Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:46:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253474 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 09:03:00 »

Sziasztok! '95-ös 1.6-os mondeom van. Egyik reggel nem indult be, az önindító kattog veszettül, de a motor nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást még azt is hallom ahogy az önindító szépen "kiforogja" magát. Az aksi jó. Kivettem az önindítót, és kipróbáltam: tökletesen behúz, bent is tart, ereje is van, forog is. A bendix csapágyára gyanakodok, de látszólag az is jó, (egyik irányba forog szépen a másikba nem asszem ezt kéne neki). A kommutátor is tiszta, szóval az önindító így kivéve jónak tűnik. Tipp? Cseréljek bendixet, vagy van jobb ötlet?
Biztos, hogy jó az akksi?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:31:00 »

Srácok!
I Mondeo km órájával lehet-e valamit kezdeni, ha akadozik és pl 30-ról indul. Ugyanis egy is imerőshöz került a volt gépem, amit 230e km-el adtam a kereskedőnek és most van benne 150e!!!!!
Ez a tekergetés eredménye csere
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:32:00 »

Köszi! Én is erre juttottam, és miután kiszedtem az önindítót, azt szét kapni már tényleg nem olyan nehéz. De kiszedni...
Bizony, próbáld ki egy másik akksival is indítani
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:51:00 »

Nekem van 8Euróért, amit 250HUF-ba is beszámolok!:-))))
Igy a vége 1000HUF...
(ja, ez nem vicc volt!)
veszek nálad 8EUR 1000Ft ért Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:53:00 »

veszek nálad 8EUR 1000Ft ért Cheesy
Sajna csak egy tekerőm van felesleges!:D
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 23:27:00 »

Joe,
 
beszúrtál a képes hírdetésekhez egy gyönyörűséget. Bámulom egy ideje és nem tudok rájönni, hogy mi az a cucc a rádió alatt?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 11:59:00 »

Az a cd-tár vezérlője.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 12:05:00 »

Helló!1.6-osomnak ma kezdett el szarakodni az alapjárata, 2000-1700-között stagnál, minden ok nélkül!Nincs ötletetek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 13:21:00 »

Helló!1.6-osomnak ma kezdett el szarakodni az alapjárata, 2000-1700-között stagnál, minden ok nélkül!Nincs ötletetek?
Megéghettek a töredezettek a gyertyakábelek. A főoldalon van egy cikk az alapjárati problémákról azon fuss végig
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 17:50:00 »

Megéghettek a töredezettek a gyertyakábelek. A főoldalon van egy cikk az alapjárati problémákról azon fuss végig
Kösz a tippet most kerültem velem egyet, semmi baja!Ezek a hibák a leg idegesítőbbek...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 22:36:00 »

sziasztok!
 
6 éve van meg a verda, évente kell benne cserélnem szilenteket az első futóműben. cserélnem kellett már stabilizátor szárakat is. igaz nem egy rohadt nagy összeg, viszont nem hiszem, h ez a normális. nem offroadozni vele...
előfordulhat, h volt törve és nem lett rendesen helyrerakva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 22:38:00 »

nem járok offroadozni vele, akartam mondani. kiegészítésként, hozátenném, h lengéscsillapítót is kellett cserélnem, mert el volt görbülve a szára. nagyon csúf tünetekkel jár és halálfélelmet okoz....
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 09:34:00 »

Az a cd-tár vezérlője.
Ez így van...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:45:00 »

nem járok offroadozni vele, akartam mondani. kiegészítésként, hozátenném, h lengéscsillapítót is kellett cserélnem, mert el volt görbülve a szára. nagyon csúf tünetekkel jár és halálfélelmet okoz....
Nekem semmi ilyen gondom. Én már több, mint két éve cseréltettem szilenteket elöl, persze gyárira, és bár sokat kap néha Pesten is sajna, így is 70ekm-t tettem meg azóta velük. Ugyan ez a helyzet a stabrudakkal is elöl, bár ez utóbbiból jók az utángyártottak is. Szilentből csak gyárik. Most lett átnézve, illetve műszakiztatva az autó, és .
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:43:00 »

