Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:26:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3544999 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5500 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 23:16:17 »

Nekem  600km\hét amikor megyek  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5501 Dátum: 2011.01.11 kedd, 00:15:07 »

Nekem  600km\hét amikor megyek  hehe

Pécsre jársz? Miért nem költözöl be albiba? Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5502 Dátum: 2011.01.11 kedd, 08:45:52 »

Pécsre jársz? Miért nem költözöl be albiba? Cheesy
Gödöllőre járok, koleszos vagyok  eplus2 eplus2 eplus2 pias pias
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5503 Dátum: 2011.01.11 kedd, 09:41:48 »

Gödöllőre járok, koleszos vagyok  eplus2 eplus2 eplus2 pias pias

Ja értem  eplus2 eplus2
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5504 Dátum: 2011.01.11 kedd, 16:22:37 »

Ezt nem tudom olvastatok -e?

http://www.origo.hu/itthon/20110111-kisalfold-felhigitott-benzin-indulhatott-fagyasnak-egy-gyori-benzinkuton.html

No komment...
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5505 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:24:48 »

 gun gun

Újabb drágulás jön a hazai töltőállomásokon. Három forinttal nő a 95-ös benzin és öt forinttal emelkedik a gázolaj ára szerdától. Ezzel - szokás szerint - újabb rekordot dönt mindkét üzemanyagfajta ára: a benzin átlagára várhatóan 367, míg a gázolajé 359 forint lesz. Természetesen az egyes kutak árai között komoly, akár 30 forintos különbség is lehet.

Legutóbb a múlt héten drágultak az üzemanyagok, azóta három-három forinttal kell többet fizetünk egy literért. A szakértők szerint a mostani áremelés alapját valószínűleg a benzin és a gázolaj tőzsdei jegyzésárában történt emelkedés áll.

Egy év alatt közel húsz százalékkal drágultak az üzemanyagok, miután tavaly januárban a 95-ös benzin átlagára még 317 forint, a gázolajé pedig 297 forint volt. Ezzel azonban koránt sincs vége az áremelkedésnek.

A szakértők szerint az árak folyamatosan araszolnak majd felfelé. A trend pedig mindenképpen erőteljes növekedést mutat mind a nyersanyagok, mind a késztermékek esetében. A kilátásokat döntően az befolyásolja, hogyan alakul a forint és a dollár árfolyama, és az, mennyivel nő még az olaj ára. Amikor itthon a 300 forintos literenkénti benzinár után újabb rekordot döntött a benzin ára - 2008-ban, 315 forinttal -, akkor a hordónkénti olajár már 145 dollár volt, ám most még "csak" a 90 dolláros szint körül áll. Így aztán nem meglepő, hogy a szakértők 400 forint feletti üzemanyagárat jósolnak 2011-re.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5506 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:11:58 »

gun gun

Újabb drágulás jön a hazai töltőállomásokon. Három forinttal nő a 95-ös benzin és öt forinttal emelkedik a gázolaj ára szerdától. Ezzel - szokás szerint - újabb rekordot dönt mindkét üzemanyagfajta ára: a benzin átlagára várhatóan 367, míg a gázolajé 359 forint lesz. Természetesen az egyes kutak árai között komoly, akár 30 forintos különbség is lehet.

Legutóbb a múlt héten drágultak az üzemanyagok, azóta három-három forinttal kell többet fizetünk egy literért. A szakértők szerint a mostani áremelés alapját valószínűleg a benzin és a gázolaj tőzsdei jegyzésárában történt emelkedés áll.

Egy év alatt közel húsz százalékkal drágultak az üzemanyagok, miután tavaly januárban a 95-ös benzin átlagára még 317 forint, a gázolajé pedig 297 forint volt. Ezzel azonban koránt sincs vége az áremelkedésnek.

