Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 21:01:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1730827 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2005.11.21 hétfő, 20:01:00 »

OK sorry, mindenkitől, utánanéztem és 2003-és 2004 év vége közt gyártott 115lovas TDCI-ket gyártották 6gangos váltóval.De az is csak Trendtől volt,Ambientében nem,mindenesetre a most már nem lehet kapni 115loavas már csak 6gangost.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2005.11.21 hétfő, 20:03:00 »

Úgyhogy még lehet gyúrni a lovakra,mégegy1x bocsi a téves risztásért
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2005.11.21 hétfő, 20:16:00 »

Úgyhogy még lehet gyúrni a lovakra,mégegy1x bocsi a téves risztásért
Razsa  
Már kezdtem ˝megijedni˝, hogy 130 lovast vettem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2005.11.21 hétfő, 20:29:00 »

Razsa  
Már kezdtem ˝megijedni˝, hogy 130 lovast vettem.
Köszi megkaptam a képek nélkülit. Ezek szerint vannak képek is.
Még 1x gratula hozzá!!  
És az a lábtér világítás az hol van? ( a lábtérnél....)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2005.11.21 hétfő, 20:34:00 »

Köszi megkaptam a képek nélkülit. Ezek szerint vannak képek is.
Még 1x gratula hozzá!!  
És az a lábtér világítás az hol van? ( a lábtérnél....)
Tamas
Ha benézel a kesztyűtartó alá középen. A bal oldalon is azon a tájékon találod.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2005.11.21 hétfő, 23:19:00 »

A kombinál - ha kinyitjuk az 5. ajtót fenn a zsanérok között van két db. gumi gégecső- a baloldaliban mennek a vezetékek a jobb oldaliban a mosónak a csöve - na nekem a vezetékes gégecső gyári száma kellene.
 
Amit a Fordban kaptam hozzá az nem is ugyan olyan mint volt -    
mást hozott rá a katalógus esetleg ha képet tudna valaki mellékelni hogy a 2001 utániakon olyan van-e mint nekem eredetileg, vagy olyan amit most kaptam.. köszi
 
Landser
Landser,
 
holnap megnézem, lefényképezem Neked. 2001 -es és 2004 -esen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2005.11.21 hétfő, 23:22:00 »

scratch!
A ködlámpa kivételéhez honnan kezdjek hozzá? Alulról, vagy a jobb oldali kerékív műanyag borítását bontsam meg?
gax,
 
én még MK3 -on soha nem vettem ki, csak MK2 -őn. Nézz bele a használatiba, ott le van írva.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2005.11.22 kedd, 07:14:00 »

Tamas
Ha benézel a kesztyűtartó alá középen. A bal oldalon is azon a tájékon találod.
Köszi várom.
A számokat is leírnád nekem róluk-- hálás lennék.
 
Üdv Landser
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2005.11.22 kedd, 07:17:00 »

Megint elnyomtam.
ezt szintén Scratch üzenetére szántam válaszul.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2005.11.22 kedd, 18:10:00 »

A kombinál - ha kinyitjuk az 5. ajtót fenn a zsanérok között van két db. gumi gégecső- a baloldaliban mennek a vezetékek a jobb oldaliban a mosónak a csöve - na nekem a vezetékes gégecső gyári száma kellene.
 
Amit a Fordban kaptam hozzá az nem is ugyan olyan mint volt -    
mást hozott rá a katalógus esetleg ha képet tudna valaki mellékelni hogy a 2001 utániakon olyan van-e mint nekem eredetileg, vagy olyan amit most kaptam.. köszi
 
Landser
Landser,
 
2001 -es kombin ilyen:
 

 
Ezek vannak ráírva:
 
97BG-14603-HB
7235-8932 TY 1 4
 
Ha itthon lesz faterom, megnézem az ővén is, ha ez nem jó. Neki 2004 -es van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2005.11.22 kedd, 18:39:00 »

Köszi.
Pont ez az, nekem egy ilyan genya kellene A Fordban erre a számra nem hozott semmit az EPC.
Helyette kaptam ezt:

 

 

 
De ez sokkal hosszab és vékonyabb -ilyen lenne már az újakon?
Nem hinném - de minden képpen kiváncsi vagyok, hogy 2004-ben milyen van és mi a számozása.
 
