Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:13:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261577 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2008.12.20 szombat, 17:36:05 »

lesz kupi, vagy nem lesz? mikor dől el? Hétfőn?
Pfff. Most hugom PCjét kéne életre kelteni. Hétfőn beszélek Bárdiékkal, onnantól többet tudok majd.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9251 Dátum: 2008.12.20 szombat, 17:42:41 »

Pfff. Most hugom PCjét kéne életre kelteni. Hétfőn beszélek Bárdiékkal, onnantól többet tudok majd.

fdisk
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2008.12.20 szombat, 17:48:00 »

fdisk
Élek Domi jogaival és átzavarom magunkat az offtopicba...  eplus2
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2008.12.20 szombat, 21:00:34 »

Sziasztok
Ujab kerdesekkel jelentkeznek ha lehet. Most hogy igy 1 honapos mondeovasarlas utan tulvagyok a kotelezo szijcsereken, beiratason... egyebek... van idom odafigyelni a tobbi problemara is:) ...szoval:
- a benzinmero oram miutan megallitom a motort elkezd tobbet mutatni mint ahol allt menet kozben (mondjuk majdnem pirosrol felmegy az elso vonalig)...inditas utan par masodpercel pedig visszacsoken...
- a kovetkezo problema lenne az alapjarat....nem ingadozik... csak eppen 1200 ala ritkan csokken meg meleg motornal sem(mondjuk 1000...de az is csak akkor ha megallok az autoval...ha gurulok akkor marad az 1200)....hideg motornal pedig 1500.....(amit egyenlore megtudtam nezni: az EGR nem lyukas, uj levegoszuro + tisztitas egesz a pillangoszelepig......tudom hogy meg jo par dolog van de hatha van valami tuti tippetek.....ja es meg valami erdekeseg: esos idoben talan elerem neha neha a 970(kb ora szerint) erteket:)
- mielott megkoveztek tudom hogy a fogyasztas eleg relativ tema(talpmeret meg egyebek) de talan osszefug a fenti ket dologal....nagyon himestojasos vezetesel is varosban nekem lazan felmegy 12-14 kornyekere....kint pedig 9 korul mozog(direkt "lassu" 90-110 tempoval probalva).....tudom hogy vicces egy ilyen oreg autonal gyari ertetekrol beszelni de azert ez eleg messze van attol.
-hideg motornal eleg zavaro kattogas jelentkezik a motorbol ( az olaj az most let cserelve 5w30 Total) foleg hogy mint az irtam hidegen 1500-rol indul  az alapjarat...miutan felmelegedet a kopogas eltunik, iletve csak kint a motor ala hajolva halatszik)
A valaszokat , tanacsokat elore is koszonom.
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.20 szombat, 21:05:46 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2008.12.20 szombat, 21:07:13 »

Sziasztok


A fordulatszámhoz, benyamutatóhoz nem tudok érdemben hozzászólni, az biztos, hogy nem üzemszerű!
Az írt fogyi "hímestojás" módban az 1.8i-től rettentő sok. Lambdaszonda OK?
Naplózva

MKI 2.0i
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2008.12.20 szombat, 21:29:28 »

Sziasztok
Ujab kerdesekkel jelentkeznek ha lehet. Most hogy igy 1 honapos mondeovasarlas utan tulvagyok a kotelezo szijcsereken, beiratason... egyebek... van idom odafigyelni a tobbi problemara is:) ...szoval:
- a benzinmero oram miutan megallitom a motort elkezd tobbet mutatni mint ahol allt menet kozben (mondjuk majdnem pirosrol felmegy az elso vonalig)...inditas utan par masodpercel pedig visszacsoken...
- a kovetkezo problema lenne az alapjarat....nem ingadozik... csak eppen 1200 ala ritkan csokken meg meleg motornal sem(mondjuk 1000...de az is csak akkor ha megallok az autoval...ha gurulok akkor marad az 1200)....hideg motornal pedig 1500.....(amit egyenlore megtudtam nezni: az EGR nem lyukas, uj levegoszuro + tisztitas egesz a pillangoszelepig......tudom hogy meg jo par dolog van de hatha van valami tuti tippetek.....ja es meg valami erdekeseg: esos idoben talan elerem neha neha a 970(kb ora szerint) erteket:)

