Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:58:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3544755 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2007.01.26 péntek, 14:57:00 »

Zacci, Jánosmester! A dízel topicban folytassuk!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:25:00 »

Nem jó az adatod. Kutakodj még egy kicsit.
Használt autó katalógus"99 127.oldal.(75ló,110Nm,170Km/h,12,7mp,7,5l/100km)
Szerintem jó adatok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 00:04:00 »

Sziasztok!
 
Vállalkozó szellemű embereket keresek, lehetőleg szakembereket, akik tesztelnének egy - Magyarországon - új fogyasztáscsökkentő terméket.
 
Működési elvéről előljáróban annyit, hogy tabletta formájában kell a tankba tenni, ahol feloldódik. Beniznes és dízel motorhoz is használható. Kb. 40 liter/fél tablettát ajánlanak az első egész tabletta után.
Ára 500 Ft/tabletta, átlagos fogyasztás-megtakarítás 7-14%. Dízelnél kevesebb, benzinnél több.
 
Előnyei a fogyasztáscsökkenés mellett:
-keni az égésteret, és feloldja a korábbi lerakódásokat
-katalizátorként működik, ezért gyorsabban ég el az üzemanyag, ami nagyobb nyomatékot ad
-a jobb égés miatt csökkenti a károsanyag-kibocsátást
 
Részletes leírást a termékről, működéséről tudok küldeni. USA-ból vásárolható.
 
Ismétlem, olyan embert keresek, aki tesztelni tudná.
Üdv!
 
-----------------------
akit a pénz is érdekel, katt ide:
http://gasreduction.myffi.biz/
vagy írjon privibe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 08:38:00 »

Sziasztok!
 
Vállalkozó szellemű embereket keresek, lehetőleg szakembereket, akik tesztelnének egy - Magyarországon - új fogyasztáscsökkentő terméket.
 
Működési elvéről előljáróban annyit, hogy tabletta formájában kell a tankba tenni, ahol feloldódik. Beniznes és dízel motorhoz is használható. Kb. 40 liter/fél tablettát ajánlanak az első egész tabletta után.
Ára 500 Ft/tabletta, átlagos fogyasztás-megtakarítás 7-14%. Dízelnél kevesebb, benzinnél több.
 
Előnyei a fogyasztáscsökkenés mellett:
-keni az égésteret, és feloldja a korábbi lerakódásokat
-katalizátorként működik, ezért gyorsabban ég el az üzemanyag, ami nagyobb nyomatékot ad
-a jobb égés miatt csökkenti a károsanyag-kibocsátást
 
Részletes leírást a termékről, működéséről tudok küldeni. USA-ból vásárolható.
 
Ismétlem, olyan embert keresek, aki tesztelni tudná.
Üdv!
 
-----------------------
akit a pénz is érdekel, katt ide:
http://gasreduction.myffi.biz/
vagy írjon privibe
Milyen előírások vannak a teszteléshez? Időtáv, dokumentáció, költségek stb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 09:01:00 »

Sziasztok!
 
Vállalkozó szellemű embereket keresek, lehetőleg szakembereket, akik tesztelnének egy - Magyarországon - új fogyasztáscsökkentő terméket.
 
Működési elvéről előljáróban annyit, hogy tabletta formájában kell a tankba tenni, ahol feloldódik. Beniznes és dízel motorhoz is használható. Kb. 40 liter/fél tablettát ajánlanak az első egész tabletta után.
Ára 500 Ft/tabletta, átlagos fogyasztás-megtakarítás 7-14%. Dízelnél kevesebb, benzinnél több.
 
Előnyei a fogyasztáscsökkenés mellett:
-keni az égésteret, és feloldja a korábbi lerakódásokat
-katalizátorként működik, ezért gyorsabban ég el az üzemanyag, ami nagyobb nyomatékot ad
-a jobb égés miatt csökkenti a károsanyag-kibocsátást
 
Részletes leírást a termékről, működéséről tudok küldeni. USA-ból vásárolható.
 
Ismétlem, olyan embert keresek, aki tesztelni tudná.
Üdv!
 
-----------------------
akit a pénz is érdekel, katt ide:
http://gasreduction.myffi.biz/
vagy írjon privibe
van felelősségbiztosítása a cégnek? minden egyes ügyfélre kiterjedő AMR biztosítása? ezek hiányában nem hinnám, hogy bárki is bedobna egy aszpirint a tankba.
ilyen biztosítása van pl. a Prolongnak is , van egy nagyon jó barátom, akinek kifizették a motorját, miután kiderült, hogy azzal az olajjal nem működik a csodaszer és kenés helyett öszeállt az olaj egy ilyen nyúlós ragadós masszává. motor azonnal megfőtt és teljesen gayta, teljes csere volt... a kellemetlenségen meg az új motor beszerelésén semmi hátránya nem volt, de azért ijesztő volt, mikor megmutatta a gépet.
szóval ha nincsen biztosítás, akkor nem ajánlom senkinek... sorry.
üdv: mondeo jogász ( nem én hanem a zasszony)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 09:08:00 »

van felelősségbiztosítása a cégnek? minden egyes ügyfélre kiterjedő AMR biztosítása? ezek hiányában nem hinnám, hogy bárki is bedobna egy aszpirint a tankba.
ilyen biztosítása van pl. a Prolongnak is , van egy nagyon jó barátom, akinek kifizették a motorját, miután kiderült, hogy azzal az olajjal nem működik a csodaszer és kenés helyett öszeállt az olaj egy ilyen nyúlós ragadós masszává. motor azonnal megfőtt és teljesen gayta, teljes csere volt... a kellemetlenségen meg az új motor beszerelésén semmi hátránya nem volt, de azért ijesztő volt, mikor megmutatta a gépet.
szóval ha nincsen biztosítás, akkor nem ajánlom senkinek... sorry.
üdv: mondeo jogász ( nem én hanem a zasszony)
Hát ez bizony nagy igazság (jó a jogász a családban). Nyilván komoly garancia kell, hogy ha a gép tönkremegy a csodaszertől, akkor a kártérítés azonali és feltétel nélküli legyen - no kisbetűsrészbenötszázzáradékafelelősségkizárásáról.
Ehhez gondolom tartozik egy állapotfelmérés, előtte és utána is, az eredmények dokumentációja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 09:27:00 »

