Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:04:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 329 330 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 342 343 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261674 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16750 Dátum: 2012.10.24 szerda, 13:16:57 »

Egy darabig volt, aztán bele lett öntve a fűnyíróba.. Amúgy meg ez azért nem jó mert büdös volt.. Sad

Nejlonszatyorba a kannát és nem büdös. Smiley (ha az akkor még 3-ba)
Egyébként a hátsó ülőlap alatt találod a szintjelzőt és barátait. Wink
(lehet, hogy az onnan előre szaladó vezetékek is elöregedtek már, vagy ilyesmi)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16751 Dátum: 2012.10.24 szerda, 14:01:56 »

Jól teszed, én is mindig lenullázom a napi számlálót, hogy nagyjából ha ránézek tudom, hogy kb. mennyit tudok menni az előzőleg tankolt benyával, ezt azérot tettem, mert ettől tartottam, ahogy te jártál, hogy a fedcomp se a valóságot mutatja, ez viszont arra utal, hogy az üzemanyagszint jelző a bibis, mert a fedcomp is onnan kapja a jelet.


Akkor ezek szerint nálam csak az óracsoport szintjelzője nem tökéletes,mert én máskor annyira kifogyasztottam a  benzint,hogy 0km mutatott a fedcomp.
Olyankor még úgy tudom van benne 1-2 liter tartalék.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16752 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:02:43 »

De miért nem tesztek be egy 5 literes kannába nyálat és ha kifogy belevágod és tudod ,hogy van X km-ed.. Wink
Nálam is szokott lenni, de mivel sűrűen járok Németbe, tele autóval, rengeteg cuccal, így hely sincsen a kanna részére. wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16753 Dátum: 2012.10.24 szerda, 16:34:27 »

Nálam is szokott lenni, de mivel sűrűen járok Németbe, tele autóval, rengeteg cuccal, így hely sincsen a kanna részére. wave

Osztrák-német-holland utaknál nincs is gond, mert kút van dögivel a pálya mentén is, meg a kis településeken is. Viszont pl. horvát nyaralásnál figyelni kell, mert ott nem ritka, hogy 50-80km-en keresztül nincs egy kút sem... Smiley Emlékszem anno, a városból ahonnan indultunk haza, hát volt 30 kocsi és abból 15 kannázott is. Továbbá érdekes volt, hogy a benzines sor volt 3x olyan hosszú. Ma már lehet, hogy fordítva lenne, bár ez sem volt olyan nagyon régen.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #16754 Dátum: 2012.10.24 szerda, 17:27:14 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy az én kocsimba nincs belső keringtető a fűtésnél, csak olyan van mi kintről kapom a friss levegőt. Hogy tudnám én ezt átalakitani hogy bentről és kintről is tudjak levegőt szervirozni. Köszönöm  segitséget
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16755 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:14:13 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy az én kocsimba nincs belső keringtető a fűtésnél, csak olyan van mi kintről kapom a friss levegőt. Hogy tudnám én ezt átalakitani hogy bentről és kintről is tudjak levegőt szervirozni. Köszönöm  segitséget
valószínű a flap motor adta fel a harcot. vagy csak te nem ismered eléggé a rendszert, vagy valaki előtted lecserélte a kapcsolódat. az aláírásodban azt látom, hogy van klíma a kocsiban. akkor kellene legyen belső keringetés is, mégpedig a fokozat kapcsoló balra tekerésével...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16756 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 08:54:56 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy az én kocsimba nincs belső keringtető a fűtésnél, csak olyan van mi kintről kapom a friss levegőt. Hogy tudnám én ezt átalakitani hogy bentről és kintről is tudjak levegőt szervirozni. Köszönöm  segitséget

Ha ilyen a cuccod akkor ahogy astor mondja :


Ha nem, akkor valami huncutság van, ahogy astor mondja... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16757 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:29:55 »

Ha ilyen a cuccod akkor ahogy astor mondja :


Ha nem, akkor valami huncutság van, ahogy astor mondja... Grin

Ha nincs neki, adok.
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #16758 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 13:21:36 »

Ha nincs neki, adok.