A mutató ilyen, tankold tele, akkor meg csökkenni fog leállítás után. A fordulatszám 1200 körül marad amíg gurul az autó, valami váltás könnyítés miatt. Nekem kb egy mutatónyival az 1000 alatt van meleg motornál, ez diagnosztikai programmal mérve 880 körüli ha jól emlékszem  integet2
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2008.12.20 szombat, 21:39:18 »

A fordulatszámhoz, benyamutatóhoz nem tudok érdemben hozzászólni, az biztos, hogy nem üzemszerű!
Az írt fogyi "hímestojás" módban az 1.8i-től rettentő sok. Lambdaszonda OK?

Kivilogtattam a hibakodokat es nem adot semilyen hibat.....

A mutató ilyen, tankold tele, akkor meg csökkenni fog leállítás után. A fordulatszám 1200 körül marad amíg gurul az autó, valami váltás könnyítés miatt. Nekem kb egy mutatónyival az 1000 alatt van meleg motornál, ez diagnosztikai programmal mérve 880 körüli ha jól emlékszem  integet2

sajnos nekem 1000 ala nem megy csak akkor ha esik az eso vigyor3   akkor is nagyon ritkan....

Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 19:44:15 »

nem tudja valaki, hogy a gyári központizár-vezérlő hol van mkI-ben?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 19:55:27 »

nem tudja valaki, hogy a gyári központizár-vezérlő hol van mkI-ben?

Nincs vezérlő csak ha van duplazár azt a riasztó intézi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 21:12:15 »

Nincs vezérlő csak ha van duplazár azt a riasztó intézi
riasztó nincs benne
akkor mi húzza be az ajtók zárjait? (már ha működik néha..)
kár, hogy nem jutott eszünkbe hamarabb, ránézhettél volna a verdára
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 21:15:10 »

riasztó nincs benne
akkor mi húzza be az ajtók zárjait? (már ha működik néha..)
kár, hogy nem jutott eszünkbe hamarabb, ránézhettél volna a verdára

Sötétbe?  wow1  hmmmm  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 21:16:55 »

Sötétbe?  wow1  hmmmm  eplus2
ja, lementünk a Fegával meg Csabával
tiszta minitali fíling volt, csak kevesen voltunk
de sötét volt, hideg volt, fújt a szél, csak az eső hiányzott  hehe hehe
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 21:17:17 »

Sötétbe?  wow1  hmmmm  eplus2
Ránézni? Akármilyen sötétben lehet, csak legyen aki megmutatja merre kell nézni  smile
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 21:25:11 »

Ránézni? Akármilyen sötétben lehet, csak legyen aki megmutatja merre kell nézni  smile
még jó, hogy hoztam lámpát meg WD40-et, mi?  vigyor3
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 21:38:07 »

riasztó nincs benne
akkor mi húzza be az ajtók zárjait? (már ha működik néha..)
kár, hogy nem jutott eszünkbe hamarabb, ránézhettél volna a verdára

A 2 első zár maga a vezérlő - MKI zárak stabilak. Kábelek csatlakozójánál szokott csak gond lenni - széttekered és wd40, némi szilikon zsir vagy vazelin hogy kint maradjon a nedvesség utána precizen összerakod
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 21:40:40 »

A 2 első zár maga a vezérlő - MKI zárak stabilak. Kábelek csatlakozójánál szokott csak gond lenni - széttekered és wd40, némi szilikon zsir vagy vazelin hogy kint maradjon a nedvesség utána precizen összerakod
annak van ott a hangszóró felett a csatlakozója?
vagy közvetlenül a zárnál van?
próbáltuk wd40-el, de nem jött össze
akkor ezt szét kell szedni rendesen...
Naplózva
MACER
Vendég
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 22:00:26 »

