Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:04:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 319 320 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261674 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15600 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 19:39:38 »

A vezetőülésem olyan, mintha befelé dőlne. Talán lehetett egy mamut az előző tulajok között, aki lazán egy kézzel, bedöntve vezetett, és ezt megjegyezte az ülés. Lehet ezen valamit javítani?

Az ülések vázát, ha egyszer elnyekeredik, vagy baromi nehezen, vagy sehogy sem lehet kijavítani úgy, hogy utána tökéletes legyen... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #15601 Dátum: 2012.04.24 kedd, 08:33:36 »

Sziasztok!
Egy érdekes dolgot figyeltem meg tegnap, miután kicseréltem a levegőszűrőt.
Sok helyen olvastam, hogy a levegőszűrő cseréje szükséges, hiszen a motort el kell látni megfelelő levegő mennyiséggel, de ez alapjában véve nem érzékelhető a motor teljesítményén. Az enyémen érzékelhető volt. A csere előtt voltak gondjaim a teljesítménnyel, most viszont azt tapasztaltam, hogy a turbó jobban dolgozik, könnyebb a kigyorsítás, jobban reagál a gázadásra, stb. Hallom fütyülni a turbót, amit eddig csak egyszer hallottam.
Ez gondolom azt jelentheti, hogy a motor nem kapott elég oxigént az égéshez, valamint a turbó is csak dolgozgatott.
A felmerült kérdés: Érdemes-e direktszűrőt rátenni a gépezetre? Milyent, ill. hogyan lehet megoldani egy MKI 1.8TD-n?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15602 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:46:15 »

Sziasztok!
Egy érdekes dolgot figyeltem meg tegnap, miután kicseréltem a levegőszűrőt.
Sok helyen olvastam, hogy a levegőszűrő cseréje szükséges, hiszen a motort el kell látni megfelelő levegő mennyiséggel, de ez alapjában véve nem érzékelhető a motor teljesítményén. Az enyémen érzékelhető volt. A csere előtt voltak gondjaim a teljesítménnyel, most viszont azt tapasztaltam, hogy a turbó jobban dolgozik, könnyebb a kigyorsítás, jobban reagál a gázadásra, stb. Hallom fütyülni a turbót, amit eddig csak egyszer hallottam.
Ez gondolom azt jelentheti, hogy a motor nem kapott elég oxigént az égéshez, valamint a turbó is csak dolgozgatott.
A felmerült kérdés: Érdemes-e direktszűrőt rátenni a gépezetre? Milyent, ill. hogyan lehet megoldani egy MKI 1.8TD-n?


hali!!!

Én inkább a betétszűrőt javasolnám mivel ebben az esetben ad1 nem a motortérből szívja a meleg levegőt ad2 nem fog növekedni a szívási zaj......

pl ilyent ....
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/sport_betet_legszuro_ford_mondeo_uj_50_1576821539.html

De ha rendelsz akkor nekem is egyet oszt majd jól elfelezzük a postát.......

Amúgy egyszer régen találtam /most persze nincs meg/ egy cikket amiben /aszem MONDEOn/ kipróbáltak különböző légszűrő megoldásokat és összehasonlították őket...
Volt ott betét és sportlégszűrő meg légszűrőház furkálás meg a fene tudja mi nem..

Amúgy hogy van a hátsó futód??

Üdv: Vogl T.
A végkövetkeztetés pedig az lett ,hogy a legjobb eredményt a betétszűrő /formára ugyanaz mint a gyári csak a felépítése "sportosabb"/ hozta....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #15603 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:49:21 »


hali!!!

Én inkább a betétszűrőt javasolnám mivel ebben az esetben ad1 nem a motortérből szívja a meleg levegőt ad2 nem fog növekedni a szívási zaj......

pl ilyent ....
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/sport_betet_legszuro_ford_mondeo_uj_50_1576821539.html

De ha rendelsz akkor nekem is egyet oszt majd jól elfelezzük a postát.......

Amúgy egyszer régen találtam /most persze nincs meg/ egy cikket amiben /aszem MONDEOn/ kipróbáltak különböző légszűrő megoldásokat és összehasonlították őket...
Volt ott betét és sportlégszűrő meg légszűrőház furkálás meg a fene tudja mi nem..