csak jobbra lehet tekerni a kapcsolót, nincs belső keringtetős oldalam, a klímát meg utolag szerelték be ahogy én tudom.  A hőfok meg a középső tekerő eggyezik kivétel a  sebbeség állitó gomb nem, ha kicserélem olyanra ami a foton van akkor menni fog a belsö keringtetés vagy mást is kikell cserélni hozzá?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16759 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 18:56:32 »

csak jobbra lehet tekerni a kapcsolót, nincs belső keringtetős oldalam, a klímát meg utolag szerelték be ahogy én tudom.  A hőfok meg a középső tekerő eggyezik kivétel a  sebbeség állitó gomb nem, ha kicserélem olyanra ami a foton van akkor menni fog a belsö keringtetés vagy mást is kikell cserélni hozzá?
Szerintem nem fog menni.ahhoz valószínűleg kell mókolni,bár ha mázlid van...a klíma nélküliekhez nem tudom,hogy ki lett-e építve a vezetékezés.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16760 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 20:27:22 »

csak jobbra lehet tekerni a kapcsolót, nincs belső keringtetős oldalam, a klímát meg utolag szerelték be ahogy én tudom.  A hőfok meg a középső tekerő eggyezik kivétel a  sebbeség állitó gomb nem, ha kicserélem olyanra ami a foton van akkor menni fog a belsö keringtetés vagy mást is kikell cserélni hozzá?

Ez esetben biztos, hogy utólagos a klíma. Azt lenne jó tudni, hogy magát a fűtőboxot cserélték-e, mikor belerakták a klímát. Mindenesetre nem kis meló akárhonnan nézzük. A műszerfalat ki kell venni, hogy meg lehessen nézni a fűtőboxot, hogy milyen, tartok tőle, hogy sima. Ergó a legegyszerűbb megoldás egy komplett fűtőbox venni egy klímás autóból, vezetékkel együtt. (ha a Tiéd nem az persze)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16761 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 23:39:57 »

Ez esetben biztos, hogy utólagos a klíma. Azt lenne jó tudni, hogy magát a fűtőboxot cserélték-e, mikor belerakták a klímát. Mindenesetre nem kis meló akárhonnan nézzük. A műszerfalat ki kell venni, hogy meg lehessen nézni a fűtőboxot, hogy milyen, tartok tőle, hogy sima. Ergó a legegyszerűbb megoldás egy komplett fűtőbox venni egy klímás autóból, vezetékkel együtt. (ha a Tiéd nem az persze)

Lehet bent úgy klíma, hogy a boxot nem cserélték ki?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16762 Dátum: 2012.10.26 péntek, 09:30:13 »

Lehet bent úgy klíma, hogy a boxot nem cserélték ki?

Elvileg nem, de utólagosan "1-2 ügyeske" bele tudja barmolni a klímaradiátort a boxba. Nyilán a méretek/egyebek ugyanolyanok minden boxnál, csak az alkatrészek hiányoznak belőle. (gondolom én, bár minek gyártott volna a Ford külön boxokat, mikor az a pár deka műanyag olcsóbb, mint egy teljes gyártósor)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #16763 Dátum: 2012.10.26 péntek, 10:17:24 »

Elvileg nem, de utólagosan "1-2 ügyeske" bele tudja barmolni a klímaradiátort a boxba. Nyilán a méretek/egyebek ugyanolyanok minden boxnál, csak az alkatrészek hiányoznak belőle. (gondolom én, bár minek gyártott volna a Ford külön boxokat, mikor az a pár deka műanyag olcsóbb, mint egy teljes gyártósor)

egyáltalán hogy kellene kinéznie egy ilyen boxnak, amúgy minden van benne ami a klímához kell csak egy kapcsolóval kapcsolom be ami a műszerfalon van,
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16764 Dátum: 2012.10.26 péntek, 10:29:56 »

