Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:16:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5255337 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2005.05.18 szerda, 23:45:00 »

Nekem is 93 -as és pereg a szigetelés Sad, főleg ahol nincs betekerve és szabadon van a kábel. Ragasztó pisztollyal szoktak ráerősíteni. Injektoroknál vannak is szép nagy bunkók nyomva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2005.05.19 csütörtök, 10:54:00 »

Sziasztok megint,
 
ezen az oldalon nem találtam ilyesmit, hátha tudtok segíteni:  Tud valaki esetleg olyan internetes oldalról, ahol a Mondeo 1 modelltörténetét lehet olvasni? Mikor melyik motort vezették be (pl. 2.5 v6 mikor lépett be), mikor milyen fejlesztéseket, módosításokat eszközölt a gyár, a 97-es ráncfelvarrás milyen szerkezeti módosításokat jelentett, stb.
 
Köszönettel: sp
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2005.05.19 csütörtök, 12:30:00 »

Sziasztok megint,
 
ezen az oldalon nem találtam ilyesmit, hátha tudtok segíteni:  Tud valaki esetleg olyan internetes oldalról, ahol a Mondeo 1 modelltörténetét lehet olvasni? Mikor melyik motort vezették be (pl. 2.5 v6 mikor lépett be), mikor milyen fejlesztéseket, módosításokat eszközölt a gyár, a 97-es ráncfelvarrás milyen szerkezeti módosításokat jelentett, stb.
 
Köszönettel: sp
Itt találsz pár sort.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2005.05.19 csütörtök, 12:44:00 »

ND
egészen király, köszönöm szépen!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2005.05.19 csütörtök, 23:11:00 »

Holnap lesz a nagy nap, hogy megveszem Zacci Mondoját. Köszönöm mindenkinek a segjtséget. Üdv Lal
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2005.05.20 péntek, 07:39:00 »

Sziasztok !
 
A következő probléma lehetséges megoldására keresnék választ:
 
Az egyik hengerem nem működik, kicseréltem a gyertyákat és a kábeleket, a hiba még mindig fenn áll. Ha valakinek van esetleg ilyen tapasztalata, vagy csak valami ötlete kérem segítsen. Az autóm 1993. 1.8l 5 ajtós mondeó.
Köszönöm
1., Vedd ki a gyertyát, pipa rá, nyomd a blokkhoz a gyertyatestet.
2., Valaki indítózzon néhány (3-4) másodpercet. (Ha beindul, akkor leállítani a 3-4 mp letelte után)
3., Ha van szikra, akkor gyújtás rendben. (Ha nincs, akkor a tekercset ellenőrizni ellenállásmérővel) Ha beszagolsz a gyertya helyére és érzed a tömény benzinszagot, akkor injektor rendben. (Ha nincs rendben, akkor kábelt ellenőrizni)
Első körben ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2005.05.20 péntek, 08:05:00 »

1., Vedd ki a gyertyát, pipa rá, nyomd a blokkhoz a gyertyatestet.
2., Valaki indítózzon néhány (3-4) másodpercet. (Ha beindul, akkor leállítani a 3-4 mp letelte után)
3., Ha van szikra, akkor gyújtás rendben. (Ha nincs, akkor a tekercset ellenőrizni ellenállásmérővel) Ha beszagolsz a gyertya helyére és érzed a tömény benzinszagot, akkor injektor rendben. (Ha nincs rendben, akkor kábelt ellenőrizni)
Első körben ennyi.
Trafoval nem lehet baj - szerintem - 3 henger megy és Mondeonál egyszerre 2 hengerbe van szikra. Csak 2 trafó van és mindíg 2 gyertya kap villanyt. Csak ez nem durrog mint a kispolszki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2005.05.20 péntek, 08:11:00 »

