Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:57:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251788 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9400 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:33:42 »

Most van az a pillanat, amikor egyik kijelentéseddel sem értek egyet.
MKI csak 2,5: nem teljesen értem, mire gondolsz, de ezt hagyjuk.
Szóval. Ha az 1,8i országúton fogyaszt monjuk 6-7 litert, hogy csak 5%-kal (6,3-7,35)-ig növekedett volna? Ez akkor lenne igaz, ha mindkettőnél közel ugyanaz a sebesség lenne. Az MKI-hez a ford megadta az autópályás fogyit, az biztos, hogy nem csak ennyivel több.
Nálam legalábbis nem így volt. Főleg, ha az oútnál kb a 90, pályán a 130-at értjük. Ugye az esetebdben azért is volt nehéz ez egzaktul megállapítani, mert nem volt fogyimérőd. Nekem anno nem így csinálta. Állandó 90-nél 5,4-et ír a könyv, állandó 120-nál 7,1-et.
Vagy, te egészen mást értesz oút, és pálya között.
A kis autó igenis megeszi a 10 litert. Így télen, amikor csak rövid szakaszokat megyünk, volt olyan, hogy majd 10 literre jött ki a fogyi (fiesta).
Tehát elugrani a zöldségeshez, suli, ovi, jellemzően 1 km alatti táv.
Nem tudom, milyen az off, nem is érdekes, a haver egy 1,1-es (vagy inkább 1,0-ás) buzukival próbálta, és a 130-ra valami 8-9 liter jött ki. Na az a 150-nél bekapná a 10-et, mint a sicc. A végsebesség felé igencsak megnő a fogyi.
Én amúgy nem gondolom, hogy az 1,0-ás 130-nál 5 litert eszik, még ha nagyon kicsi a kasztnija, akkor sem. Megnézném én saját szememmel.
Van egy ismerősömnek 1,0-ás corsája, na ő nagyon nem erről számolt be.

2,5i-t írtál, de ugye az V6 nyes

A Mondeo fogyi adataim még jobbak, mint a Te komputeresed! Wink Elmentem Esztergomból Hegyeshalomig 120-130-as tempóval, megpakolva + 2 utas. MInd indulás előtt, mint a határnál teletankoltam. Az előzőt azért, mert ez volt a megállapodás(tele tankal indulunk, és amikor hazaérünk a haver tele tankolja, mert neki mentünk ki az MKIII-ért.) Hegyeshalomig mértem 8l-t, itt is tele, mert spóroljunk, akkor még itt olcsóbb volt a delej. Majd irány a pálya ausztriában lájtosabban, no-ban 180-200(ezen nincs értelme vitatkozni az enyém mind óra szerint, mind GPS szerint tudott 200 főlé menni...). Ekkor 8,5 lett a fogyi. Tartós volt a magas sebesség, hazafelé pl 120-as átlag felett teljesítettünk, Te is tudod, hogy ehhez kellett iparkodni rendesen! A fogyi szintén 8,5 lett hazafelé is a magyar határig. Pedig visszafelé még többet adtunk neki, mert siettünk az éjszakába, és csak z idő számított a rendőröktől akkor annyira még nem tartottunk szomoru1. Na ebbe nagyon nem tudsz belekötni, ez tény!

A Sógornőm autója sevrolé spárk. És ne keverd, én hosszú távra értettem, hogy nem eszi meg a sok litert! Városban persze, hogy kajol, mint a nem tudom ki.

Na és ezek mellett nekem is volt 1,3-as suzukim. Na azzal sem jöttem 100 alá. Pályán kitiportam belőle a 160 feletti tempót is(fiatalság, tanulság...), és 6l fölé SOHA sem ment a fogyim! Abba is raktam több, mint 60ekm-t igen rövid idő alatt, és én számolgatom az első autóm óta fogyit, minden tankoláskor!

Én ezeket a saját szememmel láttam, ezért is hiszem el! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9401 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 22:38:12 »

Hát, a felújítóműhelyek nagyon szeretik az ilyesmit...
Tényleg nem kötekedni akarok, de megdöbbentően sok erő... ez nagyon komoly túlzásnak tűnik. Nézzük az 1,8i-t. Gyárilag 115 lovas volt.
Mondjuk, hogy a kopottsága miatt leesett a teljesítmény 110 lóra. És mennyi lett? Ismét 115? Nem vagyok benne biztos, hogy megérzed a difit...
Én nagyon nem hiszek ezekben a csodaszerekben.

Jó, mondjuk én használom az autóimat, együtt is élek velük, és mellette még rengeteg autót vezetek. Nekem már van olyan tapasztalatom, hogy érzem a különbséget, hogy most éppen jó formában van az autóm, vagy sem. Szoktam a végleteken autózni. Simán tudta az MKI 3ban a 160-at, és közel 200-nál raktam az 5-et, amikor éppen olyanom volt. Na persze itt lassan vége is volt a sebességnek, de ezeket tudta... Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9402 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 23:07:21 »

Minél nagyobb a sebesség, annál nagyobb motor az optimális döntés, azaz kevesebb a fogyi.
Pl 200-nál jó eséllyel az 1,6 be sem áll  vigyor3, az 1,8i is csak éppogy, és nyilván többet fal, mint a 2.0i.
Mivel I-es topic, abból volt 2,5i. Na én azt gondolom, ott ez evett a legkevesebbet.

Szerintem is.

Nem bonyolult: nem biztos, hogy többet forog. Ennyi. Ezt Te miből gondolod? A Tiéd mennyit forog 90-nél, 130-nál, 170-nél, és 200-nál?

