Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:55:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251769 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8450 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:51:12 »

Megoldható - van már pár darab a clubban Wink ahhoz van fekete számlapos is
Arról tudnál küldeni képet? Ára? (mondeós klubtagnak és törzsvásárlói kedvezménnyel?) Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
syrtis
Vendég
« Új hozzászólás #8451 Dátum: 2008.08.12 kedd, 21:04:51 »

Nem nyerő más az áttétel ! A fordulatszámmérőt nézd meg diesel és benzin esetén ott a különbség. Van Vasváron egy lezsírozott MKI váltóm 1.8 hoz garantált 80ezer km-t futott német autóból! írj egy jó árat amit megér wave
köszönöm az ajánlatot. érdemben nem akarok áldozni rá. kaptam volna egy benzinesét gyakorlatilag ingyen és ha nem lett volna vele nagy macera beraktam volna. igazából sejtettem hogy nem lesz jó.  worship worship
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8452 Dátum: 2008.08.12 kedd, 22:11:29 »

Arról tudnál küldeni képet? Ára? (mondeós klubtagnak és törzsvásárlói kedvezménnyel?) Cheesy

Hovonoéba van ilyen 20eFt kb 2hét alatt van meg. (A fehér MKI megmaradt)
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8453 Dátum: 2008.08.12 kedd, 22:17:48 »

Hovonoéba van ilyen 20eFt kb 2hét alatt van meg. (A fehér MKI megmaradt)

Bazz, ez jól néz ki...  wow1
De én emlékszem rosszul, vagy MK2-ben valóban fordítva van a ford. sz. m., és a sebességmérő?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8454 Dátum: 2008.08.12 kedd, 22:42:05 »

Bazz, ez jól néz ki...  wow1
De én emlékszem rosszul, vagy MK2-ben valóban fordítva van a ford. sz. m., és a sebességmérő?
Fordítva van mint a képen, viszont ha ezt beszereled, akkor minden sebességfokozatban vinni fogja a kilónyócvanat a géped!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8455 Dátum: 2008.08.13 szerda, 14:09:10 »


Ma beraktuk a fekete műanyagokat (világítás kapcsoló, középkonzol, könyöklő) a kocsiba Styleair-rel. Nagyon jól néz ki! Köszi a segítséget worship !
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8456 Dátum: 2008.08.13 szerda, 18:36:45 »

Ma beraktuk a fekete műanyagokat (világítás kapcsoló, középkonzol, könyöklő) a kocsiba Styleair-rel. Nagyon jól néz ki! Köszi a segítséget worship !
Namár! Hát te csináltad, én csak néztem  wow1 , hogy minek hívtál oda!   eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8457 Dátum: 2008.08.13 szerda, 18:40:48 »

Namár! Hát te csináltad, én csak néztem  wow1 , hogy minek hívtál oda!   eplus2 eplus2 eplus2
Akkor ki fényképezett  Huh?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8458 Dátum: 2008.08.13 szerda, 20:52:19 »

Akkor ki fényképezett  Huh?
Nem is volt palacsinta amit érdemes lett volna, mert nem jöttél.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8459 Dátum: 2008.08.13 szerda, 23:00:29 »

Namár! Hát te csináltad, én csak néztem  wow1 , hogy minek hívtál oda!   eplus2 eplus2 eplus2

Hogy ne legyek egyedül. Te meg úgysem siettél sehova eplus2 , gondoltam beugraszt csavart szedni a lyukból nyes nyes !
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8460 Dátum: 2008.08.13 szerda, 23:03:30 »


MK2 jobboldali elektromos ablakemlő szerkezet jó MK1-be? A felfogatási pontok megegyeznek?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #8461 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 19:28:49 »

Azt vettem ma észre mivel egész nap a városban zötykölődtem és közben klímáztam, hogyha megy a klíma folyamatos de nem hangos rezgés jön a műszerfal felől. Olyan mintha rezegne az egész burkolat pedig nem. Végig kopogtattam de nem maradt abba. Honnan jöhet ez a hang illetve orvoslása mi módon lehetséges?

Csak tipp: utastér levegő keringtető ventillátor.
Kirázódóban lehet a helyéről, nem központos, stb.
Helye: anyós lábtér, alsó kárpitot kell leszedni, a ventillátort kb 1/4 menet tartja gyárilag.

