Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:54:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261779 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6200 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:21:00 »

Van valakinek tapasztalata, hogy hány évet bír a vezérműszíj? Lassan 4 éve lett felrakva (+görgők), de "csak"  47e km-t futott. Sajnos Dayco és nem gyári.
Nem gyári akkor 40ezer km. Gyári készletet vegyél alvázszám alapján 3 vagy 2 görgő és a szíj, rugó egy csomagban 90ezer km-t kell hogy elmenjen. Érdemes kicserélni a vezérműtengely végén levő csavarokat - focus motorosnál nem használhatóak fel újra!!! Ha már több mint 160ezer km van a vízpumpában akkor arra se sajnáld a pénzt és cseréltesd ki tömítéssel - ha le vannak bontva a szíjak könnyű cserélni egyben. Vegyél egy új kupakot a víztartályra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6201 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:28:00 »

Sziasztok!
 
Nekem is Mondim van. Nem tudom van-e köztetek olyan, aki bont (vagy ismer olyat aki bont) Mondeo I-eseket Szombathelyen vagy környékén. Kellene néhány apróság a géphez pl.: jobb hátsó lámpa panel, hátsó hamutartó betéttel együtt (szürke színű, motorháztető kitámasztóhoz rögzítő pöcök stb.)
 
Előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6202 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:29:00 »

itt az oldalon elterjedt vélekedés szerint 60ekm, az Etzold szerint 90ekm, de a nem gyárinál ennél kevesebb
 
kuplungalkatrészek, vezérműszíj, termosztát csak Motorcraft, máshol lehet kísérletezni utángyártottal is
Akkor cserés lesz. A Dayco-ról valaki azt mondta, hogy meg is szokott nyúlni. Ki tudja.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6203 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:29:00 »

Sziasztok!
 
Nekem is Mondim van. Nem tudom van-e köztetek olyan, aki bont (vagy ismer olyat aki bont) Mondeo I-eseket Szombathelyen vagy környékén. Kellene néhány apróság a géphez pl.: jobb hátsó lámpa panel, hátsó hamutartó betéttel együtt (szürke színű, motorháztető kitámasztóhoz rögzítő pöcök stb.)
 
Előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6204 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:39:00 »

Ti biztosak vagytok ebbe a gyári/utángyártott dologba? Én pl nem sok jót hallottam a gyári készletről, nem feltétleül jobb mint utángyártott. Én holnapra jelentkeztem be cserére 98E km van benne, utángyártott. Bár látszólag semmi baja, jobb a a békesség.
a márkaszervíz számláján nem véletlenül szerepel az, hogy hozott alkatrészekért nem vállalnak felelősséget és csak eredeti/Motorcraft alkatrészeket építenek be
 
az új szerelőm számláján nem tudom mi szerepel...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6205 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:40:00 »

Akkor cserés lesz. A Dayco-ról valaki azt mondta, hogy meg is szokott nyúlni. Ki tudja.....
Itt a Clubba nem teszteltük ezt a márkát Wink megélégszünk a gyárival. Szíból jó a Gates - ők találták fel, de mi lesz a görgőkkel? megveheted az SKF et, de akkor már árba ott lesz a project mint a gyári szett
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6206 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:56:00 »

Itt a Clubba nem teszteltük ezt a márkát Wink megélégszünk a gyárival. Szíból jó a Gates - ők találták fel, de mi lesz a görgőkkel? megveheted az SKF et, de akkor már árba ott lesz a project mint a gyári szett
Arra azért kíváncsi lennék, ki gyártja a Fordost.Conti??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6207 Dátum: 2007.06.13 szerda, 12:11:00 »

Arra azért kíváncsi lennék, ki gyártja a Fordost.Conti??
Sziasztok!
 
Fura, de mindig elcsodálkozom, mikor a boltban olyan hülye hangsúllyal kérdik, hogy "contitech, jó lesz?"... Én meg rávágom, hogy hogyne volna jó. Bár már minden itt-ott készül, tehát lehet az is xar...Huh?:-O
Na mindegy.... Csak eszembe jutott az arcuk, mikor kérdezik...
 