Trafoval nem lehet baj - szerintem - 3 henger megy és Mondeonál egyszerre 2 hengerbe van szikra. Csak 2 trafó van és mindíg 2 gyertya kap villanyt. Csak ez nem durrog mint a kispolszki.
Valóban csak két trafó van, de a trafótekercsnek nem azonos oldala van kivezetve. Ha tekercs egyik fele letestel (házon belül), a másik felén még ad szikrát. Wink
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2005.05.20 péntek, 09:21:00 »

Holnap lesz a nagy nap, hogy megveszem Zacci Mondoját. Köszönöm mindenkinek a segjtséget. Üdv Lal
Gratula, jó döntés :-) de légy a "kistesó"val kíméletes, tudod a szíve ;-) az meg külön jó, hogy a családban marad 8-) maradj Te is sokáig :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2005.05.20 péntek, 10:45:00 »

Üdv!
 
Úgy néz ki, hogy ezt a nagy esőzést nem szereti a riasztóm, mert bizony olykor magától megszólal. Gyári riasztóról van szó!  
Száraz időben teljesen jó, délután még önállóskodott, de este a garázsban már meg sem mukkant.
Helyileg hol helyezkedik el, illetve mit lenne érdemes megnézni ezügyben?
 
Köszönöm!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2005.05.20 péntek, 11:17:00 »

Üdv!
 
Úgy néz ki, hogy ezt a nagy esőzést nem szereti a riasztóm, mert bizony olykor magától megszólal. Gyári riasztóról van szó!  
Száraz időben teljesen jó, délután még önállóskodott, de este a garázsban már meg sem mukkant.
Helyileg hol helyezkedik el, illetve mit lenne érdemes megnézni ezügyben?
 
Köszönöm!
Ernő,
 
az enyém -5C alatt önállósodik. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2005.05.22 vasárnap, 13:00:00 »

Ma kicseréltem a szívóoldali kábelköteget - injektor, önindítómágnes, hőmérő felső, főtengely helyzetérzékelő. Érdekes állapotba volt a régi, mondhatni kész csoda, hogy működött, csinálok fényképeket róla és felteszem ide. 93-as a gépsárkányom tényleg zűr van a kábelekkel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2005.05.22 vasárnap, 21:07:00 »

Holnap lesz a nagy nap, hogy megveszem Zacci Mondoját. Köszönöm mindenkinek a segjtséget. Üdv Lal
Biztos sokáig maradok. A következö autóm is mondeo lesz csak a Zacci mondoja egy kicsit javításra szorul remélem 200-ból megúszom.
szilenet kell cserélni meg ha jól nézem törött a lengőkar tartója. (már hegeszteték egyszer)
az alváz is kapott kettőt Mozaikba már ne vigyem vizsgáztani.
Ha ettől nem javul meg a félrehuzás akkor főfékhenge vagy ABS vezérlőcsere.
Holnap többet tudok mondani.  
 A motornál ki kell cserélni a szelepdekli tömítést, és az olaj teknő tömítést rosszabb esetben a hátsó főtengely szimeringet.
Meg januárra egy kipuff is kell.  
Holnapra több minden kiderül.
Ezen kívül minden jol müködik. És ha nem lesz ezeknél több hiba akkor jo vétel volt.
Üdv lala
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2005.05.22 vasárnap, 21:36:00 »

Biztos sokáig maradok. A következö autóm is mondeo lesz csak a Zacci mondoja egy kicsit javításra szorul remélem 200-ból megúszom.
szilenet kell cserélni meg ha jól nézem törött a lengőkar tartója. (már hegeszteték egyszer)
az alváz is kapott kettőt Mozaikba már ne vigyem vizsgáztani.
Ha ettől nem javul meg a félrehuzás akkor főfékhenge vagy ABS vezérlőcsere.
Holnap többet tudok mondani.  
 A motornál ki kell cserélni a szelepdekli tömítést, és az olaj teknő tömítést rosszabb esetben a hátsó főtengely szimeringet.
Meg januárra egy kipuff is kell.  
Holnapra több minden kiderül.
Ezen kívül minden jol müködik. És ha nem lesz ezeknél több hiba akkor jo vétel volt.
Üdv lala
Segédvázkeret van hegesztve? Mérlegelném, hogy bontott csere vagy hegesztés. Nagyon nehéz kiszerelni, de ha már trapézok le vannak kötve róla nem lehetetlen. Futóművön csak kerékösszetartást lehet állítani a nagy keret meg a tornyok helyzete adja a többit fixre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 09:18:00 »

