Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:55:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261785 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2008.10.10 péntek, 12:38:36 »

5w30 után rögtön 15w40 menjen bele?
érdekes lenne szerintem ...

Hülyeség! kinyírodik a motor az idők végezetéig jó az 5W30 - nálam közel a 310ezer és 5W30al hajtom
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2008.10.10 péntek, 12:51:27 »

Hülyeség! kinyírodik a motor az idők végezetéig jó az 5W30 - nálam közel a 310ezer és 5W30al hajtom
ezt mondom én is
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2008.10.10 péntek, 13:16:50 »

Még azt mondjátok meg, hogy a ford motorolajokra is rá van-e írva, hogy benzineshez vagy dizelhez való, mint a tesco olajra?
Vagy itt ugyanaz a flakon olaj mehet benzinesbe is dízelbe is?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2008.10.10 péntek, 13:24:33 »

Még azt mondjátok meg, hogy a ford motorolajokra is rá van-e írva, hogy benzineshez vagy dizelhez való, mint a tesco olajra?
Vagy itt ugyanaz a flakon olaj mehet benzinesbe is dízelbe is?

Nincs külön jelölve ugyanaz az 5W30 meg a tdci -be is mint a benyásokba
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2008.10.10 péntek, 13:26:30 »

Nincs külön jelölve ugyanaz az 5W30 meg a tdci -be is mint a benyásokba

Kösz, akkor most már mindent tudunk.  wave
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Notorius
Vendég
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2008.10.10 péntek, 15:49:16 »

 Sziasztok!

Pfuff bocs nem voltam gépközelben a napokban ezért nem tudtam reagálni. (94-es 2.0i rángat gázadásra) Az ötleteket köszönöm benzinszűrő csere már megvolt, a többi meg meglesz mert ez így nem jó. Válszolva a kérdésre 1-es 2-es gázadásnál (de még üresben sem) veszi fel a fordulatot túl hirtelen  szomoru1 és hirtelen gázadásnál igen előfordul hogy meg akar fulladni és kell pár pillanat mire magához tér de utána már húz rendesen érzésre.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2008.10.10 péntek, 16:52:50 »

Sziasztok!

Pfuff bocs nem voltam gépközelben a napokban ezért nem tudtam reagálni. (94-es 2.0i rángat gázadásra) Az ötleteket köszönöm benzinszűrő csere már megvolt, a többi meg meglesz mert ez így nem jó. Válszolva a kérdésre 1-es 2-es gázadásnál (de még üresben sem) veszi fel a fordulatot túl hirtelen  szomoru1 és hirtelen gázadásnál igen előfordul hogy meg akar fulladni és kell pár pillanat mire magához tér de utána már húz rendesen érzésre.
Ez a hiba nálam is volt,aztán amikor sk. kezdtem el mindent átnézni-hát mindenből volt egy kicsi.A fojtószelepnél az egyik könyök volt repedt+"T" elem,gyújtásnál kábelszett+trafó,lambdaszonda.Minden helyreállt,aztán mostanában is csinálta hidegen,de nem mindig.Végül a termosztát volt a ludas.A motor leállítása után néha beragadt és nyitott állapotban a hideg motor keringette az egész rendszerben a hideg vizet.A term.csere után megint jó lett.Ha már szerelsz,akkor a tűzfalon levő vackokat is nézd át,okoznak meglepetést+a kipuf. leömlőnél az impulzus rendszer szűrőjét-ha van-érdemes kitakarítani.Jó munkát!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2008.10.11 szombat, 22:34:10 »

Sziasztok!

Pfuff bocs nem voltam gépközelben a napokban ezért nem tudtam reagálni. (94-es 2.0i rángat gázadásra) Az ötleteket köszönöm benzinszűrő csere már megvolt, a többi meg meglesz mert ez így nem jó. Válszolva a kérdésre 1-es 2-es gázadásnál (de még üresben sem) veszi fel a fordulatot túl hirtelen  szomoru1 és hirtelen gázadásnál igen előfordul hogy meg akar fulladni és kell pár pillanat mire magához tér de utána már húz rendesen érzésre.

