Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263151 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2005.05.25 szerda, 15:05:00 »

Érdekes, nekem gyári a kilincsvilágításom, és nem undorító... vagy az ízlésünk különbözik?Huh? Mondjuk nekem csak diszkréten megvilágítja a kilincset, zavarna ha onnan is nagy fényerő jönne...
Az is lehet, hogy amit én láttam, annál ki volt esve az a lapocska, ami a fényt halványítaná. Eléggé oda volt a verda...:-( nem csodálkoznék rajta, ha azért lett volna. De amit furcsálok, hogy benne volt. Ez majdnem GLX volt, de klíma nem volt benne. Bár akkor ez nem volt alap. Mégis a kilincse világított, amit egyel tudok magyarázni, hogy klubbos matrica is volt rajta, és talán az előző tulaj járt erre korábban. Ettől függetlenül eléggé igénytelen volt az autó!:-(((
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2005.05.25 szerda, 15:09:00 »

Az is lehet, hogy amit én láttam, annál ki volt esve az a lapocska, ami a fényt halványítaná. Eléggé oda volt a verda...:-( nem csodálkoznék rajta, ha azért lett volna. De amit furcsálok, hogy benne volt. Ez majdnem GLX volt, de klíma nem volt benne. Bár akkor ez nem volt alap. Mégis a kilincse világított, amit egyel tudok magyarázni, hogy klubbos matrica is volt rajta, és talán az előző tulaj járt erre korábban. Ettől függetlenül eléggé igénytelen volt az autó!:-(((
 
 
Tisztelettel!
Nekem is úgy lett, hogy itt hallottam róla és beletettem az izzókat, mert a többi (foglalat, kábelezés, stb.)a helyén volt. Van egy kis zöld lap, amit ha akarsz kivehetsz, de én benne hagytam, mert így szerintem szebb, hogy mindenütt halvány zöld világítás van. Ha kiveszed akkor erősebb a fény és fehér.
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2005.05.25 szerda, 15:40:00 »

nekem már alig van zöld fény, a műszerfal, az ablakemelőgombok, az óra, a klímakapcsolók, kipörgésgátlógomb mind kék színű LED-del vannak cserélve
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2005.05.25 szerda, 16:35:00 »

Szia Rob!
Mérd be én is úgy csináltam! Fejből nem emlékszem melyik volt de nagyon gyorsan meg tudod határozni egy multiméterrel! A lámpád kapcsolgatod fel-le és mérsz ahol van fesz arra lábra kell kötnöd! Ha jól emlékszem vmelyik srokban lévő láb volt...
Üdv: cody
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2005.05.25 szerda, 18:10:00 »

a kilincsvilágításhoz az áramot az ablakemelőkapcsolóból venném
de ki tudja melyik lábakról?
Azt hiszem narancs-fekete a plusz, testet én az ajtóbehúzó felfogatójának csavarjáról vettem. Onnan is megismeret a pozitív lámpaszálat, hogy vékonybb, mint a többi vezeték a csatiban.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2005.05.25 szerda, 18:24:00 »

Régebben vetítettek egy szép nagyot váci úti ford szervízbe! Kicsit rángat az autóm melegen ezzel vittem oda. Munkafelvevő bekapcsolta a projektort és megkérdezte szoktam-e tankolni Shell kúton, mondtam szoktam ha tehetem. Akkor megvan a baj az ott kapható benzin nagyok kénes és az lecsapódott a hengerfejen, azt le kell szerelni és ki kell takarítani. Mondott is valami tudományos összeget 250. Láttam már karon varjút de ekkorát nem veszek be, el is húztam onnan. Irány Nándiék cseréltek lambdaszondát az sajna nem segített, légtömegmérő lett belőle. Kiszerelt alkatrészt oda is adták - azt tudtam tanulmányozni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2005.05.25 szerda, 18:45:00 »

Kedves mindenki akinek van hasonló problémája...
94.DEC-i a mondeom V6-os 24 szeleppel. Állandóan leáll menet közben. A szervizes és a számítógépes azt mondta nem jelez hibát a computer, ezért úgy gondolják hogy az egész elektronika a ***. Most kipucolták az állítólag „elfáradt” computert, de szerintük cserélni kéne. Tényleg ki kell adnom 600.000 Ft-ot erre, vagy van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a ***? Nem szeretnék megválni az autómtól mert imádom, és ráadásul mechanikusan teljesen jó állapotban van. ha igaz akkor „csak” az elektronika a ***... Bármilyen ötlet érdekel!
Én elvinném a Borsodi Ford szervizbe (nem hivatalos szagszerviz 1 340-4471). Ott Árva Andrást kellene keresni. Ő majd nagyokat hallgat, aztán egyszercsak megcsinálja, az ár töredékéért.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2005.05.25 szerda, 21:21:00 »

