Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:54:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Üzemanyagok
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
254
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Üzemanyagok (Megtekintve 3552070 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1200 Dátum:
2007.07.30 hétfő, 16:08:43 »
Talán ide kapcsolódik.
Mennyi üzemanyag fér az MKIII dízel tankjába?
A könyv szerint 58 literes a tank. A múlt héten kb. 25-30km-rel a sárga lámpa kigyulladása után (a kompi a végén már rohamosan csökkenő távolságot mutatott 50-ről leesett nullára majd vissza 25-re) 58 liter felett tankoltam. Ez már a sokadik kattanásra volt, de még fért volna bele. Vajon már száraz volt a tank vagy ennyire meg lehet "púpozni"?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1201 Dátum:
2007.07.30 hétfő, 16:13:00 »
Idézetet írta: sakos - 2007.07.30 hétfő, 16:08:43
Talán ide kapcsolódik.
Mennyi üzemanyag fér az MKIII dízel tankjába?
A könyv szerint 58 literes a tank. A múlt héten kb. 25-30km-rel a sárga lámpa kigyulladása után (a kompi a végén már rohamosan csökkenő távolságot mutatott 50-ről leesett nullára majd vissza 25-re) 58 liter felett tankoltam. Ez már a sokadik kattanásra volt, de még fért volna bele. Vajon már száraz volt a tank vagy ennyire meg lehet "púpozni"?
Ennyit bele tudok Én is tankolni, de a bratyóméba 54-nél többet még nem tudtam (2004, TDCi) belenyomni, pedig már a kompjúter szerint a nagyon végét járta.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
tomi3118
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1202 Dátum:
2007.07.30 hétfő, 20:46:51 »
Idézetet írta: sakos - 2007.07.30 hétfő, 16:08:43
Talán ide kapcsolódik.
Mennyi üzemanyag fér az MKIII dízel tankjába?
A könyv szerint 58 literes a tank. A múlt héten kb. 25-30km-rel a sárga lámpa kigyulladása után (a kompi a végén már rohamosan csökkenő távolságot mutatott 50-ről leesett nullára majd vissza 25-re) 58 liter felett tankoltam. Ez már a sokadik kattanásra volt, de még fért volna bele. Vajon már száraz volt a tank vagy ennyire meg lehet "púpozni"?
Ezt kútja válogatja, szerintem. A Shell-OMV párosnál én valahogy mindig kicsit többet tankolok, mint amit gondolok a mutató állása után, tankoltam már én is bele 58 litert úgy, hogy a mutató még nem volt a csíkon. Az AGIP-nál meg nem. Így egy ideje oda járok, BluDieselért.
Naplózva
Horesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1203 Dátum:
2007.07.31 kedd, 05:58:45 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.07.30 hétfő, 20:46:51
Idézetet írta: sakos - 2007.07.30 hétfő, 16:08:43
Talán ide kapcsolódik.
Mennyi üzemanyag fér az MKIII dízel tankjába?
A könyv szerint 58 literes a tank. A múlt héten kb. 25-30km-rel a sárga lámpa kigyulladása után (a kompi a végén már rohamosan csökkenő távolságot mutatott 50-ről leesett nullára majd vissza 25-re) 58 liter felett tankoltam. Ez már a sokadik kattanásra volt, de még fért volna bele. Vajon már száraz volt a tank vagy ennyire meg lehet "púpozni"?
Ezt kútja válogatja, szerintem. A Shell-OMV párosnál én valahogy mindig kicsit többet tankolok, mint amit gondolok a mutató állása után, tankoltam már én is bele 58 litert úgy, hogy a mutató még nem volt a csíkon. Az AGIP-nál meg nem. Így egy ideje oda járok, BluDieselért.
Sziasztok!
Nekem már sikerült a kagylós kútnál 62 litert tankolnom, pedig a műszer szerint még mehettem volna 80km-t
Naplózva
MK III 2002 Ghia TDCi 2.0 130 LE automata
gyalak
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1204 Dátum:
2007.07.31 kedd, 07:05:14 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.07.30 hétfő, 20:46:51
Idézetet írta: sakos - 2007.07.30 hétfő, 16:08:43
Talán ide kapcsolódik.
Mennyi üzemanyag fér az MKIII dízel tankjába?
A könyv szerint 58 literes a tank. A múlt héten kb. 25-30km-rel a sárga lámpa kigyulladása után (a kompi a végén már rohamosan csökkenő távolságot mutatott 50-ről leesett nullára majd vissza 25-re) 58 liter felett tankoltam. Ez már a sokadik kattanásra volt, de még fért volna bele. Vajon már száraz volt a tank vagy ennyire meg lehet "púpozni"?
Ezt kútja válogatja, szerintem. A Shell-OMV párosnál én valahogy mindig kicsit többet tankolok, mint amit gondolok a mutató állása után, tankoltam már én is bele 58 litert úgy, hogy a mutató még nem volt a csíkon. Az AGIP-nál meg nem. Így egy ideje oda járok, BluDieselért.
Hát én TDCi-be nem mernék Agipot tankolni én inkább Mol-Shell párost díjazom,de eztán megfigyelem a kagylóst mit mutat!
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1205 Dátum:
2007.07.31 kedd, 08:24:12 »
Idézetet írta: Horesz - 2007.07.31 kedd, 05:58:45
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.07.30 hétfő, 20:46:51
Idézetet írta: sakos - 2007.07.30 hétfő, 16:08:43
Talán ide kapcsolódik.
Mennyi üzemanyag fér az MKIII dízel tankjába?
A könyv szerint 58 literes a tank. A múlt héten kb. 25-30km-rel a sárga lámpa kigyulladása után (a kompi a végén már rohamosan csökkenő távolságot mutatott 50-ről leesett nullára majd vissza 25-re) 58 liter felett tankoltam. Ez már a sokadik kattanásra volt, de még fért volna bele. Vajon már száraz volt a tank vagy ennyire meg lehet "púpozni"?