Ez sok minden lehet, akár fojtószelep potenciométer, vagy mi a neve annak a helyzetérzékelőnek. Az is tud ilyesmit. Odalépsz, majd megkapja a levegőt, mert elfordítottad a szelepet, viszont a hibás érzékelő még nem szólt a komputernek, hogy adjon nyálat, ezért fuldoklik, majd egyszercsak megindul az üzemanyagáramlás...
Küldtem mélt!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2008.10.11 szombat, 22:46:05 »

Ez sok minden lehet, akár fojtószelep potenciométer, vagy mi a neve annak a helyzetérzékelőnek. Az is tud ilyesmit. Odalépsz, majd megkapja a levegőt, mert elfordítottad a szelepet, viszont a hibás érzékelő még nem szólt a komputernek, hogy adjon nyálat, ezért fuldoklik, majd egyszercsak megindul az üzemanyagáramlás...
Küldtem mélt!
taps
Ezt meg kifelejtettem....pedig most cseréltem ki...
Naplózva
zsattila
Vendég
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2008.10.11 szombat, 22:48:01 »

sziasztok! 95-ös 2000-es benzines mondeommal van olyan gondom, hogy ha huzamosabb ideig megyek vele állandóan gázt nyomva minden rendben van. Ha leveszem a lábam a gázról (pl autópályán kameránál) és újra gázt akarok adni nem megy, kicsit bekeményedik a pedál. S vagy 2-3 pumpálásra elkapja, vagy menet közben le kell állitanom a motort s kb 10 sec után újrainditani és akkor ujra minden rendben. Vélemémnyetek???
Másik gondom a reggeli induláskor az  alapfordulat 1,5-0,5 közt ugrál. Le nem áll csak látni a mutatón és hallani hogy "szenved" de bemelegedés után már nincs gond.
vélaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2008.10.11 szombat, 23:37:54 »

sziasztok! 95-ös 2000-es benzines mondeommal van olyan gondom, hogy ha huzamosabb ideig megyek vele állandóan gázt nyomva minden rendben van. Ha leveszem a lábam a gázról (pl autópályán kameránál) és újra gázt akarok adni nem megy, kicsit bekeményedik a pedál. S vagy 2-3 pumpálásra elkapja, vagy menet közben le kell állitanom a motort s kb 10 sec után újrainditani és akkor ujra minden rendben. Vélemémnyetek???
Másik gondom a reggeli induláskor az  alapfordulat 1,5-0,5 közt ugrál. Le nem áll csak látni a mutatón és hallani hogy "szenved" de bemelegedés után már nincs gond.
vélaszotokat előre is köszönöm
Bár nekem kettes mondim van, de a jelenség nekem a gyertyák cseréjét eredményezte: volt, amelyiken nem volt már szikraképző közeg  wow1 Nézd meg őket.Ha nem az, akkor majd mások megmondják a tutit  wave
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2008.10.12 vasárnap, 13:47:28 »

Sziasztok!

Van egy ürge akinek van bontott Mk1-es mondeo-ja.
Abból szeretném megvenni a jobb oldali első fényszórót.
Mennyit adjak érte maximum?
Mennyiért mennek ezek használtan?

Köszönöm!
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2008.10.12 vasárnap, 18:45:27 »

sziasztok! 95-ös 2000-es benzines mondeommal van olyan gondom, hogy ha huzamosabb ideig megyek vele állandóan gázt nyomva minden rendben van. Ha leveszem a lábam a gázról (pl autópályán kameránál) és újra gázt akarok adni nem megy, kicsit bekeményedik a pedál. S vagy 2-3 pumpálásra elkapja, vagy menet közben le kell állitanom a motort s kb 10 sec után újrainditani és akkor ujra minden rendben. Vélemémnyetek???
Másik gondom a reggeli induláskor az  alapfordulat 1,5-0,5 közt ugrál. Le nem áll csak látni a mutatón és hallani hogy "szenved" de bemelegedés után már nincs gond.
vélaszotokat előre is köszönöm
Benya szűrőt mikor cseréltél? Az is okozhat ilyen hibát ha eltömődött.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2008.10.12 vasárnap, 23:08:12 »

Sziasztok!