van felelősségbiztosítása a cégnek? minden egyes ügyfélre kiterjedő AMR biztosítása? ezek hiányában nem hinnám, hogy bárki is bedobna egy aszpirint a tankba.
ilyen biztosítása van pl. a Prolongnak is , van egy nagyon jó barátom, akinek kifizették a motorját, miután kiderült, hogy azzal az olajjal nem működik a csodaszer és kenés helyett öszeállt az olaj egy ilyen nyúlós ragadós masszává. motor azonnal megfőtt és teljesen gayta, teljes csere volt... a kellemetlenségen meg az új motor beszerelésén semmi hátránya nem volt, de azért ijesztő volt, mikor megmutatta a gépet.
szóval ha nincsen biztosítás, akkor nem ajánlom senkinek... sorry.
üdv: mondeo jogász ( nem én hanem a zasszony)
Egyet értek!
Egy barátom autósboltban vett hűtőtömítő adalékot,mert szivárgott a hűtője a gépének.
Egy hét múlva vízpummpa,meg termoztát kellet neki.(A hűtő javítás fele lett volna.)
Jó olaj,meg jó üzemanyag kell az autóba!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 13:48:00 »

Kedves Gas reduction!
Itt a klubban sajnos nem hinném hogy bárkinek lenne kedve kisérletezgetni (tól-ig) 9-1 milliós gépekkel.
Lenne egy javaslatom: Probáld ki magadon, esetleg vond be a kedves családodba lévő gépjárműveket, javaslom még a szomszédaidat, barátaidat is. 1 év múlva (feltéve ha addig nem licseltek) örömmel vesszük a beszámolódat.
Tisztelettel.
ui: Egyébként nagyon szivesen venném ha a részletes hatásmechanizmus be lenne mutatva, de ne ugy högy Sörivó Joe berakta a Chevy  Impalájába és 3 literrel kevesebbet evett, hanem inkább úgy hogy mit változtat meg: égési sebesség, kötések, stb, milyen molekkulák mivel lépnek reakcióba, diagramok stb. nagyon érdekelne hogy mitől jó benzinbe is és diselbe is
A hatásmechanizmus engem is érdekelne! Vagy az engedély száma...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 18:08:00 »

A hatásmechanizmus engem is érdekelne! Vagy az engedély száma...
Te mindíg a lényegre tapintasz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 08:16:00 »

"-katalizátorként működik, ezért gyorsabban ég el az üzemanyag, ami nagyobb nyomatékot ad "
 
na, ez az, a vízbefecskendezésnél meg pont azt hangsúlyozzák, hogy LASSABBAN ég el az üzemanyag, kevésbé terheli lökésszerűen a hajtókarcsapágyazást, ezért a befecsi bekapcsolásakor rögtön elcsendesedik a motor...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 09:33:00 »

Sziasztok!
Pár hónapja én is emlitettem nektek ezt a tablettátt. Ugyanezek a kérdések akkor is felmerültek és meg is válaszoltam öket. Én már fél éve használom ezt a terméket és még mindig megy a mondi. Ezzel nem csak én vagyok így hanem más nagyobb értékü autók tulajai is a csoportban pozitív visszajelzéseket adtak. A cég természetessen rendelkezik biztosítással és Unios engedélyezéssel is. A Magyar engedélyezés várhatóan nyár elejére lessz meg, akkor már boltokban is forgalmazható a termék. Azért jó benzinbe, dieselbe, biodieselbe és etanolba is mert nem lép semmiféle reakcióba az üzemanyagokkal, csak szállító ezközgént használja fel, hogy bejuson az égéstérbe és ott , ahogy Rob is mondta katalizátorként müködve egy nagyfoku és gyors égést visz végbe, mindezt úgy hogy nem vág oda a főtengelynek és a hajtókarnak, mert a hatását 450°C felett fejti ki amikor a dugattyú már elhagyta a felső holtpontot. Ekkor viszont nagyon gyorsan, a kipufogó szelep nyitása elött lezajlik a teljes égés és nem durran bele a kipufogórendszerbe, igy a CO is drasztikussan lecsökken.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 09:38:00 »

Sziasztok!
Pár hónapja én is emlitettem nektek ezt a tablettátt. Ugyanezek a kérdések akkor is felmerültek és meg is válaszoltam öket. Én már fél éve használom ezt a terméket és még mindig megy a mondi. Ezzel nem csak én vagyok így hanem más nagyobb értékü autók tulajai is a csoportban pozitív visszajelzéseket adtak. A cég természetessen rendelkezik biztosítással és Unios engedélyezéssel is. A Magyar engedélyezés várhatóan nyár elejére lessz meg, akkor már boltokban is forgalmazható a termék. Azért jó benzinbe, dieselbe, biodieselbe és etanolba is mert nem lép semmiféle reakcióba az üzemanyagokkal, csak szállító ezközgént használja fel, hogy bejuson az égéstérbe és ott , ahogy Rob is mondta katalizátorként müködve egy nagyfoku és gyors égést visz végbe, mindezt úgy hogy nem vág oda a főtengelynek és a hajtókarnak, mert a hatását 450°C felett fejti ki amikor a dugattyú már elhagyta a felső holtpontot. Ekkor viszont nagyon gyorsan, a kipufogó szelep nyitása elött lezajlik a teljes égés és nem durran bele a kipufogórendszerbe, igy a CO is drasztikussan lecsökken.
A Magyar engedélyezés várhatóan nyár elejére lesz...
 