Biztos sokáig maradok. A következö autóm is mondeo lesz csak a Zacci mondoja egy kicsit javításra szorul remélem 200-ból megúszom.
szilenet kell cserélni meg ha jól nézem törött a lengőkar tartója. (már hegeszteték egyszer)
az alváz is kapott kettőt Mozaikba már ne vigyem vizsgáztani.
Ha ettől nem javul meg a félrehuzás akkor főfékhenge vagy ABS vezérlőcsere.
Holnap többet tudok mondani.  
 A motornál ki kell cserélni a szelepdekli tömítést, és az olaj teknő tömítést rosszabb esetben a hátsó főtengely szimeringet.
Meg januárra egy kipuff is kell.  
Holnapra több minden kiderül.
Ezen kívül minden jol müködik. És ha nem lesz ezeknél több hiba akkor jo vétel volt.
Üdv lala
ha ez igaz akkor ez magyon nagy gáz mert ha jól néztem a gumik belső éle kopik, ami kerék dőlés hiba. szóval az egész segédvázkeret elvan csavarodva és a kerekek kifelé dőlnek.  
Mondjátok, hogy tévedek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 09:33:00 »

ha ez igaz akkor ez magyon nagy gáz mert ha jól néztem a gumik belső éle kopik, ami kerék dőlés hiba. szóval az egész segédvázkeret elvan csavarodva és a kerekek kifelé dőlnek.  
Mondjátok, hogy tévedek
... vagy a lengéscsillapító van meggörbülve Huh?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 10:03:00 »

Hi !
 
RLala,
 
mellik aza segedvazkeret ?
A szerelom es a Ford-os szaki sem talalt mas hibat, csak azt az 1 szilentet !
Csreltsd ki azt az egy szilentet !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 10:05:00 »

Greg,
 
Lengescsillapito szerintem nincs gorbulve, mivel a viszgan rendben atment mindenfele humbug nelkul ! Viszont ahogy neztem a kiszakadt lengokar szilent miatt el tud mozdulni a futomu, lehet ez okozza a gumi kopast, illetve egy darbaig sajna rossz futomubeallitassal jartam. Gondolom a kiszakadt szilent miatt maszott el a futomu.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 10:10:00 »


Gabo!
 
Láttam van kimaradt fehér M-es poló. Ha még nem kelt el, akkor egyet elvinnék.
Hova, mikor?
 
Köszi,  
Greg
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 11:53:00 »


Gabo!
 
Láttam van kimaradt fehér M-es poló. Ha még nem kelt el, akkor egyet elvinnék.
Hova, mikor?
 
Köszi,  
Greg
Miért pont ide???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 11:57:00 »

Miért pont ide???
Nem ide akartam... véletlen nyomtam két visszatörlést, és ezen az oldalon voltam előtte. Sorry. Hidd el, eszem ágában sem volt ideírni.
Bár nekem I-es mondim van, és ahhoz kell a pólo :
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 12:16:00 »

Nem ide akartam... véletlen nyomtam két visszatörlést, és ezen az oldalon voltam előtte. Sorry. Hidd el, eszem ágában sem volt ideírni.
Bár nekem I-es mondim van, és ahhoz kell a pólo :
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 12:47:00 »

Hi !
 
