Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:06:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 326 327 328 329 330 331 332 [333] 334 335 336 337 338 339 340 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251834 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16600 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 20:45:53 »

Nem is árt neked a pihenés, megérdemled Smiley

Csak szólni kéne neki, hogy ma ne gázolajjal zuhanyozzon, mert nem habosítja úgy a tusfürdőt, mint a víz. Nem, nem desztillált/ioncserélt víz, GinJoy ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16601 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 20:54:11 »

Csak szólni kéne neki, hogy ma ne gázolajjal zuhanyozzon, mert nem habosítja úgy a tusfürdőt, mint a víz. Nem, nem desztillált/ioncserélt víz, GinJoy ! Wink

Ááá, ő mindig azt mondja, hogy a víz a lovak elé való.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16602 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 20:58:48 »

Ááá, ő mindig azt mondja, hogy a víz a lovak elé való.
Lehet, hogy igaza van, mert már én is hallottam, hogy mosakodni hideg, meginni meg meleg a víz. vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16603 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 15:57:22 »

Lehet, hogy igaza van, mert már én is hallottam, hogy mosakodni hideg, meginni meg meleg a víz. vigyor3
taps nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16604 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 23:56:22 »

Jöttem haza melóból, 1°C van.. Cheesy Gyerekek, úgy gőzölög a kipufogóm mint az állat.. Tavaly is figyeltem már, de nagyon durván okádja a gőzt.. Cheesy Mindegyik autó tolja, tök furi Cheesy
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16605 Dátum: 2012.10.09 kedd, 23:40:04 »

Napi mi a rák volt ez kérdésem:

Mint minden nap, jövök haza melóból ugyebár. Minden történet így kezdődik. Szóval. Ülök be, kuplung, ki üresbe, kuplung marad mint mindig, gyújtás, elalszanak a lámpák, indítás. Pöcc röff, a hideg óta 1400körülre felröpög, majd azonnal esik vissza 1100 körülre. Csak most nem állt meg, leesett 500-ra, ott magához tért, újra felpörgeti magát 1100-ra, majd újra 500 és úgy marad. Azonnal leállítom, procedúra előről. Kuplung fel, le, gyújtás, lámpák offolnak, indítok. Felpörög ahogy szokott, majd semmi. Mintha mi sem történt volna. Na?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16606 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:23:44 »

Napi mi a rák volt ez kérdésem:

Mint minden nap, jövök haza melóból ugyebár. Minden történet így kezdődik. Szóval. Ülök be, kuplung, ki üresbe, kuplung marad mint mindig, gyújtás, elalszanak a lámpák, indítás. Pöcc röff, a hideg óta 1400körülre felröpög, majd azonnal esik vissza 1100 körülre. Csak most nem állt meg, leesett 500-ra, ott magához tért, újra felpörgeti magát 1100-ra, majd újra 500 és úgy marad. Azonnal leállítom, procedúra előről. Kuplung fel, le, gyújtás, lámpák offolnak, indítok. Felpörög ahogy szokott, majd semmi. Mintha mi sem történt volna. Na?

Esetleg a csőben maradt benzin, a hidegben jobban összeszedte a vizes dzsuvát, amit nem szűrtek ki jól a finomítóban? Vagy csak köhintett egyet a Mondid, hogy, ejj de hűvös van... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16607 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:09:49 »

Vélemény?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_clx_1.8_td-6140642

Az autót valaki ismeri? Érdemes foglalkozni ilyen átalakításokon átesett autóval? Mennyire kamu az 5 liter? Szóval ilyen kérdésekre szeretnék választ. Barátom hajthatatlan, mondta hogy kérdezzem meg itt a klubba hogy mi a vélemény róla.  Cheesy

Az első reakcióm az volt hogy drága, főleg hogy egy CLX (mondjuk nem a mezítlábas fajtából). Képek alapján nem tűnik rossznak nem egy elhanyagolt példány. De szerintem ennyiért már lehetne fiatalabb jobban felszerelt Mondit venni.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16608 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 09:18:41 »

Vélemény?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_clx_1.8_td-6140642

Az autót valaki ismeri? Érdemes foglalkozni ilyen átalakításokon átesett autóval? Mennyire kamu az 5 liter? Szóval ilyen kérdésekre szeretnék választ. Barátom hajthatatlan, mondta hogy kérdezzem meg itt a klubba hogy mi a vélemény róla.  Cheesy