Nekem ez zörgött, igaz, minden működési helyzetben (klíma nélkül is), aztán egyszer menet közben kirepült a lábamra. Nem én vezettem... vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8462 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 11:47:59 »

Sziasztok!
Várhatóan max 2-3 héten belül meglesz az új kocsi (lefoglalózva már, forg.vizsgára vár)
Ennek következményeként az enyémet meg eladom. (vagy felgyújtom, még meglátom)

Akit érdekel, írjon privit. Ha 1-2 héten belül nincs jelentkező, megy alkatrészenként.
Addig is:

1994.X. Mondeo MKI CLX, 5 ajtós, 2-300.000 körüli km-el. 1.6i motor, gyorsulási verseny nyertes Wink
Ami van:
mindkét légzsák ép
beindul, menni lehet vele
1 hónapja cserélt teljes kuplung+kinyomócsapágy, gyári! (számla is megvan)
xenon
sportdob
kissé kopott könnyűfémfelni (14'')
vadiúj lemezfelnik, 2 hónapot futott dunlop téligumikkal (14'')

Ami nincs Wink
klíma, de az nem is volt Tongue
3 henger jár, az egyik 99%-ban injektor-kábel, vagy hasonló kisebb probléma miatt nem megy az egyik
Bal oldali első ajtó zárja ***
Elektromos ablak van elől, de nem működnek igazán Tongue
küszöbök rohadnak.
lengéscsillapítókat nem ártana cserélni
hátsó futóműbe stab.rúd csere kéne
jobb oldali féltengely szimmeringnél ereszti az olajat.

Röviden ennyi. Irányár legyen 150.000, oszt meglátjuk.
Köszönöm!
Átírás-kérdés megoldható Wink


« Utoljára szerkesztve: 2008.08.18 hétfő, 11:49:59 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8463 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 12:13:57 »

xenon

Milyen márka, hány K, milyen foglalt, mennyit volt használva, mennyiért adod? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8464 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 13:21:29 »

Milyen márka, hány K, milyen foglalt, mennyit volt használva, mennyiért adod? Smiley
Sorrendben:
nem tudom, nem tudom, de 4200k-nak nézem, 2 évet, de semmi halványodás, ha nem adom el egyben az autót, akkor alkatrésznek kb 5000 HUF

Megpróbálom megnézni az adatokat, és leírom Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8465 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 16:15:01 »

Sorrendben:
nem tudom, nem tudom, de 4200k-nak nézem, 2 évet, de semmi halványodás, ha nem adom el egyben az autót, akkor alkatrésznek kb 5000 HUF

Megpróbálom megnézni az adatokat, és leírom Wink


A lényeg H1 vagy H7? Smiley
A két év kicsit necces, 3 év egy cső élettartama.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
rpetrik
Vendég
« Új hozzászólás #8466 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 21:52:52 »

A lényeg H1 vagy H7? Smiley
A két év kicsit necces, 3 év egy cső élettartama.

Szerintitetek mondeo betegség, hogy már a második mk1 esemben nem müködik a légkeringetőnek  1-2-3 fokozata csak 4esen megy, a hideg meleg jó meg az is hogy merre fújja, a kapcsolótábla cserés vagy tudok vele valamit csinálni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8467 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 22:00:19 »

Szerintitetek mondeo betegség, hogy már a második mk1 esemben nem müködik a légkeringetőnek  1-2-3 fokozata csak 4esen megy, a hideg meleg jó meg az is hogy merre fújja, a kapcsolótábla cserés vagy tudok vele valamit csinálni?

A kesztyűtartó mögött balra van egy ellenálláslétra a légcsaornába azt kell cserélni v. javitani és jó lesz. A pollenszűrőd eldugult és nem tudja hűteni a légáramlat ezért olvat el.
Naplózva
rpetrik
Vendég
« Új hozzászólás #8468 Dátum: 2008.08.19 kedd, 17:29:09 »

A kesztyűtartó mögött balra van egy ellenálláslétra a légcsaornába azt kell cserélni v. javitani és jó lesz. A pollenszűrőd eldugult és nem tudja hűteni a légáramlat ezért olvat el.

Kösz fusim, valaki biztos cserélt hátsó lököst mk1 en ugyanaz van a 5 és 4ajtós sedán kivitelen? A lámpa kialakitás az máshogy van tudom, de méretben megfelelhet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8469 Dátum: 2008.08.19 kedd, 18:46:21 »

Kösz fusim, valaki biztos cserélt hátsó lököst mk1 en ugyanaz van a 5 és 4ajtós sedán kivitelen? A lámpa kialakitás az máshogy van tudom, de méretben megfelelhet.

