Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:34:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252685 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2005.11.17 csütörtök, 22:32:00 »

Szűrőcserénél valami elmozdult esetleg, meg kellesz nézni. Teszt kicsit lentebb alkalmazni kőne. Gyári gomba kb 6K, de ezt igy hasra mondtam.
Mostmár abba se vagyok biztos, hogy előtte világított-e de azóta biztos nem. Holnap megnézetem.
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2005.11.18 péntek, 09:35:00 »

A mass a tömeg, flow áramlás. Valahol a kettő között van a megoldás: légtömegáramlásmérő. LGÁM. Elég fura rövidítés. Képzeld el a Szelep Aktiváló Rendszert. Vagy Feszültség Alap Szabályzót.
leesesett...megaLOL
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2005.11.18 péntek, 10:05:00 »

leesesett...megaLOL
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2005.11.18 péntek, 15:22:00 »

Szisztok!
Ma egy érdekes dolgot tapasztaltam,  valószínű eddig nem figyeltem rá. Terhelés nélkül emelt üresjárat esetén nem pörög 4500 rpm fölé a motor, de terhelten azaz menetközben a piros mezőig ki tudom pörgetni és erő is van az autóban. Ez engem már rég meghalad!  
Üdv: Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2005.11.19 szombat, 09:09:00 »

Szisztok!
Ma egy érdekes dolgot tapasztaltam,  valószínű eddig nem figyeltem rá. Terhelés nélkül emelt üresjárat esetén nem pörög 4500 rpm fölé a motor, de terhelten azaz menetközben a piros mezőig ki tudom pörgetni és erő is van az autóban. Ez engem már rég meghalad!  
Üdv: Győző
Hibakat probaltad mar kivillogtatni? a lenti wiki-n van leiras rola
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2005.11.21 hétfő, 21:21:00 »

mondi I. TD tournier 5. ajtót és hátsó lökhárítót, sötétzöldet nem tud valaki?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2005.11.22 kedd, 08:03:00 »

Jó reggelt mindenkinek!
2 kicsi problem:
1.) nem pilácsol a belső "mennyezet" világítás. Hogy lehet le/szétszedni? Arra tippelek, hogy kipurcant az égő.
2.) Az elmúlt hetekben kb 2x bevillant a kézifék visszajelző, menet közben. Kézifék OK, fékbetétek nemrég cserélve. Kerékcserekor szól a gumis, hogy egy kicsit ereszti az olajat a bal hátsó fékmunkahenger. Szerelőgyerek aztjavasolja, cseréltessem mind a két hátsó munkahengert (2x5eFt+szerelés), ismerősök azt mondják, vegyek egy kis olajat és mindig töltözgessek rá, ha újra bevillan. Mi az üdvözítő út?
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2005.11.22 kedd, 08:17:00 »

Velem meg az Ford-ult elő (igaz nem az én autómmal, hanem egy Fiestával), hogy magas volt a HC, de talán 10* annyi, mint lehetett volna(?), és javalták az olajcserét. Megtörtént, és szintén gyári értékeken ment át az autó...
zöldkártyavizsgáló helyet nem cseréltél az olajcserével együtt?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2005.11.22 kedd, 09:15:00 »

zöldkártyavizsgáló helyet nem cseréltél az olajcserével együtt?
Mert?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2005.11.22 kedd, 09:15:00 »

Jó reggelt mindenkinek!
2 kicsi problem:
1.) nem pilácsol a belső "mennyezet" világítás. Hogy lehet le/szétszedni? Arra tippelek, hogy kipurcant az égő.
2.) Az elmúlt hetekben kb 2x bevillant a kézifék visszajelző, menet közben. Kézifék OK, fékbetétek nemrég cserélve. Kerékcserekor szól a gumis, hogy egy kicsit ereszti az olajat a bal hátsó fékmunkahenger. Szerelőgyerek aztjavasolja, cseréltessem mind a két hátsó munkahengert (2x5eFt+szerelés), ismerősök azt mondják, vegyek egy kis olajat és mindig töltözgessek rá, ha újra bevillan. Mi az üdvözítő út?
1) Hírek közt Fusim cikke: de sztem kipattinható.
2) Azért villog néha, mert a min. alatt van a fékolajszinted. Sztem is hallgass az ismerőseidre, aztán jövőre 110km/h felett úgy fog rázni a xarrá ázott fékpofa, hogy halálközeli élményed lesz...:-), majd cserélheted azokat is! (a rosszabb esetről nem is szólnék...) Bírom az ilyen tanácsokat ám... Féknél vagy gyári, vagy annál jobb minőségű, és mindent párban!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2005.11.22 kedd, 09:25:00 »

