Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:07:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262609 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2006.07.11 kedd, 10:07:00 »


... ezt az alapjárati szelepet megmutatod a szabi után, joe ... izé, jó?!?! szerintem köze van a motorféknél-rángat-alacsony-fordulaton produkcióhoz (3 éve már )
 
Ja, és ha itt vagyok, egy kérdés: szintén alacsony fordulatnál magasabb fokozatban finom gázadásnál "csörög", de nem a tipikus szelephang, és addig van ez, amíg el nem ér egy magasabb fordulatot, mi lehet ez? mégis szelep? ez sem zavaró, csak ugyi a fogyira gyúrok, akkor meg nem pörgetem, ha nem sietek, így nem is váltok vissza ... Huh?
 
Naná, hogy ez sem típushiba
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2006.07.11 kedd, 10:12:00 »

... ezt az alapjárati szelepet megmutatod a szabi után, joe ... izé, jó?!?! szerintem köze van a motorféknél-rángat-alacsony-fordulaton produkcióhoz (3 éve már )
 
Ja, és ha itt vagyok, egy kérdés: szintén alacsony fordulatnál magasabb fokozatban finom gázadásnál "csörög", de nem a tipikus szelephang, és addig van ez, amíg el nem ér egy magasabb fordulatot, mi lehet ez? mégis szelep? ez sem zavaró, csak ugyi a fogyira gyúrok, akkor meg nem pörgetem, ha nem sietek, így nem is váltok vissza ... Huh?
 
Naná, hogy ez sem típushiba
Jó.
Válts vissza.(nekem ilyeneket nem csinál: direktszűrő, torlónyomással)
 
Naná, hogy...:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 14:03:00 »

hello
 
ujra gondban vagyok bar a regi se oldodott meg teljesen
 
kene egy vezermuszij-csere es EZTET
akarnam megvenni a 94-es Mondeo MK-I-be
plz segitsetek hogy ez jo-e ( a cromaxos elado aszonta jo, meg az evjarat is stimmel, csak gondolom ti vagjatok ha vannak finom kis kulonbsegek vagy mittudomen. pl. nem 2 kis gorgo kellene hozza?)
 
koszi lopi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 14:47:00 »

hello
 
ujra gondban vagyok bar a regi se oldodott meg teljesen
 
kene egy vezermuszij-csere es EZTET
akarnam megvenni a 94-es Mondeo MK-I-be
plz segitsetek hogy ez jo-e ( a cromaxos elado aszonta jo, meg az evjarat is stimmel, csak gondolom ti vagjatok ha vannak finom kis kulonbsegek vagy mittudomen. pl. nem 2 kis gorgo kellene hozza?)
 
koszi lopi
Igen ez tökéletes!!De ugye benzines??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 15:02:00 »

aha 1.6-os 16 szelepes benzines  
 
ooo..mi az a ZETEC??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 15:40:00 »

aha 1.6-os 16 szelepes benzines  
 
ooo..mi az a ZETEC??
A 92-től gyártott 16 szelepes benzines motorokat hívják(ták) így.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 16:28:00 »

koszi
 
kivancsiak vagytok milyen egy szenneegett futesventi-kapcsolo?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 23:04:00 »

Sziasztok, Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a műszerfal világítás és a külső hátsó világítás nem világít bekapcsolt állapotban, akkor hova nyúljak? mi lehet a baj? Tegnap este elindítotttam a gépet, pilács bekapcs és müszerfal- és hátsóvilágítás nuku. aztán mentem vele és pár száz méter után jó lett. Ma meg már egyáltalán nem is világított. Pliz segítsen valaki. Előre is köszönöm. Áve
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2006.07.14 péntek, 00:24:00 »

