Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:10:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261717 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7400 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 13:21:00 »

Én is a gyertyával kezdeném. Mikor volt benne cserélvE?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7401 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 13:22:25 »

Én is a gyertyával kezdeném. Mikor volt benne cserélvE?


lehet több mint 6éve?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7402 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 13:45:33 »

Sziasztok!

Régebben voltam itt már regisztrálva, de valószínű törölve lettem, mert nem volt gondom a géppel. Hát most van...
95-ös évjáratú 2000-es benzines a vas. A tünetek: 2000-2500- as fordulat között gázadásnál fullad, mintha csak 3 henger menne. Alapjárattal nincs gondom. Az említett fordulatszám felett szintén jól üzemel, kivéve, ha alacsony fordulatról próbálom kihuzatni, mert akkor a rángatás és hörgés megmarad a magasabb fordulatszám tartományban is. Ha óvatosan kezelem a pedált, akkor fel lehet vinni a fordultot és nincs vele gond. Két napja csinálja és lövésem nincs hova nyúljak.
Ha valaki tudna segíten, nagyon megköszönném.

Üdv: Astor

Senki nem lett törölve, új fórum lett.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #7403 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 16:52:44 »

Sziasztok!

A gyertyákat kiszórtam belőle délután. Eredményről még nem tudok beszámolni, de referálok amint leteszteltem.
A motort kompletten cseréltem ki 1 éve, mert az eredeti hengerfejem odalett. idővel, ha szükség lesz rá, dobok rá egy másik hengerfejet és vissza tudom rakni kompletten a motort, de de eddig nem bíbelődtem vele...
A gyertyákról, amiket kihajítottam, inkább nem is mondanék semmit, mert a pofámról leégett a bőr, mikor meglátam őket...
Sajnos ez engem is minősít, nem csak az előző gazdáját...De addig nem babráltam, míg nem volt vele gond.
A segítséget minden esetre köszönöm!
Ha a hiba maradt, jövök vissza nyavajogni...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #7404 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 16:55:28 »

Senki nem lett törölve, új fórum lett.
Csak azért tippeltem erre, mert nem tudtam bejönni a régi felhasználónévvel és jelszóval...igaz, nem a múlt héten voltam itt utoljára...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7405 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 16:55:36 »

Ha a hiba maradt, jövök vissza nyavajogni...
Nagyon szívesen, 2 jótanács még, ha elfogadod:
Ha visszarakod az új gyertyákat, és akkor is előfordul, csak kevesebbszer, akkor nézd meg a kábelt is, a rossz kábel tönkreteheti az új gyertyát elég gyorsan!
Másik: a gyertya nem úszott olajban? MKI-nél gyakori, ha igen, az szelepfedél-tömítés probléma, párezer forint és cserélhető simán.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7406 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 16:56:56 »

Ha a hiba maradt, jövök vissza nyavajogni...

Nálam a lambda szonda volt a ludas. Farsot szívott be, 3ban és 4ben alacsony fordulat számnál fulladt a motor.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #7407 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 16:57:52 »

Nagyon szívesen, 2 jótanács még, ha elfogadod:
Ha visszarakod az új gyertyákat, és akkor is előfordul, csak kevesebbszer, akkor nézd meg a kábelt is, a rossz kábel tönkreteheti az új gyertyát elég gyorsan!
Másik: a gyertya nem úszott olajban? MKI-nél gyakori, ha igen, az szelepfedél-tömítés probléma, párezer forint és cserélhető simán.

A szelepedél tömítés csere aktuális már... Olajat is most kell cserélnem, valszeg ezzel együtt, megejtem azt is...
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #7408 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 18:06:17 »

Sziasztok!

Régebben voltam itt már regisztrálva, de valószínű törölve lettem, mert nem volt gondom a géppel. Hát most van...
95-ös évjáratú 2000-es benzines a vas. A tünetek: 2000-2500- as fordulat között gázadásnál fullad, mintha csak 3 henger menne. Alapjárattal nincs gondom. Az említett fordulatszám felett szintén jól üzemel, kivéve, ha alacsony fordulatról próbálom kihuzatni, mert akkor a rángatás és hörgés megmarad a magasabb fordulatszám tartományban is. Ha óvatosan kezelem a pedált, akkor fel lehet vinni a fordultot és nincs vele gond. Két napja csinálja és lövésem nincs hova nyúljak.
Ha valaki tudna segíten, nagyon megköszönném.