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és sikerekben gazdag Boldog Új Évet kívánok!
És el is búcsúzok mindenkitől mert típust váltottam köszönök mindent. wave
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 22:02:54 »

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és sikerekben gazdag Boldog Új Évet kívánok!
És el is búcsúzok mindenkitől mert típust váltottam köszönök mindent. wave

Neked is minden jót, és sok szerencsét az új verdához!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 22:37:34 »

annak van ott a hangszóró felett a csatlakozója?
vagy közvetlenül a zárnál van?
próbáltuk wd40-el, de nem jött össze
akkor ezt szét kell szedni rendesen...

Az oszlopon a kerek tekerős csatikra gondoltam
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 22:39:11 »

Az oszlopon a kerek tekerős csatikra gondoltam
arra értettem, hogy a zár maga a vezérlő
tehát ha elfordítom a kulcsot, akkor küldi a jelet?

most olyan, hogy néha nyit, de általában nem, teljesen rapszódikusan
se egyik, se másik oldal
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.21 vasárnap, 22:41:58 írta yooccoo » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 22:53:05 »

arra értettem, hogy a zár maga a vezérlő
tehát ha elfordítom a kulcsot, akkor küldi a jelet?

most olyan, hogy néha nyit, de általában nem, teljesen rapszódikusan
se egyik, se másik oldal

elektronika nincs semmi csak érintkezők - nyitnak zárnak + kis motor
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2008.12.24 szerda, 08:44:06 »


Ma reggeli tapasztalat: álló helyzetben a motor fordulat száma 800-1100 között ingadozik. Pár másodpercre felemeli az alapjáratot utána vissza esik és kb 5 mp múlva megint megemeli. Ezt kb 4-5ször utána minden normális. Sem a fűtés sem a párátlanítás sem a klíma nem ment.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2008.12.24 szerda, 10:35:56 »

Sziasztok!

Boldog Karácsonyt és Boldog,Sikerekben Gazdag Új Évet Mindenkinek!

Láttam hogy az indítás utáni automatikus ajtózárásról volt szó.
A gyújtás vagy beindítás után pár másodpercel az én kis drágám is bezárja az ajtókat.
Ha leveszem a gyújtást akkor pedig kinyit.
Tetszik,nem rossz dolog.

A külső visszapillantóim viszont nem mozognak oldalirányban,csak fel és le.
Motorosak egyébként.Mi lehet a probléma?Kiakadt valami?

Köszi!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2008.12.24 szerda, 12:23:32 »

A külső visszapillantóim viszont nem mozognak oldalirányban,csak fel és le.
Motorosak egyébként.Mi lehet a probléma?Kiakadt valami?

Akár...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2008.12.24 szerda, 12:45:02 »

Sziasztok!

Boldog Karácsonyt és Boldog,Sikerekben Gazdag Új Évet Mindenkinek!
A külső visszapillantóim viszont nem mozognak oldalirányban,csak fel és le.
Motorosak egyébként.Mi lehet a probléma?Kiakadt valami?

Köszi!
Én szedtm szét a tükrömet(MK3)!Abban nincs semmi ami ki tud akadni.2 iránynak 2motorja van.Inkább eltörhetett benne valami.Vagy elektromos hiba lehet.Az ajtókárpit alatt van a csatija,lehet,hogy Wd40 istenség ezen is segítene. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2008.12.24 szerda, 12:57:19 »

A külső visszapillantóim viszont nem mozognak oldalirányban,csak fel és le.
Motorosak egyébként.Mi lehet a probléma?Kiakadt valami?

Szerintem az irányítógombbal lehet probléma, mondjuk kontakthibás.
Próbáld remegő kézzel állítani (nem viccelek).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2008.12.24 szerda, 13:05:24 »

Sziasztok!

Boldog Karácsonyt és Boldog,Sikerekben Gazdag Új Évet Mindenkinek!

