Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:00:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552102 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2008.02.27 szerda, 09:49:37 »

130-at egyre cserélni?  Cheesy
Meg annak a külseje bőr, nem a belső! eplus2
És beázik az utastere. ravasz1
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.27 szerda, 09:51:54 írta Angel » Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2008.02.27 szerda, 10:05:52 »

Meg annak a külseje bőr, nem a belső! eplus2
És beázik az utastere. ravasz1

Cserébe nem iszik annyit  nyes Grin (vagy nem olyan drágát)
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2008.02.27 szerda, 11:22:46 »

Cserébe nem iszik annyit  nyes Grin (vagy nem olyan drágát)
De autópályára nem mehetsz, 60km/h a minimum. eplus2
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2008.02.27 szerda, 11:37:34 »

Meg annak a külseje bőr, nem a belső! eplus2
És beázik az utastere. ravasz1
De milyen jól lehet húzni a lóbőrt:)
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 22:14:16 »

Lehet hogy hülyeség amit most mondeni fogok de azért megosztom veletek amit tapasztaltam.Ma megjött a catrol 5w30 kólön fordba fejlesztett olaj.Volt még egy pár deci ford gyári olajam.Beldugtam az ujjama  gyáriba és elkezdetem az ujjaim közt dörzsolni elég hamar kiment az ujjaim közül és elkezdett öszetepadni az ujjam.Jött a castrol sokkal jobban csuszik és akár menyire is szórítottam ösze az ujjaimat és nem tudtam kipréselni.Remélem a motorba is beválik. integet2
Naplózva
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 22:26:42 »

Lehet hogy hülyeség amit most mondeni fogok de azért megosztom veletek amit tapasztaltam.Ma megjött a catrol 5w30 kólön fordba fejlesztett olaj.Volt még egy pár deci ford gyári olajam.Beldugtam az ujjama  gyáriba és elkezdetem az ujjaim közt dörzsolni elég hamar kiment az ujjaim közül és elkezdett öszetepadni az ujjam.Jött a castrol sokkal jobban csuszik és akár menyire is szórítottam ösze az ujjaimat és nem tudtam kipréselni.Remélem a motorba is beválik. integet2

A gyári Ford olaj ,régi fejlesztésű Mobil olaj, a mobil a saját neve alatt már rég nem árulja,állítólag-(olajmérnök szerint) eléggé elavult,nagyon nagy hőfokon és nyomáson nem az igazi,a mostani Mobilok sokkal tovább maradnak a felületen.Én nem tenném a kocsimba az tutter.....
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.03 hétfő, 22:32:37 írta Norbu » Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2008.03.04 kedd, 11:46:05 »

És azt tudod-e hogy mit jelent a castrol flakonján hogy gyártva Magyarországon? Nem mintha rossz lenne a Castrol olaj csak ugy érdeklődöm hogy nem-e ugyanaz mint egy másik cég olaja. Wink
Szia Drusza!
Nekem erről az jut eszembe, amikor egyik ismerősöm ( Martfűi-olajgyárban dolgozik ) mesélte, hogy jön az alapcucc egy ideig a csapból, palackok sorban. Majd jönnek egy másik új címkézésű flakonok a  szalagon ( ezekbe a minőségibbnek mondott folyadék kerül, litriként közel 100HUF-al többet kell leperkálni az ábécében a kasszánál ) és a csapból ugyanaz a cucc folyik bele, a közös tartályból, mint eddig.   kuss ( nem tőlem tudjátok! )
És még valami, bár erre van külön topik, de nem tudom kihagyni. Pistike megy haza a boltból, találkozik barátjával aki megkérdi. - Mi van a szatyrodban?
- Szörp!
- Ihatnék belőle?
- Nem, mert a húgom része van felül...
Üdv:  wave
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2008.03.04 kedd, 12:29:09 »

És azt tudod-e hogy mit jelent a castrol flakonján hogy gyártva Magyarországon? Nem mintha rossz lenne a Castrol olaj csak ugy érdeklődöm hogy nem-e ugyanaz mint egy másik cég olaja. Wink

