Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:11:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 357 358 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261719 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17500 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:40:36 »

én eddig csak rozsaszinű alufagyállót láttam..ami benne van valami világoskék,zöld izé...
és most nem szeretnék nagy szerelésbe fogni,a termosztátot-jeladót kicserélem,és után töltök,,majd összel
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17501 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:42:00 »

Azt mondta a srác a cromaxban, hogy alapból szarok ezek a kulcsok, mert kb két év alatt elkopnak és csináltathatok újat...
Majd, ha megjön a cucc, akkor összerakom a kulcsot és kiderül, hogy mit tud... Az pontosabban mit takar, hogy be kell tanítani?

Akkor lehet, hogy nem véletlen, hogy nem csinál semmit a jobboldali gomb, mert valószínű nincs is rákötve semmire. De mondjuk hogyan tudnám rákötni a csomagtartó ajtóra?
ha a gyári tokon nem villog a piros led, akkor semmit. de azt szét tudod szedni. meg tudod nézni a chip-et benne.
ha nincs, akkor egy olcsóbb kulcsot is másoltathattál volna rá. az kb. 3000.

az 1-es mondeón nem tudod rákötni a csomira, kivéve, ha raksz be motort. mert az ugye nincsen gyárilag...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #17502 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 21:56:48 »

ha a gyári tokon nem villog a piros led, akkor semmit. de azt szét tudod szedni. meg tudod nézni a chip-et benne.
ha nincs, akkor egy olcsóbb kulcsot is másoltathattál volna rá. az kb. 3000.

az 1-es mondeón nem tudod rákötni a csomira, kivéve, ha raksz be motort. mert az ugye nincsen gyárilag...

Mikor belerakom az elemet, akkor villog, vagy inkább felvillan, de aztán kialszik. Szétszedtem, de ebben nem látok üveg hengert...
Egyébként talán ez a legolcsóbb, mert csak a szár van a cromaxban, háromezer valamennyi volt és ebből a köszörülés 1560 ft.

Akkor mindegy, nem olyan fontos az a jobb gomb.  Cheesy
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17503 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:21:11 »

srácok. az autóban két hütő van egymás mögött,az egyik a klimá é? és ha pl a viz hútőt ki kell venni- akkor azt hogy lehet kiszedni? a klimással együtt,vagy külön atz is ki lehet szedni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17504 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 23:08:13 »

srácok. az autóban két hütő van egymás mögött,az egyik a klimá é? és ha pl a viz hútőt ki kell venni- akkor azt hogy lehet kiszedni? a klimással együtt,vagy külön atz is ki lehet szedni?

A nagyobbik a vízhűtőé. Az a kicsi, ami előtte van, az szerintem az olajhűtő.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17505 Dátum: 2013.04.09 kedd, 00:33:44 »

Termosztát cserénél nekem csak néhány csepp víz szokott elfolyni, leírom a módszeremet:
A tágulási tartályról leveszem a vékony gumicsövet, az amelyik a hűtő tetejénél felül vonul végig.
Azt bele teszem egy petpalackba és ahonnét lehúztam a csövet oda szigszalag segítségével egy bringapumpát, vagy kompresszort (vagy másik gumicsövet amit aztán szájjal fújtatok) csatlakoztatok és óvatosan fújom. Amikor a második 1.5 pet palack közelít a 3/4 részéhez akkor már szörcsög , még fújatom egy picit és mehet a menet.
Már csak le kell oldani a termosztátház elején levő 3 csavart és ott van kézben termosztát. Smiley
Sajnos már olyan gyakorlatom van benne, hogy negyed óra alatt megvagyok a termosztát cserével....  Sad
Csere után csak a 2 palack vizet kell visszaönteni, és nem kell szórakozni a folyadékszinttel / keverési aránnyal, mert csak nagyon minimális hiányozhat!
Mindenekelőtt gratulálok a módszerhez, igazán ésszerű és gyakorlatias. Wink
Én is termo ellenőzrésre készülök, és ezt a módszert fogom használni, bár nem lett volna erőm végiggondolni, mikor hova kell mennyi nyomást csinálni, és hol engedjem le a vizet, pedig elég logikus... Cheesy
Szóval lehet, hogy nem nekem szántad a hozzászólást, de kösziii!  worship
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Stefán35
Vendég
« Új hozzászólás #17506 Dátum: 2013.04.09 kedd, 08:07:03 »