Üdv: Astor

A különböző jeladók csatlakozóinak tisztítása csodákat tud tenni a 2.0-val. nekem 1500-ös fordulaton állandó gáznál csinálta ugyanezt. Takarítottam egyet azóta semmi. de igaza van a többieknek: egy gyergyakábel cserével csak jobb lehet azzal biztos nem nyúlsz mellé
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7409 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 23:05:09 »

Csak azért tippeltem erre, mert nem tudtam bejönni a régi felhasználónévvel és jelszóval...igaz, nem a múlt héten voltam itt utoljára...

Ez teljesen normális, mindenkinek újra kellett regisztrálni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #7410 Dátum: 2008.02.08 péntek, 10:46:37 »

Hali!

A gyertya csere nem oldotta meg a problémát...Tapogatózom tovább. Egyenkét haladok, hogy ki tudjam szűrni az igazi problémát. Ha megvan a megoldás, megírom, had okuljon belőle más is...
Addig is, üdv mindenkinek!
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #7411 Dátum: 2008.02.08 péntek, 15:43:38 »

Na sziasztok!

A probléma leküzdve!
A kábeleket is lecseréltem, most megy, mint a rakéta...

Köszi mindenkinek a segítséget!
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7412 Dátum: 2008.02.08 péntek, 15:47:44 »

A probléma leküzdve!

 taps taps eljen eljen
Látod megy ez! eplus2 hehe
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7413 Dátum: 2008.02.09 szombat, 13:22:35 »

Ez teljesen normális, mindenkinek újra kellett regisztrálni.

Akko hogy lehet neked 19205 hsz-ed?  fejvakaras
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #7414 Dátum: 2008.02.09 szombat, 13:34:03 »

Akko hogy lehet neked 19205 hsz-ed?  fejvakaras

Úgy, hogy a régiek is hozzá lettek adva.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7415 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 09:51:35 »

olyan problémám van h áll a kocsi és szól a zene és nem játszik tovább, és az ablakot alig akarja felhúzni
és utánna másnap inditanám be a kocsit de alig akar indulni szal nem kapja el
ez mitől lehet?aksi kuka??vagy gyertya?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7416 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 09:56:26 »

olyan problémám van h áll a kocsi és szól a zene és nem játszik tovább, és az ablakot alig akarja felhúzni
és utánna másnap inditanám be a kocsit de alig akar indulni szal nem kapja el
ez mitől lehet?aksi kuka??vagy gyertya?

Aksiba van desztillált viz rendesen?
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7417 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 09:58:44 »

olyan problémám van h áll a kocsi és szól a zene és nem játszik tovább, és az ablakot alig akarja felhúzni
és utánna másnap inditanám be a kocsit de alig akar indulni szal nem kapja el
ez mitől lehet?aksi kuka??vagy gyertya?


Kiszerelném, folyadékszint ellenőrzés, saruk felcsiszolása, zsírzása, és végül egy egész éjszakás töltés.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7418 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 11:23:04 »

Aksiba van desztillált viz rendesen?
huh ezt hol lehet megnézni?Smiley
még nem szedtem ki az aksit smile
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7419 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 12:48:31 »

huh ezt hol lehet megnézni?Smiley
még nem szedtem ki az aksit smile

Nem kell kiszedni. Kitekered a kupakokat vagy van egy fedél amit le lehet pattintani. Elég a rögzitő vasat leszedni. A lyukakba vannak hokiütő szerű szintjelzők addig kell lenni az elektrolitnak. Csak desztillált vizet tölts utána, járj vele vagy töltsd fel.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7420 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 13:50:36 »

Nem kell kiszedni. Kitekered a kupakokat vagy van egy fedél amit le lehet pattintani. Elég a rögzitő vasat leszedni. A lyukakba vannak hokiütő szerű szintjelzők addig kell lenni az elektrolitnak. Csak desztillált vizet tölts utána, járj vele vagy töltsd fel.
köszi!
megsasolom
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7421 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 21:21:21 »

köszi!
megsasolom

A kupakokkal rendelkező általános savas akksik univerzális kupak-kitekerője az 5Ft-os pénzérme. Csavarhúzóval jól szét lehet barmolni, hacsak nem zetorhoz való csavarhúzóval próbálkozol.
 wave
Naplózva

MKI 2.0i
sisa
Vendég
« Új hozzászólás #7422 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 21:28:08 »


köszi!
megsasolom
[/quote]

vigyázz vele, hogy sav is legyen benne, mert így nyírtam ki egy akksit
mindig desztilált vizet töltöttem bele, és a végén sav nem maradt + energia sem falbav falbav
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7423 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 21:31:25 »


vigyázz vele, hogy sav is legyen benne, mert így nyírtam ki egy akksit
mindig desztilált vizet töltöttem bele, és a végén sav nem maradt + energia sem falbav falbav