Amúgy hogy van a hátsó futód??

Üdv: Vogl T.
A végkövetkeztetés pedig az lett ,hogy a legjobb eredményt a betétszűrő /formára ugyanaz mint a gyári csak a felépítése "sportosabb"/ hozta....
Kösz a tanácsot, megfogadom. Ezzel a szűrőcserével jobb lett a karakterisztika, dinamikusabbnak érzem. A hátsó futómű teljesen rendben van, stabilan dolgozik, nincs halálfélelmem.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15604 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:53:27 »

Kösz a tanácsot, megfogadom. Ezzel a szűrőcserével jobb lett a karakterisztika, dinamikusabbnak érzem. A hátsó futómű teljesen rendben van, stabilan dolgozik, nincs halálfélelmem.

 taps
Akkor OK!!!
Amúgy beszéltem VILÓ-val ő ha van neki 5000-ért+1100Posta adna hidat....
Most nincs nála de ha lessz neki akkor azt ígérte gondol ránk....

ha eldöntöted rendelj nekem is a szűrőből...
CSÁ!!  wave

Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15605 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:54:28 »

Amúgy egyszer régen találtam /most persze nincs meg/ egy cikket amiben /aszem MONDEOn/ kipróbáltak különböző légszűrő megoldásokat és összehasonlították őket...
Volt ott betét és sportlégszűrő meg légszűrőház furkálás meg a fene tudja mi nem..
A végkövetkeztetés pedig az lett ,hogy a legjobb eredményt a betétszűrő /formára ugyanaz mint a gyári csak a felépítése "sportosabb"/ hozta....

Escort RS turbo (MK IV) volt a tesztalany és a legjobb eredményt a sport betét + kifúrkált ház adta.

De az benyás tyurbós, más karakterisztikával.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15606 Dátum: 2012.04.24 kedd, 19:01:18 »

taps
Akkor OK!!!
Amúgy beszéltem VILÓ-val ő ha van neki 5000-ért+1100Posta adna hidat....
Most nincs nála de ha lessz neki akkor azt ígérte gondol ránk....

ha eldöntöted rendelj nekem is a szűrőből...
CSÁ!!  wave



Engem is érdekelne egy ilyen betét ,ha rendeltek gondoljatok rám...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15607 Dátum: 2012.04.24 kedd, 19:23:15 »

Ez a betét olajos vagy sima? Én vigyáznék vele, nem igazán ír márkát... (pl. Green, K&N, stb)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15608 Dátum: 2012.04.24 kedd, 20:02:42 »

Ez a betét olajos vagy sima? Én vigyáznék vele, nem igazán ír márkát... (pl. Green, K&N, stb)
Olajos,azzal akkora rizikó nincs
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #15609 Dátum: 2012.04.24 kedd, 20:55:40 »

Ez a betét olajos vagy sima? Én vigyáznék vele, nem igazán ír márkát... (pl. Green, K&N, stb)

Pedig ír. A fotón ott van, hogy FK Automotive márka, a leírásban meg ott a pontos típusszáma is. (FKLUFO002)
e-bay-en ugyanez szállítással együtt 14 euró, a gyártó oldalán meg 5,83 euró + szállítás. (ha már ennyit rendeltek, lehet megérné külföldről beszerezni, sé egy postaköltséggel - akár a gyártótól - elhozni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.24 kedd, 21:04:39 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #15610 Dátum: 2012.04.24 kedd, 23:27:31 »

Az ülések vázát, ha egyszer elnyekeredik, vagy baromi nehezen, vagy sehogy sem lehet kijavítani úgy, hogy utána tökéletes legyen... Sad


Hali!