Te Levis, nagyon gyanús a kocsid! Lehet, hogy más is álcázva van benne? Smiley
 
ND oldalán a szereld magad részben megtalálható a lábtér beszerelése. A vezetékek nem tudom, melyik évjáratban milyen színűek, mert a miénk 96-os, és mondjuk a világításkapcsoló vezetékei már nem egyeznek meg a régebbivel. (Vagy a másik lehetett az eltérő a többitől, amit cseréltem) Én a relének a középső lábára köttem, de az esztétika miatt, alulról kikerestem a narancs-fekete vezetéket, és a biztitábla alatt csatlakoztam rá. A világítást egy fekete doboz vezérli, amiben van a 12 mp-s késleltetés is. Ez is a biztitáblán található. Vigyázni kell, mert a zárlat kinyírja!!! (sajnos tapasztalat)  
 
Én nem zöld szinű kilincsvilágítással találkoztam, hanem fehér/sárgával. És az tényleg elég zavaró volt, de akkor lehet, hogy az volt kókányolva. Nekem sajnos nem volt kivezetékelve, úgyhogy a kilincsvilágításról szedtem le. Viszont én úgy tudom, hogy nem a vékony szál a pozitív, hanem a legvastagabb! Javítsatok, ha tévedek! Egy 4700 microfarados 22 voltos kondival még kikapcsolás után is sokáig világít a LED. Asszem ilyet tettem be. Nem tudom, hogy gyárilag mi kapcsolja a világítást, de én a parkra vagyis a világításkapcsolóra kötöttem. Csak persze így nem sok értelme van, mert éjszaka leállítod az autót, kikapcsolod a világítást, és akkor megint nem látod a kilincset. De a kondi ezt megoldja, csak egy diódát is be kell tenned, hogy jó irányba süljön ki. Szóval mi így csináltuk, de lehet vannak más okosabb ötletek is rá.
 
Ez a ledcsiszolás érdekelne. Csinált már valaki?
 
Amúgy nekem is lenne kérdésem. A legújabb projectem az, hogy fokozatosan halványodjon el a beltérvilágítás. Megcsináltam a szerkezetet, amit lehet hangolni, csak az izzó mindkét oldalát is rá kell kötni. Én pedig lent a biztosíték táblától csak egy szálat találtam, ami megy fel a tetőre. Lehet, hogy ott a másik is, mert nem bontottam le a kárpitot. Ezt nem tudja valaki, hogyis van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2005.05.25 szerda, 22:02:00 »

Te Levis, nagyon gyanús a kocsid! Lehet, hogy más is álcázva van benne? Smiley
 
ND oldalán a szereld magad részben megtalálható a lábtér beszerelése. A vezetékek nem tudom, melyik évjáratban milyen színűek, mert a miénk 96-os, és mondjuk a világításkapcsoló vezetékei már nem egyeznek meg a régebbivel. (Vagy a másik lehetett az eltérő a többitől, amit cseréltem) Én a relének a középső lábára köttem, de az esztétika miatt, alulról kikerestem a narancs-fekete vezetéket, és a biztitábla alatt csatlakoztam rá. A világítást egy fekete doboz vezérli, amiben van a 12 mp-s késleltetés is. Ez is a biztitáblán található. Vigyázni kell, mert a zárlat kinyírja!!! (sajnos tapasztalat)  
 
Én nem zöld szinű kilincsvilágítással találkoztam, hanem fehér/sárgával. És az tényleg elég zavaró volt, de akkor lehet, hogy az volt kókányolva. Nekem sajnos nem volt kivezetékelve, úgyhogy a kilincsvilágításról szedtem le. Viszont én úgy tudom, hogy nem a vékony szál a pozitív, hanem a legvastagabb! Javítsatok, ha tévedek! Egy 4700 microfarados 22 voltos kondival még kikapcsolás után is sokáig világít a LED. Asszem ilyet tettem be. Nem tudom, hogy gyárilag mi kapcsolja a világítást, de én a parkra vagyis a világításkapcsolóra kötöttem. Csak persze így nem sok értelme van, mert éjszaka leállítod az autót, kikapcsolod a világítást, és akkor megint nem látod a kilincset. De a kondi ezt megoldja, csak egy diódát is be kell tenned, hogy jó irányba süljön ki. Szóval mi így csináltuk, de lehet vannak más okosabb ötletek is rá.
 
Ez a ledcsiszolás érdekelne. Csinált már valaki?
 
Amúgy nekem is lenne kérdésem. A legújabb projectem az, hogy fokozatosan halványodjon el a beltérvilágítás. Megcsináltam a szerkezetet, amit lehet hangolni, csak az izzó mindkét oldalát is rá kell kötni. Én pedig lent a biztosíték táblától csak egy szálat találtam, ami megy fel a tetőre. Lehet, hogy ott a másik is, mert nem bontottam le a kárpitot. Ezt nem tudja valaki, hogyis van?
A bal A oszlop takaró alatt megy fel a kábel a csillárhoz, ha ez segít, 3 vezetéket keress
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2005.05.25 szerda, 22:26:00 »