RLala,
 
mellik aza segedvazkeret ?
A szerelom es a Ford-os szaki sem talalt mas hibat, csak azt az 1 szilentet !
Csreltsd ki azt az egy szilentet !
 
bye
zacci
Küldök képet emailban ne terheljük vele a csatit, jó lenne ha csak ez lenne a gond. A rossz hegesztésről is csinálok képet mert másképp csak sejteni lehet mint az alapfokú hegesztő szemem meglát messziről. Most néztem mintha mozogna oldalra a segédvázkeret ha jól éretem a kocsit akkor az alján vázcsatlakozásnál van két ellenörző furat, ami mutatja ha elcsavarodna , most nem úgy áll mint amikor először néztem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 13:03:00 »

Küldök képet emailban ne terheljük vele a csatit, jó lenne ha csak ez lenne a gond. A rossz hegesztésről is csinálok képet mert másképp csak sejteni lehet mint az alapfokú hegesztő szemem meglát messziről. Most néztem mintha mozogna oldalra a segédvázkeret ha jól éretem a kocsit akkor az alján vázcsatlakozásnál van két ellenörző furat, ami mutatja ha elcsavarodna , most nem úgy áll mint amikor először néztem.
Hali Rlala!
Ha így van és tényleg törött ne gányoljatok heggesztéssel. Inkább keresd meg Szundit a Bontot monde cuccok topikban. Van most egy 1,8-as bontott mondi annak tuti megvan még ez a kerete. Kérdezd meg szerintem. Itt a száma: +36-70-318-7306. Ha tényleg az a bajod azzal nem érdemes játszani, arról nem is beszéve, hogy utólagos hegesztéshez is ki kell venni, a heggesztés pedig elhúzza a fémet, kilágyul stb.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 20:00:00 »

Úgy néz ki szerencsém van, csak valaki megtaknyolta:-( de már felvettem Szundival a kapcsolatot más ügyben. Most egy kicsit helyben járás van mert örülök annak ha jút pénz kajára , s az átírásra. A többi csak fizetés után lehet. Üdv lal
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 22:25:00 »

Küldök képet emailban ne terheljük vele a csatit, jó lenne ha csak ez lenne a gond. A rossz hegesztésről is csinálok képet mert másképp csak sejteni lehet mint az alapfokú hegesztő szemem meglát messziről. Most néztem mintha mozogna oldalra a segédvázkeret ha jól éretem a kocsit akkor az alján vázcsatlakozásnál van két ellenörző furat, ami mutatja ha elcsavarodna , most nem úgy áll mint amikor először néztem.
Jól látod abba a 2 ellenörző furatba kell stifteket dugni amikor felteszed és rögzíted a vázkeretet 130Nm rel. Ha mindkét stiftet be tudod dugni 1szerre, akkor van remény, hogy nem deformálódott. Mielőtt tekergetni próbálod a rögzítő csavarjait célszerű pár napig fujogatni őket csavarlazítóval, nehogy bolhák kiszakadjanak. Rozsdával való kötés szokott ott lenni rendesen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2005.05.24 kedd, 08:57:00 »

Sziasztok!
 Megmondaná valaki mi az a segédvázkeret!?
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2005.05.24 kedd, 09:21:00 »

Sziasztok!
 Megmondaná valaki mi az a segédvázkeret!?
Köszi!
Itt a bölcső az
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2005.05.24 kedd, 13:24:00 »

Thanks!
És hol van az a két ellenörzőfurat!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2005.05.24 kedd, 13:46:00 »

hali! V6 vákumcsövekről tudtok valami rajzot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2005.05.24 kedd, 14:39:00 »

Thanks!
És hol van az a két ellenörzőfurat!?
Ha megnézed a rajzot a 11A csavar mellett, mind a 2 oldalon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2005.05.24 kedd, 16:58:00 »

Jól látod abba a 2 ellenörző furatba kell stifteket dugni amikor felteszed és rögzíted a vázkeretet 130Nm rel. Ha mindkét stiftet be tudod dugni 1szerre, akkor van remény, hogy nem deformálódott. Mielőtt tekergetni próbálod a rögzítő csavarjait célszerű pár napig fujogatni őket csavarlazítóval, nehogy bolhák kiszakadjanak. Rozsdával való kötés szokott ott lenni rendesen.
Végre sikerült valahogy felraknom képet a netre jgy megtudom mutatni nagyon rossz az oldal de most kezdtem el foglakozni html írással 10 perce.
http://www.freeweb.hu/lala1971/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2005.05.24 kedd, 21:33:00 »