zöldkártyavizsgáló helyet nem cseréltél az olajcserével együtt?
Ja, én a saját autómat nem oda hordom ződkártyára! Inkább az autóklub, mint a Ford szervíz!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2005.11.22 kedd, 11:26:00 »

1) Hírek közt Fusim cikke: de sztem kipattinható.
2) Azért villog néha, mert a min. alatt van a fékolajszinted. Sztem is hallgass az ismerőseidre, aztán jövőre 110km/h felett úgy fog rázni a xarrá ázott fékpofa, hogy halálközeli élményed lesz...:-), majd cserélheted azokat is! (a rosszabb esetről nem is szólnék...) Bírom az ilyen tanácsokat ám... Féknél vagy gyári, vagy annál jobb minőségű, és mindent párban!
Kössz az iránymutatást!
 
A lámpáról egyelőre annyit találtam (a világítós napellenzős cikkben), hogy "szereld ki", fotóval, mindennel, de hogy hogyan, azt nem. A képről úgy nézem, a belső részt kell kipiszkálni, és nem a külső keretet. Na majd próbálok egyet!
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2005.11.22 kedd, 12:12:00 »

Hétvégén megpróbálom, ha megtalálom wiki-féle leírást, de a gond, hogy csak a munkahelyről netezhetek és itt nincs elég időm, nehéz keresni, kutatni.
Müszaki előtt is áll az autó, (most ment át a zöldkártyán sikeresen)és  a szerelő szerint a hátsó fékmunkahengereket cserélni kell mindkét oldalon, mert előbb-utóbb úgy is tönkremegy, hisz már most olajszivárgás látható a porvédő alatt-idézet a szerelőtől. Kérdésem az hogy un felújító készlettel (porvédő, tömítő-gumigyűrű, stb) megoldható-e a mondeoknál a munkahenger problámája, vagy cserélni kell?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2005.11.22 kedd, 12:53:00 »

Hétvégén megpróbálom, ha megtalálom wiki-féle leírást, de a gond, hogy csak a munkahelyről netezhetek és itt nincs elég időm, nehéz keresni, kutatni.
Müszaki előtt is áll az autó, (most ment át a zöldkártyán sikeresen)és  a szerelő szerint a hátsó fékmunkahengereket cserélni kell mindkét oldalon, mert előbb-utóbb úgy is tönkremegy, hisz már most olajszivárgás látható a porvédő alatt-idézet a szerelőtől. Kérdésem az hogy un felújító készlettel (porvédő, tömítő-gumigyűrű, stb) megoldható-e a mondeoknál a munkahenger problámája, vagy cserélni kell?
Szevasz!
Épp ma írtam be a mondeo-I be a fékmunkahenger problémámat.  
Azóta még plusszban körbeérdeklődtem. A javításra azt az infót kaptam, hogy kb fél évig kóser, tovább nemigen. Munkahenger csere meg mondjuk 10év. Ára 5eFt/db és párban ajánlatos cserélni. Én csütörtökön cseréltetem.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2005.11.22 kedd, 13:51:00 »

Szevasz!
Épp ma írtam be a mondeo-I be a fékmunkahenger problémámat.  
Azóta még plusszban körbeérdeklődtem. A javításra azt az infót kaptam, hogy kb fél évig kóser, tovább nemigen. Munkahenger csere meg mondjuk 10év. Ára 5eFt/db és párban ajánlatos cserélni. Én csütörtökön cseréltetem.
Kösz az infót!
Üdv: Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2005.11.23 szerda, 15:26:00 »

