Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:03:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261668 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2004.11.04 csütörtök, 11:15:00 »

Hi !
 
kerdes:
 
Van a huto es a motor kozott lent kisse jobb oldalt egy ilyen doboz szeruseg, amibe 2db fem cso csatlakozik felulrol. Nah, az pontosan micsoda ? Mintha lattam rola anno valami iromanyt, miszerint abban van valami amit szokas kitisztitani. Mire jo aza dobozka egyaltalan ? Es mi van, ha dzsuvas a belseje ? Asszem abban is valami szivacs van vagy micsoda.
Ugy kb. a termosztat haz alatt talalhato, csak lentebb vanik.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2004.11.04 csütörtök, 14:26:00 »

ND!
"...de pénzügy kizárva! ..." rosszat sejtek :-( mondd, hogy nem igaz :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2004.11.04 csütörtök, 18:17:00 »

Ez franko! vikiviki, 7vegen szerelunk Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2004.11.04 csütörtök, 21:37:00 »

Hi !
 
kerdes:
 
Van a huto es a motor kozott lent kisse jobb oldalt egy ilyen doboz szeruseg, amibe 2db fem cso csatlakozik felulrol. Nah, az pontosan micsoda ? Mintha lattam rola anno valami iromanyt, miszerint abban van valami amit szokas kitisztitani. Mire jo aza dobozka egyaltalan ? Es mi van, ha dzsuvas a belseje ? Asszem abban is valami szivacs van vagy micsoda.
Ugy kb. a termosztat haz alatt talalhato, csak lentebb vanik.
 
bye
zacci
Zacci!
Utánanéztem mi az. Az valószinüleg az Air-Pulse-Filter. A jól ismert Mad Mole oldalon van róla szó. Nem tudok rendesen angolul, de megpróbáltam magyarítani itt. Az angolosoktól elnézést kérek.
 
Üdv.
 
Remélem segítettem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2004.11.05 péntek, 08:25:00 »

AndrasM
Az index fórumán említette vki, hogy Neked is volt problémád a fordulatszámmal, azaz haladás közben túlnyitott az alapjárati szelep.
 
Az autómon már másodszorra jött elő ez a dolog, múltkor a MAF szenzor cseréje oldotta meg a dolgot... most megint nagy a küzdelem, és újra a MAF szenzor, esetleg a pillangószelepház cseréje merült fel.
 
Neked mi szüntette meg?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2004.11.05 péntek, 09:28:00 »

senki többet harmadszor?Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2004.11.05 péntek, 09:34:00 »

senki többet harmadszor?Smiley
Csak hogy pörögjön ;-)
Periódusok: én olyan gondolomformán és ha muszáj ... kalapom-pom meg nincs :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2004.11.05 péntek, 10:09:00 »

vikiviki!Én úgy tudom,a hűtővizet 2-évente illik cserélni,asszem azért,mert a fagyálló savassá válik.A fékfolyadék szintén zenész...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2004.11.05 péntek, 10:21:00 »

AndrasM
Az index fórumán említette vki, hogy Neked is volt problémád a fordulatszámmal, azaz haladás közben túlnyitott az alapjárati szelep.
 
Az autómon már másodszorra jött elő ez a dolog, múltkor a MAF szenzor cseréje oldotta meg a dolgot... most megint nagy a küzdelem, és újra a MAF szenzor, esetleg a pillangószelepház cseréje merült fel.
 
Neked mi szüntette meg?
Szia Minimal!
 
Olvass le #392-re.
Üdv "vki"
ui.:eltertott pár napig míg ide tévedtél a szomszédvárból ;-))) nem is olyan sürgös neked ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2004.11.05 péntek, 10:48:00 »

Szia Minimal!
 
Olvass le #392-re.
Üdv "vki"
ui.:eltertott pár napig míg ide tévedtél a szomszédvárból ;-))) nem is olyan sürgös neked ;-)
ND!
Privátba??? #398
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2004.11.05 péntek, 11:17:00 »

senki többet harmadszor?Smiley
vikiviki
 
- MAF tisztítás. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2004.11.05 péntek, 11:40:00 »

ND!
Privátba??? #398
Szia Napu!
Nincs hozzáfüznivalóm.
Üdv ND
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2004.11.05 péntek, 12:16:00 »

Hi !
 
AndrasM,  
 
THX !!!
 
