Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:52:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253913 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2005.03.15 kedd, 12:05:00 »

Más tészta. Gyorsításkor, a kilóméterórát szemlélve érdekes dolgot tapasztaltam. Lassabb gyorításkor a mutató rendben araszol felfele. De egy 0-ról padlógázas gyorsításnál, 20-on megtorpan, majd hirtelen felugrik 50-re, 80-ig megy, majd hirtelen 100-ra. Lehet nem bírja az iramot követni? Smiley)) Jól gyorsul a gép, nade ennyire? :)Általábban váltásoknál éri utol magát. Mit lehetne megvizsgálni ezügyben?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2005.03.15 kedd, 13:35:00 »

Üdv!
 
A futóművem az utóbbi időben, halkan kopog hátul. Megnézték szervízben, elvileg semmi nem szorul cserére szerintük. Van ötlet mi lehet a hiba? Nem nagyon van képem a hátsó futómű felépítéséről, de a rugók, lengéscsillapítók rendben vannak.Stabilizátorok nemrég lettek cserélve...
 
Bye
Van két gumi, ami tartja a stabilizátort, azaz ezekben fekszik. Nálam az kopogott...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2005.03.15 kedd, 13:36:00 »

Üdv!
 
A futóművem az utóbbi időben, halkan kopog hátul. Megnézték szervízben, elvileg semmi nem szorul cserére szerintük. Van ötlet mi lehet a hiba? Nem nagyon van képem a hátsó futómű felépítéséről, de a rugók, lengéscsillapítók rendben vannak.Stabilizátorok nemrég lettek cserélve...
 
Bye
Elektromos, vagy bovdenes? Ha bovdenes, esetleg akadhat. Ha elektromos, akkor vár meg ND-t, mert ő ért hozzá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2005.03.15 kedd, 17:48:00 »

Üdv!
 
A futóművem az utóbbi időben, halkan kopog hátul. Megnézték szervízben, elvileg semmi nem szorul cserére szerintük. Van ötlet mi lehet a hiba? Nem nagyon van képem a hátsó futómű felépítéséről, de a rugók, lengéscsillapítók rendben vannak.Stabilizátorok nemrég lettek cserélve...
 
Bye
stabilizátorszilentek, stabilizátorbekötők, lengőkarszilentek... esetleg elfelejtett albán menekültek a csomagtartóból:)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2005.03.16 szerda, 09:57:00 »

ON! :-)
Bedobtam egy új termosztátot, mert a régi QH típusú elfelejtett zárni, és bekerült a helyére egy 92 fokos motorcraft.
+ levettem a gyertya hézagokat 1.1-re, minek következtében megdöbbentő javulást tapasztaltam!
Kicsit simábban jár, és padlógázas gyorsításkor halkabbnak tűnik.
Teszteltem Bp-Békéscsaba útvonalon, és az átlagfogyim 7.7L/100km!!!
Békéscsba-Bp. országúton taposgatva, pályán 150-190 között.8.7L.
(2 literes megpakolt kombi)
Én a Champinon-t állítottam 1,3-ra, és megdőbbentő volt az élmény... Majd beleraktam a Motocraftot, és még jobban megdöbbentem!:-))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2005.03.16 szerda, 12:02:00 »

Mi és hogyan függ a gyertya hézagtól?
Na, mi a hézag ;-) Hát, úgytom régebben azt javallták pölö télre, hogy csökkencsük a hézagot, így nem történhet gy.kimaradás, vagyis tökéletesebb a szikra ... nyárra vissza kellett állítani ... szerintem öregecskedő ;-) gyertyák és kábelek esetén érhető el nagyobb gyújtási hatékonyság, ha kisebb a hézag ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2005.03.16 szerda, 12:36:00 »

Én a Champinon-t állítottam 1,3-ra, és megdőbbentő volt az élmény... Majd beleraktam a Motocraftot, és még jobban megdöbbentem!:-))))))
szinkronizálom:
 
...döbb. ...döbb.
Smiley))
 
vikiviki, a gyagya:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2005.03.16 szerda, 15:02:00 »

Hi !
 
