Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:15:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251913 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9350 Dátum: 2008.12.31 szerda, 10:24:46 »

sziasztok!
én még itt uj vagyok probállak titeket nyomonkövetni,van egy 94 mondom benzines 1.6-os az normális hogy ilyenkor sokkal többet eszik?mert szerintem mikor elinditom nagyon sokat beszipákol  szomoru1  és egyfolytába csak tankloni járok.
elöre is köszi
8-11 között kell a gépnek ennie, városban, télen 10-11, csak pálya 8 körül. Ez lenne normális. Remélhetőleg nem az én régi mondimat vetted meg, akkor nem csodálkoznék  eplus2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9351 Dátum: 2008.12.31 szerda, 11:54:30 »

8-11 között kell a gépnek ennie, városban, télen 10-11, csak pálya 8 körül. Ez lenne normális. Remélhetőleg nem az én régi mondimat vetted meg, akkor nem csodálkoznék  eplus2
az azért sok szerintem, az én 2.0-ám eszik ennyit  eplus2
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9352 Dátum: 2008.12.31 szerda, 12:07:53 »

az azért sok szerintem, az én 2.0-ám eszik ennyit  eplus2
na pont annyit eszik 1.6 is. Sőt, pályán nagy sebességnél többet mint 2.0
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9353 Dátum: 2008.12.31 szerda, 12:32:35 »

na pont annyit eszik 1.6 is. Sőt, pályán nagy sebességnél többet mint 2.0
Főleg, ahogy te nyomtad neki  Wink
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9354 Dátum: 2008.12.31 szerda, 12:38:22 »

na pont annyit eszik 1.6 is. Sőt, pályán nagy sebességnél többet mint 2.0
Ezexerint az 1.8 fogyasztása az arany középút? Nekem most télen 8.2 lett - bár a km órám picit csal, szóval ez valamivel több, de nem sokkal.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9355 Dátum: 2008.12.31 szerda, 12:41:46 »

Részemről Ford szervízben azt mondták, h ha meg akarom csináltatni, akkor a tőkék mellett szelepeket is kell cserélni, mert csak úgy lesz jó. De akkor inkább egy bontott német motor...A legutóbbi olajcserénél a járatokban találtak vmi kis retket itt-ott, de a srác azt mondta, tapasztalatai szerint nem jó átmosni a motort, mert így már az olaj megtalálta a maga útját és nem tudni mi lehet tisztítás után. Adalék ötleteket elvetette, pont azért, mert a gyári olajban is van ez-az, de a javító szerek betöltése után megint kell egy olajcsere, mert nem biztos,h jó irányba változtatja az olaj összetételt. Gyertya-kábel-trafóra azt mondták tök jók, nincs baja.

A hideg indítgatás-leállítgatással nem akarok próbálkozni, nem akarom kínozni. Most kapott mindenhova WD40-et a kontakthiba ellen. Egyébként jéghidegen induláskor startol rendesen, csak kicsit durva a hangja.

Nem tudom, gyújtás probléma van-e, de szervízben egyből arra tippeltek, mikor szétment a katalizátorom  Sad Az elégetlen benzin nem tesz neki jót.

Még egy dolgot megnézhetsz, amikor vezérmű szíjat cseréltek nekem egy fél éve, kiderült,h korábban a vezérlést félre rakták egy 5 fokkal. A helyretétel után azért javult a helyzet. Nemsoká lesz újra olajcsere, remélem az javít megint.

Elvileg,ha tőke-szelep komoly probléma lenne, akkor a már korábban általam leírt hidegen-felpörgetős teszt utáni lefulladás jelezné, vagy egy 5-ből 3-ba visszaváltássos gyorsításnál nem húz rendesen.

A kopogás biztos,h felülről jön, nem főtengely....

Misi!!! Komolyan 300 volt a legjobb ajánlat a Tiedre? Ez elkeserítő...


Érdekes. Egyébként az a vicc az egészben, hogy a szörnyű hangjától eltekintve teljesen jól megy. De így majd ha egyszer el akarom adni ki lesz az aki elhiszi nekem, hogy annak ellenére, hogy zörög jól működik?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9356 Dátum: 2008.12.31 szerda, 12:53:07 »

na pont annyit eszik 1.6 is. Sőt, pályán nagy sebességnél többet mint 2.0
nekem 90-120-as tempóval evett 8,1-et
(OFF 1,4-es astrával meg 5,9-et mentem ennyivel, szóval nekem soknak tűnik egy 1,6-ostól
de ha ennyi, akkor ennyi)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9357 Dátum: 2008.12.31 szerda, 13:21:44 »

mi annak idején metabondot használtunk, egy ismerős autóversenyző tanácsa alapján
ott azért nem mindegy, hogy hogyan teljesít a motor és mennyit bír ki
A cikkből-gondolom elkerülendő a későbbi pert-nem derül ki,hogy mi volt a "csodaszer".
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9358 Dátum: 2008.12.31 szerda, 13:34:29 »