sziasztok
Mekkora gyári ablaktörlőlapátok mérete?
Köszi worship worship worship worship worship worship
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17507 Dátum: 2013.04.09 kedd, 08:10:11 »

srácok. az autóban két hütő van egymás mögött,az egyik a klimá é? és ha pl a viz hútőt ki kell venni- akkor azt hogy lehet kiszedni? a klimással együtt,vagy külön atz is ki lehet szedni?
ket nagy hűtő van,köztdm egy kicsi vekony..
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #17508 Dátum: 2013.04.09 kedd, 09:12:06 »

Sziasztok! Elektromos napfénytetős az autóm, és a bal oldali A oszlopban nincs meg a leeresztő cső, sőt be van ragasztva a "pöcs" amire csatlakozna, de e-miatt a felgyülemlő vizet nem tudja lefolyatni, és átázik a tető kárpit. Kérdésem hogy a hiányzó cső hova menne? Remélem érthető a kérdés Grin
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17509 Dátum: 2013.04.09 kedd, 09:39:10 »

Sziasztok!

Véleményt szeretnék kérni egy féltengely csere ügyben.
Egy karambol okán ki kellett cserélni a baloldali féltengelyt a gépemen. Utángyártott darab került bele. Ez kb 5 éve volt, most ez az  utángyártott "izé" megadta magát, kifeküdt a belső csuklója. (Hogy mitől, az jó kérdés, talán csak a minősége...) Kérdés az lenne, mivel járok jobban? Gyári bontott darab, vagy ismét egy "új"? A bontott kb 8ezer, az utángyártott nagyjából 40. Mennyire szoktak tönkremenni a gyári féltengelyek? Egy jó állapotú bontott megbízható és tartós lehet még sokáig?

Köszönettel: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17510 Dátum: 2013.04.09 kedd, 10:45:00 »

Sziasztok!

Véleményt szeretnék kérni egy féltengely csere ügyben.
Egy karambol okán ki kellett cserélni a baloldali féltengelyt a gépemen. Utángyártott darab került bele. Ez kb 5 éve volt, most ez az  utángyártott "izé" megadta magát, kifeküdt a belső csuklója. (Hogy mitől, az jó kérdés, talán csak a minősége...) Kérdés az lenne, mivel járok jobban? Gyári bontott darab, vagy ismét egy "új"? A bontott kb 8ezer, az utángyártott nagyjából 40. Mennyire szoktak tönkremenni a gyári féltengelyek? Egy jó állapotú bontott megbízható és tartós lehet még sokáig?

Köszönettel: Hanzsi
szia!
a gyári jobb volna, de nehéz tényleg jó állapotút találni. a bontott kicsit lutri. Kalap úr most unta meg, hogy bontott féltengelyeket cserélget, ezért felújíttat. ha lesznek tapasztalatai ezzel kapcsolatban, szerintem meg is osztja velünk(mk2 topik).
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17511 Dátum: 2013.04.09 kedd, 12:02:35 »

srácok. az autóban két hütő van egymás mögött,az egyik a klimá é? és ha pl a viz hútőt ki kell venni- akkor azt hogy lehet kiszedni? a klimással együtt,vagy külön atz is ki lehet szedni?
A nagyobbik a vízhűtőé. Az a kicsi, ami előtte van, az szerintem az olajhűtő.
ket nagy hűtő van,köztdm egy kicsi vekony..
Nem igazán timmolnak itten a dolgok.
Ha a motor felöl nézed, akkor van ugye a nagy, a vízhűtőé. Előtte van egy vékonyabb, picit kisebb, az a klíma hőcserélő. Mindezek előtt, egy jóval kisebb, U alakú cső a szervokormány olajhűtő (két gumicső megy bele jobbról).