Várom a 2004-esröl az infót..
 
A segítségedet hálásan köszönöm.
 
Üdv Landser
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2005.11.22 kedd, 18:54:00 »

Nem az 5 ajtósokban van ilyen?
Akinek 5 ajtós van III-ból megnézné nekem.. THX
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2005.11.22 kedd, 19:14:00 »

Köszi.
Pont ez az, nekem egy ilyan genya kellene A Fordban erre a számra nem hozott semmit az EPC.
Helyette kaptam ezt:

 

 

 
De ez sokkal hosszab és vékonyabb -ilyen lenne már az újakon?
Nem hinném - de minden képpen kiváncsi vagyok, hogy 2004-ben milyen van és mi a számozása.
 
Várom a 2004-esröl az infót..
 
A segítségedet hálásan köszönöm.
 
Üdv Landser
Valami bontóbol nem tudsz ilyet szerezni?Aproneten két kolléga is hirdetett bontott mondeo cuccokat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2005.11.22 kedd, 21:18:00 »

Landser,
 
2001 -es kombin ilyen:
 

 
Ezek vannak ráírva:
 
97BG-14603-HB
7235-8932 TY 1 4
 
Ha itthon lesz faterom, megnézem az ővén is, ha ez nem jó. Neki 2004 -es van.
Landser,
 
2004 -es kombin ilyen:
 

 
Ezek vannak ráírva:
 
97BG-14603-HC
7235-8932 TK 5
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2005.11.22 kedd, 22:42:00 »

Köszi.
Pont ez az, nekem egy ilyan genya kellene A Fordban erre a számra nem hozott semmit az EPC.
Helyette kaptam ezt:

 

 

 
De ez sokkal hosszab és vékonyabb -ilyen lenne már az újakon?
Nem hinném - de minden képpen kiváncsi vagyok, hogy 2004-ben milyen van és mi a számozása.
 
Várom a 2004-esröl az infót..
 
A segítségedet hálásan köszönöm.
 
Üdv Landser
Ez ami a Te képeiden van, nem olyan. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2005.11.22 kedd, 22:46:00 »

Köszi.
Pont ez az, nekem egy ilyan genya kellene A Fordban erre a számra nem hozott semmit az EPC.
Helyette kaptam ezt:

 

 

 
De ez sokkal hosszab és vékonyabb -ilyen lenne már az újakon?
Nem hinném - de minden képpen kiváncsi vagyok, hogy 2004-ben milyen van és mi a számozása.
 
Várom a 2004-esröl az infót..
 
A segítségedet hálásan köszönöm.
 
Üdv Landser
A Scratch által beírt számból látszik, hogy ez egy '97-es alkatrész, tehát MK2-nél kell keresni. Finis kód: 1096921. Szerintem ez kell Neked.
Viszont érdekes, hogy MK3-hoz 1S7T 14603 CCC/CCD számú, 1117097 Finis kódú cuccot ír a "picimacska".
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2005.11.23 szerda, 06:01:00 »

Jó reggelt mindenkinek! A kesztyűtartóban nem világít a kis lámpa, izzó jónak tűnik, hol keressem a hibát?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2005.11.23 szerda, 07:27:00 »

Scratsh és Petya!
 
Köszönöm a segítséget.
Látom egy MK II örökség után kell ma kajtatnom.
De valóban MK3-hoz 1S7T 14603 CCC/CCD számú, 1117097 Finis kódú gumibiszbaszt ír az EPC - meg is kaptam. Cheesy
Miutám megláttam  nem is engedtem beépíteni a Fordosoknak. Inkább mondtam nekik hogy keresek bontottan- de ezt nem rakatom bele...
 
1000 hála a segítségért.
THX Landser
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2005.11.23 szerda, 09:32:00 »

Urak!
 
