Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:16:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5255326 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 13:12:00 »

Hi !
 
Greg,
haat, nemtom, szerintem eletveszelsyes lenne, ha csak a vezermutengejeket hajtana. Mert ha mondjuk elszakad az eksij, akkor nincs fek, nincs pumpedli, nincs tovabb elet.
 
Mit jelent az, hogy atengedi a vizet ? Es ezt hogylehet leellenorizni ? Nalam nem kotyog.
 
bye
zacci
A vzpumpát is az ékszíj hajtja (benzines):
http://images.google.co.hu/imgres?imgurl=http://www.zetecinside.com/xr2/pictures/serpentine_drive.jpg&imgrefurl=http://www.zetecinside.com/xr2/stepbystep.htm&h=168&w=221&sz=6&tbnid=eBvWsL1Y_AAJ:&tbnh=77&tbnw=101&start=1&prev=/images%3Fq%3DMondeo%2Bserpentine%26hl%3Dhu%26lr%3D
 
Ha leszakad a szíj: Nincs szervó, nincs töltés, (nincs klíma), és nincs hűtővízkeringtetés. Fék az van, mert az vákuumrásegítéses, és semmi köze a szíjhoz. (De hozzáteszem, hogy benzinesről beszélek)
 
átengedi a vizet: amikor leveszed a vezérműszíjat, akkor láthatod, hogy a vízpumpa tengelyénél van-e vízfolyás, vagy korábbi folyásra utaló lerakódás (mint a vízkő a csapon, csak itt nem vízkövet látsz.) Amikor eldurvul, akkor már a kiegyenlítő tartályon is látni fogod, hogy fogy belőle a hűtőfolyadék.
Kotyogás: Megmozgatod a vízpumpa tengelyét (legalábbis megpróbálod), és ha csapágyas, akkor azt érezni fogod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 13:15:00 »

Így rövidebb a link Smiley)) :
http://www.zetecinside.com/xr2/stepbystep.htm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 14:15:00 »

2.0-s zetec motort egy fiestába? nem szívesen állnék le vele gyorsulni a zöldlámpánál, még kevésbé szívesen állnék az útjába (a fékek...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 14:22:00 »

Szép autó!
 
Az ülésekre piszok irigy tudnék lenni!!
nekem is ilyen üléseim vannak, csak azok sötétek és plüss kárpitozottak.
de ha kell vki-nek láttam egy bontott kombit ilyen ülésekkel Albertirsán, utánanézek, hogyha kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 14:27:00 »

más. szerintetek mitől van az, hogy a kormányszervó visnyog, amikor állóhelyben kicsit tekergetem? ha pedig teljesen kattig kitekerem akkor folyamatosan visít... (persze az alapjárat is lejjebb esik)
 
a másik, hogy a klíma ledje kikapcsolt állapotban villog/vibrál. ha 0-án van akkor is...
jah és folyton be-beindul a hűtőventi...
 
(ötleteim, tippjeim vannak, de először csak Ti hozzátok fordulok, nem a fakezűekhez:))
Köszi !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 14:28:00 »

jah igen amit kihagytam TD (95)...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:23:00 »

Ha a szíj nem hajt, nem megy a vízpumpa sem, azaz besülhet a motor, de tényleg könnyedén cserélhető házilag is
de azt észreveszi az ember a vízhőfokmérőn, nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:23:00 »

más. szerintetek mitől van az, hogy a kormányszervó visnyog, amikor állóhelyben kicsit tekergetem? ha pedig teljesen kattig kitekerem akkor folyamatosan visít... (persze az alapjárat is lejjebb esik)
 
a másik, hogy a klíma ledje kikapcsolt állapotban villog/vibrál. ha 0-án van akkor is...
jah és folyton be-beindul a hűtőventi...
 
(ötleteim, tippjeim vannak, de először csak Ti hozzátok fordulok, nem a fakezűekhez:))
Köszi !
ajjjajjj... Én nem közlekednék így vele... Valami kontakthiba lehet szerintem valahol... Vigyázz, nehogy magadragyújtsd az autód, és szerintem egy hűtőventillátor sem egy olcsó mulatsá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:25:00 »

más. szerintetek mitől van az, hogy a kormányszervó visnyog, amikor állóhelyben kicsit tekergetem? ha pedig teljesen kattig kitekerem akkor folyamatosan visít... (persze az alapjárat is lejjebb esik)
 
a másik, hogy a klíma ledje kikapcsolt állapotban villog/vibrál. ha 0-án van akkor is...
jah és folyton be-beindul a hűtőventi...
 