Elvileg nem, de utólagosan "1-2 ügyeske" bele tudja barmolni a klímaradiátort a boxba. Nyilán a méretek/egyebek ugyanolyanok minden boxnál, csak az alkatrészek hiányoznak belőle. (gondolom én, bár minek gyártott volna a Ford külön boxokat, mikor az a pár deka műanyag olcsóbb, mint egy teljes gyártósor)
erről a műveletsorról megnéznék pár képet ...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16765 Dátum: 2012.10.26 péntek, 12:30:35 »

csak jobbra lehet tekerni a kapcsolót, nincs belső keringtetős oldalam, a klímát meg utolag szerelték be ahogy én tudom.  A hőfok meg a középső tekerő eggyezik kivétel a  sebbeség állitó gomb nem, ha kicserélem olyanra ami a foton van akkor menni fog a belsö keringtetés vagy mást is kikell cserélni hozzá?
Nekem van boxom klímás kocsiból - ha a tied nem olyan, de egyéb klímás cuccom már nincs - és asszem még a kétirányú kapcsoló is megvan valahol.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16766 Dátum: 2012.10.26 péntek, 17:51:24 »

erről a műveletsorról megnéznék pár képet ...
én is...  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #16767 Dátum: 2012.10.27 szombat, 10:29:31 »

Még egy jelenség az alapjárattal kapcsolatban. Mikor sebességből kiveszem a kocsit gurulok akkor ugye sajna az alapjáratom leesik 450-re. De ha adok gázt neki egy pillanatra akkor mikor visszamegy hol 750-re hol 900körülire. De mind ezt csak reggeli induláskor produkálja. Napközbeni használatkor semmi gondja nincs.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16768 Dátum: 2012.10.27 szombat, 17:10:29 »

Még egy jelenség az alapjárattal kapcsolatban. Mikor sebességből kiveszem a kocsit gurulok akkor ugye sajna az alapjáratom leesik 450-re. De ha adok gázt neki egy pillanatra akkor mikor visszamegy hol 750-re hol 900körülire. De mind ezt csak reggeli induláskor produkálja. Napközbeni használatkor semmi gondja nincs.

Igazából hülye vagyok a benzinesekhez, de nem az alapjárati motor rossz? Huh? Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16769 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 17:55:32 »

Srácok! Mikor felütöttem a kocsi alját, szerintem eltört a katalizátorban a kerámia. Gondoltam arra, hogy ki kellene ütni a közepét, vagy csővel helyettesíteni. Akkor viszont meghülyülne az ECU nem? Valamit utána kellene állítani, de ki tenné meg? Az akció után lenne teljesítmény növekedés?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16770 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 17:58:38 »

Srácok! Mikor felütöttem a kocsi alját, szerintem eltört a katalizátorban a kerámia. Gondoltam arra, hogy ki kellene ütni a közepét, vagy csővel helyettesíteni. Akkor viszont meghülyülne az ECU nem? Valamit utána kellene állítani, de ki tenné meg? Az akció után lenne teljesítmény növekedés?
ecu-t nem kell piszkálni. kiütni nem érdemes, mert lábos hangja lesz. ki kell vágni és csövet a helyére. környezetvédelmi besoroláson nem változtat, teljesítmény növekedés észrevehetetlen.
viszont, ha eltört, mielőbb vágasd ki, míg keresztbe nem fordul...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16771 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:00:25 »

ecu-t nem kell piszkálni. kiütni nem érdemes, mert lábos hangja lesz. ki kell vágni és csövet a helyére. környezetvédelmi besoroláson nem változtat, teljesítmény növekedés észrevehetetlen.
viszont, ha eltört, mielőbb vágasd ki, míg keresztbe nem fordul...

Műszakin akkor át fog menni?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16772 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:01:06 »

Műszakin akkor át fog menni?
nekem eddig nem szóltak érte...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16773 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:02:42 »

Műszakin akkor át fog menni?
de várjál...most gondolkodom...neked mk1-ed van. nem a leömlőben van a kati?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16774 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:03:53 »

de várjál...most gondolkodom...neked mk1-ed van. nem a leömlőben van a kati?

Nem. Leömlő mögött.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16775 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:05:26 »

Nem. Leömlő mögött.
jo...megvan. pillanatnyi elmezavar... integet2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16776 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 18:11:34 »

jo...megvan. pillanatnyi elmezavar... integet2

Lényegtelen Smiley Hogyhogy nem lehet érezni a teljesítmény növekedést? Állítólag 15-20 lóerőt rádob. Lambda-nak a jelét sem kell változtatni?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16777 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 19:11:25 »

Lényegtelen Smiley Hogyhogy nem lehet érezni a teljesítmény növekedést? Állítólag 15-20 lóerőt rádob. Lambda-nak a jelét sem kell változtatni?


Benne is van a válasz a kérdésedben. 
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16778 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 19:46:22 »

Benne is van a válasz a kérdésedben. 