Én asszem kivárom a nyarat. De mi értelme a fogyicsökkenésnek? Már így is többször megvádoltak azzal, hogy nem mondok igazat. Kell az nekem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 09:45:00 »

Sziasztok!
Pár hónapja én is emlitettem nektek ezt a tablettátt. Ugyanezek a kérdések akkor is felmerültek és meg is válaszoltam öket. Én már fél éve használom ezt a terméket és még mindig megy a mondi. Ezzel nem csak én vagyok így hanem más nagyobb értékü autók tulajai is a csoportban pozitív visszajelzéseket adtak. A cég természetessen rendelkezik biztosítással és Unios engedélyezéssel is. A Magyar engedélyezés várhatóan nyár elejére lessz meg, akkor már boltokban is forgalmazható a termék. Azért jó benzinbe, dieselbe, biodieselbe és etanolba is mert nem lép semmiféle reakcióba az üzemanyagokkal, csak szállító ezközgént használja fel, hogy bejuson az égéstérbe és ott , ahogy Rob is mondta katalizátorként müködve egy nagyfoku és gyors égést visz végbe, mindezt úgy hogy nem vág oda a főtengelynek és a hajtókarnak, mert a hatását 450°C felett fejti ki amikor a dugattyú már elhagyta a felső holtpontot. Ekkor viszont nagyon gyorsan, a kipufogó szelep nyitása elött lezajlik a teljes égés és nem durran bele a kipufogórendszerbe, igy a CO is drasztikussan lecsökken.
Bocsi, így a kétkedők oldaláról a következő hasonlattal kell jönnöm (nem feltétlenül van ezzel igazam).
A hip-hop Norbi is jött a szereivel. Hogy így fogyaszt, meg úgy. Amikor szakemberek (valódi, nem olyan, saját magamat királynak kiáltom ki) megkérdezték, hogyan működik, nem tudta megmondani, csak süketelt össze-visza. Most meg 17 milliós bünti.
 
Nekem egy kicsit fura az ilyen féltudományos magyarázat (mint az egyik chiptuningos azt írta, javítja a kommunikációt a motor és szgép között: erre én, vastagabb a drót?).
De hát értek én hozzá, mint tyúk az ábécéhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 09:47:00 »

Sziasztok!
Pár hónapja én is emlitettem nektek ezt a tablettátt. Ugyanezek a kérdések akkor is felmerültek és meg is válaszoltam öket. Én már fél éve használom ezt a terméket és még mindig megy a mondi. Ezzel nem csak én vagyok így hanem más nagyobb értékü autók tulajai is a csoportban pozitív visszajelzéseket adtak. A cég természetessen rendelkezik biztosítással és Unios engedélyezéssel is. A Magyar engedélyezés várhatóan nyár elejére lessz meg, akkor már boltokban is forgalmazható a termék. Azért jó benzinbe, dieselbe, biodieselbe és etanolba is mert nem lép semmiféle reakcióba az üzemanyagokkal, csak szállító ezközgént használja fel, hogy bejuson az égéstérbe és ott , ahogy Rob is mondta katalizátorként müködve egy nagyfoku és gyors égést visz végbe, mindezt úgy hogy nem vág oda a főtengelynek és a hajtókarnak, mert a hatását 450°C felett fejti ki amikor a dugattyú már elhagyta a felső holtpontot. Ekkor viszont nagyon gyorsan, a kipufogó szelep nyitása elött lezajlik a teljes égés és nem durran bele a kipufogórendszerbe, igy a CO is drasztikussan lecsökken.
Még egy kérdés, pont a lényeg maradt ki: mennyi lett a fogyicsökkenés?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 09:53:00 »

A Magyar engedélyezés várhatóan nyár elejére lesz...
 
Én asszem kivárom a nyarat. De mi értelme a fogyicsökkenésnek? Már így is többször megvádoltak azzal, hogy nem mondok igazat. Kell az nekem?
Szia Angel!
Nekem jól jönne egy,ilyen csoda pirula!Csak félek tőle,hogy többett ártok vele,mint használok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 10:25:00 »

Bocsi, így a kétkedők oldaláról a következő hasonlattal kell jönnöm (nem feltétlenül van ezzel igazam).
A hip-hop Norbi is jött a szereivel. Hogy így fogyaszt, meg úgy. Amikor szakemberek (valódi, nem olyan, saját magamat királynak kiáltom ki) megkérdezték, hogyan működik, nem tudta megmondani, csak süketelt össze-visza. Most meg 17 milliós bünti.
 
Nekem egy kicsit fura az ilyen féltudományos magyarázat (mint az egyik chiptuningos azt írta, javítja a kommunikációt a motor és szgép között: erre én, vastagabb a drót?).
De hát értek én hozzá, mint tyúk az ábécéhez.
Norbi elmondta, hogy nincsen semmi extra a kajáiban, csupán annyi, hogy energiaszegényebbek, mint az átlag és mindent megpróbál pótolni valami kevésbé zsírdús cuccal.
ennek jegyében jött létre az Update program, ami nem azt jelenti, hogy Norbiupdate cuccokat eszel és lefogysz, hanem ezeket eszed elsősorban és az ehhez járó dinamikusabb éltmódot is éled.
én nem vagyok híve a diétázásnak, mert egy jó kis pacalpörinél nincsen jobb, mondjuk jó kis szalonnás juhtúrós sztrapacskával, de én csípem a srácot. mikor pályafutását kezdte, sokszor futottunk össze, mert én akkor színpad és rendezvénytechnikával foglalkoztam és beszélgettünk erről a dologról.
nekem szimpatikus, csak a média és a managerszféra csinált belőle hülye sztárripacsot. pontosabban úgy tűnik, hogy az, pedig nem...
 
na és akkor most mondja meg nekem valaki, mi köze ennek az egésznek amit írtam az üzemanyagokhoz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 10:28:00 »