A hegesztés pattanhatott el az egyik oldalon a támlánál.
Nekem ugyan ez volt a problémám...
Ha adsz egy email címet elvileg van róla fényképes anyagom, hogy szedd szét úgy, hogy össze is tudd rakni...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15611 Dátum: 2012.04.24 kedd, 23:32:15 »

Pedig ír. A fotón ott van, hogy FK Automotive márka, a leírásban meg ott a pontos típusszáma is. (FKLUFO002)
e-bay-en ugyanez szállítással együtt 14 euró, a gyártó oldalán meg 5,83 euró + szállítás. (ha már ennyit rendeltek, lehet megérné külföldről beszerezni, sé egy postaköltséggel - akár a gyártótól - elhozni.

Hopsz, elnéztem. Az FK-nak jók a termékei. Legalábbis nem rosszak Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15612 Dátum: 2012.04.25 szerda, 12:51:02 »

Ha van rá érdeklődés én megrendelem itt kint Németben a gyártótól a betétszűrőt...
http://www.fk-shop.de/Luftfilter-Tuning/Sportluftfilter-Einsatz/Sportluftfilter-Tauschfilter-Ford-Mondeo.html?listtype=search&searchparam=mondeo


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Aztán majd jól hazaviszem és majd eljut valahogy azoknak akiknek kell...
Kéne indítani egy "MKI-MKII" betétszűrő közös beszerzése projectet....
Ha jól saccolom kb 10-12 ajuróból kijön darabja /szűrő+NémetPosta+MagyarPosta/
Persze darabszámtól függ....
Ugyanezen az oldalon van K&N Szűrőtisztító/355ml/+olaj/237ml/ szett 13 ajuróért... ez sem rossz ár persze itt már elvileg nem lenne postaköltség.......
http://www.fk-shop.de/Luftfilter-Tuning/Luftfilterreiniger-Luftfilteroel/K-N-Reinigungsset-fuer-Sportluftfilter-355-ml-Reiniger-237-ml-Luftfilteroel.html

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Valahogy úgy gondoltam ,hogy kitűzün kegy dátumot amennyi addig bejön érdeklődés az alapján kiszámolom a pontos árat én megrendelem a cuccot aztán a többi majd alakul...

Kérnék egy ADMINT ,hogy segítsen nekem indítani egy a fenti célokhoz megfelelő topic-ot...

Üdv: Vogl T.


ÁTRAKTAM

IDE:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9083.0
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 06:53:30 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15613 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 07:21:52 »

Megmondom őszintén, hogy régóta tervezem ezt a dolgot, csak ugye beütött a motorcsere, de BMC-n, Green-en és K&N-en kívűl nem szívesen pakolnék be mást az öregbe. Az FK-AM is megfelelő termékeket gyárt, de ők túl sok mindennel foglalkoznak. A K&N azért már bizonyított. Smiley
Persze, ha Nektek beválik, akkor nekem is jó lesz. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15614 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 12:56:02 »

Enyémben ugyan ez az FK van. A tudaton, és a csere helyetti tisztításon kívül sok dolgot nem változtatott. Viszont így környezettudatosnak érezhetem magam... azaz most már a lehalt, majd kényszerből ledugózott impulzuslevegő rendszerem miatt csak félig.  eplus2 Mondjuk egy hónap múlva megy szegény a polcra az összes Zetec cuccal együtt. Ha kapható ugyanebből V6-os, akkor tisztító szettel együtt érdekelne.  smile
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15615 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 16:35:40 »

Enyémben ugyan ez az FK van. A tudaton, és a csere helyetti tisztításon kívül sok dolgot nem változtatott. Viszont így környezettudatosnak érezhetem magam... azaz most már a lehalt, majd kényszerből ledugózott impulzuslevegő rendszerem miatt csak félig.  eplus2 Mondjuk egy hónap múlva megy szegény a polcra az összes Zetec cuccal együtt. Ha kapható ugyanebből V6-os, akkor tisztító szettel együtt érdekelne.  smile

Sajnos V6-ost nem találok ugyanitt legalábbis ennyiért nem....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15616 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:01:00 »

Benzines és dízel között van különbség??
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #15617 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 23:08:03 »

