Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:58:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552087 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 20:57:11 »

Igértem pár képet a rossz gázolajró.
Ez biztos nem tesz jót egyik rendszernek.  gun violent boxer ijedt rinya

Hát ez elég durva!
Eszméletlen.Jó hogy felraktad igy legalább mindenki elhiszi azt hogy van külömbség.....
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2007.09.25 kedd, 09:43:53 »

Igértem pár képet a rossz gázolajró.
Ez biztos nem tesz jót egyik rendszernek.  gun violent boxer ijedt rinya


Valami történet is tartozik hozzá. Levélben már terjedtek ezek a képek. Azt hiszem shelles üzemanyag a bibis. Vagy tévedek?  Huh?
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2007.09.25 kedd, 10:44:32 »

V6os 2,5ös MKII höz milyen benzint ajánlotok?
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2007.09.25 kedd, 11:03:56 »

Gyönyörűűű!

Hol lehet ilyet kapni? Biztos olcsó! zavart1
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2007.09.25 kedd, 11:04:35 »

V6os 2,5ös MKII höz milyen benzint ajánlotok?

Alacsony víztartalmút! idiota banplz
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2007.09.25 kedd, 11:15:48 »

V6os 2,5ös MKII höz milyen benzint ajánlotok?

Én a kis 1.6osomba is 100as Shell-t. De csak a szolnoki kúton!!!
Ott mindig telerakom, úgy elvagyok vele egy ideig.
Nekem érződik a különbség, főleg, mióta nagykerék van rajta.
És minden kicsi is számít. Tongue
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2007.09.25 kedd, 12:08:15 »

V6os 2,5ös MKII höz milyen benzint ajánlotok?

Olcsót, mert sokat eszik belölle! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
nc
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2007.09.25 kedd, 14:46:36 »

V6os 2,5ös MKII höz milyen benzint ajánlotok?

Olcsót, mert sokat eszik belölle! Smiley

haha. Smiley mondasz valamit.
De tudja uram! ha sokat kajál, akkor ott lovakat etet. Tongue
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2007.09.25 kedd, 16:48:55 »

V6os 2,5ös MKII höz milyen benzint ajánlotok?

Olcsót, mert sokat eszik belölle! Smiley
ez ott volt ez a beszólás  Grin Cheesy laugh
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2007.09.25 kedd, 19:47:37 »

Én mindig csodálkozva olvastam itt, hogy sokan írták, hogy a 6x literes tankba beletoltak 69 litert...
Én eddig sorozatba /de csak most írok, mert már tényleg érdekes a dolog/ megvártam hogy kivillanjon a üzemanyaglámpa, megtehető 70-80 km, és csak akkor tankoltam, de akkor tele, viszont 50 liternél többet sosem tudtam beletolni.
Ma: megtehető km: 59 km. Teletankoltam 2 kattanásig, majd vártam hogy még a habzás is leüljön, majd még nyomtam bele 2 kattanásig. És láss csodát: 48,7 liter ment bele. megtehető km: 620 km.
Szerintem valami nem frankó nálam.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2007.09.25 kedd, 19:51:51 »

V6os 2,5ös MKII höz milyen benzint ajánlotok?

Az enyém kifejezetten szereti a V-Power-t...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2007.09.25 kedd, 19:53:59 »

...megtehető km: 620 km.
Szerintem valami nem frankó nálam.
Így nem!!!
Legalább 800km-t kéne kiírnia, de az 1000 az jobb lenne vagy akár az 1400 Cool
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2007.09.25 kedd, 20:16:09 »

...csodát: 48,7 liter ment bele. megtehető km: 620 km.
Szerintem valami nem frankó nálam.

ez a 620km elég furi ... túl kevés. a betöltött mennyiség még csak-csak rendben van. ha mást nem legalább annyit jelent, h nem lehúzós a kút. fogyasztási adat viszont kicsit el van szállva. elvileg a tank 58,5l valamennyi akkor is marad benne ha már látszólag 0ra fejted. ez lehet 3-5 l.
ennél fogva az 58 literes tankolás már lehúzás szagú, a 69ről már nem is beszélek. én tuti nem fizetném ki. 1bként a megtehető km nálam is beszél hülyeségeket. utoljára mikor tankoltam azt mondta, h 530km (nem tele), azóta mentem 500at, és most még 130ra becsüli a hátralevőt. ezek szerint 100at tévedett az elején Cheesy
valami olyan lehet benne, h tárol a menetről dolgokat (pörgetés stb) és összeveti a szinttel, v pedig az előző pár100 km átlaga alapján számol. volt, h teletankoltam, azt mondta 800km. megjártam kassát  ... oda vissza ~180km ... és 790 megtehetővel értem haza.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2007.09.25 kedd, 20:18:57 »

Ezt láttátok? Biodízel? Afffene...
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2007.09.26 szerda, 08:09:08 »

"megtehető km: 620 km.
Szerintem valami nem frankó nálam."