Hibakat probaltad mar kivillogtatni? a lenti wiki-n van leiras rola
Hol találom wiki leírását a hibakód keresésről? Valamikor-valahol olvastam, de most sehogy sem akadok rá, pedig mielőtt nekikeseredem feltétlenül el akarom olvasni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 08:38:00 »

Hol találom wiki leírását a hibakód keresésről? Valamikor-valahol olvastam, de most sehogy sem akadok rá, pedig mielőtt nekikeseredem feltétlenül el akarom olvasni.
Itt megtalálod!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 19:11:00 »

Hali,
 
egy barátom MI '94 benyás tulaja. Ma ment le nászútra Hévízre és segítségemet kérte,mert állandóan leáll a motor, majd kis idő után újra indul és ez mind így tovább. Szerencséjére ezt Hévíz előtt kezdte csinálni.
 
Tudtok-e valamilyen komolyabb szerelőt a környéken?
Várom mielőbbi reakciótokat.
 
Üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 19:37:00 »

Hali,
 
egy barátom MI '94 benyás tulaja. Ma ment le nászútra Hévízre és segítségemet kérte,mert állandóan leáll a motor, majd kis idő után újra indul és ez mind így tovább. Szerencséjére ezt Hévíz előtt kezdte csinálni.
 
Tudtok-e valamilyen komolyabb szerelőt a környéken?
Várom mielőbbi reakciótokat.
 
Üdv
A pár nászúton. Egész nap esik. Megy haza az SMS: Az idő rossz, egész nap a szobában gubbasztunk...
 
A papa-mama olvassa: de mit jelent az a gub?
 
Bocsi, Zurich... sok minden lehet. Riasztó/immobiliser (utólagos), jeladó, vagy valami egészen más...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 19:43:00 »

A pár nászúton. Egész nap esik. Megy haza az SMS: Az idő rossz, egész nap a szobában gubbasztunk...
 
A papa-mama olvassa: de mit jelent az a gub?
 
Bocsi, Zurich... sok minden lehet. Riasztó/immobiliser (utólagos), jeladó, vagy valami egészen más...
Még annyi segítség, ha a fordulatszámmérő ugrál önindítózáskor, azaz mutat 1-200-as fodulatot, akkor inkább trafó, gyertyakábel, szgép.
Ha nem mutat semmit, akkor a gyengeáramú oldal, azaz immo letilt, rossz a holtpont-jeladó (én arra tippelnék), érintkezési hiba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 20:52:00 »

Még annyi segítség, ha a fordulatszámmérő ugrál önindítózáskor, azaz mutat 1-200-as fodulatot, akkor inkább trafó, gyertyakábel, szgép.
Ha nem mutat semmit, akkor a gyengeáramú oldal, azaz immo letilt, rossz a holtpont-jeladó (én arra tippelnék), érintkezési hiba.
Szia,
 
tudom hogy nehéz első hallásra megállapítani, hoszen kevés infó van. Annyit tudok volt vele gondja a napokban és szét volt kapva a motor. De hogyan volt összetéve az jó kérdés  ismervén a szerelőt.
Sajnálom őt, mert megszívta. Valamilyen szaki kellene a környékről, mert Ő nem ért hozzá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2005.11.24 csütörtök, 20:54:00 »

Még annyi segítség, ha a fordulatszámmérő ugrál önindítózáskor, azaz mutat 1-200-as fodulatot, akkor inkább trafó, gyertyakábel, szgép.
Ha nem mutat semmit, akkor a gyengeáramú oldal, azaz immo letilt, rossz a holtpont-jeladó (én arra tippelnék), érintkezési hiba.
Most már több időm van keresésre, mert a kölköt ágyba dugtam. Probálok a Netről valamit/valakit találni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2005.11.25 péntek, 09:08:00 »

Köszönöm, most még gatyába rázom magam és kezdődhet a felderítés.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2005.11.25 péntek, 09:22:00 »

Most már több időm van keresésre, mert a kölköt ágyba dugtam. Probálok a Netről valamit/valakit találni.
Hát Hévíz nekem (is) sajna ilyen szempontból kiesik ... sikerült végül?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2005.11.25 péntek, 11:07:00 »

