Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:03:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása  (Megtekintve 326591 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2013.11.08 péntek, 14:32:16 »

Számlaszámot,bankot,nevedet priviben küldesz?
Igen, hamarosan.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2013.11.08 péntek, 18:40:56 »

Ha jól emlékszem, voltunk rá jelentkezők páran. Nem életbevágó.
Nem életbevágó nekem sem, de ha mégis megadja magát a szabadonfutó, akkor az lesz. Én azt mondom, hogy rendelj nekünk. Nekem nyugodtabb a lelkem, ha a kezemben van. Persze, ha még akarsz pár embert gyűjteni ok. Bár nem láttam, hogy leszedőért nagyon tolongtak volna.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2013.11.09 szombat, 19:10:35 »


engem is felírhattok, jöhet nekem is egy szabadonfutó!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2013.11.09 szombat, 19:13:11 »

engem is felírhattok, jöhet nekem is egy szabadonfutó!

Nem kell feliratkozni, mert az már van relhist-nek, mint írta is korábban. Mi most a leszedőről beszélünk.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 17:45:52 »

Jövő hét elejétől fogok tudni adni akinek kell. Az ár még kicsit képlékeny, nem túl jók az árfolyamok, de nem lesz sokkal drágább, mint az eddigi.
Ha jól látom, eddig 5 jelentkező van.
-Tomi76
-SimonDEO Dániel
-kalimera75
-Barny007
-DJK111

Jól látom?
Aki eddig nem jelentkezett a rendeléséért, vehetem ugy, hogy nem kell neki?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #805 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 17:56:16 »

Aki eddig nem jelentkezett a rendeléséért, vehetem ugy, hogy nem kell neki?
Köszönöm, egyenlőre nem  worship
Üdv
Barny007
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 19:41:14 »

Köszönöm, egyenlőre nem  worship
Üdv
Barny007
Mármint nem vehetem úgy, hogy nem kell, azaz kell,  VAGY
nincs szükséged a tárcsára?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:50:07 »

Helló . Egy kis segítség kellene
Ma szabadonfutósítottam a generátort. Az után az autó nehezebben gyújtott, majd egy perc múlva leállt. Azóta nehezen begyújt, majd néhány másodperc múlva leáll. Mi lehet a baj? Valahol levegőt kaphatott az üzemanyag rendszer? Hibakódot nem ír ki az öndiagnosztika.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #808 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:59:29 »

Helló . Egy kis segítség kellene
Ma szabadonfutósítottam a generátort. Az után az autó nehezebben gyújtott, majd egy perc múlva leállt. Azóta nehezen begyújt, majd néhány másodperc múlva leáll. Mi lehet a baj? Valahol levegőt kaphatott az üzemanyag rendszer? Hibakódot nem ír ki az öndiagnosztika.
a generatorra.visszakerült minden vezeték?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:06:15 »

Igen vissza . A vezetékek a helyükön vannak. Kb. egy percig múködött, majd kétszer kicsit felszaladt az alapgáz, és leállt.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 16:43:41 »

Aki eddig nem jelentkezett a rendeléséért, vehetem ugy, hogy nem kell neki?
a körülmények hatására változtatok a gyakorlaton, és csak annak rendelek, aki lefoglalózza a cuccot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 19:39:26 »

a körülmények hatására változtatok a gyakorlaton, és csak annak rendelek, aki lefoglalózza a cuccot.

Szia Ákos!

Ma földobtam, jó a cucc, köszöntem mégegyszer a gyors hozzáférést! Szerencsém a szerencsétlenséged, hogy rajtad maradt...

Jó Szelet!

Tonyo
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2013.12.06 péntek, 12:18:45 »

Szia Ákos!

Ma földobtam, jó a cucc, köszöntem mégegyszer a gyors hozzáférést! Szerencsém a szerencsétlenséged, hogy rajtad maradt...

Jó Szelet!

Tonyo
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2014.04.12 szombat, 14:45:24 »

3 év szolgálat után feladta a harcot az INA szabadonfutó generátor szíjtárcsám! Most a nagy kerdés, hogy egy másik odaillő szabadonfutót honnan tudnék beszerezni? Ez annak idején csoportosan lett rendelve angliából ebayen, van esetleg vkinek ilyenje elfekvőben amitől szeretne megszabadulni, vagy manápság kicsiny országunk autósboltjaiban belehet már ilyet szerezni? Ha igen, hol?
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2014.04.12 szombat, 14:51:06 »

3 év szolgálat után feladta a harcot az INA szabadonfutó generátor szíjtárcsám! Most a nagy kerdés, hogy egy másik odaillő szabadonfutót honnan tudnék beszerezni? Ez annak idején csoportosan lett rendelve angliából ebayen, van esetleg vkinek ilyenje elfekvőben amitől szeretne megszabadulni, vagy manápság kicsiny országunk autósboltjaiban belehet már ilyet szerezni? Ha igen, hol?