Bazs77
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6208 Dátum: 2007.06.13 szerda, 12:12:00 »

Arra azért kíváncsi lennék, ki gyártja a Fordost.Conti??
...ja és nem messze: Makón is van conti gyár. Ott gyártják az off VW-csoport gumicsöveit. Sok ismerős dolgozik ott...ők nem vennének már VW-t......mit láthattak???:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6209 Dátum: 2007.06.13 szerda, 12:26:00 »

...ja és nem messze: Makón is van conti gyár. Ott gyártják az off VW-csoport gumicsöveit. Sok ismerős dolgozik ott...ők nem vennének már VW-t......mit láthattak???:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6210 Dátum: 2007.06.13 szerda, 12:48:00 »

Hi! van egy pici problémám. nemrég vettem egy 93-as, 1.6 Mondeót, amely nagyon jól muzsikál nekem, csak van egy-két apróbb baja:
1: nem nyomja fel a motor az ablakmosó folyadékot (a biztosíték jó, megméztem)
2: reggel indítás után elkezd ingadozni a fordulatszám, egyszer le is állt, de közben saját magának folyamatosan adagolja  a kraftot, kis bemelegedés után stabil lesz az alapjárat. Ez mitől lehet?
Valaki segítsen ha tud, légyszi.
Előre is köszi
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6211 Dátum: 2007.06.13 szerda, 12:54:00 »

Hi! van egy pici problémám. nemrég vettem egy 93-as, 1.6 Mondeót, amely nagyon jól muzsikál nekem, csak van egy-két apróbb baja:
1: nem nyomja fel a motor az ablakmosó folyadékot (a biztosíték jó, megméztem)
2: reggel indítás után elkezd ingadozni a fordulatszám, egyszer le is állt, de közben saját magának folyamatosan adagolja  a kraftot, kis bemelegedés után stabil lesz az alapjárat. Ez mitől lehet?
Valaki segítsen ha tud, légyszi.
Előre is köszi
Hidegen a rossz alapjárat akár gyertya is lehet. de a főoldal/hírek közt van a rossza alapjáratokról cikk, naon jó Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6212 Dátum: 2007.06.13 szerda, 12:58:00 »

Hi! van egy pici problémám. nemrég vettem egy 93-as, 1.6 Mondeót, amely nagyon jól muzsikál nekem, csak van egy-két apróbb baja:
1: nem nyomja fel a motor az ablakmosó folyadékot (a biztosíték jó, megméztem)
2: reggel indítás után elkezd ingadozni a fordulatszám, egyszer le is állt, de közben saját magának folyamatosan adagolja  a kraftot, kis bemelegedés után stabil lesz az alapjárat. Ez mitől lehet?
Valaki segítsen ha tud, légyszi.
Előre is köszi
lori21: a motortérbe van egy háromszög csatlakozó ott ki lehet villogtatni a hibatárolót. Látatlanba, lehet légtömegmérő, impulzuslevegő szelep, vagy alsó hőgomba, meg kb 20 dolog ami ilyet okozhat. 93-omba sajnos Ford beszállítója nem megfelelő kábelkötegeket gyártott és mostanra töredezik a szigetelés! Ez a probléma főleg a meleg helyeken jelentkezik, injektorok, hőgomba a töredezett kábel 1000 problémát tud okozni, szerezz be egy 95 ös bontott motortéri kábelköteget míg nem késő addigis hordj magaddal egy poroltót.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6213 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:00:00 »

Hi! van egy pici problémám. nemrég vettem egy 93-as, 1.6 Mondeót, amely nagyon jól muzsikál nekem, csak van egy-két apróbb baja:
1: nem nyomja fel a motor az ablakmosó folyadékot (a biztosíték jó, megméztem)
2: reggel indítás után elkezd ingadozni a fordulatszám, egyszer le is állt, de közben saját magának folyamatosan adagolja  a kraftot, kis bemelegedés után stabil lesz az alapjárat. Ez mitől lehet?
Valaki segítsen ha tud, légyszi.
Előre is köszi
Abalkmosó: a motor búg, hallani? Ha igen akkor meg kellen nézni a csatlakozónál a csöveket, hogy rendesen rajta vannak e.
Ha esetleg a motor adta meg magát, akkor bontóban tudsz venni használtat esetleg utángyártott újat (5e.).
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #6214 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:07:00 »

az a baj, hogy nem is búg, tehát a motor nem megy valamiért, a csövek rajtavannak rendesen...  
:-(
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6215 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:37:00 »