Sziasztok!
Egy érdekes dolgot figyeltem meg tegnap, miután kicseréltem a levegőszűrőt.
Sok helyen olvastam, hogy a levegőszűrő cseréje szükséges, hiszen a motort el kell látni megfelelő levegő mennyiséggel, de ez alapjában véve nem érzékelhető a motor teljesítményén. Az enyémen érzékelhető volt. A csere előtt voltak gondjaim a teljesítménnyel, most viszont azt tapasztaltam, hogy a turbó jobban dolgozik, könnyebb a kigyorsítás, jobban reagál a gázadásra, stb. Hallom fütyülni a turbót, amit eddig csak egyszer hallottam.
Ez gondolom azt jelentheti, hogy a motor nem kapott elég oxigént az égéshez, valamint a turbó is csak dolgozgatott.
A felmerült kérdés: Érdemes-e direktszűrőt rátenni a gépezetre? Milyent, ill. hogyan lehet megoldani egy MKI 1.8TD-n?

Én úgy tuningoltam a légszűrőt, hogy a légszűrődobozba menő textilcsövet lehúztam a dobozról, így közvetlenül a motortérből szív. Nem melegedik a motor jobban a kívánatosnál. Igaz, soha nem szoktam dugóban ácsorogni.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15618 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 23:19:45 »

Benzines és dízel között van különbség??

Szerintem nincsen. Legalábbis a légszűrőház szemre ugyanakkora. Annyi a különbség, hogy a turbódízel jobban örül a plusz luftnak, mint a benzines.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #15619 Dátum: 2012.04.27 péntek, 19:31:39 »

Sziasztok.
Van valakinek ötlete hogy lehet egy rendszám alapján utána keresni a neten,van-e biztosítás a kocsin?
Fontos lenne...  wow1
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15620 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:34:53 »

Sziasztok.
Van valakinek ötlete hogy lehet egy rendszám alapján utána keresni a neten,van-e biztosítás a kocsin?
Fontos lenne...  wow1


WWW.magyarország.hu
Ügyfélkapu rendszer
Keresés
Gépjárműkeresés

/habár ehhez okmányirodai regisztráció kell.../

Itt megkapod a rendszám alapján a típust színt forgalomba van-e? illetve a kötelezőjének az adatait....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15621 Dátum: 2012.04.28 szombat, 07:33:38 »

Szerintem nincsen. Legalábbis a légszűrőház szemre ugyanakkora. Annyi a különbség, hogy a turbódízel jobban örül a plusz luftnak, mint a benzines.
de van, a benzinesé picit hosszabb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #15622 Dátum: 2012.04.28 szombat, 09:17:30 »


WWW.magyarország.hu
Ügyfélkapu rendszer
Keresés
Gépjárműkeresés

/habár ehhez okmányirodai regisztráció kell.../

Itt megkapod a rendszám alapján a típust színt forgalomba van-e? illetve a kötelezőjének az adatait....

Aha... Esetleg valaki meg tudná nézni nekem?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15623 Dátum: 2012.04.28 szombat, 15:03:37 »

Aha... Esetleg valaki meg tudná nézni nekem?
nem egyforma.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15624 Dátum: 2012.04.28 szombat, 15:38:27 »

Az első hangszóró gondom megoldódott miért nem szólt ..ami megy az ajtóba kábelköteg ,belső részes csatuját megmozgattam ,egyből megszólalt...de a vezető oldalon nem találom a csatit..ott merre keressem tudja valaki??
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #15625 Dátum: 2012.04.28 szombat, 18:41:31 »

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne,hogy vásárolnék egy alufelnit de nem tudom,hogy rámenne e a kocsimra gond nélkül.
A felni mérete:4x8,5x17 ET25,a rajta lévő gumi mérete:215/40 17.Egy mk1-es 2.5 v6-ról van szó.
A gyors választ egy szívből jövő köszönömmel honorálnám.Cheesy

Agyméret?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15626 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:15:00 »

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne,hogy vásárolnék egy alufelnit de nem tudom,hogy rámenne e a kocsimra gond nélkül.
A felni mérete:4x8,5x17 ET25,a rajta lévő gumi mérete:215/40 17.Egy mk1-es 2.5 v6-ról van szó.
A gyors választ egy szívből jövő köszönömmel honorálnám.Cheesy
ez az a v6, ami egyszer eladó, másszor nem?  hehe
Naplózva
messy
Vendég
« Új hozzászólás #15627 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:18:57 »