Az első reakcióm az volt hogy drága, főleg hogy egy CLX (mondjuk nem a mezítlábas fajtából). Képek alapján nem tűnik rossznak nem egy elhanyagolt példány. De szerintem ennyiért már lehetne fiatalabb jobban felszerelt Mondit venni.
Szerintem kamu a kocsi. Nem értem a 3. és 6. kép létjogosultságát - oké, hogy nem rohad a hátsó sárvédőív (típusbetegség), de miért kell ennyi kép róla? Ráadásul a fontos dolgokról, mint motortér (duplaturbó Grin) egyáltalán nincs kép. Ennek ellenére a tetőablak 3x is szerepel a leírásban Smiley.
Ha haverodnak van pénze 2x80 km-nyi üzemanyagra (már ha ő is Szolnokon lakik), el kell menni megnézni. Szerintem is drága, de valószínűleg a lakatolás és fényezés (ha volt) árát akarja visszakapni.
Én azt mondom, drága.
Nem tudom, mennyire akar Mk1-et, és hány ajtósat szeretne, de van fiatalabb és olcsóbb is.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16609 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 09:34:43 »

Szerintem kamu a kocsi. Nem értem a 3. és 6. kép létjogosultságát - oké, hogy nem rohad a hátsó sárvédőív (típusbetegség), de miért kell ennyi kép róla? Ráadásul a fontos dolgokról, mint motortér (duplaturbó Grin) egyáltalán nincs kép. Ennek ellenére a tetőablak 3x is szerepel a leírásban Smiley.
Ha haverodnak van pénze 2x80 km-nyi üzemanyagra (már ha ő is Szolnokon lakik), el kell menni megnézni. Szerintem is drága, de valószínűleg a lakatolás és fényezés (ha volt) árát akarja visszakapni.
Én azt mondom, drága.
Nem tudom, mennyire akar Mk1-et, és hány ajtósat szeretne, de van fiatalabb és olcsóbb is.

Üdv, HegeGabi.

Nyilván nem úgy akar autót venni hogy nem megy el megnézni élőben, és tényleg nincs is messze. Voltunk már együtt autót nézni, de eddig semmi normális autót nem találtunk, ami jó volt abba nem volt klíma. Az Mk1 jobban tetszik neki mert kisebb, szerinte könnyebb lenne vele parkolni mint az Mk2-vel, inkább a 4 ajtós felé húz de egy 5 ajtósat sem gyújtana fel viszont a kombi tabu. Én mindig duruzsolom a fülébe hogy vegyen V6-ot de nem tudja hogy mi a jó.  hehe Úgyhogy marad a TD.

Amiket linkeltél azt megmutatom neki is, az 5 ajtós ránézésre nekem jobban bejön.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16610 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 10:03:26 »

... Az Mk1 jobban tetszik neki mert kisebb, szerinte könnyebb lenne vele parkolni mint az Mk2-vel, ...
4/5 ajtósok méretei:
TípusMk1Mk2
hossz44814556
szél19251925
tengelytáv27042704

7 centivel hosszabb az Mk2 Cheesy.
Ez azért szerintem nem akkora különbség, hogy észvesztő gond lenne belőle parkoláskor, de ő tudja.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16611 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 10:38:34 »

4/5 ajtósok méretei:
TípusMk1Mk2
hossz44814556
szél19251925
tengelytáv27042704

7 centivel hosszabb az Mk2 Cheesy.
Ez azért szerintem nem akkora különbség, hogy észvesztő gond lenne belőle parkoláskor, de ő tudja.

Aki Ford Fiestából meg Fiat Pandából ül át annak még ez a 7 centi is sok lehet!  hehe Am lehet hogy csak a lámpák méretei miatt tűnik nagyobbnak az MK2. De ez úgyis csak megszokás kérdése, én is bénáztam a Mondival az Astra után, de eltelt egy kis idő, megszoktam az autóméreteit és azóta már nem probléma betenni az autót egy szűkebb helyre. Sőt sokszor az agyamba végigfut hogy "challange accepted" és direkt a szűk helyeket választom.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16612 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 11:34:52 »

4/5 ajtósok méretei:
TípusMk1Mk2
hossz44814556
szél19251925
tengelytáv27042704

7 centivel hosszabb az Mk2 Cheesy.
Ez azért szerintem nem akkora különbség, hogy észvesztő gond lenne belőle parkoláskor, de ő tudja.
   Mert nem zárható garázsban parkolsz. Ott 7 centi maga a világ. Egyik befér, másik nem.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16613 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 16:19:03 »

Nyilván nem úgy akar autót venni hogy nem megy el megnézni élőben, és tényleg nincs is messze. Voltunk már együtt autót nézni, de eddig semmi normális autót nem találtunk, ami jó volt abba nem volt klíma. Az Mk1 jobban tetszik neki mert kisebb, szerinte könnyebb lenne vele parkolni mint az Mk2-vel, inkább a 4 ajtós felé húz de egy 5 ajtósat sem gyújtana fel viszont a kombi tabu. Én mindig duruzsolom a fülébe hogy vegyen V6-ot de nem tudja hogy mi a jó.  hehe Úgyhogy marad a TD.

Amiket linkeltél azt megmutatom neki is, az 5 ajtós ránézésre nekem jobban bejön.