(ötleteim, tippjeim vannak, de először csak Ti hozzátok fordulok, nem a fakezűekhez:))
Köszi !
Ha az enyém lenne, akkor első körben lecserélném a szervóolajat...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:30:00 »

más. szerintetek mitől van az, hogy a kormányszervó visnyog, amikor állóhelyben kicsit tekergetem? ha pedig teljesen kattig kitekerem akkor folyamatosan visít... (persze az alapjárat is lejjebb esik)
 
a másik, hogy a klíma ledje kikapcsolt állapotban villog/vibrál. ha 0-án van akkor is...
jah és folyton be-beindul a hűtőventi...
 
(ötleteim, tippjeim vannak, de először csak Ti hozzátok fordulok, nem a fakezűekhez:))
Köszi !
Egy jótanács: szervós kormányt nem tekerünk koppig! Smiley))
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:30:00 »

de azt észreveszi az ember a vízhőfokmérőn, nem?
Talán igen... De ha a szíj elszakad, akkor már a töltéslámpa is világít és szervó sincs. A szervót veszed észre legelőször. Nem hiszem, hogy amikor autózol, akkor félpercenként megnézed a vízhőfokot is. Főleg ha van egy beszélgetős utitársad és 140-160-al suhansz egy autópályán. (De lehet, hogy én tévedek, és Te nézed?!?) A lényeg, hogy a szervóról azonnal észreveszed.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:33:00 »

Egy jótanács: szervós kormányt nem tekerünk koppig! Smiley))
Üdv,
Moire
végre valaki!!:))) Ezt mondom Lukitnak x hónapja, és mindig azt válaszolja, hogy ő ilyet még sose hallott...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:35:00 »

Talán igen... De ha a szíj elszakad, akkor már a töltéslámpa is világít és szervó sincs. A szervót veszed észre legelőször. Nem hiszem, hogy amikor autózol, akkor félpercenként megnézed a vízhőfokot is. Főleg ha van egy beszélgetős utitársad és 140-160-al suhansz egy autópályán. (De lehet, hogy én tévedek, és Te nézed?!?) A lényeg, hogy a szervóról azonnal észreveszed.
na ja, de 140-160 között meg már nincs szervó:) Amúgy mikor az Escorton elment a ventillátor-bizti, és kb 3 perc alatt felment majdnem pirosig, akkor is elsőre észrevettem... Én leginkább a fordulatszámmérőt szoktam nézni, azok meg ott vannak egymástól egy köpésre... Vagyis helyesbítek: leginkább az utat szoktam nézni, és csak utána ezeket:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:43:00 »

na ja, de 140-160 között meg már nincs szervó:) Amúgy mikor az Escorton elment a ventillátor-bizti, és kb 3 perc alatt felment majdnem pirosig, akkor is elsőre észrevettem... Én leginkább a fordulatszámmérőt szoktam nézni, azok meg ott vannak egymástól egy köpésre... Vagyis helyesbítek: leginkább az utat szoktam nézni, és csak utána ezeket:)
Van ott szervó! Próbáld ki Smiley)) Nem kívánom, hogy szervós autóban téged vontassanak Smiley)  
Na igen, de akkor "csak" a ventillátorod ment haza, és a teljes hűtőfolyadékot kellett felmelegíteni a motororban. Ha megálla a vízpumpa, akkor csak a motorban lévő "álló" vizet kell felmelegíteni, amit ugye nem hűt a hűtő, és lenyegesen kevesebb, mint az összes víz. Szerintem 30mp elég lenne a motornak.
Valaki esetleg kipróbálhatná Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:44:00 »

Egy jótanács: szervós kormányt nem tekerünk koppig! Smiley))
Üdv,
Moire
vagyis nem tartjuk úgy, ha ki is tekertük Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:46:00 »

természetes, nincs koppig szervó ! csak ezt magyarázd meg ideges nőnek ! Cheesy (ha nem vagy ott)
 
a főfok mindig ok, rendszeres nézem emiatt...
a szervó olaj nem túl régi, de lehet hogy vmi fost raktak bele...
 