A sav nem párolog belőle csak ha kiborul akkor kell potolni  wow1
Naplózva
sisa
Vendég
« Új hozzászólás #7424 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 21:45:07 »

A sav nem párolog belőle csak ha kiborul akkor kell potolni  wow1

az lehet, sőtt biztos, nem értek hozzá
akkor mindig csak dvízzel kell pótolni a hiányt???
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7425 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 21:56:41 »

az lehet, sőtt biztos, nem értek hozzá
akkor mindig csak dvízzel kell pótolni a hiányt???

Kezelésibe olvastál olyat, hogy "Töltsön utána savat, ha csökkent az elektrolit szintje" ?
Csak desztillált víz kellhet bele!
Naplózva
sisa
Vendég
« Új hozzászólás #7426 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 22:01:11 »

Kezelésibe olvastál olyat, hogy "Töltsön utána savat, ha csökkent az elektrolit szintje" ?
Csak desztillált víz kellhet bele!

Ezt is jó tudni.
Mindíg tanul az ember! wave
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7427 Dátum: 2008.02.12 kedd, 00:15:53 »

én meg úgy jártam az akksival, hogy a motortér telelett apró fehér pelyhekkel, mintha a motorházfedél szigetelését rágta volna szét egy állat, de az nem lehetett, mert a PUG-ban ilyen nincs, megnyalom, savas kristályok, elég nagy mennyiségű, de az az érdekes, hogy az elektrolitszint nem csökkent számottevően

előtte 2 nappal viszont hív az asszony, hogy fenthagyta a világítást, a kocsi nem indult el, majd estefelé el kellene menni a mondival bebikázni

nos, gyanús, hogy 2 óra világítás rajtahagyás nem okozhatja az akksi teljes lemerülését, viszont az is igaz, hogy a PUG-ban a rajtahagyott tompított fény a kulcs kivétele után ugyanúgy működik, a mondiban viszont átáll helyzetjelzőre

az lehetett, hogy a nagy terheléstől az akksi felforrt és kinyomta a sav egy részét a motortérbe, amit bő, mosogatószeres vízzel jól leöblítettem
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7428 Dátum: 2008.02.12 kedd, 07:40:01 »

...megnyalom, savas kristályok, elég nagy mennyiségű...
Hát Te nem vagy semmi  eljen Gondolom a megfelelően feltöltődött-e az aksi részt is a nyelveddel ellenőrzöd, mint a 9V-os elemet  wow1 vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7429 Dátum: 2008.02.12 kedd, 08:32:53 »

Háló,

egy kis segítség kéne: a kézifék visszajelző lámpa ugye a behúzott kézifékre, és a kevés fékolajra gyullad csak fel? Mer tegnap óta ég, fékolaj viszont egy csepp se fogyott, úgyhogy feltételezném, hogy a kézifékvisszajelző halt el. Hol talállom a kapcsolóját, úgy hogy könnyen hozzáférjek?
Kösz.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7430 Dátum: 2008.02.12 kedd, 08:50:19 »

Háló,

egy kis segítség kéne: a kézifék visszajelző lámpa ugye a behúzott kézifékre, és a kevés fékolajra gyullad csak fel? Mer tegnap óta ég, fékolaj viszont egy csepp se fogyott, úgyhogy feltételezném, hogy a kézifékvisszajelző halt el. Hol talállom a kapcsolóját, úgy hogy könnyen hozzáférjek?
Kösz.

Kiborítod az utasteret és a kardánboxot keszereled. A kar alatt van a kapcsoló - jó ha előre vételezel egy cseredarabot elég nagy munka cserélni. Két első ülést szerelgesd ki úgy könnyen kijön a bax Wink
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7431 Dátum: 2008.02.12 kedd, 09:00:23 »

Kiborítod az utasteret és a kardánboxot keszereled. A kar alatt van a kapcsoló - jó ha előre vételezel egy cseredarabot elég nagy munka cserélni. Két első ülést szerelgesd ki úgy könnyen kijön a bax Wink
Hát akkor most húzom le a kábelt a visszajelzőről a motortérben, akkor elalszik Tongue vigyor3
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7432 Dátum: 2008.02.12 kedd, 09:11:08 »

Hát akkor most húzom le a kábelt a visszajelzőről a motortérben, akkor elalszik Tongue vigyor3