Részemről Ford szervízben azt mondták, h ha meg akarom csináltatni, akkor a tőkék mellett szelepeket is kell cserélni, mert csak úgy lesz jó. De akkor inkább egy bontott német motor...A legutóbbi olajcserénél a járatokban találtak vmi kis retket itt-ott, de a srác azt mondta, tapasztalatai szerint nem jó átmosni a motort, mert így már az olaj megtalálta a maga útját és nem tudni mi lehet tisztítás után. Adalék ötleteket elvetette, pont azért, mert a gyári olajban is van ez-az, de a javító szerek betöltése után megint kell egy olajcsere, mert nem biztos,h jó irányba változtatja az olaj összetételt. Gyertya-kábel-trafóra azt mondták tök jók, nincs baja.

A hideg indítgatás-leállítgatással nem akarok próbálkozni, nem akarom kínozni. Most kapott mindenhova WD40-et a kontakthiba ellen. Egyébként jéghidegen induláskor startol rendesen, csak kicsit durva a hangja.

Nem tudom, gyújtás probléma van-e, de szervízben egyből arra tippeltek, mikor szétment a katalizátorom  Sad Az elégetlen benzin nem tesz neki jót.

Még egy dolgot megnézhetsz, amikor vezérmű szíjat cseréltek nekem egy fél éve, kiderült,h korábban a vezérlést félre rakták egy 5 fokkal. A helyretétel után azért javult a helyzet. Nemsoká lesz újra olajcsere, remélem az javít megint.

Elvileg,ha tőke-szelep komoly probléma lenne, akkor a már korábban általam leírt hidegen-felpörgetős teszt utáni lefulladás jelezné, vagy egy 5-ből 3-ba visszaváltássos gyorsításnál nem húz rendesen.

A kopogás biztos,h felülről jön, nem főtengely....

Misi!!! Komolyan 300 volt a legjobb ajánlat a Tiedre? Ez elkeserítő...

Pedig de....most 400e-ért van a használtautón.Kereskedők 100-150 között ajánlottak v. bizományi de az nekem nem jó.A kollégám azért venné,mert kinőtték a Cliót de nem akar sokat beleinvesztálni ismeretlen autóba.Ezt ismeri,le tudja ellenőrizni-kollégám szervizeli.Ami használt autón egyből cserés,az ezen megvolt,csak a kuplung csere lesz időszerű,de erről is tud+hátsó lengés csillapítók is kellenek nemsokára.Számításom szerint ezek egy százasban vannak,ha ráköltöm akkor tuti marad.Viszont elgondolkoztat,hogy miután sok cucc lett belerakva érdemes-e egyáltalán eladni.Jelen állapotban nem sok rákölteni való van.A katalizátor cserével új életre kapott a motor,csodálkoztam is rajta.Igaz,hogy kívül rozsdás,de még mindig olcsóbb lenne festeni-kasztnizni mint másik ismeretlen előéletű autót venni,de műszakilag viszont egyben van.Másik mellett szól,hogy olyanom még nem volt,a v6 az v6,de belül meg nem sok változást hoz.Szóval pro és kontra fogalmam sincs mi legyen.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9359 Dátum: 2008.12.31 szerda, 14:59:18 »

ha csak az anyagi oldalt és a befektetett energiát nézed, sosem fog megtérülni az ára
szóval ha csak ennyit kell rajta csinálni, én megtartanám  wave
Naplózva
Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #9360 Dátum: 2008.12.31 szerda, 15:05:03 »

Pedig de....most 400e-ért van a használtautón.Kereskedők 100-150 között ajánlottak v. bizományi de az nekem nem jó.A kollégám azért venné,mert kinőtték a Cliót de nem akar sokat beleinvesztálni ismeretlen autóba.Ezt ismeri,le tudja ellenőrizni-kollégám szervizeli.Ami használt autón egyből cserés,az ezen megvolt,csak a kuplung csere lesz időszerű,de erről is tud+hátsó lengés csillapítók is kellenek nemsokára.Számításom szerint ezek egy százasban vannak,ha ráköltöm akkor tuti marad.Viszont elgondolkoztat,hogy miután sok cucc lett belerakva érdemes-e egyáltalán eladni.Jelen állapotban nem sok rákölteni való van.A katalizátor cserével új életre kapott a motor,csodálkoztam is rajta.Igaz,hogy kívül rozsdás,de még mindig olcsóbb lenne festeni-kasztnizni mint másik ismeretlen előéletű autót venni,de műszakilag viszont egyben van.Másik mellett szól,hogy olyanom még nem volt,a v6 az v6,de belül meg nem sok változást hoz.Szóval pro és kontra fogalmam sincs mi legyen.