Lehet maradt még Relhistnek.
Régen is lehetett venni hozzá bármelyik autósboltban....csak az ár miatt volt a közös beszerzés.  MK3 2.0 benzineshez kell kérni...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2014.04.12 szombat, 20:44:35 »

Lehet maradt még Relhistnek.
Régen is lehetett venni hozzá bármelyik autósboltban....csak az ár miatt volt a közös beszerzés.  MK3 2.0 benzineshez kell kérni...
Ok, köszönöm jó eséllyel remélem sikerül találni majd egy elfekvőben lévő darabot vkinél, ha pedig más út nem lesz autósboltokban keresem benzinesként! Köszi a tippet!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:51:47 »

Megjöttek, ár 13500Ft+posta 850Ft akinek kell.
Személyesen Bp-en belváros vagy XII KER-ben vehető át (kivételesen szombat délelőtt 10-11h között az Örs Vezér tér - BAH csomópont tengely mentén is)
Legutóbb melyiket rendelted? Zen?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
micaufo
Vendég
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2014.08.22 péntek, 13:32:19 »

Sziasztok!

Most tervezem a generátorom szabadonfutósítását (2002-es 2,0 L TDCI). Olvastam itt mindenféle márkákról. Ha valaki adna tájékoztatást, esetleg lenne tapasztalata, hogy mit és honnan érdemes beszerzni, megszervezem a közös beszerzést. Jelentkezés erre a címre: micaufo@msn.com. Határidő Augusztus 31.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #818 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:46:51 »

Sziasztok!

Most tervezem a generátorom szabadonfutósítását (2002-es 2,0 L TDCI). Olvastam itt mindenféle márkákról. Ha valaki adna tájékoztatást, esetleg lenne tapasztalata, hogy mit és honnan érdemes beszerzni, megszervezem a közös beszerzést. Jelentkezés erre a címre: micaufo@msn.com. Határidő Augusztus 31.
nem tudom külföldön mennyi. itthon 15 körül már van ina
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 10:16:47 »

Sziasztok.

Pontosan milyen gyártmányt,típust ajánlatok?
Naplózva

Mr.Windd
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 10:42:30 »

nem tudom külföldön mennyi. itthon 15 körül már van ina

Kertész utcában 17 ezer volt fél éve az INA, plusz még 6 a beszerelés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:48:53 »

Sziasztok.

Pontosan milyen gyártmányt,típust ajánlatok?
ZEN   5429
WAI   24-2282
LESTER   22150
LUK   535007410
LUK   535007400
INA   F-232854
INA   F-556615
FORD   1S7U1OA352DB
RML PART NO.   500-429
CARGO PULLEY REF   234401
WOODS   ec4276
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2014.09.12 péntek, 08:57:16 »

köszi
Naplózva

Mr.Windd
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #823 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 21:34:26 »

Esedékes a kocsimon (MK3) a generátor ékszíj cseréje, mert már nagyon hangos. Állítólag 3 van a kocsiban ékszíjból. A szerelőnek említettem, hogy a generátor ékszíjat lehetne szabadonfutósítani, azt mondta, ha adok neki doksit, hogy kell, akkor megcsinálja. Tudtok ebben segíteni? Csak tanácsokat láttam, de pontos leírást, hogy kell csinálni, nem. Fent van ez valahol?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 21:40:31 »

Esedékes a kocsimon (MK3) a generátor ékszíj cseréje, mert már nagyon hangos. Állítólag 3 van a kocsiban ékszíjból. A szerelőnek említettem, hogy a generátor ékszíjat lehetne szabadonfutósítani, azt mondta, ha adok neki doksit, hogy kell, akkor megcsinálja. Tudtok ebben segíteni? Csak tanácsokat láttam, de pontos leírást, hogy kell csinálni, nem. Fent van ez valahol?

Írd be az aláírásodba, hogy milyen autód van, úgy könnyebb.