Szia Bazsa!
Nincs ebben semmi meglepő, valszeg a compu az utolsó átlagát számolja tankoláskor. Sokat jársz rövid távon, így a fogyi is több.
El voltunk kirándulni Bánkúton. Oda kb. 27Km a házunktól. Induláskor a megtehető távolság : 282Km. ( kevesebb mint félig volt a tank. ) Oda vissza ugye az út 54 Km. Mire visszaértünk, nem 282-54 = 228KM-t mutatott, hanem 264Km-t!!!
Most megyünk Kassára, kíváncsi leszek majd mit fog mutatni...Még az  is lehet, hogy mire visszajövünk ugyanannyi lesz a megtehető, mielőtt elindultunk...És közbe belemegy közel 150 Km.
Én is sokat városozok, ha kimegyünk kicsit "levegőzni" mindjárt másképp alakul a fogyi.
Viszont azt tapasztaltam, ha V-Power-t tankolok, kevesebbet eszik, és jobban megy az autó. Igaz, literenként 30-60HUF-os felárért...
Üdv: wave
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.26 szerda, 08:13:51 írta MondESU » Naplózva
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2007.09.26 szerda, 08:57:15 »

nekem mikor kijelez utána szoktam álltalában tankolni,és eddig a csúcs 56 liter volt,de akkor már fenn volt a gázolaj a csőben,láttam a végét Grin tényleg a gép menet közben számolja a megtehető utat.mikor vidéken tankoltam nulláztam mindent majd úgy 50 km után megnéztem azt írta ,hogy még van 860 km hátra,na és ebből lett itthon városi forgalomban 700 Grin Grin
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2007.09.26 szerda, 09:59:59 »

Teli tanknál nekem is ugy 680-700-at szokott mutatni.  Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2007.09.26 szerda, 11:17:42 »

Én mindig csodálkozva olvastam itt, hogy sokan írták, hogy a 6x literes tankba beletoltak 69 litert...
Én eddig sorozatba /de csak most írok, mert már tényleg érdekes a dolog/ megvártam hogy kivillanjon a üzemanyaglámpa, megtehető 70-80 km, és csak akkor tankoltam, de akkor tele, viszont 50 liternél többet sosem tudtam beletolni.
Ma: megtehető km: 59 km. Teletankoltam 2 kattanásig, majd vártam hogy még a habzás is leüljön, majd még nyomtam bele 2 kattanásig. És láss csodát: 48,7 liter ment bele. megtehető km: 620 km.
Szerintem valami nem frankó nálam.

Ha teljes értékű pótkereket kértél, elképzelhető, hogy kisebb a tankod, pl ilyen volt a Curtisé.
Nálam 55 liter szokott belemenni, max 58. Ennél többet még nem sikerült.
Ha van chiped (már nem tudom követni, ki rakott bele), az is megbolondíthaja az üzemanyag szgépet (is).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2007.09.26 szerda, 12:07:48 »


Ha teljes értékű pótkereket kértél, elképzelhető, hogy kisebb a tankod, pl ilyen volt a Curtisé.
Nálam 55 liter szokott belemenni, max 58. Ennél többet még nem sikerült.
Ha van chiped (már nem tudom követni, ki rakott bele), az is megbolondíthaja az üzemanyag szgépet (is).

Akkor a gyakorlatban kétféle méretű tank van? Én még csak egyszer-kétszer tudtam 60lityi alatt tankolni és nem teljesértékű a pótkerekem. Ennyi kút nem lehet rossz, nem? Pláne nem 10-12 literrel (50 vs 62).
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2007.09.26 szerda, 12:53:43 »

Én mindig csodálkozva olvastam itt, hogy sokan írták, hogy a 6x literes tankba beletoltak 69 litert...
Én eddig sorozatba /de csak most írok, mert már tényleg érdekes a dolog/ megvártam hogy kivillanjon a üzemanyaglámpa, megtehető 70-80 km, és csak akkor tankoltam, de akkor tele, viszont 50 liternél többet sosem tudtam beletolni.
Ma: megtehető km: 59 km. Teletankoltam 2 kattanásig, majd vártam hogy még a habzás is leüljön, majd még nyomtam bele 2 kattanásig. És láss csodát: 48,7 liter ment bele. megtehető km: 620 km.
Szerintem valami nem frankó nálam.