Nincs magyar írás a falakonon.http://www.olajshop.hu/termekek/castrol/uj_pco/castrol_magnatec_5w_30_a1/1l/details

A castol miért gyártana olyat mint pl a mobil?Tuti hogy jobb a castrol mint a gyári ford.Én ezt rakom bele.De szerintem mindenki eltudja dönteni mit tesz bele én váltottam.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2008.03.04 kedd, 12:31:27 »

Szia Drusza!
Nekem erről az jut eszembe, amikor egyik ismerősöm ( Martfűi-olajgyárban dolgozik ) mesélte, hogy jön az alapcucc egy ideig a csapból, palackok sorban. Majd jönnek egy másik új címkézésű flakonok a  szalagon ( ezekbe a minőségibbnek mondott folyadék kerül, litriként közel 100HUF-al többet kell leperkálni az ábécében a kasszánál ) és a csapból ugyanaz a cucc folyik bele, a közös tartályból, mint eddig.   kuss ( nem tőlem tudjátok! )
És még valami, bár erre van külön topik, de nem tudom kihagyni. Pistike megy haza a boltból, találkozik barátjával aki megkérdi. - Mi van a szatyrodban?
- Szörp!
- Ihatnék belőle?
- Nem, mert a húgom része van felül...
Üdv:  wave

En jartam nem egy malomban, es ott pl. a tecsos liszt meg a kunsagi hyperszuper liszt 1 es ua Cool Egyebkent meg ott csucsult a macska kaki a magkupac tetejen, szal...Cool
Azert dragabb a masik marka, mert annak van neve, elfogadott, ismert, szal ha jo a marketing akkor dragabban el lehet adni meg a xart is. Lasd. meg sony, pana stb.
Csak gondolj bele...Itt mindenki kapasbol a motorcraft alkatreszeket favorizalja, holott a motorcraft szerintem egy fia alkareszt nem gyart. Csak megveszik a Valeotol a lendkereket es a Valeo ugy gyartja le, hogy ra nyomjak, hogy motorcraft. Marketing szempontbol jobban nez ki, hogyha a ford gepjarmuvet egysegesen motorcraft nevu alkatreszekkel szerelik, mintha ilyen-olyan nevu alkatreszekbol lenne. Erre mondhatna a user, hogy ezaz auto innen-onnan osszeszedett alkatreszekbol van osszetakolva. Igy meg nem tudja ezt mondani, holott tenyleg innen-onnan osszeszedett alkatreszekbol van, csak mindnek 1 a neve.
Itt nalunk a melohelyen van a gyarnak sajat markaneve. Gyartjuk orverzesig a kulonfele UTP kabeleket. Aztan befut egy rendeles, es Belden kabelbol hirtelen Legrand kabel lesz, vagy barmi amit a megrendelo kivan. En magamnak is csinaltattam mar itt kabelt. Ment az erszigetelo gep, menet kozben at irtuk a szignatort, a kello pillanatban nyomtunk egy entert, es maris az en szovegem ment a kabelre 200meter hosszan Cool Aztan, hogy a kabelet hogy es mennyiert adja el az mar a marka ceg sajat dolga. Ha mar be van vezetve a piacra a ceg, es elfogadott, ismert stb. akkor konnyen megveszik. Mig nem ismerted az Ariel mosoport, addig te sem vetted meg, hanem vettel helyette Tomi-t, pedig konnyen lehet, hogy az Ariel is Tomi-bol keszul.
Errol szol az egesz.