Hát a Fiesta 1300-as motorja többet forog 130-nál mint a Mondeoé. Tuti, hogy az enyém (1.Cool is többet forog 130-nál, mint pl.: a Fega vagy a gyengek 2.0-a. Olvass vissza, korábban volt aki ilyen kérdéseket tett föl, hogy bizonyos sebességnél mennyi a fordulatszám, akkor én is megnéztem és beírtam. Azok az a datok is igazolják az állításom, hogy kisebb motor többet forog, azonos fokozatban azonos sebességnél.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9403 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 23:09:32 »

Jó, mondjuk én használom az autóimat, együtt is élek velük, és mellette még rengeteg autót vezetek. Nekem már van olyan tapasztalatom, hogy érzem a különbséget, hogy most éppen jó formában van az autóm, vagy sem. Szoktam a végleteken autózni. Simán tudta az MKI 3ban a 160-at, és közel 200-nál raktam az 5-et, amikor éppen olyanom volt. Na persze itt lassan vége is volt a sebességnek, de ezeket tudta... Wink

Jesszus... ez egy ilyen nap... vigyor3 (hogy nekem semmi sem jó)
200-nál a 5-et? 4-re 167-et ír a könyv... 5-re 195-öt... itt nagyon kell csalnia az órának, hogy közel 200-nak lásd...
Én továbbra sem hiszem, hogy 5 lovat megéreznél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9404 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 23:14:53 »

Ott a motor sem volt a toppon az tuti. Én használom, és hihetetlen az eredmény. Ja, és én konkrétan a Restort ajánlottam! Az tuti jó! Már használtam Mutyokiba, Opelba és ugye Mondeoba. Megdöbbentően sok erőt hozott elő belőlük!

Látod ez lehet, én nem tudom ő pontosan mit tette bele, csak azt, hogy az is ilyen fémes valami, és a kopást "szünteti" meg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9405 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 23:23:09 »

A Mondeo fogyi adataim még jobbak, mint a Te komputeresed! Wink
A computeres nyilván csal. De 10%-on belül van. Ha hosszú távon méred, kapsz egy pontos átlagot. De csak átlagot.

Válasz
Elmentem Esztergomból Hegyeshalomig 120-130-as tempóval, megpakolva + 2 utas. MInd indulás előtt, mint a határnál teletankoltam. Az előzőt azért, mert ez volt a megállapodás(tele tankal indulunk, és amikor hazaérünk a haver tele tankolja, mert neki mentünk ki az MKIII-ért.) Hegyeshalomig mértem 8l-t, itt is tele, mert spóroljunk, akkor még itt olcsóbb volt a delej.
Ez kb nálam is így volt, talán egy picivel jobb, de lehet, hogy csak a távolság szépíti meg (az én adataimat).

Válasz
Majd irány a pálya ausztriában lájtosabban, no-ban 180-200(ezen nincs értelme vitatkozni az enyém mind óra szerint, mind GPS szerint tudott 200 főlé menni...). Ekkor 8,5 lett a fogyi.
Ha nincs harag, azért én vitába szállnék a valós 200+-szal  vigyor3. A gyári 195...

Válasz
Tartós volt a magas sebesség, hazafelé pl 120-as átlag felett teljesítettünk, Te is tudod, hogy ehhez kellett iparkodni rendesen! A fogyi szintén 8,5 lett hazafelé is a magyar határig. Pedig visszafelé még többet adtunk neki, mert siettünk az éjszakába, és csak z idő számított a rendőröktől akkor annyira még nem tartottunk szomoru1. Na ebbe nagyon nem tudsz belekötni, ez tény!
A 120-as átlag pályán nem egy nagy dolog. Ahhoz elég 140-nel menni. Pl az osztrákoknál nekem is sikerült ilyen átlagot csinálni, pedig ott nem megyek 140-nél gyorsabban. Nyilván ehhez az kell, hogy ne legyen forgalom, dugó. Nekem ez többször összejött. Sőt, általában igen.

Válasz
A Sógornőm autója sevrolé spárk. És ne keverd, én hosszú távra értettem, hogy nem eszi meg a sok litert! Városban persze, hogy kajol, mint a nem tudom ki.
Kötöm az ebet a karóhoz. 130 állandónál nem egy el 5 literrel.

Válasz
Na és ezek mellett nekem is volt 1,3-as suzukim. Na azzal sem jöttem 100 alá. Pályán kitiportam belőle a 160 feletti tempót is(fiatalság, tanulság...), és 6l fölé SOHA sem ment a fogyim! Abba is raktam több, mint 60ekm-t igen rövid idő alatt, és én számolgatom az első autóm óta fogyit, minden tankoláskor!

Én ezeket a saját szememmel láttam, ezért is hiszem el! Wink
Az a soha, kicsit szubjektív. Ha van benne mondjuk 50% oút, az kellőképpen ki tudja simítani a kiugró fogyikat. Az a motor 160-nál (feltételezve, hogy nem a 130-at mutatja 160-nak), vagy mondjuk úgy, gps szerinti 150-nél már 8-10 litert eszik. Szerintem. Ugye ezt úgy lehetne kipróbálni, hogy elmész szegedre meg vissza, és számolsz. De mondom, 160 óra szerinti állandó sebesség... meg én azért megnézném a körülményeket is.
Fogyi. Szoktam nézegetni, meg minden. Nálam műszer szerint 6,5-nél több nagyon ritkán jön ki (ami még csal is). Viszont: volt olyan, hogy megtankoltam a városban, meleg, klíma, dugó, és felkúszott 19 literig... jó, ez nem reális, de mondjuk 200-nál szerintem ez is bekapja a 10 felettit. Csak hát ez a teljes átlagra nézve szinte semmi, mert nem megyek le így 600 kilométert. Szóval én azt mondom, nagyon megvezeti az embert az, hogy csak az átlagot tudja.