viszont a klíma, az engem is birizgál... poroltó van Smiley)
szal, szerintetek szerelő ?! (szszsz, de vicces)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:49:00 »

természetes, nincs koppig szervó ! csak ezt magyarázd meg ideges nőnek ! Cheesy (ha nem vagy ott)
 
a főfok mindig ok, rendszeres nézem emiatt...
a szervó olaj nem túl régi, de lehet hogy vmi fost raktak bele...
 
viszont a klíma, az engem is birizgál... poroltó van Smiley)
szal, szerintetek szerelő ?! (szszsz, de vicces)

Ha szét tudod szedni a kapcsolóig, akkor megnézném a csokiját, hogy érintkezik-e rendesen (azokat is átnézném, ami egy körre van kötve vele). Utána az összes biztit műszerrel, de ha mindent rendben találnék, akkor vinném szerelőhöz (én)...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:49:00 »

vagyis nem tartjuk úgy, ha ki is tekertük Smiley
KIPRÓBÁLOM,KIPRÓBÁLOM !
 
pl. 160-nál teljesen kitekerem, koppig a kormányt, utána már mindegy, hogy éreztem-e vagy sem...
 
egyébként üzemanyagszűrő-hiba miatt vontattak már engem is (kombi) egy Galaxy-val, azóta durva bicepszeim vannak... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 15:51:00 »

KIPRÓBÁLOM,KIPRÓBÁLOM !
 
pl. 160-nál teljesen kitekerem, koppig a kormányt, utána már mindegy, hogy éreztem-e vagy sem...
 
egyébként üzemanyagszűrő-hiba miatt vontattak már engem is (kombi) egy Galaxy-val, azóta durva bicepszeim vannak... Smiley
Smiley)) Melyik volt rosszabb... a fék vagy a kormány? Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 16:01:00 »

Smiley)) Melyik volt rosszabb... a fék vagy a kormány? Smiley)
örahaögdksfhhh....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 16:02:00 »

örahaögdksfhhh....
OK... Ha te mondod! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 21:17:00 »

Azert lenne gaz, ha a vizpumpat is a vezermuszij hajtana, mert ha beall a pumpa, akkor szevasz a vezerlesnek. Az meg nem kis piz.
 
Amugy en is ugy tudtam, hogy a vez.szij hajtja, de tenyleg nem.
 
 
Szervo: miert nincs koppig?
 
 
Szervo2: kicsit normalis, ha 1 helyben tekergetes es visit. Persze azert nem hangosan:) Amugy ezt elegge nem illik csinalni, semminek se tesz jot. Veghelyzetben meg azert vonyit, mert egy szelep kiengedi a feles nyomast, ez termesztes.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 21:19:00 »

más. szerintetek mitől van az, hogy a kormányszervó visnyog, amikor állóhelyben kicsit tekergetem? ha pedig teljesen kattig kitekerem akkor folyamatosan visít... (persze az alapjárat is lejjebb esik)
 
a másik, hogy a klíma ledje kikapcsolt állapotban villog/vibrál. ha 0-án van akkor is...
jah és folyton be-beindul a hűtőventi...
 
(ötleteim, tippjeim vannak, de először csak Ti hozzátok fordulok, nem a fakezűekhez:))
Köszi !
btw alapjaratnak nem kene lentebb esnie, ezert van a szervo nyomaskapcsolo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 22:43:00 »

Azert lenne gaz, ha a vizpumpat is a vezermuszij hajtana, mert ha beall a pumpa, akkor szevasz a vezerlesnek. Az meg nem kis piz.
 
Amugy en is ugy tudtam, hogy a vez.szij hajtja, de tenyleg nem.
 
 
Szervo: miert nincs koppig?
 