Az ülésfűtéshez lenne kérdésem.
Tegnap este úgy adódott, hogy ca. 5 percig ketyegett a gép mielőtt elindultam volna. Indításnál iziben belöktem az ülésfűtést (hideg a bőr, de marhára   ). Az tűnt fel, hogy addig amég be nem ültem el se indult. Én legalábbis úgy éreztem.  
Lehetséges, hogy csak akkor kezd el fűteni, ha bent ülök vagy ha már halad a kocsi? A régi off roveremben tök jó volt, hogy amíg melegedett a motor, az ülés is egész kellemes meleg lett (pedig az nem is bőr volt).
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2005.11.23 szerda, 10:25:00 »

Scratsh és Petya!
 
Köszönöm a segítséget.
Látom egy MK II örökség után kell ma kajtatnom.
De valóban MK3-hoz 1S7T 14603 CCC/CCD számú, 1117097 Finis kódú gumibiszbaszt ír az EPC - meg is kaptam. Cheesy
Miutám megláttam  nem is engedtem beépíteni a Fordosoknak. Inkább mondtam nekik hogy keresek bontottan- de ezt nem rakatom bele...
 
1000 hála a segítségért.
THX Landser
De mi lett az eredetivel, hogy ki kell cserélni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2005.11.23 szerda, 10:37:00 »

Jó reggelt mindenkinek! A kesztyűtartóban nem világít a kis lámpa, izzó jónak tűnik, hol keressem a hibát?
Nézd meg a zárást érzékelő kapcsolót. A kesztyűtartó fedél bal alja körül van. Benyomja ha zárva van, akkor nem világít. Lehet jobban megtalálod ha kiveszed az egész tartót.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2005.11.23 szerda, 15:20:00 »

Jó reggelt mindenkinek! A kesztyűtartóban nem világít a kis lámpa, izzó jónak tűnik, hol keressem a hibát?
A helyzetjelző is égett, amikor nézted?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2005.11.23 szerda, 15:21:00 »

Urak!
 
Az ülésfűtéshez lenne kérdésem.
Tegnap este úgy adódott, hogy ca. 5 percig ketyegett a gép mielőtt elindultam volna. Indításnál iziben belöktem az ülésfűtést (hideg a bőr, de marhára   ). Az tűnt fel, hogy addig amég be nem ültem el se indult. Én legalábbis úgy éreztem.  
Lehetséges, hogy csak akkor kezd el fűteni, ha bent ülök vagy ha már halad a kocsi? A régi off roveremben tök jó volt, hogy amíg melegedett a motor, az ülés is egész kellemes meleg lett (pedig az nem is bőr volt).
Sztem ez már súlyérzékelős system... Tényleg nem műxik akkor, ha nem ül ott senki.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2005.11.23 szerda, 17:21:00 »

Sztem ez már súlyérzékelős system... Tényleg nem műxik akkor, ha nem ül ott senki.
Kár . Most a hűvösebb időben jó lenne a finom, meleg ülésbe zuttyanni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2005.11.23 szerda, 21:55:00 »

Vki szereltetett már be utólag ülésfûtést??? Vhol láttam, hogy 40-50e-ért berakják majdnbem mindegyik típusba, Tapasztalat??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2005.11.23 szerda, 22:10:00 »

Sziasztok! A kesztyűtartó világítása megoldódott, az izzó érintkezőjével volt a gond.
További kérdéseim a faceliftes tdci kombival kapcsolatosa: azt már írtam, hogy valószínű, h. csal az üzemanyag mérő órám, hiszen a full tele tank után viszonylag hamar elindul lefelé, 250-300 km megtétele után már majdnem fél állást mutat. Ha világít az üzemanyag jelző lámpa, akkor még hány km lehet vele megtenni? Most 700km megtétele után kezdett el világítani. Általában ilyenkor még cca. 100 km-t elmegy. Viszont én örülnék ha egy tankkal 900-1000 km is el lehetne autózni. Van rá esélyem a fent említett mutató csalás miatt, hogy most is hamarább jelez a műszer, mint ahogy azt kellene? Bár ezt egy fullra tankolással egyszerűen le lehet ellenőrizni, de elősször elméleti síkon szeretném megtudni a várható eredményt. Az autót nem hajtittam, még csak most ismerkedek vele. Egyébként melette használok egy céges Nissan Almérát is. Hát a Mondeo fék rendszerét nehezen szokom. Az Alméra sokkal határozotabban fékezi az autót, a Fordnál elég keményen kell nyomni. Egyébkeént a mondeó előtt Focusom volt, és mikor abbál átültem a Mondeóba, már feltűnt a különbség. Lehet az, hogy egy magasabb kategóriás autóban gyengébb fék van, mint márkán belül lejebb Focus ( szerintem )?
Aztán a kormányzás rásegítése is lehetne erősebb, vagy pedig úgy, mint sok kis autónál, hogy a sebesség függvényében, vagy direkt kapcsolóval lehet még a szervóra rásegíteni. Most elég keménynek érzem a kormányzást, és nem olyan direktnek, mint a Focusnál. Az szinte azonnal reagált a kormány mozdulatra, a mondeonál pedig érzek egyfajta holt teret. Ezek tudatosan vannak így, vagy csak én nem vagyok ehhez hozzászokva, és idővel ez lesz a természetes, és minden más afura? Nektek erről mi a véleményetek, vagy tapasztalataitok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2005.11.23 szerda, 22:14:00 »