Nagyon szép autó, bár 90%, hogy full újrafényezést kapott. Még a tükörkonzol is fehér...  Undecided
Nem olcsó. Viszont ez már a 96-os utolsó MK1 sorozat, amiben sok MK1 betegséget javítottak, ez nagy előny.
MK1-et akar vagy MK2-őt? Ha MK1-et és hosszú időre akkor nem rossz. A motorja a kérdéses. Viszont, ha menni akar nagyon, vagy olyan típusú ember, akkor a benzines lehet, hogy szerencsésebb. A dízel olyan, mint a szűzlány. Keveset eszik, de finoman kell vele bánni. Grin (ellenben, ha rendbe van rakva és folyamatosan karban van tartva, a világból kimegy... Wink )
Az, hogy az MK2 "nagyobb", badarság. Alig nagyobb ugye... Meg a Mondeo-k nem kicsik, legyen az MK1-MK4. Smiley
Inkább az orra miatt tűnik nagyobbnak az MK2, a lámpák miatt. (helyesebben az hosszabb is picit) Miből ülne át?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16614 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 16:23:26 »

   Mert nem zárható garázsban parkolsz. Ott 7 centi maga a világ. Egyik befér, másik nem.

Akkor az a garázs igen rosszul tervezett... Cheesy Igaz, sokat számít még nagyobb garázsnál is, de azért pl. hozzánk befér az swift is (csak azt nem engedném be, ha már szegény öreg, meg a Galaxy is kint fázik), meg az MK3 kombi is... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16615 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 18:14:19 »

A dízel olyan, mint a szűzlány. Keveset eszik, de finoman kell vele bánni. Grin (ellenben, ha rendbe van rakva és folyamatosan karban van tartva, a világból kimegy... Wink )
Az, hogy az MK2 "nagyobb", badarság. Alig nagyobb ugye...
finoman kell vele bánni? 10 percig, amíg meleg nem lesz. utána kinyomhatod a szemét, akkor sem történik semmi.
valóban nem nagyobb az mk2, csak inkább a magasabb orra miatt furcsa. még én sem tudok vele mindig elsőre ráfordulni a garázsra  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16616 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 18:51:57 »

Idézetet írta: [ Error
link=topic=4.msg705179#msg705179 date=134996514
Nagyon szép autó, bár 90%, hogy full újrafényezést kapott. Még a tükörkonzol is fehér...  Undecided
Nem olcsó. Viszont ez már a 96-os utolsó MK1 sorozat, amiben sok MK1 betegséget javítottak, ez nagy előny.
MK1-et akar vagy MK2-őt? Ha MK1-et és hosszú időre akkor nem rossz. A motorja a kérdéses. Viszont, ha menni akar nagyon, vagy olyan típusú ember, akkor a benzines lehet, hogy szerencsésebb. A dízel olyan, mint a szűzlány. Keveset eszik, de finoman kell vele bánni. Grin (ellenben, ha rendbe van rakva és folyamatosan karban van tartva, a világból kimegy... Wink )
Az, hogy az MK2 "nagyobb", badarság. Alig nagyobb ugye... Meg a Mondeo-k nem kicsik, legyen az MK1-MK4. Smiley
Inkább az orra miatt tűnik nagyobbnak az MK2, a lámpák miatt. (helyesebben az hosszabb is picit) Miből ülne át?

Olyan autó kell neki amire nem kell költeni csak tankolni bele. Persze átvétel után megcsinálná a kötelező nagyszervizt, de onnantól nem akar rá költeni.  Az a lényeg hogy motorikusan jó legyen, megtudjon állni, legyen jó úttartása, legyen benne klíma meg még egy-két fontosabb extra és azért biztonságos legyen, meg persze a fő szempont hogy mindezt kevés fogyasztással. Nem az az igazi versenyző típus de mivel 80%-ban országúton fog vezetni nap-mint nap azért egy-egy előzéskor kifogja nyomni a lelkét is. (szerintem)
1.1-es Fiat Pandából ülne most át.

Mk1 kinézetre jobban bejön neki mint az Mk2.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16617 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 20:26:57 »

.....Mk1 kinézetre jobban bejön neki mint az Mk2.

Akkor kevesebb pénzből kijön mintha MK2-t venne.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16618 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 23:30:50 »

Olyan autó kell neki amire nem kell költeni csak tankolni bele. Persze átvétel után megcsinálná a kötelező nagyszervizt, de onnantól nem akar rá költeni.  Az a lényeg hogy motorikusan jó legyen, megtudjon állni, legyen jó úttartása, legyen benne klíma meg még egy-két fontosabb extra és azért biztonságos legyen, meg persze a fő szempont hogy mindezt kevés fogyasztással. Nem az az igazi versenyző típus de mivel 80%-ban országúton fog vezetni nap-mint nap azért egy-egy előzéskor kifogja nyomni a lelkét is. (szerintem)
1.1-es Fiat Pandából ülne most át.