Ezt az 1.1-es hezag allitast erdemes meg ejteni gyari Motorcraft gyertyaknal is ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2005.03.16 szerda, 15:04:00 »

a hétvégén megvolt a MAF-tisztítás, érdekes, utána rosszabb lett a kocsi, aztán meleg motornál megcsináltam a számítógép resetet, jó lett
mindig, akkumulátorcserénél, hideg, sőt jéghideg motornál "programozza" be magát a motor, emiatt nagy a fogyi, minden rossz...de miért titkos ez a programozás?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2005.03.16 szerda, 15:52:00 »

a hétvégén megvolt a MAF-tisztítás, érdekes, utána rosszabb lett a kocsi, aztán meleg motornál megcsináltam a számítógép resetet, jó lett
mindig, akkumulátorcserénél, hideg, sőt jéghideg motornál "programozza" be magát a motor, emiatt nagy a fogyi, minden rossz...de miért titkos ez a programozás?
Minden újra kell tanulnia a komputernek, ha vmit újítasz tisztítasz, és ami vele kapcsolatban változik. Olyan nyolc km után érzel csak változás a MAF tisztítása után...
A programozás nem titkos, csak a magyarországi szervíekben nem ismert!:-(
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 00:54:00 »

Vegyé Mutyokit!
Mutyoki FOREVER ! :DD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 19:59:00 »

Tudna valaki írni erről a programozásról írni bővebben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 20:51:00 »

Segítség !!!!!!!!
 
Hétfőn lemostam az autómat( '93-as 1,8 benzines Mondeo) majd beálltam a garázsba.
Tegnap reggel nagyon nehehezen indut kb. 10-15 perc indítózgatás után.
Szervizbe vittem zöldkártya + vizsga, semmi gond. Délután a szervizből simán hazamentünk, semmi gond.
 
De, ma munkába jövet miután bemelegedett, gyorsításkor nekiállt rángatni a motor.
Alapjárat rendben, semmi gond, fokozatos óvatos gáz , rendben.
 
Hirtelen, gyorsabb gázpedál lenyomás ----> rángat, mintha kihagyna egy henger?
Gyújtás? injektor?  
 
Mi lehet a rossz?
Levegőszűrő cserélve.
 
Hazafelé jövet jobban megfigyeltem a hibajelenséget:
 
 
 
--- alapjárat ok simán jár
 
 
 
--- elindulás (gázadás terhelve) rángat, mintha utángyújtásos lenne
 
 
 
               elment a kopogásérzékelő? /ez vezérelné az előgyújtást, tudtommal/
 
 
 
 
 
---sebességtartás ok nem rángat  
 
 
 
Akkor tapasztaltam hasonlót, amikor akkumulátor ki-, majd beszerelés után (minden beállítást elfelejt a motorvezérlés) beindítottam az autót csak akkor a jelenség megszűnt, mert beállt a vezérlés.
 
Minden infót és tanácsot köszönettel várok.
 
      xandros
 
/bocs, de egy kicsit hosszúra sikerült/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 20:54:00 »

Segítség !!!!!!!!
 
Hétfőn lemostam az autómat( '93-as 1,8 benzines Mondeo) majd beálltam a garázsba.
Tegnap reggel nagyon nehehezen indut kb. 10-15 perc indítózgatás után.
Szervizbe vittem zöldkártya + vizsga, semmi gond. Délután a szervizből simán hazamentünk, semmi gond.
 
De, ma munkába jövet miután bemelegedett, gyorsításkor nekiállt rángatni a motor.
Alapjárat rendben, semmi gond, fokozatos óvatos gáz , rendben.
 
Hirtelen, gyorsabb gázpedál lenyomás ----> rángat, mintha kihagyna egy henger?
Gyújtás? injektor?  
 
Mi lehet a rossz?
Levegőszűrő cserélve.
 