 
Szervo2: kicsit normalis, ha 1 helyben tekergetes es visit. Persze azert nem hangosan:) Amugy ezt elegge nem illik csinalni, semminek se tesz jot. Veghelyzetben meg azert vonyit, mert egy szelep kiengedi a feles nyomast, ez termesztes.
persze nem szabad állva tekergetni...
 
viszont az enyém qrva hangosan visít ! Sad
(+ néha meg-meg nyikkan)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2005.04.08 péntek, 08:01:00 »

egyszer elkövettem azt a hibát, hogy a garázs felé menve üresbe löktem a kocsit, kikapcsoltam a motort, mint a nagyok (apukám a nagypolskival), de ott volt még  a garázs előtt egy 90 fokos jobb kanyar, a kocsi 45 fokig befordult, és amikor láttam, hogy nincs szervó, azonnal a fékbe tapostam, a fék úgy látszik működik (vagy nem sokat romlik) üresben és motor nélkül is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2005.04.08 péntek, 08:10:00 »

egyszer elkövettem azt a hibát, hogy a garázs felé menve üresbe löktem a kocsit, kikapcsoltam a motort, mint a nagyok (apukám a nagypolskival), de ott volt még  a garázs előtt egy 90 fokos jobb kanyar, a kocsi 45 fokig befordult, és amikor láttam, hogy nincs szervó, azonnal a fékbe tapostam, a fék úgy látszik működik (vagy nem sokat romlik) üresben és motor nélkül is
Hali!
Egy darabig, amíg a szervodobban van vákuum. Egyenes lejtőn próbáld ki egyszer kétszer fékezel, leállított motorral. Én a napokban voltam így egy udvarból gurultam kifelé, a harmadik fékezés után olyan volt mintha betont taposnék és alig akart fogni.
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2005.04.08 péntek, 08:49:00 »

Azert lenne gaz, ha a vizpumpat is a vezermuszij hajtana, mert ha beall a pumpa, akkor szevasz a vezerlesnek. Az meg nem kis piz.
 
Amugy en is ugy tudtam, hogy a vez.szij hajtja, de tenyleg nem.
 
 
Szervo: miert nincs koppig?
 
 
Szervo2: kicsit normalis, ha 1 helyben tekergetes es visit. Persze azert nem hangosan:) Amugy ezt elegge nem illik csinalni, semminek se tesz jot. Veghelyzetben meg azert vonyit, mert egy szelep kiengedi a feles nyomast, ez termesztes.
Nem volna az veszélyes... Ha a vízpumpát a vezérműszíj hajtja (nem Mondeoról beszélek, mert annál nem), abban az esetben a vízpumpa tárcsája nem a szíj fogazott oldalán van, azaz tekerne tovább, csak visítana.
Nagy általánosságban azt lehet mondani, hogy az egy vezérműtengelyes autoknál általában a vezérműszíj, a duplavezérműtengelyeseknél pedig az ékszíj hajtja a vízpumpát, persze ezalól is van kivétel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2005.04.08 péntek, 08:50:00 »

Hali!
Egy darabig, amíg a szervodobban van vákuum. Egyenes lejtőn próbáld ki egyszer kétszer fékezel, leállított motorral. Én a napokban voltam így egy udvarból gurultam kifelé, a harmadik fékezés után olyan volt mintha betont taposnék és alig akart fogni.
Üdv Shadow.
ezt tanúsíthatom... Ha jó a vákuumrendszered, akkor az egy rövid ideig megtartja a vákuumot
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2005.04.08 péntek, 08:59:00 »

HI !
 
Elmeletileg hany km-kent kene fekmunkahengert cserelni ? Van errol valami tapasznyalat ? Illetve cserelt mar valaki elso kerekeknel fekcsovet es ha igen mi volt az elozmenye es mi valtozott a csere utan ?
Egyre inkabb balra huz a verdam fekezeskor mar-mar eletveszelyesen 8( Feleslegesen nem szeretnek sok piizt kiadni a javitasra, tehat nem szeretnem a fel autot kicserelni, hogy megszunjon eme kellemetlen jelenseg, de egyelore azt se tom mi lehet a baj. Szerelom azt mondja a fekmunkahengerek jok, konnyen jarnak, a fektarcsak szinten jok es a fekpofak sincsenek elkopva annyira, hogy ezt a jelenseget produkalja. De mivel lassan eladnam a verdat, 1. nem szeretnek "milliokat" kolteni ra, 2. igy felrehuzassal nem szeretnem eladni.
 
segitseget elorre is koszi !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2005.04.08 péntek, 09:03:00 »

1. Vasald meg a féket
2. Mikori a fékolaj benne??? (2-3 évente cserélendő, mert begázosodik)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2005.04.08 péntek, 09:06:00 »

HI !
 