Mk1 kinézetre jobban bejön neki mint az Mk2.

Azért tetszik jobban neki az MK1, mert egyszerűen szebb.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16619 Dátum: 2012.10.12 péntek, 00:36:38 »

Azért tetszik jobban neki az MK1, mert egyszerűen szebb.

Hát nekem inkább Amerika kapitány jön be jobban mint egy csótány.  beka3

Egy kis magyarázat: http://totalcar.hu/tesztek/mondeo3x/
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16620 Dátum: 2012.10.12 péntek, 17:18:17 »

Olyan autó kell neki amire nem kell költeni csak tankolni bele. Persze átvétel után megcsinálná a kötelező nagyszervizt, de onnantól nem akar rá költeni.  Az a lényeg hogy motorikusan jó legyen, megtudjon állni, legyen jó úttartása, legyen benne klíma meg még egy-két fontosabb extra és azért biztonságos legyen, meg persze a fő szempont hogy mindezt kevés fogyasztással. Nem az az igazi versenyző típus de mivel 80%-ban országúton fog vezetni nap-mint nap azért egy-egy előzéskor kifogja nyomni a lelkét is. (szerintem)
1.1-es Fiat Pandából ülne most át.

Mk1 kinézetre jobban bejön neki mint az Mk2.

Az elsők minden Mondeoban benne vannak. Smiley (mármint a biztonság és fekvés) Amennyiben 80%-ban országúton megy, nem pályán, hááát nem tudom, de nem egy versenyautó a TD. Jó, persze GinJoy 130 lovas TD-je az, meg 1-2 itteni dízel kolegáé is "okosított", akár az enyém, viszont fogyasztásban picit följebb is mennek. Logikusan. Ha nem zavarja az esetleges füstfelhő - most az én régi MK1 TD motoromból indulok ki /ami elég beteg volt már/ - előzésnél, továbbá nem lepődik meg ha 5-ben 90-ről 120-ra nem gyorsul pillanatok alatt, akkor okés. (természetesen ez egy 4-es kapcsolásával már el is tűník Grin - 2.2-2500 után az MK1 TD moci megindul, de kegyetlenül... szív, fütyűl, zúz és füstölget, de számomra, mint a vonat, olyan élmény volt Smiley )
A kinézetet megértem, nekem is azért van az öreg, mert jobban tetszik az MK1. (párszor (sokszor) már lecserélhettem volna MK2-re, de nem, mert Ő a családtag, meg mert tetszik - ezért inkább ráköltöttem vagy 2-3 MK3-as árát... idiota )
A Pandához képest nagyon más lesz, sportos futás, kényelmes, mély ülőhely, szűkebb belső (értsd.: nagyobb, de mégis kisebbnek tűnő), meg toltál luxus, az anyagok, a kezelőszervek, meg minden más terén.

finoman kell vele bánni? 10 percig, amíg meleg nem lesz. utána kinyomhatod a szemét, akkor sem történik semmi.
valóban nem nagyobb az mk2, csak inkább a magasabb orra miatt furcsa. még én sem tudok vele mindig elsőre ráfordulni a garázsra  Wink

Pontosan, erre gondoltam. Meg a zúzás utáni turbóhűtésre. Wink

Azért tetszik jobban neki az MK1, mert egyszerűen szebb.

Ennyi.  eplus2 taps

Hát nekem inkább Amerika kapitány jön be jobban mint egy csótány.  beka3

Egy kis magyarázat: http://totalcar.hu/tesztek/mondeo3x/

A cikk írója nem sok aggyal rendelkezik. Cheesy Köze nincs a megnevezésekhez egyiknek sem... Az MK1, olyan igazi régi (kicsit USA) Fordos kinézet, az MK2-t pedig rengetegen farkas pofájúnak hívtak. Mert tényleg olyan, kicsit gonosz, de komoly orra van. Szép az is. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #16621 Dátum: 2012.10.12 péntek, 18:39:10 »

Üdv srácok egy kis segitséget kérnék. szereztem egy gyári ford 6000cd-rádiót szeretném beépiteni ehez kérnék segitséget.van a csatlakózón 3 vezeték amit nem tudok hová sorolni .szin:narancs feketec síkkal?,narancs barnacsíkkal ?ésfekete piros csíkkal? valamint a kód is kéne ugyan van rá irv a de biztos ami tuti ,gyáriszáma:v041518- előre is köszi a segitséget!! worship
Naplózva
Tibesz
Vendég
« Új hozzászólás #16622 Dátum: 2012.10.12 péntek, 19:01:26 »

Sziasztok! Srácok nagy az én bánatom!! Új tulaja vagyok egy 95 kombi mondeonak. 2.0 i. automata .a klimával lenne gondom. a ventilátor folyamatossan megy! Ez igy rendben van?? Ha ráadom a fűtést a viz hőfok lemegy a normális szint alá. mit csináljak vele?? Nekem ez az első mondeom a többi autom nem csinált ilyeneket! Köszi a segitséget. help falbav help
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16623 Dátum: 2012.10.13 szombat, 01:29:52 »

Sziasztok!