Ezt kútja válogatja, szerintem. A Shell-OMV párosnál én valahogy mindig kicsit többet tankolok, mint amit gondolok a mutató állása után, tankoltam már én is bele 58 litert úgy, hogy a mutató még nem volt a csíkon. Az AGIP-nál meg nem. Így egy ideje oda járok, BluDieselért.
Sziasztok!
Nekem már sikerült a kagylós kútnál 62 litert tankolnom, pedig a műszer szerint még mehettem volna 80km-t
Én eddig a legtöbb az 58,92 liter volt amit tankoltam. A legtöbbet kagylónál tankolok és legtöbbször 50km alatti a még megtehető kilométer. Olyan még nem volt, hogy 58 körül tankoltam volna és a megtehető meg még 60-80 km lett volna.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Gabo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1206 Dátum:
2007.07.31 kedd, 09:19:10 »
Idézetet írta: Koniman - 2007.07.31 kedd, 08:24:12
Idézetet írta: Horesz - 2007.07.31 kedd, 05:58:45
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.07.30 hétfő, 20:46:51
Idézetet írta: sakos - 2007.07.30 hétfő, 16:08:43
Talán ide kapcsolódik.
Mennyi üzemanyag fér az MKIII dízel tankjába?
A könyv szerint 58 literes a tank. A múlt héten kb. 25-30km-rel a sárga lámpa kigyulladása után (a kompi a végén már rohamosan csökkenő távolságot mutatott 50-ről leesett nullára majd vissza 25-re) 58 liter felett tankoltam. Ez már a sokadik kattanásra volt, de még fért volna bele. Vajon már száraz volt a tank vagy ennyire meg lehet "púpozni"?
Ezt kútja válogatja, szerintem. A Shell-OMV párosnál én valahogy mindig kicsit többet tankolok, mint amit gondolok a mutató állása után, tankoltam már én is bele 58 litert úgy, hogy a mutató még nem volt a csíkon. Az AGIP-nál meg nem. Így egy ideje oda járok, BluDieselért.
Sziasztok!
Nekem már sikerült a kagylós kútnál 62 litert tankolnom, pedig a műszer szerint még mehettem volna 80km-t
Én eddig a legtöbb az 58,92 liter volt amit tankoltam. A legtöbbet kagylónál tankolok és legtöbbször 50km alatti a még megtehető kilométer. Olyan még nem volt, hogy 58 körül tankoltam volna és a megtehető meg még 60-80 km lett volna.
Magyar gázolajjal kb 900 km megyek, görög gázolajjal 1100 km autopályán 150-160 -as tempó. Itthon Mol-t és Jet-et tankolok a legtöbbször. 2.2 -es TDCi. A Subaruval is így van. Itthon 400-450 km után tankolok 98 -ast. Tavaly a görög úton 500-550 km mentem és az ottani 95 -st tankoltam. Ott nincs 98 -as. Ennyit a magyar kutak gázolaj és benzin minőségéről.
Naplózva
ms02
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1207 Dátum:
2007.07.31 kedd, 09:24:54 »
Idézetet írta: Gabo - 2007.07.31 kedd, 09:19:10
Magyar gázolajjal kb 900 km megyek, görög gázolajjal 1100 km autopályán 150-160 -as tempó. Itthon Mol-t és Jet-et tankolok a legtöbbször. 2.2 -es TDCi. A Subaruval is így van. Itthon 400-450 km után tankolok 98 -ast. Tavaly a görög úton 500-550 km mentem és az ottani 95 -st tankoltam. Ott nincs 98 -as. Ennyit a magyar kutak gázolaj és benzin minőségéről.
Hasonló a helyzet. Külföldi üzemanyaggal (Osztrákokon és társai) valahogy mindig többet megy az autó és csendesebb is. itthon általában OMV, néha Shell. Lehet, hogy a magyar üzemanyag teljesít minden szabványt, de ezt elfelejtették megmondani az autónak is, és a szerencsétlen még a régi idők szerint él
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1208 Dátum:
2007.07.31 kedd, 09:55:30 »
Idézetet írta: ms02 - 2007.07.31 kedd, 09:24:54
Idézetet írta: Gabo - 2007.07.31 kedd, 09:19:10
Magyar gázolajjal kb 900 km megyek, görög gázolajjal 1100 km autopályán 150-160 -as tempó. Itthon Mol-t és Jet-et tankolok a legtöbbször. 2.2 -es TDCi. A Subaruval is így van. Itthon 400-450 km után tankolok 98 -ast. Tavaly a görög úton 500-550 km mentem és az ottani 95 -st tankoltam. Ott nincs 98 -as. Ennyit a magyar kutak gázolaj és benzin minőségéről.
Hasonló a helyzet. Külföldi üzemanyaggal (Osztrákokon és társai) valahogy mindig többet megy az autó és csendesebb is. itthon általában OMV, néha Shell. Lehet, hogy a magyar üzemanyag teljesít minden szabványt, de ezt elfelejtették megmondani az autónak is, és a szerencsétlen még a régi idők szerint él
Nekem az eddigi alsó és felső fogyasztási értékeim 1 tankolásra levetítve: 5,3 liter/100Km - 8,1 liter/100Km
868Km 55,8 liter - 999,8Km 53,97liter
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tomi3118
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1209 Dátum:
2007.07.31 kedd, 22:15:14 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.31 kedd, 21:57:02
Idézetet írta: Gabo - 2007.07.31 kedd, 09:19:10
Mert biztos itthon leálsz harcolni mindenfajta bimmerekkel stb. Kint meg nem mered nyomni:-))
Így persze hogy külföldön kicsi a fogyid
Hát... Ha a 170 tempomat tötymörgés...