Van egy 1993-as Mondeom és kigyulladt a légzsák lámpa. help Tanácsot szeretnék kérni mi ilyenkor a teendő. Előre is köszi a segítséget.

Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2008.10.12 vasárnap, 23:28:01 »

Sziasztok!

Van egy 1993-as Mondeom és kigyulladt a légzsák lámpa. help Tanácsot szeretnék kérni mi ilyenkor a teendő. Előre is köszi a segítséget.


Meg kell számolni, hányat villog, és megmondják, melyik légzsákkal van gond.
De az övfeszítő a legvalószínűbb, annak a csatlakozóját (ülés alatt) kell megnézni, azaz széthúzni, wd40.
Viszont mielőtt ezekkel babrálsz, le az aksit vagy 15 percre.
Persze a rádió kérni fogja a kódot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 07:54:06 »

Meg kell számolni, hányat villog, és megmondják, melyik légzsákkal van gond.
De az övfeszítő a legvalószínűbb, annak a csatlakozóját (ülés alatt) kell megnézni, azaz széthúzni, wd40.
Viszont mielőtt ezekkel babrálsz, le az aksit vagy 15 percre.
Persze a rádió kérni fogja a kódot.

MKI nek mechanikus az övfeszítője - nincs csati az ülés alatt. Általában a kormányátvezető spirál szokott elszakadni. Ki kell cserélni egy bontott MKII spirálra - jó bele és tartósabb.
Pakolgattam a garagéba szerintem van otthon átvezető spirálom meg vezérlőm is.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 08:34:02 »

MKI nek mechanikus az övfeszítője - nincs csati az ülés alatt. Általában a kormányátvezető spirál szokott elszakadni. Ki kell cserélni egy bontott MKII spirálra - jó bele és tartósabb.
Pakolgattam a garagéba szerintem van otthon átvezető spirálom meg vezérlőm is.
Szerintem is az átvezető lesz. 1x márcseréltünk ilyet "mondeo1993" autójában, és megoldotta a problémát.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 11:44:21 »

Általában a kormányátvezető spirál szokott elszakadni.

Nekem az 1993-as mondeóban nem működik a duda, mert a kormányban egy spirál el van törve. Ez ugyanaz a spirál, vagy ez egy másik?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 11:44:49 »

Nekem az 1993-as mondeóban nem működik a duda, mert a kormányban egy spirál el van törve. Ez ugyanaz a spirál, vagy ez egy másik?

Ugyanaz - minden azon megy lufi duda tempomat
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 11:47:54 »

Ugyanaz - minden azon megy lufi duda tempomat

Viszont nálam a légzsák lámpával semmi gond, csak a duda nem müxi. Tempomattal sincs gond, mert nincs.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 11:50:26 »

Viszont nálam a légzsák lámpával semmi gond, csak a duda nem müxi. Tempomattal sincs gond, mert nincs.

Csak a duda szálja szakadt el.  wave
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 11:57:03 »

Csak a duda szálja szakadt el.  wave

Nekem azt mondták, el van törve a spirál, igaz saját szememmel nem láttam. Így hát nem tudom elképzelni, mi lehet ott. De egyszer majd kiderül. Wink
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 12:12:13 »

Nekem azt mondták, el van törve a spirál, igaz saját szememmel nem láttam. Így hát nem tudom elképzelni, mi lehet ott. De egyszer majd kiderül. Wink

Egy műanyag dobban van felcsévélve a légzsák, duda, tempómat hajlékony vezetéke. Valószínü, hogy 1x leszedted(vagy leszedték) és rosszul rakták vissza. Olyankor túltekerésnél elszakad. Figyelni kell visszarakásnál, hogy pont középre legyen beállítva a forgórésze.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2008.10.15 szerda, 21:59:40 »

MKI nek mechanikus az övfeszítője - nincs csati az ülés alatt. Általában a kormányátvezető spirál szokott elszakadni. Ki kell cserélni egy bontott MKII spirálra - jó bele és tartósabb.
Pakolgattam a garagéba szerintem van otthon átvezető spirálom meg vezérlőm is.