Elmeletileg hany km-kent kene fekmunkahengert cserelni ? Van errol valami tapasznyalat ? Illetve cserelt mar valaki elso kerekeknel fekcsovet es ha igen mi volt az elozmenye es mi valtozott a csere utan ?
Egyre inkabb balra huz a verdam fekezeskor mar-mar eletveszelyesen 8( Feleslegesen nem szeretnek sok piizt kiadni a javitasra, tehat nem szeretnem a fel autot kicserelni, hogy megszunjon eme kellemetlen jelenseg, de egyelore azt se tom mi lehet a baj. Szerelom azt mondja a fekmunkahengerek jok, konnyen jarnak, a fektarcsak szinten jok es a fekpofak sincsenek elkopva annyira, hogy ezt a jelenseget produkalja. De mivel lassan eladnam a verdat, 1. nem szeretnek "milliokat" kolteni ra, 2. igy felrehuzassal nem szeretnem eladni.
 
segitseget elorre is koszi !
 
bye
zacci
Szia Zacci!
Normál esetbe 10 év alatt nem cserélsz fékmunkahengert. Inkább a külső hatások és a gyártási hibákból fakad a csere kényszere. Mondjuk a tömítés átszakad, vagy vizesen leállítod hosszabb időre és rozsdagyűrűt gyűjt. Persze a tárcsa és a dob közötti lényeges eltérések figyelembevételével.  
A félre húzásnál egy légtelenítést javasolnék. Ha azon a fékkörön van némi levegő, ami a fékhatás késleltetését eredményezi, akkor a másik kör hatására kidobja magát. Tehát, ha az eleje balra hűz, akkor a jobb első és bal hátsó körül nézelődnék.
Üdv ND
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2005.04.08 péntek, 09:46:00 »

Hi !
 
nemreg lett legtelenitve a fekrendszer, de a problema nem szunt meg. A fek olaj nemtom mennyi idos. De az oreg fekolaj okozhat ilyen jellegu problemat ? Nekem a szerelom azt tanacsolta, hogy fekcsovet kene cserelni ebben az esetben, de nem tudta 100% biztosra mondani, csak egy tipp volt reszerol. Tehat mar talalkozott hasonlo problemaval es olyankor a fekcso csere esetleg helyrehozhatja a dologot. Majd elmegyek fekpadra, ott kiderul, hogy mi a helyzet. Bar szerintem akkor sem leszek okosabb, mert ha mondjuk tenyleg kisebb a fekero a jobb elso kereknel, akkor az mitol lehet Huh? Szerelom szerint a fekpofak/tarcsak mind2 oldalon egyenletesne kopottak. Allitolag ilyen jelenseget okozhat egy nem megfeleloen centirozott kerek is. Ez tenyleg lehetseges ? Mondjuk az teny, hogy 110 felett elkezd razni a kormany 8( Szal centirozas mindenkeppen bejaccik, aztan megsasol eredmeny, es ha akkor sem javul a helyzet, akkor tokon szurom magam Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2005.04.08 péntek, 09:54:00 »

Servó témához egy kis hozzászólás. Minitalin néztük meg: ND-nek teljesen kitekerve meg sem nyekken, nekem a legszélső helyzetekben kicsit vinnyog. A soproni szerelőnek mutattam, azt mondta:
1. igy jó ahogy van
2. a benyásban más van dieselben azért nem vinnyog!
Hát Ő biztos jól tudja...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2005.04.08 péntek, 09:54:00 »