A kombi csomagtér részébe hol lehet még plusz hangszórókat beépíteni? Látok ott a két hátsó oszlopon egy-egy lyukacsos műanyag takaró fedelet. Lepattintottam, de úgy látom ott is a hátsó világítás rögzítője lapul, vagy oda lehet tenni hangszórót?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2005.11.23 szerda, 22:16:00 »

Hogyan lehet védeni a hátsó lökhárító tetejét a csomagtartóba való ki-bepakoláskor előfordüló karcolásoktól? Van valami erős fólia, vagy más megoldás?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2005.11.23 szerda, 22:20:00 »

Ma én is voltam az autóval Bosch szervízben. Futóművet állítattam és az olajat illetve szűrőket cseréltettem. Elhoztam én is a régi üa.szűrőt, hogy ha az időm engedi szétbontom, mint Petya, hogy lássam mit "rejt" a belseje. Ja, a szerelő azt mondta, hogy nem öntötte bele mind a 6 liter olajat, csak 5és1/2 litert, hogy reggel hideg motornál nézzem meg a szintet és akkor töltsek rá ha szükséges.  
Tapasztalat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2005.11.23 szerda, 22:36:00 »

Ma én is voltam az autóval Bosch szervízben. Futóművet állítattam és az olajat illetve szűrőket cseréltettem. Elhoztam én is a régi üa.szűrőt, hogy ha az időm engedi szétbontom, mint Petya, hogy lássam mit "rejt" a belseje. Ja, a szerelő azt mondta, hogy nem öntötte bele mind a 6 liter olajat, csak 5és1/2 litert, hogy reggel hideg motornál nézzem meg a szintet és akkor töltsek rá ha szükséges.  
Tapasztalat?
magam cseréltem az olajat,és nekem is ennyi kellett.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2005.11.23 szerda, 22:54:00 »

Sziasztok! A kesztyűtartó világítása megoldódott, az izzó érintkezőjével volt a gond.
További kérdéseim a faceliftes tdci kombival kapcsolatosa: azt már írtam, hogy valószínű, h. csal az üzemanyag mérő órám, hiszen a full tele tank után viszonylag hamar elindul lefelé, 250-300 km megtétele után már majdnem fél állást mutat. Ha világít az üzemanyag jelző lámpa, akkor még hány km lehet vele megtenni? Most 700km megtétele után kezdett el világítani. Általában ilyenkor még cca. 100 km-t elmegy. Viszont én örülnék ha egy tankkal 900-1000 km is el lehetne autózni. Van rá esélyem a fent említett mutató csalás miatt, hogy most is hamarább jelez a műszer, mint ahogy azt kellene? Bár ezt egy fullra tankolással egyszerűen le lehet ellenőrizni, de elősször elméleti síkon szeretném megtudni a várható eredményt. Az autót nem hajtittam, még csak most ismerkedek vele. Egyébként melette használok egy céges Nissan Almérát is. Hát a Mondeo fék rendszerét nehezen szokom. Az Alméra sokkal határozotabban fékezi az autót, a Fordnál elég keményen kell nyomni. Egyébkeént a mondeó előtt Focusom volt, és mikor abbál átültem a Mondeóba, már feltűnt a különbség. Lehet az, hogy egy magasabb kategóriás autóban gyengébb fék van, mint márkán belül lejebb Focus ( szerintem )?
Aztán a kormányzás rásegítése is lehetne erősebb, vagy pedig úgy, mint sok kis autónál, hogy a sebesség függvényében, vagy direkt kapcsolóval lehet még a szervóra rásegíteni. Most elég keménynek érzem a kormányzást, és nem olyan direktnek, mint a Focusnál. Az szinte azonnal reagált a kormány mozdulatra, a mondeonál pedig érzek egyfajta holt teret. Ezek tudatosan vannak így, vagy csak én nem vagyok ehhez hozzászokva, és idővel ez lesz a természetes, és minden más afura? Nektek erről mi a véleményetek, vagy tapasztalataitok?
tamas,
 