Érdekes: nekem is volt légzsákvillogós gondom. Befújtam az ülés alatti csatit, és elmúlt... A Bátyámnak szintén...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2008.10.15 szerda, 22:15:27 »

Érdekes: nekem is volt légzsákvillogós gondom. Befújtam az ülés alatti csatit, és elmúlt... A Bátyámnak szintén...
Jó lenne amit írsz, csak ha vissza olvasol rá jössz, hogy mkI-ben nincs ülés alatt csati!  hehe
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2008.10.15 szerda, 22:25:44 »

Jó lenne amit írsz, csak ha vissza olvasol rá jössz, hogy mkI-ben nincs ülés alatt csati!  hehe

http://www.mondeo.hu/ftp/katalogusok/mondeo_1993-1997.pdf

10. oldalon vannak képek -  egy bowden rögzíti az ülés állítókart mikor a mechanikus feszítő berántja az övet
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2008.10.15 szerda, 22:27:58 »

MKI nek mechanikus az övfeszítője - nincs csati az ülés alatt. Általában a kormányátvezető spirál szokott elszakadni. Ki kell cserélni egy bontott MKII spirálra - jó bele és tartósabb.
Pakolgattam a garagéba szerintem van otthon átvezető spirálom meg vezérlőm is.
Köszönöm a tanácsokat. Nem villog hanem folyamatosan ég. Csatlakozó sem rémlett, csak az ülésfűtés és az ülésállítás csatlakozóját találtam.
Fusim mennyire macerás cserélni ezt a spirált? Ebből következőleg érdekelne a garázsban fellelt átvezető spirál worship. A vezérlő mire kell? Köszi a válaszokat!
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2008.10.15 szerda, 22:44:13 »

Köszönöm a tanácsokat. Nem villog hanem folyamatosan ég. Csatlakozó sem rémlett, csak az ülésfűtés és az ülésállítás csatlakozóját találtam.
Fusim mennyire macerás cserélni ezt a spirált? Ebből következőleg érdekelne a garázsban fellelt átvezető spirál worship. A vezérlő mire kell? Köszi a válaszokat!


Nem ördöngös feladat, lásd Bőrkormányos cikkben a www.mondeo.hu tuning alatt. Vasárnap kiürítem a garázst - most be van rámolva a fél autó darabokba, ki lett lakatolva - és előtúrom.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2008.10.15 szerda, 22:44:14 »

http://www.mondeo.hu/ftp/katalogusok/mondeo_1993-1997.pdf

10. oldalon vannak képek -  egy bowden rögzíti az ülés állítókart mikor a mechanikus feszítő berántja az övet
Aranyos vagy hogy írsz, csak nem nekem kellett volna írni! Hanem alattam egyel!  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2008.10.15 szerda, 22:49:26 »

Érdekes: nekem is volt légzsákvillogós gondom. Befújtam az ülés alatti csatit, és elmúlt... A Bátyámnak szintén...

Jó lenne amit írsz, csak ha vissza olvasol rá jössz, hogy mkI-ben nincs ülés alatt csati!  hehe


http://www.mondeo.hu/ftp/katalogusok/mondeo_1993-1997.pdf

10. oldalon vannak képek -  egy bowden rögzíti az ülés állítókart mikor a mechanikus feszítő berántja az övet


Akkor a törpténet így kéne kinézzen de beágyúzott idézések ki lettek kapcsolva
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 19:03:28 »

De régen jártam erre.Át lett írva az új motorszám a forgalmiba,törzskönyvet megkérte az okmányiroda,ma voltam zöldkártyáztatni amit szintén gond nélkül teljesített az autó.Visszaraktam némi szívóoldal átalakítással a régi sportszűrőt,most még durvább lett a hangja már alacsonyabb fordulaton is.Ollé!Már csak a v6 az kéne nagyon...
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 22:34:55 »