Láttam hogy az indítás utáni automatikus ajtózárásról volt szó.
A gyújtás vagy beindítás után pár másodpercel az én kis drágám is bezárja az ajtókat.
Ha leveszem a gyújtást akkor pedig kinyit.
Tetszik,nem rossz dolog.

A külső visszapillantóim viszont nem mozognak oldalirányban,csak fel és le.
Motorosak egyébként.Mi lehet a probléma?Kiakadt valami?

Köszi!
És egyik oldalon sem?Én atomjaira bontottam szét az enyémeket átépítéskor.A csatlakozója az utastérben van az alatt a műanyag elem alatt ahol megy az ablakra a fűtőlevegő.Ha jók a csatlakozások,biztosíték,kapcsoló akkor nézd meg a tükör belső részét.Két motor+műanyag vackok mozgatják a tükröket.Ha valamelyik tört,repedt v. ledarálta a fogakat akkor kuka.Szétszedni élmény,összerakni már kicsit könnyebb.Ha szerencséd van,akkor be tudod állítani úgy,hogy a tükörlap füleit ki tudod pattintani,igaz nekem ehhez mindenirányban kellett mozgatni.A másik lehetőség,hogy nagyon vékony (műszerész....) csavarhúzóval benyúlsz a tükörlap széle és a ház közé és úgy kitekered a négy darab rögzítő csavart.Ha festett a ház akkor csak óvatosan...összeszereléskor pattintsd ki a tükörlapot és csavard vissza a négy csavart.Utána már csak be kell pattintani a lapot.Ha meg végképp nem akarsz ezzel szórakozni,akkor vegyél komplett bontottat mint legegyszerűbb megoldást.Ezt én árulom, de meg tudod nézni,milyen is belül:
http://www.vatera.hu/ford_elektromos_tukor_alkatresze_111324596.html
Jó munkát!
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.24 szerda, 13:09:49 írta misi107 » Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 18:33:30 »


Mivel érdemes az ajtó körüli gumikat átkenni, hogy ne fagyjon össze az ajtóval. Eddig zárt helyen parkolt az autó fel sem tűnt, de mióta elköltöztem a szabad ég alatt áll és mint ma reggel is nehezen nyílt ki mert összefagyott.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 18:41:59 »

Mivel érdemes az ajtó körüli gumikat átkenni, hogy ne fagyjon össze az ajtóval. Eddig zárt helyen parkolt az autó fel sem tűnt, de mióta elköltöztem a szabad ég alatt áll és mint ma reggel is nehezen nyílt ki mert összefagyott.
Én simán lemostam a gumikat, szárazra töröltem, majd szilikonspray-vel átfújtam, és nem fagyott be, és nem is nyekergett.

Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 19:40:22 »

Mivel érdemes az ajtó körüli gumikat átkenni, hogy ne fagyjon össze az ajtóval. Eddig zárt helyen parkolt az autó fel sem tűnt, de mióta elköltöztem a szabad ég alatt áll és mint ma reggel is nehezen nyílt ki mert összefagyott.
Én is szilikonoztam de zsírral.Kicsit koszosabb munka,de nem megy be az utastérbe.Viszont a kezem puha,bársonyos lett...kb. 2-3 napra...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 20:06:33 »

Mivel érdemes az ajtó körüli gumikat átkenni, hogy ne fagyjon össze az ajtóval. Eddig zárt helyen parkolt az autó fel sem tűnt, de mióta elköltöztem a szabad ég alatt áll és mint ma reggel is nehezen nyílt ki mert összefagyott.

Glicerinnel (nem nitro) kell átkenni.
Persze előtte legyen tiszta és száraz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 20:14:04 »

Glicerinnel (nem nitro) kell átkenni.
Persze előtte legyen tiszta és száraz.

nitroglicerin is jó, csak nem nagyon kell csapkodni az ajtót. smile
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 20:20:34 »

nitroglicerin is jó, csak nem nagyon kell csapkodni az ajtót. smile
Az használat előtt felrázandó!
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2008.12.26 péntek, 00:48:08 »

A külső visszapillantóim viszont nem mozognak oldalirányban,csak fel és le.
Motorosak egyébként.Mi lehet a probléma?Kiakadt valami?