Végre sikerült valahogy felraknom képet a netre jgy megtudom mutatni nagyon rossz az oldal de most kezdtem el foglakozni html írással 10 perce.
http://www.freeweb.hu/lala1971/
Tényleg nem 1 műszaki dokumentáció, de ha jól nézem a vezető oldal, lehet a kormányműnél. Az a keret csúnyán el van repedve. Ha tovább megy és kiér a szélekig még a trapéz is kiszakadhat azon az oldalon. Elég balesetveszélyesnek tűnik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2005.05.24 kedd, 21:49:00 »

Tényleg nem 1 műszaki dokumentáció, de ha jól nézem a vezető oldal, lehet a kormányműnél. Az a keret csúnyán el van repedve. Ha tovább megy és kiér a szélekig még a trapéz is kiszakadhat azon az oldalon. Elég balesetveszélyesnek tűnik.
Pont a másik oldal de a többi igaz csak fejjel lefelé sikerült lefényképezni és rosszul forgattam el a képet. A vaku miatt látszik törésnek, de pont olyan helyen van , hogy nem lehet látni a reve másik oladlát kézzel megfogva nem éreztem raja repedést ha kivan szedve a szilent ami rossz akkor jobban lehet látni mi is az amit ott csináltak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2005.05.24 kedd, 21:52:00 »

Meg még valami hozzá amiért felraktam: száradna le annak a keze aki ilyen munkát kiad a kezéből.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2005.05.24 kedd, 21:59:00 »

Joe!
 
olyan hamar elmentél, hogy elfelejtettem megmutatni a kilincs és a kilépővilágításomat! pedig akartam veled beszélni róluk. A lábtérrel hogyan állsz? Nekem most a legújabb az, hogy a beltérvilágítás ne hirtelen, hanem fokozatosan halványodva aludjon el. De ez még kicsit bonyolult, ezért nem lett kész a talira. Ha érdekelnek a dolgok, akkor letudom majd írni Neked, csak most ritkán jutok gép elé a vizsgák miatt.
 
Amúgy a lökhárítóba a tali másnapján beletolattak, úgy hogy megreccsent, és elmozdult. Aztán pedig muter még egy fának is nekitolatott, szóval mostmár kívülről is elrepedt. Sad Ezért kérdeztem. Viszont érdekes, hogy nem láttam benne habot. Tudtommal ennek pedig kellene lennie ott. Vagy csak az elsőbe lökösbe szoktak rakni? Huh?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2005.05.25 szerda, 08:43:00 »

Joe!
 
olyan hamar elmentél, hogy elfelejtettem megmutatni a kilincs és a kilépővilágításomat! pedig akartam veled beszélni róluk. A lábtérrel hogyan állsz? Nekem most a legújabb az, hogy a beltérvilágítás ne hirtelen, hanem fokozatosan halványodva aludjon el. De ez még kicsit bonyolult, ezért nem lett kész a talira. Ha érdekelnek a dolgok, akkor letudom majd írni Neked, csak most ritkán jutok gép elé a vizsgák miatt.
 
Amúgy a lökhárítóba a tali másnapján beletolattak, úgy hogy megreccsent, és elmozdult. Aztán pedig muter még egy fának is nekitolatott, szóval mostmár kívülről is elrepedt. Sad Ezért kérdeztem. Viszont érdekes, hogy nem láttam benne habot. Tudtommal ennek pedig kellene lennie ott. Vagy csak az elsőbe lökösbe szoktak rakni? Huh?
Szia!
 
Hát erről lemaradtam.:-(
 
Én még csak addig jutottam, hogy érkezem Álmos felé a foglalatokért.:-) Aztán, hogy hogyan tovább?
 
