Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:15:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552218 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 13:43:08 »

úgy nézki megint kinn fogok tankolni.úgy rémlik van tag aki jár Ausztria területén rendszeresen megnézhetné mennyi a dizel

http://www.oeamtc.at/sprit/

Azutan megnezed, hogy amerre jarsz, honnan jelentettek ococer' gazolajat. Lehet napi arat ill. 12 oratol kerni. Utobbi akkor jo, ha mondjuk estefele, melobol hazafele tankolnal valahol. Most, d.u. 1-2 ora korul meg siman erdemes a napi arat nezni

Ma reggel 1,287-ert tankoltam literjet, de az meg a hetvegi ar volt. Hetvegen altalaban olcsobb mindenhol, illetve szerda este szokott itt-ott alacsonyabb ar elofordulni. Csutortok-pentek a legrosszabb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:11:28 »

XVII. kerületben valahol a Bökényföldi út környékén van egy Lukoil kút, ahol közel 10 forinttal olcsóbb a cumó, mint itt a Szentendrei Lukoil-nál.
Naplózva
Peet84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:30:54 »

Ti mennyire mertek Lukoil meg Avia kutakon tankolni? Én eddig csak OMV kúton tankoltam, nem volt probléma eddig, de érdekelne, hogy mi a tapasztalat az olcsóbb kutaknál.
Naplózva

"Mit is mondott doktorúr??!??!! Elmehetek?? vagy Elmebeteg???"

Mondeo Ghia 5 door 2003/09 F1 2.0 TDCi 132 LE exverda
Mondeo Ghia Turnier 2005/07 F2 2.2 TDCi 155 LE +
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:02:11 »

Ti mennyire mertek Lukoil meg Avia kutakon tankolni? Én eddig csak OMV kúton tankoltam, nem volt probléma eddig, de érdekelne, hogy mi a tapasztalat az olcsóbb kutaknál.
Én (mivel gázzal járok) nem nagyon tankolok "klasszikus" kúton, de a lányom és a feleségem rendszeres Lukoil látogatók. Soha semmi gond nem volt.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:07:55 »

Ti mennyire mertek Lukoil meg Avia kutakon tankolni? Én eddig csak OMV kúton tankoltam, nem volt probléma eddig, de érdekelne, hogy mi a tapasztalat az olcsóbb kutaknál.
Lukoil az sok fórumtársnak bejön  eljen
Frekventált kutat kell választani és cserélni kell a go szűrőt néha  hehe  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:13:02 »

Ti mennyire mertek Lukoil meg Avia kutakon tankolni? Én eddig csak OMV kúton tankoltam, nem volt probléma eddig, de érdekelne, hogy mi a tapasztalat az olcsóbb kutaknál.
én még csak lukoil-on tankoltam!! csak akkor megyek máshova ha a szükség megkívánja  nyes
gázolajszűrő szégyenemre, csak egyszer volt cserélve lassan 50e km alatt  Roll Eyes de majd most  Grin
eddig gond nélkül chiptuninggal, széttaposva  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:15:30 »

én még csak lukoil-on tankoltam!! csak akkor megyek máshova ha a szükség megkívánja  nyes
gázolajszűrő szégyenemre, csak egyszer volt cserélve lassan 50e km alatt  Roll Eyes de majd most  Grin
eddig gond nélkül chiptuninggal, széttaposva  eplus2
Sztm elég 60 ezrenkét cserélni, ha az ember rendes kúton tankol, gyári go szűrőt használ és télen nem áll kint az autó  eljen
Persze akinek van rá zséje cserélgetheti gyakrabban. Ártani nem árt  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:40:07 »

Ti mennyire mertek Lukoil meg Avia kutakon tankolni? Én eddig csak OMV kúton tankoltam, nem volt probléma eddig, de érdekelne, hogy mi a tapasztalat az olcsóbb kutaknál.
Én idén eddig 2 alkalomtól eltekintve (külföld) csak az M5 bevezetőjénél levő Lukoil kúton tankoltam. Ott átlag 15 Ft-al olcsóbb, mint pl. a Váci úti Agip (ez a viszonyítási alap nekem, mert 2 sarokra lakom tőle). És idén döntögetem a fogyi rekordjaimat sorra. Nem hiszem, hogy bármi baja lenne az ottani go-nak. Szűrő utoljára 2 éve, 35ekm-el ezelőtt lett cserélve. Tavasszal olajcsere, akkor megy majd bele az új.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:52:28 »

ja értem akkor ezt miért nem közölted pl.alfal is pár hsz-szel feljebb,mikor a kormányt emlegette,hogy mikre lehet képes.ne válogass tag és tag között ez korrupt dolog.na mindegy ez baromság nem akarok viszszályt kelteni,felejtsük el.
igazad van,és következetesek vagyunk.töröltem a hsz-ben a kommentárt! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:58:05 »

igazad van,és következetesek vagyunk.töröltem a hsz-ben a kommentárt! Wink
integet2  részemröl törölve az összes ehez kapcsolodo hsz.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.12 hétfő, 21:02:34 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:08:53 »

Törölje mindenki a sajátját. Szokás szerint én vagyok a f@sz.
ezt rajtad kivül senki nem állitotta  wave 
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:16:39 »