Lámpák eltérők - minden kaszni változatnál. A hátsó lökös ugynaz a 4 vagy 5 ajtósnál
Naplózva
rpetrik
Vendég
« Új hozzászólás #8470 Dátum: 2008.08.19 kedd, 22:43:23 »

Lámpák eltérők - minden kaszni változatnál. A hátsó lökös ugynaz a 4 vagy 5 ajtósnál

Kösz, sokat segitettél.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8471 Dátum: 2008.08.20 szerda, 09:52:34 »

Sziasztok!

MK I. 2000-es benzines (1995.évj.) . Saját trehányságom miatt elment 2 napja a hűtővizem. A termosztátház és a hűtő közötti gumicső szakadt ki (a cserére vásárolt már 1 hónapja a csomagtartóban volt.). A vízhőfokmérő műszer, meg csak a végén ment a pirosba, mikor hazaértem, de akkor már jóval 100 fok felett volt a hengerfej (rá köpés).
Megvártam míg teljesen kihűl, közben néhányszor 1-2 mp.-re beindítottam. Csak utána hidegen töltöttem utána a hűtőfolyadékot.Látszólag megúszta, bár hidegen mintha valami halk klutty-klutty hang lenne, vagy talán kopogó szelep, még nem sikerült megfigyelnem. Melegen nem vettem észre változást. Mi szokott ilyenkor meghibásodni? A subarumnál mikor így jártam a hengerfejtömítés ment hamarosan tönkre.

Kérdezem: Lehetséges, hogy a hőfokműszer érzékelője a hűtő alján, az elektromos ventillátoré (egy külön érzékelő?) valahol a motoron van? Vagy közös?
Fogok a motorra ragasztani egy digit hőfokmérőt. Arra gondoltam, veszek egy vezetéknélküli-t. Szerintetek a motortérből az adót tudja venni a vevő a műszerfalon?
A hűtővíz kiegyenlítő tartályomon csak a helye van a szintérzékelőnek. Bele lehet szerelni, vagy csak kompletten lehet cserélni. Ha van eladó, lehet vevő lennék Smiley .

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8472 Dátum: 2008.08.20 szerda, 10:09:09 »

A vízhőfokmérő műszer, meg csak a végén ment a pirosba,

Kérdezem: Lehetséges, hogy a hőfokműszer érzékelője a hűtő alján, az elektromos ventillátoré (egy külön érzékelő?) valahol a motoron van? Vagy közös?

A hűtővíz kiegyenlítő tartályomon csak a helye van a szintérzékelőnek. Bele lehet szerelni, vagy csak kompletten lehet cserélni. Ha van eladó, lehet vevő lennék Smiley .

Feri

Sztem ne aggódj, nem főzted meg. Legalábbis, ha megálltál, miután a pirosat elérte...
Külön van, az egyik a termosztátház tetején, a másik az aljában, és van egy harmadik a motor elejében is szemben állva a jobb felső sarához közel.
Szintmérőt csak egérmozi beszerelésével tudsz működésbe hozni, ami a műszerfalon lévő pénztartó kis rekesz helyére való (a középső befúvók mellé).
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #8473 Dátum: 2008.08.21 csütörtök, 10:32:29 »

Hali !

MK I. kombihoz 40mm-es csüccsrugó szett eladó.
20K.

Üdv. Zombi
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8474 Dátum: 2008.08.22 péntek, 10:23:25 »

Sziasztok! Valaki lenne olyan áldozatkész, hogy begépelné nekem ide a tempomat kikapcsolóreléjének a gyári kódját (kék színű, elég nagy relé a biztosítéktábla tartókeretének hátuljára felfogatva)? A Cromax-nál csak kód ellenében ígérik, hogy megtalálják, és beszerzik számomra. Előre is köszönet az infoért! Smiley
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8475 Dátum: 2008.08.22 péntek, 10:36:12 »

Sziasztok! Valaki lenne olyan áldozatkész, hogy begépelné nekem ide a tempomat kikapcsolóreléjének a gyári kódját (kék színű, elég nagy relé a biztosítéktábla tartókeretének hátuljára felfogatva)? A Cromax-nál csak kód ellenében ígérik, hogy megtalálják, és beszerzik számomra. Előre is köszönet az infoért! Smiley

Van ilyen relém - ha szükséges szólj képesbe fent van
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8476 Dátum: 2008.08.22 péntek, 20:53:06 »

Sztem ne aggódj, nem főzted meg. Legalábbis, ha megálltál, miután a pirosat elérte...
Külön van, az egyik a termosztátház tetején, a másik az aljában, és van egy harmadik a motor elejében is szemben állva a jobb felső sarához közel.
Szintmérőt csak egérmozi beszerelésével tudsz működésbe hozni, ami a műszerfalon lévő pénztartó kis rekesz helyére való (a középső befúvók mellé).

