Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:05:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552429 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2008.03.29 szombat, 22:56:01 »

Viszont 30 kamion áruját eltudja hozni egy vonat, azt számold, hogy 1 kamionnak hányszor kell forduli azhoz, hogy annyi árut elhozzon, mint egy vonat egyedül, és itt a lényeg, ezt kell összehangolni, és akkor működik a dolog.
De minek anyi aru egyszerre?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2008.03.29 szombat, 22:56:19 »

A Rynart, a belföldi fuvarokat önköltségi áron válalja. A nemzetközin megvan a haszna, és nem áll a kamion, mert az csak viszi a pénzt.(sulyadó, kötelezö,iparüzési adó+egyebek)
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2008.03.29 szombat, 22:59:51 »

Mint írtam az idö pénz.
A fuvarozónak megéri lábon hozni, mert nem áll a kamion. Többet tud fordulni.
 A megrendelő örül, mert hamar megkapja az árut, és olcsobb neki tonna/km/h.
A W- csk sz...at ne dolj be neki!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2008.03.29 szombat, 23:01:07 »

Érdekes ez a vonatos vs kamionos dolog.
De a vonathoz is ki kell vinni az árut, barakodni az is 30 kamion. Aztán kirakodás, kiszállítás az megint 30. Nem?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2008.03.29 szombat, 23:03:15 »

Érdekes ez a vonatos vs kamionos dolog.
De a vonathoz is ki kell vinni az árut, barakodni az is 30 kamion. Aztán kirakodás, kiszállítás az megint 30. Nem?
En mar nem nyilatkozom mert ugyis megcafolnak. rinya
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2008.03.29 szombat, 23:03:29 »

Érdekes ez a vonatos vs kamionos dolog.
De a vonathoz is ki kell vinni az árut, barakodni az is 30 kamion. Aztán kirakodás, kiszállítás az megint 30. Nem?
csak a köztes x ezer kilóméteren nem az a 30 kamion fog elötted cammogni, letolni, feltartani stb.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2008.03.29 szombat, 23:05:47 »

Érdekes ez a vonatos vs kamionos dolog.
De a vonathoz is ki kell vinni az árut, barakodni az is 30 kamion. Aztán kirakodás, kiszállítás az megint 30. Nem?

Nem véletlen volt,hogy régebben minden ország kvótákkal korlátozta a nehézgépjárművek nemzetközi forgalmát.
Naplózva
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2008.03.29 szombat, 23:07:49 »

Nem véletlen volt,hogy régebben minden ország kvótákkal korlátozta a nehézgépjárművek nemzetközi forgalmát.

A kvota csak adomentes volt. ha megvetted az utados engedelyt ugyanugy mehettel.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2008.03.29 szombat, 23:09:08 »

A kvota csak adomentes volt. ha megvetted az utados engedelyt ugyanugy mehettel.

Na ezt nem tudtam.  nálad a pont. wow1
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 09:26:40 »

...vonattal nem lehet a sarki boltba kiszállítani a kiflit...


ööö..szerintem kamionnal sem

most állítják vissza a Kína-Nyugateurópa tehervonatjáratot, a hajójárat helyett/mellett, nyilván nem véletlenül
meg nyilván nem véletlenül adtuk el a MÁVCARGO-t az osztrákoknak
Naplózva
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 09:37:44 »

...vonattal nem lehet a sarki boltba kiszállítani a kiflit...


ööö..szerintem kamionnal sem

most állítják vissza a Kína-Nyugateurópa tehervonatjáratot, a hajójárat helyett/mellett, nyilván nem véletlenül
meg nyilván nem véletlenül adtuk el a MÁVCARGO-t az osztrákoknak
Okos gondolatok! nyes Talan a Kinaiak megoldanak A Magyar problemat is! Kerjuk meg oket! Europa nem tudja de Kina igen! nyes
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 09:43:33 »

Hurrá, most már van kamion - vonat vita is a benzin - dízel és a linux - windows mellé.  hehe
Légi szállításról valakinek valami tapasztalat  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.30 vasárnap, 09:47:07 írta FeGa » Naplózva
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 09:56:41 »

Hurrá, most már van kamion - vonat vita is a benzin - dízel és a linux - windows mellé.  hehe
Légi szállításról valakinek valami tapasztalat  eplus2
Termeszetesen! Evente 4-szer repulok. Ha a csomagjaimat vonattal hoznak utannam akkor lenyegesen kevesebb sulyt kene a repulonek a levegobe emelni. Es hogy az eredeti temanal maradjunk kissebb suly=kissebb fogyasztas! Tehat csokken a repulogep uzemanyagfelhasznalasa! nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 10:38:39 »

A gondolat jo! Ez igaz. Csak az elmelet es a gyakorlat nem mindig egyezik! Nem lobbi hanem teny. Ket azonos termek kozul azt veszed le a polcrol amelyik ugyan az a minoseg mellett az olcsobb. Tehat a vita eldolt, marad a kozut, mert olcsobb es gyorsabb.
 Mellesleg ha neked lenne igazad akkor mukodne amirol irsz.