Norbi elmondta, hogy nincsen semmi extra a kajáiban, csupán annyi, hogy energiaszegényebbek, mint az átlag és mindent megpróbál pótolni valami kevésbé zsírdús cuccal.
ennek jegyében jött létre az Update program, ami nem azt jelenti, hogy Norbiupdate cuccokat eszel és lefogysz, hanem ezeket eszed elsősorban és az ehhez járó dinamikusabb éltmódot is éled.
én nem vagyok híve a diétázásnak, mert egy jó kis pacalpörinél nincsen jobb, mondjuk jó kis szalonnás juhtúrós sztrapacskával, de én csípem a srácot. mikor pályafutását kezdte, sokszor futottunk össze, mert én akkor színpad és rendezvénytechnikával foglalkoztam és beszélgettünk erről a dologról.
nekem szimpatikus, csak a média és a managerszféra csinált belőle hülye sztárripacsot. pontosabban úgy tűnik, hogy az, pedig nem...
 
na és akkor most mondja meg nekem valaki, mi köze ennek az egésznek amit írtam az üzemanyagokhoz...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 10:38:00 »

Norbi elmondta, hogy nincsen semmi extra a kajáiban, csupán annyi, hogy energiaszegényebbek, mint az átlag és mindent megpróbál pótolni valami kevésbé zsírdús cuccal.
ennek jegyében jött létre az Update program, ami nem azt jelenti, hogy Norbiupdate cuccokat eszel és lefogysz, hanem ezeket eszed elsősorban és az ehhez járó dinamikusabb éltmódot is éled.
én nem vagyok híve a diétázásnak, mert egy jó kis pacalpörinél nincsen jobb, mondjuk jó kis szalonnás juhtúrós sztrapacskával, de én csípem a srácot. mikor pályafutását kezdte, sokszor futottunk össze, mert én akkor színpad és rendezvénytechnikával foglalkoztam és beszélgettünk erről a dologról.
nekem szimpatikus, csak a média és a managerszféra csinált belőle hülye sztárripacsot. pontosabban úgy tűnik, hogy az, pedig nem...
 
na és akkor most mondja meg nekem valaki, mi köze ennek az egésznek amit írtam az üzemanyagokhoz...
A reklámok a NorbiFit nevű terméket egy átfogó életmódrendszer részeként mutatták be, amelynek szedésével csökken a testsúly. Erre a fogyasztó hatásra hívták fel a figyelmet a hirdetésekben szereplő "Lefogyasztom az országot!", "Megtaláltam a fogyás titkát!" vagy a "Most tényleg lefogyhatsz!" szlogenek is.
 
A vh azért büntette meg, mert nem igazak az állításai.
 
managerszféra csinált belőle hülye sztárripacsot
 
Mondjuk inkább, hogy ő saját magából csinált hülye sztárripacsot. Igencsak rájátszott arra, hogy botrányok övezzék. Ja, meg a múltkor éppen hashajtót toltak a kajába...
 
Mi a köze a két dolognak? A norbi kajája, és az üzemanyagtabletta (bár erről semmit sem tudunk, és ez így csak boszorkányégetés) egy olyan termék, ahol a kereskedelmet ötvözték a vallással: hinned kell egy olyan termékben, ami nem különbözik a másiktól, mégis jobbnak kiáltják ki (a tablettánál azzal a feltételezéssel éltem, hogy nincs különösebb hatása, és csak humbug az egész, de ennek semmi alapja sincs - legalábbis a rendelkezésre álló infók alapján).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 10:43:00 »

Norbi elmondta, hogy nincsen semmi extra a kajáiban, csupán annyi, hogy energiaszegényebbek, mint az átlag és mindent megpróbál pótolni valami kevésbé zsírdús cuccal.
ennek jegyében jött létre az Update program, ami nem azt jelenti, hogy Norbiupdate cuccokat eszel és lefogysz, hanem ezeket eszed elsősorban és az ehhez járó dinamikusabb éltmódot is éled.
én nem vagyok híve a diétázásnak, mert egy jó kis pacalpörinél nincsen jobb, mondjuk jó kis szalonnás juhtúrós sztrapacskával, de én csípem a srácot. mikor pályafutását kezdte, sokszor futottunk össze, mert én akkor színpad és rendezvénytechnikával foglalkoztam és beszélgettünk erről a dologról.
nekem szimpatikus, csak a média és a managerszféra csinált belőle hülye sztárripacsot. pontosabban úgy tűnik, hogy az, pedig nem...
 
na és akkor most mondja meg nekem valaki, mi köze ennek az egésznek amit írtam az üzemanyagokhoz...
Sgabo, ha válaszolnál, akkor azt az OFF topicba tedd. Ne offoljunk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 10:43:00 »

A reklámok a NorbiFit nevű terméket egy átfogó életmódrendszer részeként mutatták be, amelynek szedésével csökken a testsúly. Erre a fogyasztó hatásra hívták fel a figyelmet a hirdetésekben szereplő "Lefogyasztom az országot!", "Megtaláltam a fogyás titkát!" vagy a "Most tényleg lefogyhatsz!" szlogenek is.
 
A vh azért büntette meg, mert nem igazak az állításai.
 
managerszféra csinált belőle hülye sztárripacsot
 
Mondjuk inkább, hogy ő saját magából csinált hülye sztárripacsot. Igencsak rájátszott arra, hogy botrányok övezzék. Ja, meg a múltkor éppen hashajtót toltak a kajába...
 