Szia!

Kösz a választ!

Mire belemászott a pirosba, addigra hazaértem, előtte is csak araszolgattam. De ha ráfröccsentettem (köptem), még sokáig rotyogott. Régebbi hozzászólásban olvastam, hogy túlmelegedéskor legyengűl a motor, itt ezt nem tapasztaltam, sőt kicsit jobban húzott. A forrás utáni nap tapasztalt kis mellékhang elmúlt, ma már nem vettem észre változást Smiley .

A termosztátházon levő alsó,felső érzékelőt megtaláltam, szemben állva a motor jobb felső sarkához közel, csak az utastér felé néző oldalán látok egy csatit. Az lenne a harmadik? Ha jól tudom,  valahol egy jeladónak is kell lenni, ami a vezérműtengelyről müxik és a gyújtás vezérlésében érdekelt. A termosztátházon levő csatlakozók vezérlik a kétfokozatú ventillátort?

Sajnos tényleg nincs grafikus kijelző (egérmozi) a kocsimban, valami ledes + hang jelzésben gondolkozom kiegyenlítő tartály szintjelzés ügyben. Nem tudom milyen áron kapható egy ilyen bontott szintjelzős tartály, vagy ha utólag beleszerelhető, a szintjelző. Lehet vevő lennék rá.Elektronikai műsz. is lévén legrosszabb esetben valami folyadékellenállás, vagy egyéb elven működő elektronikus megoldást leszek kénytelen összehozni, de nagyon nincs időm a kisérletezésre, bütykölésre Sad .

Feri

Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8477 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:22:39 »

Szia!

Kösz a választ!

Mire belemászott a pirosba, addigra hazaértem, előtte is csak araszolgattam. De ha ráfröccsentettem (köptem), még sokáig rotyogott. Régebbi hozzászólásban olvastam, hogy túlmelegedéskor legyengűl a motor, itt ezt nem tapasztaltam, sőt kicsit jobban húzott. A forrás utáni nap tapasztalt kis mellékhang elmúlt, ma már nem vettem észre változást Smiley .

A termosztátházon levő alsó,felső érzékelőt megtaláltam, szemben állva a motor jobb felső sarkához közel, csak az utastér felé néző oldalán látok egy csatit. Az lenne a harmadik? Ha jól tudom,  valahol egy jeladónak is kell lenni, ami a vezérműtengelyről müxik és a gyújtás vezérlésében érdekelt. A termosztátházon levő csatlakozók vezérlik a kétfokozatú ventillátort?

Sajnos tényleg nincs grafikus kijelző (egérmozi) a kocsimban, valami ledes + hang jelzésben gondolkozom kiegyenlítő tartály szintjelzés ügyben. Nem tudom milyen áron kapható egy ilyen bontott szintjelzős tartály, vagy ha utólag beleszerelhető, a szintjelző. Lehet vevő lennék rá.Elektronikai műsz. is lévén legrosszabb esetben valami folyadékellenállás, vagy egyéb elven működő elektronikus megoldást leszek kénytelen összehozni, de nagyon nincs időm a kisérletezésre, bütykölésre Sad .

Feri



Építs be egy egérmozit nem bonyolultabb mint valami saját cucc és gyári, Van leírás a www.mondeo.hu tuning alatt AWS beépítésről
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8478 Dátum: 2008.08.23 szombat, 09:30:56 »

Építs be egy egérmozit nem bonyolultabb mint valami saját cucc és gyári, Van leírás a www.mondeo.hu tuning alatt AWS beépítésről

Szia!
Nem találom, pedig emlékszem,  egyszer már megvolt Sad .

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8479 Dátum: 2008.08.23 szombat, 10:56:38 »

Szia!
Nem találom, pedig emlékszem,  egyszer már megvolt Sad .

Feri


Ime
http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=165
Naplózva
rpetrik
Vendég
« Új hozzászólás #8480 Dátum: 2008.08.23 szombat, 15:27:53 »


Haveromnak van egy 91es orionja 1.8 szivo disel motor van benne, belefér bele az mk1-es 1.8 tdi motor?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8481 Dátum: 2008.08.23 szombat, 15:29:46 »

Haveromnak van egy 91es orionja 1.8 szivo disel motor van benne, belefér bele az mk1-es 1.8 tdi motor?