A kilincs világításhoz van egy élményem. Múltkor volt nálam egy MKI kombi, és volt neki. Nekem igen zavaró volt az az erős fény. Bár az nem volt ződdel megkenve!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2005.05.25 szerda, 10:13:00 »

Kedves mindenki akinek van hasonló problémája...
94.DEC-i a mondeom V6-os 24 szeleppel. Állandóan leáll menet közben. A szervizes és a számítógépes azt mondta nem jelez hibát a computer, ezért úgy gondolják hogy az egész elektronika a ***. Most kipucolták az állítólag „elfáradt” computert, de szerintük cserélni kéne. Tényleg ki kell adnom 600.000 Ft-ot erre, vagy van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a ***? Nem szeretnék megválni az autómtól mert imádom, és ráadásul mechanikusan teljesen jó állapotban van. ha igaz akkor „csak” az elektronika a ***... Bármilyen ötlet érdekel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2005.05.25 szerda, 10:20:00 »

Kedves mindenki akinek van hasonló problémája...
94.DEC-i a mondeom V6-os 24 szeleppel. Állandóan leáll menet közben. A szervizes és a számítógépes azt mondta nem jelez hibát a computer, ezért úgy gondolják hogy az egész elektronika a ***. Most kipucolták az állítólag „elfáradt” computert, de szerintük cserélni kéne. Tényleg ki kell adnom 600.000 Ft-ot erre, vagy van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a ***? Nem szeretnék megválni az autómtól mert imádom, és ráadásul mechanikusan teljesen jó állapotban van. ha igaz akkor „csak” az elektronika a ***... Bármilyen ötlet érdekel!
Mikor áll le? Kanyarban?, ha elengeded a gázt?, álló helyzetbe vagy menet közbe? sima egyenes úton kinyomott kuplungnál?. Valami közelebbit ha tudnál mondani
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2005.05.25 szerda, 10:26:00 »

Kedves mindenki akinek van hasonló problémája...
94.DEC-i a mondeom V6-os 24 szeleppel. Állandóan leáll menet közben. A szervizes és a számítógépes azt mondta nem jelez hibát a computer, ezért úgy gondolják hogy az egész elektronika a ***. Most kipucolták az állítólag „elfáradt” computert, de szerintük cserélni kéne. Tényleg ki kell adnom 600.000 Ft-ot erre, vagy van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a ***? Nem szeretnék megválni az autómtól mert imádom, és ráadásul mechanikusan teljesen jó állapotban van. ha igaz akkor „csak” az elektronika a ***... Bármilyen ötlet érdekel!
Szia Efritsultan!
Ezt nem vezem be, jhogy komplett elektronika csere kellene. Persze vannak lehetőségek, smivel kompletten haza lehet vágni. De akkor inkább kék halál van nem ilyen időszakos jellegű.
Figyu, annek az árnak a felért be lehet hozni egy komplett kocsit, amit esetleg motorikusan kinyírtak, abból át lehet mozgatni mindent, de itt inkább kábel hibára tenném le a voksomat. Tisztítási fázison túl vagy már? Levegő, üzemanyag út? Persze az sem árt, ha a kipufogón is tud távozni a maradék. Mikor jelentkezik a probléma? Összefüggés fellelhető a bemelegedés vagy a terhelés között? Mondjuk 4000 fordulatszám után  két perccel? Merre szaggatod az aszfaltot?
Üdv ND
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2005.05.25 szerda, 10:37:00 »

Kedves mindenki akinek van hasonló problémája...
94.DEC-i a mondeom V6-os 24 szeleppel. Állandóan leáll menet közben. A szervizes és a számítógépes azt mondta nem jelez hibát a computer, ezért úgy gondolják hogy az egész elektronika a ***. Most kipucolták az állítólag „elfáradt” computert, de szerintük cserélni kéne. Tényleg ki kell adnom 600.000 Ft-ot erre, vagy van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a ***? Nem szeretnék megválni az autómtól mert imádom, és ráadásul mechanikusan teljesen jó állapotban van. ha igaz akkor „csak” az elektronika a ***... Bármilyen ötlet érdekel!
Tényleg részletezd, mert én pont most oldottam meg 5000HUF-ból egy ilyen hibát. Egyébként a computer cseréje sem több pár tíz ezer forintnál!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2005.05.25 szerda, 13:07:00 »

Elméletileg ND oldalán fenn van a bekötése is a lábtérnek.
 