Hazafelé jövet jobban megfigyeltem a hibajelenséget:
 
 
 
--- alapjárat ok simán jár
 
 
 
--- elindulás (gázadás terhelve) rángat, mintha utángyújtásos lenne
 
 
 
               elment a kopogásérzékelő? /ez vezérelné az előgyújtást, tudtommal/
 
 
 
 
 
---sebességtartás ok nem rángat  
 
 
 
Akkor tapasztaltam hasonlót, amikor akkumulátor ki-, majd beszerelés után (minden beállítást elfelejt a motorvezérlés) beindítottam az autót csak akkor a jelenség megszűnt, mert beállt a vezérlés.
 
Minden infót és tanácsot köszönettel várok.
 
      xandros
 
/bocs, de egy kicsit hosszúra sikerült/
Szia xandros,
 
egy MAF tisztítást ejts meg, csodákra képes.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:02:00 »

Szia xandros,
 
egy MAF tisztítást ejts meg, csodákra képes.
Szia Csocso,
 
Megcsinálom, de nem lehet, hogy az én esetemben, mivel a hiba hirtelen jelentkezett, gyújtás ill. ennek vezérlésével van a baj.
Ráadásul még a kisördög itt motoszkál a búrámban, hogy nem a szervizben piszkáltak-e meg valamit benne? ... tudod a kisördög ...
 
xandros
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:04:00 »

Segítség !!!!!!!!
 
Hétfőn lemostam az autómat( '93-as 1,8 benzines Mondeo) majd beálltam a garázsba.
Tegnap reggel nagyon nehehezen indut kb. 10-15 perc indítózgatás után.
Szervizbe vittem zöldkártya + vizsga, semmi gond. Délután a szervizből simán hazamentünk, semmi gond.
 
De, ma munkába jövet miután bemelegedett, gyorsításkor nekiállt rángatni a motor.
Alapjárat rendben, semmi gond, fokozatos óvatos gáz , rendben.
 
Hirtelen, gyorsabb gázpedál lenyomás ----> rángat, mintha kihagyna egy henger?
Gyújtás? injektor?  
 
Mi lehet a rossz?
Levegőszűrő cserélve.
 
Hazafelé jövet jobban megfigyeltem a hibajelenséget:
 
 
 
--- alapjárat ok simán jár
 
 
 
--- elindulás (gázadás terhelve) rángat, mintha utángyújtásos lenne
 
 
 
               elment a kopogásérzékelő? /ez vezérelné az előgyújtást, tudtommal/
 
 
 
 
 
---sebességtartás ok nem rángat  
 
 
 
Akkor tapasztaltam hasonlót, amikor akkumulátor ki-, majd beszerelés után (minden beállítást elfelejt a motorvezérlés) beindítottam az autót csak akkor a jelenség megszűnt, mert beállt a vezérlés.
 
Minden infót és tanácsot köszönettel várok.
 
      xandros
 
/bocs, de egy kicsit hosszúra sikerült/
Motorteret is mosogattad?
Nekem egyszer a gyertyapipáknál ment be egy kis víz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:17:00 »

Nekem is pont most volt egy hasonló dolog, a gyertyapipa volt a ludas.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:18:00 »

Motorteret is mosogattad?
Nekem egyszer a gyertyapipáknál ment be egy kis víz...
Azt nem !!!!
Csak szigorúan kívülről a kasztnit.
/kicsit koszos volt már/
Ha a motort is mostam volna, akkor nem írtam volna ilyen fórumba, hanem a .... fórumba.
.... helyére pl.: hogyan szívassuk meg magunkat fórum :-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:28:00 »

Nekem is pont most volt egy hasonló dolog, a gyertyapipa volt a ludas.
Szia Ernő!
 
Ki lehetett mérni ohm-mérővel,
vagy csak a csere után derült ki?
 
xandros
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:35:00 »

Szia Ernő!
 