Sziasztok, Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a műszerfal világítás és a külső hátsó világítás nem világít bekapcsolt állapotban, akkor hova nyúljak? mi lehet a baj? Tegnap este elindítotttam a gépet, pilács bekapcs és müszerfal- és hátsóvilágítás nuku. aztán mentem vele és pár száz méter után jó lett. Ma meg már egyáltalán nem is világított. Pliz segítsen valaki. Előre is köszönöm. Áve
Biztosíték?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2006.07.14 péntek, 01:52:00 »

még nem néztem... pár éve ugyanezt csinálta, akkor a pilácskapcsoló volt odakozmálva kicsit meg a kis izzó volt kiégve ami a kapcsolóban lévő piktogramot világítaná meg. majd jól átvizsgálom, ma úgyis ráérek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2006.07.14 péntek, 07:08:00 »

még nem néztem... pár éve ugyanezt csinálta, akkor a pilácskapcsoló volt odakozmálva kicsit meg a kis izzó volt kiégve ami a kapcsolóban lévő piktogramot világítaná meg. majd jól átvizsgálom, ma úgyis ráérek
sNattch! A belső biztosítéktáblán a 31. számú biztosíték a műszerfalvilágításé. u.i. mázlista ("ma úgyis ráérek")
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2006.07.14 péntek, 09:23:00 »

hello
 
ujra gondban vagyok bar a regi se oldodott meg teljesen
 
kene egy vezermuszij-csere es EZTET
akarnam megvenni a 94-es Mondeo MK-I-be
plz segitsetek hogy ez jo-e ( a cromaxos elado aszonta jo, meg az evjarat is stimmel, csak gondolom ti vagjatok ha vannak finom kis kulonbsegek vagy mittudomen. pl. nem 2 kis gorgo kellene hozza?)
 
koszi lopi
Ez kell neked! Egy feszítő, és két vezetőgörgővel együtt. Ehhez még az ékszíjat is tedd hozzá, és cseréltesd azt is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2006.07.14 péntek, 09:24:00 »

Sziasztok, Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a műszerfal világítás és a külső hátsó világítás nem világít bekapcsolt állapotban, akkor hova nyúljak? mi lehet a baj? Tegnap este elindítotttam a gépet, pilács bekapcs és müszerfal- és hátsóvilágítás nuku. aztán mentem vele és pár száz méter után jó lett. Ma meg már egyáltalán nem is világított. Pliz segítsen valaki. Előre is köszönöm. Áve
Ilyen volt már és a bizti lett a bibis.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2006.07.15 szombat, 09:24:00 »

Sziasztok. Volt 1 kis futómű gondom, mert elfáradtak a szilentek. Bárdinál megvettem a kedvezményes utángyártottat. 1 hétig bírta! Ma visszavittem és bevallották, hogy a Mondeo csak az eredetit bírja. Alig drágább, de nekik ilyen nincs. Szóval ha szilent, akkor az csak eredeti!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2006.07.16 vasárnap, 13:18:00 »

Sziasztok! 1993-as TD-n, nem tudom, be kell-e állítani a futóművemet, vagy nem. Félrekopott az egyik gumim külső széle, de csak a jobb első gumi kopott félre, a bal első nem, ezért lehet, hogy gumihiba volt. Amióta lecseréltem a gumit, olyan gyors félrekopást nem észlelek rajta. Csikorogni nem szokott. Viszont, ha elengedem a kormányt, enyhén balra tart az autó. Elég nagy a kormány holtjátéka is szerintem. Aztán, ha megnézem a gumik futófelületét, most éppen poros, jól látszik rajta, hogy a két első gumi futófelületének külső széle poros, a belső széle nem poros, tehát nem egyenesen fekszenek a talajon, kicsit kifele dőlnek. De lehet, hogy ez így normális, terhelésnél lehet, hogy változik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2006.07.17 hétfő, 10:09:00 »