De mondom: azért gyorsabb, mert most még nem fektettek kellő energiát a logisztikába. És én nem a pótkocsis változatot erőltetném, hanem a konténerest. És nem kell teherautó hozzá, mert a gyár és a nagy logisztikai központok között van vasút (később, a bótig persze igen). Aztán meg a zöldséget kivéve a többi esetben: nem mindegy, hogy a plazmatévé 120 vagy 121 napot áll egy raktárban? És ha ügyesencsinálják a logisztikát, kellően sok áru van a vasúton, akár rövidebb is lehetne a szállítási idő.

Olcsóbb? NEM. Pont az, hogy a közút drágább. Gondolj bele, mennyi alkatrész megy tönkre egy teherautón, és mennyi egy vonaton. Pl a vonatnak nincsenek gumijai (kivéve a mozdonyvezetőt, ha a barátnőjéhez igyekszik). Nem szennyezi a környezetet (a villany előállításának vannak környezetbarát módszerei is). Nagyságrendekkel olcsóbb az útépítésnél a vasútépíés (pl a nagyobb áteresztőképesség miatt). És így tovább. Azért olcsóbb, mert nem számítanak bele mindent. Ha a gumik megsemmisítésének az ára, aztán az, hogy az üzemanyagot külföldről vesszük, ennek is ára van. Pl Irak, és a pár tízezer ember halála. Ez kellett ahhoz, hogy ne szökjön az egekbe a kőolaj ára. Tehát az üzemanyagnál fontos, hogy van egy kiszolgáltatottsági tényező. Minden nagyobb üzemanyagáremelésnél előjönnek a fuvarozók, hogy most márpedig emelni kell, és  folyamatosan növeli a termékk árát is. Itt pl az áru árában van egy rizikófaktor.
Hogy miért nem terjed el? Írtam: rettentősok tőkeerős vállalkozó lobbyzik, hogy maradjon meg az ő biznisze: pl autópályaépítések. Nyilván kevesebb autópálya kell, ha kevesebb a közúti szállítás.

Volt egy műsor az amerikai favágókról. A muki mondta, hogy ő érti, hogy nem jó a fákat kivágni, de neki ez a szakmája. Mit csináljon? Azóta is vágja a fákat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 12:11:07 »

Írtam: rettentősok tőkeerős vállalkozó lobbyzik, hogy maradjon meg az ő biznisze: pl autópályaépítések. Nyilván kevesebb autópálya kell, ha kevesebb a közúti szállítás.
Az a probléma, hogy ez nem ilyen egyszerü. Sokkal összetettebb a dolog.
Sajnos ilyen a gazdasági helyzet.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.30 vasárnap, 12:14:03 írta Angel » Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 12:15:58 »

na a kinaiakat inkább ne! Pontosan azért mászott fel az üzemanyag ára...

Ez egy szép összefoglaló. Minden sorával egyetértek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 12:49:03 »

De mondom: azért gyorsabb, mert most még nem fektettek kellő energiát a logisztikába. És én nem a pótkocsis változatot erőltetném, hanem a konténerest. És nem kell teherautó hozzá, mert a gyár és a nagy logisztikai központok között van vasút (később, a bótig persze igen). Aztán meg a zöldséget kivéve a többi esetben: nem mindegy, hogy a plazmatévé 120 vagy 121 napot áll egy raktárban? És ha ügyesencsinálják a logisztikát, kellően sok áru van a vasúton, akár rövidebb is lehetne a szállítási idő.