Pont ma beszéltük ezt Gabóval, hogy ilyen sebességgel is döbbenet alacsony a fogyasztása. Mondjuk a 6 sebességes váltó sokat csökkent a szomjúságon.
Én úgy tervezem, hogy kb. két év múlva lecserélem a gépemet egy 2.2 TDCi-re, úgy 2006 környékire. A négyesmondeo nekem nem tetszik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1210 Dátum:
2007.07.31 kedd, 23:24:24 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.31 kedd, 22:30:53
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.07.31 kedd, 22:15:14
Hát... Ha a 170 tempomat tötymörgés...
Pont ma beszéltük ezt Gabóval, hogy ilyen sebességgel is döbbenet alacsony a fogyasztása.
Ismerve Gabot? AZ
Amúgy csak egy adalék, ha óra szerint pl. ha csak 160-ra állítod (chi állapot öreguras fater üzemmód) a tempomatot akkor 5,6-nál nem lenne szabad neki többet ennie. (klimával) 170-nél kb 5,9. Na én emmiatt lettem nagy fanja a mondeo dizelnek.
Inkább abból jön a difi, hogy ha külföldre nagytávra megy az ember akkor lehet folyamatosan haladni. Itthon nincsenek azért ilyen távok ellenben vannak uj Eu polgárok akik azért gyakran ki bukfenceznek a belsősávba = fék. Szerintem ez az oka inkább a fogyi difinek.
Komolyan benne lennék egy olyanban, méressük ki a magyar, és a labanc anyagot. Én mindenkivel egyetértek, de akkor is többet le lehet menni a német, osztrák cuccal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Norbu
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1211 Dátum:
2007.08.01 szerda, 08:35:43 »
Én is azt vettem észre,hogy a Labanc benyával töbet megy a gép...
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1212 Dátum:
2007.08.01 szerda, 08:49:58 »
Idézetet írta: Norbu - 2007.08.01 szerda, 08:35:43
Én is azt vettem észre,hogy a Labanc benyával töbet megy a gép...
Jól megy tőle és csendesebb is szerintem is. Viszont vedd figyelembe, hogy ott még az istállóhoz is aszfaltozott út vezet meg autópálya mindenütt. Ott ha ésszel mész csökkenhet a fogyi rendesen - többet megy. Júliusba mentem 3e kilómétert főleg pályán olaszország ausztria mo. és 1.8 benzinessel 5.9, 6.5, 6.1l /100km számított fogyit produkált a vas. Ebben volt M1 123 as lehajtónál tankolt tecsos benzin is (megnéztem indulás előtt a pályán mik az árak és ez bizonyult a legjobb vételnek kb -20Ft /l)
Van egy törött belsőtér érzékelőm - azt visszatettem a helyére és kibírt rengeteg kilométert, mikor visszaértem bp-re egyből leesett!
Naplózva
Gabo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1213 Dátum:
2007.08.01 szerda, 09:43:39 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.31 kedd, 21:57:02
Idézetet írta: Gabo - 2007.07.31 kedd, 09:19:10
Mert biztos itthon leálsz harcolni mindenfajta bimmerekkel stb. Kint meg nem mered nyomni:-))
Így persze hogy külföldön kicsi a fogyid
Kinnt is nyomom, mint süket a csengőt. Tudod, az sebességkorlát nekem az alsó korlátot jelenti.
Naplózva
Gabo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1214 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 08:25:49 »
Idézetet írta: stealt - 2007.08.01 szerda, 13:59:58
Idézetet írta: Gabo - 2007.08.01 szerda, 09:43:39
Gabo,
Fogyasztásról jut eszembe, hogy jól bírod:-)) Nem vagy már éhes
Fogyaszthatunk, de elég kevés a szabadidőm. De megpróbálok helyet szorítani.
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1215 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 12:03:01 »
Ma letettem 0-ra a compot és így ment bele kagylóséknál 57,82
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1216 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 12:15:57 »
Erdekes cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz/
Bar alapvetoen abbol indulnak ki, hogy elogyujtas szabalyzas csak visszafele tortenik. Ami szerintem nem bizta, hogy igaz. szerintem.
Mindenesetre erdekes, hogy pl. a Vpower racing benyatol tenyleg erezhetoen jobban megy a gep. Es ez nem placebo hatas, mert egy laikus is eszrevette.
Naplózva
blah blah blah
Rob
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1217 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 15:10:08 »
Idézetet írta: zacci - 2007.08.02 csütörtök, 12:15:57
Erdekes cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz/
Bar alapvetoen abbol indulnak ki, hogy elogyujtas szabalyzas csak visszafele tortenik. Ami szerintem nem bizta, hogy igaz. szerintem.
Mindenesetre erdekes, hogy pl. a Vpower racing benyatol tenyleg erezhetoen jobban megy a gep. Es ez nem placebo hatas, mert egy laikus is eszrevette.
95-össel sem csörög, optimális helyzetben, ha nem optimális, akkor becsörren, nyilván a 100-as oktánszámnál ez a nem optimális tartomány jóval kevesebbszer fordul elő, vagy inkább soha, tehát télleg jobbak a prémiumbenzinek, csak nem biztos, hogy behozzák az árukat
régebben volt az ÖMV-nél a 95-ös carrera, minimális felárért, nagyon jó volt, de meg is szűnt...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1218 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 15:14:10 »
Idézetet írta: Rob - 2007.08.02 csütörtök, 15:10:08
95-össel sem csörög, optimális helyzetben, ha nem optimális, akkor becsörren, nyilván a 100-as oktánszámnál ez a nem optimális tartomány jóval kevesebbszer fordul elő, vagy inkább soha, tehát télleg jobbak a prémiumbenzinek, csak nem biztos, hogy behozzák az árukat
régebben volt az ÖMV-nél a 95-ös carrera, minimális felárért, nagyon jó volt, de meg is szűnt...