Sajnos én is láttam gyári kilincsvilágítást, és az undorító volt! Én nagy fényerejű zöld ledet tettem be, és a beépítés szögétől függ, hogy mennyire látszik. Abszolút nem lett zavaró! Sőt, még egy kondival azt is megoldottam, hogy kikapcsolás után még 3 percig is világít, majd fokozatosan halványodik el. Majd legfeljebb ősszel megnézed.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2005.05.25 szerda, 14:07:00 »

Elméletileg ND oldalán fenn van a bekötése is a lábtérnek.
 
Sajnos én is láttam gyári kilincsvilágítást, és az undorító volt! Én nagy fényerejű zöld ledet tettem be, és a beépítés szögétől függ, hogy mennyire látszik. Abszolút nem lett zavaró! Sőt, még egy kondival azt is megoldottam, hogy kikapcsolás után még 3 percig is világít, majd fokozatosan halványodik el. Majd legfeljebb ősszel megnézed.
Sziasztok!
A LED tetejét le kell csiszolni állítólag, akkor szórni fogja a fényt. A kondis megoldás érdekelne.
üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2005.05.25 szerda, 14:16:00 »

Elméletileg ND oldalán fenn van a bekötése is a lábtérnek.
 
Sajnos én is láttam gyári kilincsvilágítást, és az undorító volt! Én nagy fényerejű zöld ledet tettem be, és a beépítés szögétől függ, hogy mennyire látszik. Abszolút nem lett zavaró! Sőt, még egy kondival azt is megoldottam, hogy kikapcsolás után még 3 percig is világít, majd fokozatosan halványodik el. Majd legfeljebb ősszel megnézed.
A régi verdámban volt gyári kilincsvilágítás. Abszolúte nem volt zavaró a fény.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2005.05.25 szerda, 14:33:00 »

lábtérvilágítás áramellátása a tetővilágítással párhuzamos, de az áramot nem onnan kell venni, hanem valahonnan az időzítődobozból (ahol kattan a 12 mp elteltével valami)
ezt valamelyik angol honlapról olvastam, amelyet valahogy nem találok
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2005.05.25 szerda, 14:43:00 »

Elméletileg ND oldalán fenn van a bekötése is a lábtérnek.
 
Sajnos én is láttam gyári kilincsvilágítást, és az undorító volt! Én nagy fényerejű zöld ledet tettem be, és a beépítés szögétől függ, hogy mennyire látszik. Abszolút nem lett zavaró! Sőt, még egy kondival azt is megoldottam, hogy kikapcsolás után még 3 percig is világít, majd fokozatosan halványodik el. Majd legfeljebb ősszel megnézed.
Érdekes, nekem gyári a kilincsvilágításom, és nem undorító... vagy az ízlésünk különbözik?Huh? Mondjuk nekem csak diszkréten megvilágítja a kilincset, zavarna ha onnan is nagy fényerő jönne...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2005.05.25 szerda, 14:50:00 »

a kilincsvilágításhoz az áramot az ablakemelőkapcsolóból venném
de ki tudja melyik lábakról?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2005.05.25 szerda, 14:57:00 »

lábtérvilágítás áramellátása a tetővilágítással párhuzamos, de az áramot nem onnan kell venni, hanem valahonnan az időzítődobozból (ahol kattan a 12 mp elteltével valami)
ezt valamelyik angol honlapról olvastam, amelyet valahogy nem találok
www.mirez.co.uk
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2005.05.25 szerda, 15:03:00 »

Ha megnézed a rajzot a 11A csavar mellett, mind a 2 oldalon
Örök hálám!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2005.05.25 szerda, 15:04:00 »

kösz, mindjárt nézem!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.