Ki lehetett mérni ohm-mérővel,
vagy csak a csere után derült ki?
 
xandros
30K nál nem lehet magasabb az ellenállása...
 
de szerintem csere ahogy írtam neked a másik fórumba is.....
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:36:00 »

Passz,ismerős csinálta,nem kérdezősködtem:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 21:44:00 »

Egykérdés: a minap egy furcsa dolog történt(legalábbis nekem furcsa, mert ilyen még nem fordult elő velem). Egy bazi meredek emelkedőn akartam feltolatni. Nem ment, azt hittem a sárban elpörög a kerék, pörgettem egy kicsit a motort (1-2 mp-ig).De nem azért nem ment,hanem azonnal feleszméltem, hogy csúszik a kuplung (???lehet???), azért nem megy.Lett utána büdi is, gondoltam de ügyes vagyok, leégettem a tárcsát. Majd próbálgattam menet közben, semmi érezhető bibi nincs. A minap megint csúsztattam hátramenetben és megint jött a szag. Majd elmúlt. Érdekes módon mindkét esetben elkezdett világítani az olajszint figyelmeztető lámpa (a sárga, NEM a piros!!!)Vajon mi lehet ez? Aggódjak?
 
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 22:07:00 »

30K nál nem lehet magasabb az ellenállása...
 
de szerintem csere ahogy írtam neked a másik fórumba is.....
 
üdv
Kösz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 22:15:00 »

Mutyoki FOREVER ! :DD
(tudok ajánlani egy nagyon jó orvost... diszkrét is..)
Smiley)))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2005.03.17 csütörtök, 22:46:00 »

Egykérdés: a minap egy furcsa dolog történt(legalábbis nekem furcsa, mert ilyen még nem fordult elő velem). Egy bazi meredek emelkedőn akartam feltolatni. Nem ment, azt hittem a sárban elpörög a kerék, pörgettem egy kicsit a motort (1-2 mp-ig).De nem azért nem ment,hanem azonnal feleszméltem, hogy csúszik a kuplung (???lehet???), azért nem megy.Lett utána büdi is, gondoltam de ügyes vagyok, leégettem a tárcsát. Majd próbálgattam menet közben, semmi érezhető bibi nincs. A minap megint csúsztattam hátramenetben és megint jött a szag. Majd elmúlt. Érdekes módon mindkét esetben elkezdett világítani az olajszint figyelmeztető lámpa (a sárga, NEM a piros!!!)Vajon mi lehet ez? Aggódjak?
 
Köszi
A helyzet az az, ha nagy gázzal, pörgetve akarsz menni emelkedőn, vagy pl vontatni akarsz vkit, hát simán lehet szagot érezni, még új kuplunggal is. A másik meg, hogy a kuplungod fokozatosan kopik, azaz a kezd már rossz lenni, meg a teljesen rossz között akár 10e km is lehet. Kicsit brutál, de az én régimnél úgy mutatta meg a szerelő, hogy kézifék be, nagyobb gáz, 3., majd lassan kiengedte a kuplungot, a motor meg forgott. Itt még nem csúszott menet közben a kuplung, simán lehetett közlekedni, De azért cseréltük... Szóval valszeg nálad is csere lesz, vagy kerüld az emelkedőket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2005.03.18 péntek, 09:23:00 »

(tudok ajánlani egy nagyon jó orvost... diszkrét is..)
Smiley)))
És mit szólsz az új Swifthez
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2005.03.18 péntek, 09:41:00 »

És mit szólsz az új Swifthez
Már éppen ideje volt, hogy lecseréljék azt az 1985-ös konstukciót !
Még nyolcadikba jártam amikor a régebbi "sfivt" kasztnival kidobták a japcsik.
Azóta, ezen nagyhatalmas magyar autógyártás remekét csak plasztikázták, időről időre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2005.03.18 péntek, 09:44:00 »

Már éppen ideje volt, hogy lecseréljék azt az 1985-ös konstukciót !
Még nyolcadikba jártam amikor a régebbi "sfivt" kasztnival kidobták a japcsik.
Azóta, ezen nagyhatalmas magyar autógyártás remekét csak plasztikázták, időről időre.
Ez ugyanolyan lenne, mintha még ma is az MK I lenne az alap csak mindíg változtatnának rajta egy kicsit.
A Fordnál 1 ráncfelvarrás után komplett csere!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2005.03.18 péntek, 10:28:00 »