Ha teljes értékű pótkereket kértél, elképzelhető, hogy kisebb a tankod, pl ilyen volt a Curtisé.
Nálam 55 liter szokott belemenni, max 58. Ennél többet még nem sikerült.
Ha van chiped (már nem tudom követni, ki rakott bele), az is megbolondíthaja az üzemanyag szgépet (is).

Nekem mankóm van nem pótkerekem, csipszet meg csak foci-meccshez használok sör mellé. A kocsiban nem csipszelek, morzsázik!

Naplózva
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 13:12:55 »

Életemben először vettem a jobbiknak mondott gázolajból, MOL kúton. Annyi különbséget érzek, hogy a pénztárcám literenként 30 ft-al könnyebb.
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 13:41:26 »


Igértem pár képet a rossz gázolajról.

Ez a kép ugye a szervízben készült nálad? (Ford napon is szörnyülködtünk Grin)
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 13:55:31 »

Mert nem figyelsz arra amit mondok Grin Kérdezd már meg hogy én mit szoktam tankolni? Hát hiába beszél neked az ember  Angry

Tudod öregszem, de nem emléxem, csak arra hogy örexem.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 14:36:56 »

NAGYON FIGYELJETEK!!!

Egy kutastrükk, nem is új, meg nem is feltétlenül kutas-specifikus, de valahogy mégis jellemző rájuk...

tegnap este a Zasszony kocsijába tankoltam, így fizetés előtt csak 3000 forintért, tízessel fizetek, visszaad a kutas 2000 forintot, és azt mondja, hogy köszönöm, jelentőségteljesen megköszörülöm a torkom és ránézek, és erre nagy zavartan kivirítja az ötöst

ma reggel kísérletképpen ugyanott tankoltam a mondival, csak most kb. 1800 forintért kannába, a tegnap kiharcolt ötezressel fizetek, és most egy másik kutas visszaadja az aprót és két ezrest, nem moccanok, erre nagy nehezen a harmadik ezres is előkerült

a jó prostituált anyjukat, ezt a trükköt naponta hányszor süthetik el?
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 15:54:08 »

a jó prostituált anyjukat, ezt a trükköt naponta hányszor süthetik el?

nagyon sokszor! ilyne kút például az M7 kivezetőjénél az Agip! ott eddig 4-5 alkalommal tankoltam és ebből egyszer sikerült minden rendben. valami gubanc mindig volt és általában ilyen, hogy rosszul adnak vissza, én meg mivel elvileg sietek, észre se veszem...
hasonló szitu: autópályamatricát felejetettek el átadni. ilyen papír, olyan papír, stb., aztán egyszercsak a matrica meg sehol. visszamentem, persze nem került elő. 500 Ft volt az átírás és el kellett mennem az M7 kivezetőnél lévő mérnökségre, hgoy újracsinálják.  mf3 ez a budafoki út végénél az essonál volt...
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.27 csütörtök, 15:56:53 írta sgabo » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 16:13:42 »

Bankkártyás fizetés. Csak azt kell megnézned, hogy a kúton az órán ugyanannyi legyen, mint a nyugtán. Ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 16:24:19 »

Bankkártyás fizetés. Csak azt kell megnézned, hogy a kúton az órán ugyanannyi legyen, mint a nyugtán. Ennyi.
ez is érdekes: külföldön mindig bankkártyával szoktam fizetni, mert jóval olcsóbb megoldás, mint a váltogatás. kártya bedug, és szinte még ki sem jött a nyílásból, már jön a papír, aláír és szevasz.
nálunk: kártyás fizetés esetén a kutasnő szenvedő pofája, hogy már megint le kell pakolni az akciós casokikat a terminálról, aztán műkörömmel jó esetben jó összeget beüt, majd átnyújt, ellenőrizzük az összeget, majd pinkód és jön a tárcsázás. ez jó esetben 10-15 másodperc, tosszabban még több. aztán aláírás, papírok összerendezése és ennyi.
szóval ami odakünn 10 másodperc, az nálunk gyötrelmes 1 perc. nem sok, de ha hetente tankolsz, akkor egy évben 34 perccel többet töltesz a kutassal, mint pl. a csehek vagy egyéb szerencsésebb történelmi fejlődésű országok!   Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 17:00:34 »

NAGYON FIGYELJETEK!!!