Mozgasd meg a vezetékeket az ajtónál (ott a hol a kasztniból megy az ajtóba), miközben próbálod állítani oldalirányba a tükröt. Bár ha egyik oldalon se megy, akkor én már az állító kapcsolóra gyanakodnék.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2008.12.26 péntek, 00:48:59 »

Mivel érdemes az ajtó körüli gumikat átkenni, hogy ne fagyjon össze az ajtóval. Eddig zárt helyen parkolt az autó fel sem tűnt, de mióta elköltöztem a szabad ég alatt áll és mint ma reggel is nehezen nyílt ki mert összefagyott.
Ilyen nagy a külömbség az udvar és az utca között?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2008.12.26 péntek, 11:08:11 »

Sziasztok ,mi lehet a baj ha nem indul a hutoventilator ,meg a nyaron ment igy 1szeruen megall.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2008.12.26 péntek, 11:50:58 »

Ilyen nagy a külömbség az udvar és az utca között?  eplus2

Igen! Én sem hittem el! Amíg a kertben a két ház között állt a kocsi soha nem fagyott le (pedig több mint egy évig parkoltam vele ott - ebből persze csak tavalyi tél volt amikor lefagyhatott volna, meg a mostaniból pár hét.). Mivel két oldalról fűtve volt a házak által. De most!!! Már az első reggel kaparni kellett. Nem is voltam felkészülve minden segédszerszám a csomagtartóban volt (jégoldó, kaparó). 
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2008.12.26 péntek, 11:52:56 »

nitroglicerin is jó, csak nem nagyon kell csapkodni az ajtót. smile

Majd ha átkented vele és neked bevált akkor kipróbálom én is. Bár ha így is befagy az ajtó akkor kintről ráütsz és lerepül az egész ajtó. Többet tuti nem fog befagyni.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2008.12.26 péntek, 15:36:31 »

Sziasztok ,mi lehet a baj ha nem indul a hutoventilator ,meg a nyaron ment igy 1szeruen megall.
Lehet nem olyan meleg a víz. Télen enyém is ritka ha bekapcsol, mert van elég hideg ellenszél hűteni
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2008.12.27 szombat, 15:36:34 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget visszapillantó témában!
Megnézem a csatlakozót,a kapcsolót,meg lehet szét is szedem...
Naplózva
Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2008.12.27 szombat, 20:12:08 »

Tisztelt Egybegyűltek!

Egy problémával fordulnék hozzátok. A probléma alanya, MKI, 1.8 benzin. Kint áll a garázs előtt, garázs felnyit, kimegy, beáll, garázs lecsuk. Másnap autó nem indul. Elsőre. Kicsit vár, másodikra indul egy kis gáz adagolással, egyenetlenül, remeg. Talán az egyik henger nem megy, de kb. 10-20 mp alatt helyreáll, annyira, ahogy normálisan szokott járni -5 celsius fok környékén. Azt tudni kell, h hidegben, beindítás után egy pár percig kopog kicsit a motor (szelepek, hidrotőkék), ami bemelegedés után elmúlik. Szervízben azt mondták, ez zetec motor betegség, némelyeknél előfordul, de amig nem eszi az olajat, vagy fogyaszt sokat, nem kell vele foglalkozni (ennél az autónál ezekkel nincs gond). Most inkább ez az indulás probléma érdekelne. A jelek szerint azt nem szereti, hogy beindítás-rövid járatás-leállítás. Mitől lehet ez a jelenség? ( Normál esetben -10 fokban is pöccre indul és nincs gond az újraindítással, mondjuk egy min. 10 perces út után.