Kár Sad(( Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16779 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:29:32 »



Kár Sad(( Cheesy

Egy teljes Remus kipufogórendszerrel és gázgyorsító dobbal, ill. K&N direktszűrővel és egy mély ECU programozással, ESETLEG elérnél +15-20 lovat... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16780 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:35:13 »

Egy teljes Remus kipufogórendszerrel és gázgyorsító dobbal, ill. K&N direktszűrővel és egy mély ECU programozással, ESETLEG elérnél +15-20 lovat... Smiley
nem hiszem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16781 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 01:36:49 »

nem hiszem.

Pedig az Autókereskedőkbe azt mondták!  nyes
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16782 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 12:36:22 »

Pedig az Autókereskedőkbe azt mondták!  nyes

Jaja, a Subrau-nál talán... Grin

nem hiszem.

Egy átprogramozott ECU-val és típusspecifikus (Supersprint, Remus, Borla, stb) kipufogórendszerrel, sport katalizátorral vagy gázgyorsítóval, továbbá egy komoly légszűrővel (csak direktszűrő, K&N, Green, OMP) azért csak emelkedne az a teljesítmény... Smiley
Jó, egy turbóval+intercoolerrel és kovácsolt hengerekkel, 4-2-1 leömlővel, módosított vezérműtengelyekkel, könnyített főtengellyel, meg valami izmos üzemanyag pumpával biztos többre menne, de hát ezeknek az árából vehetne kb. 10db MK1-est. Vagy többet... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16783 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:03:22 »

Jaja, a Subrau-nál talán... Grin

Egy átprogramozott ECU-val és típusspecifikus (Supersprint, Remus, Borla, stb) kipufogórendszerrel, sport katalizátorral vagy gázgyorsítóval, továbbá egy komoly légszűrővel (csak direktszűrő, K&N, Green, OMP) azért csak emelkedne az a teljesítmény... Smiley
Jó, egy turbóval+intercoolerrel és kovácsolt hengerekkel, 4-2-1 leömlővel, módosított vezérműtengelyekkel, könnyített főtengellyel, meg valami izmos üzemanyag pumpával biztos többre menne, de hát ezeknek az árából vehetne kb. 10db MK1-est. Vagy többet... Cheesy
bevallom, ezekben nem nagyon hiszek.
ha valaki erősebb motorra vágyik, az vegyen erősebb motort. olcsó húsnak híg a leve. attól, hogy hangosabb lesz az autó, még nem lesz erősebb. biztos vagyok benne, hogy vannak olyan módosítások, amik teljesítmény növekedéssel járnak, de kérdés az, hogy mi mennyi. mennyi a növekedés, mennyi a módosítás és mennyi ezek ára. aztán a következő kérdés a módosításokból adódó többlet üzemeltetési költség...stb.
de mindenkinek szíve joga arra elkölteni a pénzét, amire neki jól esik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16784 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:28:02 »

Jaja, a Subrau-nál talán... Grin

Egy átprogramozott ECU-val és típusspecifikus (Supersprint, Remus, Borla, stb) kipufogórendszerrel, sport katalizátorral vagy gázgyorsítóval, továbbá egy komoly légszűrővel (csak direktszűrő, K&N, Green, OMP) azért csak emelkedne az a teljesítmény... Smiley

Most számold össze, hogy ez mennyibe kerül. kb. 250-300e. MK 1-esről beszélünk, ugye. Mennyi most egy MK1-es V6 piaci ára? Átírással együtt kijön 300-ból.

Ezek után én biztosan nem tuningolnék, azt a pénzt senki sem fizeti ki majd nekem eladáskor, akkor meg inkább veszek egy duruzsoló benzinfalót abból a pénzből.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16785 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:35:37 »

Most számold össze, hogy ez mennyibe kerül. kb. 250-300e. MK 1-esről beszélünk, ugye. Mennyi most egy MK1-es V6 piaci ára? Átírással együtt kijön 300-ból.

Ezek után én biztosan nem tuningolnék, azt a pénzt senki sem fizeti ki majd nekem eladáskor, akkor meg inkább veszek egy duruzsoló benzinfalót abból a pénzből.