Ez elég vad szitu. Az enyém is egy hasonló törődést kapott autó (pl. gyári új kormánymű+kupplungszett idén, stb.), de nekem még plusszba ki is lett lakatolva és kapott egy teljes fényezést is. Tavasszal gondoltam a cserére (legalább 500.000-ért), de ha ennyire nem ér semmit, akkor inkább megtartom érzelemből, ha más nem második autónak és lesz belőle egy szép veterán Smiley

Milyen katalizátort tettél bele?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9361 Dátum: 2008.12.31 szerda, 15:08:41 »

Pedig de....most 400e-ért van a használtautón.Kereskedők 100-150 között ajánlottak v. bizományi de az nekem nem jó.A kollégám azért venné,mert kinőtték a Cliót de nem akar sokat beleinvesztálni ismeretlen autóba.Ezt ismeri,le tudja ellenőrizni-kollégám szervizeli.Ami használt autón egyből cserés,az ezen megvolt,csak a kuplung csere lesz időszerű,de erről is tud+hátsó lengés csillapítók is kellenek nemsokára.Számításom szerint ezek egy százasban vannak,ha ráköltöm akkor tuti marad.Viszont elgondolkoztat,hogy miután sok cucc lett belerakva érdemes-e egyáltalán eladni.Jelen állapotban nem sok rákölteni való van.A katalizátor cserével új életre kapott a motor,csodálkoztam is rajta.Igaz,hogy kívül rozsdás,de még mindig olcsóbb lenne festeni-kasztnizni mint másik ismeretlen előéletű autót venni,de műszakilag viszont egyben van.Másik mellett szól,hogy olyanom még nem volt,a v6 az v6,de belül meg nem sok változást hoz.Szóval pro és kontra fogalmam sincs mi legyen.

Én is inkább megtartanám, mert ha váltasz kezdheted előről rendbe rakást. Inkább ezt fejezd be és tartsd szinten.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9362 Dátum: 2008.12.31 szerda, 15:15:51 »

nekem 90-120-as tempóval evett 8,1-et
(OFF 1,4-es astrával meg 5,9-et mentem ennyivel, szóval nekem soknak tűnik egy 1,6-ostól
de ha ennyi, akkor ennyi)

Nem jó a hasonlatod, mert az astraba kisebb motorhoz kisebb súly párosult.
(Ezt a kilányom küldi neked:  action , sorry de ez tetszik neki, még csak 3,5 éves)
Szóval az 1.6-os mocinak is 1.5t kell megmozgatnia és többet erölködik/fogyaszt (mint az astra), bizonyos sebességeknél mint a nagyobb motor.

Pl megy 3 Mondeo a pályán 130-al, 1.6 és 1.8 sé 2.0.
1.6 többet forog a motorja (3ból valószínű a legtöbb fogyit produkálja majd), 1.8 is többet eszik majd a 2.0-nál ugyanezért.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9363 Dátum: 2008.12.31 szerda, 17:40:32 »

Nem jó a hasonlatod, mert az astraba kisebb motorhoz kisebb súly párosult.
(Ezt a kilányom küldi neked:  action , sorry de ez tetszik neki, még csak 3,5 éves)
Szóval az 1.6-os mocinak is 1.5t kell megmozgatnia és többet erölködik/fogyaszt (mint az astra), bizonyos sebességeknél mint a nagyobb motor.

Pl megy 3 Mondeo a pályán 130-al, 1.6 és 1.8 sé 2.0.
1.6 többet forog a motorja (3ból valószínű a legtöbb fogyit produkálja majd), 1.8 is többet eszik majd a 2.0-nál ugyanezért.  wave
amiért nem értek veled egyet:
c14nz 8V astra 995kg 60le 103Nm/2600 (caravan, mert a coupé 1095)
1,6 DOHC 16V   1,5t   90le 138Nm/3500
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #9364 Dátum: 2008.12.31 szerda, 18:03:46 »

Van valami trükkje a belső világítás búra levételének? A könyvben annyi van csak, hogy lapos csavarhúzóval emeljem ki a lámpát...
Huh?Huh??
Körbenéztem a házat, sehol rajta egy mélyedés, egy hely, ahol megcsavarhúzózhatnám korrektül.
A feladatom izzócsere amúgy.
Naplózva

MKI 2.0i
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9365 Dátum: 2008.12.31 szerda, 18:04:24 »