szerintem féket nézesd meg.
Kormány ügybe, szerintem semmi baja, de próbálj ki egy másik Mondeo -t is, hogy az is furcsa-e.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2005.11.23 szerda, 22:55:00 »

A kombi csomagtér részébe hol lehet még plusz hangszórókat beépíteni? Látok ott a két hátsó oszlopon egy-egy lyukacsos műanyag takaró fedelet. Lepattintottam, de úgy látom ott is a hátsó világítás rögzítője lapul, vagy oda lehet tenni hangszórót?
tamas,
 
biztos be lehet barkácsolni valamit, de minek?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2005.11.23 szerda, 22:56:00 »

Hogyan lehet védeni a hátsó lökhárító tetejét a csomagtartóba való ki-bepakoláskor előfordüló karcolásoktól? Van valami erős fólia, vagy más megoldás?
tamas,
 
vigyázol rá! Smiley Vagy van ez a kavicsfelverődés elleni erősebb fólia, azzal lehet még védeni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2005.11.23 szerda, 23:40:00 »

Sziasztok! A kesztyűtartó világítása megoldódott, az izzó érintkezőjével volt a gond.
További kérdéseim a faceliftes tdci kombival kapcsolatosa: azt már írtam, hogy valószínű, h. csal az üzemanyag mérő órám, hiszen a full tele tank után viszonylag hamar elindul lefelé, 250-300 km megtétele után már majdnem fél állást mutat. Ha világít az üzemanyag jelző lámpa, akkor még hány km lehet vele megtenni? Most 700km megtétele után kezdett el világítani. Általában ilyenkor még cca. 100 km-t elmegy. Viszont én örülnék ha egy tankkal 900-1000 km is el lehetne autózni. Van rá esélyem a fent említett mutató csalás miatt, hogy most is hamarább jelez a műszer, mint ahogy azt kellene? Bár ezt egy fullra tankolással egyszerűen le lehet ellenőrizni, de elősször elméleti síkon szeretném megtudni a várható eredményt. Az autót nem hajtittam, még csak most ismerkedek vele. Egyébként melette használok egy céges Nissan Almérát is. Hát a Mondeo fék rendszerét nehezen szokom. Az Alméra sokkal határozotabban fékezi az autót, a Fordnál elég keményen kell nyomni. Egyébkeént a mondeó előtt Focusom volt, és mikor abbál átültem a Mondeóba, már feltűnt a különbség. Lehet az, hogy egy magasabb kategóriás autóban gyengébb fék van, mint márkán belül lejebb Focus ( szerintem )?
Aztán a kormányzás rásegítése is lehetne erősebb, vagy pedig úgy, mint sok kis autónál, hogy a sebesség függvényében, vagy direkt kapcsolóval lehet még a szervóra rásegíteni. Most elég keménynek érzem a kormányzást, és nem olyan direktnek, mint a Focusnál. Az szinte azonnal reagált a kormány mozdulatra, a mondeonál pedig érzek egyfajta holt teret. Ezek tudatosan vannak így, vagy csak én nem vagyok ehhez hozzászokva, és idővel ez lesz a természetes, és minden más afura? Nektek erről mi a véleményetek, vagy tapasztalataitok?
Kormány: a Mondeo hosszabb, mint a Focus, így eleve kevésbé direkt a kormányzás.  
 