Tehat ha szetszedem, akkor jo esellyel nem folyik ki onnan semmi es nem repul ezer fele a 20 fel epici rugo Cool Nah, majd hetvegen megprobalom kivakarni onnan a halot nemet katonat, hatha meg jobb lesz a verdam Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2004.11.05 péntek, 12:26:00 »

Hi !
 
Mult hetvegen megsasoltam, hogy igy 10ev utan mit hoz a verdam. Gepkonyv szerint ha jol sejtem 180km/h a vegsebesseg. M5oson volt alkalmam kiproszalni 3ad magammal, hogy mit bir a gepsarkany.
Ime egy kep rola:  
http://amigos.amiga.hu/zacci/Sto_eta_raketa.jpg
 
Szepen hozta a gyari parametereket Cool 180km/h, kb. 5000-es fordulat. Meg a homerom is szepen, kozepre rendezodve varta az ut veget Cool
Aztan jott az autopalya vege.... De hol van a nyugati lejaro ?  Elhagytuk... Hmmm... sebaj, legalabb kocsikazunk meg egy picit Cool
1 elmeny vot Cool
Fogyasztas kb. 9littyora jott ki, atlag 140es tempo mellett. Az sem tunik rossznak.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2004.11.05 péntek, 13:06:00 »

Szia Napu!
Nincs hozzáfüznivalóm.
Üdv ND
:-( a részletek ismeretében ez kicsit szigorú ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2004.11.05 péntek, 16:01:00 »

vikiviki!Én úgy tudom,a hűtővizet 2-évente illik cserélni,asszem azért,mert a fagyálló savassá válik.A fékfolyadék szintén zenész...
én meg így tudom, hogy elvileg a Ford Motorcraft hűtővíz bennmaradthat sokáig. Azért én lecseréltem. Ha nem tudjátok hova rakni a hűtővizet, adjátok nekem:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2004.11.05 péntek, 17:27:00 »

AndrasM
Az index fórumán említette vki, hogy Neked is volt problémád a fordulatszámmal, azaz haladás közben túlnyitott az alapjárati szelep.
 
Az autómon már másodszorra jött elő ez a dolog, múltkor a MAF szenzor cseréje oldotta meg a dolgot... most megint nagy a küzdelem, és újra a MAF szenzor, esetleg a pillangószelepház cseréje merült fel.
 
Neked mi szüntette meg?
Kedves Minimal!
Nem tudom pontosan mire gondolsz. Szerintem alapjárati szelep nevű alkatrész szeretett szörnyetegeinkben nincs. Van pillangószelep, van alapjárati levegő járat, van az alapjárati levegőhöz ledugózott ("soseállítsdel") csavar, de ezen kívül a kompóter intéz mindent az injektorok által. Így persze nem is tud kiakadni. Azt hiszem félreértettél valamit. Ami velem történt azt leírtam ND kolélégának és ő fel is tette ide. Olvasd el, próbáld ki, hátha összejon valami.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2004.11.05 péntek, 17:57:00 »

Kedves Minimal!
Nem tudom pontosan mire gondolsz. Szerintem alapjárati szelep nevű alkatrész szeretett szörnyetegeinkben nincs. Van pillangószelep, van alapjárati levegő járat, van az alapjárati levegőhöz ledugózott ("soseállítsdel") csavar, de ezen kívül a kompóter intéz mindent az injektorok által. Így persze nem is tud kiakadni. Azt hiszem félreértettél valamit. Ami velem történt azt leírtam ND kolélégának és ő fel is tette ide. Olvasd el, próbáld ki, hátha összejon valami.
 
Üdv.
pedig van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2004.11.05 péntek, 18:08:00 »

pedig van
Nem mondod!?
Hát még szép , hogy van!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2004.11.05 péntek, 18:27:00 »

Nem mondod!?
Hát még szép , hogy van!
Nem gondolom magam tudósnak. Szivesen tanulok mindenkitől. Álruljátok el, hogy hol van, levegőt szabályoz vagy benzint?
 
Előre is köszönöm!
 
Üdv.
 
u.i. Én nem találtam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2004.11.05 péntek, 19:01:00 »

Ilyesmi, és levegőt szabályoz gyakorlatilag de ezáltal a MAF-on keresztül a befecskendezést is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2004.11.05 péntek, 21:04:00 »

Ilyesmi, és levegőt szabályoz gyakorlatilag de ezáltal a MAF-on keresztül a befecskendezést is.