Pont ezt írtam a végén. Nem 300, több. Grin El meg ki adná a Mondeo-ját?! Én nem az tuti. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16786 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:40:51 »

Pont ezt írtam a végén. Nem 300, több. Grin El meg ki adná a Mondeo-ját?! Én nem az tuti. Wink


Főleg azért nem, mert lóhugy értéke sincs már ezeknek. Fordot csak venni jó, eladni nem. 5 Ford után ezt hezitálás nélkül ki merem jelenteni, mint tényt.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16787 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:22:10 »

Főleg azért nem, mert lóhugy értéke sincs már ezeknek. Fordot csak venni jó, eladni nem. 5 Ford után ezt hezitálás nélkül ki merem jelenteni, mint tényt.

Hogyne, nekem ne is mond... Cheesy Autóbehozatallal is fogalalkozunk/tunk, így sok nepper/autókereskedő ismerősünk van és a Ford, mint biznisz halott dolog. A bontásban van esetleg pénz. De ez már csúf téma számomra, Ford mániás embernek, hogy inkább vesznek mások VW-t, Opelt, mint Fordot... Pedig mondhat bárki bármit, max. a régi japán autók azok amikkel nem kell annyit foglalkozni, pénzt rákölteni.

Tuning. Én is azt mondom, Nektek astor és drof (mint V6 betegségben függő urak Wink ), hogy fölös dolog a tuning. Viszont, pont ezért kezdtem el írni, mert hayhapapi kérdezte a katalizátoros dolgot és cáfoltam, miszerint a kat.off kidörgő 15-20 lovat is tenne rá. De egy komoly tuninggal el lehet érni nagy számokat, kérdés, hogy érdemes-e, van-e rá pénz, megéri-e. Személy szerint szeretem a tuningolásos témát, de ahhoz is fanatizmus kell. Ahogy drof is írta, egy 300 ezres autóra (saját tipp) círka egy gurigát elverni hülyeség. Amennyiben az illető nem olyan hülye, mint pl. én, aki (igaz nem feltétlen tuningra) lazán elvert már a füstölgő olajoskannájára legalább 2db MK3-as árát. Smiley Gondolom mindketten régen vehettek volna másik kocsit, akár csak én, de nem tettétek, mert Ford/Mondeo betegségben szenvedtek, ahogy én is. Wink (és én konkrétan ehhez az öreg rozsdafészekhez vagyok oda, másik kocsi kizárólag mellé, helyette soha!!)

Summa summarum, a motortuning valós dolog (élő példák: ABT, AMG, AC Snitzer, Königseder, stb. vagy, hogy a Ford környékén maradjuk : Shelby, Cosworth, Wolf, stb), az értelme/hasznossága már ember és pénztárca függő. (nem vita !!! Wink)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16788 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:30:07 »

Hogyne, nekem ne is mond... Cheesy Autóbehozatallal is fogalalkozunk/tunk, így sok nepper/autókereskedő ismerősünk van és a Ford, mint biznisz halott dolog. A bontásban van esetleg pénz. De ez már csúf téma számomra, Ford mániás embernek, hogy inkább vesznek mások VW-t, Opelt, mint Fordot... Pedig mondhat bárki bármit, max. a régi japán autók azok amikkel nem kell annyit foglalkozni, pénzt rákölteni.

Tuning. Én is azt mondom, Nektek astor és drof (mint V6 betegségben függő urak Wink ), hogy fölös dolog a tuning. Viszont, pont ezért kezdtem el írni, mert hayhapapi kérdezte a katalizátoros dolgot és cáfoltam, miszerint a kat.off kidörgő 15-20 lovat is tenne rá. De egy komoly tuninggal el lehet érni nagy számokat, kérdés, hogy érdemes-e, van-e rá pénz, megéri-e. Személy szerint szeretem a tuningolásos témát, de ahhoz is fanatizmus kell. Ahogy drof is írta, egy 300 ezres autóra (saját tipp) círka egy gurigát elverni hülyeség. Amennyiben az illető nem olyan hülye, mint pl. én, aki (igaz nem feltétlen tuningra) lazán elvert már a füstölgő olajoskannájára legalább 2db MK3-as árát. Smiley Gondolom mindketten régen vehettek volna másik kocsit, akár csak én, de nem tettétek, mert Ford/Mondeo betegségben szenvedtek, ahogy én is. Wink (és én konkrétan ehhez az öreg rozsdafészekhez vagyok oda, másik kocsi kizárólag mellé, helyette soha!!)