Egy kutastrükk, nem is új, meg nem is feltétlenül kutas-specifikus, de valahogy mégis jellemző rájuk...

tegnap este a Zasszony kocsijába tankoltam, így fizetés előtt csak 3000 forintért, tízessel fizetek, visszaad a kutas 2000 forintot, és azt mondja, hogy köszönöm, jelentőségteljesen megköszörülöm a torkom és ránézek, és erre nagy zavartan kivirítja az ötöst

ma reggel kísérletképpen ugyanott tankoltam a mondival, csak most kb. 1800 forintért kannába, a tegnap kiharcolt ötezressel fizetek, és most egy másik kutas visszaadja az aprót és két ezrest, nem moccanok, erre nagy nehezen a harmadik ezres is előkerült

a jó prostituált anyjukat, ezt a trükköt naponta hányszor süthetik el?

Én mindig kártyával fizetek, hozzá van rendelve egy SMS szolgáltatás is, így Ft-ra pontosan annyit húz le, amennyit tankoltam. És az SMS-el tudom is ellenörizni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 17:01:31 »

Bankkártyás fizetés. Csak azt kell megnézned, hogy a kúton az órán ugyanannyi legyen, mint a nyugtán. Ennyi.

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 17:07:03 »

ez is érdekes: külföldön mindig bankkártyával szoktam fizetni, mert jóval olcsóbb megoldás, mint a váltogatás. kártya bedug, és szinte még ki sem jött a nyílásból, már jön a papír, aláír és szevasz.
nálunk: kártyás fizetés esetén a kutasnő szenvedő pofája, hogy már megint le kell pakolni az akciós casokikat a terminálról, aztán műkörömmel jó esetben jó összeget beüt, majd átnyújt, ellenőrizzük az összeget, majd pinkód és jön a tárcsázás. ez jó esetben 10-15 másodperc, tosszabban még több. aztán aláírás, papírok összerendezése és ennyi.
szóval ami odakünn 10 másodperc, az nálunk gyötrelmes 1 perc. nem sok, de ha hetente tankolsz, akkor egy évben 34 perccel többet töltesz a kutassal, mint pl. a csehek vagy egyéb szerencsésebb történelmi fejlődésű országok!   Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

A hitelkártyával egyszerűbb a helyzet. Nincs pinkód. Nem kell várni a visszaigazolásra. Szerintem kb ugyanannyi idő, mint a készpénz.
Én amúgy is gyűjtöm a pontokat, amit egy másik kártyán tárolnak (de minek?). Szerintem összesen nincs 1 perc.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 17:10:51 »

A hitelkártyával egyszerűbb a helyzet. Nincs pinkód. Nem kell várni a visszaigazolásra. Szerintem kb ugyanannyi idő, mint a készpénz.
Én amúgy is gyűjtöm a pontokat, amit egy másik kártyán tárolnak (de minek?). Szerintem összesen nincs 1 perc.

A dombornyomott MasterCard-ok se kérnek PIN-t!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 17:13:57 »


A hitelkártyával egyszerűbb a helyzet. Nincs pinkód. Nem kell várni a visszaigazolásra. Szerintem kb ugyanannyi idő, mint a készpénz.
Én amúgy is gyűjtöm a pontokat, amit egy másik kártyán tárolnak (de minek?). Szerintem összesen nincs 1 perc.

Vannak országok, ahol szinte nincs is készpénz forgalom és a bankkártyával történő fizetés szinte gyorsabb, mint a kp-s. Egy kicsit még messze vagyunk ettől Sad
Naplózva
Jánosmester
Vendég
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 21:23:22 »

Bankkártyás fizetés. Csak azt kell megnézned, hogy a kúton az órán ugyanannyi legyen, mint a nyugtán. Ennyi.
ez is érdekes: külföldön mindig bankkártyával szoktam fizetni, mert jóval olcsóbb megoldás, mint a váltogatás. kártya bedug, és szinte még ki sem jött a nyílásból, már jön a papír, aláír és szevasz.
nálunk: kártyás fizetés esetén a kutasnő szenvedő pofája, hogy már megint le kell pakolni az akciós casokikat a terminálról, aztán műkörömmel jó esetben jó összeget beüt, majd átnyújt, ellenőrizzük az összeget, majd pinkód és jön a tárcsázás. ez jó esetben 10-15 másodperc, tosszabban még több. aztán aláírás, papírok összerendezése és ennyi.
szóval ami odakünn 10 másodperc, az nálunk gyötrelmes 1 perc. nem sok, de ha hetente tankolsz, akkor egy évben 34 perccel többet töltesz a kutassal, mint pl. a csehek vagy egyéb szerencsésebb történelmi fejlődésű országok!   Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
eljen email
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 21:24:58 »

NAGYON FIGYELJETEK!!!