Beköszöntött az első hideg nap, és beköszöntött ujból az ABS lámpa is. A probléma a következő, nem alszik ki a visszajelzőlámpa, de ha láálliítom, és ujra beinditom elalszik a lámpa. Mit mondjak a szerelőnek, mit csináljon? Én inkább nem nyúlok hozzá, mert az sokba szokott kerülni. A Cromaxnál néztem központi jeladót , az 65 ropi, ezt nem szeretném bántani, a jelvevőnek 6 ropi. Ezt esetleg ki tudják olvasni, hogy melyik a rossz? Ajánlatos elvinni diagnosztikára? Ha akkor viszem mikor a láémpa nem világít akkor is tudnak mondani rá okosat?
 NAgyjából ennyi, válaszokat előre is kösz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 13:25:00 »

Beköszöntött az első hideg nap, és beköszöntött ujból az ABS lámpa is. A probléma a következő, nem alszik ki a visszajelzőlámpa, de ha láálliítom, és ujra beinditom elalszik a lámpa. Mit mondjak a szerelőnek, mit csináljon? Én inkább nem nyúlok hozzá, mert az sokba szokott kerülni. A Cromaxnál néztem központi jeladót , az 65 ropi, ezt nem szeretném bántani, a jelvevőnek 6 ropi. Ezt esetleg ki tudják olvasni, hogy melyik a rossz? Ajánlatos elvinni diagnosztikára? Ha akkor viszem mikor a láémpa nem világít akkor is tudnak mondani rá okosat?
 NAgyjából ennyi, válaszokat előre is kösz.
Sajna ABS specialistánk nincs a látótérben csupán egy kis wd40 kezelést lehet javasolni (csatik, jeladók ...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 13:28:00 »

Sajna ABS specialistánk nincs a látótérben csupán egy kis wd40 kezelést lehet javasolni (csatik, jeladók ...)
Azt már kapott tavaly is. VAlami hosszabbtávú kellene.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 13:59:00 »

A kesztyűtertó oldala takarja, ezért kell kihúzni az egészet. Egy határozott mozdulattal a jobb oldalát, majd a balt, és a JOBB:) oldalon megleled. Egy fekete téglalap alakú gomb fehér kulcs emblémával. A gyújtás is elég a nyomás alatt, de járhat a motor is. Pár másodpercig tartsd nyomva, és aztán elmúlik. Ez csak figyelmeztető jelzés, de semmit nem figyel tulajdonképpen...
 
Grat a járműhöz!
Először érdemes kivenni hogy tudd hol is keresd, de utánna már elég egy toll hozzá, és úgy is meg tudod nyomni. időnként be fog villani, most nem tom pontosan milyen időközönként, de Joe tutira mindjárt megmondja...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 14:31:00 »

Először érdemes kivenni hogy tudd hol is keresd, de utánna már elég egy toll hozzá, és úgy is meg tudod nyomni. időnként be fog villani, most nem tom pontosan milyen időközönként, de Joe tutira mindjárt megmondja...
15ekm?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2006.10.31 kedd, 08:38:00 »

Segítsetek! Hol találok Mondeo I. 1,8 td műszaki
leírást és használati utasítást.
Köszönettel: V.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2006.10.31 kedd, 08:40:00 »

Mondeo I. td.műleírást keresek
Választ az aovil@freemail.hu-ra kérek
köszönettel: aovil
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2006.10.31 kedd, 09:07:00 »

Segítsetek! Hol találok Mondeo I. 1,8 td műszaki
leírást és használati utasítást.
Köszönettel: V.
Töltsd le ezt: Mondeo mkI, hátha nem td-speckó problémád van
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2006.10.31 kedd, 17:06:00 »

Segítsetek! Hol találok Mondeo I. 1,8 td műszaki
leírást és használati utasítást.
Köszönettel: V.
Oldal kerső...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2006.11.01 szerda, 08:21:00 »

Műszerfalra, pontosabban km/fordsz blokkra lenne szükségem MkII td-hez. Ha tudsz olyat, ami még műkszik, de már nem kell senkinek, akkor erre az üzenetre válaszolj lécci. Köszi !)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2006.11.01 szerda, 12:54:00 »

Ezt olvasom a vezess.hu-n:
"Járjunk tolóüzemben:
Ez annyit tesz, hogy lejtőn, vagy ott ahol van rá mód, visszakapcsoljuk a váltót, és motorfékkel lassítunk (automatát is). A modernebb karburátoros és az összes befecskendezős autó erre úgy reagál, hogy egy korty benzint/gázolajat sem fogyaszt, a befecskendező egyszerűen leáll. Tovább előnye, hogy a féket sem koptatjuk ilyenkor. Az összes üzemanyag, amit kinyomott kuplunggal lejtmenetben elégetnék megmarad."
 