Fék: egyértelműen jobban fog, mint a Focusé, és ez a nagyobb tömeg miatt indokolt is.
 
(Van összehasonlítási alapom, az öcsémnek Kókusza van.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 00:21:00 »

Kormány: a Mondeo hosszabb, mint a Focus, így eleve kevésbé direkt a kormányzás.  
 
Fék: egyértelműen jobban fog, mint a Focusé, és ez a nagyobb tömeg miatt indokolt is.
 
(Van összehasonlítási alapom, az öcsémnek Kókusza van.)
Meg esetleg a téligumi is egy kicsit ront az érzésen...
A fék rásegítése a mondeónál nem a legnagyobb, pl a fiestáét könnyebb nyomni, de ez nem baj, engem abszolúte nem zavar.
A szervó rásegítése sebességfüggő.
Én kb 900 kilométertszoktam lemenni egy tankkal (800-1060), de hogy az ezret elérd, igencsak óvatosan kell autózni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 10:21:00 »

Ma én is voltam az autóval Bosch szervízben. Futóművet állítattam és az olajat illetve szűrőket cseréltettem. Elhoztam én is a régi üa.szűrőt, hogy ha az időm engedi szétbontom, mint Petya, hogy lássam mit "rejt" a belseje. Ja, a szerelő azt mondta, hogy nem öntötte bele mind a 6 liter olajat, csak 5és1/2 litert, hogy reggel hideg motornál nézzem meg a szintet és akkor töltsek rá ha szükséges.  
Tapasztalat?
Háááááát,nem is tudom.MKIII-ba 6,5 liter olaj kell.Olajcserénél legalább egy fél óráig csöpögtetni kell az olajat,sőt nem árt egy motoröblítő adalékot előtte beletenni.
Miután a csöpögés megállt,nekem 6 litert simán beleöntöttek,utánna következett a szintmérés./Persze közben beindították az autót./Aztán szép lassan felvette még az 5 decit.És így van a nívópálca max.szintjén az olajam.
A gyári adatok szerint is 6.5 liter olaj kell bele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 20:14:00 »

Háááááát,nem is tudom.MKIII-ba 6,5 liter olaj kell.Olajcserénél legalább egy fél óráig csöpögtetni kell az olajat,sőt nem árt egy motoröblítő adalékot előtte beletenni.
Miután a csöpögés megállt,nekem 6 litert simán beleöntöttek,utánna következett a szintmérés./Persze közben beindították az autót./Aztán szép lassan felvette még az 5 decit.És így van a nívópálca max.szintjén az olajam.
A gyári adatok szerint is 6.5 liter olaj kell bele.
Motorfüggő. Az enyémbe pl. 5.5 liter kell.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 21:29:00 »

Motorfüggő. Az enyémbe pl. 5.5 liter kell.
Az enyémbe is 5,5 liter kell. Megvettem a 6 litert, kimaradt fél liter...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 22:18:00 »

Háááááát,nem is tudom.MKIII-ba 6,5 liter olaj kell.Olajcserénél legalább egy fél óráig csöpögtetni kell az olajat,sőt nem árt egy motoröblítő adalékot előtte beletenni.
Miután a csöpögés megállt,nekem 6 litert simán beleöntöttek,utánna következett a szintmérés./Persze közben beindították az autót./Aztán szép lassan felvette még az 5 decit.És így van a nívópálca max.szintjén az olajam.
A gyári adatok szerint is 6.5 liter olaj kell bele.
Nekem 5 literrel közép és negyed nívó között van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2005.11.25 péntek, 10:18:00 »

Balu1,Angel,Petya!
 
Akkor ezek szerint az én motorom nagyobb!
Vagy csak nagyobb étvágyú?
Nálam a 6.5 liter tuti,mert én vittem és előttem öntötték bele.
De már a 2001-es évjáratú TDDI-be is annyi kellett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2005.11.25 péntek, 11:12:00 »

Az enyémbe is 5,5 liter kell. Megvettem a 6 litert, kimaradt fél liter...
töltsd bele azt is, ha kimaradt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2005.11.25 péntek, 14:36:00 »

Balu1,Angel,Petya!
 