A szakértők szerint az árak folyamatosan araszolnak majd felfelé. A trend pedig mindenképpen erőteljes növekedést mutat mind a nyersanyagok, mind a késztermékek esetében. A kilátásokat döntően az befolyásolja, hogyan alakul a forint és a dollár árfolyama, és az, mennyivel nő még az olaj ára. Amikor itthon a 300 forintos literenkénti benzinár után újabb rekordot döntött a benzin ára - 2008-ban, 315 forinttal -, akkor a hordónkénti olajár már 145 dollár volt, ám most még "csak" a 90 dolláros szint körül áll. Így aztán nem meglepő, hogy a szakértők 400 forint feletti üzemanyagárat jósolnak 2011-re.
Kínának lassan a világ minden olaja is kevés lesz.. innentől kezdve, majdnem annyiért adják az olajat amennyiért akarják... szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5507 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:15:24 »

Kínának lassan a világ minden olaja is kevés lesz.. innentől kezdve, majdnem annyiért adják az olajat amennyiért akarják... szomoru1

Igen olvasni olyan híreket, hogy már havi 1,2 millió az  új autó eladása. Pekingben napi 10 ezerben korlátozzák a kiadható új rendszámok számát és ez fele az igényeknek.  wow1
 Már ez húzza a német autóipart is
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5508 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:17:20 »

Igen olvasni olyan híreket, hogy már havi 1,2 millió az  új autó eladása. Már ez húzza a német autóipart is
hát még a ferrarit

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/01/17/ferrari_kina_a_jelen_es_a_jovo/
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5509 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:33:58 »

Igen olvasni olyan híreket, hogy már havi 1,2 millió az  új autó eladása. Pekingben napi 10 ezerben korlátozzák a kiadható új rendszámok számát és ez fele az igényeknek.  wow1
 Már ez húzza a német autóipart is
S náluk ez még csak a kezdet, most nem százalékban nézik az autó eladások növekedését, hanem hogy hányszorosát adták el a tavalyinak wow1...ez oda vezet, hogy nem sokáig lesz mindenki számára elérhető árban az üza.. beleértve európát is, főleg az ilyen szegény országokat mint mi.. Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5510 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:36:58 »

S náluk ez még csak a kezdet, most nem százalékban nézik az autó eladások növekedését, hanem hogy hányszorosát adták el a tavalyinak wow1...ez oda vezet, hogy nem sokáig lesz mindenki számára elérhető árban az üza.. beleértve európát is, főleg az ilyen szegény országokat mint mi.. Undecided

AKKOR MÉG MOST KELL NYOMNI NEKI !!!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5511 Dátum: 2011.01.18 kedd, 21:42:32 »

AKKOR MÉG MOST KELL NYOMNI NEKI !!!
eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5512 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 16:04:09 »

http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20110121-benzinar-a-vilagban-3-forinttol-522-forintig-lehetett-tankolni.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5513 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 08:19:01 »

nem tudom hogy jó helyre írok e a témában sztem ez lehet a megfelelő topik.. próbálkozott már itt valaki hidrogén generátorral? kollégámnak van igaz neki benzinesben (WV t4 2.8 wr6 benzin) full etanollal és hidrogénnel jár sajnos még nem tudta tesztelni a rendszer működöését mert nem ment még eleget a kocsival... a benzinesekben ugye elég sok mindennel kell szarakodni állítgatni kell a lambda szondát elektronikát... tddi -nél meg csak tolni befelé a H2-t
már egy 10-15%-os fogyi csökkenés is jó lehet hosszú távon főleg városban  gondolom... viszont kell neki 10A körüli áram ezt bírja a generátor?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5514 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 08:43:20 »

nem tudom hogy jó helyre írok e a témában sztem ez lehet a megfelelő topik.. próbálkozott már itt valaki hidrogén generátorral? kollégámnak van igaz neki benzinesben (WV t4 2.8 wr6 benzin) full etanollal és hidrogénnel jár sajnos még nem tudta tesztelni a rendszer működöését mert nem ment még eleget a kocsival... a benzinesekben ugye elég sok mindennel kell ***akodni állítgatni kell a lambda szondát elektronikát... tddi -nél meg csak tolni befelé a H2-t
már egy 10-15%-os fogyi csökkenés is jó lehet hosszú távon főleg városban  gondolom... viszont kell neki 10A körüli áram ezt bírja a generátor?