95 carrera ugyan az mint shell 95 vpower, az se sokkal drágább mint 95. igaz nem is érzel különbséget, mint vpower racingnél
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Rob
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1219 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 16:20:04 »
Idézetet írta: Murmucka - 2007.08.02 csütörtök, 15:14:10
Idézetet írta: Rob - 2007.08.02 csütörtök, 15:10:08
95-össel sem csörög, optimális helyzetben, ha nem optimális, akkor becsörren, nyilván a 100-as oktánszámnál ez a nem optimális tartomány jóval kevesebbszer fordul elő, vagy inkább soha, tehát télleg jobbak a prémiumbenzinek, csak nem biztos, hogy behozzák az árukat
régebben volt az ÖMV-nél a 95-ös carrera, minimális felárért, nagyon jó volt, de meg is szűnt...
95 carrera ugyan az mint shell 95 vpower, az se sokkal drágább mint 95. igaz nem is érzel különbséget, mint vpower racingnél
lehet, de már rég nem tankoltam a Shell-nél, nem tetszett, ahogy lerohantak azonnal a kutasok, mintha valami szőkített nő, vagy nyugger mami lennék
Naplózva
Szappy
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1220 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 16:25:02 »
Idézetet írta: Rob - 2007.08.02 csütörtök, 16:20:04
lehet, de már rég nem tankoltam a Shell-nél, nem tetszett, ahogy lerohantak azonnal a kutasok, mintha valami szőkített nő, vagy nyugger mami lennék
Hát, pedig az avatárod alapján...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1221 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 16:33:15 »
Idézetet írta: Rob - 2007.08.02 csütörtök, 16:20:04
Idézetet írta: Murmucka - 2007.08.02 csütörtök, 15:14:10
Idézetet írta: Rob - 2007.08.02 csütörtök, 15:10:08
95-össel sem csörög, optimális helyzetben, ha nem optimális, akkor becsörren, nyilván a 100-as oktánszámnál ez a nem optimális tartomány jóval kevesebbszer fordul elő, vagy inkább soha, tehát télleg jobbak a prémiumbenzinek, csak nem biztos, hogy behozzák az árukat
régebben volt az ÖMV-nél a 95-ös carrera, minimális felárért, nagyon jó volt, de meg is szűnt...
95 carrera ugyan az mint shell 95 vpower, az se sokkal drágább mint 95. igaz nem is érzel különbséget, mint vpower racingnél
lehet, de már rég nem tankoltam a Shell-nél, nem tetszett, ahogy lerohantak azonnal a kutasok, mintha valami szőkített nő, vagy nyugger mami lennék
bahh, meg hogy nem vagy szoke
Naplózva
blah blah blah
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1222 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 16:43:40 »
Idézetet írta: zacci - 2007.08.02 csütörtök, 12:15:57
Bar alapvetoen abbol indulnak ki, hogy elogyujtas szabalyzas csak visszafele tortenik. Ami szerintem nem bizta, hogy igaz. szerintem.
Mindenesetre erdekes, hogy pl. a Vpower racing benyatol tenyleg erezhetoen jobban megy a gep. Es ez nem placebo hatas, mert egy laikus is eszrevette.
Azért megy jobban, mert bármennyire is hozza előre az előgyújtást sosem kell korrigálnia, hiszen kopogásig nem tudja előrehozni.
A lakius is észrevette hülye érv, ha vakon veszi észre az már jobb (tehát nem tudja milyen benya).
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Szappy
Vendég
Kopogás, előgyújtás...
«
Új hozzászólás #1223 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 17:00:09 »
Úgy néz ki a totalcarosoknak is pont most aktuális a téma.
http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz
!1
Jól ráéreztek
Idézek:
A százoktános marketingbenzin megítéléséhez azonban fontos tudni, hogy a szabályozás kizárólag a későbbi előgyújtások irányában működik. A 98-as benzinhez tervezett motor vezérlője tehát fel sem tételezi, hogy annál jobb kerülhet a hengerekbe, és nem fog még korábbi, amúgy a százoktános benzin számára optimális előgyújtásokkal kísérletezni.
jah, hogy pont innen indult a diskurzus,
vagyok, nem olvastam vissza
«
Utoljára szerkesztve: 2007.08.02 csütörtök, 17:14:47 írta Szappy
»
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1224 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 18:38:34 »
Idézetet írta: drhf - 2007.08.02 csütörtök, 16:43:40
Idézetet írta: zacci - 2007.08.02 csütörtök, 12:15:57
Bar alapvetoen abbol indulnak ki, hogy elogyujtas szabalyzas csak visszafele tortenik. Ami szerintem nem bizta, hogy igaz. szerintem.
Mindenesetre erdekes, hogy pl. a Vpower racing benyatol tenyleg erezhetoen jobban megy a gep. Es ez nem placebo hatas, mert egy laikus is eszrevette.
Azért megy jobban, mert bármennyire is hozza előre az előgyújtást sosem kell korrigálnia, hiszen kopogásig nem tudja előrehozni.
A lakius is észrevette hülye érv, ha vakon veszi észre az már jobb (tehát nem tudja milyen benya).
Parom vette eszre, es o 1. laikus 2. nem arultam el neki, hogy miert megy jobban, csak mikor eszre vette, hogy miert megy ez ennyire. Es ez tenyleg nem placebo hatas, mert nagyon megerezni a kulonbseget.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Kopogás, előgyújtás...