Summa summarum, a motortuning valós dolog (élő példák: ABT, AMG, AC Snitzer, Königseder, stb. vagy, hogy a Ford környékén maradjuk : Shelby, Cosworth, Wolf, stb), az értelme/hasznossága már ember és pénztárca függő. (nem vita !!! Wink)
eljen
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16789 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:38:12 »

eljen
worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16790 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:16:58 »

nem hiszem.
Lehet, hogy te nem hiszed, de attól még el lehet vele érni annyit, sőt, ha csak a gyári üzemanyag nyomásszabályzó szelepet kicseréled egy állíthatóra és néhány tizeddel megemeled a nyomást, már akkor is elérhetsz 10 LE növekedést, igaz üzemanyag fogyasztás növekedést is.
Erre konkrét példa egy forma autókban használt 2000ccm-es szívó motor, mely 27mm átmérőjű levegő beáramló nyílással, 3 bar üzemanyag nyomással 200LE-t ad le, viszont a beömlő nyílás 32mm-re növelésével és az üzemanyag nyomás 4,5 bárra emelésével, azonos ECU programozás mellett 270LE-t ad le.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16791 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:23:36 »

Lehet, hogy te nem hiszed, de attól még el lehet vele érni annyit, sőt, ha csak a gyári üzemanyag nyomásszabályzó szelepet kicseréled egy állíthatóra és néhány tizeddel megemeled a nyomást, már akkor is elérhetsz 10 LE növekedést, igaz üzemanyag fogyasztás növekedést is.
Erre konkrét példa egy forma autókban használt 2000ccm-es szívó motor, mely 27mm átmérőjű levegő beáramló nyílással, 3 bar üzemanyag nyomással 200LE-t ad le, viszont a beömlő nyílás 32mm-re növelésével és az üzemanyag nyomás 4,5 bárra emelésével, azonos ECU programozás mellett 270LE-t ad le.
ebben egy percig nem kételkedtem.
amit én írtam az az észszerűség határain belüli tuningról szólt és nem a "játszós" autókéról.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16792 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:48:48 »

ebben egy percig nem kételkedtem.
amit én írtam az az észszerűség határain belüli tuningról szólt és nem a "játszós" autókéról.
Amit irtam az üzemanyag nyomás növeléséről az 12000Ft-ból megvalósítható, hiszen ennyiért kapható profi nyomásszabályzó szelep és az nem csak a játszós autókhoz kompatibilis.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16793 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:05:16 »

bevallom, ezekben nem nagyon hiszek.
ha valaki erősebb motorra vágyik, az vegyen erősebb motort. olcsó húsnak híg a leve. attól, hogy hangosabb lesz az autó, még nem lesz erősebb. biztos vagyok benne, hogy vannak olyan módosítások, amik teljesítmény növekedéssel járnak, de kérdés az, hogy mi mennyi. mennyi a növekedés, mennyi a módosítás és mennyi ezek ára. aztán a következő kérdés a módosításokból adódó többlet üzemeltetési költség...stb.
de mindenkinek szíve joga arra elkölteni a pénzét, amire neki jól esik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16794 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:18:19 »



Sajnos a lóerő pénzbe kerül... főleg régi konstrukcióknál. Bár villoghat nekem bármelyik új M5-ös BMW-s, hogy "haha, 300 ló, azt' elmegy 7 literrel"... Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy mi értelme van saját magát becsapni?! Lehet, hogy a fedkomp azt "hazudja" neki, hogy átlag 9-10 literrel elmegy, de mikor odalép szűrcsöl az rendesen és dögöljek meg, ha ezek a számlálók pontosak. Több fedkompos autóval is tettem már hosszabb távot (500+ km) és bár nem számoltam utána, de érzésre sokkal többet benyomtak, mint amit kiirtak... nah, de nem akarok itt offolni, legalább az öreg tutaj mutatója (még) nem hazudik és jól fogyaszt... persze nem is megy, mint állat... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16795 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:52:16 »