lori21: a motortérbe van egy háromszög csatlakozó ott ki lehet villogtatni a hibatárolót. Látatlanba, lehet légtömegmérő, impulzuslevegő szelep, vagy alsó hőgomba, meg kb 20 dolog ami ilyet okozhat. 93-omba sajnos Ford beszállítója nem megfelelő kábelkötegeket gyártott és mostanra töredezik a szigetelés! Ez a probléma főleg a meleg helyeken jelentkezik, injektorok, hőgomba a töredezett kábel 1000 problémát tud okozni, szerezz be egy 95 ös bontott motortéri kábelköteget míg nem késő addigis hordj magaddal egy poroltót.
94.10. hóba is *** a kábel, vagy ott nem kell csere?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6216 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:53:00 »

az a baj, hogy nem is búg, tehát a motor nem megy valamiért, a csövek rajtavannak rendesen...  
:-(
Ha kap áramot akkor motor kuka
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6217 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:53:00 »

az a baj, hogy nem is búg, tehát a motor nem megy valamiért, a csövek rajtavannak rendesen...  
:-(
Már néhányunknak adta meg magát ez a fránya motor. Én azthiszem a Lőrinci? úti bontóban vettem utángyártott újat.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #6218 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:55:00 »

lori21: a motortérbe van egy háromszög csatlakozó ott ki lehet villogtatni a hibatárolót. Látatlanba, lehet légtömegmérő, impulzuslevegő szelep, vagy alsó hőgomba, meg kb 20 dolog ami ilyet okozhat. 93-omba sajnos Ford beszállítója nem megfelelő kábelkötegeket gyártott és mostanra töredezik a szigetelés! Ez a probléma főleg a meleg helyeken jelentkezik, injektorok, hőgomba a töredezett kábel 1000 problémát tud okozni, szerezz be egy 95 ös bontott motortéri kábelköteget míg nem késő addigis hordj magaddal egy poroltót.
Fusim!
Volt már valaki, akinek kigyulladt emiatt a mondija? Szerencsére, nálam van poroltó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6219 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:55:00 »

94.10. hóba is *** a kábel, vagy ott nem kell csere?
Az injektoroknál és a termosztátház felső kábelénél indul a gond, ha ott repedt csere. Általában a 3 ovál csatlakozós (bal toronynál) motortérnél jön elő a probléma
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6220 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:01:00 »

Fusim!
Volt már valaki, akinek kigyulladt emiatt a mondija? Szerencsére, nálam van poroltó
Kigyulladni nem, de ECU füstölt már le. Végtranzisztorok működtetik az injektorokat 4db mindenféle védelem nélkül, abból égett ki egy Szerencsére lehetett helyettesíteni az alkatrészt egy más tipusból kioperáltra. Ha kiszeded az injektoros köteget és kicsit meggyűröd a kábelt simán eladhatod szinesfémnek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6221 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:04:00 »

Kigyulladni nem, de ECU füstölt már le. Végtranzisztorok működtetik az injektorokat 4db mindenféle védelem nélkül, abból égett ki egy Szerencsére lehetett helyettesíteni az alkatrészt egy más tipusból kioperáltra. Ha kiszeded az injektoros köteget és kicsit meggyűröd a kábelt simán eladhatod szinesfémnek.
Végre nem kell lopott kábelt égetni,hogy átvegyék a méh-esek Sok munka kicseélni a köteget?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6222 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:12:00 »

Végre nem kell lopott kábelt égetni,hogy átvegyék a méh-esek Sok munka kicseélni a köteget?
Ki kell szedni a légszűrőházat és a légszekrényt úgy nem olyan vészes. Pár csatlakozóval szenvedni kell de megoldható. Az injektoros köteg a fontos azon vannak a termosztátos csatik és az alsó jeladó is. Igazán a klímakompresszoré és az önindítóé nehezen érhető el.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6223 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:14:00 »

Ki kell szedni a légszűrőházat és a légszekrényt úgy nem olyan vészes. Pár csatlakozóval szenvedni kell de megoldható. Az injektoros köteg a fontos azon vannak a termosztátos csatik és az alsó jeladó is. Igazán a klímakompresszoré és az önindítóé nehezen érhető el.
A klímakábelt megyúsztam.....nincs légkondim
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6224 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:15:00 »

valami jó hír esetleg?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6225 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:24:00 »

valami jó hír esetleg?

