Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:12:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262828 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12650 Dátum: 2010.10.15 péntek, 10:24:55 »

A gyári olaj mellett nincs olcsóbb, csak xarabb olaj! Ilyet ne ajánljunk senkinek.
Az STP helyett vannak jobb öblítők, amik használatakor elég az alapjárat.
nem is ajánlott mást ...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12651 Dátum: 2010.10.15 péntek, 10:34:37 »

A gyári olaj mellett nincs olcsóbb, csak xarabb olaj! Ilyet ne ajánljunk senkinek.
Az STP helyett vannak jobb öblítők, amik használatakor elég az alapjárat.
Nem ezt írtam.Kérlek,figyelmesebben olvass!Másrészt a gyárit is gyártják valahol,nem?Nekem fogalmam sincs,hogy hol és ki csinálja.Másrészt én mobilt használok évek óta,amit tudtommal a Forddal közösen fejlesztenek a Ford motorjaihoz.De ezt is leírtam nem is olyan régen.Másrészt az STP meg az,amit bárhol el lehet érni.A wynns meg mit tudom én milyen név alatt futó akármiket nem próbáltam még ki,ezt igen,bevált én ezt ajánlom nem azt,amiről fogalmam sincs mit csinál mert még én sem használtam.A gagyi olajat sem véletlenül írtam.Egy alsó kategóriás szintetikus olaj párezer kilométer alatt jobban kitakarítja a motort mint bármelyik öblítő.Érdekes módon nekem még sosem volt ebből bajom,bár a 10-15e km-s cserét nem szabad vele megvárni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12652 Dátum: 2010.10.15 péntek, 15:12:31 »

nem is ajánlott mást ...

"gyengébb minőségű olaj is mehet bele párezer km-re"
Ennyi bőven elég, hogy adott esetben akár a hidrotőkéket is hazavágja. Lehet, hogy a viszkozitás egyezik, de a többi előírás nem, akkor jöhet a baj...
SZVSZ

Ui: én az olajjal soha nem játszottam, az autót viszont hajtottam olykor-olykor, de bajom még sosem volt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12653 Dátum: 2010.10.15 péntek, 15:17:30 »

Nem ezt írtam.Kérlek,figyelmesebben olvass!

Én azt olvastam, amit írtál:
"gyengébb minőségű olaj is mehet bele párezer km-re" Sztem nem. A gyári hibátlan olaj, ráadásul nem is drága.
A Wynss-es és egyéb öblítősről pedig én írtam már korábban, és akkor elemeztük az STP-t is. Annál emelt fordulaton kell járatni, ami pont az általad írt hatások miatt nem szerencsés. Így is egy elég drasztikus anyag, mi van, ha járatod is...

Én bátran ajánlom a motoröblítők használatát, de csakis olyat, ami alapjáraton is kifejti hatását...
Bőven elég, ha olyan helyen marad az öblítő aktívabban, ahol ülepedni szokott az olaj.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 15:20:21 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12654 Dátum: 2010.10.15 péntek, 17:26:58 »

"gyengébb minőségű olaj is mehet bele párezer km-re"
Ennyi bőven elég, hogy adott esetben akár a hidrotőkéket is hazavágja. Lehet, hogy a viszkozitás egyezik, de a többi előírás nem, akkor jöhet a baj...
SZVSZ

Ui: én az olajjal soha nem játszottam, az autót viszont hajtottam olykor-olykor, de bajom még sosem volt...
és ha nem küldöd tovább az ímélt, akkor óriási balszerencse ér és egy rakás kisrigót kapsz a nyakadba?  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12655 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:02:12 »

Én azt olvastam, amit írtál:
"gyengébb minőségű olaj is mehet bele párezer km-re" Sztem nem. A gyári hibátlan olaj, ráadásul nem is drága.
A Wynss-es és egyéb öblítősről pedig én írtam már korábban, és akkor elemeztük az STP-t is. Annál emelt fordulaton kell járatni, ami pont az általad írt hatások miatt nem szerencsés. Így is egy elég drasztikus anyag, mi van, ha járatod is...