Szerintetek 1993-as mondeo TáDé-nál is így van ez? Vagyis ha motorfékkel jövök a lejtőn, kevesebbet fogyaszt, mint ha kiteszem üresbe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2006.11.01 szerda, 13:10:00 »

Ezt olvasom a vezess.hu-n:
"Járjunk tolóüzemben:
Ez annyit tesz, hogy lejtőn, vagy ott ahol van rá mód, visszakapcsoljuk a váltót, és motorfékkel lassítunk (automatát is). A modernebb karburátoros és az összes befecskendezős autó erre úgy reagál, hogy egy korty benzint/gázolajat sem fogyaszt, a befecskendező egyszerűen leáll. Tovább előnye, hogy a féket sem koptatjuk ilyenkor. Az összes üzemanyag, amit kinyomott kuplunggal lejtmenetben elégetnék megmarad."
 
Szerintetek 1993-as mondeo TáDé-nál is így van ez? Vagyis ha motorfékkel jövök a lejtőn, kevesebbet fogyaszt, mint ha kiteszem üresbe
Bizony, ez szóról-szóra igaz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2006.11.01 szerda, 15:05:00 »

Ezt olvasom a vezess.hu-n:
"Járjunk tolóüzemben:
Ez annyit tesz, hogy lejtőn, vagy ott ahol van rá mód, visszakapcsoljuk a váltót, és motorfékkel lassítunk (automatát is). A modernebb karburátoros és az összes befecskendezős autó erre úgy reagál, hogy egy korty benzint/gázolajat sem fogyaszt, a befecskendező egyszerűen leáll. Tovább előnye, hogy a féket sem koptatjuk ilyenkor. Az összes üzemanyag, amit kinyomott kuplunggal lejtmenetben elégetnék megmarad."
 
Szerintetek 1993-as mondeo TáDé-nál is így van ez? Vagyis ha motorfékkel jövök a lejtőn, kevesebbet fogyaszt, mint ha kiteszem üresbe
Igen ez így van tolóüzem takarékos. Írtam két üzemanyag takarékosságos cikket a www.fordka.hu oldalon elolvasható, főleg nyári témák, de hasznos.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2006.11.01 szerda, 16:17:00 »

Igen ez így van tolóüzem takarékos. Írtam két üzemanyag takarékosságos cikket a www.fordka.hu oldalon elolvasható, főleg nyári témák, de hasznos.
Érdekes dolog ez, szerintem egyértelműen nehéz kijelenti, hogy melyik a jobb módszer. Én hegyen lakok, van lehetőségem gurulni. Ez a motorfékes dolog, szép és jó, de nagyon belassítja az autót, ha motorfékkel sebességbe jövök le a Mátrába több helyen úgy belassulok, hogy újra gázt kell adnom itt-ott, különben 20-30km/h-ra is vissza esik a sebesség.
Ha üresben gurulok, letudok úgy jönni, hogy egész úton nem kell gázt adnom, és a sebességem 60-80km/h között van. Néhol fékkel kell megfogni az autót, úgy be tud lendülni, de a 4 tárcsa nem hiszem, hogy úgy melegedne, hogy ez gond legyen, hogy közbe fékezgetek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2006.11.01 szerda, 22:13:00 »

Milyen alkatrészt is kell cserélni, ha fura szag van a ventillátor 1-2 állásában? Biztosíték, vagy relétábla, létra vagy mi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2006.11.01 szerda, 23:02:00 »

Milyen alkatrészt is kell cserélni, ha fura szag van a ventillátor 1-2 állásában? Biztosíték, vagy relétábla, létra vagy mi?
ellenálláslétra
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 07:43:00 »

Milyen alkatrészt is kell cserélni, ha fura szag van a ventillátor 1-2 állásában? Biztosíték, vagy relétábla, létra vagy mi?
Lehet elég egy vmi hőellenáláást vagy mijaszösz a neve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 08:06:00 »

Milyen alkatrészt is kell cserélni, ha fura szag van a ventillátor 1-2 állásában? Biztosíték, vagy relétábla, létra vagy mi?
Ő kell neked. Nekem is behalt. De előtte nézd meg milyen van benne. Mert van egy másik féle is a  fűtőmotor ellenállásból. Mondjuk az is jó bele csak kompaktabb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 08:08:00 »