Egy kutastrükk, nem is új, meg nem is feltétlenül kutas-specifikus, de valahogy mégis jellemző rájuk...

tegnap este a Zasszony kocsijába tankoltam, így fizetés előtt csak 3000 forintért, tízessel fizetek, visszaad a kutas 2000 forintot, és azt mondja, hogy köszönöm, jelentőségteljesen megköszörülöm a torkom és ránézek, és erre nagy zavartan kivirítja az ötöst

ma reggel kísérletképpen ugyanott tankoltam a mondival, csak most kb. 1800 forintért kannába, a tegnap kiharcolt ötezressel fizetek, és most egy másik kutas visszaadja az aprót és két ezrest, nem moccanok, erre nagy nehezen a harmadik ezres is előkerült

a jó prostituált anyjukat, ezt a trükköt naponta hányszor süthetik el?

Én mindig kártyával fizetek, hozzá van rendelve egy SMS szolgáltatás is, így Ft-ra pontosan annyit húz le, amennyit tankoltam. És az SMS-el tudom is ellenörizni.

Jelentem én lenni szintén zenész! Grin   A jó ég tudja mikor fizettem utoljára kp-vel kúton.
Mellesleg az AMEX sem kér pin-t.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 21:37:39 »

Bankkártyás fizetés. Csak azt kell megnézned, hogy a kúton az órán ugyanannyi legyen, mint a nyugtán. Ennyi.
ez is érdekes: külföldön mindig bankkártyával szoktam fizetni, mert jóval olcsóbb megoldás, mint a váltogatás. kártya bedug, és szinte még ki sem jött a nyílásból, már jön a papír, aláír és szevasz.
nálunk: kártyás fizetés esetén a kutasnő szenvedő pofája, hogy már megint le kell pakolni az akciós casokikat a terminálról, aztán műkörömmel jó esetben jó összeget beüt, majd átnyújt, ellenőrizzük az összeget, majd pinkód és jön a tárcsázás. ez jó esetben 10-15 másodperc, tosszabban még több. aztán aláírás, papírok összerendezése és ennyi.
szóval ami odakünn 10 másodperc, az nálunk gyötrelmes 1 perc. nem sok, de ha hetente tankolsz, akkor egy évben 34 perccel többet töltesz a kutassal, mint pl. a csehek vagy egyéb szerencsésebb történelmi fejlődésű országok!   Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
OFF:
Na ja. Úgy tudom, külföldről nem autorizálnak a hazai kártyák, csak a kártyacégig. Úgy könnyű gyorsnak lenni. Ha autorizálna, tovább tartana jóval, így ott tartanád föl a sort jelentősen. Smiley

Az M1M7 kivezetőn a budaörsi agipos kutas csajokról első ránézésre látszik, hogy nem az eszükért tartják őket. Nem szeretek ott venni bármit is. És kúton csak kártyával fizetek...

Egyszer szívtam meg, mikor a Shellnél "lefagyott" a pénztárgép POS kommunikáció közben. 1 tank benya, a pénztárgépben nem látszott, hogy kifizettem, nekem meg megérkezett a kontroll SMS a terhelésről. Elvitatkoztunk egy fél órát, hogy akkor most mi van, aztán az lett belőle, hogy jegyzőkönyvet irattam a pultos csajjal, melyben hivatalosan elismerték a dupla kártyalehúzás tényét (a dolog rendezése miatt még egyszer lehúzták a kártyát végül), majd ennek alapján a banknál azonnal kifogást emeltem az első tranzakció ellen. Vissza is jött a píz rendben, 8 napon belül.
ON

Relhist

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 21:41:48 »

ez is érdekes: külföldön mindig bankkártyával szoktam fizetni, mert jóval olcsóbb megoldás, mint a váltogatás. kártya bedug, és szinte még ki sem jött a nyílásból, már jön a papír, aláír és szevasz.
nálunk: kártyás fizetés esetén a kutasnő szenvedő pofája, hogy már megint le kell pakolni az akciós casokikat a terminálról, aztán műkörömmel jó esetben jó összeget beüt, majd átnyújt, ellenőrizzük az összeget, majd pinkód és jön a tárcsázás. ez jó esetben 10-15 másodperc, tosszabban még több. aztán aláírás, papírok összerendezése és ennyi.
szóval ami odakünn 10 másodperc, az nálunk gyötrelmes 1 perc. nem sok, de ha hetente tankolsz, akkor egy évben 34 perccel többet töltesz a kutassal, mint pl. a csehek vagy egyéb szerencsésebb történelmi fejlődésű országok!   Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