Szamolj es gondolkodj kicsit. 10A, amivel mondjuk 100% hatasfokkal csinalsz hidrogent, az nevleg 120W, de legyen 150 a kedvedert, amikor tolt a generator. Tetelezzuk fel, hogy ezt a 150W befektetett energiat 100%-ban ki is tudod venni a hidrogen elegetesevel a hengerben. Akkor pontosan 0 az energiamerleged, mert a motornak hajtani is kell a generatort, bele is kell tenni azt a 150W-ot. No, akkor viszont mitol is csokkenne 10-15%-kal a fogyasztas?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5515 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 09:05:06 »

Szamolj es gondolkodj kicsit. 10A, amivel mondjuk 100% hatasfokkal csinalsz hidrogent, az nevleg 120W, de legyen 150 a kedvedert, amikor tolt a generator. Tetelezzuk fel, hogy ezt a 150W befektetett energiat 100%-ban ki is tudod venni a hidrogen elegetesevel a hengerben. Akkor pontosan 0 az energiamerleged, mert a motornak hajtani is kell a generatort, bele is kell tenni azt a 150W-ot. No, akkor viszont mitol is csokkenne 10-15%-kal a fogyasztas?

AndyA


lehet hogy a hidrogén elégetése több mint 150W(2-3 liter/perc) teljesítményt hoz? csak azért is gondolom mert az északi országokban igen komolyan foglalkoznak ilyen jellegű termékekkel mondhatni kezd úgy elterjedni mint a gáz nálunk...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5516 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 09:14:32 »

lehet hogy a hidrogén elégetése több mint 150W(2-3 liter/perc) teljesítményt hoz? csak azért is gondolom mert az északi országokban igen komolyan foglalkoznak ilyen jellegű termékekkel mondhatni kezd úgy elterjedni mint a gáz nálunk...

Nem lehet. Ha igen, feltalaltuk az orokmozgot, mar csak a hatasfokon kell finomitani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5517 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 09:24:41 »

Nem lehet. Ha igen, feltalaltuk az orokmozgot, mar csak a hatasfokon kell finomitani.

AndyA
na felkeltettem kollégát kíváncsiságomban...  nemrégiben tankolta meg a  fent említett t4-et 11l-re jött ki a fogyi városban.. mindjárt utánakeresek hogy ez most jó vagy rossz vagy semmilyen. igaz HHO generátor nélkül most teszteli szóval 1-2 hét múlva lesz összehasonlítási alapja
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5518 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 10:16:02 »

na felkeltettem kollégát kíváncsiságomban...  nemrégiben tankolta meg a  fent említett t4-et 11l-re jött ki a fogyi városban.. mindjárt utánakeresek hogy ez most jó vagy rossz vagy semmilyen. igaz HHO generátor nélkül most teszteli szóval 1-2 hét múlva lesz összehasonlítási alapja

Kettos vakteszt nelkul nemigen er semmit a dolog. Majd ha nem tudja, hogy mikor van benne es mikor nincs, illetve ugy is vezeti az autojat, hogy azt mondjak neki, benne van, de megsem (vagy azt, hogy nincs benne es megis), akkor lehet majd valoban osszehasonlithato adatokat kapni. 5%, de akar 10% fogyasztaskulonbseget meg "labbal" is lehet csinalni, a cucc megletenek, hasznalatanak a tudata is boven eleg ahhoz, hogy tudat alatt vezerelve, de megis maskepp vezessen miatta az ember. Ha ez egy valoban mukodo rendszer lenne, es valoban csak ennyi energiat kellene befektetni, hogy 10-15%-kal kevesebbet fogyasszanak az autok, mar az osszes autogyarto minden cuccaban benne lenne.

Amugy meg:
http://www.aardvark.co.nz/hho_challenge.shtml

1 millio dollart kap, aki ellenorzott korulmenyek kozott 25% javulast tud bizonyitani egy HHO rendszerrel - amikre sokszor 35-40%-ot is hirdetnek.

Ha mind igaz, amit a HHO-rol allitanak, miert is nem volt nemhogy nyertes, de meg csak palyazo sem a dijra?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5519 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 10:40:32 »

Kettos vakteszt nelkul nemigen er semmit a dolog. Majd ha nem tudja, hogy mikor van benne es mikor nincs, illetve ugy is vezeti az autojat, hogy azt mondjak neki, benne van, de megsem (vagy azt, hogy nincs benne es megis), akkor lehet majd valoban osszehasonlithato adatokat kapni. 5%, de akar 10% fogyasztaskulonbseget meg "labbal" is lehet csinalni, a cucc megletenek, hasznalatanak a tudata is boven eleg ahhoz, hogy tudat alatt vezerelve, de megis maskepp vezessen miatta az ember. Ha ez egy valoban mukodo rendszer lenne, es valoban csak ennyi energiat kellene befektetni, hogy 10-15%-kal kevesebbet fogyasszanak az autok, mar az osszes autogyarto minden cuccaban benne lenne.