Én bátran ajánlom a motoröblítők használatát, de csakis olyat, ami alapjáraton is kifejti hatását...
Bőven elég, ha olyan helyen marad az öblítő aktívabban, ahol ülepedni szokott az olaj.
Hát ezért vagyunk mások.Momentán eddig egyik autónál se volt hidrotőke gondom ebből kifolyólag,de ez van.Ízlések és pofonok,az olajnyomás alapjáraton nem lesz akkora mint magasabb fordulaton.Aztán az olajjáratokból vagy kiszedi a cuccot vagy nem,ez már a laborra tartozik.Másrészt egy emelt fordulatot nemigazán tartok károsnak negyedórán keresztül.Na,de ez az én nézőpontom,van miből választani.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #12656 Dátum: 2010.10.16 szombat, 19:09:50 »

Ma próbáltam beprogramozni a mk1-et,de a hiba még mindig fennáll.
Amíg nem melegszik be a kocsi,addig lefullad.De ha alapjáraton kábelköteget is megrángatom,akkor is lefullad,az is biztos,hogy kábel hibás.
Megprobáltam beprogramozni,de akkor is lefulladt volna,de nem hagytam.Viszont a teszt út után a vízhőmérséklet,közép normal,de a motorból olyan hangok jöttek ki,mintha felforrt volna és szuszogott is a motornál+hűtővíztartálynál is.

Valaki tud rendes szerelőtl,aki rendbe rakná már végre ezt a kocsit,mert állandóan csak a baj van vele.Sose volt hibátlan és most is elég messze van ettől az állapottól falbav
Szilent cserék,lengéscsillapítók,klíma,elől a kipufogó stb. tuti javítani kell még.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12657 Dátum: 2010.10.16 szombat, 23:17:57 »

Sziasztok,
Az lenne a problémám, hogy fékezésnél motorféket használva, a kuplung kinyomása után (kb 1500rpm) még megy lefele a fordulat(500rpm alá) és legtöbbször le is fullad.
Szerintetek mi lehet az oka???
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
palesz
Vendég
« Új hozzászólás #12658 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 17:28:17 »

Sziasztok!
A gondom az volna,hogy az adagolón a dúsitót reggeli inditásnál nem húzza be a bowden.
Két bowden megy oda,egy a termosztát aljáról,eg pedig az akksi alatt lévő talán vákumkapcsolóról.
Egyik sem húzza be.
Ez hiba lehet,vagy csak bizonyos hőmérséklet  alatt  kapcsol.
Ez kb 0fokban volt.
Tanácsokat előre is köszönök!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12659 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:03:04 »

Ma próbáltam beprogramozni a mk1-et,de a hiba még mindig fennáll.
Amíg nem melegszik be a kocsi,addig lefullad.De ha alapjáraton kábelköteget is megrángatom,akkor is lefullad,az is biztos,hogy kábel hibás.
Megprobáltam beprogramozni,de akkor is lefulladt volna,de nem hagytam.Viszont a teszt út után a vízhőmérséklet,közép normal,de a motorból olyan hangok jöttek ki,mintha felforrt volna és szuszogott is a motornál+hűtővíztartálynál is.

Valaki tud rendes szerelőtl,aki rendbe rakná már végre ezt a kocsit,mert állandóan csak a baj van vele.Sose volt hibátlan és most is elég messze van ettől az állapottól falbav
Szilent cserék,lengéscsillapítók,klíma,elől a kipufogó stb. tuti javítani kell még.

Hibatárolót olvastál már? Neked megoldható házilag!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12660 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:03:37 »

Sziasztok,
Az lenne a problémám, hogy fékezésnél motorféket használva, a kuplung kinyomása után (kb 1500rpm) még megy lefele a fordulat(500rpm alá) és legtöbbször le is fullad.
Szerintetek mi lehet az oka???

Te is tudsz házilag hibatárolót olvasni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12661 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:15:31 »

http://eckjoe.atw.hu/cikkek/hibakodkiolvasas.pdf
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #12662 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 17:20:27 »

Hali!

Segítség kellene. Van egy Ghia felszereltségű Mondim, amin vonóhorog van. Műszakira vinném és a szaki nem talált visszajelzőt a horognak. Lehetséges, hogy a műszerfalban van egy lámpa aminek kellene világítania? Vagy egyszerűen nem raktak bele visszajelzőt? (így vettem)
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #12663 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 22:23:13 »

Hali!