Mi a köze a két dolognak? A norbi kajája, és az üzemanyagtabletta (bár erről semmit sem tudunk, és ez így csak boszorkányégetés) egy olyan termék, ahol a kereskedelmet ötvözték a vallással: hinned kell egy olyan termékben, ami nem különbözik a másiktól, mégis jobbnak kiáltják ki (a tablettánál azzal a feltételezéssel éltem, hogy nincs különösebb hatása, és csak humbug az egész, de ennek semmi alapja sincs - legalábbis a rendelkezésre álló infók alapján).
Angel, komolyan nem értelek...
szeded  Norbi-kaját? nem, ugye? és nézz magadra!
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 10:51:00 »

Még egy kérdés, pont a lényeg maradt ki: mennyi lett a fogyicsökkenés?
Az én megtakarításom kb 9%-os és észre lehet venni, hogy dinamikussabb. CO mérésen nem voltam, de ha lepadlozom akkor sem füstöl egy dekát sem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 12:11:00 »

Tegyuk fel: auto eszik 7litert.
Egy tankba olyan 40 literenként 1 db aszpirin darabaja 500Ft? Ilyenkor megtakaritasz 3,64 liter gázolajat x 240 Ft= 864 Ft-500Ft=364Ft haszon egy tankon.  
Ha egy off "más nagyobb értékű auto" felhuz autopályán ennek a többszörést füstölöm el. Kockázat nélkül. Ha odalépek dinamikusabb he nem öreguras. Ha lepadlozom nekem sincs semmi füst.
Ninc üzlet

40 liter/fél tabletta.  
Ilyenkor megtakaritasz 3,64 liter gázolajat x 240 Ft= 864 Ft-250Ft=614Ft!!!
 
Látod, Stealt, veled az a probléma, hogy túlontúl fontosnak tartod a rideg tényeket, műszaki dolgokat. Ebben inkább hinni kell! :-)
 
Ennyit már azzal is tudok spórolni, hogy olcsóbb kúton veszem az anyagot. Vagy spórolósabban megyek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 15:45:00 »

Bocsánat félreértettem akkor nem egy egész aszpirin? hinni meg a templomba kell...
Apropo mi véleményed a PLACEBO hatásról. Asszem itt is valami hasonló lehet.  
Véletlenül most egy kicsit érdekelnek az égők (bazi nagy 2-25MW)NOX problémái. Azért az égési sebességgel sem szabad azért játszani. Nekem igaz még réges régen azt okították hogy a belső égésű gépekben van egy ideális égési sebesség. ha túl gyors az égés akkor lesz nekünk kopogás, akkor most mi van???
Mint írtam 450°C felett lép fel a maximális robbanás, amikor a dugattyú már olyan helyen tartozkodik ahol nem cseszi tönkre sem a hajtókart, sem a főtengelyt. Tehát nincs kopogás, sőt halkabb mert nem durran bele a kipufogóba az égés vége. Így jót tesz a motornak, a környezetnek. Alap esetbe valóban egy kis fogyasztásu verdánál meg ilyen "olcsó" üzemanyag árak mellett ez csak 6-700ft, de aki mondjuk hetente televágja, vagy több autót tankol, vagy egy teherautó flottát, annál havonta ezek a párszázak párezrekre, pártízezrekre rúghatnak és éves szinten ezek szép pénzek. Én ezeket azért írtam le, hogy ti is megismerjétek ezt a terméket az elején, mert jelenleg nincs a piacon olyan szer ami ugyanezt tudja művelni kíméletessen. És ez arra is jó, hogy pénzt keressünk vele. Én pl. MLM rendszerekkel foglalkozok és ebből élek mindenféle kötelezetségek nélkül.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 15:50:00 »

pappszi,
 
Tehat ha megsem valik be a tablettas cucc, akkor mar vanis ideologoia raja: NEm erte el a 450fokot Cool
 
MLM...Az MLM lenyege, hogy magadat add el, es utana a termeket. Ha magadat jol el tudod adni, onnantol kezdve barmilyen xart el tucc adni.
Persze az MLM jo dolog, ha jora hasznaljak...
Mondjuk nekem nincs kedvem mindenflee ketes eredetu tablettakkal megtomni a csomagtartot, aztan meg magyarazkodni a rendorsegen, hogy ezek ne azok a tablettak...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 15:51:00 »

Ha mar tablettarol van szo, egy kerdes:
Venykoteles a cucc ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 15:59:00 »

Mint írtam 450°C felett lép fel a maximális robbanás, amikor a dugattyú már olyan helyen tartozkodik ahol nem cseszi tönkre sem a hajtókart, sem a főtengelyt. Tehát nincs kopogás, sőt halkabb mert nem durran bele a kipufogóba az égés vége. Így jót tesz a motornak, a környezetnek. Alap esetbe valóban egy kis fogyasztásu verdánál meg ilyen "olcsó" üzemanyag árak mellett ez csak 6-700ft, de aki mondjuk hetente televágja, vagy több autót tankol, vagy egy teherautó flottát, annál havonta ezek a párszázak párezrekre, pártízezrekre rúghatnak és éves szinten ezek szép pénzek. Én ezeket azért írtam le, hogy ti is megismerjétek ezt a terméket az elején, mert jelenleg nincs a piacon olyan szer ami ugyanezt tudja művelni kíméletessen. És ez arra is jó, hogy pénzt keressünk vele. Én pl. MLM rendszerekkel foglalkozok és ebből élek mindenféle kötelezetségek nélkül.
Van már olyan cég, aki használja? BKV, volán, vagy taxitársaság? Ők elég sok üzemanyagot elpöfögnek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 16:03:00 »

pappszi,
 
Tehat ha megsem valik be a tablettas cucc, akkor mar vanis ideologoia raja: NEm erte el a 450fokot Cool
 
MLM...Az MLM lenyege, hogy magadat add el, es utana a termeket. Ha magadat jol el tudod adni, onnantol kezdve barmilyen xart el tucc adni.
Persze az MLM jo dolog, ha jora hasznaljak...
Mondjuk nekem nincs kedvem mindenflee ketes eredetu tablettakkal megtomni a csomagtartot, aztan meg magyarazkodni a rendorsegen, hogy ezek ne azok a tablettak...
Az mlm rendszer lényege: keresztezték a vallást a kereskedelemmel.
 
Úgy kell imádkozni, hogy te is megveszed a készletet, azaz ha csak az ügynökök veszik meg az indulókészletet, már van forgalmuk.
 