Na mind1, legyen kinek-kinek a hite szerint, nem akarok végtelen diszkurzust.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.01 csütörtök, 23:33:08 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9406 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 23:41:51 »

Szerintem is.

Hát a Fiesta 1300-as motorja többet forog 130-nál mint a Mondeoé. Tuti, hogy az enyém (1.Cool is többet forog 130-nál, mint pl.: a Fega vagy a gyengek 2.0-a. Olvass vissza, korábban volt aki ilyen kérdéseket tett föl, hogy bizonyos sebességnél mennyi a fordulatszám, akkor én is megnéztem és beírtam. Azok az a datok is igazolják az állításom, hogy kisebb motor többet forog, azonos fokozatban azonos sebességnél.
Fegának 1,8-asa van Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9407 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 23:45:57 »

Fegának 1,8-asa van Smiley
sorry akkor, vki másé pl. gyengeké, de mindegy is, mert megtaláltam mikor erről diskuráltunk.

Válasz: Élmények
« Új hozzászólás #12969 Dátum: 2007.08.21 kedd, 22:54:28 »

Itt kezdődött.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.01 csütörtök, 23:51:30 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9408 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 23:50:45 »

Összeollóztam pár fordulatszám adatot, íme:

Más. Több helyen olvastam-hallottam Off típus gazdikat arról, hogy milyen sokat pörög a  kocsijuk motorja. (2.8 dízel Pajero 100-nál háromezret - pedig nagy dízel! - kollégám 1.4 Tháliája 100-nál szintén háromezret, meg ilyenek. Már többször feltünt, hogy az én gyönyörűségem milyen nyugisan pörög:
100 km/h - 2300 körül és az említett 3000-es fordulaton 120-123 kmh. Gyári gumimérettel, 1.8-as benzines motorral.
Ez így oké, vagy csal az órám (max 2-3 kmh-t az útszéli seb.visszajelzők szerint) vagy nem oké.
Mennyit pörögnek a klubparipák?? nemtudom

Ez attól függ kinek milyen a sebváltó a gépében. Akinek 6 sebességes van annak pl. 3000-et pörög 180km/h-nál.

Oké, ezt vágom, viszont arra voltam kiváncsi, hoy a többi II Mondeo 1.8 esetleg 2.0 mocival mennyit pörög 100-120-140 stb-nél.

Szia. Az enyém MKII 1.6i. nekem 135km/h 3500-nál. Az biztos.

MKI, 2.0, automata:
100 km/h 2300 prn
120 km/h 2750 prn
140 km/h 3300 prn
kb.

Üdv: Cody


mk1, 2.0i
100km/h=3000rpm, ötödikben

100 - 2500
120 - 3000
140 - 3500

Ez jónak számít nagyon! Nekem 90-nél pörgi a 2e-t, és 3-nél megy 130-cal.(MKI 1,8 16V)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9409 Dátum: 2009.01.01 csütörtök, 23:57:39 »

elolvasgattam, köszi
annyi a baj, hogy nincs fokozat írva, bár azért ki lehet találni
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9410 Dátum: 2009.01.02 péntek, 00:00:18 »

Ha nincs harag, azért én vitába szállnék a valós 200+-szal  vigyor3. A gyári 195...
ha nincs harag, én is, mert eddig a 2,0 se ment 190-nél többet óra szerint
mondjuk kerékméret függő a dolog, hogy mit mutat

de majd meglátjuk, mit tud ténylegesen, ha ki lesznek cserélve elől a rugeszok meg a hátulja is rendben lesz
biztos, hogy az is levesz a teljesítményéből, hogy nem tökéletes a futóműve
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.02 péntek, 00:01:53 írta yooccoo » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9411 Dátum: 2009.01.02 péntek, 00:02:48 »

ha nincs harag, én is, mert eddig a 2,0 se ment 190-nél többet óra szerint
mondjuk kerékméret függő a dolog, hogy mit mutat

de majd meglátjuk, mit tud ténylegesen, ha ki lesznek cserélve elől a rugeszok meg a hátulja is rendben lesz

195 körül mentem én is vele, lejtőn mentem vele 200-205-öt egyszer. Igaz a mienk kombi, a Joe-nak meg 4ajtós volt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9412 Dátum: 2009.01.02 péntek, 00:05:00 »

195 körül mentem én is vele, lejtőn mentem vele 200-205-öt egyszer. Igaz a mienk kombi, a Joe-nak meg 4ajtós volt.
visszatérünk rá, ha sikerül időt és pénzt szakítani a rendbetételére  wave
meg ha fenn lesz a szép felni Cheesy
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9413 Dátum: 2009.01.02 péntek, 00:10:09 »

visszatérünk rá, ha sikerül időt és pénzt szakítani a rendbetételére  wave
meg ha fenn lesz a szép felni Cheesy

Nem lényeg a végsebesség, mert annyival úgy se járok (a lírtak is csak próba eredménye).
Inkább azt írd be, hogy 90/100/120/130/140 mennyi a fordulatod, 5ben.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9414 Dátum: 2009.01.02 péntek, 00:11:14 »

találtam egy ilyen oldalt
nem tudom, mennyire pontosak az adatok
http://auto.osszesauto.hu/html/auto.html
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9415 Dátum: 2009.01.02 péntek, 07:28:12 »