És mit szólsz az új Swifthez
hm... nem látszik, amit írtam?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2005.03.18 péntek, 10:29:00 »

hm... nem látszik, amit írtam?
nem látszik... na szép...
Azt írtam, hogy nem rossz, a régihez képest ég és föld, de azért nem egy Mondeo:) Bővebb infót majd ha kipróbáltam:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2005.03.18 péntek, 10:34:00 »

Ez ugyanolyan lenne, mintha még ma is az MK I lenne az alap csak mindíg változtatnának rajta egy kicsit.
A Fordnál 1 ráncfelvarrás után komplett csere!
Az alap ma is az 8-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2005.03.18 péntek, 11:49:00 »

Ahh, előremenetben semmi gáz váltásnál, 6-7cm felengedéstől fog a kuplung, szóval remélem még bírja egy darabig. Mondjuk tényleg bazi meredek emelkedő volt, csodálkoztam volna, ha hátramenetben felhúzza Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2005.03.18 péntek, 12:58:00 »

Ahh, előremenetben semmi gáz váltásnál, 6-7cm felengedéstől fog a kuplung, szóval remélem még bírja egy darabig. Mondjuk tényleg bazi meredek emelkedő volt, csodálkoztam volna, ha hátramenetben felhúzza Smiley)
Kunmadarason nem tudjuk tesztelni ;-) de azércsak fel kell húznia 8-/ majd eccer kipróbálom (96, 1.8 zetec kombájn) ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2005.03.18 péntek, 14:05:00 »

Ahh, előremenetben semmi gáz váltásnál, 6-7cm felengedéstől fog a kuplung, szóval remélem még bírja egy darabig. Mondjuk tényleg bazi meredek emelkedő volt, csodálkoztam volna, ha hátramenetben felhúzza Smiley)
pedig a fronthajtásos kocsival tolatva lehet nagyon meredeken menni, merthogy szinte az összes súly a lenti tengelyre esik, az már más kérdés, hogy egy nagyon meredek emelkedőn tolatva...
az enyém négykerekes mondi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2005.03.18 péntek, 14:17:00 »

pedig a fronthajtásos kocsival tolatva lehet nagyon meredeken menni, merthogy szinte az összes súly a lenti tengelyre esik, az már más kérdés, hogy egy nagyon meredek emelkedőn tolatva...
az enyém négykerekes mondi!
Az enyém is négykerekes !
Csak a négyből az első kettő a meghajtott!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2005.03.18 péntek, 14:18:00 »

pedig a fronthajtásos kocsival tolatva lehet nagyon meredeken menni, merthogy szinte az összes súly a lenti tengelyre esik, az már más kérdés, hogy egy nagyon meredek emelkedőn tolatva...
az enyém négykerekes mondi!
Azt tudod, hogy kanyarban melyik keréknek van a legkissebb a fordulata ?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2005.03.18 péntek, 14:24:00 »

Azt tudod, hogy kanyarban melyik keréknek van a legkissebb a fordulata ?
A pótnak...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2005.03.18 péntek, 14:46:00 »

A pótnak...
Yesss !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2005.03.18 péntek, 15:15:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2005.03.18 péntek, 22:11:00 »

Ha valaki próbálkozni akar, Óbudán az Erdőalja út legvégén van az emelkedő, valami fatelep vagymi van az aljában:)Legyen 1x ott egy tali és kedvére próbálkozhat mindenki Smiley)  
Egyébként lehet, hogy hiába kerül az öszes súly az első tengelyre, ha a motor kb. 50%-os emelkedőn álló autónál, gödörben lévő kerekeken próbál nyomatékot átvinni. Szerintem...
Kanyarban, ha fordulókört nézünk, szerintem a belső íven lévő hátsó fut a legkevesebbet.
Kunmadarasra szívesen lenéznék de a vizsgaidőszak bekavar, szóval nem tudom mi lesz még addig...
Bye
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2005.03.19 szombat, 08:38:00 »

Hi !
 