Van valami trükkje a belső világítás búra levételének? A könyvben annyi van csak, hogy lapos csavarhúzóval emeljem ki a lámpát...
Huh?Huh??
Körbenéztem a házat, sehol rajta egy mélyedés, egy hely, ahol megcsavarhúzózhatnám korrektül.
A feladatom izzócsere amúgy.
a fém és a műanyag közé betolod és lefeszíted
nem fog eltörni
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #9366 Dátum: 2008.12.31 szerda, 18:07:56 »

a fém és a műanyag közé betolod és lefeszíted
nem fog eltörni

OK

Mi a fém amúgy? Nekem úgy tűnik, van egy műanyag külső keret, és egy műanyag lámpabúra. Ez és az írtak alapján azért megtámadom a kettő találkozásánál és lefeszítem a búrát magát.
Naplózva

MKI 2.0i
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9367 Dátum: 2008.12.31 szerda, 18:11:11 »

OK

Mi a fém amúgy? Nekem úgy tűnik, van egy műanyag külső keret, és egy műanyag lámpabúra. Ez és az írtak alapján azért megtámadom a kettő találkozásánál és lefeszítem a búrát magát.
illetve lehet, hogy nem fém a tetőkárpiton lévő rész, amibe bepattan, de elég jól elkülöníthető
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9368 Dátum: 2008.12.31 szerda, 18:43:22 »

Ez elég vad szitu. Az enyém is egy hasonló törődést kapott autó (pl. gyári új kormánymű+kupplungszett idén, stb.), de nekem még plusszba ki is lett lakatolva és kapott egy teljes fényezést is. Tavasszal gondoltam a cserére (legalább 500.000-ért), de ha ennyire nem ér semmit, akkor inkább megtartom érzelemből, ha más nem második autónak és lesz belőle egy szép veterán Smiley

Milyen katalizátort tettél bele?
Univerzális,Bosal.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9369 Dátum: 2008.12.31 szerda, 18:46:49 »

illetve lehet, hogy nem fém a tetőkárpiton lévő rész, amibe bepattan, de elég jól elkülöníthető

Nincs fém keret. Műanyag keretbe ül bele a lámpa test. Bedugod a kettő közé és kipattintod, nem törik ha óvatosan csinálod.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9370 Dátum: 2008.12.31 szerda, 18:54:36 »

Pedig de....most 400e-ért van a használtautón.Kereskedők 100-150 között ajánlottak v. bizományi de az nekem nem jó.A kollégám azért venné,mert kinőtték a Cliót de nem akar sokat beleinvesztálni ismeretlen autóba.Ezt ismeri,le tudja ellenőrizni-kollégám szervizeli.Ami használt autón egyből cserés,az ezen megvolt,csak a kuplung csere lesz időszerű,de erről is tud+hátsó lengés csillapítók is kellenek nemsokára.Számításom szerint ezek egy százasban vannak,ha ráköltöm akkor tuti marad.Viszont elgondolkoztat,hogy miután sok cucc lett belerakva érdemes-e egyáltalán eladni.Jelen állapotban nem sok rákölteni való van.A katalizátor cserével új életre kapott a motor,csodálkoztam is rajta.Igaz,hogy kívül rozsdás,de még mindig olcsóbb lenne festeni-kasztnizni mint másik ismeretlen előéletű autót venni,de műszakilag viszont egyben van.Másik mellett szól,hogy olyanom még nem volt,a v6 az v6,de belül meg nem sok változást hoz.Szóval pro és kontra fogalmam sincs mi legyen.

Én is megtartanám. Nekem is rengeteget kell majd rá költenem, de a szívemhez nőtt és ha lesz utód akkor is megmarad és veteránosítani fogom (még kell 16 év vigyor3 ). 
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9371 Dátum: 2008.12.31 szerda, 18:57:35 »

Milyen katalizátort tettél bele?

Ezt csak szépen halkan: veszel egy üres dobot, behegeszted, oszt csók. MKI-II-nél nem lesz hatása a vezérlésre, cserébe kevesebb a fogyi, vagy nagyobb az erő. Vagy a kettő közt félúton Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9372 Dátum: 2008.12.31 szerda, 19:36:06 »


Ezt csak szépen halkan: veszel egy üres dobot, behegeszted, oszt csók. MKI-II-nél nem lesz hatása a vezérlésre, cserébe kevesebb a fogyi, vagy nagyobb az erő. Vagy a kettő közt félúton Wink

Gondoltam erre is,de elég egy kuka vizsgáztató v. egy szemét közúti ellenőrzés és annyi.Ez cakk-pakk megvolt 18e-ből és legalább emiatt nem kell aggódnom.A haverom bömbijébe is üres volt,aztán a zk-n mindig adta a jattot,hogy átmenjen.Hosszú távon megéri?Inkább a katalizátor.Van elég füstokádó roncs,nem akarok közéjük tartozni...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9373 Dátum: 2008.12.31 szerda, 19:44:35 »