Jah es persze sokan gyartanak latszolag ugyanolyan alkatreszt. Kabelgyartobol is tobb van a vilagon. A minoseguk persze eltero. Az auto ipar meg igencsak arerzekeny. Attol veszi a cuccot, aki a legolcsobban adja. Lendkerek lendkerek, pcsucs pcsucs, mind1 csak a legolcsobb beszerzes legyen. Persze vannak kovetelmenyek, pl. pcsucs helyett nema KVfozot gyartson le stb. meg iranyelvek, hogy ilyen olyan szabvanynak megfeleljen a cucc, de abba mar nem szol bele, hogy miylen anyagbol keszuljon aza bizonyos lendkerek, vagy pcsucs. Mi most kezdunk bele kuszni az autoipari temaba. Pl. a fordnak is mi fogunk gyartani kabeleket. Vagyis elsosorban a Bosch szamara. Tehat a Bosch gyertya, vagy lambda szonda kabel az valojaban belden lesz Cool A lenyeg, hogy ilyen olyan kivanalmaknak meg kell felelnie stb. Hgoy ezt hogyan oldjuk meg az mar a mi dolgunk, ebbe a gyarto nem szol bele, mert nem ert hozza.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.04 kedd, 12:39:35 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2008.03.04 kedd, 12:32:40 »

Nincs magyar írás a falakonon.http://www.olajshop.hu/termekek/castrol/uj_pco/castrol_magnatec_5w_30_a1/1l/details

A castol miért gyártana olyat mint pl a mobil?Tuti hogy jobb a castrol mint a gyári ford.Én ezt rakom bele.De szerintem mindenki eltudja dönteni mit tesz bele én váltottam.

Azert jobb, mert a Castrolnak jobb a reklamja. Meg mondjuk a Motorcraft olajnak nincs is reklamja Cool Szal ettol konnyen lehet akar jobb is az oil  vigyor3
Persze azis konnyen lehet, hogy tenyleg jobb.
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:09:01 »

Azert jobb, mert a Castrolnak jobb a reklamja. Meg mondjuk a Motorcraft olajnak nincs is reklamja Cool Szal ettol konnyen lehet akar jobb is az oil  vigyor3
Persze azis konnyen lehet, hogy tenyleg jobb.

A tesztnél meg lehet már telítődtek az ujjának polusai   hehe
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:11:35 »

A tesztnél meg lehet már telítődtek az ujjának polusai   hehe

Nem telítődtek mert töbször is kiprobáltam mindkettőt.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:23:01 »

Nem telítődtek mert töbször is kiprobáltam mindkettőt.

jah, mert a Castrol marketing szempontbol az ujjadra volt optimalizalva, mig a motorcraft a vasra  vigyor3
Ha olaj gyarto lennek, enis arra torekednek, hogy a bemutato alkalmaval a user ujjain jol viselkedjen az oil. A mociba ugysem lat bele senki, szal ott majdnem mind1 mit muvel  vigyor3 Olyan rosszat meg ugyse gyartanak, hogy kinyirja a mocit. Ha meg igen, rafogjak, hogy 200e km van a gepedben, szethajtottad, es visszatekerted. De az ujjaid kozt ugye milyen franko ?  vigyor3 worship wave

pcsucs gyartokent meg siman rafognam az uzemanyagra a bibit. Bar ezta poent mar lelottek  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:24:23 »

jah, mert a Castrol marketing szempontbol az ujjadra volt optimalizalva, mig a motorcraft a vasra  vigyor3
Ha olaj gyarto lennek, enis arra torekednek, hogy a bemutato alkalmaval a user ujjain jol viselkedjen az oil. A mociba ugysem lat bele senki, szal ott majdnem mind1 mit muvel  vigyor3 Olyan rosszat meg ugyse gyartanak, hogy kinyirja a mocit. Ha meg igen, rafogjak, hogy 200e km van a gepedben, szethajtottad, es visszatekerted. De az ujjaid kozt ugye milyen franko ?  vigyor3 worship wave

Szerintem is vicces. gun
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:25:53 »

Szerintem is vicces. gun

maaa viccolni sem szabad ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2008.03.04 kedd, 14:31:03 »

Sziasztok!
Mostanaban lehetosegem nyilna ra, hogy ismerostol olcsobban tudnek gazolajat szerezni vigyor3
Van valakinek tapasztalata az ilyen fajta uzemanyagokrol? Persze az autoba csak tobbszori atszures utan kerulne, de azert megsem mindegy a dolog.