Segítség kellene. Van egy Ghia felszereltségű Mondim, amin vonóhorog van. Műszakira vinném és a szaki nem talált visszajelzőt a horognak. Lehetséges, hogy a műszerfalban van egy lámpa aminek kellene világítania? Vagy egyszerűen nem raktak bele visszajelzőt? (így vettem)

Én a PUG-omat vettem vonóhoroggal. Az első (nálam) műszakiján átment úgy, hogy a gömbfej takarta a rendszámot, a másodiknál szereltek bele új elektromos csatlakozót és VISSZAJELZŐT, a harmadik vizsgán pedig leszereltettem és kiírattam a forgalmiból a vonóhorgot.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12664 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 22:31:53 »

Én a PUG-omat vettem vonóhoroggal. Az első (nálam) műszakiján átment úgy, hogy a gömbfej takarta a rendszámot, a másodiknál szereltek bele új elektromos csatlakozót és VISSZAJELZŐT, a harmadik vizsgán pedig leszereltettem és kiírattam a forgalmiból a vonóhorgot.
ez a visszajelző kötelező?? és mit jelez vissza?? (hogy utánad van kötve egy futó?? eplus2)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12665 Dátum: 2010.10.22 péntek, 08:08:51 »

Hali!

Segítség kellene. Van egy Ghia felszereltségű Mondim, amin vonóhorog van. Műszakira vinném és a szaki nem talált visszajelzőt a horognak. Lehetséges, hogy a műszerfalban van egy lámpa aminek kellene világítania? Vagy egyszerűen nem raktak bele visszajelzőt? (így vettem)

Ha gyári, akkor a műszeregységbe van építve a visszajelző! Ott villog, ahol a vonóhorog nélküleiekbe is. Nézzen utána a szaki, ha nincs tisztába vele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #12666 Dátum: 2010.10.22 péntek, 13:11:07 »

ez a visszajelző kötelező?? és mit jelez vissza?? (hogy utánad van kötve egy futó?? eplus2)

A visszajelző gondolom az irányjelzést mutatja, ugyanis ha elkezdtem indexelni, akkor villant egyet.

Ha utánfutó lett volna utána kötve, akkor nem indult volna el a kisautó, így is rettentő orrkönnyű. Vizes úton lehetetlen elindulni vele, nagy sebességgel kanyarodni, kormányállástól függetlenül megy tovább egyenesen.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #12667 Dátum: 2010.10.22 péntek, 13:54:19 »

ez a visszajelző kötelező?? és mit jelez vissza?? (hogy utánad van kötve egy futó?? eplus2)

az utifuti iranyjelzoje miatt kell a visszajelzes a muszerfalra. Enelkul sajnos nincs vizsga, plane akkor nem, ha vissza ugyan visszajelez, de az utifutin ellentetesen villog az index...
Azert az eleg szep lenne, ha nem venne eszre a pilota, hogy 3-4 meterrel hosszabb a szerelveny...  wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12668 Dátum: 2010.10.22 péntek, 20:50:16 »

az utifuti iranyjelzoje miatt kell a visszajelzes a muszerfalra. Enelkul sajnos nincs vizsga, plane akkor nem, ha vissza ugyan visszajelez, de az utifutin ellentetesen villog az index...
Azert az eleg szep lenne, ha nem venne eszre a pilota, hogy 3-4 meterrel hosszabb a szerelveny...  wow1
nekünk offon nincs ilyen Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #12669 Dátum: 2010.10.29 péntek, 19:08:22 »

Sziasztok!
Keresek ismerős részére ferdehátú MK1 est vagy MK 2 est.
Lehetőleg 1.6 os vagy 1.8 as motorral és manuális váltóval!
Működő klíma előny!
Üdv!
Gy.
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12670 Dátum: 2010.10.29 péntek, 20:26:02 »