Gondoltam erre is,de elég egy kuka vizsgáztató v. egy szemét közúti ellenőrzés és annyi.Ez cakk-pakk megvolt 18e-ből és legalább emiatt nem kell aggódnom.A haverom bömbijébe is üres volt,aztán a zk-n mindig adta a jattot,hogy átmenjen.Hosszú távon megéri?Inkább a katalizátor.Van elég füstokádó roncs,nem akarok közéjük tartozni...
Hehh. Mikóson az előírt díjazás fejében zöldkártyáztatták, még én adtam 2E jattot, hogy a saját kocsiját mérte az enyém helyett. Amúgy nem olyan vészes az eredmény, ha amúgy rendben van a kocsi. Majdhogynem még úgy is átmegy. A füst miatt aggódjanak inkább a dizlisek  nyes
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9374 Dátum: 2008.12.31 szerda, 19:47:45 »

Hehh. Mikóson az előírt díjazás fejében zöldkártyáztatták, még én adtam 2E jattot, hogy a saját kocsiját mérte az enyém helyett. Amúgy nem olyan vészes az eredmény, ha amúgy rendben van a kocsi. Majdhogynem még úgy is átmegy. A füst miatt aggódjanak inkább a dizlisek  nyes
az enyémnek 0-a füstje Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9375 Dátum: 2008.12.31 szerda, 19:48:32 »

az enyémnek 0-a füstje Wink
Az én Primérámnak is, nem mérhető értéket dobott a gép Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9376 Dátum: 2008.12.31 szerda, 20:08:12 »

Az én Primérámnak is, nem mérhető értéket dobott a gép Wink
Inkább jobb a békesség.Ámen.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9377 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 11:34:15 »

Naja,az olajat inkább ne bántsuk,pont emiatt.A totalcaron van egy Kalibrás cikk,ott is írja a tulaj,hogy idézem a cikkírót "...A jelenlegi kétliteres, tizenhat szelepes motor sem marad benn sokáig, a toronymerevítős futóművek közé hamarosan egy turbós blokk kerül. Erre szükség is van, hiszen a motor komoly gondokkal küzd. Annak ellenére, hogy azt sem kerülte el a szorgos kéz munkája, visszafordíthatatlan hibák történtek a belsejében. A kártérítési igény miatt még folyik a vizsgálat, de nagy valószínűséggel az olajba öntött, amúgy márkás adalék volt a hunyó; megváltoztatta az olaj szerkezetét, elégtelen kenéssel téve tönkre a Calibrát..."
Szóval csak óvatosan az agyonreklámozott,olajhoz öntő,jégközé motortrakó,olajat nélkülöző csodaszerekkel.

Én Restor márkájú motorfelújító adalékot szoktam használni 30ekm-ként. Nem olcsó, viszont annál jobb, és hatásos. E mellett minden alkalommal megy bele a motoröblítő is csere előtt. Híhetettlen, hogy mennyi ganéjt lehoz. Ja, és ez az adalék vmi vas darabokat tartalmaz (sajna nem emléxem pontosan), ami tömíti a kopások által előállított lyukakat, réseket, és nálam minden autómon megoldotta az olajszivárgásokat. A Mondeomat is úgy vettem, hogy volt egy kis olajfolyás a motoron, és miután elkezdtem használni az adalékot, szépen rászáradt a motorra, mert megszűnt a szivárgás ugye... nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9378 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 11:37:52 »

Pedig de....most 400e-ért van a használtautón.Kereskedők 100-150 között ajánlottak v. bizományi de az nekem nem jó.A kollégám azért venné,mert kinőtték a Cliót de nem akar sokat beleinvesztálni ismeretlen autóba.Ezt ismeri,le tudja ellenőrizni-kollégám szervizeli.Ami használt autón egyből cserés,az ezen megvolt,csak a kuplung csere lesz időszerű,de erről is tud+hátsó lengés csillapítók is kellenek nemsokára.Számításom szerint ezek egy százasban vannak,ha ráköltöm akkor tuti marad.Viszont elgondolkoztat,hogy miután sok cucc lett belerakva érdemes-e egyáltalán eladni.Jelen állapotban nem sok rákölteni való van.A katalizátor cserével új életre kapott a motor,csodálkoztam is rajta.Igaz,hogy kívül rozsdás,de még mindig olcsóbb lenne festeni-kasztnizni mint másik ismeretlen előéletű autót venni,de műszakilag viszont egyben van.Másik mellett szól,hogy olyanom még nem volt,a v6 az v6,de belül meg nem sok változást hoz.Szóval pro és kontra fogalmam sincs mi legyen.