Van-e valakinek elfekvőben szívócsöve,ami a légszűrőházat a fojtószeleppel köti össze.
Úgy tudom az mk2-ben már gyárilag így van megoldva. Kihagyták a "dobozt",ami fals levegő szívásának lehetőségét rejtette magában.
Szeretném ezt a "dobozt" én is sima csőre lecserélni.
Tudna-e valaki segíteni?...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16624 Dátum: 2012.10.13 szombat, 04:03:58 »

Sziasztok!

Van-e valakinek elfekvőben szívócsöve,ami a légszűrőházat a fojtószeleppel köti össze.
Úgy tudom az mk2-ben már gyárilag így van megoldva. Kihagyták a "dobozt",ami fals levegő szívásának lehetőségét rejtette magában.
Szeretném ezt a "dobozt" én is sima csőre lecserélni.
Tudna-e valaki segíteni?...

Mért kell a rezonátort kiiktatni? Szerintem kifejezetten jól mutat.. Hatását nem érzem, na meg a hiányát sem.. Úgy vagyok vele, hogy elfér.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16625 Dátum: 2012.10.13 szombat, 09:19:58 »

Mért kell a rezonátort kiiktatni? Szerintem kifejezetten jól mutat.. Hatását nem érzem, na meg a hiányát sem.. Úgy vagyok vele, hogy elfér.

Azért kell kiiktatni mert 2 éve alapjárati problémával küzdök és mint tudjuk a fals levegő okozhat galibát.
A doboz pedig egy hibalehetőség ahol fals-ot szívhat a motor.
Egyébként is lecserélném valamikor polírozott szívócsőre,a szép szívóhang és a gyorsabb reakció miatt,de egyenlőre ez elég lenne.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16626 Dátum: 2012.10.13 szombat, 16:39:01 »

Sziasztok! Srácok nagy az én bánatom!! Új tulaja vagyok egy 95 kombi mondeonak. 2.0 i. automata .a klimával lenne gondom. a ventilátor folyamatossan megy! Ez igy rendben van?? Ha ráadom a fűtést a viz hőfok lemegy a normális szint alá. mit csináljak vele?? Nekem ez az első mondeom a többi autom nem csinált ilyeneket! Köszi a segitséget. help falbav help

Nem, nem mehet a venti folyamatosan, csak ha az AC-t bekapcsolod. Kikapcsolt klímánál nem. A szintjelző, a NORMAL feliraton, max. az R betűig mehet el, általában az optimális jelzés azaz a 90 fokos víz, az N és az O körül van. (de inkább az N) Lehet, hogy rossz a termosztátod. 3-4 ezer forintos tétel. Esetleg nagyon koszosak a hűtőid. Azokat is érdemes 2-3 évente kiszedni és nagynyomásúlval átmosni.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16627 Dátum: 2012.10.13 szombat, 16:50:40 »

Üdv srácok egy kis segitséget kérnék. szereztem egy gyári ford 6000cd-rádiót szeretném beépiteni ehez kérnék segitséget.van a csatlakózón 3 vezeték amit nem tudok hová sorolni .szin:narancs feketec síkkal?,narancs barnacsíkkal ?ésfekete piros csíkkal? valamint a kód is kéne ugyan van rá irv a de biztos ami tuti ,gyáriszáma:v041518- előre is köszi a segitséget!! worship

Kódért keresd Alf kollégát, vagy nézd a keres-kínálban a "rádió-kód" topicot. Helyesebben írj oda és kapsz kódot. Smiley
A kábelek melyik csatin vannak? Ha ovál csati akkor nem tudom, ha nem akkor ez talán segít :
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #16628 Dátum: 2012.10.13 szombat, 18:30:32 »

Sziasztok! Srácok nagy az én bánatom!! Új tulaja vagyok egy 95 kombi mondeonak. 2.0 i. automata .a klimával lenne gondom. a ventilátor folyamatossan megy! Ez igy rendben van?? Ha ráadom a fűtést a viz hőfok lemegy a normális szint alá. mit csináljak vele?? Nekem ez az első mondeom a többi autom nem csinált ilyeneket! Köszi a segitséget. help falbav help

Helló!