A bal A oszlop takaró alatt megy fel a kábel a csillárhoz, ha ez segít, 3 vezetéket keress
Tehát akkor 3 vezeték megy fel? Nem tudod,hogy ezek hol találhatóak meg lenn? Nem akarom lebontani a kárpitot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2005.05.25 szerda, 22:40:00 »

Nem tudom, az oszlop takaró alatt vittem el gsm antenna kábelét, meg lábtér neon tápját ott kötöttem rá az időzített szálra. Ha patent szétugrik lehet kapni márkaszervízbe mind a 2 felét.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:25:00 »

Te Levis, nagyon gyanús a kocsid! Lehet, hogy más is álcázva van benne? Smiley
 
ND oldalán a szereld magad részben megtalálható a lábtér beszerelése. A vezetékek nem tudom, melyik évjáratban milyen színűek, mert a miénk 96-os, és mondjuk a világításkapcsoló vezetékei már nem egyeznek meg a régebbivel. (Vagy a másik lehetett az eltérő a többitől, amit cseréltem) Én a relének a középső lábára köttem, de az esztétika miatt, alulról kikerestem a narancs-fekete vezetéket, és a biztitábla alatt csatlakoztam rá. A világítást egy fekete doboz vezérli, amiben van a 12 mp-s késleltetés is. Ez is a biztitáblán található. Vigyázni kell, mert a zárlat kinyírja!!! (sajnos tapasztalat)  
 
Én nem zöld szinű kilincsvilágítással találkoztam, hanem fehér/sárgával. És az tényleg elég zavaró volt, de akkor lehet, hogy az volt kókányolva. Nekem sajnos nem volt kivezetékelve, úgyhogy a kilincsvilágításról szedtem le. Viszont én úgy tudom, hogy nem a vékony szál a pozitív, hanem a legvastagabb! Javítsatok, ha tévedek! Egy 4700 microfarados 22 voltos kondival még kikapcsolás után is sokáig világít a LED. Asszem ilyet tettem be. Nem tudom, hogy gyárilag mi kapcsolja a világítást, de én a parkra vagyis a világításkapcsolóra kötöttem. Csak persze így nem sok értelme van, mert éjszaka leállítod az autót, kikapcsolod a világítást, és akkor megint nem látod a kilincset. De a kondi ezt megoldja, csak egy diódát is be kell tenned, hogy jó irányba süljön ki. Szóval mi így csináltuk, de lehet vannak más okosabb ötletek is rá.
 
Ez a ledcsiszolás érdekelne. Csinált már valaki?
 
Amúgy nekem is lenne kérdésem. A legújabb projectem az, hogy fokozatosan halványodjon el a beltérvilágítás. Megcsináltam a szerkezetet, amit lehet hangolni, csak az izzó mindkét oldalát is rá kell kötni. Én pedig lent a biztosíték táblától csak egy szálat találtam, ami megy fel a tetőre. Lehet, hogy ott a másik is, mert nem bontottam le a kárpitot. Ezt nem tudja valaki, hogyis van?
Szia!
Led csiszolást: Fogsz egy csisz vásznat (én vasreszelővel csináltam) és meghuzogatod rajta a led tetejés, hogy szép lapos legyen. kb 1-2mm. Ennyi. Ettől elmattul a teteje és nagyob a felső felülete ezáltal tomított és terített fényhez jutsz.
Üdv Shadow :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 18:44:00 »

Lampabura csere temajaban: tavaly en is csereltem, most vettem eszre, hogy beazik mindket lampam. Kiszenvedtem a kocsibol az egesz lampatestet mindenestul, lekaptam az 1ik oldalrol az uveget es kisse idegesen tapasztaltam, hogy az "uj" tomites egy kalap kaki: vmi nedszivo szivacs! Hogy az egy ev alatt alakult at ilyenne, vagy ilyen is volt es nem vettem eszre, mar nemtom, de ez igy nagyon gaz! Persze utangyartott. Visszaraktam a gyari rendes gumikat, most remenykedek.
 
ND: esetleg ezt beleirhatnad a lapodba, hogy vigyazzanak az emberek a tomitessel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 20:20:00 »

Lampabura csere temajaban: tavaly en is csereltem, most vettem eszre, hogy beazik mindket lampam. Kiszenvedtem a kocsibol az egesz lampatestet mindenestul, lekaptam az 1ik oldalrol az uveget es kisse idegesen tapasztaltam, hogy az "uj" tomites egy kalap kaki: vmi nedszivo szivacs! Hogy az egy ev alatt alakult at ilyenne, vagy ilyen is volt es nem vettem eszre, mar nemtom, de ez igy nagyon gaz! Persze utangyartott. Visszaraktam a gyari rendes gumikat, most remenykedek.
 