Én 550-ért adtam el a gyönyörű (egy két apróságtól eltekintve) hibátlan 94-es 1,8 GLX-emet ugye a nyáron. Az kívül belül gyári, és szép állapotban volt! És még volt benne egy két okosság is. nyes Ez volt az akkori plafonára egy ilyen autónak. Ha nincs hozzá egy két plusz, akkor nem hogy nem tudott volna még 450-et sem, de talán még mindig próbálkoznék... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9379 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 11:39:44 »

Pl megy 3 Mondeo a pályán 130-al, 1.6 és 1.8 sé 2.0.
1.6 többet forog a motorja (3ból valószínű a legtöbb fogyit produkálja majd), 1.8 is többet eszik majd a 2.0-nál ugyanezért.  wave

Ez nem igaz! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9380 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 11:42:01 »

Én is megtartanám. Nekem is rengeteget kell majd rá költenem, de a szívemhez nőtt és ha lesz utód akkor is megmarad és veteránosítani fogom (még kell 16 év vigyor3 ). 

Nekem is fáj az enyém után a szívem, de nem volt pénzem megtartani, illetve kellett a másikba a tőke. Az MKI (GLX) meg már nem elégítette ki a szükségleteimet, na meg azért csak 14 éves lett... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9381 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 12:11:52 »

Híhetettlen, hogy mennyi ganéjt lehoz. Ja, és ez az adalék vmi vas darabokat tartalmaz (sajna nem emléxem pontosan), ami tömíti a kopások által előállított lyukakat, réseket
Nem csoda, hogy sok ganéjt lehoz, mikor smirgli olajat használsz  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9382 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 12:17:17 »

Nekem is fáj az enyém után a szívem, de nem volt pénzem megtartani, illetve kellett a másikba a tőke. Az MKI (GLX) meg már nem elégítette ki a szükségleteimet, na meg azért csak 14 éves lett... szomoru1
Húha,akkor én meg mit gondolok magunkról a 16 évvel....szerencséd is volt,az ősszel estek le az autóárak,gyanítom a lehető legrosszabb időben kezdtem el hirdetni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9383 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 12:21:44 »

Én Restor márkájú motorfelújító adalékot szoktam használni 30ekm-ként. Nem olcsó, viszont annál jobb, és hatásos. E mellett minden alkalommal megy bele a motoröblítő is csere előtt. Híhetettlen, hogy mennyi ganéjt lehoz. Ja, és ez az adalék vmi vas darabokat tartalmaz (sajna nem emléxem pontosan), ami tömíti a kopások által előállított lyukakat, réseket, és nálam minden autómon megoldotta az olajszivárgásokat. A Mondeomat is úgy vettem, hogy volt egy kis olajfolyás a motoron, és miután elkezdtem használni az adalékot, szépen rászáradt a motorra, mert megszűnt a szivárgás ugye... nyes

Egy barátomnak az ugyan ilyen "fémes" eltömíti a kopásokat dologtól lett motor felújítása... A lötty nem tudja megállapítani mi az amit tömíteni kell, és mi az ami direkt lyukas. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.01 csütörtök, 12:24:03 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9384 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 12:42:36 »

Egy barátomnak az ugyan ilyen "fémes" eltömíti a kopásokat dologtól lett motor felújítása... A lötty nem tudja megállapítani mi az amit tömíteni kell, és mi az ami direkt lyukas. Smiley

Pont így gondolom. Az egyik imerősünk a hűtőrendszerbe öntött tömítő löttyöt.
Sok mindent ki kellett cserélni... persze a hűtőt is.
A kopást már nem lehet helyrehozni. Meg betömni sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #9385 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 14:17:39 »

 sziasztok   falbav  Mi lehet a lehetséges müszaki probléma a fütés szabályzásnál ha csak az 1 (fokozat a 2 es fokozat kapcsolgatással müködik ) és atöbbi két fokozat a 3-4 nem müködik.és fázok.
(1994 mondeo 1.6  16V)
köszi
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9386 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 14:20:42 »

sziasztok   falbav  Mi lehet a lehetséges müszaki probléma a fütés szabályzásnál ha csak az 1 (fokozat a 2 es fokozat kapcsolgatással müködik ) és atöbbi két fokozat a 3-4 nem müködik.és fázok.
(1994 mondeo 1.6  16V)
köszi

Ha az ellenálláslétra ég le, akkor csak a 4-es fokozat megy. A te esetedben talán a kapcsoló ment tönkre.
Szerintem simán ki tudod mérni, hol a bibi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9387 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 16:06:53 »