Amugy meg:
http://www.aardvark.co.nz/hho_challenge.shtml

1 millio dollart kap, aki ellenorzott korulmenyek kozott 25% javulast tud bizonyitani egy HHO rendszerrel - amikre sokszor 35-40%-ot is hirdetnek.

Ha mind igaz, amit a HHO-rol allitanak, miert is nem volt nemhogy nyertes, de meg csak palyazo sem a dijra?!

AndyA

van benne valami... bár a 25% már igen jelentős csökkenés lenne én optimistán is 10 de max 15%-al mernék számolni egy jól működő rendszerrel...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5520 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 11:02:55 »

van benne valami... bár a 25% már igen jelentős csökkenés lenne én optimistán is 10 de max 15%-al mernék számolni egy jól működő rendszerrel...

Vannak erre is szamitasai az embernek. 10-15% csokkenes azt jelenti, hogy ennyivel no a motor hatasfoka. Ezt benzinesnel bizonyos korulmenyek kozott el lehet erni, csak nem nagyon erdemes. A keverek szegenyitesevel novelni lehet az eges homersekletet, igy nagyobbat rug a hengeren a robbanas, no a teljesitmeny, mikozben csokken a fogyasztas. Mas kerdes, hogy tonkremegy tole az auto, szetegnek a szeleptanyerok, es foleg a NO kibocsatasnak igencsak odabax egy nagyot. A HHO rendszerek a normal vezerlest pont ilyen modon verik at, ahogy olvasom. Dizelnel nem tudom, annyira nem astam magam bele egy fel ora alatt a temaba.

Viszont erdekes az, amit az ember ir:
- Csinald meg ki-bekapcsolhatora a HHO rendszert.
- Gurulj egyenletes tempoban mondjuk egy 100-as tempot. (Ehhez egy mai atlagos autonal kb. 20 loero kell.) Ne valtoztass a gazpedal allasan (no tempomata!).
- Kapcsold be a HHO rendszert! Amennyiben valoban noveli a hatasfokot, a teljesitmenynek azonnal novekednie kell, hiszen a gazpedal allasa miatt a motorba juto uzemanyag mennyisege nem fog valtozni. Eszerint az autonak gyorsulnia kell, hiszen novekszik a teljesitmenye.
- Csinald meg ellenkezo iranyban, bekapcsolt HHO-vall 100, utana kikapcsolni. Az autonak a fentiek ertelmeben latvanyosan lassulnia kell.

Ez az az egyszeru kiserlet, amit a faszi szaznal is tobb HHO forgalmazotol kert meg, hogy csinaljak meg dokumentalt modon es kuldjek el az eredmenyt. Eddig meg egyetlen valaszt sem kapot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5521 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 11:22:05 »

Vannak erre is szamitasai az embernek. 10-15% csokkenes azt jelenti, hogy ennyivel no a motor hatasfoka. Ezt benzinesnel bizonyos korulmenyek kozott el lehet erni, csak nem nagyon erdemes. A keverek szegenyitesevel novelni lehet az eges homersekletet, igy nagyobbat rug a hengeren a robbanas, no a teljesitmeny, mikozben csokken a fogyasztas. Mas kerdes, hogy tonkremegy tole az auto, szetegnek a szeleptanyerok, es foleg a NO kibocsatasnak igencsak odabax egy nagyot. A HHO rendszerek a normal vezerlest pont ilyen modon verik at, ahogy olvasom. Dizelnel nem tudom, annyira nem astam magam bele egy fel ora alatt a temaba.