Érdekes, és egy meggazdagodott MLM-essel sem találkoztam, kivéve, aki indította...
 
hogy ti is megismerjétek ezt a terméket az elején...
Nekünk ráér megismerni majd akkor, ha már mindenki használja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 16:04:00 »

Zacci
Ha ez így lenne, akkor én sem csinálnám. És főként nem itt terjeszteném, ahonnan esetlegessen segítséget kaphatok a mondival kapcsolatba. Abban igazad van, hogy rengeteg *** cucc van, de azt hidd el nehezebb eladni. Én nem szeretek sokat szarakodni, én olyan termékekkel foglalkozok amik eladják magukat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 16:16:00 »

Van már olyan cég, aki használja? BKV, volán, vagy taxitársaság? Ők elég sok üzemanyagot elpöfögnek...
A Tisza Volán már használja a flottájuk egy részébe és a pécsi(mert én itt lakok és ezekről tudok konkrétat mondani) Volán taxisok között is nő a létszám, de sok magánember és egyébb kissebb cég is használja országszerte. Én sok MLM-est ismerek aki megtud élni ezzel a fajta kereskedelemmel, de én ebben a körben mozgok.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 17:52:00 »

Mint írtam 450°C felett lép fel a maximális robbanás, amikor a dugattyú már olyan helyen tartozkodik ahol nem cseszi tönkre sem a hajtókart, sem a főtengelyt. Tehát nincs kopogás, sőt halkabb mert nem durran bele a kipufogóba az égés vége. Így jót tesz a motornak, a környezetnek. Alap esetbe valóban egy kis fogyasztásu verdánál meg ilyen "olcsó" üzemanyag árak mellett ez csak 6-700ft, de aki mondjuk hetente televágja, vagy több autót tankol, vagy egy teherautó flottát, annál havonta ezek a párszázak párezrekre, pártízezrekre rúghatnak és éves szinten ezek szép pénzek. Én ezeket azért írtam le, hogy ti is megismerjétek ezt a terméket az elején, mert jelenleg nincs a piacon olyan szer ami ugyanezt tudja művelni kíméletessen. És ez arra is jó, hogy pénzt keressünk vele. Én pl. MLM rendszerekkel foglalkozok és ebből élek mindenféle kötelezetségek nélkül.
Ha ez ilyen jó, gyárilag miért nem keverik az üzemanyagba?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 18:50:00 »

A Tisza Volán már használja a flottájuk egy részébe és a pécsi(mert én itt lakok és ezekről tudok konkrétat mondani) Volán taxisok között is nő a létszám, de sok magánember és egyébb kissebb cég is használja országszerte. Én sok MLM-est ismerek aki megtud élni ezzel a fajta kereskedelemmel, de én ebben a körben mozgok.
Énnem azt mondtam, hogy megélni, hanem meggazdagodni! Pedig elméletileg lehet!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2007.01.30 kedd, 09:32:00 »

Pappszi,
 
Esetleg a Tisza volantol tucc adni kontakt szemelyt, aki nyilatkozni tud a tapasztalatokrol ? tel. szam, nev, mail cim stb.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2007.02.11 vasárnap, 16:56:00 »

Na, ma megint tankoltam a tatabányai Agipnál (Bludiesel) és megint kb. annyit, mint gondoltam volna az óra állása alapján. A Shellnél  meg az OMV-nél ilyen állásnál rendszeresen 1,5-2 literrel "többet" tankoltam régebben. Nem is járok már oda. AGIP rulez!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 20:53:00 »

Ilyet használt már valaki mert nagyon dicsérte az egyik ismerősöm. Ő az
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 23:13:00 »

Ilyet használt már valaki mert nagyon dicsérte az egyik ismerősöm. Ő az
Az a jó, ha veszek ilyen gyógszert az autónak 500 Ft-ért akkor pl.: 11.5 l helyett 10.5 l fog fogyasztani. Tehát 500 ft-ért spórolok 250-et.
Na ez a biznisz, ezért nem fog menni nekik a bolt.
C vitamint is adjunk az autónak?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2007.02.27 kedd, 01:01:00 »

Ennyi erővel hashajtót is érdemes lenne kiprobálni. Garantáltan a következő pihenőig biztosítja a maximális sebességet
Pirospaprikát a gázolajba! Persze az extra csípős fajtából! Lesz ott kraft bőven!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:08:00 »

Az a jó, ha veszek ilyen gyógszert az autónak 500 Ft-ért akkor pl.: 11.5 l helyett 10.5 l fog fogyasztani. Tehát 500 ft-ért spórolok 250-et.
Na ez a biznisz, ezért nem fog menni nekik a bolt.
C vitamint is adjunk az autónak?
100km-enként sporólsz 250-et, az 500 pedig egy tankra értendő, így már más szám jön ki. Legalább is nálam. Egyépként megnyugtatlak, hogy rohadtúl megy a bolt, mert müködik.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:22:00 »

100km-enként sporólsz 250-et, az 500 pedig egy tankra értendő, így már más szám jön ki. Legalább is nálam. Egyépként megnyugtatlak, hogy rohadtúl megy a bolt, mert müködik.
Én kérek elnézést. (jogogs, ott a pont)
1 kérdés: 1 tank benzinhez, dobsz 1 tablettát
mindegy hogy mekkora a tank? 40l,60l,80l,100l???
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:37:00 »

Az én módszerem sokkal jobb!
A régi benzines mondeom kb. 10.5 l/100 evett ez mostani áron kb. 2600 Ft.
A mostani, diesel kb. 6.5-re jön ki, (sok várossal)ez 1600 Ft. Tehát 100 km-enként egy EZREST Spórolok! Azt hiszem alapítok erre egy piramisjátékot, izé multilevel marketing céget!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:43:00 »