Dizliben csak kettő van + vezérmű. Benzinest nem tudom, olyan betegségem még nem volt. eplus2

Szabandonfutósítani nem az ékszíjat szokás, hanem a generátort. Annak a görgőjét szokás szabadonfutósra cserélni. Wikiben megtalálod, hogyan kell, de ha túl bonyi, akkor www.oninditogenerator.hu a Kertész utcában megcsinálja neked.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #825 Dátum: 2014.12.23 kedd, 05:40:15 »

Írd be az aláírásodba, hogy milyen autód van, úgy könnyebb.

Dizliben csak kettő van + vezérmű. Benzinest nem tudom, olyan betegségem még nem volt. eplus2

Szabandonfutósítani nem az ékszíjat szokás, hanem a generátort. Annak a görgőjét szokás szabadonfutósra cserélni. Wikiben megtalálod, hogyan kell, de ha túl bonyi, akkor www.oninditogenerator.hu a Kertész utcában megcsinálja neked.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre

AndyA

Köszi, bocsi. MK3, Mondeo kombi, TDCi, 2003-as decemberi gyártású, 2.0 dízel.
Naplózva
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 15:12:45 »

Sziasztok, azért ide írok, mert ti már túl vagytok a szabadonfutósítàson. Nekem most raktak fel egyet szervizben plusz cserélve lett : hosszbordas szíj, féltengely csukló, vezetőgörgő, feszítőgörgő, főtengelyszijtarcsa, féltengelyszimering, főtengelyszimering.
Azóta azt tapasztalom, hogy főleg magasabb sebességi fokozatban folyamatos,  szabályos csattogas, kattogas hallatszik. Sebességel arányosan a kattogas is gyorsul. A szerviz előtt ilyet nem észleltem. Természetesen amint nem kell a kocsi, majd viszem is vissza, de nem szeretném ha megvezetnének. Ti találkoztatok hasonlóval? 
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2017.05.02 kedd, 10:13:13 »

Sziasztok, azért ide írok, mert ti már túl vagytok a szabadonfutósítàson. Nekem most raktak fel egyet szervizben plusz cserélve lett : hosszbordas szíj, féltengely csukló, vezetőgörgő, feszítőgörgő, főtengelyszijtarcsa, féltengelyszimering, főtengelyszimering.
Azóta azt tapasztalom, hogy főleg magasabb sebességi fokozatban folyamatos,  szabályos csattogas, kattogas hallatszik. Sebességel arányosan a kattogas is gyorsul. A szerviz előtt ilyet nem észleltem. Természetesen amint nem kell a kocsi, majd viszem is vissza, de nem szeretném ha megvezetnének. Ti találkoztatok hasonlóval? 
Ha szarul csinálták meg, ilyen lesz. Vidd vissza, csinálják meg rendesen, mert normál esetben ilyet nem csinál.
A féltengely csukló hogy jön a generátorhoz?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2017.05.05 péntek, 05:11:30 »

Ha szarul csinálták meg, ilyen lesz. Vidd vissza, csinálják meg rendesen, mert normál esetben ilyet nem csinál.
A féltengely csukló hogy jön a generátorhoz?

Sehogy, csak bekavartam a számláról. Jövőheten visszaviszem, kíváncsi leszek mit mondanak...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2017.05.13 szombat, 13:42:09 »

Sziasztok!

Leírom a tapasztalatomat.

Egy éve cserélve lett a főtengely ékszíjtárcsa mert megadta magát (még gyári volt rajta).
Gondoltam ha már szét van szedve akkor megcsináljuk a generátor szabadonfutósítását.
Febi főtengely tárcsa (28.000-Ft) és Valeo szabadonfutó (18.000-Ft) lett rátéve.
A télen elkezdett csicseregni az ékszíj.
Most tavasszal szétszedtük, hogy szíjat cseréljünk. Ekkor nagy meglepetésemre tapasztaltuk, hogy a főtengely ékszíjtárcsa szétment. Tovább nyomozva kiderült, hogy a szabadonfutó is szétment.
Nagyon örültem a helyzetnek kb 10Ezer kilométer van az autóban a csere óta.

Valószínűleg először elromlott a szabadonfutó és az tönkretette a szíjtárcsát.

Most vissza lett alakítva a rendszer, Akron (18.000-Ft) főtengely szíjtárcsa lett rátéve.

Ezek után mindenki gondolja meg mit csinál mert a szabadonfutó is elromolhat, tehát még egy plusz gyenge láncszem a rendszerben. És több a kár mint a haszon.