Viszont erdekes az, amit az ember ir:
- Csinald meg ki-bekapcsolhatora a HHO rendszert.
- Gurulj egyenletes tempoban mondjuk egy 100-as tempot. (Ehhez egy mai atlagos autonal kb. 20 loero kell.) Ne valtoztass a gazpedal allasan (no tempomata!).
- Kapcsold be a HHO rendszert! Amennyiben valoban noveli a hatasfokot, a teljesitmenynek azonnal novekednie kell, hiszen a gazpedal allasa miatt a motorba juto uzemanyag mennyisege nem fog valtozni. Eszerint az autonak gyorsulnia kell, hiszen novekszik a teljesitmenye.
- Csinald meg ellenkezo iranyban, bekapcsolt HHO-vall 100, utana kikapcsolni. Az autonak a fentiek ertelmeben latvanyosan lassulnia kell.

Ez az az egyszeru kiserlet, amit a ***i szaznal is tobb HHO forgalmazotol kert meg, hogy csinaljak meg dokumentalt modon es kuldjek el az eredmenyt. Eddig meg egyetlen valaszt sem kapot.

AndyA


ez valóban jó 5let. Elméletilge a dieseleknél lenne a legjobb a beépítés mert ott semmit sem kell átverni ... lévén a kipufogó gázt már nem elemzi így ha érzed hogy jobban megy kevesebb gázt adsz így csökkenhet a fogyasztás... na ezt el is mondom munkatársamnak bár azt már kiveséztük hogy az ő rendszere nem a legjobb mert csak egy rézdrót van benne spirálba hajtva... elméletileg a szárazcellás alakzat elektrolitba rakva jobban működne a nagyobb felület miatt.... persze az nagyobb áramfelvételt is jelent...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5522 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 11:29:14 »

ez valóban jó 5let. Elméletilge a dieseleknél lenne a legjobb a beépítés mert ott semmit sem kell átverni ... lévén a kipufogó gázt már nem elemzi így ha érzed hogy jobban megy kevesebb gázt adsz így csökkenhet a fogyasztás... na ezt el is mondom munkatársamnak bár azt már kiveséztük hogy az ő rendszere nem a legjobb mert csak egy rézdrót van benne spirálba hajtva... elméletileg a szárazcellás alakzat elektrolitba rakva jobban működne a nagyobb felület miatt.... persze az nagyobb áramfelvételt is jelent...

A vizbontashoz szukseges energia adott. Ebbol es egy jo 50%-os hatasfokbol kb,. az jon ki, hogy befektetett 100W-onkent kapsz fel liter gazt. Szorozd ki, mennyi kell egy 100-as tempo gurulashoz, 20 loerohoz. Ember kiszamolta. Neki a konkret autora es motorra az jott ki, hogy a generator kb. 6,8 loeronek megfelelo terhelest tesz a motorra, mikozben 3 loeronek megfelelo tobbletteljesitmenyt nyujt a cucc. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5523 Dátum: 2011.01.29 szombat, 22:17:35 »

ezt olvastam most:

Válasz
5 liter gázolaj, 1 liter E85, 1dl 2T motoroil... Beinditás után hallkabb, kevésbé füstös, kellemes szagú...

szerintetek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5524 Dátum: 2011.01.29 szombat, 22:55:37 »

ezt olvastam most:

szerintetek??

Addig, mig rendes kenes hijan meg nem eszi az egesz a nagynyomasu szivattyut. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5525 Dátum: 2011.01.29 szombat, 22:58:08 »

Addig, mig rendes kenes hijan meg nem eszi az egesz a nagynyomasu szivattyut. :-)

AndyA
hát nálam olyan nincs vigyor3 am gondolom a 2T a kenés miatt lenne benne....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5526 Dátum: 2011.01.29 szombat, 23:01:34 »

hát nálam olyan nincs vigyor3 am gondolom a 2T a kenés miatt lenne benne....

E85-tel higitva? Hat...

Neked a TDDI-ben meg akar el is mehet egy darabig. Azert en inkabb maradnek a tiszta gazolajnal. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5527 Dátum: 2011.01.29 szombat, 23:05:16 »

ezt olvastam most:

szerintetek??