Egy barátomnak az ugyan ilyen "fémes" eltömíti a kopásokat dologtól lett motor felújítása... A lötty nem tudja megállapítani mi az amit tömíteni kell, és mi az ami direkt lyukas. Smiley

Ezt honnan tudod, hogy pont attól? Én egy működő dologról beszélek, ami mivel mikronnyi méretű, így nem tud semmi olyan dolgot eltömíteni, amiről beszélsz... Ott vmi más volt, vagy csak az utolsó csepp a pohárban!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #9388 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 16:26:45 »

sziasztok! BUÉK
szerintetek mi a hiba? nem akarja bevenni a sebességet  shakehead  hol a 2-3ast.Ha felmelegszik a motor akkor a helyzet jobb de még se az igazi.
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9389 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 19:10:36 »

sziasztok! BUÉK
szerintetek mi a hiba? nem akarja bevenni a sebességet  shakehead  hol a 2-3ast.Ha felmelegszik a motor akkor a helyzet jobb de még se az igazi.
olajcsere+szinkrongyűrűk
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9390 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 20:09:59 »

Ezt honnan tudod, hogy pont attól? Én egy működő dologról beszélek, ami mivel mikronnyi méretű, így nem tud semmi olyan dolgot eltömíteni, amiről beszélsz... Ott vmi más volt, vagy csak az utolsó csepp a pohárban!

Mert nagyon lelkesen mesélte, hogy milyen csodaszert tett bele, úgy mint Te, pár hónap múlva mikor találkoztunk már nem ment az autója...
(A Ford tiltja minden adalék használatát!)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9391 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 20:56:12 »

Ez nem igaz! Wink

Ellenérveket is írjál, kösz.  Wink

Nem minden esetben gondolom, hanem nagyobb sebességnél. Ott a kisebb motor többet forog.
90km/h-nál megint más a helyzet és 140-nél is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9392 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 21:28:12 »

Ellenérveket is írjál, kösz.  Wink

Nem minden esetben gondolom, hanem nagyobb sebességnél. Ott a kisebb motor többet forog.
90km/h-nál megint más a helyzet és 140-nél is.

Minél nagyobb a sebesség, annál nagyobb motor az optimális döntés, azaz kevesebb a fogyi.
Pl 200-nál jó eséllyel az 1,6 be sem áll  vigyor3, az 1,8i is csak éppogy, és nyilván többet fal, mint a 2.0i.
Mivel I-es topic, abból volt 2,5i. Na én azt gondolom, ott ez evett a legkevesebbet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9393 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 21:33:12 »

Ellenérveket is írjál, kösz.  Wink

Nem minden esetben gondolom, hanem nagyobb sebességnél. Ott a kisebb motor többet forog.
90km/h-nál megint más a helyzet és 140-nél is.

Nem bonyolult: nem biztos, hogy többet forog. Ennyi. Ezt Te miből gondolod? A Tiéd mennyit forog 90-nél, 130-nál, 170-nél, és 200-nál?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9394 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 21:35:38 »

Mert nagyon lelkesen mesélte, hogy milyen csodaszert tett bele, úgy mint Te, pár hónap múlva mikor találkoztunk már nem ment az autója...
(A Ford tiltja minden adalék használatát!)

Mindent tilt, hogy ne lehessen perelni.

"pár hónap múlva mikor találkoztunk már nem ment az autója..."

Szóval nincs indokod. nyes Ez a kettő egyáltalán nem biztos, hogy egybe vág, sőt! Én használtam, nekem van tapasztalatom. Te meg csak kitaláltál egy történetre egy indokot. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9395 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 21:42:23 »

Minél nagyobb a sebesség, annál nagyobb motor az optimális döntés, azaz kevesebb a fogyi.
Pl 200-nál jó eséllyel az 1,6 be sem áll  vigyor3, az 1,8i is csak éppogy, és nyilván többet fal, mint a 2.0i.
Mivel I-es topic, abból volt 2,5i. Na én azt gondolom, ott ez evett a legkevesebbet.

MKI-ből is csak 2,5 V6 volt, mint a többiből... nyes

Most ugye egy 2,8 V6 van alattam. Igaz, ez egy nagy kocsiszekrény, nade a Mondeo sem volt kicsi. Ha a Mondeoval autópályáztam (MKI 1,8), akkor csak max 5%-al emelkedett a fogyim a lakott területen kívüli adathoz képest. Ennél a városit produkálja ugyan ebben a 170-180-as tempóban...
Ez sztem egy ellen tapasztalat. nyes A kis autó nem fogja megenni a 10l feletti litert, mert kicsi a motorja. A Sógornőméknek egy 2-3 éves OFF 1000, vagy 800 köbcentis autója van. Tartós 130km/h-nál sem fogyaszt 5l-nél többet. Lemérte. Pedig annak már igencsak sok a 130, és az egy ormótlan karosszériájú autó. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9396 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:15:04 »

Mindent tilt, hogy ne lehessen perelni.