Ezúton követem meg a nagytiszteleű egybegyülteket.  
Megtaláltam az alkatrészt. Valóban levegőt szabályoz. A szívócsőre van szerelve és a pillangószelepet megkerülő levegőt szabályozza.

 
Mea maxima culpa.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2004.11.05 péntek, 22:01:00 »

Ilyesmi, és levegőt szabályoz gyakorlatilag de ezáltal a MAF-on keresztül a befecskendezést is.
Szabyk
Kori
 
Hát aki ritkán szóla az azé velősen teszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2004.11.05 péntek, 22:57:00 »


Ezúton követem meg a nagytiszteleű egybegyülteket.  
Megtaláltam az alkatrészt. Valóban levegőt szabályoz. A szívócsőre van szerelve és a pillangószelepet megkerülő levegőt szabályozza.

 
Mea maxima culpa.
 
Üdv.
mikó? ize, hol van ez? holnap szetszedem az egesz szivooldali mindenseget, hole.html-es reszeket megtanulmanyozni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2004.11.06 szombat, 11:38:00 »

Ilyesmi, és levegőt szabályoz gyakorlatilag de ezáltal a MAF-on keresztül a befecskendezést is.
És véletlenül pont volt egy az ebédlő asztalon !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2004.11.06 szombat, 12:59:00 »

És véletlenül pont volt egy az ebédlő asztalon !
Ez volt a kaja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2004.11.06 szombat, 14:23:00 »

Ilyesmi, és levegőt szabályoz gyakorlatilag de ezáltal a MAF-on keresztül a befecskendezést is.
Ezt már cseréltettem, de nem ez okozta a bajt... azért próbálkoztunk meg vele, mert a tisztítása ideig-óráig segített. Kész röhej, reggelente semmi bajom az autóval, azonban este hazafele bemelegedett motornál előbb-utóbb előjön. Egyébiránt a pillangószelepház csere azért lehet indokolt, mert a gázpedál-érzékelő hibás működése is okozhat ilyen tüneteket. Sajnos azt meg külön nem lehet cserélni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2004.11.06 szombat, 17:08:00 »

Ezt már cseréltettem, de nem ez okozta a bajt... azért próbálkoztunk meg vele, mert a tisztítása ideig-óráig segített. Kész röhej, reggelente semmi bajom az autóval, azonban este hazafele bemelegedett motornál előbb-utóbb előjön. Egyébiránt a pillangószelepház csere azért lehet indokolt, mert a gázpedál-érzékelő hibás működése is okozhat ilyen tüneteket. Sajnos azt meg külön nem lehet cserélni...
Ha már cseréled a fojtószelepet akkor cseréld ST200-éra.Tudok egyet szinte új és 30K gázbowdennel együtt!!!.Az enyémben is az van.Soha nem cserélném vissza.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 07:44:00 »

Ha már cseréled a fojtószelepet akkor cseréld ST200-éra.Tudok egyet szinte új és 30K gázbowdennel együtt!!!.Az enyémben is az van.Soha nem cserélném vissza.
Milyen előnyökkel jár ez nekem? Shocked)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 09:50:00 »

Milyen előnyökkel jár ez nekem? Shocked)
204 lóerő!!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2004.11.08 hétfő, 10:06:00 »

204 lóerő!!!!
Ahhoz azért minimum a kipuf rendszert és a vezérlőegységet is cserélni kellene. Nem beszélve arról, hogy valszeg a vezérlés is más...
 
a fordmondeo.org-on némi teljesítménynövekedésről számoltak be. Csak kérdés, hogy az mennyi, illetve befolyásolja-e a motor megbízható működését/élettartamát.
 
Asszem megkérdezek egy specialistát. ;o)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2004.11.10 szerda, 11:34:00 »

MAF
 
Ha járó motornál lehúzod, leáll-e a motor?
 
Én 3 autón próbáltam, 1-nél állt le.
A tiétek hogyan viselkedik?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2004.11.10 szerda, 12:13:00 »

Típushiba még (bár mkII is szerintem) a szélvédő gyors párásodása és nem kellően hatékony és igencsak lassú eltávolítása. (már hallom a tiltakozást :-)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2004.11.10 szerda, 12:24:00 »

Hi !
 