Nem értek hozzá, de én nem hogy 5 literhez, de még egy tanknyi üzemanyaghoz sem merném kipróbálni.
Az adagolón belül olyan finom illesztések vannak amit a gázolaj ken, hogy szerintem az E85-nek meg az esetlegesen a tankból beoldott nedvességnek nincs ott keresnivalója. Sajnálnám, ha ezt követően az üzemanyag, vagy a befecskendező rendszeren bármi hiba előjönne. Vagy lehet, hogy nem vagyok eléggé vállalkozó szellemű?  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5528 Dátum: 2011.01.29 szombat, 23:17:45 »

Nem értek hozzá, de én nem hogy 5 literhez, de még egy tanknyi üzemanyaghoz sem merném kipróbálni.
Az adagolón belül olyan finom illesztések vannak amit a gázolaj ken, hogy szerintem az E85-nek meg az esetlegesen a tankból beoldott nedvességnek nincs ott keresnivalója. Sajnálnám, ha ezt követően az üzemanyag, vagy a befecskendező rendszeren bármi hiba előjönne. Vagy lehet, hogy nem vagyok eléggé vállalkozó szellemű?  nyes
én sem akarom kipróbálni, ha tönkre megy benne valami, akkor többe kerül...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5529 Dátum: 2011.01.29 szombat, 23:18:49 »

E85-tel higitva? Hat...

Neked a TDDI-ben meg akar el is mehet egy darabig. Azert en inkabb maradnek a tiszta gazolajnal. :-)

AndyA
igen, az egy darabig a kérdéses tényező itt  nyes

nem akarom kipróbálni, csak érdekesnek találtam, gondoltam bemásolom...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5530 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 14:02:03 »

Eddig 6,7 volt az atlagfogyim kb. 1000 km alatt, kb. ket Becs-Bp. oda-vissza, plusz egy kis varosi tili-toli, palyan tempomat GPS 137 korul, egyebkent normalis hasznalat. Korabban "labbal" 6,4 volt a fogyasztasom hasonlo menetben, de elve a gyanuperrel, hogy labbal nem annyira tartom a tempot, es a traffik miatt inkabb lefele csalok, ma reggel 133 korul lottem be a tempot GPS szerint. Igy lett a varosi reszekkel egyutt 6,2 a tempomatos fogyasztasom. Lehet fel liter a kulonbseg ennyire pici sebessegkulonbseg miatt?

Ma reggel meg beletoltottem a Protec-et is a negyed tank gazolajba, ugy jottem ki Becsbe. Lehet, hogy amiatt lett ennyivel alacsonyabb a fogyasztasom?

Majd kiprobalom ujra hazafele jovo heten, frissen feltoltve gazolajjal. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5531 Dátum: 2011.02.09 szerda, 15:02:26 »

Lehet fel liter a kulonbseg ennyire pici sebessegkulonbseg miatt?

Ma reggel meg beletoltottem a Protec-et is a negyed tank gazolajba, ugy jottem ki Becsbe. Lehet, hogy amiatt lett ennyivel alacsonyabb a fogyasztasom?

Majd kiprobalom ujra hazafele jovo heten, frissen feltoltve gazolajjal. :-)

AndyA
Sztm nem lehet fél liter ilyen pici sebesség különbség miatt, de lehetett hőfok difi, honnan fújt a szél, na meg mennyit mentél valaki mögött, hányszor kellett fékezni vagy elég volt végig a motorfék,  stb. Ezer összetevő. Rengeteg minden befolyásolja a fogyit.
Persze sztm az adalék az segíthet. Na de mi volt most hétvégén?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5532 Dátum: 2011.02.09 szerda, 15:19:42 »

Sztm nem lehet fél liter ilyen pici sebesség különbség miatt, de lehetett hőfok difi, honnan fújt a szél, na meg mennyit mentél valaki mögött, hányszor kellett fékezni vagy elég volt végig a motorfék,  stb. Ezer összetevő. Rengeteg minden befolyásolja a fogyit.
Persze sztm az adalék az segíthet. Na de mi volt most hétvégén?

Sielni voltunk a kombival. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5533 Dátum: 2011.02.09 szerda, 15:25:56 »

Sielni voltunk a kombival. :-)

AndyA
Akkor majd a következő hétvégén  smile
Bécsbe a kombival vagy az 5 ajtóssal jársz? Ami itthon járkál az milyen üa kap?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5534 Dátum: 2011.02.09 szerda, 16:55:24 »

Akkor majd a következő hétvégén  smile
Bécsbe a kombival vagy az 5 ajtóssal jársz? Ami itthon járkál az milyen üa kap?