Sajnos ritkán vagyok gépközelben. Fusim találtál spirált a garagédban? Egyébként azt honnan tudni melyik légzsákkal van gond? Igényelnek valami egyéb karbantartást, ellenőrzést a légzsákok?
Más kérdés. Az normális ha az utasoldali ajtót  nyitom ki akkor a belsővilágítás csak hátul gyullad ki, ha a vezetőoldalit nyitom akkor elöl világít meg a lábtér?
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 23:02:46 »

Sajnos ritkán vagyok gépközelben. Fusim találtál spirált a garagédban? Egyébként azt honnan tudni melyik légzsákkal van gond? Igényelnek valami egyéb karbantartást, ellenőrzést a légzsákok?
Más kérdés. Az normális ha az utasoldali ajtót  nyitom ki akkor a belsővilágítás csak hátul gyullad ki, ha a vezetőoldalit nyitom akkor elöl világít meg a lábtér?

Tegnap összeraktuk az autóm - hulla volta. Nem kerestem meg a spirálokat, de tuti van több darab is, ha csütörtökön ráérsz és Észak pest - Dunakeszi nincs messze gyere ki és bedobjuk. Szerelgetős nap lesz nálam!
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2008.10.21 kedd, 22:15:51 »

Szia Fusim! Csütörtök nem a legjobb viszont pénteken újpestre megyek. Hogy lehet Téged elérni?
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2008.10.22 szerda, 08:04:09 »

Szia Fusim! Csütörtök nem a legjobb viszont pénteken újpestre megyek. Hogy lehet Téged elérni?

Küldtem privát üzenetet.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 08:08:18 »

Tegnap összeraktuk az autóm...

Képet a fényezésről meg a küszöbről nem teszel fel?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 09:52:16 »

Képet a fényezésről meg a küszöbről nem teszel fel?

Valamikor lemosom Wink most koszos, de lurdinál meglesitek hehe
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 21:59:08 »

Meg kell számolni, hányat villog, és megmondják, melyik légzsákkal van gond.
...

Ha nem illendő, bocs, hogy csak részben idéztem.  Nekem a 95-ös 2000-es MK1 -é szabályos időközönként 1-et villan.
Lehet ebből valamire következtetni?    miaz

Duda szól (tempomatja sajnos nincs neki ).

Feri 
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 22:07:29 »

Ha nem illendő, bocs, hogy csak részben idéztem.  Nekem a 95-ös 2000-es MK1 -é szabályos időközönként 1-et villan.
Lehet ebből valamire következtetni?    miaz

Duda szól (tempomatja sajnos nincs neki ).

Feri 

Vezető oldali légzsák hiba. Sok dolog nincs ami elromolhat, sárga kábel a kormányoszlopon vagy az átvezető spirál.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 22:19:20 »


Sziasztok!

Bocs, hogy ismételten rákérdezek, de hátha, mivel megérdemli    hehe : MK I. 95-ös kombinak a vezető oldali ajtó nyitás kapcsoló vezetékének a másik vége a kapcsolótól hova megy? A többi ajtó nyitására az utastér világítás reagál, erre nem. A kapcsoló, rajta és a vezetékének ezen a végén a saru biztosan jó. Egyértelműen arrébb van a hiba.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 22:41:56 »

Vezető oldali légzsák hiba. Sok dolog nincs ami elromolhat, sárga kábel a kormányoszlopon vagy az átvezető spirál.

Szia Fusim!

Köszönöm a segítséged!

Ahogy olvasom az előzőeket is, egy dolgot nem értek. Ebből az átvezető spirálból több van? Külön a dudának és másik a légzsáknak? Mint írtam, a duda jó. A sárga kábelt  a kormánynál az alsó burkolat alatt keressem ? miaz miaz miaz
 
Még egy (2) dolgot kérdeznék:

Ha ehhez a kocsihoz teljesen másik chippes kulcsot szeretnék, mit kell a kulccsal együtt cserélni, módosítani?