Azaz igazsag, hogy a jelenseget ugy kene megszuntetni, hogy az meg a jozan esz hataran belul legyen anyagilag. Mert ha mondjuk 850 korul el tudnam adni a verdat, ugy, hogy jo es nem huz felre, viszont ha a szereles/anyag koltseg pl. 100e, akkor inkabb eladom 800ert es majd az uj tulaj megcsinaltatja ha akarja. Mar igy is eleg sok piizt koltottem a gepsarkanyra, mar nem azert, mert annyira xar lenne, csak mert szeretem karban tartani a verdat es igy eladas elott mar nem szeretnek tovabbi sulyos ezreket kolteni ra. Mar epp eleg volt. Eleg sok mindent megcsinaltam/kicsereltettem rajta, meg mielott tonkre ment volna az adott alkatresz, es lassan a valodi erteke es az eladasbol szarmazo osszeg kezd tavolodni egymastol. Tul jo allpotban van a verda es ahhoz kepest relative olcson tudnam eladni. Persze ez az en nyomorom, mee kellett nekem allandoan rendben tartani, de hat ha eccer szeretem a verdam... Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2005.04.08 péntek, 09:57:00 »

Mondjuk meg mindig jobb helyzetben vagyok, mint bratyom a twingojaval Cool O mar joval tobbet koltott az autojara es kevesebb km van benne, es raadasul fapad rulez Cool Szal panaszkodasra nincs okom Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2005.04.08 péntek, 10:02:00 »

Hi !
 
nalam a szervo faxan muxik, nincs nyikorgas, vinyogas, csak egy kis sziszego hang, ami meg teljesen normalis. Meg koppanasig tekerve sincs semmi  vinnyogasra utalo hang. Csak ez a franya fek 8(
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2005.04.08 péntek, 10:19:00 »

Hi !
 
nemreg lett legtelenitve a fekrendszer, de a problema nem szunt meg. A fek olaj nemtom mennyi idos. De az oreg fekolaj okozhat ilyen jellegu problemat ? Nekem a szerelom azt tanacsolta, hogy fekcsovet kene cserelni ebben az esetben, de nem tudta 100% biztosra mondani, csak egy tipp volt reszerol. Tehat mar talalkozott hasonlo problemaval es olyankor a fekcso csere esetleg helyrehozhatja a dologot. Majd elmegyek fekpadra, ott kiderul, hogy mi a helyzet. Bar szerintem akkor sem leszek okosabb, mert ha mondjuk tenyleg kisebb a fekero a jobb elso kereknel, akkor az mitol lehet Huh? Szerelom szerint a fekpofak/tarcsak mind2 oldalon egyenletesne kopottak. Allitolag ilyen jelenseget okozhat egy nem megfeleloen centirozott kerek is. Ez tenyleg lehetseges ? Mondjuk az teny, hogy 110 felett elkezd razni a kormany 8( Szal centirozas mindenkeppen bejaccik, aztan megsasol eredmeny, es ha akkor sem javul a helyzet, akkor tokon szurom magam Cool
 
bye
zacci
lehet, hogy egy kerékbeállítás megoldaná a dolgot...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2005.04.08 péntek, 10:27:00 »

Azaz igazsag, hogy a jelenseget ugy kene megszuntetni, hogy az meg a jozan esz hataran belul legyen anyagilag. Mert ha mondjuk 850 korul el tudnam adni a verdat, ugy, hogy jo es nem huz felre, viszont ha a szereles/anyag koltseg pl. 100e, akkor inkabb eladom 800ert es majd az uj tulaj megcsinaltatja ha akarja. Mar igy is eleg sok piizt koltottem a gepsarkanyra, mar nem azert, mert annyira xar lenne, csak mert szeretem karban tartani a verdat es igy eladas elott mar nem szeretnek tovabbi sulyos ezreket kolteni ra. Mar epp eleg volt. Eleg sok mindent megcsinaltam/kicsereltettem rajta, meg mielott tonkre ment volna az adott alkatresz, es lassan a valodi erteke es az eladasbol szarmazo osszeg kezd tavolodni egymastol. Tul jo allpotban van a verda es ahhoz kepest relative olcson tudnam eladni. Persze ez az en nyomorom, mee kellett nekem allandoan rendben tartani, de hat ha eccer szeretem a verdam... Cool
 
bye
zacci
akkor:
1., centírozás (esetleg + futóműbeállítás)
2., fékek bevasalása
 
Ha öreg a fékolajad, akkor ez be tud gázosodni, és az olyan hatású, mintha levegős lenne. Amikor fékcsövet cserél, akkor új fékolaj kerül abba a rendszerbe, tehát nem gázosodik. Nem értem, hogy fékcső egyébként hogy okozhatna ilyen hibát (Kilágyul és nyúlik??? Én még ilyennel nem találkoztam).. Szóval centíroztasd ki, ha ráz... ez így korrekt eladásnál, és vasald mega  féket, ha a hiba továbbra is fenáll, akkor cserélj fékfolyadékot. Ez az egész nem egy nagy összeg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2005.04.08 péntek, 10:36:00 »