bevallom, ezekben nem nagyon hiszek.
ha valaki erősebb motorra vágyik, az vegyen erősebb motort. olcsó húsnak híg a leve. attól, hogy hangosabb lesz az autó, még nem lesz erősebb. biztos vagyok benne, hogy vannak olyan módosítások, amik teljesítmény növekedéssel járnak, de kérdés az, hogy mi mennyi. mennyi a növekedés, mennyi a módosítás és mennyi ezek ára. aztán a következő kérdés a módosításokból adódó többlet üzemeltetési költség...stb.
de mindenkinek szíve joga arra elkölteni a pénzét, amire neki jól esik.
NEMIGAZ!A homasitás matricák,a kívánságlista az ajtónál,a teszkós pedálok és a nagykidörgő+mélynyomó igenis sokat dob a lóerőkön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a pónilóerőkön
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16796 Dátum: 2012.10.30 kedd, 09:42:56 »

... Bár villoghat nekem bármelyik új M5-ös BMW-s, hogy "haha, 300 ló, azt' elmegy 7 literrel"... Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy mi értelme van saját magát becsapni?! ...
Szerintem nincs igazad. A BMW-snek van igaza, és még saját magát sem csapja be, szerintem. Tud 300 lovat is a motor (főtengely lóerő, aszfaltra már nem biztos, hogy annyi jut nyes), és tud 7 literes fogyasztást is. Csak a kettőt együtt nem.
Ha ki akarja hozni a teljesítményt, akkor 'picit' Grin többet fog enni 7 liternél. Ha pedig megcélozza a 7 literes fogyit, akkor nem tudja élvezni az élvezet miatt vett járgányt Smiley - akkor meg minek vette? Hát parasztvakításból, és hogy önelégült legyen.
Minden csak nézőpont kérdése Grin.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16797 Dátum: 2012.10.30 kedd, 11:40:23 »

NEMIGAZ!A homasitás matricák,a kívánságlista az ajtónál,a teszkós pedálok és a nagykidörgő+mélynyomó igenis sokat dob a lóerőkön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a pónilóerőkön

Bizony, de megfeledkeztél a cápauszony antennáról, és a króm díszcsíkról mindenhol!  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16798 Dátum: 2012.10.30 kedd, 12:05:07 »

Szerintem nincs igazad. A BMW-snek van igaza, és még saját magát sem csapja be, szerintem. Tud 300 lovat is a motor (főtengely lóerő, aszfaltra már nem biztos, hogy annyi jut nyes), és tud 7 literes fogyasztást is. Csak a kettőt együtt nem.
Ha ki akarja hozni a teljesítményt, akkor 'picit' Grin többet fog enni 7 liternél. Ha pedig megcélozza a 7 literes fogyit, akkor nem tudja élvezni az élvezet miatt vett járgányt Smiley - akkor meg minek vette? Hát parasztvakításból, és hogy önelégült legyen.
Minden csak nézőpont kérdése Grin.
ez nagyjából van így. nem is merem leírni, mennyivel járkálok, de....
a lényeg, hogy jó az, ha van a gépben tartalék jócskán. egyébként meg tempomattal közlekedem. ha elkap a gépszíj, akkor meg taposom neki és nem csak bőg, mint a tehén, hanem a zasszony azonnal lilára markolja a kezét a kapaszkodón. bár mondtam már neki több alkalommal ,ha csattanunk, ez nem segít eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16799 Dátum: 2012.10.30 kedd, 14:16:27 »

Szerintem nincs igazad. A BMW-snek van igaza, és még saját magát sem csapja be, szerintem. Tud 300 lovat is a motor (főtengely lóerő, aszfaltra már nem biztos, hogy annyi jut nyes), és tud 7 literes fogyasztást is. Csak a kettőt együtt nem.
Ha ki akarja hozni a teljesítményt, akkor 'picit' Grin többet fog enni 7 liternél. Ha pedig megcélozza a 7 literes fogyit, akkor nem tudja élvezni az élvezet miatt vett járgányt Smiley - akkor meg minek vette? Hát parasztvakításból, és hogy önelégült legyen.
Minden csak nézőpont kérdése Grin.
Ez így van ahogy irod, mikor a Cosworth Escorttal autózgattam az is ilyen volt, hogy 9 literrel is megelégelte, ha a megengedett sebességhatárokat betartva nyugisan gurigáztam vele, de amint elkezdtem nyomni neki, bizony 20 liter környékén evett, persze ezért cserébe olyan élményt nyújtott, amit csak kevés autó tud.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 329 330 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 342 343 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.