«
Új hozzászólás #1225 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 18:44:56 »
Idézetet írta: Szappy - 2007.08.02 csütörtök, 17:00:09
Úgy néz ki a totalcarosoknak is pont most aktuális a téma.
http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz
!1
Jól ráéreztek
Idézek:
A százoktános marketingbenzin megítéléséhez azonban fontos tudni, hogy a szabályozás kizárólag a későbbi előgyújtások irányában működik. A 98-as benzinhez tervezett motor vezérlője tehát fel sem tételezi, hogy annál jobb kerülhet a hengerekbe, és nem fog még korábbi, amúgy a százoktános benzin számára optimális előgyújtásokkal kísérletezni.
jah, hogy pont innen indult a diskurzus,
vagyok, nem olvastam vissza
En igazabul azt nem ertem, hogyha lehet allitani az ECUban az oktanszamot valami 70-130as tartomanyban, akkor ezt miert nem tudja onmagatol csinazni ? Miert csak visszafele ? Egyebkent meg a cikkben tobbszor is megcafoljak azta tenyt, miszerint kizarolag csak kesobbi iranyba tud korrigalni, hisz azt irjak, hogy szep lassan kozeliti meg a kopogasos hatart, es ha netan tulmegy, vagyis elkezd kopogni, akkor vissza vesz, majd szep lassan ujra probalkozik. Tehat akkor megiscsak van korrekcio elorre fele. Lehet arra gondoltak, hogy ok, van elorre fele korrekcio, de a 95hoz tartozo erteken mar nem megy tul ? Ennek mondjuk nemtom mi ertelme lenne. Viszont ha a 100astol ennyire latvanyosan jobban megy, akkor ezexerint a 100as a 95os es a 95os nah az nemtom micsoda
Egyebkent a gyari beallitas is csak arra valo, hogy kb. tudja az ECU, hogy nem hajsampont tankolnak a gyomraba, es ne essen szet a moci, mikor beinditjak. De ettol emg mehetne mondjuk 95os fole is.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.08.02 csütörtök, 18:47:39 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Szappy
Vendég
Válasz: Kopogás, előgyújtás...
«
Új hozzászólás #1226 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 19:14:33 »
Idézetet írta: zacci - 2007.08.02 csütörtök, 18:44:56
Egyebkent meg a cikkben tobbszor is megcafoljak azta tenyt, miszerint kizarolag csak kesobbi iranyba tud korrigalni, hisz azt irjak, hogy szep lassan kozeliti meg a kopogasos hatart, es ha netan tulmegy, vagyis elkezd kopogni, akkor vissza vesz, majd szep lassan ujra probalkozik. Tehat akkor megiscsak van korrekcio elorre fele. Lehet arra gondoltak, hogy ok, van elorre fele korrekcio, de a 95hoz tartozo erteken mar nem megy tul ? Ennek mondjuk nemtom mi ertelme lenne.
Ezt még én, a laikus is megmondom. Azért, amit a cikkben is írnak:
"A módszer akkor működik jól, ha legalább körülbelül sejtjük, hol lehet a határ, és csak viszonylag kis előgyújtás-tartományban van szükség a szabályozásra. Enélkül ugyanis egyrészt túl lassan működne az egész, másrészt a vezetőt zavarná a jelentősen ingadozó teljesítmény."
Tehát, ha túl nagy tartományban szabályozgatna, akkor egyrészt szétrázná a motort, másrészt ugrálna a teljesítmény. Te meg kivinnéd a mezőre, oszt' felgyújtanád a picsbe
Szóval van egy "nullpont" és annak tetszőlegesen kis sugarú tartományában próbálkozik. Lehet, hogy egy sportosabb(ra tuningolt) autónál bepróbálkozik a 100-as oktánszám tartományba, de egy családi stock autót nem hiszem, hogy ilyenre terveznek.
Amúgy a placebo hatást akkor is érezheti egy hozzánemértő, ha a sofőr már a hatása alatt van, és emiatt sportosabban vezet
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1227 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 19:55:16 »
Idézetet írta: Rob - 2007.08.02 csütörtök, 15:10:08
Idézetet írta: zacci - 2007.08.02 csütörtök, 12:15:57
Erdekes cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz/
Bar alapvetoen abbol indulnak ki, hogy elogyujtas szabalyzas csak visszafele tortenik. Ami szerintem nem bizta, hogy igaz. szerintem.
Mindenesetre erdekes, hogy pl. a Vpower racing benyatol tenyleg erezhetoen jobban megy a gep. Es ez nem placebo hatas, mert egy laikus is eszrevette.
95-össel sem csörög, optimális helyzetben, ha nem optimális, akkor becsörren, nyilván a 100-as oktánszámnál ez a nem optimális tartomány jóval kevesebbszer fordul elő, vagy inkább soha, tehát télleg jobbak a prémiumbenzinek, csak nem biztos, hogy behozzák az árukat
régebben volt az ÖMV-nél a 95-ös carrera, minimális felárért, nagyon jó volt, de meg is szűnt...
És mi van,olyankor,ha mi nem is 95-öst tankolunk?Csak hisszük,hogy amit tankolunk az eléri az adott oktán számot!Ezért természetesen a 100-as lehet 95-98 között!Ilyenkor természetesen érezni a különbséget!Velem az osztrákoknál fordult elő,hogy az ottani 95-ös benyával jobban ment az autó!A dieselről már nem is beszélve!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1228 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 20:36:45 »
Idézetet írta: oszi - 2007.08.02 csütörtök, 19:55:16
Idézetet írta: Rob - 2007.08.02 csütörtök, 15:10:08
Idézetet írta: zacci - 2007.08.02 csütörtök, 12:15:57
Erdekes cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz/
Bar alapvetoen abbol indulnak ki, hogy elogyujtas szabalyzas csak visszafele tortenik. Ami szerintem nem bizta, hogy igaz. szerintem.
Mindenesetre erdekes, hogy pl. a Vpower racing benyatol tenyleg erezhetoen jobban megy a gep. Es ez nem placebo hatas, mert egy laikus is eszrevette.
95-össel sem csörög, optimális helyzetben, ha nem optimális, akkor becsörren, nyilván a 100-as oktánszámnál ez a nem optimális tartomány jóval kevesebbszer fordul elő, vagy inkább soha, tehát télleg jobbak a prémiumbenzinek, csak nem biztos, hogy behozzák az árukat
régebben volt az ÖMV-nél a 95-ös carrera, minimális felárért, nagyon jó volt, de meg is szűnt...