Sziasztok! 1993-as TD-n, nem tudom, be kell-e állítani a futóművemet, vagy nem. Félrekopott az egyik gumim külső széle, de csak a jobb első gumi kopott félre, a bal első nem, ezért lehet, hogy gumihiba volt. Amióta lecseréltem a gumit, olyan gyors félrekopást nem észlelek rajta. Csikorogni nem szokott. Viszont, ha elengedem a kormányt, enyhén balra tart az autó. Elég nagy a kormány holtjátéka is szerintem. Aztán, ha megnézem a gumik futófelületét, most éppen poros, jól látszik rajta, hogy a két első gumi futófelületének külső széle poros, a belső széle nem poros, tehát nem egyenesen fekszenek a talajon, kicsit kifele dőlnek. De lehet, hogy ez így normális, terhelésnél lehet, hogy változik
Szia!
Szerintem abból baj nem lehet, ha elviszed egy futómű állításra. Persze ne valami kókler helyre. És meg kell figyelni, hogy olyan hely legyen ahol mérik a hátsókat is, mert a Mondeo futóművét hátul is lehet állítani. Szerintem várj, lehet, hogy itt fog valaki ajánlani futóművest, azt viszont leírhatnád, hogy nagyjából merre vagy.
Üdv Shadow
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2006.07.17 hétfő, 10:13:00 »

Szia!
Szerintem abból baj nem lehet, ha elviszed egy futómű állításra. Persze ne valami kókler helyre. És meg kell figyelni, hogy olyan hely legyen ahol mérik a hátsókat is, mert a Mondeo futóművét hátul is lehet állítani. Szerintem várj, lehet, hogy itt fog valaki ajánlani futóművest, azt viszont leírhatnád, hogy nagyjából merre vagy.
Üdv Shadow
A fehérvári úton, jobb oldalt (ha kifelé mész), még az Andor utca előtt, van a Michelin gumiszerviz (vagy valami ilyesmi). Na ott egy elég komoly futóműoptikás van. Mindenképpen csináltasd meg. Budapest utai szétverik a futóművet, de az is lehet, hogy inkább szilenteket cserélj először - szigorúan gyárit vegyél - mert amiatt is húzhat félre. Holtjátéknak egyáltalán nem kéne lenni!!! Szerintem előtte nézesd át szervízben, aztán optikázz!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2006.07.17 hétfő, 11:47:00 »

OFF: meg a cromaxot szeretnem itt megdicserni, nagyon korrektnek tunnek, engem elsore meggyoztek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2006.07.17 hétfő, 20:30:00 »

A fehérvári úton, jobb oldalt (ha kifelé mész), még az Andor utca előtt, van a Michelin gumiszerviz (vagy valami ilyesmi). Na ott egy elég komoly futóműoptikás van. Mindenképpen csináltasd meg. Budapest utai szétverik a futóművet, de az is lehet, hogy inkább szilenteket cserélj először - szigorúan gyárit vegyél - mert amiatt is húzhat félre. Holtjátéknak egyáltalán nem kéne lenni!!! Szerintem előtte nézesd át szervízben, aztán optikázz!
Régebben már többször volt szerelőnél, de az enyhe balra húzást nem tudták orvosolni. Ezért ezzel nagy gond nem lehet, szerintem. Azt nem írtam, hogy a kormány is egy kicsit balra áll.  
Közben olvastam, hogy a kerekeknek nem függőlegesen kell állniuk, dőlnek normálisan, ezért emiatt most nem aggódok.
A kormány holtjáték viszont nem tetszik. Okozhatja szilent a holtjátékot, vagy teljesen más?
Szervizekkel az a bajom, hogy mindent ki akarnak cserélni, azt is ami jó.
Most Budapesten vagyok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2006.07.17 hétfő, 22:07:00 »

Sziasztok!
 
Új mondeos vagyok egy '94-es 1.8-as benzines a kicsike. A Problémám a következő: a levegőt irányító kapcsoló (ablakra, előre, lábhoz, stb) nem működik. Bármelyik állásba kapcsolom, a kikapcsolt állapoton kívül mindig a szélvédőre fújja a levegőt. A szerelő akinél műszaki előtt volt, vmi levegőterelő motorról beszélt, meg vákuumos dugattyúkról amik irányítják a levegőt.
Az előző tulaj szerint a legutóbbi szerelés előtt még jó volt.
Ha valaki tud ötletet mit nézzek meg azt megköszönném.
 
Nasa
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2006.07.17 hétfő, 22:45:00 »

Sziasztok!
 