Koszi
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2008.03.04 kedd, 15:07:12 »

Sziasztok!
Mostanaban lehetosegem nyilna ra, hogy ismerostol olcsobban tudnek gazolajat szerezni vigyor3
Van valakinek tapasztalata az ilyen fajta uzemanyagokrol? Persze az autoba csak tobbszori atszures utan kerulne, de azert megsem mindegy a dolog.


Koszi


Ha tiszta az eredete nyugodtan megveheted.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2008.03.04 kedd, 15:41:26 »

Ha tiszta az eredete nyugodtan megveheted.
A tankban lévö üza. származását nem nézik. Ha kannában van számlával kell igazolni az eredetét.
Ha van esetleg egy "jószomszéd"od akkor vigyázz.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2008.03.04 kedd, 16:31:06 »

A tankban lévö üza. származását nem nézik.

Ha olyan helyen kapnak, pl. Ukrán határ közelébe, a tankból is vesznek mintát!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2008.03.04 kedd, 17:02:33 »

Sziasztok!
Mostanaban lehetosegem nyilna ra, hogy ismerostol olcsobban tudnek gazolajat szerezni vigyor3
Van valakinek tapasztalata az ilyen fajta uzemanyagokrol? Persze az autoba csak tobbszori atszures utan kerulne, de azert megsem mindegy a dolog.
Koszi

ha nem markológépből szippantják le a melósok kertészgumislaggal, akkor nagy baja nem lehet, főleg ha finomabb műszerből van (autóbusz, kisbusz, stb.). ha 2-300 literekkel sétálgatsz nap mint nap, akkor feltűnő, de nagy ívben leszarja mindenki, hogy honnan van. persze más a helyzet, ha elásol egy 10 köbös tartály a kertben és oda járnak a taxisok és a buszok üríteni...
egy dologra vigyázz, tényleg ne ilyen kókányolt tartály aljáról kimaradt cucc legyen. mondjuk nincsen az a pénz, amiért én 10-20-szor átszűrögessem tankolás előtt... jó, mondjuk ha 50 Ft-ért lenne meggondolnám...  vigyor3
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2008.03.04 kedd, 18:56:43 »

Festékboltban lehet venni festékekhez pármikronos szűrőt. Azon lötykölöd át, akkor elméletileg jobb vagy, mint az üzemanyagszűrő.
Persze ezt nem a tapasztalat mondatja velem...  eplus2
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2008.03.04 kedd, 19:14:13 »

Festékboltban lehet venni festékekhez pármikronos szűrőt. Azon lötykölöd át, akkor elméletileg jobb vagy, mint az üzemanyagszűrő.
Persze ezt nem a tapasztalat mondatja velem...  eplus2

Lemegy a nap mire a gázolajat átszüröd.Elég sürü anyag.Duplán vagy triplán harisnya kiszedi a nagyobb darabokat a többit meg elintézi a gázolajszűrő amit minimum 20-ezer km után csere.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2008.03.04 kedd, 19:18:07 »

Lemegy a nap mire a gázolajat átszüröd.
Ja, ha napnyugta előtt 1/2 órával kezded. Nekem ez volt a legrosszabb szintidőm a telitankra...
Persze csak szimuláltam a dolgot és hasonló viszkozitású anyagot szűrtem egyik tartályból a másikba...  eplus2
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2008.03.04 kedd, 19:30:59 »

Sziasztok!
Mostanaban lehetosegem nyilna ra, hogy ismerostol olcsobban tudnek gazolajat szerezni vigyor3
Van valakinek tapasztalata az ilyen fajta uzemanyagokrol? Persze az autoba csak tobbszori atszures utan kerulne, de azert megsem mindegy a dolog.