Ő kell neked. Nekem is behalt. De előtte nézd meg milyen van benne. Mert van egy másik féle is a  fűtőmotor ellenállásból. Mondjuk az is jó bele csak kompaktabb.
Az enyém frankón fekete volt. Úgy kellett leoperálni a csatiról... hogy mi történt vele? Nemtom. Azóta se volt baja semmi elektronyos cuccomnak. Bittos megfáradt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 15:24:00 »

Érdekes dolog ez, szerintem egyértelműen nehéz kijelenti, hogy melyik a jobb módszer. Én hegyen lakok, van lehetőségem gurulni. Ez a motorfékes dolog, szép és jó, de nagyon belassítja az autót, ha motorfékkel sebességbe jövök le a Mátrába több helyen úgy belassulok, hogy újra gázt kell adnom itt-ott, különben 20-30km/h-ra is vissza esik a sebesség.
Ha üresben gurulok, letudok úgy jönni, hogy egész úton nem kell gázt adnom, és a sebességem 60-80km/h között van. Néhol fékkel kell megfogni az autót, úgy be tud lendülni, de a 4 tárcsa nem hiszem, hogy úgy melegedne, hogy ez gond legyen, hogy közbe fékezgetek.
Fogyasztásról volt szó nem a féktárcsáról
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 15:25:00 »

Oldal kerső...
Ugyanazt fogja találni, amit belinkeltem neki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 22:05:00 »

Nekem semmi ilyen gondom. Én már több, mint két éve cseréltettem szilenteket elöl, persze gyárira, és bár sokat kap néha Pesten is sajna, így is 70ekm-t tettem meg azóta velük. Ugyan ez a helyzet a stabrudakkal is elöl, bár ez utóbbiból jók az utángyártottak is. Szilentből csak gyárik. Most lett átnézve, illetve műszakiztatva az autó, és .
nem tudom, hogy a gyári garnitúra mennyibe van, de addig tuti nem cserélem arra, amig nem vagyok biztos benne, hogy nem valami más miatt nyúvadnak ki idő elött. mert megenne a penész, ha 3*-os áron belemotyózok és ugyanúgy kidől egy év után, mert valami nem stimmel a futóművel...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 22:16:00 »

Az a kérdésem, hogy a futóművön két hónapja átnéztek mindent, pajszerral megfeszgettek minden mozgó alkatrészt, de nem láttak semmi problémát. A futóművem meg azóta, hogy nálam van (1 éve) olyan hangos a legkisebb zökkenőnél is, mint a fene és még ugrik is egyet, gyakorlatilag semmit se nyel el. A hátsó hosszastabilizátoroknál láttak egy kis kopást, azokat kicserélték, de nem javult semmit.
 
Mi lehet a baja? Van ötlet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 22:17:00 »

Az a kérdésem, hogy a futóművön két hónapja átnéztek mindent, pajszerral megfeszgettek minden mozgó alkatrészt, de nem láttak semmi problémát. A futóművem meg azóta, hogy nálam van (1 éve) olyan hangos a legkisebb zökkenőnél is, mint a fene és még ugrik is egyet, gyakorlatilag semmit se nyel el. A hátsó hosszastabilizátoroknál láttak egy kis kopást, azokat kicserélték, de nem javult semmit.
 
Mi lehet a baja? Van ötlet?
Hoppá, most nézem, ez Modeo I topik. Sebaj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 22:29:00 »

Hoppá, most nézem, ez Modeo I topik. Sebaj.
a lengéscsillapítóid tuti jók? mert ha ugrik is egyet... lehet, az a baja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 22:56:00 »

a lengéscsillapítóid tuti jók? mert ha ugrik is egyet... lehet, az a baja
Hát... Rázópadon  megnézték, azok jók.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 23:12:00 »

Hát... Rázópadon  megnézték, azok jók.
akkor passzolok...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2006.11.03 péntek, 10:58:00 »

6e párszáz HUF a garnitúra. Ez 2-2db szilent a két lengőkarban. Nem lenne egyedi eset a Tiéd, hogy az utángyártottak pillanatok alatt meghalnak...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2006.11.03 péntek, 10:59:00 »

Az a kérdésem, hogy a futóművön két hónapja átnéztek mindent, pajszerral megfeszgettek minden mozgó alkatrészt, de nem láttak semmi problémát. A futóművem meg azóta, hogy nálam van (1 éve) olyan hangos a legkisebb zökkenőnél is, mint a fene és még ugrik is egyet, gyakorlatilag semmit se nyel el. A hátsó hosszastabilizátoroknál láttak egy kis kopást, azokat kicserélték, de nem javult semmit.
 