Hát Hévíz nekem (is) sajna ilyen szempontból kiesik ... sikerült végül?
Hali,
 
még nem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2005.11.25 péntek, 11:12:00 »

Scratch: ki az, aki anno eléréssel is segítségét ajánlotta a klubból Hévíz környékén, ha volt ilyen?Huh?? Most jól jönne a zifjú párnak, tudod, nászéccaka, ilyesmi
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2005.11.25 péntek, 11:27:00 »

Most már több időm van keresésre, mert a kölköt ágyba dugtam. Probálok a Netről valamit/valakit találni.
2 perc alatt? Ez igen!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2005.11.25 péntek, 13:59:00 »

2 perc alatt? Ez igen!:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2005.11.25 péntek, 15:25:00 »

A barátom, vontatással eljutott a Ford keszthelyhez, ahol megállapították, hogy valamilyen köcölék égett le és jelenleg annyira csinálták meg, hogy hazajusson vele, majd irány egy fázis kergetőhöz teljes köcölék cserére. Minden bizonnyal a motor felújjítást nem birta ki (mármint az a farok aki kötötte monnyon le).
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2005.11.25 péntek, 16:16:00 »

Scratch: ki az, aki anno eléréssel is segítségét ajánlotta a klubból Hévíz környékén, ha volt ilyen?Huh?? Most jól jönne a zifjú párnak, tudod, nászéccaka, ilyesmi
napu,
 
senki. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2005.11.27 vasárnap, 15:50:00 »

Mondeo 1 központizárvezérlőre kellene a egy Avital mark2-es riasztót rákötnöm. Hol találom a központizár vezérlő modult, és melyik csatlakozópontokat használjam? Előre is köszönöm a segítséget
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2005.11.28 hétfő, 09:55:00 »

Sziasztok.
A fék munkahengerének átmérőjét kérték az alkatrész vásárlásnál. Hogy lehet megtudni anélkül, hogy szétszedném? Lekaptam a dobot és a munkahenger külső felületén a 243-as szám látható. Mennyi fékolaj kell a  Mondiba (94-es, 2 literes, benzines, kombi, ill a lengőkar szilent melyik méretét adja meg a 48 mm vagy 54mm (az 54 lehet,hogy 56, nem emlékszem pontosan)Lengőkar gömbfej, szilentek és stabilizátor kar esetén számít-e, hogy melyik oldalra kell?  
Tisztelettel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2005.11.28 hétfő, 09:57:00 »

A barátom, vontatással eljutott a Ford keszthelyhez, ahol megállapították, hogy valamilyen köcölék égett le és jelenleg annyira csinálták meg, hogy hazajusson vele, majd irány egy fázis kergetőhöz teljes köcölék cserére. Minden bizonnyal a motor felújjítást nem birta ki (mármint az a farok aki kötötte monnyon le).
Hát asszem a korai mkI-eseknek alapból rosszak a vezetékei - ha jól értem a problémát lesodródik/kiszárad/elörexik a szigetelése, de Fusim majd igazol ... sajnálom
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2005.11.28 hétfő, 16:18:00 »

Sziasztok.
A fék munkahengerének átmérőjét kérték az alkatrész vásárlásnál. Hogy lehet megtudni anélkül, hogy szétszedném? Lekaptam a dobot és a munkahenger külső felületén a 243-as szám látható. Mennyi fékolaj kell a  Mondiba (94-es, 2 literes, benzines, kombi, ill a lengőkar szilent melyik méretét adja meg a 48 mm vagy 54mm (az 54 lehet,hogy 56, nem emlékszem pontosan)Lengőkar gömbfej, szilentek és stabilizátor kar esetén számít-e, hogy melyik oldalra kell?  
Tisztelettel
Ha gyárit veszel, akkor nem kellenek a méretek! Ne tedd másként!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2005.11.28 hétfő, 18:29:00 »

A pár nászúton. Egész nap esik. Megy haza az SMS: Az idő rossz, egész nap a szobában gubbasztunk...
 
A papa-mama olvassa: de mit jelent az a gub?
 