Olcsóbb? NEM. Pont az, hogy a közút drágább. Gondolj bele, mennyi alkatrész megy tönkre egy teherautón, és mennyi egy vonaton. Pl a vonatnak nincsenek gumijai (kivéve a mozdonyvezetőt, ha a barátnőjéhez igyekszik). Nem szennyezi a környezetet (a villany előállításának vannak környezetbarát módszerei is). Nagyságrendekkel olcsóbb az útépítésnél a vasútépíés (pl a nagyobb áteresztőképesség miatt). És így tovább. Azért olcsóbb, mert nem számítanak bele mindent. Ha a gumik megsemmisítésének az ára, aztán az, hogy az üzemanyagot külföldről vesszük, ennek is ára van. Pl Irak, és a pár tízezer ember halála. Ez kellett ahhoz, hogy ne szökjön az egekbe a kőolaj ára. Tehát az üzemanyagnál fontos, hogy van egy kiszolgáltatottsági tényező. Minden nagyobb üzemanyagáremelésnél előjönnek a fuvarozók, hogy most márpedig emelni kell, és  folyamatosan növeli a termékk árát is. Itt pl az áru árában van egy rizikófaktor.
Hogy miért nem terjed el? Írtam: rettentősok tőkeerős vállalkozó lobbyzik, hogy maradjon meg az ő biznisze: pl autópályaépítések. Nyilván kevesebb autópálya kell, ha kevesebb a közúti szállítás.

Volt egy műsor az amerikai favágókról. A muki mondta, hogy ő érti, hogy nem jó a fákat kivágni, de neki ez a szakmája. Mit csináljon? Azóta is vágja a fákat.
Akkor ad el a Mondidat es jarj trolibusszal. Majd ha olyan helyre kivansz menni ahova nem jar troli menj es tuntess, hogy epitsek ki a felsovezeteket! Igy jarulj hozza a gazdasagos kozlekedeshaz! nyes falbav
Naplózva
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 13:06:48 »

De mondom: azért gyorsabb, mert most még nem fektettek kellő energiát a logisztikába. És én nem a pótkocsis változatot erőltetném, hanem a konténerest. És nem kell teherautó hozzá, mert a gyár és a nagy logisztikai központok között van vasút (később, a bótig persze igen). Aztán meg a zöldséget kivéve a többi esetben: nem mindegy, hogy a plazmatévé 120 vagy 121 napot áll egy raktárban? És ha ügyesencsinálják a logisztikát, kellően sok áru van a vasúton, akár rövidebb is lehetne a szállítási idő.

Olcsóbb? NEM. Pont az, hogy a közút drágább. Gondolj bele, mennyi alkatrész megy tönkre egy teherautón, és mennyi egy vonaton. Pl a vonatnak nincsenek gumijai (kivéve a mozdonyvezetőt, ha a barátnőjéhez igyekszik). Nem szennyezi a környezetet (a villany előállításának vannak környezetbarát módszerei is). Nagyságrendekkel olcsóbb az útépítésnél a vasútépíés (pl a nagyobb áteresztőképesség miatt). És így tovább. Azért olcsóbb, mert nem számítanak bele mindent. Ha a gumik megsemmisítésének az ára, aztán az, hogy az üzemanyagot külföldről vesszük, ennek is ára van. Pl Irak, és a pár tízezer ember halála. Ez kellett ahhoz, hogy ne szökjön az egekbe a kőolaj ára. Tehát az üzemanyagnál fontos, hogy van egy kiszolgáltatottsági tényező. Minden nagyobb üzemanyagáremelésnél előjönnek a fuvarozók, hogy most márpedig emelni kell, és  folyamatosan növeli a termékk árát is. Itt pl az áru árában van egy rizikófaktor.
Hogy miért nem terjed el? Írtam: rettentősok tőkeerős vállalkozó lobbyzik, hogy maradjon meg az ő biznisze: pl autópályaépítések. Nyilván kevesebb autópálya kell, ha kevesebb a közúti szállítás.

Volt egy műsor az amerikai favágókról. A muki mondta, hogy ő érti, hogy nem jó a fákat kivágni, de neki ez a szakmája. Mit csináljon? Azóta is vágja a fákat.
A Parom uzeni: Szivesen atadja a Szamodra a Logistikai diplomajat! Es azta par ev tapasztalatot amilye van! Mert ilyen csodas problemamaegoldo kessegu egyennel meg nem talalkozott a szakmaban! nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 13:38:28 »

A Parom uzeni: Szivesen atadja a Szamodra a Logistikai diplomajat! Es azta par ev tapasztalatot amilye van! Mert ilyen csodas problemamaegoldo kessegu egyennel meg nem talalkozott a szakmaban! nyes