Sziasztok!
Keresek ismerős részére ferdehátú MK1 est vagy MK 2 est.
Lehetőleg 1.6 os vagy 1.8 as motorral és manuális váltóval!
Működő klíma előny!
Üdv!
Gy.
jimvincent épp most hirdette meg az övét.Igaz,az 4*4-es,de télen annál jobb....
Naplózva
Skylark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #12671 Dátum: 2010.11.05 péntek, 13:46:16 »

Sziasztok,

Van valakinek tapasztalata az echt.mondeo.hu oldalon található szerviz automatából átalakított manuális autóival kapcsolatban? Egyáltalán jó dolog e az, hogy ha a gyárilag automatának szánt autót idővel rávesszük, hogy kézi legyen? Sajna úgy tűnik , hogy lassan már a második automata váltót kell cserélnem és tényleg nagyon kényelmes így vezetni, de ugyanannyiból ebben a szervizben átalakítják manuálisra a kocsit. Ha jól csinálják egye fene feladom az automataságot és legyen kézi és megbízható, de ha csak gányolnak akkor sok értelmét nem látom, hogy utána meg amiatt szívjak. Valakinek van valami tapasztalata ez ügyben?
Előre is köszi!
Jani
Naplózva

1996 Mk1 2.0 Klíma, Tempomat, Automatából manuálissá alakított öszvér.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12672 Dátum: 2010.11.05 péntek, 14:48:47 »

Sziasztok,

Van valakinek tapasztalata az echt.mondeo.hu oldalon található szerviz automatából átalakított manuális autóival kapcsolatban? Egyáltalán jó dolog e az, hogy ha a gyárilag automatának szánt autót idővel rávesszük, hogy kézi legyen? Sajna úgy tűnik , hogy lassan már a második automata váltót kell cserélnem és tényleg nagyon kényelmes így vezetni, de ugyanannyiból ebben a szervizben átalakítják manuálisra a kocsit. Ha jól csinálják egye fene feladom az automataságot és legyen kézi és megbízható, de ha csak gányolnak akkor sok értelmét nem látom, hogy utána meg amiatt szívjak. Valakinek van valami tapasztalata ez ügyben?
Előre is köszi!
Jani
Igazából itt többen is voltak a múltban,akik átalakították az automatát kéziváltósra.Sajnos tudtommal teljes leírást,netalán képeket is mellékelve hozzá senki nem csinált.Nem emlékszem arra sem,hogy utána sokat panaszkodtak volna miatta.Tény,hogy maga az átalakítás és a belső hozzáigazítása is szopós meló,de utána kevesebb gond van vele,ha meg egy új kuplungot is teszel mellé,akkor gyakorlatilag 150-200e km-re megoldódik a problémád.És mondjuk egy kuplungcsere harmadannyiba kerül mint automata váltó.Persze nem mindegy,hogy kitől veszel,ki csinálja a dolgokat.Volt aki vezérlőt is cserélt,volt aki nem.De érdemes előre összeírni és összeszedni mindent,letisztázni a szervízzel mi mennyi,mert belefuthatsz abba,hogy minden vackot kiszámláznak Neked-utólag.
Naplózva
jani655
Vendég
« Új hozzászólás #12673 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 16:23:34 »

Helló nekem olyan kérdésem lenne hogy a 2.0-es motorra rá lehet e szerelni a diesel turbót én úgy látom hogy ugyanaz a fogatása. A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12674 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 16:32:38 »

Helló nekem olyan kérdésem lenne hogy a 2.0-es motorra rá lehet e szerelni a diesel turbót én úgy látom hogy ugyanaz a fogatása. A válaszokat előre is köszönöm.
benzinest turbósítani nem egyszerű és olcsó mulatság.
1, a dízel tubója nem jó a benzinesre
2, valahogy meg kéne oldanod az olajzásását
3, új szívósor kell lehetőleg intercolerrel
4, nem biztos, hogy dugatty, főtengely, stb. bírja a megnövekedett terhelést
sosem lesz tökéletes, hacsak nem ölsz bele nagy pénzt, akkor érdemesebb olyat venni ami gyárilag turbós, ilyen sajna nincs a mondiból...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12675 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 16:59:52 »