Én kérek elnézést. (jogogs, ott a pont)
1 kérdés: 1 tank benzinhez, dobsz 1 tablettát
mindegy hogy mekkora a tank? 40l,60l,80l,100l???
Nem mindegy 40L alatt fél, 40-60L közt 1, 60-85L közt 1.5, 85-108L közt 2.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:46:00 »

Az én módszerem sokkal jobb!
A régi benzines mondeom kb. 10.5 l/100 evett ez mostani áron kb. 2600 Ft.
A mostani, diesel kb. 6.5-re jön ki, (sok várossal)ez 1600 Ft. Tehát 100 km-enként egy EZREST Spórolok! Azt hiszem alapítok erre egy piramisjátékot, izé multilevel marketing céget!
Csak tudod nem biztos, hogy mindenkinek lessz, rá pénze, hogy átüljön egy korszerübb vasba, de próba szerencse.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:56:00 »

Csak tudod nem biztos, hogy mindenkinek lessz, rá pénze, hogy átüljön egy korszerübb vasba, de próba szerencse.
Ebben igazad van, de én nem akarok senkit meggyőzni, hogy menjen és vegyen egy új dieselt.
Amúgy meg, ha összednánk azt a sok fogyasztáscsökkentő trükköt amit árulnak, akkor az autóknak termelnie kéne a benzint és nem fogyasztani. Nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2007.02.27 kedd, 10:07:00 »

Ebben igazad van, de én nem akarok senkit meggyőzni, hogy menjen és vegyen egy új dieselt.
Amúgy meg, ha összednánk azt a sok fogyasztáscsökkentő trükköt amit árulnak, akkor az autóknak termelnie kéne a benzint és nem fogyasztani. Nem?
Persze így van, de jött ez a lehetőség, kipróbáltam és valóban működik. akkor döntöttem, úgy hogy foglalkozok vele. egykis mellékes mindig jól jön. de ma már ebböl élek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2007.02.27 kedd, 20:19:00 »

Hát most se lettem sokkal optimistább.  
Nem értem a Fordot vajon mi a fenéert nem akarják rendszeresíteni.  
Lehetséges indokok:
1.)Talán szabvány üzemanyagokra méreteznek egy motort?
2.)Esetleg van egy világméretű összeesküvés a környezet ellen? Hogy a többet fogyasztó autoinkkal hamarabb dobassunk egy hátast a természettel?
3.)De lehet, hogy müxik-e nélkül is?  
 
Nekem egy tapasztalatom van:  
 
Amíg benzinessel jártam ugyanezzel a tempoval 10-13 l/100km volt a fogyasztásom. Most hasonló tempóval 7 l/100km.  
Ha finomkodok 6,3 ha paraszt vagyok 9,3.  
 
Tehát én 50%-os üzemenyag megtakarítást tudok elérni ha csak nyugodtan megyek. Tehát nekem mondjuk egy nyugtató hatású tea jobban megérné.  
Kalkuláciom: 1 tank gázolajhoz kb fél doboz nyugtató tea (1 boboz ára 300Ft) tehát az extra költség 150Ft és megtakarítok 9,3-6,3=3 l/100km üzemanyagot
Hát igen, az az 5-10% fogyasztás csökkenés simán a vezetési stílus megváltoztatásával is elérhető.  
 
Pappszi!
De akkor most mi is működik? A kütyü vagy az MLM? Mert ha ebből élsz akkor ez inkább biznisz mint világrengető technologia. Amúgy pedig sok sikert az üzleti életben!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2007.02.27 kedd, 21:29:00 »

Hát most se lettem sokkal optimistább.  
Nem értem a Fordot vajon mi a fenéert nem akarják rendszeresíteni.  
Lehetséges indokok:
1.)Talán szabvány üzemanyagokra méreteznek egy motort?
2.)Esetleg van egy világméretű összeesküvés a környezet ellen? Hogy a többet fogyasztó autoinkkal hamarabb dobassunk egy hátast a természettel?
3.)De lehet, hogy müxik-e nélkül is?  
 
Nekem egy tapasztalatom van:  
 
Amíg benzinessel jártam ugyanezzel a tempoval 10-13 l/100km volt a fogyasztásom. Most hasonló tempóval 7 l/100km.  
Ha finomkodok 6,3 ha paraszt vagyok 9,3.  
 
Tehát én 50%-os üzemenyag megtakarítást tudok elérni ha csak nyugodtan megyek. Tehát nekem mondjuk egy nyugtató hatású tea jobban megérné.  
Kalkuláciom: 1 tank gázolajhoz kb fél doboz nyugtató tea (1 boboz ára 300Ft) tehát az extra költség 150Ft és megtakarítok 9,3-6,3=3 l/100km üzemanyagot
Stelt, téged agyon fognak csapni a teáddal együtt! De azért én is egyetértek. Ezt még megfejelem, hogy annyit autózzunk, amennyit tényleg kell...
Meg: fél órával előbb indulsz, és nem kell rohanni: üzemanyagon és gyorshajtás-bübtin spórolás.
 
Figyu az ötletet: egy doboz tea, egy vekker, meg egy térkép? Ebből pénzt lehet csinálni! Csak valami süket dumát kéne kiagyalni (ez menne), ötvözni az MLM-mel, és vehetjük a villát. OK? Küldhetem a szórólap-tervet?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 09:55:00 »

Sziasztok,
 
most vettem egy ford mondeo TDDI kombit, 115 lovas 147000 kilométerrel. A fogyasztásom 350 kilométerre vetítve 7.6 literre jött ki. Ezen kicsit csodálkoztam, mert kevesebbre számítottam. Bár volt ebben autópálya 160-nal, négy városi bevásárlás, autóval ki-be állás, de akkor is sokalltam. Utána Kecskemét előtt tankoltam, az M5-ösön jöttem 125 kilométert úgy, hogy 90 alatt nem, 120 felett sem. Ekkor a fogyasztásom 6.8 literre jött ki. Ezt viszont nagyon sokallom, mert a könyv 4.9-et emlit országútra, bár gondolom ez kilencvenes tempóval. Szerintetek ez a fogyasztás sok, vagy elfogadható. Esetleg van valami "szervi baja" a sárkánynak? Levegőszűrő, gázolajszűrő, olaj pollenszűrő még nem volt cserélve, mert nem ért rá a szerelő, de már megvan a cucc.  
 