A hitelkártyával egyszerűbb a helyzet. Nincs pinkód. Nem kell várni a visszaigazolásra. Szerintem kb ugyanannyi idő, mint a készpénz.
Én amúgy is gyűjtöm a pontokat, amit egy másik kártyán tárolnak (de minek?). Szerintem összesen nincs 1 perc.

A tranzakció sebessége nem a pin kód bekérésétől függ. A pin kód ellenőrző algoritmus a kártyán tárolt kódolt pinkódot hasonlítja össze a tulaj által beütöttel. Ha chipes a kártya, a chip maga végzi az ellenőrzést és ad vissszajelzést a POS felé, hogy OK vagy NEM OK.

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2007.09.28 péntek, 09:02:43 »

Mellesleg az AMEX sem kér pin-t.
Csak készpénzfelvételkor Smiley
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2007.09.28 péntek, 09:11:15 »

A tranzakció sebessége nem a pin kód bekérésétől függ. A pin kód ellenőrző algoritmus a kártyán tárolt kódolt pinkódot hasonlítja össze a tulaj által beütöttel. Ha chipes a kártya, a chip maga végzi az ellenőrzést és ad vissszajelzést a POS felé, hogy OK vagy NEM OK.
Igen, de a dombornyomásos kártya - mint amilyen a hitelkártya - off line is működik, pl ha nem jó a kapcsolat, akkor utólaag is le tudja vonni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2007.09.28 péntek, 09:18:41 »

Mellesleg az AMEX sem kér pin-t.


Ezt terminálja válogatja. Nekem az amex hitelkártyám bizonyos helyeken kéri a pin-t. Vagy lehet, hogy én nem osolygok elég meggyőzően? Roll Eyes Grin
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2007.09.28 péntek, 10:12:06 »

Mellesleg az AMEX sem kér pin-t.
Csak készpénzfelvételkor Smiley

hja kérem, aki szeret hitelből kp-t felvenni. Az amex 45 napig ingyen van. Kivéve készpénzfelvételkor Smiley

relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2007.09.28 péntek, 10:14:54 »

A tranzakció sebessége nem a pin kód bekérésétől függ. A pin kód ellenőrző algoritmus a kártyán tárolt kódolt pinkódot hasonlítja össze a tulaj által beütöttel. Ha chipes a kártya, a chip maga végzi az ellenőrzést és ad vissszajelzést a POS felé, hogy OK vagy NEM OK.
Igen, de a dombornyomásos kártya - mint amilyen a hitelkártya - off line is működik, pl ha nem jó a kapcsolat, akkor utólaag is le tudja vonni.

Jaja, így van. Annak idején még itthon is volt használatban a dombornyomott kártyák off-line használatáho a "lehúzónak" titulált eszköz, mely tulajdonképpen rákasírozta az ügyfél adatait egy csekk-blankettára. Meg volt hozzá jó hosszú lista a letiltott kártyákról. Smiley

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 08:02:06 »

Mégegyújabbrekord, a fene aki megeszi...
Olajár a kozmoszba megy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 09:19:25 »

NAGYON FIGYELJETEK!!!

Egy kutastrükk, nem is új, meg nem is feltétlenül kutas-specifikus, de valahogy mégis jellemző rájuk...

tegnap este a Zasszony kocsijába tankoltam, így fizetés előtt csak 3000 forintért, tízessel fizetek, visszaad a kutas 2000 forintot, és azt mondja, hogy köszönöm, jelentőségteljesen megköszörülöm a torkom és ránézek, és erre nagy zavartan kivirítja az ötöst

ma reggel kísérletképpen ugyanott tankoltam a mondival, csak most kb. 1800 forintért kannába, a tegnap kiharcolt ötezressel fizetek, és most egy másik kutas visszaadja az aprót és két ezrest, nem moccanok, erre nagy nehezen a harmadik ezres is előkerült

a jó prostituált anyjukat, ezt a trükköt naponta hányszor süthetik el?