benzinest turbósítani nem egyszerű és olcsó mulatság.
1, a dízel tubója nem jó a benzinesre
2, valahogy meg kéne oldanod az olajzásását
3, új szívósor kell lehetőleg intercolerrel
4, nem biztos, hogy dugatty, főtengely, stb. bírja a megnövekedett terhelést
sosem lesz tökéletes, hacsak nem ölsz bele nagy pénzt, akkor érdemesebb olyat venni ami gyárilag turbós, ilyen sajna nincs a mondiból...
szabyk a nagy szakértője ennek
(a sajátját el is adta azt hiszem)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12676 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 17:05:31 »

szabyk a nagy szakértője ennek
(a sajátját el is adta azt hiszem)
én mondeóra nem tennék, nem illik hozzá. akkor inkább vennék s4 2,2/a4 2,7 turbó audit vagy opel calibra turbó 4x4-et
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12677 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 17:05:58 »

én mondeóra nem tennék, nem illik hozzá. akkor inkább vennék s4 2,2/a4 2,7 turbó audit vagy opel calibra turbó 4x4-et
miért nem illik?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12678 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 17:12:11 »

miért nem illik?

te eltudsz képzelni egy mk1-et szuszogni minden váltásnál.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12679 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 17:23:27 »

te eltudsz képzelni egy mk1-et szuszogni minden váltásnál.
el  nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12680 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 18:28:08 »

benzinest turbósítani nem egyszerű és olcsó mulatság.
1, a dízel tubója nem jó a benzinesre
2, valahogy meg kéne oldanod az olajzásását
3, új szívósor kell lehetőleg intercolerrel
4, nem biztos, hogy dugatty, főtengely, stb. bírja a megnövekedett terhelést
sosem lesz tökéletes, hacsak nem ölsz bele nagy pénzt, akkor érdemesebb olyat venni ami gyárilag turbós, ilyen sajna nincs a mondiból...
a top gear-ben is megoldották...igaz,ott csak egy versenyt kellett kibírnia...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12681 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 10:00:14 »

szabyk a nagy szakértője ennek
(a sajátját el is adta azt hiszem)

Ő a Fiestáját turbósította MKI 2.0-val...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szilard317
Vendég
« Új hozzászólás #12682 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 19:03:34 »

Debrecenhez közel alkatrészeket keresek. Tudna valaki segiteni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12683 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 19:05:41 »

Debrecenhez közel alkatrészeket keresek. Tudna valaki segiteni?
bontott vagy új??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #12684 Dátum: 2010.11.09 kedd, 08:45:12 »

Főtengelyről tengelykapcsolón keresztül (hogy alacsony fordulatszámoknál ne legyen meghajtva) meghajtott kompresszor a megoldás utólagos turbósítás esetén.

De ilyen öreg motorokat már nem szabad bántani.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #12685 Dátum: 2010.11.09 kedd, 08:47:56 »

Debrecenhez közel alkatrészeket keresek. Tudna valaki segiteni?

- Ford-bontó, Monostorpályi út jobb oldala, jóval a konzervgyár után.
- Bontó a Mikepércsi út jobb oldalán, a repülőtér után.
- Cromax.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12686 Dátum: 2010.11.09 kedd, 19:01:40 »

- Ford-bontó, Monostorpályi út jobb oldala, jóval a konzervgyár után.
- Bontó a Mikepércsi út jobb oldalán, a repülőtér után.
- Cromax.
na le is írtál miden jó helyet Wink
csak annyi a baj a mikepércsi úton lévő bontóval, hogy nagyon drága...

esetleg még a szobszlóra vezető út melletti bontó: http://www.autosszaki.hu/tasko_autobonto-6388 (felüljáró mellett). kicsit macerás odajutni, ha érdekel, akkor kerítekek neked térképet róla.
illetve: http://autobonto-debrecen.hu/ van mondeo mk1-mk2-mk3 árban lehet alkudni is náluk..
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zozo78
Vendég
« Új hozzászólás #12687 Dátum: 2010.11.09 kedd, 20:45:15 »

Sziasztok egy 94-es mk1 es benzines mondeom van és ma azt csinálta hogy egyszer csak nem indult. kivettem a gyertyákat inditoztam és ugy tünik nincs szikra. talán gyujtótrafó? köszi a válaszokat.
Naplózva
Pepigabi
Vendég
« Új hozzászólás #12688 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 22:21:05 »