ND: esetleg ezt beleirhatnad a lapodba, hogy vigyazzanak az emberek a tomitessel.
Szia Lukit!
Ha jól emlékszem, írtam hogy ne vágjon le senki belóle, hanem tömje be mindet. Mivel az egyiknél még zöld voltam és vágtam ;-( A másiknál már begyűrtem ;-) De a most készülő cikkbe beleveszem majd.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 22:23:00 »

Szia Lukit!
Ha jól emlékszem, írtam hogy ne vágjon le senki belóle, hanem tömje be mindet. Mivel az egyiknél még zöld voltam és vágtam ;-( A másiknál már begyűrtem ;-) De a most készülő cikkbe beleveszem majd.
Üdv ND
Vagni? Begyurni? Nekem  pont az a bajom, hogy az uj tomiteseket hasznaltam, amik frankon nem ertek semmit ;( Egy eve betomkodtem oket, nagynehezen rakattintottam a biszbaszokat, most meg eleg gazul nezett ki - mint egy szivacs, nem csoda, hogy parasodott az uveg. Gyarilag franko kis gumi van, arra kell vigyazni, hogy ha az ujat hasznalja az ember, akkor jol meg kell nezni az anyagat.
 
Vagy most nem ertem:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 22:38:00 »

Eddig mindíg megvettem üvegből meg plexiből a gyárit, ahhoz meg nem adnak tömítést szóval a jó öreg gumit szoktam visszatenni, megtisztogatva szilozva. Látom vigyázni is kell rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 23:09:00 »

Vagni? Begyurni? Nekem  pont az a bajom, hogy az uj tomiteseket hasznaltam, amik frankon nem ertek semmit ;( Egy eve betomkodtem oket, nagynehezen rakattintottam a biszbaszokat, most meg eleg gazul nezett ki - mint egy szivacs, nem csoda, hogy parasodott az uveg. Gyarilag franko kis gumi van, arra kell vigyazni, hogy ha az ujat hasznalja az ember, akkor jol meg kell nezni az anyagat.
 
Vagy most nem ertem:)
Szia Lukit!
Nem tudom hol vetted, milyet vettél. Szerencsémre angol üveget és jó tömítést kaptam, ami még rugalmas és teljesen kitölti a teret. A régi gumi már elöregedett és felvette a régi üveg profilját, azt nem ajánlatos visszatenni. Nehezen tudom elképzelni, hogy ott befolyon a víz,ha rendesen felraktad. A gumi porozus, de ez nem szivacs. De ez arra igaz, amit én használtam.
Üdv N
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2005.05.27 péntek, 05:51:00 »

Szia Lukit!
Nem tudom hol vetted, milyet vettél. Szerencsémre angol üveget és jó tömítést kaptam, ami még rugalmas és teljesen kitölti a teret. A régi gumi már elöregedett és felvette a régi üveg profilját, azt nem ajánlatos visszatenni. Nehezen tudom elképzelni, hogy ott befolyon a víz,ha rendesen felraktad. A gumi porozus, de ez nem szivacs. De ez arra igaz, amit én használtam.
Üdv N
Majd megmutatom 1ik talin, hogy milyen silany vackokat is el birnak adni tomites gyanant.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2005.05.27 péntek, 10:05:00 »

Helyzet a következő, most túl vagyok a szűrő cseréken, a gyertyacserén, meg ilyenek, ki lett cserélve a gyujtáskábel köteg, meg mittudom én még mi. Most nem áll le... Amúgy a leállás random volt, tehát miután a kocsi üzemhőmérsékletre melegedett bármikor le állt kanyarban, emelkedőn, amikor éppen kedve volt... Ehhez jött a nehézkes elindulás, másodpercekig kellett gyujtást adni mire elindult. Ami megmaradt: hogy néha kicsit nehézkesen indul, (szerintem eső után - de ez csak egy gondolat egy laikustól) ilyenkor benzinszag... + Folyamatosan világít az fék visszajelzőm, és azt ki sem tudják ütni, pedig állítólag ok minden. Amúgy kuplungom nincs mert automata. A kipufogom az ok, az átmérője is elég rendes. Most amúgy ok a járgány, végre megint érzem a pacikat, amíg *** volt addig gyengébb is volt. Sebaj amúgy is lowrideing van Smiley – Tisztitási cucc még nem volt teljesen meg, mert én nem szivesen nyúlok hozzá (eddig csak bogarat szervizeltem otthon, és az lényegesen egyszerűbb volt Smiley, de asszem neki esek ennek is, csak egy kis bátorságot kell gyűjtenem) Köszi minden tippet, el kell mondjam, hogy a bogárklubban nem kaptam ilyen + hozzáállást soha semmihez, ezer köszi, a szervizt való színüleg felkeresem...
Üdv mindenkinek Efritsultan
(ja amikor aszfaltot szaggatok, bár ez ritkán van, akkor Gyömrő és Pest között teszem, de az utak minősége nem nagyon engedi Sad
Bye
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2005.05.27 péntek, 10:23:00 »