Mivel szeretek száguldozni-l. kiskép-én is írok.Szóval,a kép a régi autómban készült.Éppenhogy,de kivehető,az állás.190km/h-5e ford.,5. fokozat.Gumi 195/60/r15.Egyszer sikerült óra szerinti 200-ra feltornázni a sebességet.A gps szerint 10 km/h-t csalt a seb. mérő.Szóval a gyárit hozta,fogyasztását sosem néztem.
A mostani autó ugyanazzal a motorral,váltóval-a képen szereplőé van benne-,felnikkel de nehezebb és régebbi kasztnival és futóművel már nemigazán tudja ezeket.Jobb napokon felkúszik 190-re óra szerint,de utoljára 180 volt a vége,igaz elfogyott a kuplungom...fogyasztás a legkevesebb mért 6.9/100 km-ua. kút,ua.az oszlop-90/100 km/h-val.120-130-nál volt 9,klíma nélkül.Az nálam kb. 1 litert rak rá.Az átlag városban 12-15 között,ész nélkül közlekedve...
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #9416 Dátum: 2009.01.02 péntek, 10:38:07 »

 sziasztok! help
hol kell válto olajat cserélni? köszi  miaz
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9417 Dátum: 2009.01.02 péntek, 10:59:12 »

sziasztok! help
hol kell válto olajat cserélni? köszi  miaz

A váltóban  nyes

A váltón az autó eleje felé eső oldalon van egy imbusz csavar, az a betöltő nyílás, ha nincs leeresztő csavar az alján akkor itt is kell kiszívni a régi olajat.
Naplózva
Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #9418 Dátum: 2009.01.02 péntek, 12:13:53 »

A végsebesség-fordulat-fogyasztás-stb adatok 2 azonos motoros autónál is lehetnek különbözőek, még akkor is, ha teszem azt azonos évjárat. Egyrészt ugye a különböző gumi-felni méreteknél átmérőben már 1 cm eltérés is komoly kerületi sebesség változást okozhat. A másik viszont, hogy a gyárban más-más váltóáttételezések is kerülnek az autókba, anélkül, hogy a vevő tudna róla. Nameg nem is beszélve róla,h egy computer nullázás után hogy lett betanítva a motor.

Szóval több félre adat produkálásra is van lehetőség, pl. egy hosszabb áttételű váltóval lassabban gyorsult, de nagyobb a végsebesség. Így adott sebességen foroghat kevesebbet -> fogyaszthat kevesebbet.

Ezért mindenkinek igaza van Smiley
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #9419 Dátum: 2009.01.02 péntek, 12:17:51 »

sziasztok!
van valakinek javitási segédlet könyve vagy cd-n mondeohoz 1994?vagy honnan lehet beszerezni? wave  köszi
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9420 Dátum: 2009.01.02 péntek, 12:53:36 »

sziasztok! help
hol kell válto olajat cserélni? köszi  miaz


Az alsó részen a kerék felé van egy négyszög belső nyílású csavar az a leeresztő. Betöltő van a váltó felső részén a légszűrő alatt, és oldalt a szint ellenörző - pumpával itt is megtölthető. Szint az ellenőrző csavar peremnél van - esetleg picit alatta, - de ha a peremig töltöd nem lesz baj nálam is addig van.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9421 Dátum: 2009.01.02 péntek, 12:54:18 »

sziasztok!
van valakinek javitási segédlet könyve vagy cd-n mondeohoz 1994?vagy honnan lehet beszerezni? wave  köszi

google legye a barátod - van fent könyv bőven
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9422 Dátum: 2009.01.02 péntek, 13:26:45 »

A végsebesség-fordulat-fogyasztás-stb adatok 2 azonos motoros autónál is lehetnek különbözőek, még akkor is, ha teszem azt azonos évjárat. Egyrészt ugye a különböző gumi-felni méreteknél átmérőben már 1 cm eltérés is komoly kerületi sebesség változást okozhat. A másik viszont, hogy a gyárban más-más váltóáttételezések is kerülnek az autókba, anélkül, hogy a vevő tudna róla. Nameg nem is beszélve róla,h egy computer nullázás után hogy lett betanítva a motor.

Szóval több félre adat produkálásra is van lehetőség, pl. egy hosszabb áttételű váltóval lassabban gyorsult, de nagyobb a végsebesség. Így adott sebességen foroghat kevesebbet -> fogyaszthat kevesebbet.

Ezért mindenkinek igaza van Smiley
Nos,ebben igazad van,de....nálam az a helyzet,hogy az összetört autóm motorja+váltó+sok más lett átrakva a jelenlegibe.És mégse ugyanazt tudja....Még a gumi is ugyanaz volt,amig a tavaszi nagytalin el nem füstöltem őket....szóval még így sem voltak egyformák az értékek.Az egyből kiderült,hogy amikor vettem a jelenlegit,a váltó áttételezése más.De most egy és ugyanaz van benne l. feljebb.Csak arra akartam kilyukadni,hogy nem érdemes veszekedni amiatt,hogy kinek mi volt stb...még ugyanaz a motor+váltó kombináció-és elméletileg ugyanaz a kasztni is,de mégse...-sem hoz egyforma eredményt.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9423 Dátum: 2009.01.02 péntek, 13:33:42 »

Jesszus... ez egy ilyen nap... vigyor3 (hogy nekem semmi sem jó)
200-nál a 5-et? 4-re 167-et ír a könyv... 5-re 195-öt... itt nagyon kell csalnia az órának, hogy közel 200-nak lásd...
Én továbbra sem hiszem, hogy 5 lovat megéreznél.