Új mondeos vagyok egy '94-es 1.8-as benzines a kicsike. A Problémám a következő: a levegőt irányító kapcsoló (ablakra, előre, lábhoz, stb) nem működik. Bármelyik állásba kapcsolom, a kikapcsolt állapoton kívül mindig a szélvédőre fújja a levegőt. A szerelő akinél műszaki előtt volt, vmi levegőterelő motorról beszélt, meg vákuumos dugattyúkról amik irányítják a levegőt.
Az előző tulaj szerint a legutóbbi szerelés előtt még jó volt.
Ha valaki tud ötletet mit nézzek meg azt megköszönném.
 
Nasa
Nasa!
 
Levegőirányítás vákumos. Lehetőségek a legolcsóbbtól a legdrágábbig:
- Kapcsolóról lecsúszott a tömlős csati -> középkonzol szétszed, csati viszadug. Lehet hogy izzót cserélt arrafelé
- Valahol a motortérben csúszott szét valami -> keress leesett gumitömlőt, találd meg a helyét és dugd vissza.
- dizilnél külön szivattyúja van a vákumnak, benzinesnél úgytudom nincs. De majd a benzinesek kijavítanak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2006.07.17 hétfő, 22:46:00 »

Bocsi, dízelesnek kezdtem el, ezek a megoldások egyaránt ingyér vannak. Az utsó a vákumpumpa csere lett volna. 8k
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2006.07.17 hétfő, 22:48:00 »

Régebben már többször volt szerelőnél, de az enyhe balra húzást nem tudták orvosolni. Ezért ezzel nagy gond nem lehet, szerintem. Azt nem írtam, hogy a kormány is egy kicsit balra áll.  
Közben olvastam, hogy a kerekeknek nem függőlegesen kell állniuk, dőlnek normálisan, ezért emiatt most nem aggódok.
A kormány holtjáték viszont nem tetszik. Okozhatja szilent a holtjátékot, vagy teljesen más?
Szervizekkel az a bajom, hogy mindent ki akarnak cserélni, azt is ami jó.
Most Budapesten vagyok.
Csimbió! Keress szakit mindenképp, holtjáték sokmindentől lehet. Szilentek, kormányösszekötők, lengőkar alsó gömbfej, stb. Ezektől kopog is...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2006.07.18 kedd, 07:31:00 »

Nasa!
 
Levegőirányítás vákumos. Lehetőségek a legolcsóbbtól a legdrágábbig:
- Kapcsolóról lecsúszott a tömlős csati -> középkonzol szétszed, csati viszadug. Lehet hogy izzót cserélt arrafelé
- Valahol a motortérben csúszott szét valami -> keress leesett gumitömlőt, találd meg a helyét és dugd vissza.
- dizilnél külön szivattyúja van a vákumnak, benzinesnél úgytudom nincs. De majd a benzinesek kijavítanak.
A kapcsolónál a tömlők a helyükön, amit a rádió helyén keresztül elértem "dugattyút" ott is rajta van mindkét tömlő. A kesztyűtartó mögöttit is néztem egyiket sem mozdítja meg. Amikor kézzel megemeltem a kesztyűtartó mögötti dugattyút akkor fent elrősebben jött a levegő. Én arra tippelek, hzogy abszolút nincs benne vákuum, illetve nem jut el egyikhez sem. Az angol leírásban meg nem találtam hogy lehet maga a szivattyú, a motortérben meg annyiminden van, hogy nem látom, hogy hol kell nézni a lecsúszott csövet. Gondolom vhol az utastér felé, a motor mögött lesz...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2006.07.18 kedd, 10:26:00 »

A kapcsolónál a tömlők a helyükön, amit a rádió helyén keresztül elértem "dugattyút" ott is rajta van mindkét tömlő. A kesztyűtartó mögöttit is néztem egyiket sem mozdítja meg. Amikor kézzel megemeltem a kesztyűtartó mögötti dugattyút akkor fent elrősebben jött a levegő. Én arra tippelek, hzogy abszolút nincs benne vákuum, illetve nem jut el egyikhez sem. Az angol leírásban meg nem találtam hogy lehet maga a szivattyú, a motortérben meg annyiminden van, hogy nem látom, hogy hol kell nézni a lecsúszott csövet. Gondolom vhol az utastér felé, a motor mögött lesz...
Én a következőt csinálnám: rákötném valamelyik csövet a kompresszorra, és szigorúan kis nyomáson, beengedném a levegőt. Rögtön megmutatja, hol van lecsúszva... De lehet, hogy elég lenne a sűrített levegős flakon is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2006.07.18 kedd, 10:48:00 »