A verdam par ezer km (kb. 8-12e lehet) alatt megeszik kb. 1 littyo olajat 8( Ez gondolom nem tul jo dolog. De azaz erdekes, hogy egyaltalan nem fustol a verda es nem latok olaj folyast, ha ala nezek. De akkor hova tunik aza sok jo kenoanyag? Cool
 
Es ha tenyleg megeszi, akkor mi lehet a problem ? Gyuruzni kell ? Mennyibe kerulhet az alkatresz hozza es milyen egyeb koltsegekre kellene felekszulnom ? Gondolok itt tomitesekre stb.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2004.11.10 szerda, 12:25:00 »

Hi !
 
Kerdezzek meg hulyesegeket ? Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2004.11.10 szerda, 12:25:00 »

Hi !
 
Jah, es kb. 10eves mondinal van ertelme kompressziot merni ? Meg ugy egyaltalan van ertelme a kompreszio meresnek egy Mondeonal ?  
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2004.11.10 szerda, 12:25:00 »

Típushiba még (bár mkII is szerintem) a szélvédő gyors párásodása és nem kellően hatékony és igencsak lassú eltávolítása. (már hallom a tiltakozást :-)
passz... szélvédőfűtés pár másodperc alatt lehozza. Vagy a klíma is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2004.11.10 szerda, 12:28:00 »

Hi !
 
Jah, es kb. 10eves mondinal van ertelme kompressziot merni ? Meg ugy egyaltalan van ertelme a kompreszio meresnek egy Mondeonal ?  
 
bye
zacci
szvsz van... de résveszteséfmérés jobban megmondaná, hogy bent megy el az olaj vagy nem. Szerintem piszoksok az az egy lityi olaj, de ha Opelos lennék, akkor azt mondanám ugye, hogy természetes:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2004.11.10 szerda, 15:29:00 »

Hi !
 
vikiviki,
 
THX !
 
Az ora szerint most tartok a 160e-nel. Persze ez ugye az ora szerinti allas. Csak fura, hogy nem fustol, nem csopog, megis eltunik az olaj 8(
Ilyen kompressziomeres hogy muxik ? Es mennyibe kerul ? Csak szakszerbiz tud mondi motor kompressziot merni, vagy vihetem megbizhatobb magan szervizbe is ?  
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2004.11.10 szerda, 17:29:00 »

Típushiba még (bár mkII is szerintem) a szélvédő gyors párásodása és nem kellően hatékony és igencsak lassú eltávolítása. (már hallom a tiltakozást :-)
napu,
 
amilyen gyorsan bepárásodik, olyan gyorsan lehozza a fűthető szélvédő. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2004.11.10 szerda, 17:41:00 »

Hi !
 
vikiviki,
 
THX !
 
Az ora szerint most tartok a 160e-nel. Persze ez ugye az ora szerinti allas. Csak fura, hogy nem fustol, nem csopog, megis eltunik az olaj 8(
Ilyen kompressziomeres hogy muxik ? Es mennyibe kerul ? Csak szakszerbiz tud mondi motor kompressziot merni, vagy vihetem megbizhatobb magan szervizbe is ?  
 
bye
zacci
zacci,
 
nem is csöpög, mert a alsó motor burkolat megfogja. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2004.11.10 szerda, 19:24:00 »

Hi !
 
vikiviki,
 
THX !
 
Az ora szerint most tartok a 160e-nel. Persze ez ugye az ora szerinti allas. Csak fura, hogy nem fustol, nem csopog, megis eltunik az olaj 8(
Ilyen kompressziomeres hogy muxik ? Es mennyibe kerul ? Csak szakszerbiz tud mondi motor kompressziot merni, vagy vihetem megbizhatobb magan szervizbe is ?  
 
bye
zacci
nem szagszervízben is. Ha pesti vagy, ott a Gátfalvi Csaba. Ha nem ér rá, nekem van egy MESTERem Gyálon:) (tudom, tudom... én meg veszprémi vagyok:) )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2004.11.10 szerda, 20:24:00 »

Típushiba még (bár mkII is szerintem) a szélvédő gyors párásodása és nem kellően hatékony és igencsak lassú eltávolítása. (már hallom a tiltakozást :-)
napu!
 
Milyen autód volt a Mondi előt???
(Gondolom az jobb lehet.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2004.11.10 szerda, 22:03:00 »

Hi !
 