Rossz a hozzáállás! Attól, hogy én nem vagyok szakmabeli, még lehet jó ötletem. Ő egy adott irányzat szerint tanult. Nyilván ő azt tartja jónak.
Sajnos az iskolarendszerünk olyan, hogy pont a gondolkodás marad ki.
Tapasztalata van: a közúti szállításban. Ez egy teljesen új szemléletű dolog eldöntéséhez nem elegendő.
Ha nem kezdünk el gondolkodni, minden marad a régiben. Száz példát mondhatnék, ami elsőre marhaság: kazánt rakni egy hajóra, és a gőzzel tekerni a propellert? Vízre tüzet? Hát leég a hajó.
Volt olyan, hogy egy adott probléma megoldásán vitáztunk. A műszaki háttérhez én értettem a legjobban, a többiek közgazdászok, filoszok.
Volt pár pont, amit én axiómaként fogtam fel. Az egyik rákérdezett, hogy az valóban fontos? Végigfuttattuk a dolgot, és kiderült: NEM.
Azt kiiktatva, eljutottunk egy sokkal egyszerűbb megoldáshoz.
A villanyszerelő a nem induló autónál a drótokat kezdi nézegetni, a mechanik meg mondjuk az önindító hibáját tételezi fel, míg a közgazdász aszongya: van ebben benzin? A széles látókör hiánya elvezethet ahhoz, hogy:
rettentő sok üzemanyag elmegy feleslegesen, amit az araboktól/oroszoktól veszünk. Abból a pénzből ők szép lassan megveszik a mi iparunkat.
A verseny miatt elvisszük a munkát a kínaiakhoz, akik ellopják a technológiát, és ellenünk használják fel.

Sokszor hátra kell lépni, és onnan nézni, mi történik. Igen, jogos a dolog, többet kellene utazni villamossal, trolival. De nyugi, én a munkahelyemre gyalog járok (kb 10 másodperces az út). Én pártolom a tömegközlekedést. Mer a saját autóban van olyan, hogy "véletlenül" neked tolja a dudáit a valaki? Na ugye.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 13:43:46 »

Én pártolom a tömegközlekedést. Mer a saját autóban van olyan, hogy "véletlenül" neked tolja a dudáit a valaki? Na ugye.
Azt bírom benned, hogy mindig olyan meggyőző érveid vannak. Hazafelé már másként fogok gondolni a rohadt 3-as villamosra  nyes
Naplózva
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 13:52:17 »

Rossz a hozzáállás! Attól, hogy én nem vagyok szakmabeli, még lehet jó ötletem. Ő egy adott irányzat szerint tanult. Nyilván ő azt tartja jónak.
Sajnos az iskolarendszerünk olyan, hogy pont a gondolkodás marad ki.
Tapasztalata van: a közúti szállításban. Ez egy teljesen új szemléletű dolog eldöntéséhez nem elegendő.
Ha nem kezdünk el gondolkodni, minden marad a régiben. Száz példát mondhatnék, ami elsőre marhaság: kazánt rakni egy hajóra, és a gőzzel tekerni a propellert? Vízre tüzet? Hát leég a hajó.
Volt olyan, hogy egy adott probléma megoldásán vitáztunk. A műszaki háttérhez én értettem a legjobban, a többiek közgazdászok, filoszok.
Volt pár pont, amit én axiómaként fogtam fel. Az egyik rákérdezett, hogy az valóban fontos? Végigfuttattuk a dolgot, és kiderült: NEM.
Azt kiiktatva, eljutottunk egy sokkal egyszerűbb megoldáshoz.
A villanyszerelő a nem induló autónál a drótokat kezdi nézegetni, a mechanik meg mondjuk az önindító hibáját tételezi fel, míg a közgazdász aszongya: van ebben benzin? A széles látókör hiánya elvezethet ahhoz, hogy:
rettentő sok üzemanyag elmegy feleslegesen, amit az araboktól/oroszoktól veszünk. Abból a pénzből ők szép lassan megveszik a mi iparunkat.
A verseny miatt elvisszük a munkát a kínaiakhoz, akik ellopják a technológiát, és ellenünk használják fel.