Hi !
 
nalam a szervo faxan muxik, nincs nyikorgas, vinyogas, csak egy kis sziszego hang, ami meg teljesen normalis. Meg koppanasig tekerve sincs semmi  vinnyogasra utalo hang. Csak ez a franya fek 8(
...vagy csak szilentek mentek el az 1ik oldalon, mint jópárunknak, akiknek hasonló gondja volt.
Autó egyenesen fut, csak fékezéskor hord balra, pedig a légtelenítés megvolt.
Csak 1 tipp.
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2005.04.08 péntek, 10:41:00 »

...vagy csak szilentek mentek el az 1ik oldalon, mint jópárunknak, akiknek hasonló gondja volt.
Autó egyenesen fut, csak fékezéskor hord balra, pedig a légtelenítés megvolt.
Csak 1 tipp.
Bye
Cit
Valóban! És ha ráz, akkor az meg is magyarázná a szilent "elfáradását" is Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2005.04.08 péntek, 10:52:00 »

...vagy csak szilentek mentek el az 1ik oldalon, mint jópárunknak, akiknek hasonló gondja volt.
Autó egyenesen fut, csak fékezéskor hord balra, pedig a légtelenítés megvolt.
Csak 1 tipp.
Bye
Cit
Igen. Már Greg előtt a homlokomra csaptam, csak lusta voltam írni ;-)))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2005.04.08 péntek, 10:56:00 »

Hi !
 
koszi a tippeket !
 
Nem reg volt szilent csere ! Azota kb. 2-3e km-t ment a verda, szal a szilentek biztosan jok. Szerintem.
 
Anno, mikor megvettem a verdat es kitapasztaltam, mar akkor is balra huzott fekezeskor, de csak egy picit. De akkor meg nem volt se szilent csere, sem pedig futomu beallitas. Aztan cserelve lett az osszes szilent, 1ik gombfej, 1ik kerek csapagy, kutyacsont, toronycsapagy, toronyora lanccal, futomubeallitas stb. de a jelenseg nem szunt meg. Szep fokozatosan egyre jobban huzott balra, es most ott tartok, hogy igen zavaro az elhuzas. Raadasul ellen kell kormanyoznom es igy osszesegeben meg a kormany is raz fekezeskor. Ez utobbit nem reg vettem eszre.
Egyebkent a szerelom kipucolta a fekeket, lesorjazta vagymi stb.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2005.04.08 péntek, 11:03:00 »

Hi !
 
koszi a tippeket !
 
Nem reg volt szilent csere ! Azota kb. 2-3e km-t ment a verda, szal a szilentek biztosan jok. Szerintem.
 
Anno, mikor megvettem a verdat es kitapasztaltam, mar akkor is balra huzott fekezeskor, de csak egy picit. De akkor meg nem volt se szilent csere, sem pedig futomu beallitas. Aztan cserelve lett az osszes szilent, 1ik gombfej, 1ik kerek csapagy, kutyacsont, toronycsapagy, toronyora lanccal, futomubeallitas stb. de a jelenseg nem szunt meg. Szep fokozatosan egyre jobban huzott balra, es most ott tartok, hogy igen zavaro az elhuzas. Raadasul ellen kell kormanyoznom es igy osszesegeben meg a kormany is raz fekezeskor. Ez utobbit nem reg vettem eszre.
Egyebkent a szerelom kipucolta a fekeket, lesorjazta vagymi stb.
 
bye
zacci
Ha csak fékezéskor ráz, akkor ott valami nagyon nem gömbölyű szerintem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2005.04.08 péntek, 11:11:00 »

Én első futóművet egyébként úgy szoktam megnézni, hogy 2-esben vagy 3-asban sík egyenes úton nyomok egy padlót, majd 4-5000 körül elveszem a lábam (mindezt annyira elengedett kormánnyal, hogy ha fordulni akar, akkor el tudjam kapni.) Ha a motorfékezéskor az autó az ellenkező irányba megy, mint a gyorsításkor, akkor a futómű már nem 100%-os. Ez a módszer még azt is kimutatja, ha kacni csavarodik egy kicsit (azaz megette a rozsda, persze Mondeonál ilyen nem fordulhat elő Smiley))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2005.04.08 péntek, 11:31:00 »