6 liter olajat vettem, valvoline W5-30-ast, de állítólag gépkönyv szerint 6.5 liter kell, szűrőcserével. De nem akarok többet sem beletölteni, mert az egyik szerelő írta a fórumban, hogy kinyomja a szimmeringen keresztül.
 
Lehet, hogy Nektek ezek triviális dolgok, de nekem újdonság. Tapasztalatlanságom tudjátok be azzal, hogy ez az első autóm, előtte anyukám warbeszével küzdöttem.
 
Előre is köszönöm a segítséget.
 
MKIII 2.0 TDDI kombi 147.000 km.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 10:07:00 »

Sziasztok,
 
most vettem egy ford mondeo TDDI kombit, 115 lovas 147000 kilométerrel. A fogyasztásom 350 kilométerre vetítve 7.6 literre jött ki. Ezen kicsit csodálkoztam, mert kevesebbre számítottam. Bár volt ebben autópálya 160-nal, négy városi bevásárlás, autóval ki-be állás, de akkor is sokalltam. Utána Kecskemét előtt tankoltam, az M5-ösön jöttem 125 kilométert úgy, hogy 90 alatt nem, 120 felett sem. Ekkor a fogyasztásom 6.8 literre jött ki. Ezt viszont nagyon sokallom, mert a könyv 4.9-et emlit országútra, bár gondolom ez kilencvenes tempóval. Szerintetek ez a fogyasztás sok, vagy elfogadható. Esetleg van valami "szervi baja" a sárkánynak? Levegőszűrő, gázolajszűrő, olaj pollenszűrő még nem volt cserélve, mert nem ért rá a szerelő, de már megvan a cucc.  
 
6 liter olajat vettem, valvoline W5-30-ast, de állítólag gépkönyv szerint 6.5 liter kell, szűrőcserével. De nem akarok többet sem beletölteni, mert az egyik szerelő írta a fórumban, hogy kinyomja a szimmeringen keresztül.
 
Lehet, hogy Nektek ezek triviális dolgok, de nekem újdonság. Tapasztalatlanságom tudjátok be azzal, hogy ez az első autóm, előtte anyukám warbeszével küzdöttem.
 
Előre is köszönöm a segítséget.
 
MKIII 2.0 TDDI kombi 147.000 km.
A fogyasztásod hogyan méred? Szgép, vagy kiszámolod? Mert a szgép csal, másrészt az nem pillanatnyit mutat, hanem átlagot. Azaz a tankoláskor nullázni kell.
Az olajból szerintem 5,5-6 liter kell, akármit is ír a könyv. Mi ford olajat veszünk, 5w30-at.
Speciel én nem szoktam túltöltetni, csak a maximumig mehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 11:00:00 »

Szia,
 
kiszámoltam a fogyasztást. Beszéltem egyik cimborámmal, ő azt mondta, hogy kattanásig tankoljam mindig, mert utána még belemegy 2-3 liter, ami csalhat a számításnál. Legfeljebb most kiürítem a tankot, s akkor kiszámolom újra.
 
Amúgy nagy különbség van fogyasztásban a TDCI és a TDDI között
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 12:14:00 »

Szia,
 
kiszámoltam a fogyasztást. Beszéltem egyik cimborámmal, ő azt mondta, hogy kattanásig tankoljam mindig, mert utána még belemegy 2-3 liter, ami csalhat a számításnál. Legfeljebb most kiürítem a tankot, s akkor kiszámolom újra.
 
Amúgy nagy különbség van fogyasztásban a TDCI és a TDDI között
mindegyik kútoszlop máshol kattan, van olyan, amelyik egész tankolás alatt kattog
 
amellett csalnak is a kútoszlopok, mindig felfelé
 
de ez a fogyi tényleg sok
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 17:35:00 »

Sziasztok,
 
most vettem egy ford mondeo TDDI kombit, 115 lovas 147000 kilométerrel. A fogyasztásom 350 kilométerre vetítve 7.6 literre jött ki. Ezen kicsit csodálkoztam, mert kevesebbre számítottam. Bár volt ebben autópálya 160-nal, négy városi bevásárlás, autóval ki-be állás, de akkor is sokalltam. Utána Kecskemét előtt tankoltam, az M5-ösön jöttem 125 kilométert úgy, hogy 90 alatt nem, 120 felett sem. Ekkor a fogyasztásom 6.8 literre jött ki. Ezt viszont nagyon sokallom, mert a könyv 4.9-et emlit országútra, bár gondolom ez kilencvenes tempóval. Szerintetek ez a fogyasztás sok, vagy elfogadható. Esetleg van valami "szervi baja" a sárkánynak? Levegőszűrő, gázolajszűrő, olaj pollenszűrő még nem volt cserélve, mert nem ért rá a szerelő, de már megvan a cucc.  
 
6 liter olajat vettem, valvoline W5-30-ast, de állítólag gépkönyv szerint 6.5 liter kell, szűrőcserével. De nem akarok többet sem beletölteni, mert az egyik szerelő írta a fórumban, hogy kinyomja a szimmeringen keresztül.
 
Lehet, hogy Nektek ezek triviális dolgok, de nekem újdonság. Tapasztalatlanságom tudjátok be azzal, hogy ez az első autóm, előtte anyukám warbeszével küzdöttem.
 
Előre is köszönöm a segítséget.
 
MKIII 2.0 TDDI kombi 147.000 km.
A 4.9 inkább TDCi a fogyasztás, nekem is valahogy úgy eszik a TDDi, ahogy Neked, bár pontosan nem tudom, nincs benne computer.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.