Sokszor hátra kell lépni, és onnan nézni, mi történik. Igen, jogos a dolog, többet kellene utazni villamossal, trolival. De nyugi, én a munkahelyemre gyalog járok (kb 10 másodperces az út). Én pártolom a tömegközlekedést. Mer a saját autóban van olyan, hogy "véletlenül" neked tolja a dudáit a valaki? Na ugye.
Te tevedsz en nem arrol beszelek, hogy elvileg nem jo amit te mondasz! De hiaba ragozod a gyakorlatban nem megvalosithato. Egyebkent a parom tengeri, folyami, kozuti es vasuti szallitmanyozoi diplomaval rendelkezik. 
Talan mar elhiszed, hogy tudja mirol beszel.
A baj csak az, hogy amit mondasz kb husz eve tema europaban, a megvalositas pedik igen csekely eredmenyeket mutat.
Egy kontener eu kikotobol kb 3het a latt er Bp-re ezt senki nem tudja megengedni maganak, hiszen akkor 3-4 szer annyi arut kene raktaroznia mintha 3-4- nap alatt megkapna. Ezert a gyakorlatban ez nem mukodik.
Mellesleg ha nem torolned ki a segged sz... utan a favagonak kevesebb fat kene kivagnia! nyes
Naplózva
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 14:27:29 »

Hm Logisztika, hát ez már egy ilyen világ már ez is szakma, pedig azt hinné az ember hogy elég a józan ész meg a tiszta logika egy kis kombinatív képességgel. Én azt tudom a logisztikárol, hogy anno az egyetemen amikor mi még javában szívtunk izzadtunk a szorgalmi időszak végén késő délutánonként a mérési gyakorlatainkon vagy készültünk a következőre akkor a logisztikások a szervezőkkel együtt már régen a strandon voltak teniszeztek vagy fociztak a pályán Undecided
Ne irigykedj neha azert biztos lejutottal Te is a strandra.  Meg ha olyan komolyan tanultal is! A vilag mar csak ilyen van akinek szenvedni kell van akinek nem! nyes
Mellesleg nem szemelyeskedni akarok de mit vegeztel? Mert kivulallokent biztos tudok nehany "okos" otlettel szolgalni a munkaddal kapcsolatban! Wink
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 14:32:10 »

...
hiszen akkor 3-4 szer annyi arut kene raktaroznia mintha 3-4- nap alatt megkapna...

Nagyon bizony! Ugyi ezt úgy hívják, hogy "forgási sebesség", ami kőkemény úr!  wave
Nekem is függ e mutatótól fizum... rinya
Naplózva

MKI 2.0i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 16:29:14 »

Te tevedsz en nem arrol beszelek, hogy elvileg nem jo amit te mondasz! De hiaba ragozod a gyakorlatban nem megvalosithato.
Többé-kevésbé ugyanazt mondjuk. Tudom, hogy nem fog megvalósulni. De nem azért, mert fizikailag kivitelezhetetlen, hanem mert akkora ellenállás van vele szemben.
Válasz
Egyebkent a parom tengeri, folyami, kozuti es vasuti szallitmanyozoi diplomaval rendelkezik. 
Talan mar elhiszed, hogy tudja mirol beszel.
Nem. Annakidején Fultont is győzködték az akadémikusok...
Válasz
A baj csak az, hogy amit mondasz kb husz eve tema europaban, a megvalositas pedik igen csekely eredmenyeket mutat.
Mert nem fektettek bele kellő energiát.
Válasz
Egy kontener eu kikotobol kb 3het a latt er Bp-re ezt senki nem tudja megengedni maganak,
Na, csak hogy a FeGának is legyen egy jó napja. Tételezzük fel, hogy a női kézilabda-csapatot kell hazaszállítani wow1, és te vagy a felvigyázójuk. Pl romániából, http://index.hu/sport/hunjap0330/ ahol most megverték a japánokat.
Melyiket választanád? Hazahozni röpcsivel, pár óra alatt, vagy szívesebben lennél velük összezárva egy konténerben wow1 eplus2 wow1 három hétig? Na ugye  eplus2 eplus2 nem minden a sebesség.
Válasz
hiszen akkor 3-4 szer annyi arut kene raktaroznia mintha 3-4- nap alatt megkapna. Ezert a gyakorlatban ez nem mukodik.
De a szállítási sebességet le lehet szorítani a közúti szállítás alá. Pl ha mindennap indulna egy szerelvény Hamburgból Thesszalonikiig, simán megoldható lenne.
Válasz
Mellesleg ha nem torolned ki a segged sz... utan a favagonak kevesebb fat kene kivagnia! nyes
Egyes kultúránál mossák a hátsójukat... na azt most inkább hagyjuk. Speciel én a papírproblémát több fa ültetésével oldanám meg.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.30 vasárnap, 16:38:04 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 16:31:03 »

Hm Logisztika, hát ez már egy ilyen világ már ez is szakma, pedig azt hinné az ember hogy elég a józan ész meg a tiszta logika egy kis kombinatív képességgel. Én azt tudom a logisztikárol, hogy anno az egyetemen amikor mi még javában szívtunk izzadtunk a szorgalmi időszak végén késő délutánonként a mérési gyakorlatainkon vagy készültünk a következőre akkor a logisztikások a szervezőkkel együtt már régen a strandon voltak teniszeztek vagy fociztak a pályán Undecided