Ha van villany az ablakmosó csatlakozóján, bontott motor 3eFt ért vagy uj OEM 5eFt, elég jó hír de ha nem elég drága szrzünk 15eFt-ért Wink
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6226 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:28:00 »

Nem akarja valaki digitklímásitani az MKI et? Van egy komplett átalakító készletem - vadi új kábelekkel vákumszelepek érzékelő minden köcölék leírással - 35K HUF vagy cserének elfogadok egy MKII digitklíma vezérklő szettet. Egy sötét hajnalon átalakítottam a középrészt MKII re és így nem lesz rá szükségem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6227 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:33:00 »

valami jó hír esetleg?

Kösz, elég nekem a 3-eFt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6228 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:56:00 »

Klíma mennyit tesz rá a fogyasztásra  ilyen jóidőben a 1.6-osra?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6229 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:00:00 »

Klíma mennyit tesz rá a fogyasztásra  ilyen jóidőben a 1.6-osra?
Sztem ez olyan 0,5, de inkább 1l lehet...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6230 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:16:00 »

Sztem ez olyan 0,5, de inkább 1l lehet...
ja. A lehuzott ablak is kb annyit tesz rá 80-100 km/h felett
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6231 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:30:00 »

mérted?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6232 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:50:00 »

sosem lehet pontosan mérni. nem lehet ugyanugy, ogyanolyan terepen és viszonyok közt autózni, hogy 0,5l pontosságra meg lehessen adni. Sztem a klima nem vész, érdemes használni ha már van
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6233 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:51:00 »

ja. A lehuzott ablak is kb annyit tesz rá 80-100 km/h felett
végeztek kísérletet a Mythbusters-ben, ugyanannyi benzinnel a lehúzott ablakú batár jóval többet tudott megtenni
 
az is igaz 100-nál nem kell teljesen letekerni az ablakot, elég 5-6 cm, tehát még annyi sincs a pluszfogyi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6234 Dátum: 2007.06.13 szerda, 19:03:00 »

végeztek kísérletet a Mythbusters-ben, ugyanannyi benzinnel a lehúzott ablakú batár jóval többet tudott megtenni
 
az is igaz 100-nál nem kell teljesen letekerni az ablakot, elég 5-6 cm, tehát még annyi sincs a pluszfogyi
Ha spórolásból lehúzom az ablakot, a huzattól begyullad a nyakam. Amit a klímán megspórolok, elköltöm gyógyszerre. Ha melegem van bekapcsolom a klímát, úgyis mindig klímás autó volt az álmom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6235 Dátum: 2007.06.13 szerda, 20:57:00 »

Klíma mennyit tesz rá a fogyasztásra  ilyen jóidőben a 1.6-osra?
passz,én különösebben nemveszem észre a fogyin
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6236 Dátum: 2007.06.13 szerda, 22:09:00 »

Kollégák, szakmai jellegű kérdésem volna. Van egy csodaszép 96-os 2,0 Mondeo kombim. van benne már netto 209e km, viszont a hangja még mindíg gyönyörű. Viszont akármilyen finoman közlekedek vele a fogyasztás nem akar 9 liter alá menni, ill.  a gyorsulása is eléggé satnya. Szerintem 2 liternek ennél sokkal jobban kellene tolnia. Vezérlés leellenőrizve, gyertyák rendben, nincs hibakód.  
Egy autószerelő barátom emlékei szerint többfajta levegőmennyiségmérő van a tipushoz és lehet, hogy az enyémben rossz van ezért olyan lomha a kicsike. Van valakinek erről tapasztalata vagy valami ötlete, hogy merre induljak el?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6237 Dátum: 2007.06.13 szerda, 22:45:00 »

Kollégák, szakmai jellegű kérdésem volna. Van egy csodaszép 96-os 2,0 Mondeo kombim. van benne már netto 209e km, viszont a hangja még mindíg gyönyörű. Viszont akármilyen finoman közlekedek vele a fogyasztás nem akar 9 liter alá menni, ill.  a gyorsulása is eléggé satnya. Szerintem 2 liternek ennél sokkal jobban kellene tolnia. Vezérlés leellenőrizve, gyertyák rendben, nincs hibakód.  
Egy autószerelő barátom emlékei szerint többfajta levegőmennyiségmérő van a tipushoz és lehet, hogy az enyémben rossz van ezért olyan lomha a kicsike. Van valakinek erről tapasztalata vagy valami ötlete, hogy merre induljak el?
Különbség csak a V6 és a 4 hengeres változatnál van rendelési száma 4 hengeresnél 1024517 vagy 97BB 12B579 AA
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6238 Dátum: 2007.06.13 szerda, 23:00:00 »