Koszi


Ha kannázol akármilyen sterilen csinálod is, az alján mindig viz van.A tdci nagyon érzékeny a szennyeződésre, nem biztos, hogy megéri kivétel ha neked marad mert az ingyé van.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2008.03.04 kedd, 19:56:29 »

Ha kannázol akármilyen sterilen csinálod is, az alján mindig viz van.A tdci nagyon érzékeny a szennyeződésre, nem biztos, hogy megéri kivétel ha neked marad mert az ingyé van.

Miért lenne viz az alján?
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2008.03.04 kedd, 20:02:38 »

Miért lenne viz az alján?

Tapasztalat, jó tiz éve kannáztam, bárhonnan is volt az anyag,benne hagytam fél lityit , összeöntöttem egy üvegbe fél újnyi viz 5-6 kannából összejött. Lehet ha kútnál tankolsz ott is benne van csak nem látod.
Naplózva
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2008.03.04 kedd, 22:52:39 »

Ja, ha napnyugta előtt 1/2 órával kezded. Nekem ez volt a legrosszabb szintidőm a telitankra...
Persze csak szimuláltam a dolgot és hasonló viszkozitású anyagot szűrtem egyik tartályból a másikba...  eplus2
Ja!  smile Nekem is ismerős a dolog.... Mikor még a nap fényesebben ragyogot 80l es "tartályból" fejtegettem át a "kis" 200l esekbe.
Mióta beborúlt a "kis" 200l esekból fejtegettem vissza a már csak 58,5 l es "tartályba". Már olyan régen beborúlt, hogy  rozsdásak a "kis" 200l esek belseje. Sad
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2008.03.05 szerda, 10:29:12 »

ha nem markológépből szippantják le a melósok kertészgumislaggal, akkor nagy baja nem lehet, főleg ha finomabb műszerből van (autóbusz, kisbusz, stb.). ha 2-300 literekkel sétálgatsz nap mint nap, akkor feltűnő, de nagy ívben leszarja mindenki, hogy honnan van. persze más a helyzet, ha elásol egy 10 köbös tartály a kertben és oda járnak a taxisok és a buszok üríteni...
egy dologra vigyázz, tényleg ne ilyen kókányolt tartály aljáról kimaradt cucc legyen. mondjuk nincsen az a pénz, amiért én 10-20-szor átszűrögessem tankolás előtt... jó, mondjuk ha 50 Ft-ért lenne meggondolnám...  vigyor3

Nem, azert ennyire nem sulyos a helyzet, de azert utannakerdezek az eredetet visszaigazoloan, nem szeretnek utanna a FORD markaszervizben magyaraszkodni, hogy mondjuk az adagolo mi a jo elettol ment tonkre. vigyor3
MIndenesetre koszi a valaszt, sokat segitettel, szerintem 3* is meggondolom a dolgot nyes
Thanks
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2008.03.05 szerda, 10:35:01 »

Lemegy a nap mire a gázolajat átszüröd.Elég sürü anyag.Duplán vagy triplán harisnya kiszedi a nagyobb darabokat a többit meg elintézi a gázolajszűrő amit minimum 20-ezer km után csere.

Ez komoly, meg mindig mukodik a "harisnyas modszer", azt hittem ez mar el lett temetve a foldbe a jo kis 1.6 diesel I.-es Golfokkal eggyutt  Wink
Ez a modszer nalad mukodott(mukodik)? Latom hogy TDCI-d van.
Naplózva
jani44
Vendég
« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2008.03.05 szerda, 11:00:32 »

Én 3 évig kannáztam de sosem találtam benne vizet.
Lhet hogy a fényesebb ragyogás elpárologtatta eplus2
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2008.03.05 szerda, 11:01:06 »

Ez komoly, meg mindig mukodik a "harisnyas modszer", azt hittem ez mar el lett temetve a foldbe a jo kis 1.6 diesel I.-es Golfokkal eggyutt  Wink
Ez a modszer nalad mukodott(mukodik)? Latom hogy TDCI-d van.