A vízhűtő ki tud jönni a klímáé nélkül, de arra figyelj, hogy a kettő egymáshoz van rögzítve, és szétoldáskor érdemes felkötni, hogy ne lógjon a nyakadba, mikor veszed ki a hűtőt.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17512 Dátum: 2013.04.09 kedd, 15:52:29 »

 EZT,tudja valaki hova való-és mi ez?

http://kepfeltoltes.hu/view/130409/valami_iz_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130409/valami_iz_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezt a hütő elött találtam,és ott lóg egy vezetéken! nem tudom micsoda,és a helyét sem találom...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17513 Dátum: 2013.04.09 kedd, 16:23:50 »

EZT,tudja valaki hova való-és mi ez?

http://kepfeltoltes.hu/view/130409/valami_iz_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130409/valami_iz_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezt a hütő elött találtam,és ott lóg egy vezetéken! nem tudom micsoda,és a helyét sem találom...
A külső hőmérő érzékelője. A hűtőmaszkon van a helye.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17514 Dátum: 2013.04.09 kedd, 16:54:34 »

A külső hőmérő érzékelője. A hűtőmaszkon van a helye.
esetleg pontosabban...nekem az ott ugy fityeg!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17515 Dátum: 2013.04.09 kedd, 17:02:12 »

esetleg pontosabban...nekem az ott ugy fityeg!
http://www.pumapeople.com/forum/index.php?showtopic=89733
A második képen a helye, a harmadik képen már a helyén. Valami hasonló rést keress a kábel lőtávolságán belül.

Régebbi beírás: ...A bal lámpa mellett a fényszóró üveg alsó vonalát kell követni a közép felé, ott már egyértelműen adja magát. Kösz a segítséget, ha esetleg valaki keresné a rögzítési helyét, forduljon hozzám bátran...
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.09 kedd, 17:19:33 írta legyozo » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17516 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:01:56 »

http://www.pumapeople.com/forum/index.php?showtopic=89733
A második képen a helye, a harmadik képen már a helyén. Valami hasonló rést keress a kábel lőtávolságán belül.

Régebbi beírás: ...A bal lámpa mellett a fényszóró üveg alsó vonalát kell követni a közép felé, ott már egyértelműen adja magát. Kösz a segítséget, ha esetleg valaki keresné a rögzítési helyét, forduljon hozzám bátran...
nekem ugye MK1 es van,és ott semmi ilyesmit nem találok,de majd holnap.  egyébbként ez mit mér? fontos cucc ez?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #17517 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:50:12 »

sziasztok
Mekkora gyári ablaktörlőlapátok mérete?
Köszi worship worship worship worship worship worship
Vezető 53 cm, utas 50cm, hátul 5 ajtósnál talán 55.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #17518 Dátum: 2013.04.09 kedd, 20:55:54 »

Sziasztok! Elektromos napfénytetős az autóm, és a bal oldali A oszlopban nincs meg a leeresztő cső, sőt be van ragasztva a "***" amire csatlakozna, de e-miatt a felgyülemlő vizet nem tudja lefolyatni, és átázik a tető kárpit. Kérdésem hogy a hiányzó cső hova menne? Remélem érthető a kérdés Grin
Az a oszlop közepén fut le egy cső a sárvédő aljáig ha jól tudom.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #17519 Dátum: 2013.04.09 kedd, 22:27:44 »

ha a gyári tokon nem villog a piros led, akkor semmit. de azt szét tudod szedni. meg tudod nézni a chip-et benne.
ha nincs, akkor egy olcsóbb kulcsot is másoltathattál volna rá. az kb. 3000.

az 1-es mondeón nem tudod rákötni a csomira, kivéve, ha raksz be motort. mert az ugye nincsen gyárilag...