Helló! Nekem egy 93 mondeóm van  5 ajtós!
Valami ötlet arra a kérdésre hogy  a fűtéssel mit lehet kezdeni???
mert télen  a fagyhalál!
Csak akkor fűt amikor a menet szél bejön!
Amúgy nem!
Néha meg nincs alapjáratom,de ez a kisebbik gondom!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15628 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:27:21 »

Helló! Nekem egy 93 mondeóm van  5 ajtós!
Valami ötlet arra a kérdésre hogy  a fűtéssel mit lehet kezdeni???
mert télen  a fagyhalál!
Csak akkor fűt amikor a menet szél bejön!
Amúgy nem!
Néha meg nincs alapjáratom,de ez a kisebbik gondom!
cserélj termosztátot, 98%-ban az szokott lenni a hiba  eljen
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15629 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 03:08:24 »

Csak akkor fűt amikor a menet szél bejön!

yoccoo jól mondja, egy termosztát csere sosem gond, viszont megkérdezném, hogy a ventilátor dolgozik? mármint maga a sebesség szabályozható belső fűtés/hűtés?
ha nem akkor akkor az ellenállás sor halt meg, amit az anyós felöli részen találsz a műszerfal alatt, a ventilátor henger és a kb. a kardán alagút között, rajta/benne a levegőcsatornában ami megy a ventihez. egy csati van rajta és egy bepattanós kb. 2-3cm x 8-10 cm-s műanyag lap, aminek a belső oldalán virítanak az ellenállások. ha ezt cseréled, akkor 90%, hogy működni fog a venti sebesség szabályzása. (viszont, ha 4-es állásban, azaz "direktben" sem, dolgozik, akkor vagy a maga ventilátor pusztult meg, vagy a hőbiztosíték, esetleg a szabályzó tekerő)

itt van :


ez :

 wave
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15630 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 03:15:49 »

Az első hangszóró gondom megoldódott miért nem szólt ..ami megy az ajtóba kábelköteg ,belső részes csatuját megmozgattam ,egyből megszólalt...de a vezető oldalon nem találom a csatit..ott merre keressem tudja valaki??

abban a 2 részes gumicsőben, vagy annak a csatlakozó fogainál az ajtón és kasztnin belül
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15631 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 08:29:02 »

yoccoo jól mondja, egy termosztát csere sosem gond, viszont megkérdezném, hogy a ventilátor dolgozik? mármint maga a sebesség szabályozható belső fűtés/hűtés?
ha nem akkor akkor az ellenállás sor halt meg, amit az anyós felöli részen találsz a műszerfal alatt, a ventilátor henger és a kb. a kardán alagút között, rajta/benne a levegőcsatornában ami megy a ventihez. egy csati van rajta és egy bepattanós kb. 2-3cm x 8-10 cm-s műanyag lap, aminek a belső oldalán virítanak az ellenállások. ha ezt cseréled, akkor 90%, hogy működni fog a venti sebesség szabályzása. (viszont, ha 4-es állásban, azaz "direktben" sem, dolgozik, akkor vagy a maga ventilátor pusztult meg, vagy a hőbiztosíték, esetleg a szabályzó tekerő)

 wave
a hőbiztoséktól valóban nincsenek fokozatok, de a 4-es működik akkor is. az ellenálláslétra javítható, én is szoktam csinálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15632 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 08:44:34 »

Sziasztok!2 napja kicseréltettem a vezérlést és ma bepróbáltam egy másik ECU-t a gépbe.
Ugyanazt csinálja mint az enyémmel,tehát nem az a baja
A gond az,hogy most már tanácstalan vagyok.Ahogyan a szerelők is csak szét tárják a karjukat.
Ha valaki tud nekem ajánlani egy Mondeo-s gurut,szakit,aki megnézné a gépet,akkor jelezze legyen szíves.
Köszönöm!:-((
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15633 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:11:26 »