Hi !
 
greg,
 
koszi, majd kiproszalom.
 
egyebknet azt mar megsasoltam, hogy kis sebessegnel, ahol mar a fekezes elhuzassal parosul a fek helyett ecceruen behuztam a kezifeket es a verda nyil egyenesen lassulni kezdett. Nemtom ez jelent e valamit.  
Csak eros fekezesnel raz egy picit a kormany. Ezt betudom annak, hogy 10eves a jargany. En hulye fejemmel meg allandoan arra torexem, hogy a gyari allapotot hozza a jargany. Mas tekintetben ez megvan, cska a fek... 8(
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2005.04.08 péntek, 11:34:00 »

HI !
 
viszont azt vettem eszre, hogy reggelente "hidegen" a kapubol valo kiallas utan az utcaban fekezeskor nem csinalja ezt a felrehuzosdit. De mire kierek az M5osre mar igen gaz a helyzet 8( fekezek es igy imbolyog az egesz auto, ahogy probalo uton tartani szegenyket 8(
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2005.04.08 péntek, 11:43:00 »

Hi !
 
greg,
 
koszi, majd kiproszalom.
 
egyebknet azt mar megsasoltam, hogy kis sebessegnel, ahol mar a fekezes elhuzassal parosul a fek helyett ecceruen behuztam a kezifeket es a verda nyil egyenesen lassulni kezdett. Nemtom ez jelent e valamit.  
Csak eros fekezesnel raz egy picit a kormany. Ezt betudom annak, hogy 10eves a jargany. En hulye fejemmel meg allandoan arra torexem, hogy a gyari allapotot hozza a jargany. Mas tekintetben ez megvan, cska a fek... 8(
 
bye
zacci
Ez annyit jelent, hogy tuti nem hátul kell keresni a problémát...  
Szerintem akárhány éves egy autó, akkor sem szabad ráznia erős fékezéskor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2005.04.08 péntek, 12:39:00 »

HI !
 
viszont azt vettem eszre, hogy reggelente "hidegen" a kapubol valo kiallas utan az utcaban fekezeskor nem csinalja ezt a felrehuzosdit. De mire kierek az M5osre mar igen gaz a helyzet 8( fekezek es igy imbolyog az egesz auto, ahogy probalo uton tartani szegenyket 8(
 
bye
zacci
Vezettem 4-5 éves Galaxit, ami 100km/h fölött remegett, ha fékeztem. Tárcsa csere megoldotta.
Bye
Cit
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2005.04.08 péntek, 12:43:00 »

Hi !
 
citromhaja,
 
Esetleg tarcsa felszabalyozas ? Az talan occsobb, mint a csere. Cserejje ki akinek 2 anyja van, vagy az uj tulaj Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2005.04.08 péntek, 14:38:00 »

Szasztok!
Szeretném minden érdeklődő, és jószándéku segítő kész klubtárs (Joe, Csocso, ND) tudomására hozni, hogy sikerült a levegő beömlő pillangó szeleptányér tisztogatása utáni alapjárati problémát megoldani!
Annak volt igaza, aki a szeleptányér pontatlan elhelyezésére gyanakodott.
Én naívan azt hittem, hogy a két torx csavar visszahelyezésével pontosan beállítható a központossága a csillogó villogó szelep tányérnak. ...hát nem!!
Mindenki aki ebbe a műveletbe kezd, és csak biztatni tudok mindenkit, a végén az összeszerelésnél, mieleőtt a megfelelő erővel meghúzná a csavarokat, a szeleptányér apró finom mozgatásával ellenőrízze, hogy sikerült-e atökéetesen beállítani. Csak ezt követően húzza meg a csavarokat.
Amint ezt megtettem, az  alapjárati fordulat üzemmeleg állapotban vissza állt a szokásos 800-900-as értékre.  
Megnyugodtam, hogy semmi baja a kicsikének.
Köszönök minden segítő hozzá szólást!
Sziasztok!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.