Akkor is mehet folyamatosan a ventilátor, ha a PCM nem kap jelet a motorhőmérséklet jeleadótól, vagy határértéken kívüli értéket kap.
Ez lehet kábelszakadás, vagy hibás jeladó. A jeladót a gyújtótrafó előtt találod, két vezeték megy rá.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #16629 Dátum: 2012.10.13 szombat, 19:54:56 »

Kódért keresd Alf kollégát, vagy nézd a keres-kínálban a "rádió-kód" topicot. Helyesebben írj oda és kapsz kódot. Smiley
A kábelek melyik csatin vannak? Ha ovál csati akkor nem tudom, ha nem akkor ez talán segít :

        köszönöm! a csati egész más szerintem ez mk3 -ba való most néztem szélessebb mint a gyári hely a kocsiban
Naplózva
Tibesz
Vendég
« Új hozzászólás #16630 Dátum: 2012.10.13 szombat, 20:15:14 »

Helló!

Akkor is mehet folyamatosan a ventilátor, ha a PCM nem kap jelet a motorhőmérséklet jeleadótól, vagy határértéken kívüli értéket kap.
Ez lehet kábelszakadás, vagy hibás jeladó. A jeladót a gyújtótrafó előtt találod, két vezeték megy rá.

Üdv: Petya!
                Köszi a segítséget!  Egy kérdés még: Ettől mutatja a normális szint alá a vizet??
                   
Naplózva
Tibesz
Vendég
« Új hozzászólás #16631 Dátum: 2012.10.13 szombat, 20:17:58 »

        köszönöm! a csati egész más szerintem ez mk3 -ba való most néztem szélessebb mint a gyári hely a kocsiban
  :wave:Az egyémnek a kódja 0801 ha ez segít. De szerintem mindegyik nek más   szomoru1
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #16632 Dátum: 2012.10.13 szombat, 21:27:27 »

                Köszi a segítséget!  Egy kérdés még: Ettől mutatja a normális szint alá a vizet??
                   

Helló!

A PCM és a műszerfal nem ugyan azt a jeladót használja. Valószínű, hogy a másik jeladó - ami a műszernek adja a jelet - jó, és azért hideg a víz, mert mindíg megy a ventilátor a másik jeladó hibája miatt.
Egy multiméterrel ki tudod mérni, hogy jó-e a jeleadó:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel


Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Tibesz
Vendég
« Új hozzászólás #16633 Dátum: 2012.10.13 szombat, 23:03:54 »

Helló!

A PCM és a műszerfal nem ugyan azt a jeladót használja. Valószínű, hogy a másik jeladó - ami a műszernek adja a jelet - jó, és azért hideg a víz, mert mindíg megy a ventilátor a másik jeladó hibája miatt.
Egy multiméterrel ki tudod mérni, hogy jó-e a jeleadó:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel


Üdv: Petya!
KÖSZI. meg nézem ha van valami irok.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16634 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 03:40:17 »

Nem, nem mehet a venti folyamatosan, csak ha az AC-t bekapcsolod. Kikapcsolt klímánál nem. A szintjelző, a NORMAL feliraton, max. az R betűig mehet el, általában az optimális jelzés azaz a 90 fokos víz, az N és az O körül van. (de inkább az N) Lehet, hogy rossz a termosztátod. 3-4 ezer forintos tétel. Esetleg nagyon koszosak a hűtőid. Azokat is érdemes 2-3 évente kiszedni és nagynyomásúlval átmosni.

Komolyan? Nekem mindig csak az N - O betűig megy el, azt hittem, hogy akkor 90°C amikor áll derékszögben kb.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16635 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 06:12:28 »

Komolyan? Nekem mindig csak az N - O betűig megy el, azt hittem, hogy akkor 90°C amikor áll derékszögben kb.
jól tudod, a 90° az derékszög eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibesz
Vendég
« Új hozzászólás #16636 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 07:45:32 »

Komolyan? Nekem mindig csak az N - O betűig megy el, azt hittem, hogy akkor 90°C amikor áll derékszögben kb.
:worship:Tehát, ha nem megy a füttés akkor kb az r betüig megy a viz,ha bedig a füttést be kapcsolom akkor az n körül a normális! A füttő venti meg állandóan megy! Igy akkor minden fasza vagy nézzem meg a jeladókat és a termosztátot?? Léggyszi irjatok nálatok mikor mit mutat a  müszer. Huh? Huh? Huh?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16637 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 12:35:48 »

        köszönöm! a csati egész más szerintem ez mk3 -ba való most néztem szélessebb mint a gyári hely a kocsiban

Mármint a fejegység amit vettél az szélesebb ugye? Smiley
Mindkettő Ford 6000 CD, de nem mindegy... sajna nem megy be az MK3-as az MK2-esbe. szomoru1 Ez az MK3-as (faceliftes) :


Ez meg az MK2-es :
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #16638 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 13:00:07 »

Mármint a fejegység amit vettél az szélesebb ugye? Smiley
Mindkettő Ford 6000 CD, de nem mindegy... sajna nem megy be az MK3-as az MK2-esbe. szomoru1 Ez az MK3-as (faceliftes) :


Ez meg az MK2-es :

Üdv sajnos olyan pont mint a felső .ha valakinek kell el is cserélném!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16639 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 15:12:45 »

Komolyan? Nekem mindig csak az N - O betűig megy el, azt hittem, hogy akkor 90°C amikor áll derékszögben kb.