Csak tapasztalatnak írtam le amit írtam, mindenki cselekedjen saját belátása szerint.

Üdv mindenkinek!  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2017.05.13 szombat, 18:17:43 »

Sziasztok!

Leírom a tapasztalatomat.

Egy éve cserélve lett a főtengely ékszíjtárcsa mert megadta magát (még gyári volt rajta).
Gondoltam ha már szét van szedve akkor megcsináljuk a generátor szabadonfutósítását.
Febi főtengely tárcsa (28.000-Ft) és Valeo szabadonfutó (18.000-Ft) lett rátéve.
A télen elkezdett csicseregni az ékszíj.
Most tavasszal szétszedtük, hogy szíjat cseréljünk. Ekkor nagy meglepetésemre tapasztaltuk, hogy a főtengely ékszíjtárcsa szétment. Tovább nyomozva kiderült, hogy a szabadonfutó is szétment.
Nagyon örültem a helyzetnek kb 10Ezer kilométer van az autóban a csere óta.

Valószínűleg először elromlott a szabadonfutó és az tönkretette a szíjtárcsát.

Most vissza lett alakítva a rendszer, Akron (18.000-Ft) főtengely szíjtárcsa lett rátéve.

Ezek után mindenki gondolja meg mit csinál mert a szabadonfutó is elromolhat, tehát még egy plusz gyenge láncszem a rendszerben. És több a kár mint a haszon.

Csak tapasztalatnak írtam le amit írtam, mindenki cselekedjen saját belátása szerint.

Üdv mindenkinek!  Wink


Nekem INA szabadonfutót tettek fel s tette a dolgát hibátlanul, pedig nem 10e km lett belerakva.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:54:25 »

Nekem INA szabadonfutót tettek fel s tette a dolgát hibátlanul, pedig nem 10e km lett belerakva.

Az INA nekem is nagyon bevált. (A Febi főtengely szíjtárcsa meg hulladék, komplett szíjrendszerrel együtt cserélve is fél évet bírt nekem még a szabadonfutósítás előtt.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #832 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 18:05:47 »

Sziasztok!

Leírom a tapasztalatomat.

Egy éve cserélve lett a főtengely ékszíjtárcsa mert megadta magát (még gyári volt rajta).
Gondoltam ha már szét van szedve akkor megcsináljuk a generátor szabadonfutósítását.
Febi főtengely tárcsa (28.000-Ft) és Valeo szabadonfutó (18.000-Ft) lett rátéve.
A télen elkezdett csicseregni az ékszíj.
Most tavasszal szétszedtük, hogy szíjat cseréljünk. Ekkor nagy meglepetésemre tapasztaltuk, hogy a főtengely ékszíjtárcsa szétment. Tovább nyomozva kiderült, hogy a szabadonfutó is szétment.
Nagyon örültem a helyzetnek kb 10Ezer kilométer van az autóban a csere óta.

Valószínűleg először elromlott a szabadonfutó és az tönkretette a szíjtárcsát.

Most vissza lett alakítva a rendszer, Akron (18.000-Ft) főtengely szíjtárcsa lett rátéve.

Ezek után mindenki gondolja meg mit csinál mert a szabadonfutó is elromolhat, tehát még egy plusz gyenge láncszem a rendszerben. És több a kár mint a haszon.

Csak tapasztalatnak írtam le amit írtam, mindenki cselekedjen saját belátása szerint.

Üdv mindenkinek!  Wink

mindkettő rossz választás volt.
A febi azért, a valeo meg azért.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2017.05.19 péntek, 13:00:06 »

Látom ez is érdekes témakör... milyen gyakran érdemes cserében gondolkodni,mielőtt akármi lenne?  smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2017.05.19 péntek, 13:06:55 »

Látom ez is érdekes témakör... milyen gyakran érdemes cserében gondolkodni,mielőtt akármi lenne?  smile

Akkor kell cserélni, amikor tönkrement. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2017.05.19 péntek, 13:10:38 »

Akkor kell cserélni, amikor tönkrement. Cheesy

AndyA
Na igen... de sajnos a buta computer nem irja ki  eplus2  taps
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 20:51:47 »

nekem pozitív a tapasztalatom!
Relhisttől vettem jó pár éve, kb 45e km ment a szabadonfutóba, Dayko tárcsa, pogácsásítitt szíjfeszítőbe. A generátorba is ugyanekkor cseréltem szén/bronzkefét!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #837 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 07:33:47 »

Sziasztok!