Kuton kannába ithol meg a tanka.A gázolajszűtő nem disznek van a kocsiba.Volt egy 220l hordom azon volt harisnya jól müködött.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2008.03.05 szerda, 11:10:41 »

Én 3 évig kannáztam de sosem találtam benne vizet.
Lhet hogy a fényesebb ragyogás elpárologtatta eplus2

És ülepítetted? Még vagy 30 éve történt. Apám teherautózott, hordóból tankolt (fogalmam sincs, miért Smiley ), és egyszer nem ment a verda.
A go szűrő tele volt vízzel. Kb 1000 litert kellett ülepíteni, 5 literes dunsztos üvegben... Ráöntötted, leülepedett, leszívni a 100%-os tisztaságút, a maradékot meg egy hordóba. Majd amikor vége, a maradékot is ülepíteni. A végére sikerült különválasztani a vizet (amit nem ittunk meg, vagy ilyesmi, hanem simán kiöntöttünk, kicsit olybá tűnhet, mintha hiába dolgoztunk volna taps de nem), és a gázolajat. Vagy fűtőolaj, én már nem emlékszem.
Volt olyan történet is, hogy a benzineb került víz, és szépen befagytak a csövek. Nyilván kondenzvíz lehet, én másra nem tudok gondolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2008.03.05 szerda, 11:20:47 »



Ohhhhhhhhhhh, fűtőolaj. Régi szép idők...

Még 89-ben apukámmal azt raktunk az 1.8 szívóD Orionukba. De olcsó is volt. És csak úgy hasított ( 56 lóerő nyes)
Naplózva
jani44
Vendég
« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2008.03.05 szerda, 11:21:38 »

És ülepítetted?
Nállam ugy műkszött hogy kutrol mezőgépbe, onnan kannába, kannábol meg a mondiba. Sokáig nem volt kannába csak addig amig hazavittem. Haverom viszont járt így a 2 gofal hogy megált alatta. igaz ő gyűjtötte, mert napi átlag 700-900km ment mint játékgépes.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 20:16:41 »

Újabb emelés...  mf3

http://www.vezess.hu/hirek/300_felett_gazolaj/13343/
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 20:41:55 »


Kellett neked ilyen drágán fenntartható kocsit venned  vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 20:48:37 »

Kellett neked ilyen drágán fenntartható kocsit venned  vigyor3
Jah... Tényleg azt néztem, hogy mióta megvettem, 24 forinttal lett több litere...  duhos2 falbav
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 20:57:04 »

Jah... Tényleg azt néztem, hogy mióta megvettem, 24 forinttal lett több litere...  duhos2 falbav
Minél több dízelautó lesz, annál drágábban adják, ők se hülyék, ezen lehet keresni.
Jelenleg ott tartunk, hogy a 2-3 éves autók 90%-a dízel.
Majd ha elérünk oda, hogy az üzemanyagárak miatt ugyanannyiba fog kerülni egy benzinest meg egy dízelt tankolni, akkor talán megfordul ez a trend.
Vagy jönnek a konnektorba dugható autók, bár amíg egy csepp olaj van, addig ez nem fog megtörténni.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 21:07:48 »

Minél több dízelautó lesz, annál drágábban adják, ők se hülyék, ezen lehet keresni.
Jelenleg ott tartunk, hogy a 2-3 éves autók 90%-a dízel.
Majd ha elérünk oda, hogy az üzemanyagárak miatt ugyanannyiba fog kerülni egy benzinest meg egy dízelt tankolni, akkor talán megfordul ez a trend.
Vagy jönnek a konnektorba dugható autók, bár amíg egy csepp olaj van, addig ez nem fog megtörténni.
Ezen én is agyaltam, de sztem máshonnan fúj a szél! Amíg a teherautók, kamionok mind dízelt használnak és ezzel pénzt keresnek addig van kitől lenyúlni állambácsiknak! Az hogy a személyautók ill. a taxik egyrésze is ezt használja üzemanyag forrásként addig ez csak némi pluszt dob a nagy kasszába! Az elektromosautók egyideig még sztem nem lesznek gazdaságosak   csak környezetbarátabbak! Ez az én véleményem.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2008.03.11 kedd, 08:15:38 »