Helyzet a következő, most túl vagyok a szűrő cseréken, a gyertyacserén, meg ilyenek, ki lett cserélve a gyujtáskábel köteg, meg mittudom én még mi. Most nem áll le... Amúgy a leállás random volt, tehát miután a kocsi üzemhőmérsékletre melegedett bármikor le állt kanyarban, emelkedőn, amikor éppen kedve volt... Ehhez jött a nehézkes elindulás, másodpercekig kellett gyujtást adni mire elindult. Ami megmaradt: hogy néha kicsit nehézkesen indul, (szerintem eső után - de ez csak egy gondolat egy laikustól) ilyenkor benzinszag... + Folyamatosan világít az fék visszajelzőm, és azt ki sem tudják ütni, pedig állítólag ok minden. Amúgy kuplungom nincs mert automata. A kipufogom az ok, az átmérője is elég rendes. Most amúgy ok a járgány, végre megint érzem a pacikat, amíg *** volt addig gyengébb is volt. Sebaj amúgy is lowrideing van Smiley – Tisztitási cucc még nem volt teljesen meg, mert én nem szivesen nyúlok hozzá (eddig csak bogarat szervizeltem otthon, és az lényegesen egyszerűbb volt Smiley, de asszem neki esek ennek is, csak egy kis bátorságot kell gyűjtenem) Köszi minden tippet, el kell mondjam, hogy a bogárklubban nem kaptam ilyen + hozzáállást soha semmihez, ezer köszi, a szervizt való színüleg felkeresem...
Üdv mindenkinek Efritsultan
(ja amikor aszfaltot szaggatok, bár ez ritkán van, akkor Gyömrő és Pest között teszem, de az utak minősége nem nagyon engedi Sad
Bye
MAF szenzor tisztítása megvolt?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2005.05.27 péntek, 11:38:00 »

Helyzet a következő, most túl vagyok a szűrő cseréken, a gyertyacserén, meg ilyenek, ki lett cserélve a gyujtáskábel köteg, meg mittudom én még mi. Most nem áll le... Amúgy a leállás random volt, tehát miután a kocsi üzemhőmérsékletre melegedett bármikor le állt kanyarban, emelkedőn, amikor éppen kedve volt... Ehhez jött a nehézkes elindulás, másodpercekig kellett gyujtást adni mire elindult. Ami megmaradt: hogy néha kicsit nehézkesen indul, (szerintem eső után - de ez csak egy gondolat egy laikustól) ilyenkor benzinszag... + Folyamatosan világít az fék visszajelzőm, és azt ki sem tudják ütni, pedig állítólag ok minden. Amúgy kuplungom nincs mert automata. A kipufogom az ok, az átmérője is elég rendes. Most amúgy ok a járgány, végre megint érzem a pacikat, amíg *** volt addig gyengébb is volt. Sebaj amúgy is lowrideing van Smiley – Tisztitási cucc még nem volt teljesen meg, mert én nem szivesen nyúlok hozzá (eddig csak bogarat szervizeltem otthon, és az lényegesen egyszerűbb volt Smiley, de asszem neki esek ennek is, csak egy kis bátorságot kell gyűjtenem) Köszi minden tippet, el kell mondjam, hogy a bogárklubban nem kaptam ilyen + hozzáállást soha semmihez, ezer köszi, a szervizt való színüleg felkeresem...
Üdv mindenkinek Efritsultan
(ja amikor aszfaltot szaggatok, bár ez ritkán van, akkor Gyömrő és Pest között teszem, de az utak minősége nem nagyon engedi Sad
Bye
Szia Efrisultan!
Arra tippelek, hogy amikor megmozdul a motorod a kasznihoz képest, akkor megszakad az üzemanyag szívása. Valahol fals levegőt szív be az üzemanyag helyett. mihelyst visszatér a normál állapot, akkor zár rendesen. Valahol a hol fém műanyaggal találkozik, mert ez lehet még összefüggésben a bemelegedéssel. Amikor kitágul, akkor tud mozogni. Az üzemanyag hiány, még az indítási nehézséget is magyarázza. Talán célszerű lenne egy átlátszó üzemanyag szűrőt beiktatni a rendszerbe, hogy lásd, hogy visszaejti-e a rendszer az üzemanyagot.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2005.05.27 péntek, 12:15:00 »

Helyzet a következő, most túl vagyok a szűrő cseréken, a gyertyacserén, meg ilyenek, ki lett cserélve a gyujtáskábel köteg, meg mittudom én még mi. Most nem áll le... Amúgy a leállás random volt, tehát miután a kocsi üzemhőmérsékletre melegedett bármikor le állt kanyarban, emelkedőn, amikor éppen kedve volt... Ehhez jött a nehézkes elindulás, másodpercekig kellett gyujtást adni mire elindult. Ami megmaradt: hogy néha kicsit nehézkesen indul, (szerintem eső után - de ez csak egy gondolat egy laikustól) ilyenkor benzinszag... + Folyamatosan világít az fék visszajelzőm, és azt ki sem tudják ütni, pedig állítólag ok minden. Amúgy kuplungom nincs mert automata. A kipufogom az ok, az átmérője is elég rendes. Most amúgy ok a járgány, végre megint érzem a pacikat, amíg *** volt addig gyengébb is volt. Sebaj amúgy is lowrideing van Smiley – Tisztitási cucc még nem volt teljesen meg, mert én nem szivesen nyúlok hozzá (eddig csak bogarat szervizeltem otthon, és az lényegesen egyszerűbb volt Smiley, de asszem neki esek ennek is, csak egy kis bátorságot kell gyűjtenem) Köszi minden tippet, el kell mondjam, hogy a bogárklubban nem kaptam ilyen + hozzáállást soha semmihez, ezer köszi, a szervizt való színüleg felkeresem...
Üdv mindenkinek Efritsultan
(ja amikor aszfaltot szaggatok, bár ez ritkán van, akkor Gyömrő és Pest között teszem, de az utak minősége nem nagyon engedi Sad
Bye
Ha van valami immobilizer, riasztó a kocsiban esetleg az is okozhat leállást, vagy akár rádió, zavarszűrő ha nem gyári, meg hasonló utólag beépített extrák pl: fénycsőgyújtój
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:36:00 »