A verdam par ezer km (kb. 8-12e lehet) alatt megeszik kb. 1 littyo olajat 8( Ez gondolom nem tul jo dolog. De azaz erdekes, hogy egyaltalan nem fustol a verda es nem latok olaj folyast, ha ala nezek. De akkor hova tunik aza sok jo kenoanyag? Cool
 
Es ha tenyleg megeszi, akkor mi lehet a problem ? Gyuruzni kell ? Mennyibe kerulhet az alkatresz hozza es milyen egyeb koltsegekre kellene felekszulnom ? Gondolok itt tomitesekre stb.
 
bye
zacci
Ha fogy az olajad, akkor annak valahol ki kell mennie. Ha nem szivarog es a vizben sincs, akkor bizony vagy az olajgnomok viszik el, vagy megeszi a motor. Utobbira gyogyir a gyuruzes (sok penz) vagy a szelepszarszimeringek csereje (nem olyan sok penz).
 
Szivargos, vizes vagy megevos. Szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2004.11.10 szerda, 22:59:00 »

Hi !
 
vikiviki,
 
THX !
 
Az ora szerint most tartok a 160e-nel. Persze ez ugye az ora szerinti allas. Csak fura, hogy nem fustol, nem csopog, megis eltunik az olaj 8(
Ilyen kompressziomeres hogy muxik ? Es mennyibe kerul ? Csak szakszerbiz tud mondi motor kompressziot merni, vagy vihetem megbizhatobb magan szervizbe is ?  
 
bye
zacci
Láttatok ti már kompressziómérést?
 
3e Ft-os eszköz. Olyan mint a guminyomásmérő csak a gyertya helyére kell betekerni és indítózni egyet. 5 perc és bárki megcsinálja otthon magának.
 
Az enyém 12.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2004.11.11 csütörtök, 08:28:00 »

Láttatok ti már kompressziómérést?
 
3e Ft-os eszköz. Olyan mint a guminyomásmérő csak a gyertya helyére kell betekerni és indítózni egyet. 5 perc és bárki megcsinálja otthon magának.
 
Az enyém 12.
láttunk. De az vmi komolyabb gép volt. Ellenben nem kértek a "vizsgálatéRT" pénzt, gyertyacserével (az előző) együtt csináltuk. És nem emlékszem a pontos értékre, de majdnem gyári volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2004.11.11 csütörtök, 08:29:00 »

napu,
 
amilyen gyorsan bepárásodik, olyan gyorsan lehozza a fűthető szélvédő. Smiley
ez az én szövegem volt:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2004.11.11 csütörtök, 09:09:00 »

napu!
 
Milyen autód volt a Mondi előt???
(Gondolom az jobb lehet.)
Az előd (nem a császár)= SIERRA 1.6 :-) ott nem érdekelt, de most zavar és másoktól is hallottam már ... persze fűthető, meg klíma: kilátok, de azért nem az igazi (különbenis pösti forgalomban izomból fújatni a szélvédőt? :-(, lehúzott ablaknál az eső meg beesik)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2004.11.11 csütörtök, 09:14:00 »

Hi !
 
Szerelom aztat mondja, hogy majdnem 100%, hogy szelepszarszimering bajom van. Ugyanis csak akkor fustol a verda, mikor beinditom,es van mikor motor inditasnal nehezen veszi fel a fordulatot. Allitolag ez azert van, mert a hengerbe belefolyik az olaj, oszt mig ki nem eg onnan, addig nem biiir mukodni rendesen Cool Nah, ez a jelenseg allitolag a szelepszarszimeringre vezetheto vissza.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2004.11.11 csütörtök, 10:22:00 »

Az előd (nem a császár)= SIERRA 1.6 :-) ott nem érdekelt, de most zavar és másoktól is hallottam már ... persze fűthető, meg klíma: kilátok, de azért nem az igazi (különbenis pösti forgalomban izomból fújatni a szélvédőt? :-(, lehúzott ablaknál az eső meg beesik)
Pollenszűrő?
Buborék? Hogy ne befelé essen!
 
Én járok úszni egy haverral: Sarzszsal(?). Neki egy egyszerű MKIII TDDI  Ghiája van:-)))). Úszás után izzadtan, kissé! vizes fejjel ülünk az autóba. Az övé bepárásodik az első pillanatban (klíma, szélvédőfűtés+minden), az enyémben meg sem látszik hogy sz*rrá vagyunk izzadva!!!
 
Tisztelettel!
Ui: már tényleg kéne a "pacsi", hogy ezt is megtanítsam!:-)))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.031 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.