"pár hónap múlva mikor találkoztunk már nem ment az autója..."

Szóval nincs indokod. nyes Ez a kettő egyáltalán nem biztos, hogy egybe vág, sőt! Én használtam, nekem van tapasztalatom. Te meg csak kitaláltál egy történetre egy indokot. Wink

Ő maga mondta, hogy szerinte ez tette be neki, mert mióta beleöntötte kezdtődtek a gondok.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9397 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:19:33 »

Ő maga mondta, hogy szerinte ez tette be neki, mert mióta beleöntötte kezdtődtek a gondok.

Ott a motor sem volt a toppon az tuti. Én használom, és hihetetlen az eredmény. Ja, és én konkrétan a Restort ajánlottam! Az tuti jó! Már használtam Mutyokiba, Opelba és ugye Mondeoba. Megdöbbentően sok erőt hozott elő belőlük!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9398 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:20:33 »

MKI-ből is csak 2,5 V6 volt, mint a többiből... nyes

Most ugye egy 2,8 V6 van alattam. Igaz, ez egy nagy kocsiszekrény, nade a Mondeo sem volt kicsi. Ha a Mondeoval autópályáztam (MKI 1,8), akkor csak max 5%-al emelkedett a fogyim a lakott területen kívüli adathoz képest. Ennél a városit produkálja ugyan ebben a 170-180-as tempóban...
Ez sztem egy ellen tapasztalat. nyes A kis autó nem fogja megenni a 10l feletti litert, mert kicsi a motorja. A Sógornőméknek egy 2-3 éves OFF 1000, vagy 800 köbcentis autója van. Tartós 130km/h-nál sem fogyaszt 5l-nél többet. Lemérte. Pedig annak már igencsak sok a 130, és az egy ormótlan karosszériájú autó. Wink

Most van az a pillanat, amikor egyik kijelentéseddel sem értek egyet.
MKI csak 2,5: nem teljesen értem, mire gondolsz, de ezt hagyjuk.
Szóval. Ha az 1,8i országúton fogyaszt monjuk 6-7 litert, hogy csak 5%-kal (6,3-7,35)-ig növekedett volna? Ez akkor lenne igaz, ha mindkettőnél közel ugyanaz a sebesség lenne. Az MKI-hez a ford megadta az autópályás fogyit, az biztos, hogy nem csak ennyivel több.
Nálam legalábbis nem így volt. Főleg, ha az oútnál kb a 90, pályán a 130-at értjük. Ugye az esetebdben azért is volt nehéz ez egzaktul megállapítani, mert nem volt fogyimérőd. Nekem anno nem így csinálta. Állandó 90-nél 5,4-et ír a könyv, állandó 120-nál 7,1-et.
Vagy, te egészen mást értesz oút, és pálya között.
A kis autó igenis megeszi a 10 litert. Így télen, amikor csak rövid szakaszokat megyünk, volt olyan, hogy majd 10 literre jött ki a fogyi (fiesta).
Tehát elugrani a zöldségeshez, suli, ovi, jellemzően 1 km alatti táv.
Nem tudom, milyen az off, nem is érdekes, a haver egy 1,1-es (vagy inkább 1,0-ás) buzukival próbálta, és a 130-ra valami 8-9 liter jött ki. Na az a 150-nél bekapná a 10-et, mint a sicc. A végsebesség felé igencsak megnő a fogyi.
Én amúgy nem gondolom, hogy az 1,0-ás 130-nál 5 litert eszik, még ha nagyon kicsi a kasztnija, akkor sem. Megnézném én saját szememmel.
Van egy ismerősömnek 1,0-ás corsája, na ő nagyon nem erről számolt be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9399 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:24:12 »

Ott a motor sem volt a toppon az tuti. Én használom, és hihetetlen az eredmény. Ja, és én konkrétan a Restort ajánlottam! Az tuti jó! Már használtam Mutyokiba, Opelba és ugye Mondeoba. Megdöbbentően sok erőt hozott elő belőlük!

Hát, a felújítóműhelyek nagyon szeretik az ilyesmit...
Tényleg nem kötekedni akarok, de megdöbbentően sok erő... ez nagyon komoly túlzásnak tűnik. Nézzük az 1,8i-t. Gyárilag 115 lovas volt.
Mondjuk, hogy a kopottsága miatt leesett a teljesítmény 110 lóra. És mennyi lett? Ismét 115? Nem vagyok benne biztos, hogy megérzed a difit...
Én nagyon nem hiszek ezekben a csodaszerekben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.