És mi van,olyankor,ha mi nem is 95-öst tankolunk?Csak hisszük,hogy amit tankolunk az eléri az adott oktán számot!Ezért természetesen a 100-as lehet 95-98 között!Ilyenkor természetesen érezni a különbséget!Velem az osztrákoknál fordult elő,hogy az ottani 95-ös benyával jobban ment az autó!A dieselről már nem is beszélve!
Az Osztrák OMV-diesel nagyon jó én is azt használom.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
oszi
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1229 Dátum:
2007.08.02 csütörtök, 20:47:03 »
[/quote]Az Osztrák OMV-diesel nagyon jó én is azt használom.
[/quote]
Érdekesek ezek a különbségek!Még,amikor fuvaroztam,akkor tapasztaltam ezt!Akkor sokat jártam külhonba és,mind a német,mind az osztrák üzemanyagot jobbnak éreztem!
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1230 Dátum:
2007.08.03 péntek, 08:07:18 »
Idézetet írta: Szappy - 2007.08.02 csütörtök, 16:25:02
Idézetet írta: Rob - 2007.08.02 csütörtök, 16:20:04
lehet, de már rég nem tankoltam a Shell-nél, nem tetszett, ahogy lerohantak azonnal a kutasok, mintha valami szőkített nő, vagy nyugger mami lennék
Hát, pedig az avatárod alapján...
lecseréltem bajuszos férfi(?)re...
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1231 Dátum:
2007.08.03 péntek, 08:18:56 »
amúgy az autó teljesítménye sokban függ a betanítási ciklustól
most a nagy utazáson 80 km után Miskolcon megállva a Cora-nál levettem az aksisarut, bezártam a tetőt, majd a pisilés után visszatettem (a sarut...), és a betanítási ciklus alatt csak óvatosan nyomtam a gázt, ennek következtében az autó gyenge lett, de a fogyija is kicsi lett (hegyeken keresztül, meg autópályán nagy sebességgel, négy személlyel, kilenc napi cuccal, összkerékkel 8.5 lett a fogyi)
hazajövetel után megvolt a műszaki vizsga, ezt-azt kellett szerelgetni rajta, és gondolom, resetelték a fedcompot, majd utána hideg motorral elszáguldtak a vizsgahelyre, mert a kocsi úgy viselkedik, mint egy bakkecske, állandóan ki akar törni előre és gyorsul, mint állat, a fogyi meg....öööö
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1232 Dátum:
2007.08.03 péntek, 08:29:17 »
Idézetet írta: Rob - 2007.08.03 péntek, 08:18:56
amúgy az autó teljesítménye sokban függ a betanítási ciklustól
El kell hogy keserítselek. Nincs ilyen intelligencia a motorvezérlésben. Mindig a legutolsó 8-10km üzemi adatait veszi figyelembe, azaz akku levétel után az első km-eken viselkedhet furán, mert nincs mihez viszonyítson.
Ráadásul nem a vezetési stílust figyeli, hanem a motor paramétereit vizsgálja és némileg finomítja a gyújtási és befecskendezési jelleggörbéket. Kb. annyiról van szó, mint az oktánszám korrekció.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Rob
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1233 Dátum:
2007.08.03 péntek, 08:32:18 »
dehát eddig mindenki így tudta itten...öööö, hát nem tudom
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1234 Dátum:
2007.08.03 péntek, 08:50:35 »
A következő van. 8-10 kilométer kell ahhoz, amíg nagyjából megtanulja a motor állapotát, de nem csak az utolsó 10-et, hanem szerintem kb 1000-et vesz figyelembe. Ha például nagyon piszkos a légszűrőd, kicseréled (ez egy kicsit sántítűs példa), sőt, legyen rossz a gyertya is, majd mindent kicserélsz, nem fogja rögtön észrevenni, hanem szép lassan áltagolja a dolgokat, azaz csak kb 5-700 kilométer után javul a helyzet (ha igaz az utolsó 1000 km elmélet). Míg ha resetelsz, rögtön frissülnek az adatok. Szerintem ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1235 Dátum:
2007.08.03 péntek, 11:30:01 »
Idézetet írta: Angel - 2007.08.03 péntek, 08:50:35
(ha igaz az utolsó 1000 km elmélet).
És mi lenne az elmélet alapja?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1236 Dátum:
2007.08.03 péntek, 11:37:57 »
Idézetet írta: sakos - 2007.08.03 péntek, 11:30:01
Idézetet írta: Angel - 2007.08.03 péntek, 08:50:35
(ha igaz az utolsó 1000 km elmélet).
És mi lenne az elmélet alapja?
Sacc/kábé.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1237 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 10:24:26 »
Idézetet írta: Angel - 2007.08.03 péntek, 11:37:57
Idézetet írta: sakos - 2007.08.03 péntek, 11:30:01
Idézetet írta: Angel - 2007.08.03 péntek, 08:50:35
(ha igaz az utolsó 1000 km elmélet).
És mi lenne az elmélet alapja?
Sacc/kábé.
Valahogy ereztem, hogy igen eros, megdonthetetlen ervekkel fogod alatamasztani az elmeleted
Azert tenyleg kene mar valami irasos anyag arrol, hogy meddig tanul a compu es letezik-e olyan, hogy uj autonal Xe km-ig szandekosan visszafogja a mocit az ECU. Mert a vegen ebbol lesznek a mindenfele, semmifele alapot nelkulozo legendak.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1238 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 10:26:31 »
Most V-Power 100as nyalat toltam a gepbe es tenyleg erezhetoen erosebb, nyomatekosabb, es halkabb lett a gep. Nah akkor ez most mitol van ? Lehet tenyleg nem 95os a 95-kent arul benya ? Ez elott sem sima 95ot hanem ezta carrera 95os benyaval etettem a gepet es ehhez kepest is egyertelmuen erezehto a kulonbseg.