Sziasztok!
A MAF az a kis bizbasz a pillangó szelep előtt a légcsatornában? ND - érdekes amit mondasz megfontolóra veszem, a riasztóm tutira *** és van benne egy immobilizer ami ki van kötve... Utólagbeépített extráim nincsenek.
A magnó az érdekes, mert ami igaz az igaz van bene egy széthullot CD, ami tulképpen ha zárlatos, márpedig szerintem az, akkor bekavarhat a computer-egységnek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:39:00 »

Köszi a türelmet és az ötleteket, szép napot és hétvégét mindenkinek!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:42:00 »

Eszembe jutott még valami: hiba volt pl. (most a szerviz után ez nincs már) hogy amikor hirtelen odanyomtam neki akkor abban a pillanatban leesett a fordulat 0-ra és leállt, illetve volt olyan amikor fenn ragadt 2-3 ezer között és az úristennek sem akart helyrebillenni. Ezeket is mind a computernek rótták fel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:48:00 »

Eszembe jutott még valami: hiba volt pl. (most a szerviz után ez nincs már) hogy amikor hirtelen odanyomtam neki akkor abban a pillanatban leesett a fordulat 0-ra és leállt, illetve volt olyan amikor fenn ragadt 2-3 ezer között és az úristennek sem akart helyrebillenni. Ezeket is mind a computernek rótták fel
Nyilván, hiszen azt akartak cserélni :-/ milyen idő volt? vagy arról is a comp tehet 8-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:55:00 »

Eszembe jutott még valami: hiba volt pl. (most a szerviz után ez nincs már) hogy amikor hirtelen odanyomtam neki akkor abban a pillanatban leesett a fordulat 0-ra és leállt, illetve volt olyan amikor fenn ragadt 2-3 ezer között és az úristennek sem akart helyrebillenni. Ezeket is mind a computernek rótták fel
Az pedig nagyon pillangószelep potméter hibára utal. Esetleg gyujtókábelek miatt emeli meg a fordulatot ecu. Nekem volt olyan, hogy előzéskor beállva 2 teherautó közé gázt adott a kis piszok, az 1ik gyújtókábel hibája miatt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2005.05.27 péntek, 17:44:00 »

Nem bírok elszakadni Smiley  
Valahol volt fennt a neten egy képsor a pillangószelep felpolírozásáról... Fent van az még, és ha igen megmondanátok hol találom? Lesz időm hétvégén, lehet megismerkedem a mondeom szívével kicsit... (Leírásaitok alapján arra következtettem, hogy az egyszerűbb dolgoknak jobb ha az ember maga néz utána, tapasztaltabbak tanácsait követve...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2005.05.27 péntek, 18:02:00 »

Itten van pár dolog picit biztos más 24V nél ott improvizálj. Gázbowdent nem szoktam lekötni inkább motorra terítek vastagon rongyokat és ott szoktam helybe. Ha pillango szelep lapját is ki akarod venni  - polírozni ahhoz legyen kéznél torx csavarhúzó, jó anyagból - akcijóssal könnyen ki lehet nyírni a csavart - valami profi Beta, Hazet, Gedore! a másik oldalon el van lapítva a csavar és először nagyon nehéz kiszedni. Ajánlott lenne elöbb a pillangószelep házat leszedni és messze a toroktól kitekerni nehogy valami fém forgács bejusson a szívótorokba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2005.05.27 péntek, 18:11:00 »

Ha már rászántad magad a műtétre ne végezz fél munkát! Legjobb úgy motort mosni, hogy ki van szedve a légszűrő meg csövei - légszekrény a helyén marad. A légszekrény bilincsével lezárás végett fogass 1 reklámszatyrot a nyílásra. Ablaktisztító flakonba brigéciol vagy hasonló ecset és hajrá! jó idő lesz hozzá. Computert már tudod hol van oda ne locsolj sok vizet. Gyertya, trafó kábel beázás elkerülhetetlen azt ki kell fuvatni levegővel a többi kiszárad a napon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2005.05.27 péntek, 23:17:00 »

Üdv!
 
Ma elkezdett szakaszosan villogni a légzsák visszajelző lámpám. Tudna valak isegíteni, hogy mit, hol érdemes megnézni, vagy irány a szervíz?
 