Inkább csak 195-ig ment. De hangsúlyozom, hogy GPS szerint!
És akkor nem is fogod elhinni, ehhez már érzék kell! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9424 Dátum: 2009.01.02 péntek, 13:41:14 »

A computeres nyilván csal. De 10%-on belül van. Ha hosszú távon méred, kapsz egy pontos átlagot. De csak átlagot.
Ez kb nálam is így volt, talán egy picivel jobb, de lehet, hogy csak a távolság szépíti meg (az én adataimat).
Ha nincs harag, azért én vitába szállnék a valós 200+-szal  vigyor3. A gyári 195...
A 120-as átlag pályán nem egy nagy dolog. Ahhoz elég 140-nel menni. Pl az osztrákoknál nekem is sikerült ilyen átlagot csinálni, pedig ott nem megyek 140-nél gyorsabban. Nyilván ehhez az kell, hogy ne legyen forgalom, dugó. Nekem ez többször összejött. Sőt, általában igen.
Kötöm az ebet a karóhoz. 130 állandónál nem egy el 5 literrel.
Az a soha, kicsit szubjektív. Ha van benne mondjuk 50% oút, az kellőképpen ki tudja simítani a kiugró fogyikat. Az a motor 160-nál (feltételezve, hogy nem a 130-at mutatja 160-nak), vagy mondjuk úgy, gps szerinti 150-nél már 8-10 litert eszik. Szerintem. Ugye ezt úgy lehetne kipróbálni, hogy elmész szegedre meg vissza, és számolsz. De mondom, 160 óra szerinti állandó sebesség... meg én azért megnézném a körülményeket is.
Fogyi. Szoktam nézegetni, meg minden. Nálam műszer szerint 6,5-nél több nagyon ritkán jön ki (ami még csal is). Viszont: volt olyan, hogy megtankoltam a városban, meleg, klíma, dugó, és felkúszott 19 literig... jó, ez nem reális, de mondjuk 200-nál szerintem ez is bekapja a 10 felettit. Csak hát ez a teljes átlagra nézve szinte semmi, mert nem megyek le így 600 kilométert. Szóval én azt mondom, nagyon megvezeti az embert az, hogy csak az átlagot tudja.

Na mind1, legyen kinek-kinek a hite szerint, nem akarok végtelen diszkurzust.

Nem sokat érdemes erről tovább vitatkozni. ***
Én mentem olyan 1000-es szuzukival, ami tudta a 180-as óra szerintit ötödikben. Elárulom, hogy gyári adat szerint 145 a vége, és 4-ben!!! Akkor a valós lehetett ugye 160, mondjuk sokat csalt az óra. Akkor is több, mint 10%-al szárnyalta túl az adatokat... Persze ebben már volt kb 200ekm, és be is volt járatva. Tény! Nem kell rá reagálni, hogy nem hiszed, én ott voltam, és igencsak maradtak le a többiek...
És a mi 120-as átlagunkba benne volt, hogy kb 4-5x álltunk félre, mert autót cserélgettünk(TDDI nyomaték miatt eljen), na meg tankolás, Bécsen keresztül mentünk icaka(piroslámpa,stb), de ezt sem kell elhinni! Csak tények. nyes

És én 850 km-t mentem le akkor az említett emelt sebességgel... És nem szórakoztam, tótam neki, mert kellett tartani a sebességet a TDDI vel! nyes Az egy ámokfutás volt, amit talán ma már nem csinálnék meg...
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.02 péntek, 14:20:21 írta Scratch » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9425 Dátum: 2009.01.02 péntek, 13:56:27 »

Összeollóztam pár fordulatszám adatot, íme:


Na akkor már Te is láthatod, hogy nem volt igazad: nyes

mcsaba 1,8-asa úgy, vagy még kevesebbet pörög, mint Cody 2,0 automatája. De itt az is fontos, hogy az automaták kevesebbet forognak, mint a manuálisak! Aztán ott van Pádár Zoli volt 1,6-osa, ami 135-nél pörög annyit, mint a Te 1,8-asod 140-nél. És amire én is alapozok: Robnak ugyan olyan a váltója 2,0-ban, mint a Bátyáméban. Pedig az egyik 96-os, míg a másik csak 93-as. Sőt nem is annyira, mert a Rob-é 3000-et pörög 100-nál, míg az Bátyámé 90-nél pörög annyit. És ezekhez jön az én adatom, hogy 90-nél pörgött 2000!!! És a Tiéd 2200-2300 körül 90-nél.
A Bátyámé jó, ha 190-ig elment, viszont ott már 6000 körül forgott. Nekem 195-nél még csak 4650 körül pörgött csak. De éppen ezért 400m-en versenyezni semmi értelme nem volt, ahogy ezt Levissel tapasztaltuk is, mert neki sokkal jobban, és hamarabb ugrott az autója. Viszont 160 körül már neki nem volt értelme, hogy nyomja a gázt, mert ott én kezdtem elmenni. Az övé sem nagyon megy 190 fölé, ha jól emléxem, én viszont köszönhetően a hosszú váltónak tudtam jóval nagyobb sebességet! Wink