Naplózva
blah blah blah
Szappy
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1239 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 10:28:49 »
Ha már úgyis (S)hell nyálat tolsz a gépbe, akkor igazán elhozhatnád nekem ezeket a kisautókat, kifizetem:
http://www.shell.com/home/content/hu-hu/shell_for_motorists/promotions/velocita_promo_220607.html
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1240 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 10:30:35 »
Idézetet írta: Szappy - 2007.08.09 csütörtök, 10:28:49
Ha már úgyis (S)hell nyálat tolsz a gépbe, akkor igazán elhozhatnád nekem ezeket a kisautókat, kifizetem:
http://www.shell.com/home/content/hu-hu/shell_for_motorists/promotions/velocita_promo_220607.html
Egy mar itt csucsul az asztalomon, de majd gondolok rad a kov. taknyolasnal
Naplózva
blah blah blah
Szappy
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1241 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 10:41:01 »
Idézetet írta: zacci - 2007.08.09 csütörtök, 10:30:35
Egy mar itt csucsul az asztalomon, de majd gondolok rad a kov. taknyolasnal
Danke
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1242 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 10:42:12 »
Idézetet írta: zacci - 2007.08.09 csütörtök, 10:24:26
Valahogy ereztem, hogy igen eros, megdonthetetlen ervekkel fogod alatamasztani az elmeleted
Azert tenyleg kene mar valami irasos anyag arrol, hogy meddig tanul a compu es letezik-e olyan, hogy uj autonal Xe km-ig szandekosan visszafogja a mocit az ECU. Mert a vegen ebbol lesznek a mindenfele, semmifele alapot nelkulozo legendak.
Például én is így éreztem. A logika is ezt diktálja. És mert így van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Rob
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1243 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 11:48:28 »
Idézetet írta: Angel - 2007.08.09 csütörtök, 10:42:12
Idézetet írta: zacci - 2007.08.09 csütörtök, 10:24:26
Valahogy ereztem, hogy igen eros, megdonthetetlen ervekkel fogod alatamasztani az elmeleted
Azert tenyleg kene mar valami irasos anyag arrol, hogy meddig tanul a compu es letezik-e olyan, hogy uj autonal Xe km-ig szandekosan visszafogja a mocit az ECU. Mert a vegen ebbol lesznek a mindenfele, semmifele alapot nelkulozo legendak.
Például én is így éreztem. A logika is ezt diktálja. És mert így van.
egy másik fórumon most érkezik a válasz erre a fontos kérdésre, majd közzéteszem
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1244 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 12:07:36 »
Idézetet írta: Angel - 2007.08.09 csütörtök, 10:42:12
Idézetet írta: zacci - 2007.08.09 csütörtök, 10:24:26
Valahogy ereztem, hogy igen eros, megdonthetetlen ervekkel fogod alatamasztani az elmeleted
Azert tenyleg kene mar valami irasos anyag arrol, hogy meddig tanul a compu es letezik-e olyan, hogy uj autonal Xe km-ig szandekosan visszafogja a mocit az ECU. Mert a vegen ebbol lesznek a mindenfele, semmifele alapot nelkulozo legendak.
Például én is így éreztem. A logika is ezt diktálja. És mert így van.
aha, ertem ez meggyozo volt
De biztos, hogy az autogyartok is a TE logikad alapjan gondolkoznak ?
http://totalcar.hu/magazin/technika/bejaratos/
Mert nekik baromira nem lenne logikus kimelni a mocit, mivelhogy nem erdekuk. Az erzes mas teszta. Az ugye sok mindentol lehet. Persze aztan ezt ra lehet fogni az elektronikara es hozza gyartani mindenfele ideologiat.
De hogy visszatekeredjunk az eredeti temahoz, a gepkonyv szerint ujratanitasnal az elso par km-en erzekelhetunk nemi mukodesbeli kepzavart. Tehat ezaz a resz, mikor tenylegesne tanul a gep. Ezek utan meg a szenzoroktol bejovo jelek alapjan korrigal egy referencia (tanulaskor letrehozott, es gondolom gyarilag meghatarozott) ertekekhez kepest. Itt mar nincs mit tanulni, csak korrigalni. Felesleges barmifele 1000km-es futas figyelembe vennie, mikor a tanulast kovetoen rendelkezesre allnak a referencia ertekek. A hazsnalat soran a bejovo ertekek termeszetesen valtoznak, amit az ECU meghatarozott (elvileg 256lepesben) modon kepes korrigalni, mindaddig, mig a szenzor erteke kivul esik a korrekcios hataron es olyankor jon a hibakod. Valceg ezert van az, hogy dizlinel ujra lehet tanittatni a pcsucsokat. Feltetelezem, hogy ilyenkor ujra felveszi az eppen aktualis referencia ertekeket, es ezt veszi alapul, es ehhez kepest probal korrigalni. Nyilvan a vegtelensegig ez nem folytathato, igy elobb-utobb ujra kiesik a turestartomanybol es dob egy nyeroszamot az ECU.
Tessek picit utana olvasni a dolgoknak es nem a megerzesekre alapozni, mert az soxor lehet csaloka.
http://www.ford-klub.hu/index.php?option=com_content&task=category§ionid=4&id=15&Itemid=41
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1245 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 12:11:39 »
Idézetet írta: Rob - 2007.08.09 csütörtök, 11:48:28
Idézetet írta: Angel - 2007.08.09 csütörtök, 10:42:12
Idézetet írta: zacci - 2007.08.09 csütörtök, 10:24:26
Valahogy ereztem, hogy igen eros, megdonthetetlen ervekkel fogod alatamasztani az elmeleted
Azert tenyleg kene mar valami irasos anyag arrol, hogy meddig tanul a compu es letezik-e olyan, hogy uj autonal Xe km-ig szandekosan visszafogja a mocit az ECU. Mert a vegen ebbol lesznek a mindenfele, semmifele alapot nelkulozo legendak.