Köszönet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2005.05.27 péntek, 23:39:00 »

Üdv!
 
Ma elkezdett szakaszosan villogni a légzsák visszajelző lámpám. Tudna valak isegíteni, hogy mit, hol érdemes megnézni, vagy irány a szervíz?
 
Köszönet
Évjáratot tudsz mondani? Érdemes a testkábeleket átnézni tisztítani, pollenszűrő környékén aksisaruk, aksi alatt, és magán az abs dobozon a kormányoszlop fölött van csatlakozót wd40 el kezelni. Ha van utas oldal akkor azt is. ABS biztit vedd ki a művelet előtt nehogy beinduljon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2005.05.27 péntek, 23:54:00 »

1993-as.
úgyérted pollenszűrő környékén testkábel?a műanyag alatt?
A kormályoszlop fölött van 2 elég vastag kábelköteg csatlakozóval a légszűrő és a rugótorony között. Ebből az egyik lenne az utasoldali (mert van)?  
ABS bizti melyik és hol?  
 
Sorry, de nem szoktam gyakran szétkapni az autót Smiley))
 
Köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2005.05.27 péntek, 23:59:00 »

Ja és még egy kérdés...a kipufogónál egyből, ahol csatlakozik a leömlőhöz, a tűzkarika alatt van 2 csatlakozó...ezeknek van köze a légzsákhoz? Csak mert most lett tűzkarika cserélve és ott elpattant az egyiknek a rögzítőfüle, akár ki is tudna csúszi, ha akarna...próbáltam rátolni jobban, de akkor is villog...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2005.05.28 szombat, 00:17:00 »

Üdv!
 
Ma elkezdett szakaszosan villogni a légzsák visszajelző lámpám. Tudna valak isegíteni, hogy mit, hol érdemes megnézni, vagy irány a szervíz?
 
Köszönet
Ernő,
 
azt számold meg, hogy hányat villog. Ha 4 -et, majd ki szünet, akkor az ülés alatt az övfeszítő csatiját húzd szét, tiszogatás, WD40. Smiley Gyújtás nélkül!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2005.05.28 szombat, 00:22:00 »

1993-as.
úgyérted pollenszűrő környékén testkábel?a műanyag alatt?
A kormályoszlop fölött van 2 elég vastag kábelköteg csatlakozóval a légszűrő és a rugótorony között. Ebből az egyik lenne az utasoldali (mert van)?  
ABS bizti melyik és hol?  
 
Sorry, de nem szoktam gyakran szétkapni az autót Smiley))
 
Köszönöm
nekem is 93 as van, elég betegek a kábelek benne pereg a szigetelés. Pollen környékén a nagy vastag kábelen van 2 leágazás 1k motorra van kötve másik a tűzfalra pollenszűrőt nem kell kiszedni motortérbe van, anya fogja asszem a sarut. Alsó csatik nemtom mik lehetnek, holnap megnézem könyvbe vagy TISbe, most sajna nincs kéznél. Meg biztit, de az benne van könyvbe főoldalon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2005.05.28 szombat, 00:24:00 »

Ernő,
 
azt számold meg, hogy hányat villog. Ha 4 -et, majd ki szünet, akkor az ülés alatt az övfeszítő csatiját húzd szét, tiszogatás, WD40. Smiley Gyújtás nélkül!
93 as MKI be még nem volt pirotechnikai övfeszítő, de lehet tévedek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2005.05.28 szombat, 00:53:00 »

Nem bírok elszakadni Smiley  
Valahol volt fennt a neten egy képsor a pillangószelep felpolírozásáról... Fent van az még, és ha igen megmondanátok hol találom? Lesz időm hétvégén, lehet megismerkedem a mondeom szívével kicsit... (Leírásaitok alapján arra következtettem, hogy az egyszerűbb dolgoknak jobb ha az ember maga néz utána, tapasztaltabbak tanácsait követve...)
Itt magtalálhatod:http://***.itexpert.hu/
Jó munkát!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2005.05.28 szombat, 01:07:00 »

93 as MKI be még nem volt pirotechnikai övfeszítő, de lehet tévedek.
Sztem nem tévedsz. Én a '96-osban is kerestem és nem találtam. Van ugyan vezeték a vezetőülés alatt, de az az elektromos ülésállításhoz megy.
Üdv
Nem tudja valaki, hogy SRS vs. SRP légzsákrendszerek közt mi a különbség?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2005.05.28 szombat, 08:41:00 »

Én pont úgy tudom, ha jól tévedek, hogy az SRP nemcsak légyzáskrendszer, hanem védelmi rendszer, amiben van pirotechnikai övfeszítő.
Miután a Fordokban is lett, utána Airbag felirat került a kormányra meg az anyóshoz, meg...az SRS helyett.
 