A Lurdyval szemben levo kuton is hasonloan tudnak szamolni. 10 v. 20e-sel fizettem(reg volt, de ez lenyegtelen) es direkt ezresekben kaptam vissza. Persze 1 ezres hianyzott. Meg szerencse, hogy ott helyben megszamoltam a visszajarot es szoltam a penztarosnak, hogy nem kene...
Nemis nagyon kinlodot a dolgon, rogton elohuzta a hianyzo "aprot"  gun
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.12 hétfő, 09:21:13 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 09:22:39 »

Egy kis erdekesseg:

http://auto.indavideo.hu/video/Etanollal_mukodo_hasznalt_autok

Ami meg erdekesebb, hogy valami adalekkal dizlibe is tolhato az anyag.
Probalt mar valaki ilyen ethanol cuccot ? Foleg MKIII benya tapasznyalat erdekel.
Naplózva

blah blah blah
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 10:18:04 »

Egy kis erdekesseg:

http://auto.indavideo.hu/video/Etanollal_mukodo_hasznalt_autok

Ami meg erdekesebb, hogy valami adalekkal dizlibe is tolhato az anyag.
Probalt mar valaki ilyen ethanol cuccot ? Foleg MKIII benya tapasznyalat erdekel.

a tdci-t biztos megölné az anyag, a Scania-busz valószínűleg csak sima tdi

gázzal is mehetnek a dízelmocik, akkor az alkohollal sem lehet probléma

én kipróbáltam, hogy 8 liter (egy tankhoz) tisztaszesszel adalékoltam a benzint, a tapasztalat az volt, hogy  hidegen indítva (szeptemberben) alig volt alapjárat, egy perc melegítés után elindultam és a motor annyira nyomatékos lett, hogy nyertem egy sebességfokozatot, azaz, ahol eddig 3-asban kellett menni, most negyedikben sem rángatott

viszont nem tudom, hogy nem nyírta-e ki a katalizátoromat a kísérlet, igaz, hogy beépítés után anno nem lett kimérve a kati, és már tavaly szeptemberben is csak nagy jóindulattal szerezte meg a zöldkártyát, és most ki lett cserélve, a CO-érték a löttyömmel mérhetetlen szintre csökkent

de egy mondit nem lehet átalakítani alkoholos üzemre, pl. előgyújtást kellene nagyobbra venni (mert lehet), és ezt lehetőleg változó alkohol-arányhoz igazodóan, a lambdaszonda túl nagy oxigént mérve bedúsítaná a keveréket, túlfogyasztást előidézve

csak akkor lehet, ha a kocsit eleve erre gyártották, vagy karburátoros autóval
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 11:00:06 »

Egy kis erdekesseg:

http://auto.indavideo.hu/video/Etanollal_mukodo_hasznalt_autok

Ami meg erdekesebb, hogy valami adalekkal dizlibe is tolhato az anyag.
Probalt mar valaki ilyen ethanol cuccot ? Foleg MKIII benya tapasznyalat erdekel.

a tdci-t biztos megölné az anyag, a Scania-busz valószínűleg csak sima tdi

gázzal is mehetnek a dízelmocik, akkor az alkohollal sem lehet probléma

én kipróbáltam, hogy 8 liter (egy tankhoz) tisztaszesszel adalékoltam a benzint, a tapasztalat az volt, hogy  hidegen indítva (szeptemberben) alig volt alapjárat, egy perc melegítés után elindultam és a motor annyira nyomatékos lett, hogy nyertem egy sebességfokozatot, azaz, ahol eddig 3-asban kellett menni, most negyedikben sem rángatott

viszont nem tudom, hogy nem nyírta-e ki a katalizátoromat a kísérlet, igaz, hogy beépítés után anno nem lett kimérve a kati, és már tavaly szeptemberben is csak nagy jóindulattal szerezte meg a zöldkártyát, és most ki lett cserélve, a CO-érték a löttyömmel mérhetetlen szintre csökkent

de egy mondit nem lehet átalakítani alkoholos üzemre, pl. előgyújtást kellene nagyobbra venni (mert lehet), és ezt lehetőleg változó alkohol-arányhoz igazodóan, a lambdaszonda túl nagy oxigént mérve bedúsítaná a keveréket, túlfogyasztást előidézve

csak akkor lehet, ha a kocsit eleve erre gyártották, vagy karburátoros autóval

Az elogyujtast a kopogaserzekelo jele alapjan allitja. De ha kell lehet allitani az elogyujtast.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 11:25:01 »

Az elogyujtast a kopogaserzekelo jele alapjan allitja. De ha kell lehet allitani az elogyujtast.