Nem alszik el ha a motortérbe lehúzod párhuzamosan van kötve a két kapcsoló
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7433 Dátum: 2008.02.12 kedd, 09:43:17 »

Nem alszik el ha a motortérbe lehúzod párhuzamosan van kötve a két kapcsoló
Lehúztam, elalszik Tongue
Ha viszont igy van (párhuzamosan), és a tartályon az érzékelő rossz, akkor a kézifékre mennie kéne, de lehúzás után semmire nem reagál, elalszik. Szóval fene tudja... Gondolom biztosítékra ez nincs külön kötve.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.12 kedd, 09:45:53 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7434 Dátum: 2008.02.12 kedd, 14:13:39 »

Üdv Neketek!Végre ki lett cserélve a szelepfedél tömítés,gondoltam kipucolom a gyertyák helyét,ne álljon már rajtuk az olaj-új gyertyákról van szó....hárommal nem is volt gond,a negyedik szét volt törve.Szerintetek mitől?(típ. motorcraft).Egyszer jártam így,igaz az más márka volt,és mind a négy szét volt égve+törve,azóta nem is veszek csak ezt.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7435 Dátum: 2008.02.12 kedd, 14:25:25 »

Nagyon meg lett húzva?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7436 Dátum: 2008.02.12 kedd, 15:07:51 »

Nagyon meg lett húzva?
Nekem írtad? Mert akkor igen, jól be lett húzva, mert....
mert meg kellett vele fordulni salakon Tongue Tongue Tongue
Többször egymás után Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7437 Dátum: 2008.02.12 kedd, 15:41:17 »

Nekem írtad? Mert akkor igen, jól be lett húzva, mert....
mert meg kellett vele fordulni salakon Tongue Tongue Tongue
Többször egymás után Tongue
Nem neked, de így visszaolvasva, hozzád is stimmelne  smile
misi107-től kérdeztem gyertya törés miatt
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7438 Dátum: 2008.02.12 kedd, 16:07:22 »

Nagyon meg lett húzva?

Gyertyacsere, vezérműszíj csere kizárólag hideg motoron! - minimum 4 óra leállítást követően !
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7439 Dátum: 2008.02.12 kedd, 17:20:11 »

Kuplung ügyemről helyzetjelentés: Eddig ugye kétszer szét lett szedve a kuplungom, először tárcscsere, másodszor szerkezetcsere, de a zörgőhang maradt, és már 1-est és hátramenetet sem veszi.
Most szétszedték újra, most Dunakeszin, de egyelőre semmi hiba nem látszik rajta. Egyre érdekesebb.  fejvakaras
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7440 Dátum: 2008.02.12 kedd, 17:45:42 »

jól be lett húzva, mert....
mert meg kellett vele fordulni salakon Tongue Tongue Tongue
Többször egymás után Tongue

 eljen taps hehe
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7441 Dátum: 2008.02.12 kedd, 17:49:15 »

Kéziféken hol lehet állítani? Gyári értékre szeretném visszatenni. Most 6. kattanásnál lehet vele driftelni, 1 éve ugyanez a 4. kattanásnál is ment.
Tárcsa és betétek 10 hónaposak, 18e km-et futottak, gyári Ford márkájúak így valszeg nem ott van a hiba. Szóval hol is van ezen állítótag? Automatikus az utánállítás? Kötélnyúlást lehet korrigálni, ha az okozza a hatásfok csökkenést?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7442 Dátum: 2008.02.12 kedd, 17:56:48 »

Gyertyacsere, vezérműszíj csere kizárólag hideg motoron! - minimum 4 óra leállítást követően !
A fene se tudja,de akkor a többinek is törni kellett volna.....gyanítom inkább anyaghiba lehetett.Eddig is én csináltam magamnak,ált. ugyanaz az eljárás....mindegy,vettem egy másikat és ez van.A lényeg,hogy alakul a nagytalira a verda,bár a két rozsdafolt marad....akit netalán pedig érdekel meghirdettem a vaterán:
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_1993_95_glx_5_ajtos_1_8b_54153699.html


Még valami,nézek helyette mk2. V6-ot....a cromaxnál gyertyavétel közben kérdeztem,hogy mi mennyi hozzá,mit keresnek a leggyakrabban stb....a srác meg nekiállt lebeszélni,hogy ne vegyek mert csak a gond van velük....itt anno azt írták a többiek,hogy mk1 v ne csak mk2.....most akkor mi van?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7443 Dátum: 2008.02.12 kedd, 19:59:00 »