A tddi nem de a sima TD valószínű ugyanaz
Naplózva
rpetrik
Vendég
« Új hozzászólás #8482 Dátum: 2008.08.23 szombat, 15:37:13 »

A tddi nem de a sima TD valószínű ugyanaz

Köszi, és nincs most ilyen motorod, vagy mennyi lenne érte a reális ár?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8483 Dátum: 2008.08.23 szombat, 15:48:17 »

Köszi, és nincs most ilyen motorod, vagy mennyi lenne érte a reális ár?

Egy ST24 V6 van csak készleten  rinya
Naplózva
rpetrik
Vendég
« Új hozzászólás #8484 Dátum: 2008.08.23 szombat, 18:34:12 »

Egy ST24 V6 van csak készleten  rinya

Na az azért már nem férne bele,  pedig azzal asztán boxer
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8485 Dátum: 2008.08.23 szombat, 19:02:45 »

Carlosmachine kérdezteti:

Szevasztok
Megtudná valaki mondani nekem hogy egy 95-ös mondeo vízpumpa hogy tud tönkremenni ?
és hogyan tudnám megállapítani levétel nélkül hogy rossz? 
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8486 Dátum: 2008.08.23 szombat, 19:16:29 »

Carlosmachine kérdezteti:

Szevasztok
Megtudná valaki mondani nekem hogy egy 95-ös mondeo vízpumpa hogy tud tönkremenni ?
és hogyan tudnám megállapítani levétel nélkül hogy rossz? 

Tönkremenni úgy tud, hogy pl vízzel jársz vele. A hűtőrendszerbe télen-nyáron fagyállós desztvízes keverék kell, mert a fagyálló keni a csapágyat. síma csapvizet semmiképp sem szabad beletenni. Megállapítani csak úgy tudod, ha legalább a szíjat leszeded róla. Ha kotyog akkor rossz. De ha nem ereszti a vizet, benzinesnél nem nagyon foglalkoznak vele. TD-nél van nagyobb gond, mert ha megszorul, akkor akár vezérműszíjszakadás is lehet, és egy 15000 ft-os alkatrész helyett 150000-et is rá lehet költeni
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8487 Dátum: 2008.08.23 szombat, 22:07:29 »

Carlosmachine kérdezteti:

Szevasztok
Megtudná valaki mondani nekem hogy egy 95-ös mondeo vízpumpa hogy tud tönkremenni ?
és hogyan tudnám megállapítani levétel nélkül hogy rossz? 

Minden 2. vezérműszíj cserénél vízpumpát is cserélni kell - abból nem lehet baj gyári szivattyú tömítéssel kb 15eFt. Kiszerelni bonyolult, le kell szedni a vezérműszíjat - motort megemelni, jobb motortartót oldani kell szervó szivattyút ki kell szerelni és félrerakni, vezérműszíjat leszedni, vizpumpa ékszíj tárcsát leszedni és ott vannak a csavarok  - munkadíj kb 10eFt alsó hangon.Leszedett szíjat nem szabad visszatenni csere +25eft.
Vízpumpáról a csövet nem lehet lekötni csak ha előkészítik a kiszerelést. Hibái: az alu öntvény átlyukad - kidörzsöli a cső hajszál lyuk is keletkezhet nincs csepegés a víz azonnal elpárolog csak a fagyálló szagról lehet felismerni. Lapátok elkopnak -többnyire műanyag,a tömbszelence szivárog - Okok nem megfelelő fagyálló, szennyezett hűtővíz - csak alu blokkhoz való fagyálló használható 108C vagy magasabb forráspont - tecsós felejtős!
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #8488 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 18:38:59 »

Ma mikor hazaértem furcsállottam , hogy nem cseng a kis hangszóró  mert rajtamaradt a világítás. Teljesen igaza volt , mert nincs világításom. Gyújtás nélkül semmi (se parkír semmi) Gyújtáson van országúti , reflektor ,de hátul semmi.

Mi macskult meg benne ?  Az összes bizti jó mert kicsipogtattam.




Más


Valaki belinkelne egy MKI kezelési útmutatót ?