Sziasztok!2 napja kicseréltettem a vezérlést és ma bepróbáltam egy másik ECU-t a gépbe.
Ugyanazt csinálja mint az enyémmel,tehát nem az a baja
A gond az,hogy most már tanácstalan vagyok.Ahogyan a szerelők is csak szét tárják a karjukat.
Ha valaki tud nekem ajánlani egy Mondeo-s gurut,szakit,aki megnézné a gépet,akkor jelezze legyen szíves.
Köszönöm!:-((

Ha a vezérléssel lett volna a gond, picit rondábbat mutatott volna. ECU is ritkán fingódik el. Itt valami más nyűg lesz. Kap rendesen naftát? 93-as az autód, úgyhogy lehet, hogy kellene rajta egy hibakódot villogtatni.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15634 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:25:08 »

Ha a vezérléssel lett volna a gond, picit rondábbat mutatott volna. ECU is ritkán fingódik el. Itt valami más nyűg lesz. Kap rendesen naftát? 93-as az autód, úgyhogy lehet, hogy kellene rajta egy hibakódot villogtatni.  wave

Szia!

A hibakód villogtatás pár hónapja egr szelep vezérlő szelep hibakódot adott ki.
Hogy kap-e naftát?
A benzinszűrő új és ha odanyomod neki,akkor megy.Egyébként meg nem egyenletesen nincs alapjáratom,hanem
felmegy 1400-ra ott tartja 3-4 másodpercig aztán leesik 300-400-ra és vagy visszarántja megint 1400-ra vagy megfullad....
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15635 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:08:49 »

Szia!

A hibakód villogtatás pár hónapja egr szelep vezérlő szelep hibakódot adott ki.
Hogy kap-e naftát?
A benzinszűrő új és ha odanyomod neki,akkor megy.Egyébként meg nem egyenletesen nincs alapjáratom,hanem
felmegy 1400-ra ott tartja 3-4 másodpercig aztán leesik 300-400-ra és vagy visszarántja megint 1400-ra vagy megfullad....

Melegen? Akkor karter szellőztetés lehet. Smiley  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15636 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:54:54 »

Melegen? Akkor karter szellőztetés lehet. Smiley  wave

Melegen már nem ugrál az alapjárat.Amíg hideg addig csinálja ezt.A karter gáz(túlnyomás) szelep is most lett cserélve 3 hete:-((
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15637 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 11:46:31 »

Én a tűzfalon lévő EGR szelep vákuumszelepére és az EGPD(ezüst téglalap doboz) szelepre gondoltam még,hogy rossz lehet.Okozhat ezek hibája ilyen drasztikus tünetet? 
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15638 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 11:58:52 »

Én a tűzfalon lévő EGR szelep vákuumszelepére és az EGPD(ezüst téglalap doboz) szelepre gondoltam még,hogy rossz lehet.Okozhat ezek hibája ilyen drasztikus tünetet? 

Természetesen okozhat. Sőt! Fűtést nézegesd (ott buktatható le legkönnyebben a vákuum hiba). Hidegen a vákuumcsövek hibája tud sok galibát okozni, de az EGR táblán is körbe kell nézni. Ha hétvégén jársz Pesten, van egy komplett, hibátlan táblám, azzal tudsz ellenőrizni. Gyertyákkal, kábelekkel minden OK? Olaj milyen van benne? Esetleg még a MAF-ot ellenőrizheted.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15639 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:25:49 »

Természetesen okozhat. Sőt! Fűtést nézegesd (ott buktatható le legkönnyebben a vákuum hiba). Hidegen a vákuumcsövek hibája tud sok galibát okozni, de az EGR táblán is körbe kell nézni. Ha hétvégén jársz Pesten, van egy komplett, hibátlan táblám, azzal tudsz ellenőrizni. Gyertyákkal, kábelekkel minden OK? Olaj milyen van benne? Esetleg még a MAF-ot ellenőrizheted.