Bocsi, Zurich... sok minden lehet. Riasztó/immobiliser (utólagos), jeladó, vagy valami egészen más...
Van mááásik:
 
Faszi üdülésen, mama otthon. Faszi táviratozik haza: - Küldj százezret, hosszabbítok! Mire megy a válasz: - Küldök kétszázat, de vastagíts is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2005.11.29 kedd, 08:10:00 »

Sziasztok.
A fék munkahengerének átmérőjét kérték az alkatrész vásárlásnál. Hogy lehet megtudni anélkül, hogy szétszedném? Lekaptam a dobot és a munkahenger külső felületén a 243-as szám látható. Mennyi fékolaj kell a  Mondiba (94-es, 2 literes, benzines, kombi, ill a lengőkar szilent melyik méretét adja meg a 48 mm vagy 54mm (az 54 lehet,hogy 56, nem emlékszem pontosan)Lengőkar gömbfej, szilentek és stabilizátor kar esetén számít-e, hogy melyik oldalra kell?  
Tisztelettel
Fekolajbol nekem kb 3/4 liter kellett, '93 csapotthatu.
 
Szilentet csak gyarit!!!
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2005.11.29 kedd, 08:38:00 »

Sziasztok.
A fék munkahengerének átmérőjét kérték az alkatrész vásárlásnál. Hogy lehet megtudni anélkül, hogy szétszedném? Lekaptam a dobot és a munkahenger külső felületén a 243-as szám látható. Mennyi fékolaj kell a  Mondiba (94-es, 2 literes, benzines, kombi, ill a lengőkar szilent melyik méretét adja meg a 48 mm vagy 54mm (az 54 lehet,hogy 56, nem emlékszem pontosan)Lengőkar gömbfej, szilentek és stabilizátor kar esetén számít-e, hogy melyik oldalra kell?  
Tisztelettel
Nekem a múlt héten cseréltek hátsó fékmunkahengereket. A pontos méret fel se merült. Gyári ajánlás, oszt kész.
"Gyári" amúgy szerintem nincs, hanem a ford gyártatja valahol olszaban, vagy a belgáknál...
Olaj nem kellett tán 1 lityi se kb. '94 5a 2.0
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2005.11.29 kedd, 11:15:00 »

Fekolajbol nekem kb 3/4 liter kellett, '93 csapotthatu.
 
Szilentet csak gyarit!!!
lukit: hőmérő #761 ?? ábra esetleg rutin, knowhow?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2005.11.29 kedd, 12:11:00 »

A szilent méretét a nagyautónál kérdezték, és most ott tartok, hogy nem tudom rendelni az eredeti szilentet mert nincs méretem.
A munkahenger méretet a bárdis eladó tudakolta, ellenben a nagyautó ezt automatikusan ismertnek vette.  
Az is érdekelne, hogy milyen szakirodalomból tudok utánna nézni, mert akkor nem kell minden mm-rel kapcsolatban kérdéseket feltenni. Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2005.11.29 kedd, 12:48:00 »

A szilent méretét a nagyautónál kérdezték, és most ott tartok, hogy nem tudom rendelni az eredeti szilentet mert nincs méretem.
A munkahenger méretet a bárdis eladó tudakolta, ellenben a nagyautó ezt automatikusan ismertnek vette.  
Az is érdekelne, hogy milyen szakirodalomból tudok utánna nézni, mert akkor nem kell minden mm-rel kapcsolatban kérdéseket feltenni. Üdv
kiszeded a régi alkatrészt, oszt ilyet kérek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2005.11.29 kedd, 12:51:00 »