A fene se tudja,de akkor a többinek is törni kellett volna.....gyanítom inkább anyaghiba lehetett.Eddig is én csináltam magamnak,ált. ugyanaz az eljárás....mindegy,vettem egy másikat és ez van.A lényeg,hogy alakul a nagytalira a verda,bár a két rozsdafolt marad....akit netalán pedig érdekel meghirdettem a vaterán:
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_1993_95_glx_5_ajtos_1_8b_54153699.html


Még valami,nézek helyette mk2. V6-ot....a cromaxnál gyertyavétel közben kérdeztem,hogy mi mennyi hozzá,mit keresnek a leggyakrabban stb....a srác meg nekiállt lebeszélni,hogy ne vegyek mert csak a gond van velük....itt anno azt írták a többiek,hogy mk1 v ne csak mk2.....most akkor mi van?

Hát ez is olyan mint minden más. Akinek volt az vagy elégedett vele, vagy nem. Nincs vele több gond, mint bármely más használt autóval. Sajnos sok a lehajszolt, nem megfelelően karbantartott, és a kakivá hajtott egyed. De ha kifogsz egy megkíméltet, akkor nagyon szerethető darab! Én is sokáig válogattam, mire megleltem a megfelelőt. 13 hónap és 21000km alatt csak kopó alkatrészt (fék, olaj, szűrő, vákuumcsövek) kellett cserélnem plusz klímát töltenem. Ja és télen városban 9.7 a fogyasztása (fűtött garázs-sokat számít), mivel nem erőlködik a motor, rendesen túl van méretezve. (persze volt már 15 lityi is, de akkor nem volt kegyelem, kinyomtam mindkét szemét rendesen finom)
Automatát csak akkor vegyél, ha van tartalék zseton váltókarbatartási hiányosságokból adódó felújításra. (előző magyar tulajok sohasem hallottak az olajcseréről! Tisztelet a kivételnek.)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7444 Dátum: 2008.02.12 kedd, 21:46:46 »


[/quote]
ÁÁÁÁÁÁ......automata kilőve!!!!kizárólag kézi váltó öt ajtó....
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7445 Dátum: 2008.02.12 kedd, 21:54:28 »

Még valami,nézek helyette mk2. V6-ot....a cromaxnál gyertyavétel közben kérdeztem,hogy mi mennyi hozzá,mit keresnek a leggyakrabban stb....a srác meg nekiállt lebeszélni,hogy ne vegyek mert csak a gond van velük....itt anno azt írták a többiek,hogy mk1 v ne csak mk2.....most akkor mi van?

Kalandra fel! Én drukkolok, h minél jobbat fogj ki!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7446 Dátum: 2008.02.12 kedd, 22:31:58 »

Kalandra fel! Én drukkolok, h minél jobbat fogj ki!
egyelőre ezt kellene eladni,addig csak keresgélek,bár ha van jó,akkor semmi sem lehetetlen.....
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7447 Dátum: 2008.02.12 kedd, 23:07:57 »


ÁÁÁÁÁÁ......automata kilőve!!!!kizárólag kézi váltó öt ajtó....
Oleenak lehet lesz ilyenje eladó.
Sztem jó vétel lesz, mikor TD-t kellett szerelni nála, bután nézett rám: Mondeot szerelni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7448 Dátum: 2008.02.12 kedd, 23:20:58 »

Oleenak lehet lesz ilyenje eladó.
Sztem jó vétel lesz, mikor TD-t kellett szerelni nála, bután nézett rám: Mondeot szerelni?
okéj,ha esetleg tudna egy mélt dobni képpel szöveggel jó lenne.....mondeo95kukacfrímélponthu
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7449 Dátum: 2008.02.13 szerda, 07:26:24 »

Mindenki okulására (vagy az én szégeyenemre) megosztanám veletek:
a tegnap jelzett (akkor még kézifékvisszajelzőnek gondolt) hiba ma reggelre kőrvonalazódott, mégpedig mire kiértem munkahelyemre, szinte az ucsó csepp fékolaj is elfolyt, pedált majdnem tövig le lehet nyomni könnyen, autó alig áll meg.
Tanúlság (elsősorban részemre): ha a fékolaj szintet ellenőrízzük, a kupakot is vegyük le, és nézzünk bele. Mert így, a tartály oldalán a koszcsík olyan volt, mintha az az olaj szintje lenne. Hát nem az volt.  falbav szomoru1
Délután mehet a munkahenger csere...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.