Ha a gombok alatti piros ledre gondolsz, akkor az már világít, de folyamatosan és nem villog. Szétszedtem, kipucoltam és azóta világít. Viszont a tok alján lévő kis led az még mindig nem vagy nem látható....
Régi hozzászólásokban olvastam a betanításról és ott valaki azt írta, hogy 10 percre le kell szedni az akkuról a sarukat, majd lassan 60-ra gyorsítani, tartani 1 percig, aztán lassan 90-re, tartani 1 percig, majd lassan 120-ra és tartani 1 percig. Ez lenne a betanítás?

Üdv,
Zoli
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17520 Dátum: 2013.04.09 kedd, 23:15:25 »

Ha a gombok alatti piros ledre gondolsz, akkor az már világít, de folyamatosan és nem villog. Szétszedtem, kipucoltam és azóta világít. Viszont a tok alján lévő kis led az még mindig nem vagy nem látható....
Régi hozzászólásokban olvastam a betanításról és ott valaki azt írta, hogy 10 percre le kell szedni az akkuról a sarukat, majd lassan 60-ra gyorsítani, tartani 1 percig, aztán lassan 90-re, tartani 1 percig, majd lassan 120-ra és tartani 1 percig. Ez lenne a betanítás?

Üdv,
Zoli
ne bajlódj azzal a kulccsal...
van olyan betanítás, de ez az ecu tanítása vigyor3
ami neked kellene, ha foglalkoznál ezzel, az ez:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Infra_Kulcsok_programoz%C3%A1sa
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17521 Dátum: 2013.04.09 kedd, 23:19:36 »

Ha a gombok alatti piros ledre gondolsz, akkor az már világít, de folyamatosan és nem villog. Szétszedtem, kipucoltam és azóta világít. Viszont a tok alján lévő kis led az még mindig nem vagy nem látható....
Régi hozzászólásokban olvastam a betanításról és ott valaki azt írta, hogy 10 percre le kell szedni az akkuról a sarukat, majd lassan 60-ra gyorsítani, tartani 1 percig, aztán lassan 90-re, tartani 1 percig, majd lassan 120-ra és tartani 1 percig. Ez lenne a betanítás?

Üdv,
Zoli

Azt a ledet szabad szemmel nem is fogod látni. Digitális fényképezővel igen. Ha van a mobilodon kamera, akkor azzal meg tudod nézni, hogy világít-e.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17522 Dátum: 2013.04.10 szerda, 07:09:15 »

srácok. tegnap mentem a kocsival,és jol bemelegedett. alányultam a fűtésboxnak,és igaz nem volt forró-de meleg volt. lehetséges h valami lamella nem nyit ki? hogyan tudom manuálisan kinyitni? ki lehet?
Naplózva
Stefán35
Vendég
« Új hozzászólás #17523 Dátum: 2013.04.10 szerda, 07:17:24 »

Vezető 53 cm, utas 50cm, hátul 5 ajtósnál talán 55.
Köszönöm wave wave wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17524 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:04:26 »

a kormányszervó tartályában valamiért a minimumon van az olaj,de csöpögést,nem látok,a kormány könnyü jól müködik! mivel lehet ezt pótolni? keverhetőek ezek az olajak?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17525 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:18:56 »

a kormányszervó tartályában valamiért a minimumon van az olaj,de csöpögést,nem látok,a kormány könnyü jól müködik! mivel lehet ezt pótolni? keverhetőek ezek az olajak?

Szerintem neked ez  vagy hasonló fog kelleni. Tudtommal nem igazán célszerű keverni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17526 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:41:11 »

Szerintem neked ez  vagy hasonló fog kelleni. Tudtommal nem igazán célszerű keverni.
nekem ehhez már gyenge a szivem! majdnem szív infrastukturát kaptam....
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17527 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:43:46 »

nekem ehhez már gyenge a szivem! majdnem szív infrastukturát kaptam....