:worship:Tehát, ha nem megy a füttés akkor kb az r betüig megy a viz,ha bedig a füttést be kapcsolom akkor az n körül a normális! A füttő venti meg állandóan megy! Igy akkor minden fasza vagy nézzem meg a jeladókat és a termosztátot?? Léggyszi irjatok nálatok mikor mit mutat a  müszer. Huh? Huh? Huh?

Nekem TD-m van, az ugye kicsit más, de a derékszög állás már nem a 90 fok. Szinte biztos, mert egy intenzív, előzésekkel megtöltött 80 km-es (nagyrészt 90-120 körüli sebességgel, kis helyeken néha lámpánál való megállással) sem megy fentebb az O-nál. N-O között marad, R körül már kapcsol a venti és visszahűt. A full olajsáros, dzsuvás hűtős, MK2-es (TD) donort az osztrákoktól taposva hoztam haza, annál ment néha fel a derékszögbe a mutató, de utána ment is szépen visszább, mikor startolt a venti. (akkor ott nagyon sokat ment) Most, hogy ez a motor átkerült az enyémbe, mindennel együtt és kitakarítottam rendesen a hűtőket is, alig-alig indul be a hűtő. Intenzív használat után, álló helyzetben kapcsol be néha.

Tehát szerintem az R betű elérése már jóval több, mint 90 fok. Én javasolom továbbra is a termosztát ellenőrzését, hogy mikor nyit-zár, ill. a jeladót is megnézném. (és a hűtőket is kitakarítanám Smiley ) Lényeg a lényeg, klíma használata nélkül a Mondeok nem sűrűn használják a hűtést. (legalábbis a TD-k... de a benzinesek se nagyon szerintem, mert egyedül a TD, meg a V6 kapott "komolyabb" hűtőrendszert)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16640 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 15:14:43 »

jól tudod, a 90° az derékszög eplus2
nyes taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
H. V.
Vendég
« Új hozzászólás #16641 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 10:47:11 »

Sziasztok!

A szóban forgó autó egy 1995-ös Mondeo (1.8, benzines kombi). Most lesz esedékes a vizsga, és kérdeznélek Titeket, melyik szervízt tudnátok ajánlani (Bp.-en, és lehetőleg ne márka legyen)? Szokásos, olaj-, váltóolaj-, hűtővíz-, pollenszűrő-, légszűrő-, olaj-, benzinszűrő csere kellene, a többi rendben van.
Másik, hogy a korrodáció egyre erősebben jelentkezik, főleg a küszöböknél, illetve a fényezés az tetőn, de még nem vészes. Hová érdemes fordulnom?
Természetesen van egy szerviz, ahová szoktam vinni, de Ti nyilván jobban képben vagytok.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #16642 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 18:35:26 »

Sziasztok!

Tudom régi keletű dolog ez az alapjárati probléma, de megint nagyon tanácstalan vagyok. Alapjárati motort cseréltem de a problémát nem oldotta meg. Igazábol a jelenség a következő. Kb az állomástól 1.5km-re lakom. Reggel indítom az autót. A fordulat 1250körül van. Kiállok a garázsbol és mielött leállítom ugyan csak 1200 körül van. Szóval leállítom bemegyek bezárom riasztom a garázst. Indítom és megint csak 1200 az alapjárat. Kimegyek az utca végére ami kb 350m. Kikanyarodok és még jó az alapjárat. Mikor a következő kereszteződéshez érek ami kb ugyan csak 350-400m akkor már az alapjárat 450-500-on pöfög. De elötte gurulok mert lejtő visz a kereszteződéshez kb 50m és már ott is alacsonyaz alapjárat. De nem áll le. Onnan kb. 600m megyek lefelé. Kereszteződés és fordulat valamikor 900 de van mikor 450. Bekanyarodok az állomás utcájába és megérkezek és akkor már a fordulat 900körüli. Ez a jelenség most is van de télan is -5fokban is vagy még hidegebben is. De az autó nem áll le csak nagyon alacsony fordulaton megy. ma pl visszafelé 300m megtétele után leesett a fordulat és le is állt az autó. Ilyet még nem csinált de már lehet fogja azt is. Napközben nem veszem észre ezt a jelenséget. Reggel van ez a gubanc vagy hoszabb kihagyás után, mármint pl dolgozom és adfdig ál.

Zsolt
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #16643 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:55:07 »

Sziasztok!