Na az eltések se tanulták magukat halálra. Majdnem minden buliban ott voltak, és az átlaguk 4,5 felett volt.
Én vagy csak zseniket ismerek... vagy a fene se tudja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 16:58:17 »

Többé-kevésbé ugyanazt mondjuk. Tudom, hogy nem fog megvalósulni. De nem azért, mert fizikailag kivitelezhetetlen, hanem mert akkora ellenállás van vele szemben.Nem. Annakidején Fultont is győzködték az akadémikusok...Mert nem fektettek bele kellő energiát.Na, csak hogy a FeGának is legyen egy jó napja. Tételezzük fel, hogy a női kézilabda-csapatot kell hazaszállítani wow1, és te vagy a felvigyázójuk. Pl romániából, http://index.hu/sport/hunjap0330/ ahol most megverték a japánokat.
Melyiket választanád? Hazahozni röpcsivel, pár óra alatt, vagy szívesebben lennél velük összezárva egy konténerben wow1 eplus2 wow1 három hétig? Na ugye  eplus2 eplus2 nem minden a sebesség.De a szállítási sebességet le lehet szorítani a közúti szállítás alá. Pl ha mindennap indulna egy szerelvény Hamburgból Thesszalonikiig, simán megoldható lenne.Egyes kultúránál mossák a hátsójukat... na azt most inkább hagyjuk. Speciel én a papírproblémát több fa ültetésével oldanám meg.
Hat egy kezilabda csapatot meg bevallalnek! Egy focicsapatot mar nem! nyes Oregszem mar en is! Wink
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 17:08:18 »

Erről a nagy környezetvédelemről, meg gazdasági válságról, meg ilyenekről az a véleményem, hogy úszunk egy nagy sz.r tengerben és néha kiveszünk egy kis darab sz.rt és jól ellátjuk a baját! Aztán nyugodtam hátradőlünk, hogy most aztán minden rendben van. Valójában minden összefügg mindennel. És az, hogy egy e-mail nem nyomtatok ki, globálisan semmit nem jelent, még akkor sem, ha holnaptól senki sem nyomtatna ki több e-mailt, mert más területen, nem teszünk semmit. Pl.: Pécsen már nem szénnel fütenek az erőműben, hanem fával (biomassza). A szén olcsó, van belőle dögivel, rengeteg embernek volt melója. Most meg meg lehet nézni a Mecseket, egész hegyoldalakat tüzeltek már el. De legalább nem szennyezzük a levegőt (annyira)? A szenet csillékkel/vonattal hordták, a fát kamionnal. Hurrá, most hogy nincs széntüzelés, van parlagfű meg rengeteg por! Amerika meg úgy is szénnel fűt tehát globálisan olyan mint a sikertelen önkielégítés.
Mondom én, sz.rtenger...
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 18:10:15 »

A Rynart, a belföldi fuvarokat önköltségi áron válalja. A nemzetközin megvan a haszna, és nem áll a kamion, mert az csak viszi a pénzt.(sulyadó, kötelezö,iparüzési adó+egyebek)
A Rynart csődbe ment, nem?
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 18:29:42 »

A Rynart csődbe ment, nem?
Kapufa, game over. Áron alul fuvarozott. A kamionok ott állnak Bicskénél az M1 mellett, állítólag szét vannak buherálva. Off, mentem is.
Üdv:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 23:20:05 »

Nem lehet belerakni?Valaki elmagyarázhatná hogy milyen kocsiba lehet belatankolni.

Kell bele egy kütyü, ami becsapja a computer-t benne. De így is van aki azt mondja, hogy szétmarja a gumi csöveket.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 23:33:45 »

Hurrá, most már van kamion - vonat vita is a benzin - dízel és a linux - windows mellé.  hehe
Légi szállításról valakinek valami tapasztalat  eplus2

Hát ez az! Az egészet az OFF-ba folytatni, vagy sehol. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 23:34:47 »

Kell bele egy kütyü, ami becsapja a computer-t benne. De így is van aki azt mondja, hogy szétmarja a gumi csöveket.