Beleöntheted a zöldet is, csak akkor előtte egy teljes átmosást kell csinálnod, amit nem árt bizonyos időközönként elvégezni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17528 Dátum: 2013.04.10 szerda, 10:12:45 »

Szerintem neked ez  vagy hasonló fog kelleni. Tudtommal nem igazán célszerű keverni.
jó lesz neki ez is ...
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670691-szervoolaj/187680-szervo-es-automata-valtoolaj-mobil-piros-1l
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17529 Dátum: 2013.04.10 szerda, 10:14:30 »


Azért írtam azt, hogy "vagy valami hasonló".  vigyor3
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17530 Dátum: 2013.04.10 szerda, 10:17:47 »

ok,köszi...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17531 Dátum: 2013.04.10 szerda, 10:38:33 »


Van ettől még olcsóbb is nekik, Eneos márka, valamivel több mint 2e Ft Cromax kártyával.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17532 Dátum: 2013.04.10 szerda, 13:51:02 »

nekem ugye MK1 es van,és ott semmi ilyesmit nem találok,de majd holnap.  egyébbként ez mit mér? fontos cucc ez?
A kék nyíl jelöli a helyét.
AWS-nek kell.

srácok. tegnap mentem a kocsival,és jol bemelegedett. alányultam a fűtésboxnak,és igaz nem volt forró-de meleg volt. lehetséges h valami lamella nem nyit ki? hogyan tudom manuálisan kinyitni? ki lehet?
Ha a fűtésbox meleg volt, feltételezhetjük, hogy a radiátor is meleg volt. A fújt levegő hideg volt, bármelyik irányba állítottad a befújási irányt és a hőmérséklet tekerőt?
A legegyszerűbb módszer: arcra fújásra állítod, a két szélső befújót lezárod, és a középsőn tenyérrel figyeled, hogy milyen levegő jön. Ha a radiátor melegség ellenére hideg levegőt fúj be, akkor valószínűleg az lesz a bib, amit már astor is írt egyszer, hogy a Flap motor nem váltja át a bejövő levegő irányát.
Ha még nem kaptad meg ezt a linket, itt leírják, hogyan ellenőrizd/cseréld.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17533 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:13:27 »

a kormányszervó tartályában valamiért a minimumon van az olaj,de csöpögést,nem látok,a kormány könnyü jól müködik! mivel lehet ezt pótolni? keverhetőek ezek az olajak?

Szerintem, ha valamire szükséged van, akkor itt nézz körül és érdeklődj. http://mondeo.hu/index.php?topic=11581.0;topicseen#top
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17534 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:41:15 »

Szerintem, ha valamire szükséged van, akkor itt nézz körül és érdeklődj. http://mondeo.hu/index.php?topic=11581.0;topicseen#top
a képektől lefagy a gépem! nem tudom megnézni!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17535 Dátum: 2013.04.10 szerda, 15:35:42 »

a képektől lefagy a gépem! nem tudom megnézni!

Ha rákattintasz a válasz gombra, akkor megmutatja a linkeket. Azokat egyesével bemásolod a böngészősávba, akkor meg tudod nézni. Nekem sem jelenik meg mindegyik csak úgy, ha külön lapon bemásolom és megnézem ott, ahová feltöltötte.
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #17536 Dátum: 2013.04.10 szerda, 16:51:58 »

Az a oszlop közepén fut le egy cső a sárvédő aljáig ha jól tudom.

Köszi a segítséget, megnéztem, és próbáltam ledugni egy gumi csövet, de nem sikerült, még próbálkozom vékonyabbal, hátha...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17537 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:16:04 »

Köszi a segítséget, megnéztem, és próbáltam ledugni egy gumi csövet, de nem sikerült, még próbálkozom vékonyabbal, hátha...

itt megtalálod, hogy miért.
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #17538 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:00:29 »

Azt a ledet szabad szemmel nem is fogod látni. Digitális fényképezővel igen. Ha van a mobilodon kamera, akkor azzal meg tudod nézni, hogy világít-e.