Becsbe a 4 ajtossal. :-)

Megtankoltuk a hetvegen itt kinn. Szeptemberben vettem ugy, hogy 83 ezer km-es koraban uj PCS-ket kapott. Azota egy tank magyar gazolaj jart benne osszesen, a legelso, amikor elhoztam Solymarrol. Azota csak osztrak gazolajjal jarunk azzal is. Havonta-kethavonta eljut Becsbe, es mindig teletankolva megy haza, addig meg kibirja, nem hasznaljuk annyit otthon. A minoseg kulonbseget, ha zongorazni tudnam... Es altalaban meg olcsobb is 20-30 Ft-tal, mint otthon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5535 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 08:07:43 »

Becsbe a 4 ajtossal. :-)

Megtankoltuk a hetvegen itt kinn. Szeptemberben vettem ugy, hogy 83 ezer km-es koraban uj PCS-ket kapott. Azota egy tank magyar gazolaj jart benne osszesen, a legelso, amikor elhoztam Solymarrol. Azota csak osztrak gazolajjal jarunk azzal is. Havonta-kethavonta eljut Becsbe, es mindig teletankolva megy haza, addig meg kibirja, nem hasznaljuk annyit otthon. A minoseg kulonbseget, ha zongorazni tudnam... Es altalaban meg olcsobb is 20-30 Ft-tal, mint otthon.

AndyA

Ja bocs igen 4 ajtós  Wink
Olcsóbb is, jobb is a kinti üzemanyag, hát egyértelmű  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5536 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 12:35:53 »

Becsbe a 4 ajtossal. :-)

Megtankoltuk a hetvegen itt kinn. Szeptemberben vettem ugy, hogy 83 ezer km-es koraban uj PCS-ket kapott. Azota egy tank magyar gazolaj jart benne osszesen, a legelso, amikor elhoztam Solymarrol. Azota csak osztrak gazolajjal jarunk azzal is. Havonta-kethavonta eljut Becsbe, es mindig teletankolva megy haza, addig meg kibirja, nem hasznaljuk annyit otthon. A minoseg kulonbseget, ha zongorazni tudnam... Es altalaban meg olcsobb is 20-30 Ft-tal, mint otthon.

AndyA


Én nem igazán érzem a különbséget a magyar és az osztrák GO között. A Focus, na az megérezte, a magyar GO-hoz kellett mindíg egy kis adalék, de a Mondi szereti a magyart is (más kérdés, hogy mióta megvan, csak akkor és annyit tankolok Mo.-n, amennyit nagyon kell), megy vele mint atom. Az osztrák GO-k között is van némi különbség, de az olajat minden társaság az ÖMV-tól szerzi be (csak az adalékolás különbözik). Nekem eddig a BP sima GO-ja jött be a leginkább, bár most már 1,364 EUR-t kértek literéért legutóbb Linzben... Qrvára mennek fel az árak, és ennek még hol a vége? A fizetésem nem nagyon akar feljebb menni...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5537 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 12:56:15 »

Én nem igazán érzem a különbséget a magyar és az osztrák GO között. A Focus, na az megérezte, a magyar GO-hoz kellett mindíg egy kis adalék, de a Mondi szereti a magyart is (más kérdés, hogy mióta megvan, csak akkor és annyit tankolok Mo.-n, amennyit nagyon kell), megy vele mint atom. Az osztrák GO-k között is van némi különbség, de az olajat minden társaság az ÖMV-tól szerzi be (csak az adalékolás különbözik). Nekem eddig a BP sima GO-ja jött be a leginkább, bár most már 1,364 EUR-t kértek literéért legutóbb Linzben... Qrvára mennek fel az árak, és ennek még hol a vége? A fizetésem nem nagyon akar feljebb menni...
Agip prémium dízel sztm a legjobb. Nekem az vált be plusz spuri adalék.  wave
Nem olcsó az üzemanyag, de legalább keveset esznek ezek a nagy dögök  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5538 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 13:52:59 »

Agip prémium dízel sztm a legjobb. Nekem az vált be plusz spuri adalék.  wave
Nem olcsó az üzemanyag, de legalább keveset esznek ezek a nagy dögök  eljen