Van egy rossz hírem: ha nagyon felmegy az olaj ára akkor valszeg beindul majd régi jól bevált technikájű üzemek építésa

Igazából nem az olaj a drága, hanem az adó kurv@ sok rajta. Ezen a mesterséges üza. sem segít. A bioetanol is csak azért olcsóbb mert nincs rajta adó (annyi).
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2008.03.11 kedd, 08:36:01 »

Minél több dízelautó lesz, annál drágábban adják, ők se hülyék, ezen lehet keresni.
Ez oké. De ahhoz hozzászoktunk már, hogy pár forinttal feljebb-lejjebb mászik az üzemanyagár. Hosszú évek óta ez van. Azt is megszokhattuk, hogy 3-al megemelik, 1-el csökkentik... Tehát folyamatosan megy felfelé, de legalább lassan. De ez a 6 hét alatti 24 Ft.-os emelés... Ez egy tankolásnál (58l) 1392 Ft. plussz... Angry
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2008.03.11 kedd, 16:31:45 »

Ezen én is agyaltam, de sztem máshonnan fúj a szél! Amíg a teherautók, kamionok mind dízelt használnak és ezzel pénzt keresnek addig van kitől lenyúlni állambácsiknak! Az hogy a személyautók ill. a taxik egyrésze is ezt használja üzemanyag forrásként addig ez csak némi pluszt dob a nagy kasszába! Az elektromosautók egyideig még sztem nem lesznek gazdaságosak   csak környezetbarátabbak! Ez az én véleményem.
Én úgy tudom az áfát visszakapják + a fuvarozók kompenzációt kapnak.
Ez volt az eggyesség alapja a tavalyi fuvarozók sztrájkjának.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2008.03.11 kedd, 18:00:33 »

Én úgy tudom az áfát visszakapják + a fuvarozók kompenzációt kapnak.
Ez volt az eggyesség alapja a tavalyi fuvarozók sztrájkjának.
És gondolod hogy hosszútávon nem állambácsinak jobb így?  Huh?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2008.03.11 kedd, 19:40:27 »

Ez oké. De ahhoz hozzászoktunk már, hogy pár forinttal feljebb-lejjebb mászik az üzemanyagár. Hosszú évek óta ez van. Azt is megszokhattuk, hogy 3-al megemelik, 1-el csökkentik... Tehát folyamatosan megy felfelé, de legalább lassan. De ez a 6 hét alatti 24 Ft.-os emelés... Ez egy tankolásnál (58l) 1392 Ft. plussz... Angry
ne hidd hogy ez mashol jobb. nalunk forintba szamolva egy het alatt 28ft ment fel a go!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:00:49 »

ne hidd hogy ez mashol jobb. nalunk forintba szamolva egy het alatt 28ft ment fel a go!
Hát erre hirtelen két dolog jutott az eszembe:
egyik, hogy akkor befoghatom a p*fámat, mert máshol mégrosszabb.  Smiley
másik, hogy ha tőlem ellopnak 50.000-et, mástól meg 100.000-et, attól én még nem érzem jobban magamat.  Tehát nekem attól nem jobb, hogy másnak mégrosszabb...  szomoru1

Egyébként január közepe felé olvastam olyan elemzéseket, miszerint az olajár valami véletlen folytán épp a csúcson van, és a realitás az olyan 280Ft6l körül van. Arról ment a szócsata, hogy ez a 300 körüli literenkénti ár nem lesz tartós, és legkésőbb év közepére visszaesik. Az egy dolog, hogy az ilyeneknek kevéssé hiszek, mert ugye általában nem le, hanem felfelé mennek az árak. A másik pedig az, hogy miért épp év közepére esne vissza, mikor évek óta nyáron a legdrágább az üzemanyag?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:06:24 »