Kipróbáltam, van egy kis "fénygömb" benne a fényképező kijelzőjén.  Smiley
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17539 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:01:22 »

Kipróbáltam, van egy kis "fénygömb" benne a fényképező kijelzőjén.  Smiley

Akkor az műxik. Ott más gond lesz.
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #17540 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:15:52 »

ne bajlódj azzal a kulccsal...
van olyan betanítás, de ez az ecu tanítása vigyor3
ami neked kellene, ha foglalkoznál ezzel, az ez:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Infra_Kulcsok_programoz%C3%A1sa

Köszi!
 wow1
Ez most komoly?

"Van még1 módszer
1 Gyújtáskapcsoló I állásába - rádió -, kb 10 sec, az óra mellett lévő piros LED folyamatosan világít
2 Vedd ki a kulcsot mialatt világít, szállj ki, csukd be az ajtót.
3 Tartsd nyomva folyamatosan a nyitó gombot - 1 nyilas - és miután felvillan a kulcson a LED ( 1 sec), a zár gombot - 2 nyilas - nyomd meg háromszor
4 Enged el a nyitó gombot. Tartsd a kulcsot a zár irányába míg az óra melletti LED 5x nem villan, bal lábaddal körözz lassan jobbról balra
5 Várjál 10 sec-t, míg a programozásból kiszáll, Add rá a gyújtást majd vedd le, várj 20 másodpercet. Kakasáldozat ilyesmik bemutatása következik és közbe a múködj varázsigét mormold "

Minek körözzek a bal lábammal, ez szopatás? Ha tényleg így kell, akkor elég beteges módszer...   hehe Másrészt az angol verzió ilyet nem ír.  Cheesy

Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17541 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:17:58 »

A kék nyíl jelöli a helyét.
AWS-nek kell.
Ha a fűtésbox meleg volt, feltételezhetjük, hogy a radiátor is meleg volt. A fújt levegő hideg volt, bármelyik irányba állítottad a befújási irányt és a hőmérséklet tekerőt?
A legegyszerűbb módszer: arcra fújásra állítod, a két szélső befújót lezárod, és a középsőn tenyérrel figyeled, hogy milyen levegő jön. Ha a radiátor melegség ellenére hideg levegőt fúj be, akkor valószínűleg az lesz a bib, amit már astor is írt egyszer, hogy a Flap motor nem váltja át a bejövő levegő irányát.
Ha még nem kaptad meg ezt a linket, itt leírják, hogyan ellenőrizd/cseréld.

Üdv, HegeGabi.
ma elmentünk bóótba,és ment a fütés. amikor láttam h a mutató a fehér szélén van ráadta a kakaót,és a képemb fuvattam a levegőt,és egy darabig,egy két percig jo meleg levegő jött! aztán megint csak langyi.....irtam a futómü be,,hátsó tárcsafékes gondrol,,,.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17542 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:51:47 »

ma elmentünk bóótba,és ment a fütés. amikor láttam h a mutató a fehér szélén van ráadta a kakaót,és a képemb fuvattam a levegőt,és egy darabig,egy két percig jo meleg levegő jött! aztán megint csak langyi.....irtam a futómü be,,hátsó tárcsafékes gondrol,,,.
Úgy is tudod fokozni a befújt levegő hőmérsékletét 1-2 másodpercre, hogy lezárod a levegő áramoltatását kb. 1 percre, majd elindítod újra. Sok értelme nincs, de egy tíz órás téli, fűtés nélkül úton volt időm ilyenekkel is szórakozni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17543 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:55:02 »

Úgy is tudod fokozni a befújt levegő hőmérsékletét 1-2 másodpercre, hogy lezárod a levegő áramoltatását kb. 1 percre, majd elindítod újra. Sok értelme nincs, de egy tíz órás téli, fűtés nélkül úton volt időm ilyenekkel is szórakozni.
én álltalában a szélvédőre fujatom a levegőt,esetleg lábra is. nekem nem tudom mi  a baj,de van h kijön egy nagy adag meleg levegő,aztán ujra már csak hideg.. holnap megnézem azt a fla motort,de honnan tudom h nyitva van?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17544 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:24:46 »

én álltalában a szélvédőre fujatom a levegőt,esetleg lábra is. nekem nem tudom mi  a baj,de van h kijön egy nagy adag meleg levegő,aztán ujra már csak hideg.. holnap megnézem azt a fla motort,de honnan tudom h nyitva van?