Össze lehetne hozni az alkoholos üzemmódot. De: minek? Ugyan olcsóbb, de többet fogyszt... jó, értem én a környezetvédelmet...
Viszont, állítólag a tömítéseket kikezdi. Ha emiatt áll majd az autó, az lesz az igazi környezetvédelem...
Állítólag valami 130-as oktánszámnak felel meg a szesz, és nem tudom, tud-e ekkorát állítani az elektronika.
Meg lehet, hogy ide inkább az az ionos dolog kéne, ami pontosabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 11:31:59 »

Viszont, állítólag a tömítéseket kikezdi. Ha emiatt áll majd az autó, az lesz az igazi környezetvédelem...
Állítólag valami 130-as oktánszámnak felel meg a szesz, és nem tudom, tud-e ekkorát állítani az elektronika.
Meg lehet, hogy ide inkább az az ionos dolog kéne, ami pontosabb.

A Totalcar cikke alapján vegyítve elvileg semmi károsodást nem okoz.
Lehet, egyszer én is kipróbálom  a cégesen eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 11:50:22 »

Az elogyujtast a kopogaserzekelo jele alapjan allitja. De ha kell lehet allitani az elogyujtast.

Össze lehetne hozni az alkoholos üzemmódot. De: minek? Ugyan olcsóbb, de többet fogyszt... jó, értem én a környezetvédelmet...
Viszont, állítólag a tömítéseket kikezdi. Ha emiatt áll majd az autó, az lesz az igazi környezetvédelem...
Állítólag valami 130-as oktánszámnak felel meg a szesz, és nem tudom, tud-e ekkorát állítani az elektronika.
Meg lehet, hogy ide inkább az az ionos dolog kéne, ami pontosabb.

130at meg siman tud allitani. Asszem olyan 150 v. 250ig volt a compuban az oktanszam allitas. Eddig ugye az vot a baj, hogy kornyezetvedelem...Most meg aza baj, hogy tobbet fogyaszt ? Olcsobb es picit tobbet fogyaszt, de meg mindig annyival olcsobb, hogy megerje vele kuzdeni. Szal nem ertem, miert kerded, hogy minek ? A karosanyag kibocsajtas pedig nagysagrendileg kisebb lesz.
A benyaban eddig is volt valamennyi ethanol, tehat ha ki akarta kezdeni a topmiteseket, akkor azt mar reg megtehette volna. Szerintem a tomitesek ugy vannak megcsinazva, hogy a kulonbozo oldoszerek ne kezdjek ki.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 12:17:23 »

130at meg siman tud allitani. Asszem olyan 150 v. 250ig volt a compuban az oktanszam allitas. Eddig ugye az vot a baj, hogy kornyezetvedelem...Most meg aza baj, hogy tobbet fogyaszt ? Olcsobb es picit tobbet fogyaszt, de meg mindig annyival olcsobb, hogy megerje vele kuzdeni. Szal nem ertem, miert kerded, hogy minek ? A karosanyag kibocsajtas pedig nagysagrendileg kisebb lesz.
A benyaban eddig is volt valamennyi ethanol, tehat ha ki akarta kezdeni a topmiteseket, akkor azt mar reg megtehette volna. Szerintem a tomitesek ugy vannak megcsinazva, hogy a kulonbozo oldoszerek ne kezdjek ki.

Nem baj. Sőt jó. A másodlagos hatások meg egyszerűen lélegzetelállítóak: felfuttatná a földművelést, csökkentené az üvegmókát.
De most, ha az árakat nézed, nagyon nem éri meg. Csak a spórolásért.
És a kocsi benzinnel sem gyenge, ugyanakkor E85-ből eszik annyival többet, mint amennyivel az olcsóbb a benzinnél ezt a tc cikkből emeltem át. Lehet, hogy csak ez a verda fogyaszt sokkal többet.

Nyilván, ezt nem szabad szkepticizmussal fogadni. Ebben én több jövőt látok, mint a hibridben önmagában. Esetleg az üzemanyagcellással lehetne összemérni (viszont, mindegyik változatba jöhet a hibrid).
Szóval ez már nem jövő, hanem jelen... ez jó.
Szerintem a tomitesek ugy vannak megcsinazva, hogy a kulonbozo oldoszerek ne kezdjek ki.
Szerintem meg nem. Keress rá a gugliban az etanol tömítés szavakra, és jönnek a találatok. Kitágul, oldja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.