Sziasztok!
93-as Mondira tud valaki nem horror áron acélfelnit?Lehetőleg szolnok megye. Smiley
Előre is köszi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12689 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 22:38:51 »

Sziasztok!
93-as Mondira tud valaki nem horror áron acélfelnit?Lehetőleg szolnok megye. Smiley
Előre is köszi
bármelyik rendes gumisnál kapsz, kb 3-5e áron
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12690 Dátum: 2010.11.26 péntek, 08:08:54 »

Sziasztok egy 94-es mk1 es benzines mondeom van és ma azt csinálta hogy egyszer csak nem indult. kivettem a gyertyákat inditoztam és ugy tünik nincs szikra. talán gyujtótrafó? köszi a válaszokat.

vagy vezeték szakadás (trafó háromeres csatlakozója) Első körben fújd be wd-vel és úgy rakd vissza.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #12691 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 21:10:53 »

Sziasztok, nincs valakinek elfekvőben MK 1- hez infrás felesleges kulcsmodulja? Nyerskulcsom van,már másolva,csak a riasztó kellene!néztem már sok helyen, van is, de drágának tartom....
Az egyik bontóból küldtek is 5 E huf ért komplett gyujtáskapcsolóval de sajnos az már nem az infraledes volt, korrektül vissza is vették!Kb Ilyen áron nem tud valaki?
Előre is köszi!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #12692 Dátum: 2010.12.01 szerda, 00:06:30 »

Sziasztok, szerintetek a komplett vezérlés kábelköteg kompatibilis az 1996-ban gyártott mk1 1.6-os és 1.8-as autókhoz?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12693 Dátum: 2010.12.01 szerda, 07:31:30 »

Sziasztok, szerintetek a komplett vezérlés kábelköteg kompatibilis az 1996-ban gyártott mk1 1.6-os és 1.8-as autókhoz?
Gyakorlatilag az összes egyforma a négyhengeres benzineseken.Csak automata-kézi váltós közötti különbség van.
Naplózva
Kippy
Vendég
« Új hozzászólás #12694 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 20:58:37 »

Sziasztok!

Nagyon nagy pácban csücsülök éppen.  A 94-es 5ajtós Mondim csomagtartójában van a kocsikulcsom, mert véletlen lecsukódott. falbav Pótkulcs nincsen. Hogyan tudom kinyitni a kocsimat? Az ablakok manuálisak.
Van valami tippetek?

Köszönöm!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12695 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 21:27:42 »

Sziasztok!

Nagyon nagy pácban csücsülök éppen.  A 94-es 5ajtós Mondim csomagtartójában van a kocsikulcsom, mert véletlen lecsukódott. falbav Pótkulcs nincsen. Hogyan tudom kinyitni a kocsimat? Az ablakok manuálisak.
Van valami tippetek?

Köszönöm!
van rá megoldás, Astor leírja neked privát üzenetben
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.02 csütörtök, 21:52:21 írta yooccoo » Naplózva
Thassos
Vendég
« Új hozzászólás #12696 Dátum: 2010.12.03 péntek, 11:23:51 »

Sziasztok
Vetten egy 96-os 1,6b Mondeot, minden rendben vele csak nem megy a fütés eggyáltalán.
Ha tud valaki segiteni, elöre is köszönöm.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12697 Dátum: 2010.12.03 péntek, 12:00:11 »

Sziasztok
Vetten egy 96-os 1,6b Mondeot, minden rendben vele csak nem megy a fütés eggyáltalán.
Ha tud valaki segiteni, elöre is köszönöm.
fűtésed nincs, vagy a ventilátor nem megy?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #12698 Dátum: 2010.12.03 péntek, 19:18:06 »

 worship A roncsolásmentes bejutást nekem is megsúghatnátok  mert amikor kizártam magam a gépezetből be kellett vernem az ablakot .
van rá megoldás, Astor leírja neked privát üzenetben
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12699 Dátum: 2010.12.03 péntek, 19:40:22 »

worship A roncsolásmentes bejutást nekem is megsúghatnátok  mert amikor kizártam magam a gépezetből be kellett vernem az ablakot .
pü ment...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.