Akkor ezek szerint az én motorom nagyobb!
Vagy csak nagyobb étvágyú?
Nálam a 6.5 liter tuti,mert én vittem és előttem öntötték bele.
De már a 2001-es évjáratú TDDI-be is annyi kellett.
Vagy simán túltöltötték. Nálam is be akarták tölteni a 6 litert, mondok ácsi. Miután benn volt az 5, nézzünk szintet. Ahogy Petya írta. Mondok, akkó még vagy fél lityit rá. Erre Max. Na, ennyit erről.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2005.11.25 péntek, 21:11:00 »

Sziasztok! Még mindig csak kérdésekkel tudok jelentkezni a fórumon ( irígykedve azokra akik már tapasztalatból ill. megszerzett tudásból jelentkeznek), tehát a kérdésem: így a téli hónapokban melyik a legoptimálisabb beállítás a klíma vezérlő rendszeren? az A/c, vagy az Automata/ vagy az Eco üzemmód? Rövid tapasztalataim alapján az ECO a legoptimálisabb. Ebben kérnék megerősítést vagy cáfolatot.  
Nemrég érdeklődtem a fogyasztásról Tőletek. Most van egy nem teljesen pontos adatom: úgy, hogy javarészt rövidtávon, és kísérletezgetve (( kipróbálva a gyorsulást, illetve olykor-olykor az 5. seb fokozatban a legkisebb fordulat tartományban "ketyegve" (1.000-1.200 fordulat), ülésfűtés, szélvédő fűtés rüvidtávú használata, )) 7,0 fogyasztást eredményezett 796km megtétele után. Ezt még jó lenne lejebb vinni. Lehet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2005.11.25 péntek, 21:41:00 »

+ kérdés: Néha, NÉHA! indító kulcs elfordítása után, visszajelzők kikapcsolása után tompa sípolás hallható a közép konzol felől. Érthető? Ha nem akkor próbálom konkretizálni. Mi ez? Nem tudom, hogy a CD-s audió berendezéshez van- e köze, vagy a klíma/fűtéshez, vagy valami máshoz. Csak azóta hallom ( de nem mindig ) mióta a szervízben volt az autó ). Tipp???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2005.11.25 péntek, 22:43:00 »

Sziasztok! Még mindig csak kérdésekkel tudok jelentkezni a fórumon ( irígykedve azokra akik már tapasztalatból ill. megszerzett tudásból jelentkeznek), tehát a kérdésem: így a téli hónapokban melyik a legoptimálisabb beállítás a klíma vezérlő rendszeren? az A/c, vagy az Automata/ vagy az Eco üzemmód? Rövid tapasztalataim alapján az ECO a legoptimálisabb. Ebben kérnék megerősítést vagy cáfolatot.  
Nemrég érdeklődtem a fogyasztásról Tőletek. Most van egy nem teljesen pontos adatom: úgy, hogy javarészt rövidtávon, és kísérletezgetve (( kipróbálva a gyorsulást, illetve olykor-olykor az 5. seb fokozatban a legkisebb fordulat tartományban "ketyegve" (1.000-1.200 fordulat), ülésfűtés, szélvédő fűtés rüvidtávú használata, )) 7,0 fogyasztást eredményezett 796km megtétele után. Ezt még jó lenne lejebb vinni. Lehet?
TDCi: Akkor sok. Ha új az autód, az első 3-4 ezer km alatt többet fog falni, később leesik. Én most tankoltam: 55 liter, és 960 kilométert mentem le, javarészt (75%) városban. Nem rövid, hanem hosszú táv, tehát végig budapesten, ilyesmi. Majd rájössz, de szerintem 2000 körül érdemes tartani a fordulatot.
 