Tudom régi keletű dolog ez az alapjárati probléma, de megint nagyon tanácstalan vagyok. Alapjárati motort cseréltem de a problémát nem oldotta meg. Igazábol a jelenség a következő. Kb az állomástól 1.5km-re lakom. Reggel indítom az autót. A fordulat 1250körül van. Kiállok a garázsbol és mielött leállítom ugyan csak 1200 körül van. Szóval leállítom bemegyek bezárom riasztom a garázst. Indítom és megint csak 1200 az alapjárat. Kimegyek az utca végére ami kb 350m. Kikanyarodok és még jó az alapjárat. Mikor a következő kereszteződéshez érek ami kb ugyan csak 350-400m akkor már az alapjárat 450-500-on pöfög. De elötte gurulok mert lejtő visz a kereszteződéshez kb 50m és már ott is alacsonyaz alapjárat. De nem áll le. Onnan kb. 600m megyek lefelé. Kereszteződés és fordulat valamikor 900 de van mikor 450. Bekanyarodok az állomás utcájába és megérkezek és akkor már a fordulat 900körüli. Ez a jelenség most is van de télan is -5fokban is vagy még hidegebben is. De az autó nem áll le csak nagyon alacsony fordulaton megy. ma pl visszafelé 300m megtétele után leesett a fordulat és le is állt az autó. Ilyet még nem csinált de már lehet fogja azt is. Napközben nem veszem észre ezt a jelenséget. Reggel van ez a gubanc vagy hoszabb kihagyás után, mármint pl dolgozom és adfdig ál.

Zsolt

valahol fals levegot sziv, ellenorizd a vakum csoveket, foled a hirhedt T elemet es kornyeket.
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #16644 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:56:05 »

Sziasztok!

A szóban forgó autó egy 1995-ös Mondeo (1.8, benzines kombi). Most lesz esedékes a vizsga, és kérdeznélek Titeket, melyik szervízt tudnátok ajánlani (Bp.-en, és lehetőleg ne márka legyen)? Szokásos, olaj-, váltóolaj-, hűtővíz-, pollenszűrő-, légszűrő-, olaj-, benzinszűrő csere kellene, a többi rendben van.
Másik, hogy a korrodáció egyre erősebben jelentkezik, főleg a küszöböknél, illetve a fényezés az tetőn, de még nem vészes. Hová érdemes fordulnom?
Természetesen van egy szerviz, ahová szoktam vinni, de Ti nyilván jobban képben vagytok.

Segítségeteket előre is köszönöm!

nagy varos Bp, melyik kerulet erdekel leginkabb?
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16645 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:44:07 »

Sziasztok!

A szóban forgó autó egy 1995-ös Mondeo (1.8, benzines kombi). Most lesz esedékes a vizsga, és kérdeznélek Titeket, melyik szervízt tudnátok ajánlani (Bp.-en, és lehetőleg ne márka legyen)? Szokásos, olaj-, váltóolaj-, hűtővíz-, pollenszűrő-, légszűrő-, olaj-, benzinszűrő csere kellene, a többi rendben van.
Másik, hogy a korrodáció egyre erősebben jelentkezik, főleg a küszöböknél, illetve a fényezés az tetőn, de még nem vészes. Hová érdemes fordulnom?
Természetesen van egy szerviz, ahová szoktam vinni, de Ti nyilván jobban képben vagytok.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv a Kluban!  integet2
Küldtem privát üzenetet!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #16646 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:12:55 »

Sziasztok!olyan problémám van h az autóm motorja hidegen fuldoklik gázadásnál.ha eléri az üzemi hőmérsékletet,akkor a jelenség többnyire megszűnik.másik h az alapjáratom sokszor önállósítja magát.néha mikor kinyomom a kuplungot,nem esik vissza teljesen a fordulat,csak pár másodperc elteltével.de volt már példa h pl piros lámpánál hol felpörög egy pillanatra,hol lsik a fordulat.mi lehet a baj?válaszotokat előre is köszönöm.mk1 2.5 v6
Naplózva
H. V.
Vendég
« Új hozzászólás #16647 Dátum: 2012.10.16 kedd, 10:44:45 »

nagy varos Bp, melyik kerulet erdekel leginkabb?

Mindegy, amelyik a legmegbízhatóbb (és árban sem rossz).
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16648 Dátum: 2012.10.16 kedd, 17:04:20 »

Mért van az, hogy ha kapar az autó aszfalton, akkor be"rángat" az autó eleje? Elkezd pattogni a kaparó gumi...
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16649 Dátum: 2012.10.16 kedd, 18:28:42 »

Mért van az, hogy ha kapar az autó aszfalton, akkor be"rángat" az autó eleje? Elkezd pattogni a kaparó gumi...

Mert trágya első kerekes! Az autó hátul hajt!  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 326 327 328 329 330 331 332 [333] 334 335 336 337 338 339 340 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.