Várom a véleményeiteket, hogy vajon mi lehet a probléma és hogyan lehetne orvosolni. worship

Köszi a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2008.12.27 szombat, 20:16:26 »

Tisztelt Egybegyűltek!

Egy problémával fordulnék hozzátok. A probléma alanya, MKI, 1.8 benzin. Kint áll a garázs előtt, garázs felnyit, kimegy, beáll, garázs lecsuk. Másnap autó nem indul. Elsőre. Kicsit vár, másodikra indul egy kis gáz adagolással, egyenetlenül, remeg. Talán az egyik henger nem megy, de kb. 10-20 mp alatt helyreáll, annyira, ahogy normálisan szokott járni -5 celsius fok környékén. Azt tudni kell, h hidegben, beindítás után egy pár percig kopog kicsit a motor (szelepek, hidrotőkék), ami bemelegedés után elmúlik. Szervízben azt mondták, ez zetec motor betegség, némelyeknél előfordul, de amig nem eszi az olajat, vagy fogyaszt sokat, nem kell vele foglalkozni (ennél az autónál ezekkel nincs gond). Most inkább ez az indulás probléma érdekelne. A jelek szerint azt nem szereti, hogy beindítás-rövid járatás-leállítás. Mitől lehet ez a jelenség? ( Normál esetben -10 fokban is pöccre indul és nincs gond az újraindítással, mondjuk egy min. 10 perces út után.

Várom a véleményeiteket, hogy vajon mi lehet a probléma és hogyan lehetne orvosolni. worship

Köszi a segítséget!
Gyertya és/vagy kábel hiba.Szerintem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2008.12.27 szombat, 21:16:29 »

valaki meg tudja mondani. hogy az 1,6 és 2,0 első leömlő, illetve egészen pontosan a katalizátor csereszabatos-e?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2008.12.27 szombat, 21:39:56 »

valaki meg tudja mondani. hogy az 1,6 és 2,0 első leömlő, illetve egészen pontosan a katalizátor csereszabatos-e?
tudomásom szerint 1.6-1.8 egyforma 2.0 különbözik
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 08:37:47 »

tudomásom szerint 1.6-1.8 egyforma 2.0 különbözik
A katalizátor egyforma,csak a dízelé más.Tudtommal a leömlők ugyanazok,inkább a szívósor különbözik (1.8,2.0 ugyanaz,1.6 másmilyen).Az évjáratra figyelj oda ha cserélsz,mert a 93-94-es impulzusrendszere miatt nem egyforma a későbiekkel-amikor bontottam szét a régi motort teljesen más volt a kettő (1993 kontra 1995,1.8b).
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 11:10:24 »

Tisztelt Egybegyűltek!

Egy problémával fordulnék hozzátok. A probléma alanya, MKI, 1.8 benzin. Kint áll a garázs előtt, garázs felnyit, kimegy, beáll, garázs lecsuk. Másnap autó nem indul. Elsőre. Kicsit vár, másodikra indul egy kis gáz adagolással, egyenetlenül, remeg. Talán az egyik henger nem megy, de kb. 10-20 mp alatt helyreáll, annyira, ahogy normálisan szokott járni -5 celsius fok környékén. Azt tudni kell, h hidegben, beindítás után egy pár percig kopog kicsit a motor (szelepek, hidrotőkék), ami bemelegedés után elmúlik. Szervízben azt mondták, ez zetec motor betegség, némelyeknél előfordul, de amig nem eszi az olajat, vagy fogyaszt sokat, nem kell vele foglalkozni (ennél az autónál ezekkel nincs gond). Most inkább ez az indulás probléma érdekelne. A jelek szerint azt nem szereti, hogy beindítás-rövid járatás-leállítás. Mitől lehet ez a jelenség? ( Normál esetben -10 fokban is pöccre indul és nincs gond az újraindítással, mondjuk egy min. 10 perces út után.