Én a következőt csinálnám: rákötném valamelyik csövet a kompresszorra, és szigorúan kis nyomáson, beengedném a levegőt. Rögtön megmutatja, hol van lecsúszva... De lehet, hogy elég lenne a sűrített levegős flakon is.
Ez jó ötlet! Délután kipróbálom, reménykedem, hogy csak a szivattyúról csúszott le a cső.
Azt esetleg nem tudod hogy hol kell keresnem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2006.07.18 kedd, 11:40:00 »

Ez jó ötlet! Délután kipróbálom, reménykedem, hogy csak a szivattyúról csúszott le a cső.
Azt esetleg nem tudod hogy hol kell keresnem?
Szerintem is szétcsúszás. És valószínűleg a motortérben.
Nen tudom, hol a vákumszivattyú. Valszeg szemből a jobb oldalon, de kövesd le a fékszervótól (fekete dob) a csövet, és máris megvan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2006.07.18 kedd, 20:56:00 »

Csimbió! Keress szakit mindenképp, holtjáték sokmindentől lehet. Szilentek, kormányösszekötők, lengőkar alsó gömbfej, stb. Ezektől kopog is...
Ezektől mindegyiktől kopog? Mert kopogás nincs, amióta kicserélték a bal első kerékcsapágyat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2006.07.19 szerda, 08:45:00 »

Sztem állapottól függően kopog. Ha csak kicsit gáz, lehet hogy még nem kopog. Lengőkarszilentek megmurdelnak, akkor meg kóvályogni fog az eleje, főleg vályúba/ból menetben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2006.07.19 szerda, 09:15:00 »

Egynyóctádé, az én problémámra is válaszolhatnál ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 07:24:00 »

Egynyóctádé, az én problémámra is válaszolhatnál ;-)
Nasa! Benyásoknál még1x, nem tudom, van-e vákumszivattyú. Nekem úgy rémlik, ott a motorban egyébként is van ilyen vákum, azt használja a szisztem. Dieseleknél nagy UFOszerű képződmény a motor jobb oldalán, amiből egy kemény műanyag cső jön ki, ami rögtön egymás után egy csomószor elágazik. Alatta olaj elmenő cső, merthogy ezen átmegy az oil
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 08:24:00 »

Nasa! Benyásoknál még1x, nem tudom, van-e vákumszivattyú. Nekem úgy rémlik, ott a motorban egyébként is van ilyen vákum, azt használja a szisztem. Dieseleknél nagy UFOszerű képződmény a motor jobb oldalán, amiből egy kemény műanyag cső jön ki, ami rögtön egymás után egy csomószor elágazik. Alatta olaj elmenő cső, merthogy ezen átmegy az oil
Tegnap megkukkoltam hogy mi merre hány méter, ed nem láttam semmit Sad Azt hiszem legközelebb elkezdem bontani alulról a műszerfalat, és megnézem merre tűnik el, vagy jön elő a gumicső.
Egyik szerelőnél láttam kibontva a műszerfalat, de ott sem láttam merre tűnik el a kábel ahonnan a vákuumnak jönnie kellene.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 17:16:00 »