Mi lehet a baja? Van ötlet?
Még jó, hogy volt tali a napokban. Hát az mire is jó?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2006.11.03 péntek, 13:54:00 »

6e párszáz HUF a garnitúra. Ez 2-2db szilent a két lengőkarban. Nem lenne egyedi eset a Tiéd, hogy az utángyártottak pillanatok alatt meghalnak...
hmm... ez elgondolkodtató. az utángyártottat sem kaptam meg sokkal olcsóbban..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2006.11.03 péntek, 17:13:00 »

Még jó, hogy volt tali a napokban. Hát az mire is jó?
Ok, ok, elfelejtettem, hogy megkérdezzem a jelen lévő agytrösztöt. Majd Esztergomban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2006.11.03 péntek, 17:36:00 »

hmm... ez elgondolkodtató. az utángyártottat sem kaptam meg sokkal olcsóbban..
Hát ahogy írod az azóta megtett utat, mintha csak magamat hallanám ~2,5 évvel ezelőtt. Akkor én is ugy.-t vettem 2x is, aztán a gyári, ami azóta is tök jó, szal sztem is ott lesz a bibi.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2006.11.03 péntek, 21:53:00 »

Hát ahogy írod az azóta megtett utat, mintha csak magamat hallanám ~2,5 évvel ezelőtt. Akkor én is ugy.-t vettem 2x is, aztán a gyári, ami azóta is tök jó, szal sztem is ott lesz a bibi.
Üdv Shadow
ezek után azt hiszem megér egy próbát. eddig évente cseréltem, de unom már egy kicsit. köszi a véleményeket
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:19:00 »

Érdekes dolog ez, szerintem egyértelműen nehéz kijelenti, hogy melyik a jobb módszer. Én hegyen lakok, van lehetőségem gurulni. Ez a motorfékes dolog, szép és jó, de nagyon belassítja az autót, ha motorfékkel sebességbe jövök le a Mátrába több helyen úgy belassulok, hogy újra gázt kell adnom itt-ott, különben 20-30km/h-ra is vissza esik a sebesség.
Ha üresben gurulok, letudok úgy jönni, hogy egész úton nem kell gázt adnom, és a sebességem 60-80km/h között van. Néhol fékkel kell megfogni az autót, úgy be tud lendülni, de a 4 tárcsa nem hiszem, hogy úgy melegedne, hogy ez gond legyen, hogy közbe fékezgetek.
1. tdci-nél nem hiszem, hogy működne a dolog, mert a porlasztócsúcsok hűtéséhez is szükség van a befecskendezésre, és motorféküzemben a sűrítés a motorban működik, tehát forróság is keletkezik
az összes szelep kinyitásával (Turbórudi, HEMI )  nem keletkezne motorellenállás, igaz motorfékhatás sem
2. motorféküzemben a motor többet kopik, mint a fékek, azaz a fékek cseréje egyszerű és nem éppen filléres dolog, de olcsóbb, mint a motorkopás
3. hegyről lefelé jönni mégiscsak motorféküzemben kell a BIZTONSÁG miatt, abban a sebességfokozatban, amelyikben felfelé is mennél
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 16:44:00 »

1. tdci-nél nem hiszem, hogy működne a dolog, mert a porlasztócsúcsok hűtéséhez is szükség van a befecskendezésre, és motorféküzemben a sűrítés a motorban működik, tehát forróság is keletkezik
az összes szelep kinyitásával (Turbórudi, HEMI )  nem keletkezne motorellenállás, igaz motorfékhatás sem
2. motorféküzemben a motor többet kopik, mint a fékek, azaz a fékek cseréje egyszerű és nem éppen filléres dolog, de olcsóbb, mint a motorkopás
3. hegyről lefelé jönni mégiscsak motorféküzemben kell a BIZTONSÁG miatt, abban a sebességfokozatban, amelyikben felfelé is mennél
És TDDi-nél?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 17:02:00 »

És TDDi-nél?
A porlasztócsúcsokat ott is kell kenni, ráadásul a zadagoló közvetlen kapcsolatban áll a motorral (szíj) Ez azt jelenti, hogy amíg a motor forog, a zadagoló adagol...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.