Ez Husqinak szól: ha 100%-ban azt tankolod, akkor nem fog jól működni, mert az alkesz a 105 oktános benzinnek a megfelelője, másrészt egy kicsivel több kell belőle.
Elvileg megmarhatja a gumicsöveket, a műanyag tömítések pedig megdagadhatnak, és ott elvileg ereszthet.
A Zacci 50-50%-kal megy, és így nincs gond. Eddig (de ezzel nem azt akarom mondani, hogy lesz).

Másrészt, a németeknél most emelik fel a benzin alkesztartalmát 5-ről 10%-ra, és ott szóltak, mindenki kérdezze meg az autója gyártóját, hogy szabad-e bele ilyet tankolni. Ha 5%-ot lehetett, akkor a 10... na mind1.

A tippem a haverodnak: próbálja ki felesben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 09:40:46 »

Svedorszagban a Ford forgalmaz un flexifuel autokat, melyek mind ket benzinfajtaval mukodnek. Ha valakinek van modja utannajarni szervizben vagy gyari szervizadatokhoz hozzajutni az esetleg megtudja mondani mi az ami kulonbseg az autoban.
Ha sikerul valakinek hozzajutnia hatha segithet ebben.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 10:25:20 »

Svedorszagban a Ford forgalmaz un flexifuel autokat, melyek mind ket benzinfajtaval mukodnek.
Nem kell olyan messzire menni, itthon is forgalmazzák. Valahol volt egy cikk is róla, hogy milyen alkatrészek vannak módosítva.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 14:37:54 »

E 85 rajongóknak....
http://index.hu/gazdasag/blog/2008/03/31/tiz_toltoallomason_tankolhato_bioetanol/
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 17:20:35 »

... Majdnem minden buliban ott voltak...

Gyanítom, személyesen láttad őket minden alkalommal...  nyes
Akkor csak a 4,5-ös átlag maradt, mint gond. vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 19:09:00 »

Kell bele egy kütyü, ami becsapja a computer-t benne. De így is van aki azt mondja, hogy szétmarja a gumi csöveket.

Milyen kütyü kell bele? taps Mit csináljon haverrom hogy tudja használni?!Azt mondta hogy fém csővön jön a benzin az injektorig.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 20:22:28 »

Milyen kütyü kell bele? taps Mit csináljon haverrom hogy tudja használni?!Azt mondta hogy fém csővön jön a benzin az injektorig.
http://www.e85kft.hu/
Naplózva
Mondeo107
Vendég
« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2008.04.04 péntek, 21:04:25 »

Kapufa, game over. Áron alul fuvarozott. A kamionok ott állnak Bicskénél az M1 mellett, állítólag szét vannak buherálva. Off, mentem is.
Üdv:)

A Rynart holland ( magyar / Biatorbány/ román - török cég.)  VOLT. A kamionok itt álltak a telephelyen, de kb egy hónapja mind elvitték, a törötteket is. Mivel a legtöbb után nem fizették a lízngdíjat a bank vitte vissza. A raktár kiadó vmi 26.000 m2, de ez csak egy épület. 2-3 alkalommal voltam bent a  /hajókban/ eszméletlen miket raktároztak ott. csavartól a sörön át komplett átjátszó toronyig. Azt rebesgetik, h a Waberers nem tudom jól írtam-e akarja átveni a telephelyet. Azok tuddtommal budaörsön is székelnek.

ON

Ha már üzemanyagról van szó kinek mit fogyaszt egy 1.8 as benzines MKIII. 2003 utáni? Nem gyári adat érdekelne.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 13:37:02 »

Szerdától 2 Ft-al olcsóbb a gázolaj!

http://www.vezess.hu/hirek/javul_helyzet_olcsobb_lesz/13702/
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 15:40:16 »

Ha már üzemanyagról van szó kinek mit fogyaszt egy 1.8 as benzines MKIII. 2003 utáni? Nem gyári adat érdekelne.

Itt meg tudod nézni:

Ismert Fogyasztásos Oldal

 integet2
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 19:35:25 »

Szerdától 2 Ft-al olcsóbb a gázolaj!
http://www.vezess.hu/hirek/javul_helyzet_olcsobb_lesz/13702/

akkor szerdáig eljárok a 1/4 tankal ... h meg fogja érni a kivárás. 100Ft-ot spórolok a bóton eplus2 eplus2 eplus2
az is péz! meg kell becsülni a mai világban szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 19:48:45 »

akkor szerdáig eljárok a 1/4 tankal ... h meg fogja érni a kivárás. 100Ft-ot spórolok a bóton eplus2 eplus2 eplus2
az is péz! meg kell becsülni a mai világban szomoru1