A múltkor lehúztam az utastérben az anyos oldalon a kesztyűtartónál lévő vákuum csövet és nem változott semmi.
Nem nagyon tudok így menni vele még helyben sem nemhogy pestre:-/ Mi az az EGR tábla?:-O
Gyertyák,kábelek,trafó,lambda szonda,MAF újak!
ALapjárati motor és a potméter is jó...  :-/
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15640 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:33:32 »

Ja és olaj kérdés.A gyári Ford 5W30-as van benne.kb 500km lehet benne.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15641 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:50:10 »

A múltkor lehúztam az utastérben az anyos oldalon a kesztyűtartónál lévő vákuum csövet és nem változott semmi.
Nem nagyon tudok így menni vele még helyben sem nemhogy pestre:-/ Mi az az EGR tábla?:-O
Gyertyák,kábelek,trafó,lambda szonda,MAF újak!
ALapjárati motor és a potméter is jó...  :-/

A mágnesszelepeket (automatásnál a gyújtásmodult) tartó fémlemezke a tűzfalon. Úgymond ennek az egész kipufogógázvisszavezető, alapjáratot szabályozó mágnesszelepkés rendszernek a pebeiusi gyűjtőneve. smile Fűtésnél azt kellene megnézned, hogy a levegőirányt tudod-e változtatni, azaz nem csak szélvédőre/lábra tud-e fújni. Egyébként is, ha a műszerfal alatti tartályról nem a bejövő vákuumot húztad le, változást nem tapasztalsz, mert visszacsapó szelep dolgozik. Esetleg pénteken délután/este megyek Nagykátára, esetleg, ha az közelebb lenne neked.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #15642 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:06:24 »

A mágnesszelepeket (automatásnál a gyújtásmodult) tartó fémlemezke a tűzfalon. Úgymond ennek az egész kipufogógázvisszavezető, alapjáratot szabályozó mágnesszelepkés rendszernek a pebeiusi gyűjtőneve. smile Fűtésnél azt kellene megnézned, hogy a levegőirányt tudod-e változtatni, azaz nem csak szélvédőre/lábra tud-e fújni. Egyébként is, ha a műszerfal alatti tartályról nem a bejövő vákuumot húztad le, változást nem tapasztalsz, mert visszacsapó szelep dolgozik. Esetleg pénteken délután/este megyek Nagykátára, esetleg, ha az közelebb lenne neked.  wave

Ez új info számomra,ezt eddig nem tudtam.Mindig tanul valami újat az ember:-)
A levegőirányt változtatja,de magasabb fokozaton sem erőteljesen fújja a levegőt szerintem.
Holnap azért megnézem ezt,amit írtál.
Figyelj csak.Írtam Jocoonak.Majd meglátom mit ír vissza,de nagyon köszönöm a felajánlást.Ezzel én nem mennék még a városba sem ki ha nem muszáj,mert legutóbb csak padló gázzal volt hajlandó megindulni melegen.Ha nem padlót nyomtam,akkor rángatott mint a fene és nem ment sehova.
Viszont ha úgy alakul,hogy erre jársz és megtennéd,hogy eljössz cegléd-ig,akkor természetesen fizetném az útiköltséged.
Jó lenne kideríteni mert kb idegroncs vagyok már:-((
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15643 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:28:58 »

Ez új info számomra,ezt eddig nem tudtam.Mindig tanul valami újat az ember:-)
A levegőirányt változtatja,de magasabb fokozaton sem erőteljesen fújja a levegőt szerintem.
Holnap azért megnézem ezt,amit írtál.
Figyelj csak.Írtam Jocoonak.Majd meglátom mit ír vissza,de nagyon köszönöm a felajánlást.Ezzel én nem mennék még a városba sem ki ha nem muszáj,mert legutóbb csak padló gázzal volt hajlandó megindulni melegen.Ha nem padlót nyomtam,akkor rángatott mint a fene és nem ment sehova.
Viszont ha úgy alakul,hogy erre jársz és megtennéd,hogy eljössz cegléd-ig,akkor természetesen fizetném az útiköltséged.
Jó lenne kideríteni mert kb idegroncs vagyok már:-((
Ha emberi időben leszek, akkor kinézek, és viszek cuccokat. Megértem, én is kész vagyok teljesen, amikor betegeskedik a drágaságom Sad (azaz kb mindig)...  hehe
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15644 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:40:28 »