Leírom a tapasztalatomat.

Egy éve cserélve lett a főtengely ékszíjtárcsa mert megadta magát (még gyári volt rajta).
Gondoltam ha már szét van szedve akkor megcsináljuk a generátor szabadonfutósítását.
Febi főtengely tárcsa (28.000-Ft) és Valeo szabadonfutó (18.000-Ft) lett rátéve.
A télen elkezdett csicseregni az ékszíj.
Most tavasszal szétszedtük, hogy szíjat cseréljünk. Ekkor nagy meglepetésemre tapasztaltuk, hogy a főtengely ékszíjtárcsa szétment. Tovább nyomozva kiderült, hogy a szabadonfutó is szétment.
Nagyon örültem a helyzetnek kb 10Ezer kilométer van az autóban a csere óta.

Valószínűleg először elromlott a szabadonfutó és az tönkretette a szíjtárcsát.

Most vissza lett alakítva a rendszer, Akron (18.000-Ft) főtengely szíjtárcsa lett rátéve.

Ezek után mindenki gondolja meg mit csinál mert a szabadonfutó is elromolhat, tehát még egy plusz gyenge láncszem a rendszerben. És több a kár mint a haszon.

Csak tapasztalatnak írtam le amit írtam, mindenki cselekedjen saját belátása szerint.

Üdv mindenkinek!  Wink

Tisztelt Fórumtárs!
Én anno a kezdetekkor a Relhist fórumtárstól vásárolt ZEN szabadon futóval több mint 40 ezer km-t tettem meg minden gond nélkül. A csere alkalmával én is áttértem a gyári INA futóra. Azóta nekem nem volt gondom a futóval. Azért azt tudni kell. A rendszerben nagyon erős káros lengések alakulnak ki a generátor forgórész jelentős tömege miatt. Ezeket a káros lengéseket nyeli el a szabadonfutó. Nem csoda ha esetleg pár 10 ezer Km megtétele után cserélni kell. A minőségi alkatrész beépítése jelentősen megnöveli, meghatározza, az elhasználódás időtartamát. Ismerve a futó meghibásodás lehetséges formáit(nem zár megfelelően, vagy végérvényesen összezár) nem feltételezem, hogy a futó meghibásodása tette tönkre a főtengelyékszíj tárcsát.
Az én véleményem szerint, kifejezetten hasznos volt a szabadonfutót beépíteni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 14:02:58 »

Ok, köszönöm jó eséllyel remélem sikerül találni majd egy elfekvőben lévő darabot vkinél, ha pedig más út nem lesz autósboltokban keresem benzinesként! Köszi a tippet!

Szia!
Ha aktuális akkor nekem van egy Ina szabadonfutóm generátorral együtt.A generátort már fel kell újítani,de a rajta lévő szabadonfutó szinte új csak pár 100km van benne.
Ha kell akkor szólj!
30-365 nyolcvankilenc huszonhét!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 16:28:10 »

Sziasztok!

Ezzel valakinek tapasztalata:
http://wrcauto.hu/?3336,generatorszabadonfutofordmondeotransit2020002007535022310
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 16:40:31 »

Netán ez jó lenne?
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator_alkatreszei/generator_szabadonfuto_ford_mondeo_2000-2007_1_8_2_0_35436
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #841 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 16:49:30 »

igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 17:54:12 »

igen.

Ezt csak fel kell rakni, vagy ehhez is kell levágni a generátor házából?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #843 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 17:58:53 »

Ezt csak fel kell rakni, vagy ehhez is kell levágni a generátor házából?
dízel generátornak mindig van gallérja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 18:06:36 »

dízel generátornak mindig van gallérja.

AKKOR AZT LE KELL SZEDNI AZ ÁLTALAD íRT MÓDON!!!??
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #845 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 18:11:16 »

AKKOR AZT LE KELL SZEDNI AZ ÁLTALAD íRT MÓDON!!!??
nyes nekiabálj.Kapcsold ki a caps lockot,pls!

Igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 18:17:27 »

nyes nekiabálj.Kapcsold ki a caps lockot,pls!

Igen.

Nem kiabálás képp volt rajta a caps,!!!
Munkámhoz kell!Dolgozom nem látszik!?? eplus2 eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2018.03.02 péntek, 13:36:55 »

Nyár óta fenn van, nincs gond vele.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.