Például én is így éreztem. A logika is ezt diktálja. És mert így van.
egy másik fórumon most érkezik a válasz erre a fontos kérdésre, majd közzéteszem
Nah erre enis kivancsi vagyok, mert eddig csak megerzesekre es talalgatasokra, meg "mert igy van" dolgokra alapoztunk, amire azert kamillas teanal erosebb merget nem vennek.
Naplózva
blah blah blah
MondESU
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1246 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 14:14:32 »
Idézetet írta: oszi - 2007.08.02 csütörtök, 20:47:03
Az Osztrák OMV-diesel nagyon jó én is azt használom.
[/quote]
Érdekesek ezek a különbségek!Még,amikor fuvaroztam,akkor tapasztaltam ezt!Akkor sokat jártam külhonba és,mind a német,mind az osztrák üzemanyagot jobbnak éreztem!
[/quote]
Szia Oszi!
Hm, ez érdekes, pedig biztos forrásból tudom, hogy nálunk jobb minőséget állítanak elő üzemenyagból Battán, aug.1.-én újból megerősítettek ebben. Sztem a bibi ott van, amielőtt bekerül a tankba a cucc a kútnál, előtte történik valami az üzemanyaggal, valami nem fair dolog...Én így gondolom.
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1247 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 15:09:59 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.08.09 csütörtök, 14:14:32
Hm, ez érdekes, pedig biztos forrásból tudom, hogy nálunk jobb minőséget állítanak elő üzemenyagból Battán, aug.1.-én újból megerősítettek ebben. Sztem a bibi ott van, amielőtt bekerül a tankba a cucc a kútnál, előtte történik valami az üzemanyaggal, valami nem fair dolog...Én így gondolom.
Imádom az ilyet...
Azt tapasztalom, hogy jobban megy a kocsi kevesebbet fogyaszt a külföldi benzinnel, erre:
1. a benya jobb, a MOL battai üzeme sokkal jobbat csinál mint akár schwechat.
2. a kutat nem lehet megpiszkálni, rendszeresen beállítjkák az órákat, nem lehet megberhelni. Rendszeren minőséget is mérnek a kutak és a kutas aztán abba nem tud belehackelni.
3. külföldön jobbak az utak, hátulról fúj a szél, lefelé lejt az út
Csak azon gondolkodom, higyjek a MOLnak aki a legképtelenebb indokokat képes felhozni ha emelni kell a beny árát, a kutasnak akiről köztudomású, hogy ott lop ahol tud. Vagy tűrjem el, hogy egyszerűen hülyének néznek. Persze lehetek tényleg hülye, hogy bedőlők az érzékeimnek, mert külföldön a fogyasztás meghatározásához szükséges osztás is csalóka.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
MondESU
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1248 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 15:31:49 »
Idézetet írta: drhf - 2007.08.09 csütörtök, 15:09:59
Idézetet írta: MondESU - 2007.08.09 csütörtök, 14:14:32
Hm, ez érdekes, pedig biztos forrásból tudom, hogy nálunk jobb minőséget állítanak elő üzemenyagból Battán, aug.1.-én újból megerősítettek ebben. Sztem a bibi ott van, amielőtt bekerül a tankba a cucc a kútnál, előtte történik valami az üzemanyaggal, valami nem fair dolog...Én így gondolom.
Imádom az ilyet...
Azt tapasztalom, hogy jobban megy a kocsi kevesebbet fogyaszt a külföldi benzinnel, erre:
1. a benya jobb, a MOL battai üzeme sokkal jobbat csinál mint akár schwechat.
2. a kutat nem lehet megpiszkálni, rendszeresen beállítjkák az órákat, nem lehet megberhelni. Rendszeren minőséget is mérnek a kutak és a kutas aztán abba nem tud belehackelni.
3. külföldön jobbak az utak, hátulról fúj a szél, lefelé lejt az út
Csak azon gondolkodom, higyjek a MOLnak aki a legképtelenebb indokokat képes felhozni ha emelni kell a beny árát, a kutasnak akiről köztudomású, hogy ott lop ahol tud. Vagy tűrjem el, hogy egyszerűen hülyének néznek. Persze lehetek tényleg hülye, hogy bedőlők az érzékeimnek, mert külföldön a fogyasztás meghatározásához szükséges osztás is csalóka.
Szia!
Majd jár erre Stealt, és MONDjon Ő is valamit, ha már szakmai eszmecseréről van szó...
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #1249 Dátum:
2007.08.09 csütörtök, 15:41:44 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.08.09 csütörtök, 15:31:49
Majd jár erre Stealt, és MONDjon Ő is valamit, ha már szakmai eszmecseréről van szó...
Tudom hogy ő is azt fogja mondani, amit te. Engem az zavar, hogy panaskzodom a benzinre, erre mindenféle vizsgálatot elvégeznek. Lehet hogy az én vájt fülem hallja csak, de félrebeszél mindenki. Nem battára járok tankolni, nem tudom ott mi van és azt sem hogy mit mérnek. Én a kutaknál tankolok, ott mérjék meg szúrópróbaszerűen.
Egyszer az autoklub csinált ilyen mérést, aztan igen kalandosan lett vége, a nagyérdemű elöször azt hallotta, hogy igen megerősítették ezt az eltérést, aztán meg azt hogy áááá nem jó a mintavétel a nem tudomén mi nem érvényes. A kocsi meg ugyanúgy jobban megy külföldön azóta is. Gondolom azóta sem sikerült ilyen mintát találni, rettenetesen lelkesen kereshetik.
Tuskó Hopkins módszere jut eszembe, hogy akkor nem hiányzik a névsorról, ha ő olvassa fel.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
28
29
30
31
32
...
254
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