Viszont a kézikönyvemet nézegetve tudjátok mire leltem? A kézifék mellé elvileg az aprópénztartó helyett kerülhet egy gomb, ami a lengéscsillapító keménységét állítja...azé' nem gyenge Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2005.05.28 szombat, 08:50:00 »

Ja és még egy kérdés...a kipufogónál egyből, ahol csatlakozik a leömlőhöz, a tűzkarika alatt van 2 csatlakozó...ezeknek van köze a légzsákhoz? Csak mert most lett tűzkarika cserélve és ott elpattant az egyiknek a rögzítőfüle, akár ki is tudna csúszi, ha akarna...próbáltam rátolni jobban, de akkor is villog...
Műszerfal alatt 22 -es 7,5A es bizti az ABS. Kipufogónál csak lambda széthúzós csati van és a fogaskoszorúnál a fordulat jeladó. Kattintasz 1 képet megnézzük mi az.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2005.05.28 szombat, 10:38:00 »

Én pont úgy tudom, ha jól tévedek, hogy az SRP nemcsak légyzáskrendszer, hanem védelmi rendszer, amiben van pirotechnikai övfeszítő.
Miután a Fordokban is lett, utána Airbag felirat került a kormányra meg az anyóshoz, meg...az SRS helyett.
 
Viszont a kézikönyvemet nézegetve tudjátok mire leltem? A kézifék mellé elvileg az aprópénztartó helyett kerülhet egy gomb, ami a lengéscsillapító keménységét állítja...azé' nem gyenge Smiley)
Ernő,
 
'99 MK2 -be nálam még SRS volt ráírva!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2005.05.28 szombat, 10:58:00 »

Én pont úgy tudom, ha jól tévedek, hogy az SRP nemcsak légyzáskrendszer, hanem védelmi rendszer, amiben van pirotechnikai övfeszítő.
Miután a Fordokban is lett, utána Airbag felirat került a kormányra meg az anyóshoz, meg...az SRS helyett.
 
Viszont a kézikönyvemet nézegetve tudjátok mire leltem? A kézifék mellé elvileg az aprópénztartó helyett kerülhet egy gomb, ami a lengéscsillapító keménységét állítja...azé' nem gyenge Smiley)
Ernő,
 
Ha jól emlékszem, akkor a gombot akáe Csocsónál (?) meg is vizslathatod...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 11:55:00 »

Én pont úgy tudom, ha jól tévedek, hogy az SRP nemcsak légyzáskrendszer, hanem védelmi rendszer, amiben van pirotechnikai övfeszítő.
Miután a Fordokban is lett, utána Airbag felirat került a kormányra meg az anyóshoz, meg...az SRS helyett.
 
Viszont a kézikönyvemet nézegetve tudjátok mire leltem? A kézifék mellé elvileg az aprópénztartó helyett kerülhet egy gomb, ami a lengéscsillapító keménységét állítja...azé' nem gyenge Smiley)
Korrekt joszag az a gombocska, *** uton nem razza ki a beledet, viszont ha elmenyautozas kell, ott a kemeny fokozat:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 08:15:00 »

hali!  
'94-es V6-osom motortéri kábelezéséről mállik le a szigetelés.Van valami ötletetek hogyan lehetne javítani vagy látoassam meg inkább a bontót? (az új ára meglehetősen borsos.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 09:02:00 »

hali!  
'94-es V6-osom motortéri kábelezéséről mállik le a szigetelés.Van valami ötletetek hogyan lehetne javítani vagy látoassam meg inkább a bontót? (az új ára meglehetősen borsos.)
helló! egy '94-es mondit még kár lenne a bontóba beadni...ja, hogy te egy kábelköteget keresel?
komoly kis tűzveszélyt előzhetsz meg a cserével
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 09:10:00 »

Korrekt joszag az a gombocska, *** uton nem razza ki a beledet, viszont ha elmenyautozas kell, ott a kemeny fokozat:)
De komolyan jól működik, vagy inkább csak "marketingkapcsoló" ?Smiley) Biztos jó, csak az ég óvjon, hogy lengéscsillapítót, vagy egyebet kelljen cserélni benne Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 09:13:00 »

helló! egy '94-es mondit még kár lenne a bontóba beadni...ja, hogy te egy kábelköteget keresel?
komoly kis tűzveszélyt előzhetsz meg a cserével
üdv
Ha felnyitom a motorháztetőt nem merek nagy levegőt venni, mert félő, hogy leszippantom a szigetelést. Hát ilyen Állapotban van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 10:53:00 »

Ha felnyitom a motorháztetőt nem merek nagy levegőt venni, mert félő, hogy leszippantom a szigetelést. Hát ilyen Állapotban van.
Bontott jó, 94 be váltottak beszállítót annál újabbat vegyél. Nálam is ez a baj vettem bontottat, injektorsor kábelezésen vagyok túl. Ami nincs nagyon meleg helyen ott ragasztópisztollyal lehet erősíteni ideiglenesen. Poroltó legyen bekészítve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 11:21:00 »

Korrekt joszag az a gombocska, *** uton nem razza ki a beledet, viszont ha elmenyautozas kell, ott a kemeny fokozat:)
Nem hívtál, nem jöttél, nem is látom a fejleményeket? Nos?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.