Ha emberi időben leszek, akkor kinézek, és viszek cuccokat. Megértem, én is kész vagyok teljesen, amikor betegeskedik a drágaságom Sad (azaz kb mindig)...  hehe

Ismerős...  Cry
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
messy
Vendég
« Új hozzászólás #15645 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:14:04 »

yoccoo jól mondja, egy termosztát csere sosem gond, viszont megkérdezném, hogy a ventilátor dolgozik? mármint maga a sebesség szabályozható belső fűtés/hűtés?
ha nem akkor akkor az ellenállás sor halt meg, amit az anyós felöli részen találsz a műszerfal alatt, a ventilátor henger és a kb. a kardán alagút között, rajta/benne a levegőcsatornában ami megy a ventihez. egy csati van rajta és egy bepattanós kb. 2-3cm x 8-10 cm-s műanyag lap, aminek a belső oldalán virítanak az ellenállások. ha ezt cseréled, akkor 90%, hogy működni fog a venti sebesség szabályzása. (viszont, ha 4-es állásban, azaz "direktben" sem, dolgozik, akkor vagy a maga ventilátor pusztult meg, vagy a hőbiztosíték, esetleg a szabályzó tekerő)

itt van :


ez :

 wave
Naplózva
messy
Vendég
« Új hozzászólás #15646 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:21:17 »

Helló köszi az ötleteket! A  gond csak az hogy a fűtő motor megy! mind a négy sebességben!
A másik szabályzó is prímán működik!
Még is csak hideget fúj be!
A hideg meleg is jól mükszik!
Eléggé érdekes ez az autó!
 conf nemtudom
Naplózva
flucky
Vendég
« Új hozzászólás #15647 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 21:46:56 »

Helló köszi az ötleteket! A  gond csak az hogy a fűtő motor megy! mind a négy sebességben!
A másik szabályzó is prímán működik!
Még is csak hideget fúj be!
A hideg meleg is jól mükszik!
Eléggé érdekes ez az autó!
 conf nemtudom

Ezt csinálta nekem is. Fűtőradiátor kiszedés, takarítás, LÉGTELENÍTÉS.... Ez volt a megoldása
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15648 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 15:52:41 »

Helló köszi az ötleteket! A  gond csak az hogy a fűtő motor megy! mind a négy sebességben!
A másik szabályzó is prímán működik!
Még is csak hideget fúj be!
A hideg meleg is jól mükszik!
Eléggé érdekes ez az autó!
 conf nemtudom

Igen, ahogy fentebb olvashattad vagy az lesz megoldás, de ahhoz le kell bontani a műszerfalat és kiszedni a fűtőboxot, amiben benne van a fűtőradiátor. Ez nem kis meló. Először próbáld cserélni a termosztátot ahogy yoocoo is javasolta (pár ezer forintos tétel), majd utána ha még mindig rossz, akkor mosd át és légtelenítsd a hűtőrendszert, ha ez sem oldja meg a gondot, akkor marad a belső radiátor lecsekkolása.
(mikor tekered a hőmérséklet szabályzót hallatszik rendesen, hogy a légterelő lapát mozog? pl. melegről hirtelen letekered hidegre akkor amolyan gumis puffanás szerű hangot kéne hallatnia Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15649 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 16:24:35 »

Igen, ahogy fentebb olvashattad vagy az lesz megoldás, de ahhoz le kell bontani a műszerfalat és kiszedni a fűtőboxot, amiben benne van a fűtőradiátor. Ez nem kis meló. Először próbáld cserélni a termosztátot ahogy yoocoo is javasolta (pár ezer forintos tétel), majd utána ha még mindig rossz, akkor mosd át és légtelenítsd a hűtőrendszert, ha ez sem oldja meg a gondot, akkor marad a belső radiátor lecsekkolása.
(mikor tekered a hőmérséklet szabályzót hallatszik rendesen, hogy a légterelő lapát mozog? pl. melegről hirtelen letekered hidegre akkor amolyan gumis puffanás szerű hangot kéne hallatnia Smiley )
fűtőboxot? 1 óra alatt kiszedhető a radiátor, szinte semmi bontással
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 319 320 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.