Illetve, a meglévő chippesből még egyet hol és kb. mennyiért lehet kapni?

Feri

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2008.10.24 péntek, 00:19:21 »

MK I. 95-ös kombinak a vezető oldali ajtó nyitás kapcsoló vezetékének a másik vége a kapcsolótól hova megy? A többi ajtó nyitására az utastér világítás reagál, erre nem. A kapcsoló, rajta és a vezetékének ezen a végén a saru biztosan jó. Egyértelműen arrébb van a hiba.

Feri

Szia! Én egyáltalán nem venném biztosra, hogy a vezeték lesz a ludas. A kapcsoló hajlamos elhasználódásra. Nekem is ugyanez a hiba a kapcsoló kicserélésével oldódott meg. Ha mégis a kábellel lenne a gond, akkor kezdhetsz örülni, mivel az általad keresett vezeték a padlókábelkötegen fut keresztül, egészen a jobb oldali lábtérnél található elosztótábláig. Onnan a műszerfal kábelkötegén keresztül folytatja az újtát a bal lábtéri fő biztosítéktáblára. A chipes kulcshoz kell egy érzékelő a gyújtáskapcsoló köré. Ilyen gyűrűszerű valami egy kis dobozkával. Esetemben a kormányrudat el kell cserélnem, mert az enyémen nem alakították ki a helyét (bezzeg az elektromos felfüggesztésállítónak a dolgait előkészítették az autón). Rá kell fordítani a gyűrűt, és egy csavarral megfogni. Természetesen hozzá kell kapcsolnod a riasztómodulodhoz (ez ugyebár alap hozzá). Utána már csak a kulcsot hozzá kell programoznod a rendszerhez. Ennek a menete talán meg is van itt valahol a mondeo.hu-n. Én még mondjuk nem tartok itt, de a tapasztaltabb rókák itt, ezt is biztos tudják. A chipet mindenesetre lehet kapni a cromax-nál.

Szép estét!  wave

Danjo
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2008.10.24 péntek, 07:55:33 »

Szia Fusim!

Köszönöm a segítséged!

Ahogy olvasom az előzőeket is, egy dolgot nem értek. Ebből az átvezető spirálból több van? Külön a dudának és másik a légzsáknak? Mint írtam, a duda jó. A sárga kábelt  a kormánynál az alsó burkolat alatt keressem ? miaz miaz miaz
 
Még egy (2) dolgot kérdeznék:

Ha ehhez a kocsihoz teljesen másik chippes kulcsot szeretnék, mit kell a kulccsal együtt cserélni, módosítani?

Illetve, a meglévő chippesből még egyet hol és kb. mennyiért lehet kapni?

Feri

Feri

Nem kell cserélni semmit, hozzá kell programozni az új csipet az autóhoz riasztohoz és indít
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2008.10.24 péntek, 08:55:48 »

Ha nem illendő, bocs, hogy csak részben idéztem.  Nekem a 95-ös 2000-es MK1 -é szabályos időközönként 1-et villan.
Lehet ebből valamire következtetni?    miaz

Duda szól (tempomatja sajnos nincs neki ).

Feri 

Próbád meg a kormányt elállítani, majd vissza kényelmes pozícióba. Lehet csak kontakthiba! Nekem ez két autónál is megoldás volt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2008.10.24 péntek, 12:26:21 »

Próbád meg a kormányt elállítani, majd vissza kényelmes pozícióba. Lehet csak kontakthiba! Nekem ez két autónál is megoldás volt...

Köszönöm!