Ha igazán városozol, akkor q
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6239 Dátum: 2007.06.13 szerda, 23:02:00 »

Bocsi, szóval, ha igazán városozol, akkor nehéz 10 alá menni. Nekem 11 körül van az átlagom.
Lehet nem is lomha, hanem megszoktad...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6240 Dátum: 2007.06.13 szerda, 23:17:00 »

Hosszú távon se megy ez alá. Komárom-Tokaj 300km 120-as tempóval, két személlyel. De ha városban bóklászok akkor sem megy 10,5 fölé, igaz nálunk nincsenek 1 órás dugók, mint Pesten.. Smiley Ami aggaszt az, hogy egy jó karban lévő 1,3-as kocka lada már ellenfél. Tudom, hogy a Mondi nem erre való és nem is erre akarom használni, de néha jól jönne egy kicsivel több paripa.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6241 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 01:14:00 »

Én most nagyon örülök, mert spóroltam egy kicsit , tojás volt a talpam alatt , és sikerült a 10 literes fogyasztásból 7L kihozni.
10e Ftból elmentem 470Km-t , ebben volt 340km autopálya többi város.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6242 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 07:32:00 »

Abban az esetben lehet ellenfél, ha valami tuning verzió, különben körbe kell autóznod.
Ha tényleg ennyire lomha, akkor levegőszűrő/üzemanyagszűrő ellenőrzés vagy csere. (hogy a legolcsóbbal kezd a hibák kizárását)
Alapjáratod  szép, egyenletes?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6243 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 07:48:00 »

Kollégák, szakmai jellegű kérdésem volna. Van egy csodaszép 96-os 2,0 Mondeo kombim. van benne már netto 209e km, viszont a hangja még mindíg gyönyörű. Viszont akármilyen finoman közlekedek vele a fogyasztás nem akar 9 liter alá menni, ill.  a gyorsulása is eléggé satnya. Szerintem 2 liternek ennél sokkal jobban kellene tolnia. Vezérlés leellenőrizve, gyertyák rendben, nincs hibakód.  
Egy autószerelő barátom emlékei szerint többfajta levegőmennyiségmérő van a tipushoz és lehet, hogy az enyémben rossz van ezért olyan lomha a kicsike. Van valakinek erről tapasztalata vagy valami ötlete, hogy merre induljak el?
nem kellene egy Ladának ellenfélnek lennie...habár, én is meggondolom, hogy egy pirosra festett hátsóhidas Lada előzésébe belekezdjek-e, 120LE már ellenfél
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6244 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 12:13:00 »

Lada nem lehet ellenfél, nekem 1.6-osom van, kicsit lusta, amíg fel nem pörög, de utána elég jól megy. Amugy kinek mennyi a végseb 93-as limo 1.6osnak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6245 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 12:23:00 »

Lada nem lehet ellenfél, nekem 1.6-osom van, kicsit lusta, amíg fel nem pörög, de utána elég jól megy. Amugy kinek mennyi a végseb 93-as limo 1.6osnak?
sNatchnek van, Csellonak volt ilyenje...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6246 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 13:10:00 »

Lada nem lehet ellenfél, nekem 1.6-osom van, kicsit lusta, amíg fel nem pörög, de utána elég jól megy. Amugy kinek mennyi a végseb 93-as limo 1.6osnak?
Nekem 5 ajtós ugyan, nem limo (1285 kg) eddig egyenes úton 195-öt ment, de már nem mai darab, nem akarom kinyomni a szemét (nagyon)
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6247 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 13:16:00 »

Az szép! Én nem mertem ennyire odataposni neki.
Én 140-től többet nem engedtem neki, pedig bírta volna szerintem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6248 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 13:34:00 »

Az szép! Én nem mertem ennyire odataposni neki.
Én 140-től többet nem engedtem neki, pedig bírta volna szerintem.
'94-es 1,8 16V 5a, és 205 meg volt. 180-200-as tempot viszi huzamosabb menetben is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6249 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 13:59:00 »

Az szép! Én nem mertem ennyire odataposni neki.
Én 140-től többet nem engedtem neki, pedig bírta volna szerintem.
háhá... 140-150-et minden nap megyek neki 1-es főuton elég sokat. Az utazósebesség Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.