Köszönöm



-Üdv-
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #8489 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 19:33:17 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy mennyit taksál mostanság egy 1.8-as benines komplett jó állapotú 1-es Mondeo motor?
Vagy nagyobb motor van hozzá?
Válaszokat köszi!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8490 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 19:49:33 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy mennyit taksál mostanság egy 1.8-as benines komplett jó állapotú 1-es Mondeo motor?
Vagy nagyobb motor van hozzá?
Válaszokat köszi!

mk2 nél tudsz venni lebontott MKII es mondeot motorral, váltóval, futóművel, kipuffal - kb 150eFt ért. A maradékot meg elteszed vagy kiárulod így a motor emberi árba fáj. Nagyobb motorra ki kell fizetni valami regadó különbözetet ferinek!
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #8491 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 20:03:16 »

mk2 nél tudsz venni lebontott MKII es mondeot motorral, váltóval, futóművel, kipuffal - kb 150eFt ért. A maradékot meg elteszed vagy kiárulod így a motor emberi árba fáj. Nagyobb motorra ki kell fizetni valami regadó különbözetet ferinek!
Köszi szépen az infót! worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8492 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 20:20:01 »

Ma mikor hazaértem furcsállottam , hogy nem cseng a kis hangszóró  mert rajtamaradt a világítás. Teljesen igaza volt , mert nincs világításom. Gyújtás nélkül semmi (se parkír semmi) Gyújtáson van országúti , reflektor ,de hátul semmi.

Mi macskult meg benne ?  Az összes bizti jó mert kicsipogtattam.




Más


Valaki belinkelne egy MKI kezelési útmutatót ?






Köszönöm



-Üdv-

csak szét kell nézned és megtalálod wave
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #8493 Dátum: 2008.08.26 kedd, 06:39:46 »

csak szét kell nézned és megtalálod wave

Vakuljak meg akkor sem találom ! vigyor3 vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8494 Dátum: 2008.08.26 kedd, 07:16:46 »

Vakuljak meg akkor sem találom ! vigyor3 vigyor3
akkor adj meg privátban egy mélcímet és elküldöm
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #8495 Dátum: 2008.08.26 kedd, 20:16:02 »

Holnap viszem az autót átnézésre. 2 epicentrumból komolyodó nyikorgó hangot ad a szerkezet.
1.: kiszálláskor az egész autó eleje kicsit hullámzó jelleggel benyikorog. Segédem hauppangatott az ülésben, így hallgatván kb mindkét kerékjárati ívből egyformán jön a nyikorgás.
2.: lejtőn, emelkedőn lassú menetben befékezve nyikkan egyet a gép. Mesterségesen úgy lehet előidézni a legkönnyebben, hogy emelkedő utcában üresben hátrafelé gurulva pumpálom a féket, és ritmusra jön a nyik-nyik valahonnan alulról. Nekem olybá tűnik, mintha a kasztni "elnyikorogna" az alváztól. Okosabban nem tudnám szemléltetni sajnos.
Naplózva

MKI 2.0i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8496 Dátum: 2008.08.26 kedd, 21:19:53 »

Holnap viszem az autót átnézésre. 2 epicentrumból komolyodó nyikorgó hangot ad a szerkezet.
1.: kiszálláskor az egész autó eleje kicsit hullámzó jelleggel benyikorog. Segédem hauppangatott az ülésben, így hallgatván kb mindkét kerékjárati ívből egyformán jön a nyikorgás.
2.: lejtőn, emelkedőn lassú menetben befékezve nyikkan egyet a gép. Mesterségesen úgy lehet előidézni a legkönnyebben, hogy emelkedő utcában üresben hátrafelé gurulva pumpálom a féket, és ritmusra jön a nyik-nyik valahonnan alulról. Nekem olybá tűnik, mintha a kasztni "elnyikorogna" az alváztól. Okosabban nem tudnám szemléltetni sajnos.

Hátsó stabilizátor szilnetek elfáradtak kb 2eFt a pár 16 os átmérőt vegyél
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #8497 Dátum: 2008.08.26 kedd, 21:37:55 »

Hátsó stabilizátor szilnetek elfáradtak kb 2eFt a pár 16 os átmérőt vegyél

OK! Gondolom, ez a 2. nyikorgásra megoldás.
Naplózva

MKI 2.0i
syrtis
Vendég
« Új hozzászólás #8498 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 11:30:09 »

sziasztok
úgy tudom, hogy a fényszóróban levő plexit (ami sárgulni szokott) lehet külön is venni. Tud valaki címet ahol kapni ilyent.
köszönöm
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8499 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 11:41:15 »

sziasztok
úgy tudom, hogy a fényszóróban levő plexit (ami sárgulni szokott) lehet külön is venni. Tud valaki címet ahol kapni ilyent.
köszönöm
Nagyautó topicban wyctor-t kérdezd  integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.