Ez gyors javítás volt  taps taps taps

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2008.10.24 péntek, 13:10:47 »

Szia! Én egyáltalán nem venném biztosra, hogy a vezeték lesz a ludas. A kapcsoló hajlamos elhasználódásra. Nekem is ugyanez a hiba a kapcsoló kicserélésével oldódott meg. Ha mégis a kábellel lenne a gond, akkor kezdhetsz örülni, mivel az általad keresett vezeték a padlókábelkötegen fut keresztül, egészen a jobb oldali lábtérnél található elosztótábláig. Onnan a műszerfal kábelkötegén keresztül folytatja az újtát a bal lábtéri fő biztosítéktáblára. A chipes kulcshoz kell egy érzékelő a gyújtáskapcsoló köré. Ilyen gyűrűszerű valami egy kis dobozkával. Esetemben a kormányrudat el kell cserélnem, mert az enyémen nem alakították ki a helyét (bezzeg az elektromos felfüggesztésállítónak a dolgait előkészítették az autón). Rá kell fordítani a gyűrűt, és egy csavarral megfogni. Természetesen hozzá kell kapcsolnod a riasztómodulodhoz (ez ugyebár alap hozzá). Utána már csak a kulcsot hozzá kell programoznod a rendszerhez. Ennek a menete talán meg is van itt valahol a mondeo.hu-n. Én még mondjuk nem tartok itt, de a tapasztaltabb rókák itt, ezt is biztos tudják. A chipet mindenesetre lehet kapni a cromax-nál.

Szép estét!  wave

Danjo

Kösz a választ!

Az ajtó kapcsoló  /elektromos szakmám (is) lévén   angel angel / biztosan jó. Mióta megvettem az autót, ez a "szakadás" meg van. Az elődnél beleszerelt gamma riasztó miatt van némi belefusizás az elektromos vezetékekbe, de csak a többi ajtó bekötését  /diódákon keresztűl/ találtam meg, ezét nem. Erre természetesen a riasztó sem reagált, mondjuk már más okból ki is dobtam.
A mondeo utasterében kalandozásaim során a jobb lábtérnél található elosztótábláig még nem jutottam el. Hol keressem?

Chipes  kulcs ügyben az eredeti problémám az, hogy csak 1 van belőle, ráadásul a kulcs mechanikailag is kopott, görbe /1db szervízkulcsot kaptam hozzá, ajtókhoz inkább azt használom/. Ráadásul, mivel nem ismerem a kocsi előéletét, hátha valaki egyszer beleül a tartalékkal... A Cromaxot egyszer már kérdeztem, ők azonos kódú chipes pótkulcsot nem, más kódú kettőt vállaltak esetleg, de szerintem nem igazán hozzáértővel beszéltem, mert össze-vissza beszélt, meg, hogy majd érdeklődjem, mikor tudnak ez ügyben fogadni, ráadásul árat sem tudott mondani. Ezért is gondoltam esetleg olyan megoldásra, hogy nem egyszerűbb (olcsóbb)-e bontottból megvenni a két kulcsot, meg ami még szükséges a cseréhez (esetleg a chippet át tenni belőle a régi kulcs "nyelébe".

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2008.10.24 péntek, 20:15:09 »

Kösz a választ!

Az ajtó kapcsoló  /elektromos szakmám (is) lévén   angel angel / biztosan jó. Mióta megvettem az autót, ez a "szakadás" meg van. Az elődnél beleszerelt gamma riasztó miatt van némi belefusizás az elektromos vezetékekbe, de csak a többi ajtó bekötését  /diódákon keresztűl/ találtam meg, ezét nem. Erre természetesen a riasztó sem reagált, mondjuk már más okból ki is dobtam.
A mondeo utasterében kalandozásaim során a jobb lábtérnél található elosztótábláig még nem jutottam el. Hol keressem?

Chipes  kulcs ügyben az eredeti problémám az, hogy csak 1 van belőle, ráadásul a kulcs mechanikailag is kopott, görbe /1db szervízkulcsot kaptam hozzá, ajtókhoz inkább azt használom/. Ráadásul, mivel nem ismerem a kocsi előéletét, hátha valaki egyszer beleül a tartalékkal... A Cromaxot egyszer már kérdeztem, ők azonos kódú chipes pótkulcsot nem, más kódú kettőt vállaltak esetleg, de szerintem nem igazán hozzáértővel beszéltem, mert össze-vissza beszélt, meg, hogy majd érdeklődjem, mikor tudnak ez ügyben fogadni, ráadásul árat sem tudott mondani. Ezért is gondoltam esetleg olyan megoldásra, hogy nem egyszerűbb (olcsóbb)-e bontottból megvenni a két kulcsot, meg ami még szükséges a cseréhez (esetleg a chippet át tenni belőle a régi kulcs "nyelébe".