Ez a Spuri izgatja a fantáziám, de sehol se láttam. Hol lehet venni?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5539 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 14:02:37 »

Ez a Spuri izgatja a fantáziám, de sehol se láttam. Hol lehet venni?
Mi a cégnél sokan használjuk és innen rendelem:
http://www.automax-online.hu/index.php?lap=termek&termekkateg=18&fid=13

mindig egyszerre 9-et és így ingyen jön, nincs rajta szállítási díj.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5540 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 15:35:51 »

Én nem igazán érzem a különbséget a magyar és az osztrák GO között. A Focus, na az megérezte, a magyar GO-hoz kellett mindíg egy kis adalék, de a Mondi szereti a magyart is (más kérdés, hogy mióta megvan, csak akkor és annyit tankolok Mo.-n, amennyit nagyon kell), megy vele mint atom. Az osztrák GO-k között is van némi különbség, de az olajat minden társaság az ÖMV-tól szerzi be (csak az adalékolás különbözik). Nekem eddig a BP sima GO-ja jött be a leginkább, bár most már 1,364 EUR-t kértek literéért legutóbb Linzben... Qrvára mennek fel az árak, és ennek még hol a vége? A fizetésem nem nagyon akar feljebb menni...

www.oeamtc.at/sprit

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5541 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 15:36:38 »

Mi a cégnél sokan használjuk és innen rendelem:
http://www.automax-online.hu/index.php?lap=termek&termekkateg=18&fid=13

mindig egyszerre 9-et és így ingyen jön, nincs rajta szállítási díj.


Es mit tesz az az adalek? Ugy ertem, nem a gyari leiras alapjan, hanem a gyakorlatban, amiert rendszeresen veszed es hasznalod?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5542 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 16:08:06 »

Es mit tesz az az adalek? Ugy ertem, nem a gyari leiras alapjan, hanem a gyakorlatban, amiert rendszeresen veszed es hasznalod?

AndyA
Hát valamit tud: Amikor megvettem a 2,2-est a páromé már kapott 3-4 adagot. Egymás mellett járt a 2 autó az enyém olyan volt, mint egy "traktor"  levele
Na elkezdte kapni az adalékot és a hangja sztm nem semmi  wave De majd meghallgatod! Olyan szépen ketyeg, hogy csak na.

Fogyim sem rossz sztm, füst az nincs semmi sehol. Borzasztóan jól indul tőle hidegben. Van egy 22 éves 3. autónk is és -18-ban úgy indult, hogy öröm volt nézni. A szomszéd mondija meg sehogysem csak go szűrő melegítés után volt hajlandó elindulni.

Most nálam van a kollégám automatája is, hát az is szörnyen hangos a mi autóinkhoz képest pedig azt is már dugóztam, szabadonfutósítottam ..
Szerzek egyszer egy decibel mérőt és kimérem az tuti  laugh
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5543 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 20:50:07 »


Na azért ennyire nem vagyok kezdő...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5544 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 20:57:06 »

Na azért ennyire nem vagyok kezdő...

 worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5545 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 21:08:28 »

Erről a motorolajcsaládról van gyakorlati infótok?
http://bizol.hu/
Ismerősöm ajánlja a gyártmányt nekem. Én eddig nemigen hallottam e nevet.
Naplózva

MKI 2.0i
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #5546 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 21:53:10 »

Ez a Spuri izgatja a fantáziám, de sehol se láttam. Hol lehet venni?

ha jársz Szombathelyen, a körmendi úti volán benzinkúton találsz...hetente járok Sopronba, de ott még én sem találtam...bár nem is nagyon kerestem. én is használom egyébként, sztem is jó.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5547 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 22:01:42 »

Ez a Spuri izgatja a fantáziám, de sehol se láttam. Hol lehet venni?
spurit erre már minden második autóval kapcsolatos boltban lehet venni  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5548 Dátum: 2011.05.03 kedd, 18:56:19 »

spurit erre már minden második autóval kapcsolatos boltban lehet venni  nyes

Ezek szerint én mindig csak az elsőkben járok...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5549 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:02:09 »

Megyünk Bécsbe hamarosan! Van aki tud arrafelé jó és olcsó kutat? Ki szeretném próbálni azt a bizonyos kénből 2ppm alatti osztrák üzemanyagot  finom
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.