Tegnap megkukkoltam hogy mi merre hány méter, ed nem láttam semmit Sad Azt hiszem legközelebb elkezdem bontani alulról a műszerfalat, és megnézem merre tűnik el, vagy jön elő a gumicső.
Egyik szerelőnél láttam kibontva a műszerfalat, de ott sem láttam merre tűnik el a kábel ahonnan a vákuumnak jönnie kellene.
Nem műszerfalirányba kutakodnék. Középkonzol kellesz lebontani. Magnó ki, hamvedernél 2 csavar ki, vezető jobblábnál lenn 2 patenttal takart csavar ki, utasnál ezen csavarok tesói ki, kardánboksz kicsit lenyom, óvatosan a középső takaróműjanyag ki, alul a hamvedernél kivett csavaroknál két vékony gyenge fül van, ezekre vigyázz, a 3 db kapcsolót tartó konzolt 2 csavar tartja, ezek ki, és kezedben van a megoldás. Bár előtte 1et még kiprószálnék. Venti 1es fokozat, motor jár, zene ki és fülelés. Hallasz-e szisszenést irányváltáskor, mert ha a középkonzolnál van ejnyebejnye, aztat hallani lehet. Éndzsöl jól mondja, fékrásegítőtől indulj visszafele. Fékolajtartály alatt nagy fekete ufó.megyen rá egy gumicső, azt követsd vissza
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 17:23:00 »

Tegnap megkukkoltam hogy mi merre hány méter, ed nem láttam semmit Sad Azt hiszem legközelebb elkezdem bontani alulról a műszerfalat, és megnézem merre tűnik el, vagy jön elő a gumicső.
Egyik szerelőnél láttam kibontva a műszerfalat, de ott sem láttam merre tűnik el a kábel ahonnan a vákuumnak jönnie kellene.
Nasa! Fehérvári minitali neked messze van? Ha el tudsz jönni, menek kicsit hamarabb és összekoszolom magam az alkoholmentes előtt... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 20:30:00 »

Sziasztok
Kérdésem lenne: a pótkulcs tanítása immobolizerhez. Van 1db nem piros működő kulcsom, meg 1 db nem tanított, "nyers" kulcsom. Tud valaki megoldást, mik a lehetőségek?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 20:34:00 »

Sziasztok
Kérdésem lenne: a pótkulcs tanítása immobolizerhez. Van 1db nem piros működő kulcsom, meg 1 db nem tanított, "nyers" kulcsom. Tud valaki megoldást, mik a lehetőségek?
Mail ment!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 20:35:00 »

Sziasztok
Kérdésem lenne: a pótkulcs tanítása immobolizerhez. Van 1db nem piros működő kulcsom, meg 1 db nem tanított, "nyers" kulcsom. Tud valaki megoldást, mik a lehetőségek?
Ja hogy nem piros. Ú akkor vedd semmisnek a mailt.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 20:53:00 »

Sziasztok
Kérdésem lenne: a pótkulcs tanítása immobolizerhez. Van 1db nem piros működő kulcsom, meg 1 db nem tanított, "nyers" kulcsom. Tud valaki megoldást, mik a lehetőségek?
Bemész egy Ford szervízbe és ott talán tudnak segíteni. Itt szegeden a Hoványnál tudnak kulcsot "tanítani" ,gondolom máshol is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2006.07.22 szombat, 11:14:00 »

Nem műszerfalirányba kutakodnék. Középkonzol kellesz lebontani. Magnó ki, hamvedernél 2 csavar ki, vezető jobblábnál lenn 2 patenttal takart csavar ki, utasnál ezen csavarok tesói ki, kardánboksz kicsit lenyom, óvatosan a középső takaróműjanyag ki, alul a hamvedernél kivett csavaroknál két vékony gyenge fül van, ezekre vigyázz, a 3 db kapcsolót tartó konzolt 2 csavar tartja, ezek ki, és kezedben van a megoldás. Bár előtte 1et még kiprószálnék. Venti 1es fokozat, motor jár, zene ki és fülelés. Hallasz-e szisszenést irányváltáskor, mert ha a középkonzolnál van ejnyebejnye, aztat hallani lehet. Éndzsöl jól mondja, fékrásegítőtől indulj visszafele. Fékolajtartály alatt nagy fekete ufó.megyen rá egy gumicső, azt követsd vissza
Venti tekergetésére semmi reag.
Szétszedtem félig a középkonzolt. A motortér felé középen fent találtam egy vmit amibe belemegy a kapcsolótól egy fehér gumicső, meg vhonnan egy lila-fekete vezetékpár. abból megy felfelé egy gumicső szintén.
De a kapcsolót akárhová kapcsolom, a kapcsoló oldalon semmi szívás-fújás nincs a 6 lyukon.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 19:02:00 »