Feri

Szia! Ha belebuheráltak, úgy már kicsit más a helyzet. A kapcsolási rajzot böngészgetve úgy néz ki, hogy 3 darab egybe megy, és a jobboldali külön van, de ki tudja - angol könyv lévén lehet, hogy ez adott esetben a vezető oldalit jelenti. Mindenesetre küldök neked egy rajzol a mail címedre, hátha azzal előrébb jutsz. Holnap esetleg majd ránézek a régi padlókábelemre, hogy melyik csatlakozóra futnak a nyitásérzékelő vezetékei. Legrosszabb esetben behúzol oda egy plusz szálat. Amúgy a jobboldali elosztót körülbelül ott találod, mint a bal oldalon az üzemanyagpumpa vészkapcsolóját. A küszöbműanyag mögött rejtőzik, amit két műanyag csavarféle tart a helyén. Ha azt félrehúzod (a műanyag hajlási határait figyelembe véve), akkor máris minden a szemed elé tárul. Én mondjuk szereléskor ki szoktam szedni a műanyag takaróküszöböt tartó első 1-2 csavart (az említett két műanyag csavarós valamin kívül), ameddig az üléstől hozzáférek, mert akkor jobban félre tudom húzni az elosztó elől a műanyagot.

A chipes kulcs dolognak jobban utána kéne ásnom. Minden további nélkül vehetsz egy, vagy kettő nyers kulcsot, amiben van chipnek, aztán azokat megcsináltatod. Nekem anno egy sima kulcsot, extrák nélkül (kislámpa, távirányító) 5-6000 környékére mondtak. A chipes drágább persze, mert ott a legegyszerűbb nyers kulcs maga kb 8000 forint, aztán ahhoz jön hozzá a kb 4000 forintos elkészítése. A később vásárolt chip hozzáprogramozható a rendszerhez, mint azt Fusim is írta. Ha jól tudom, ehhez szükséged van egy piros színű, úgynevezett mester kulcsra. Esetleg ennek is elküldöm a menetét. Viszont jó lenne, ha ebben segítene neked valaki tapasztaltabb a fórumról, mert ennek a chipes érzékelőnek még csak a beépítésével bajlódok. Szép estét! wave

Danjo
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2008.10.24 péntek, 23:50:10 »

Szia! Ha belebuheráltak, úgy már kicsit más a helyzet. A kapcsolási rajzot böngészgetve úgy néz ki, hogy 3 darab egybe megy, és a jobboldali külön van, de ki tudja - angol könyv lévén lehet, hogy ez adott esetben a vezető oldalit jelenti...

Danjo

Szia!

Mikor a régi riasztó bekötését néztem, nálam  is a másik 3  elektromosan közös volt,  a vezető oldali  sajnos  fejvakaras  kérdéses.

Megkaptam a mailt, kösz, ment a válasz is.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2008.10.25 szombat, 10:53:44 »

SOS kérdés:

Hogyan lehet kivenni MKI.-ben a kormányszervo olajtartályát? Húzgálom felfelé, de nem jön, letörni meg nem szeretném.

Hozzá szeretnék férni a fedkomp. csatlakozójához. Valószínű kontakthibás (remélem csak a csati  fejvakaras  ).

Feri   rinya
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2008.10.25 szombat, 11:35:11 »

SOS kérdés:

Hogyan lehet kivenni MKI.-ben a kormányszervo olajtartályát? Húzgálom felfelé, de nem jön, letörni meg nem szeretném.

Hozzá szeretnék férni a fedkomp. csatlakozójához. Valószínű kontakthibás (remélem csak a csati  fejvakaras  ).

Feri   rinya

Az a tartály csak rá van pattintva 2 fülre a tornyon, felfelé kell húzni és félrerakható a csövekkel együtt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.