Szerintem álmatlan éjszakáid lesznek melyik bankba helyezheted el akciós kamattal, tőlefedezettel! falbav
Naplózva
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 20:11:46 »

akkor szerdáig eljárok a 1/4 tankal ... h meg fogja érni a kivárás. 100Ft-ot spórolok a bóton eplus2 eplus2 eplus2
az is péz! meg kell becsülni a mai világban szomoru1
Amikor meghallom, hogy olcsóbb lesz a cucc Én is ilyeneken szoktam agyalni, de aztán mindig jót vigyorgok magamban, hogy 100 ft.... vigyor3
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 21:35:46 »

Amikor meghallom, hogy olcsóbb lesz a cucc Én is ilyeneken szoktam agyalni, de aztán mindig jót vigyorgok magamban, hogy 100 ft.... vigyor3
Persze, én se azért írtam, hogy akkor most aki tankolás előtt all az most 2 napig biciklivel járjon, csak úgy tájékoztatóul.
Én is jót röhögök, ha valaki ilyen hír hallatán kijelenti, hogy akkor holnap kevesebbet megy, mert szerdán hajnaltól olcsóbb. Vagy a másik oldal, az még murisabb. Mikor kiderül hogy szerdán drágul 2 Ft.-al, és akkor kedden este telenyomja a kocsit, tankol 10l-t, mert másnaptól drágább...  vigyor3
Csak hosszútávon gondolkodtam el múltkor, mikor 6 hét alatt 26 Ft.-al drágult összesen, az egy tanknál már ~1800 plussz. Az már érezhető. De ez a +-100 Ft., ez  Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2008.04.08 kedd, 15:42:47 »

Mikor kiderül hogy szerdán drágul 2 Ft.-al, és akkor kedden este telenyomja a kocsit, tankol 10l-t, mert másnaptól drágább...  vigyor3
A legjobb, aki ilyenkor elautózik oda-vissza 5-10 km-t az olcsó kútig, de csak 15 litert tud tankolni, mert amúgy nem üres a tank. Megspórol 45 Ft-ot, elautózik érte 150-200-at. nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2008.04.08 kedd, 17:21:38 »

A legjobb, aki ilyenkor elautózik oda-vissza 5-10 km-t az olcsó kútig, de csak 15 litert tud tankolni, mert amúgy nem üres a tank. Megspórol 45 Ft-ot, elautózik érte 150-200-at. nyes
Kb. hasonló: mikor munkatársam mondta, hogy mindíg a holtankoljak.hu oldalon megnézi, hogy melyik Bp. legolcsóbb (még értelmes, tehát nem Auchan, vagy TESCO) kútja, és akkor odamegy, és ott tankol. De mondom, te birka, hát Csepelen laksz, és ha pl. a XVI. ker.-ben a legolcsóbb, akkor autózol oda-vissza kb. 40km-t, és egy 50l-es tankon 4 Ft.-al számolva spóroltál 200 Ft.-ot. De nem értette meg, még mindíg keresi a legolcsóbbakat...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2008.04.08 kedd, 18:17:37 »

Szerdától 2 Ft-al olcsóbb a gázolaj!

http://www.vezess.hu/hirek/javul_helyzet_olcsobb_lesz/13702/

Már régen nem érdekelnek az árak. Szerdai drágulás... ha kiürült a tank, teletöltöm. Általában 1 helyen szoktam, itt elég olcsó (a 6-os úton, szemben auchanos kút  nyes ez jót tesz az áraknak).
Én ugyan nem nem megyek egy métert sem, merthogy máshol olcsóbb. A múltkor Baján tankoltam, asszem 321!!! ft volt egy liter, összesen majd 60 liter belement, és kb 19e ft-ot fizettem. Monnyok ez már nem semmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2008.04.08 kedd, 19:08:24 »

A múltkor Baján tankoltam, asszem 321!!! ft volt egy liter, összesen majd 60 liter belement, és kb 19e ft-ot fizettem. Monnyok ez már nem semmi.
Az lesz majd csúnya, mikor majd 20e feletti összeget hagyunk a kútnál. Undecided Az ugyanolyan "lélektani" izé lesz, mint a 300 Ft. feletti literenkénti ár.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2008.04.08 kedd, 19:10:04 »

Az lesz majd csúnya, mikor majd 20e feletti összeget hagyunk a kútnál. Undecided Az ugyanolyan "lélektani" izé lesz, mint a 300 Ft. feletti literenkénti ár.
A paszuly kombiknak állítólag 90 literes is lehet a tankja...  eplus2 Az bőven van 20k, nem?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.