Na most már OK? nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9426 Dátum: 2009.01.02 péntek, 13:58:30 »

elolvasgattam, köszi
annyi a baj, hogy nincs fokozat írva, bár azért ki lehet találni

Nincs mit találgatni: mindegyik 5-ben értendő!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9427 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:00:47 »

ha nincs harag, én is, mert eddig a 2,0 se ment 190-nél többet óra szerint
mondjuk kerékméret függő a dolog, hogy mit mutat

de majd meglátjuk, mit tud ténylegesen, ha ki lesznek cserélve elől a rugeszok meg a hátulja is rendben lesz
biztos, hogy az is levesz a teljesítményéből, hogy nem tökéletes a futóműve

Túl sokat nem vesz le! Itt a motor állapota, és a külső tényezők is fontosak! Pl: hogy nekem 40-es ültetés is volt az autó alatt. Légellenállásban sem mindegy!
Ja, és egy pár Mondeoval mentem már, tudom mit beszélek! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9428 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:04:41 »

Nem lényeg a végsebesség, mert annyival úgy se járok (a lírtak is csak próba eredménye).
Inkább azt írd be, hogy 90/100/120/130/140 mennyi a fordulatod, 5ben.

Nem, csak nem tudom, hogy mi olyan hihetettel abban, ha vmi kicsit többet tud a gyári adatoknál...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9429 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:07:31 »

Szóval több félre adat produkálásra is van lehetőség, pl. egy hosszabb áttételű váltóval lassabban gyorsult, de nagyobb a végsebesség. Így adott sebességen foroghat kevesebbet -> fogyaszthat kevesebbet.

 eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9430 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:08:30 »

Nem, csak nem tudom, hogy mi olyan hihetettel abban, ha vmi kicsit többet tud a gyári adatoknál...
Hogy mennyire nem hihetetlen, fogyasztásban bármikor túlszárnyalható a gyári adat  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9431 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:12:46 »

***

Válasz
Én mentem olyan 1000-es szuzukival, ami tudta a 180-as óra szerintit ötödikben. Elárulom, hogy gyári adat szerint 145 a vége, és 4-ben!!! Akkor a valós lehetett ugye 160, mondjuk sokat csalt az óra. Akkor is több, mint 10%-al szárnyalta túl az adatokat...
Ez sem tény. Anno gurultunk egy td-vel, és kb amikor neki 180-at mutatott, nekem 150-et, vagy valami ilyesmi.
A lényeg, hogy egyre többet csalt az óra. Meg kellett volna gps-sel is mérni.

Válasz
És a mi 120-as átlagunkba benne volt, hogy kb 4-5x álltunk félre, mert autót cserélgettünk(TDDI nyomaték miatt eljen), na meg tankolás, Bécsen keresztül mentünk icaka(piroslámpa,stb), de ezt sem kell elhinni! Csak tények. nyes

Na pont ezért kötöm az ebet a karóhoz. Amikor megállsz, azt nem számítja bele az átlagba.
Aztán az út sem mindig telesen vízszintes, megtréfálhatja az embert. A németeknél az egyik helyen van pár tíz kilométer enyhe lejtő. Ott az én 1,8-asom 220-at ment óra szerint. Persze ez nem a végsebessége, mert sík úton ezt nem tudta.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.02 péntek, 14:24:03 írta Scratch » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9432 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:14:45 »

Mivel szeretek száguldozni-l. kiskép-én is írok.Szóval,a kép a régi autómban készült.Éppenhogy,de kivehető,az állás.190km/h-5e ford.,5. fokozat.Gumi 195/60/r15.Egyszer sikerült óra szerinti 200-ra feltornázni a sebességet.A gps szerint 10 km/h-t csalt a seb. mérő.Szóval a gyárit hozta,fogyasztását sosem néztem.
A mostani autó ugyanazzal a motorral,váltóval-a képen szereplőé van benne-,felnikkel de nehezebb és régebbi kasztnival és futóművel már nemigazán tudja ezeket.Jobb napokon felkúszik 190-re óra szerint,de utoljára 180 volt a vége,igaz elfogyott a kuplungom...fogyasztás a legkevesebb mért 6.9/100 km-ua. kút,ua.az oszlop-90/100 km/h-val.120-130-nál volt 9,klíma nélkül.Az nálam kb. 1 litert rak rá.Az átlag városban 12-15 között,ész nélkül közlekedve...

Én is rakok ide egy képet:
http://users.atw.hu/eckjoe/linkek/DSCF0001.jpg
2005-ben épp a Ford évadnyitójára igyekeztem az M1 rövid bevezetőjén, de sajna lassítani kellett, így nem tudtam többet produkálni nyes Akkor is bizonyítéknak készült. eplus2

Az még hozzá tartozik, hogy 40km/h-ként nőtt egy 1000-st a fordulat. Wink
Ja, és igen a termosztátom xar volt... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9433 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:15:12 »

Öreg vasak már sajnos, nem szabad meghajtani könnyen elszállhat valami és ott a baj. Biztonságos 140 ig, fölötte autózni már felelőtlenség.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9434 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:17:16 »

Ezek nem tények, hanem a te véleményed.
Ez sem tény. Anno gurultunk egy td-vel, és kb amikor neki 180-at mutatott, nekem 150-et, vagy valami ilyesmi.
A lényeg, hogy egyre többet csalt az óra. Meg kellett volna gps-sel is mérni.