Várom a véleményeiteket, hogy vajon mi lehet a probléma és hogyan lehetne orvosolni. worship

Köszi a segítséget!
A relék/biztosítékok ellenőrzése sem árt,lecsapódik rajtuk a pára ill. a gyújtótrafó csatlakozóját is fújd be wd 40-nel.Kiszorítja a vizet,nálam sokáig szo...ás volt miatta,hogy hidegbe való kiállás után nem kapott a trafó feszültséget miatta.A kopogásra amit mondott a szerelő hülyeség-szerintem.Normális olajat kell használni és annyi.Pl. a 10w és 5w között is nagy a különbség hidegben.Hallhatóan...persze ha már szétmentek a tőkék akkor mindegy...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 11:12:47 »

A katalizátor egyforma,csak a dízelé más.Tudtommal a leömlők ugyanazok,inkább a szívósor különbözik (1.8,2.0 ugyanaz,1.6 másmilyen).Az évjáratra figyelj oda ha cserélsz,mert a 93-94-es impulzusrendszere miatt nem egyforma a későbiekkel-amikor bontottam szét a régi motort teljesen más volt a kettő (1993 kontra 1995,1.8b).
a katalizátor része lenne fontos, mert lehet, hogy azt tudok olcsón, tartalékba meg jó lenne az
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 11:37:29 »

A katalizátor egyforma,csak a dízelé más.Tudtommal a leömlők ugyanazok,inkább a szívósor különbözik (1.8,2.0 ugyanaz,1.6 másmilyen).Az évjáratra figyelj oda ha cserélsz,mert a 93-94-es impulzusrendszere miatt nem egyforma a későbiekkel-amikor bontottam szét a régi motort teljesen más volt a kettő (1993 kontra 1995,1.8b).

nem egyforma, legalábbis sok gyártónál különbözőt írnak, sőt van olyan aki mind a 3-ra mást mond. Meg kell nézni microcat-ban
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 14:27:06 »

nem egyforma, legalábbis sok gyártónál különbözőt írnak, sőt van olyan aki mind a 3-ra mást mond. Meg kell nézni microcat-ban
Akkor passz.De ha katalizátort cseélsz,akkor régit kivág-újat behegeszt.Nálam most cserélik,univerzális lett a gyári helyett.Annyi volt a hátulütője,hogy a csöveket kellett kipótolni ill. a kat. elé kellett új idomot csinálni+új tűzkarika lett belerakva.De így is kevesebb volt,mint egy új gyári v. egy bontott.
Naplózva
Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 16:41:53 »

Kössz a tippeket, próbálkozom majd. Mit értesz az alatt, hogy szétmentek a tőkék? A kopogás meglenne melegen is? Nekem pár perc alatt elmúlik. Állítólag az a probléma, hogy a szelepek hátoldalán lerakódik vmi dzsuva és nem zárnak rendesen. Ha zeteces a motor, hidegen, beindítás után kb. 30mp-ig 3000 ford/perc környékén kell tartani a motort és utána gázelengedésre lefullad, vagy nem. Nekem kb. 500-ra leesett a fordulat, aztán visszahozta.

Én is érdeklődtem erről az olaj témáról, de lebeszéltek róla, mindenképp a gyárilag előírtat javasolták, motorcraftot...

Következőre menjen sűrűbb olaj?

Más tészta: vízhőfok mutató ilyen zimankóban kb. a NORMAL szöveg N-O betűjéig megy fel. Ez maradhat így, vagy kéne feljebb is mennie?

köszi

bye

A relék/biztosítékok ellenőrzése sem árt,lecsapódik rajtuk a pára ill. a gyújtótrafó csatlakozóját is fújd be wd 40-nel.Kiszorítja a vizet,nálam sokáig szo...ás volt miatta,hogy hidegbe való kiállás után nem kapott a trafó feszültséget miatta.A kopogásra amit mondott a szerelő hülyeség-szerintem.Normális olajat kell használni és annyi.Pl. a 10w és 5w között is nagy a különbség hidegben.Hallhatóan...persze ha már szétmentek a tőkék akkor mindegy...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.