Hát erre hirtelen két dolog jutott az eszembe:
egyik, hogy akkor befoghatom a p*fámat, mert máshol mégrosszabb.  Smiley
másik, hogy ha tőlem ellopnak 50.000-et, mástól meg 100.000-et, attól én még nem érzem jobban magamat.  Tehát nekem attól nem jobb, hogy másnak mégrosszabb...  szomoru1

Egyébként január közepe felé olvastam olyan elemzéseket, miszerint az olajár valami véletlen folytán épp a csúcson van, és a realitás az olyan 280Ft6l körül van. Arról ment a szócsata, hogy ez a 300 körüli literenkénti ár nem lesz tartós, és legkésőbb év közepére visszaesik. Az egy dolog, hogy az ilyeneknek kevéssé hiszek, mert ugye általában nem le, hanem felfelé mennek az árak. A másik pedig az, hogy miért épp év közepére esne vissza, mikor évek óta nyáron a legdrágább az üzemanyag?

Ne keresd a logikát !Az, hogy az üza mennyibe kerül a világban 1, esetleg 2 tucat ember /ha lehet annak nevezni/ döntésén múlik, ŐK  nem a te érdekeidet tartják szem elött.Nost ennyit lehet érte kérni!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:36:09 »

Ne keresd a logikát !Az, hogy az üza mennyibe kerül a világban 1, esetleg 2 tucat ember /ha lehet annak nevezni/ döntésén múlik, ŐK  nem a te érdekeidet tartják szem elött.Nost ennyit lehet érte kérni!
Eszem ágában nem volt logikát keresni ebben. Egyenes út a bolondokházába  hehe
Azt is tudom, hogy az üzemanyagár nem értünk van, és hogy kb. pont nem érdekel senkit, hogy ez nekünk jó-e vagy sem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:17:07 »

Hát erre hirtelen két dolog jutott az eszembe:
egyik, hogy akkor befoghatom a p*fámat, mert máshol mégrosszabb.  Smiley
másik, hogy ha tőlem ellopnak 50.000-et, mástól meg 100.000-et, attól én még nem érzem jobban magamat.  Tehát nekem attól nem jobb, hogy másnak mégrosszabb...  szomoru1

Egyébként január közepe felé olvastam olyan elemzéseket, miszerint az olajár valami véletlen folytán épp a csúcson van, és a realitás az olyan 280Ft6l körül van. Arról ment a szócsata, hogy ez a 300 körüli literenkénti ár nem lesz tartós, és legkésőbb év közepére visszaesik. Az egy dolog, hogy az ilyeneknek kevéssé hiszek, mert ugye általában nem le, hanem felfelé mennek az árak. A másik pedig az, hogy miért épp év közepére esne vissza, mikor évek óta nyáron a legdrágább az üzemanyag?
hat az ingadozas valoban megszokott mar, de ez ami most van kicsit mar kezd aggasztova valni. vajon van-e felso hatar?  vagy tenyleg le kell tenni majd a gepeket es csak nezegetjuk oket? falbav
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:22:46 »

hat az ingadozas valoban megszokott mar, de ez ami most van kicsit mar kezd aggasztova valni. vajon van-e felso hatar?  vagy tenyleg le kell tenni majd a gepeket es csak nezegetjuk oket? falbav
Én nem emlékszem rá, hogy eddig bármikor lett volna ennyi időn belül ekkora emelés. És elég nagy ütemben nőttek az árak, nem is csak ilyen 1-2-3 Ft.-al. Felső határ? Szerintem ez egyénenként eltérő. Biztos vannak, akik már letették az autójukat, de vannak, akik 350-es literenkénti árnál is kocsival mennének a sarki közértbe is. Nem hiszem hogy lehetne általános felsőhatárt mondani. Mindenkinél eljön az egyéni limit, amikor már inkább csak nézegeti, vagy eladja a kocsit. Jövedelemfüggő...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2008.03.13 csütörtök, 10:55:39 »

ezert kell E85ot venni. Az csak 215ft  taps
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.