Szerintem mindenki csak ezt a két opciót használja (ablakra, ablakra+lábra), esetleg még a csaklábra Cheesy:D
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17545 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:26:29 »

ma elmentünk bóótba,és ment a fütés. amikor láttam h a mutató a fehér szélén van ráadta a kakaót,és a képemb fuvattam a levegőt,és egy darabig,egy két percig jo meleg levegő jött! aztán megint csak langyi.....irtam a futómü be,,hátsó tárcsafékes gondrol,,,.
Ez szerintem erőteljesen az eldugulásos problémára tereli rá a gyanút.
Pláne, ha a hőfoktekerentyűvel tudod változtatni a hőmérsékletet.
Pl.
- autó beindít, bemelegít, tekerentyű hidegre
- ventisebesség 3-asra, irány arra, amit írtam
- hőfok melegre
- meleg levegőnek kell jönnie (ezzel tudod ellenőrizni a flap-ot is, mert ha hideg levegőről át tud váltani a melegre, akkor jó ez a motor)
- ha hűl a bejövő levegő, akkor hőfokot állítsd hidegre, ilyenkor ugye kinti hideg levegőnek kéne jönnie (ezt a váltást is a flap csinálja)
- 1-2 perc múlva állítsd a hőfoktekerentyűt melegre
- ha ismét meleg jön, akkor lassú a keringetés a radiátorban.
Ergó, tömődés van a radiátorban vagy az odavezető csövekben.

Szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 21:29:24 írta HegeGabi » Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17546 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:26:47 »


Minek körözzek a bal lábammal, ez szopatás? Ha tényleg így kell, akkor elég beteges módszer...   hehe Másrészt az angol verzió ilyet nem ír.  Cheesy



 taps taps
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17547 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:28:20 »

Ez szerintem erőteljesen az eldugulásos problémára tereli rá a gyanút.
Pláne, ha a hőfoktekerentyűvel tudod változtatni a hőmérsékletet.
Pl.
- autó beindít, bemelegít, tekerentyű hidegre
- ventisebesség 3-asra, irány arra, amit írtam
- hőfok melegre
- meleg levegőnek kell jönnie
- ha hűl a bejövő levegő, akkor hőfokot állítsd hidegre, ilyenkor ugye kinti hideg levegőnek kéne jönnie
- 1-2 perc múlva állítsd a hőfoktekerentyűt melegre
- ha ismét meleg jön, akkor lassú a keringetés a radiátorban.
Ergó, tömődés van a radiátorban vagy az odavezető csövekben.

Szerintem.

Szerintem is.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17548 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:49:01 »

Ez szerintem erőteljesen az eldugulásos problémára tereli rá a gyanút.
Pláne, ha a hőfoktekerentyűvel tudod változtatni a hőmérsékletet.
Pl.
- autó beindít, bemelegít, tekerentyű hidegre
- ventisebesség 3-asra, irány arra, amit írtam
- hőfok melegre
- meleg levegőnek kell jönnie (ezzel tudod ellenőrizni a flap-ot is, mert ha hideg levegőről át tud váltani a melegre, akkor jó ez a motor)
- ha hűl a bejövő levegő, akkor hőfokot állítsd hidegre, ilyenkor ugye kinti hideg levegőnek kéne jönnie (ezt a váltást is a flap csinálja)
- 1-2 perc múlva állítsd a hőfoktekerentyűt melegre
- ha ismét meleg jön, akkor lassú a keringetés a radiátorban.
Ergó, tömődés van a radiátorban vagy az odavezető csövekben.

Szerintem.
igen,,kb ez  van!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17549 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:59:09 »

igen,,kb ez  van!
falbav falbav
Naplózva
Oldalak: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 357 358 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.