Kukkantsd meg a kormány alatt a bal oldalon. Ott le kell hajtani a biztitáblát (asszem MKI-be is).
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 19:03:00 »

Szia!
Bizti tábla a vezető oldalán a múszerfal alatt, egy kis kart kell meghúzni és lenyílik. A szivargyújtód ezekszerint nem eredeti? Szerintem egyszerűbb keresned egy bontott autóban egy ilyen hüvelyt és kicserélni.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 19:10:00 »

Szia!
Bizti tábla a vezető oldalán a múszerfal alatt, egy kis kart kell meghúzni és lenyílik. A szivargyújtód ezekszerint nem eredeti? Szerintem egyszerűbb keresned egy bontott autóban egy ilyen hüvelyt és kicserélni.
Üdv Shadow
Bocs, rossz helyen kezdtem olvasni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 20:10:00 »

Elég trükkös a biztitábla, van alatta egy vékony kar, amiről az ember nem tudja, hogy húzza, tolja, és merre. Féltem, hogy eltörik, ha rossz irányba próbálom. Úgy emlékszem lefele kell húzni, és elédtárulnak a biztik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 21:27:00 »

felfelé kell nyomni ;-)
Ma szedtem szét ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 21:30:00 »

Elég trükkös a biztitábla, van alatta egy vékony kar, amiről az ember nem tudja, hogy húzza, tolja, és merre. Féltem, hogy eltörik, ha rossz irányba próbálom. Úgy emlékszem lefele kell húzni, és elédtárulnak a biztik.
Mármint a fekete gombot kell felfelé nyomni, és a biztitábla lenyílik...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 21:33:00 »

Mármint a fekete gombot kell felfelé nyomni, és a biztitábla lenyílik...
Neked felfelé kell? Akkor az enyém fordítva lett összerakva. Még jó, hogy nem hátrafelé van 5 sebesség, előre meg 1...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 21:39:00 »

Neked felfelé kell? Akkor az enyém fordítva lett összerakva. Még jó, hogy nem hátrafelé van 5 sebesség, előre meg 1...
Kimnetem megnéztem ;-)
Nálam be kellett nyomni (bármint felfelé) Cheesy
De az enyém benzines ;-)
 
Viszont a vákuumproblémám még mindig nincs meg Sad Mondjuk ma nem is foglalkoztam vele sokat, mert vihar volt, meg vizes volt minden...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 21:42:00 »

Kimnetem megnéztem ;-)
Nálam be kellett nyomni (bármint felfelé) Cheesy
De az enyém benzines ;-)
 
Viszont a vákuumproblémám még mindig nincs meg Sad Mondjuk ma nem is foglalkoztam vele sokat, mert vihar volt, meg vizes volt minden...
Lehet a héten vmelyik nap lesz időm, előfordulhat hogy csüt-péntek felé kiranalírozhatok Dunaújvárosba (ha a menyasszonyom is így akarja... Smiley ) Ha gondolod, hirtelen felindulásból szervezhetünk 1 minitalit... Héééééj Dunaújvárosiak!!! [wehehe, a mondeós hatósugaram így 100km-re nőtt...]
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 21:47:00 »

Lehet a héten vmelyik nap lesz időm, előfordulhat hogy csüt-péntek felé kiranalírozhatok Dunaújvárosba (ha a menyasszonyom is így akarja... Smiley ) Ha gondolod, hirtelen felindulásból szervezhetünk 1 minitalit... Héééééj Dunaújvárosiak!!! [wehehe, a mondeós hatósugaram így 100km-re nőtt...]
Akkor addig nem pakolom rá vissza a vakolatot ;-)
Előre is örök hála Cheesy ha számgép gondod van hozd le ;-) Cserébe megnézem ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 00:36:00 »

Namostmár betellt a pohár! Smiley Megkérném azokat a Mondeósokat, akik NEM informatikusok, tegyék fel a kezüket. Sztem egyedül vagyok...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.