Na pont ezért kötöm az ebet a karóhoz. Amikor megállsz, azt nem számítja bele az átlagba.
Aztán az út sem mindig telesen vízszintes, megtréfálhatja az embert. A németeknél az egyik helyen van pár tíz kilométer enyhe lejtő. Ott az én 1,8-asom 220-at ment óra szerint. Persze ez nem a végsebessége, mert sík úton ezt nem tudta.


Még mindig nem érted? Nem az én véleményem, hanem tapasztalatom!!!!!!!!! Lemértem!!!!!!!!!
És, amikor odamész a kútfejhez, vagy csak kigurulsz, hogy helyet cseréljetek, de persze nem állítod le, azt is méri!!! De ez így jó volt elferdítésnek! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9435 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:18:12 »

Öreg vasak már sajnos, nem szabad meghajtani könnyen elszállhat valami és ott a baj. Biztonságos 140 ig, fölötte autózni már felelőtlenség.

Az enyém nem volt öreg! nyes
És ez 4 és fél éve történt! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9436 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:22:52 »

Na akkor már Te is láthatod, hogy nem volt igazad: nyes

mcsaba 1,8-asa úgy, vagy még kevesebbet pörög, mint Cody 2,0 automatája. De itt az is fontos, hogy az automaták kevesebbet forognak, mint a manuálisak! Aztán ott van Pádár Zoli volt 1,6-osa, ami 135-nél pörög annyit, mint a Te 1,8-asod 140-nél. És amire én is alapozok: Robnak ugyan olyan a váltója 2,0-ban, mint a Bátyáméban. Pedig az egyik 96-os, míg a másik csak 93-as. Sőt nem is annyira, mert a Rob-é 3000-et pörög 100-nál, míg az Bátyámé 90-nél pörög annyit. És ezekhez jön az én adatom, hogy 90-nél pörgött 2000!!! És a Tiéd 2200-2300 körül 90-nél.
A Bátyámé jó, ha 190-ig elment, viszont ott már 6000 körül forgott. Nekem 195-nél még csak 4650 körül pörgött csak. De éppen ezért 400m-en versenyezni semmi értelme nem volt, ahogy ezt Levissel tapasztaltuk is, mert neki sokkal jobban, és hamarabb ugrott az autója. Viszont 160 körül már neki nem volt értelme, hogy nyomja a gázt, mert ott én kezdtem elmenni. Az övé sem nagyon megy 190 fölé, ha jól emléxem, én viszont köszönhetően a hosszú váltónak tudtam jóval nagyobb sebességet! Wink


Na most már OK? nyes

Nekem 95km/h-nál pörög 2500 RPM-et, 5-ben, és így eszik a téli abroncsokkal 5,7L-t. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9437 Dátum: 2009.01.02 péntek, 14:55:34 »

Nekem 95km/h-nál pörög 2500 RPM-et, 5-ben, és így eszik a téli abroncsokkal 5,7L-t. Smiley
Olyan fogyikat írtok ti itt le... Igazság szerint semmi infó nincs abba, hogy állandó 95-nél mennyit eszik. Vagy te már mentél egy teljes tankot így? Naugye. Vegyesbe mennyi az annyi? Lesz az 10 is ugye?

Amúgy nekem üresbe forog 850-et, és kilóméterenként semmit nem eszik, mert áll  eplus2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9438 Dátum: 2009.01.02 péntek, 15:04:19 »

Olyan fogyikat írtok ti itt le... Igazság szerint semmi infó nincs abba, hogy állandó 95-nél mennyit eszik. Vagy te már mentél egy teljes tankot így? Naugye. Vegyesbe mennyi az annyi? Lesz az 10 is ugye?

Amúgy nekem üresbe forog 850-et, és kilóméterenként semmit nem eszik, mert áll  eplus2
de fogy az üzemanyag, szal mégis eszik Cheesy

a 6l tényleg túlzás szerintem, én a 8 körülit tartom reálisnak, amit pilis-zalakaros-pilis útvonalon mentünk, pálya nélkül, szabályokat többnyire betartva
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9439 Dátum: 2009.01.02 péntek, 15:06:25 »

de fogy az üzemanyag, szal mégis eszik Cheesy

a 6l tényleg túlzás szerintem, én a 8 körülit tartom reálisnak, amit pilis-zalakaros-pilis útvonalon mentünk, pálya nélkül, szabályokat többnyire betartva
Jah, pályára az elfogadható. Aki meg pályán 95-el végiggurul, ....  eplus2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9440 Dátum: 2009.01.02 péntek, 15:09:05 »

Olyan fogyikat írtok ti itt le... Igazság szerint semmi infó nincs abba, hogy állandó 95-nél mennyit eszik. Vagy te már mentél egy teljes tankot így? Naugye. Vegyesbe mennyi az annyi? Lesz az 10 is ugye?

Amúgy nekem üresbe forog 850-et, és kilóméterenként semmit nem eszik, mert áll  eplus2

Azért 10 nem lesz. Ahhoz már igencsak kell nyomni. Vagy, város. Nemem ott annyit evett.
Oúton, pályán 7-8-9, tempótól függően.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9441 Dátum: 2009.01.02 péntek, 15:12:45 »

Olyan fogyikat írtok ti itt le... Igazság szerint semmi infó nincs abba, hogy állandó 95-nél mennyit eszik. Vagy te már mentél egy teljes tankot így? Naugye. Vegyesbe mennyi az annyi? Lesz az 10 is ugye?

