.
A mostani 2004.05 havi kombi ghia, biznisz felszereltséggel,tehát egy jól felszerelt darab.TDCI
Vételkor az órában 75e volt, nyilvánvaló minimum a duplája igaz, olaszból való.
Pozitivumok:
Hibátlan útfekvés,prima kormányozhatóság,bivalyerős motor elfogadható fogyival,hatalmas belső tér,hatékony klima     
Dohányos vagyok félig lehúzott ablaknál is kihűti a kocsit. A ventillátoros ülés nagyon jó. Jól eltalált 6-os váltó

Negativumok:gyenge fék, a belső tér anyagai visszalépés az I-esmondihoz képest /hogy tudták a műszerfalboritást úgy megcsinálni,hogy ha megnyomod puha, ha megütőd kopog/ kevés a pakoló rekesz,gyenge lendkerék.
A delphi rendszer, ami nem elterjedt,nem is sokan értenek hozzá.A Gyári motocraft aksi 3,5 évet bírt.

Amiket a szokásos szervíz dolgokon kivül cserélni kelett

Lendkerék-kuplung,kinyomó csapágy. Azóta 20e ment bele és már megint klattyan.
Cr nyomásszabályzó, résolajcsőgarnitúra.első-hátsó stabpálca.

A motorral valami gond mindig volt, a rail nyomásom extrém esetben tul tudott szaladni./elég kellemetlen/
Most egy pár napja az alapjáratom mászkál időnként, hidegen ki akar esni alapjáraton a motor.

vegyesek az érzelmeim a géppel, teljesen makulátlan az egy év során sosem volt.


A fék nem gyenge, hanem a rásegítés nem olyan erős. Aztán nézd meg hogy áll a betéted, mert ha kopott, esetleg a tárcsa már vékonyabb, ezért kell jobban nyomni.
Az én autóm 4,5 éves, a gyári aksi, kuplung, pcsúcs, és így tovább. Ja, 90e.
Az olaszból hozott autók... nem a legjobbak. Én olyat nem nagyon vennék...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 21:24:51 »

Nekem óra szerint 135.000 km van a verdában, de mivel magyar kereskedőnél vettem, legalább egy 50-70-est hozzá lehet adni. Szóval 180-200 lehet az ótóban. Leheccséges, hogy eredetiek a pcsúcsok?
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 21:30:24 »

Nekem óra szerint 135.000 km van a verdában, de mivel magyar kereskedőnél vettem, legalább egy 50-70-est hozzá lehet adni. Szóval 180-200 lehet az ótóban. Leheccséges, hogy eredetiek a pcsúcsok?

Van egy papír felragasztva, ha jól emlékszem a szelepdeklire, azon van a négy gyári csúcs száma és vonalkódja.
A csúcsok hátsó oldalán nagyon apró számsor van, ha egyezik akkor gyári. smile
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 08:38:36 »

Nekem óra szerint 135.000 km van a verdában, de mivel magyar kereskedőnél vettem, legalább egy 50-70-est hozzá lehet adni. Szóval 180-200 lehet az ótóban. Leheccséges, hogy eredetiek a pcsúcsok?
Bízzál benne, hogy nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 09:10:50 »

Nekem óra szerint 135.000 km van a verdában, de mivel magyar kereskedőnél vettem, legalább egy 50-70-est hozzá lehet adni. Szóval 180-200 lehet az ótóban. Leheccséges, hogy eredetiek a pcsúcsok?
Szia!
Régi teória, ha valaki használtan venne egy ilyen autót, érdemes előtte egy két információt beszerezni. Alváz-szám alapján szervízes lekérdezés, persze az eladót nem feltétlenül kell beavatni ebbe. Nekem egy totalkárra zúzott 2 éves Mondit kínálgattak, jó áron. ( az eladási ének természetesen másról szólt )
Porlasztó-csúcs lehet az eredeti, nincs kizárva. Ilyet általában szervizek cserél(tek)nek, ma már hallani innen onnan, hogy belevágnak házilag, némi infrastruktúrával felszerelkezve.
Üdv:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.