A klíma az ECO üzemmódban, így nem pörög a klíma kompresszora
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2005.11.25 péntek, 23:11:00 »

Sziasztok! Még mindig csak kérdésekkel tudok jelentkezni a fórumon ( irígykedve azokra akik már tapasztalatból ill. megszerzett tudásból jelentkeznek), tehát a kérdésem: így a téli hónapokban melyik a legoptimálisabb beállítás a klíma vezérlő rendszeren? az A/c, vagy az Automata/ vagy az Eco üzemmód? Rövid tapasztalataim alapján az ECO a legoptimálisabb. Ebben kérnék megerősítést vagy cáfolatot.  
Nemrég érdeklődtem a fogyasztásról Tőletek. Most van egy nem teljesen pontos adatom: úgy, hogy javarészt rövidtávon, és kísérletezgetve (( kipróbálva a gyorsulást, illetve olykor-olykor az 5. seb fokozatban a legkisebb fordulat tartományban "ketyegve" (1.000-1.200 fordulat), ülésfűtés, szélvédő fűtés rüvidtávú használata, )) 7,0 fogyasztást eredményezett 796km megtétele után. Ezt még jó lenne lejebb vinni. Lehet?
Nekem most 6.1 az átlag!
Én is ECO üzemmódot használok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2005.11.26 szombat, 19:29:00 »

Nekem most 6.1 az átlag!
Én is ECO üzemmódot használok.
Szia Zsoel!  
A tolató radar, amit János barátoddal beépítettetek az új autódba, ha jól emlékszem írtad, hogy kapható Színre fújható változatban is. Nekem ezüst kombim van, és ott már jobban elüt színben, és e miatt gondolkodom, hogy festhetőt veszek. De a szenzor annál sem fújaható le, csak a kis peremes része, jól gondolom? Illetve a szenzoros rész az milyen színű? Ha van valami jó ötleted, írd meg nekem légy szíves!
Az új METRO katalógusban van hasonló 6 szenzoros, mint a Tiéd. Tervezek egyet én is beszerezni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2005.11.26 szombat, 21:06:00 »

Szia Zsoel!  
A tolató radar, amit János barátoddal beépítettetek az új autódba, ha jól emlékszem írtad, hogy kapható Színre fújható változatban is. Nekem ezüst kombim van, és ott már jobban elüt színben, és e miatt gondolkodom, hogy festhetőt veszek. De a szenzor annál sem fújaható le, csak a kis peremes része, jól gondolom? Illetve a szenzoros rész az milyen színű? Ha van valami jó ötleted, írd meg nekem légy szíves!
Az új METRO katalógusban van hasonló 6 szenzoros, mint a Tiéd. Tervezek egyet én is beszerezni.
Szerintem a fényezhető az mindenhol fényezhető, legalábbis, amit az egyik szervíz utólag épít be, az ilyen. A Zsoel egyébként a gumicsíkba építette be, így nem kellett fényezni, mert az fekete.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2005.11.27 vasárnap, 09:41:00 »

Szia Zsoel!  
A tolató radar, amit János barátoddal beépítettetek az új autódba, ha jól emlékszem írtad, hogy kapható Színre fújható változatban is. Nekem ezüst kombim van, és ott már jobban elüt színben, és e miatt gondolkodom, hogy festhetőt veszek. De a szenzor annál sem fújaható le, csak a kis peremes része, jól gondolom? Illetve a szenzoros rész az milyen színű? Ha van valami jó ötleted, írd meg nekem légy szíves!
Az új METRO katalógusban van hasonló 6 szenzoros, mint a Tiéd. Tervezek egyet én is beszerezni.
tamas!
 
Amit én vásároltam tolatóradart,annak érzékelőit nem lehet színre fújni.
Mondjuk nekem nem is kell!
Egy időben körbejártam ezt a dolgot,és azt tapasztaltam,hogy ami fújható az elég drága volt.40.e-től indult.
Nekem ez a fajta van:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2005.11.27 vasárnap, 09:45:00 »

tamas!
 
Amit én vásároltam tolatóradart,annak érzékelőit nem lehet színre fújni.
Mondjuk nekem nem is kell!
Egy időben körbejártam ezt a dolgot,és azt tapasztaltam,hogy ami fújható az elég drága volt.40.e-től indult.
Nekem ez a fajta van:

A faceliftbe is bekerült a tolatóradar.
A beépítésről elkészült a cikk,az utolsó simítások vannak hátra,aztán Scratch felteszi a hírek közé.
Akit érdekel,ott keresse!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.