Amúgy nekem üresbe forog 850-et, és kilóméterenként semmit nem eszik, mert áll  eplus2

Igen, ha a városokat amiken áthajtottam nem számolom bele, 90%-ba így autózok. Smiley
10 soha nem volt, max. ha kitoltam a szemét! Vegyes átlagom most télen 8,1.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9442 Dátum: 2009.01.02 péntek, 16:02:01 »

835 km-en mentem most a nyáron 5,4 literes átlagfogyit - Olasz tengerpartra, 110-120 tempomattal szinte végig pályán éjszaka, klímázva 4 személlyel és csomagjaikkal megpakolva.
93 as 1.8 as a gép minden alkatrész gyári! vagy jobb  eplus2
Együtt mentem egy fiat bravo ilyesmi 1.4 tjettel az 6.5et fogyasztott hasonló 3 felnőtt 1 kisgyerek ült benne.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9443 Dátum: 2009.01.02 péntek, 16:58:17 »

Nem offoltuk szét a topicot (beleértve engem is) ?  wow1  szomoru1 vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9444 Dátum: 2009.01.02 péntek, 17:03:58 »

Nem offoltuk szét a topicot (beleértve engem is) ?  wow1  szomoru1 vigyor3
De  vigyor3 eplus2 integet2
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #9445 Dátum: 2009.01.02 péntek, 17:15:08 »

835 km-en mentem most a nyáron 5,4 literes átlagfogyit - Olasz tengerpartra, 110-120 tempomattal szinte végig pályán éjszaka, klímázva 4 személlyel és csomagjaikkal megpakolva.
93 as 1.8 as a gép minden alkatrész gyári! vagy jobb  eplus2
Együtt mentem egy fiat bravo ilyesmi 1.4 tjettel az 6.5et fogyasztott hasonló 3 felnőtt 1 kisgyerek ült benne.
Sziasztok . Eloszor is BUEK mindenkinek:)
Vegigolvasva az utolso 2-3 oldal hozzaszolasait....foleg ami a fogyasztasra vonatkozik....haaat 5.4 l...az nem semmi...ha arra gondolok hogy az enyem varosban nagyon nyugisan is 12 korul jar kint pedig szinten nagyon nyugisan 8.5...Smiley))...Varom mar a tavaszt hoogy nekialljak egy alapos motor pucolasnak:)
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9446 Dátum: 2009.01.02 péntek, 17:23:57 »

Öreg vasak már sajnos, nem szabad meghajtani könnyen elszállhat valami és ott a baj. Biztonságos 140 ig, fölötte autózni már felelőtlenség.

Én kétszer mentem vele 150 felett (de akkor sokat - természetesen nem itthon vigyor3 ). Mostanában amikor pályázom és elég sokat megyek akkor tempomat 135-re és nyugisan gurulok a pályán. E sebesség pillanatában (egyedül max ketten nem sok csomaggal) mutatja a pillanatnyi fogyasztást ami 6-7 liter. Városban maximum ~70ig +- 40 % nyes nyomom neki és ott átlagban 7-8 liter között mozog a fogyasztás a computer szerint. Természetesen 22, 54 literes pillanatnyi fogyi is előkerül de ezek a magas tényleg csak rövid ideig.     
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9447 Dátum: 2009.01.02 péntek, 20:13:55 »

835 km-en mentem most a nyáron 5,4 literes átlagfogyit - Olasz tengerpartra, 110-120 tempomattal szinte végig pályán éjszaka, klímázva 4 személlyel és csomagjaikkal megpakolva.
93 as 1.8 as a gép minden alkatrész gyári! vagy jobb  eplus2
Együtt mentem egy fiat bravo ilyesmi 1.4 tjettel az 6.5et fogyasztott hasonló 3 felnőtt 1 kisgyerek ült benne.

Én csak 321km-t mentem, fele üresen fele 5 felnőtt, és vissza full csomaggal 5,9. Persze ez tankoláskori eredmény. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9448 Dátum: 2009.01.02 péntek, 20:19:38 »

Én is rakok ide egy képet:
http://users.atw.hu/eckjoe/linkek/DSCF0001.jpg
2005-ben épp a Ford évadnyitójára igyekeztem az M1 rövid bevezetőjén, de sajna lassítani kellett, így nem tudtam többet produkálni nyes Akkor is bizonyítéknak készült. eplus2

Az még hozzá tartozik, hogy 40km/h-ként nőtt egy 1000-st a fordulat. Wink
Ja, és igen a termosztátom xar volt... szomoru1
Előkerestem én is a régi képet....
http://kepfeltoltes.hu/090102/DSC09238_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Legközelebb próbálok összehozni egyet a mostanival is-ha sikerül eddig feltornázni-összehasonlításnak,esetleg gps-sel.Majd próbálok nem kinyiffani...
Joe!Lehet nekem is rossz volt a termosztát?Nagyon egyformák az állások...Kép készültének ideje:2006.01.26.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.02 péntek, 20:24:05 írta misi107 » Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9449 Dátum: 2009.01.02 péntek, 21:12:37 »

Előkerestem én is a régi képet....
http://kepfeltoltes.hu/090102/DSC09238_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Legközelebb próbálok összehozni egyet a mostanival is-ha sikerül eddig feltornázni-összehasonlításnak,esetleg gps-sel.Majd próbálok nem kinyiffani...
Joe!Lehet nekem is rossz volt a termosztát?Nagyon egyformák az állások...Kép készültének ideje:2006.01.26.

Nem is tudom melyik déli szomszédunkba kaptak most el a rendőrök két fiatalt mert feltették ez internetre a gyorshajtásról készült videójukat. Szóval csak óvatosan nyes wave !
Naplózva
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.