A szilent méretét a nagyautónál kérdezték, és most ott tartok, hogy nem tudom rendelni az eredeti szilentet mert nincs méretem.
A munkahenger méretet a bárdis eladó tudakolta, ellenben a nagyautó ezt automatikusan ismertnek vette.  
Az is érdekelne, hogy milyen szakirodalomból tudok utánna nézni, mert akkor nem kell minden mm-rel kapcsolatban kérdéseket feltenni. Üdv
mondjuk a mondeo-nál sokkal jobb a helyzet, mint pl. a PUG-nál, ahol havonta volt modellváltás
ott aztán hiába adsz meg alvázszámot, gyártási hónapot
ezért is jó a mondi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2005.11.29 kedd, 13:02:00 »

mondjuk a mondeo-nál sokkal jobb a helyzet, mint pl. a PUG-nál, ahol havonta volt modellváltás
ott aztán hiába adsz meg alvázszámot, gyártási hónapot
ezért is jó a mondi
Ez így igaz 10 évig használtunk 1 405-öst. Rendeltünk hozzá alkatrészt a PUG autósboltban forgalmi alapján mire a gép azt mondta ilyen motorszámú autó nincs. Érdekes volt, meg az is, hogy minden elromlott benne amihez kábel vezetett.
500000 km kilométerrel adtuk el de a végére már rendesen utéltuk. Megváltás volt utána a Ford
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2005.11.29 kedd, 13:43:00 »

Ez így igaz 10 évig használtunk 1 405-öst. Rendeltünk hozzá alkatrészt a PUG autósboltban forgalmi alapján mire a gép azt mondta ilyen motorszámú autó nincs. Érdekes volt, meg az is, hogy minden elromlott benne amihez kábel vezetett.
500000 km kilométerrel adtuk el de a végére már rendesen utéltuk. Megváltás volt utána a Ford
(amikor a Sierrámba szerettem, vétel után egy héttel leugrattunk vele Portugáliába -Ibéria körbe- csont nélkül )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2005.11.29 kedd, 13:53:00 »

mondjuk a mondeo-nál sokkal jobb a helyzet, mint pl. a PUG-nál, ahol havonta volt modellváltás
ott aztán hiába adsz meg alvázszámot, gyártási hónapot
ezért is jó a mondi
Ez egy kicsit vontatatott megoldás lesz mivel, a bolt Bp-en, én és a mondi pedig  Bp-től  250 km-re. Majd megoldom valahogy.  
Üdv
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2005.11.29 kedd, 14:07:00 »

Ez egy kicsit vontatatott megoldás lesz mivel, a bolt Bp-en, én és a mondi pedig  Bp-től  250 km-re. Majd megoldom valahogy.  
Üdv
Akkó szilent ügyben keresd fel Zombit! Az Ő spanjai:) gyártanak ilyesmit...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2005.11.29 kedd, 14:36:00 »

Ez egy kicsit vontatatott megoldás lesz mivel, a bolt Bp-en, én és a mondi pedig  Bp-től  250 km-re. Majd megoldom valahogy.  
Üdv
hát, így tényleg elég nehéz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2005.11.29 kedd, 15:49:00 »

Hol kereshetem Zombit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2005.11.29 kedd, 15:53:00 »

Hol kereshetem Zombit?
(nevére kattintva valószínűleg, keresd a rémet)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2005.11.29 kedd, 19:18:00 »

Helló,
 
 
 
Tudtok ajánlani Budapesten szerelőt, aki már cserélt Nektek szilenteket? '94-es Mondeom van. Akihez eddig jártam, azt mondta, a szilenteket csak karokkal együtt lehet cserélni, amiről ezt én is tudom, hogy nem igaz, de nem akarom, hogy ezt az én autómon próbálja ki először. Szóval jó lenne olyasvalaki, akinek "már sikerült" ez egy Mondin.
Vagy vigyem az Ivanicshoz? :|
 
köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2005.11.29 kedd, 19:36:00 »

Helló,
 
 
 
Tudtok ajánlani Budapesten szerelőt, aki már cserélt Nektek szilenteket? '94-es Mondeom van. Akihez eddig jártam, azt mondta, a szilenteket csak karokkal együtt lehet cserélni, amiről ezt én is tudom, hogy nem igaz, de nem akarom, hogy ezt az én autómon próbálja ki először. Szóval jó lenne olyasvalaki, akinek "már sikerült" ez egy Mondin.
Vagy vigyem az Ivanicshoz? :|
 
köszi!
http://www.vectraclub.hu/eszgab/ itten kicserélik neked, találsz térképet meg telcsiszámot is, hivatkozhatsz rám vagy a clubra is
Naplózva
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.