Nuh, megneztem a gyartya hezagot. 1mm ! Ez igy jo ? nem allitottam rajta semmit, ez igy volt gyarilag Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2005.03.19 szombat, 08:59:00 »

Szerintem viszont © Joe-nak van igaza !
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2005.03.19 szombat, 08:59:00 »

Ha valaki próbálkozni akar, Óbudán az Erdőalja út legvégén van az emelkedő, valami fatelep vagymi van az aljában:)Legyen 1x ott egy tali és kedvére próbálkozhat mindenki Smiley)  
Egyébként lehet, hogy hiába kerül az öszes súly az első tengelyre, ha a motor kb. 50%-os emelkedőn álló autónál, gödörben lévő kerekeken próbál nyomatékot átvinni. Szerintem...
Kanyarban, ha fordulókört nézünk, szerintem a belső íven lévő hátsó fut a legkevesebbet.
Kunmadarasra szívesen lenéznék de a vizsgaidőszak bekavar, szóval nem tudom mi lesz még addig...
Bye
Szerintem viszont © Joe-nak van igaza !
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2005.03.19 szombat, 08:59:00 »

Hi !
 
Nuh, megneztem a gyartya hezagot. 1mm ! Ez igy jo ? nem allitottam rajta semmit, ez igy volt gyarilag Cool
 
bye
zacci
Sztem még ne nyúlj hozzá, majd ha már a végéhez közeledik az élete...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2005.03.19 szombat, 10:28:00 »

30K nál nem lehet magasabb az ellenállása...
 
de szerintem csere ahogy írtam neked a másik fórumba is.....
 
üdv
Kicseréltem a gyertyakábeleket.
Most jöttem vissza a próbaútról.Igaz, ez most csak pár km volt, de holnap lesz hosszab utam is.
 
100% gyertyakábel volt.
 
KÖSZÖNÖM a segítséget !
 
 
 
 
 
                  xandros
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2005.03.19 szombat, 21:44:00 »

Hi !
 
Nuh, megneztem a gyartya hezagot. 1mm ! Ez igy jo ? nem allitottam rajta semmit, ez igy volt gyarilag Cool
 
bye
zacci
Elvileg 1.3 mm-nek kell lenni a hézagnak minden gyertyával, de én is 1.1-el járok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2005.03.22 kedd, 16:02:00 »

Volt téma az utólagos tárcsafék hátra...  
 
Kérdés:
érdemes ABS nélkülibe is tenni hátra tárcsát?
Most kéne a fékemmel kezdeni valamit...
Szerintetek? Állítólag így nem.
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2005.03.22 kedd, 16:03:00 »

Volt téma az utólagos tárcsafék hátra...  
 
Kérdés:
érdemes ABS nélkülibe is tenni hátra tárcsát?
Most kéne a fékemmel kezdeni valamit...
Szerintetek? Állítólag így nem.
Bye
Cit
Jaigen, állítólag, hamar leblokkolnak a hátsók.
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2005.03.22 kedd, 16:16:00 »

Jaigen, állítólag, hamar leblokkolnak a hátsók.
Bye
Cit
nem igaz!!!
 
mitől?
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2005.03.22 kedd, 16:40:00 »

nem igaz!!!
 
mitől?
 
üdv
Nemtom és ez a gáz!
A szerelő mindenképp a dobot erőlteti, mert szerinte nem éri meg hátra a tárcsa ésnem is lesz jó...
Kombány, ABS nélüli.  
Valami ilyesmit magyaráz:
- a hátsó fék, csak az egyenesben tartáshoz kell
- ha nincs ABS, akkor a tárcsa (az átszerelt hátsó) hamar blokkol
(ez mondjuk sztem csak beállítás kérdése)
Leállítattam az embert, de rágódok, akkor mi legyen.
A 6mm-es pofából csak 1.5 van, így eléggé égető lenne a dolog.
Szal, egyéb ötletek?
(sztem elég gyenge a fékem és ettől várom a rendes fékhatást)
Bye
Cit
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.