Törölje mindenki a sajátját. Szokás szerint én vagyok a f@sz.
Zacci ilyenkor mindig azt írta: "nyugisag,lazasag!" vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2011.09.13 kedd, 01:26:17 »

Zacci ilyenkor mindig azt írta: "nyugisag,lazasag!" vigyor3
lazíccsááááááá, olvassááá  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 17:21:52 »

http://www.origo.hu/auto/20110919-mol-rekordot-dont-a-benzinar.html
nov.1-ig kis elöleg  worship
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 17:54:56 »

nov.1-ig szerintem meglesz a 400. Benzinnél biztosan, go-nál nagyon valószínű.
És akkor jön majd a +13 Ft a go-ra, meg a 25% helyett 27% ÁFA.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:05:51 »

nov.1-ig szerintem meglesz a 400. Benzinnél biztosan, go-nál nagyon valószínű.
És akkor jön majd a +13 Ft a go-ra, meg a 25% helyett 27% ÁFA.

És akkor ez majd frankón kihat mindenre,és drágább lesz a kaja,stb...
Lassan majd minden Mondeo-s beszereli a 6os váltót,és chippelni fog,hogy 5 liter körül el tudjon járni Cheesy
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:08:10 »

nov.1-ig szerintem meglesz a 400. Benzinnél biztosan, go-nál nagyon valószínű.
És akkor jön majd a +13 Ft a go-ra, meg a 25% helyett 27% ÁFA.
ahogy mondja.el is keztem a betárolást  hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:09:59 »

És akkor ez majd frankón kihat mindenre,és drágább lesz a kaja,stb...
Lassan majd minden Mondeo-s beszereli a 6os váltót,és chippelni fog,hogy 5 liter körül el tudjon járni Cheesy
csak ez mk2-nél nem tudom,hogy járhato ut-e?  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:19:33 »

csak ez mk2-nél nem tudom,hogy járhato ut-e?  integet2

Szerintem csak MK3-tól...De a chip lehet az MK2-nél is hozhat valamit... szomoru1
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:24:25 »

Szerintem csak MK3-tól...De a chip lehet az MK2-nél is hozhat valamit... szomoru1
miér chippelni lehet?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:28:41 »

miér chippelni lehet?

Minden autót lehet chipelni Smiley De benzinest nem nagyon van értelme,de turbódízelt...Szerintem lehet. Még a régieket is,legalábbis én így tudom.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 18:36:43 »

csak ez mk2-nél nem tudom,hogy járhato ut-e?  integet2
csodákat ne várj tőle. Mégha tényleg is ért hozzá aki hozzápiszkál akkor se lesz megtakarítás mert te magad fogod eltaposni, mert hogy apuka plusz lovakat kapott az istálóba és futtatni akarja ugyis őket Undecided
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:55:50 »

csodákat ne várj tőle. Mégha tényleg is ért hozzá aki hozzápiszkál akkor se lesz megtakarítás mert te magad fogod eltaposni, mert hogy apuka plusz lovakat kapott az istálóba és futtatni akarja ugyis őket Undecided
ez igy igaz,és igy van rendjén  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:57:30 »

csodákat ne várj tőle. Mégha tényleg is ért hozzá aki hozzápiszkál akkor se lesz megtakarítás mert te magad fogod eltaposni, mert hogy apuka plusz lovakat kapott az istálóba és futtatni akarja ugyis őket Undecided
nem mindig, ha kell én is simán eljárok vele 5l-rel (tényleg angel  vigyor3)

am szerintem mk2-ben mecha adagoló van és azt nem lehet chippelni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 20:04:50 »

nem mindig, ha kell én is simán eljárok vele 5l-rel (tényleg angel  vigyor3)

am szerintem mk2-ben mecha adagoló van és azt nem lehet chippelni
lecseréljük azt is  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2011.09.21 szerda, 19:02:28 »

nem mindig, ha kell én is simán eljárok vele 5l-rel (tényleg angel  vigyor3)

am szerintem mk2-ben mecha adagoló van és azt nem lehet chippelni

nagyobb nyomó elemet kell belerakni és meg is van a "chip" hehe igaz kevesebbet enni nem fog de jobban menni azt igen
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2011.09.21 szerda, 20:40:30 »

Szerintem csak MK3-tól...De a chip lehet az MK2-nél is hozhat valamit... szomoru1
mk2- nél nem nagyon. max a gázbowdent lehet chippelni  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2011.09.21 szerda, 20:43:06 »

lecseréljük azt is  eplus2
a másik még mechanikusabb lesz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2011.09.21 szerda, 20:46:05 »

nagyobb nyomó elemet kell belerakni és meg is van a "chip" hehe igaz kevesebbet enni nem fog de jobban menni azt igen
az mk2-ben elég nagy adagoló van, nem azzal van a baj, csak ha bármi javítani való van, akkor egy vagyon. amúgy lehet húzni rendesen a gyárit is, nagyobb hullámos gyűrű kell bele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2011.09.21 szerda, 20:57:35 »

Ahogy a Hofi mondta... televeszem a kádat benzinnel... azaz, gázolajjal... bár a kád akril, azt lehet, hogy oldja... marad a dunsztosüveg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 20:46:34 »

Ahogy a Hofi mondta... televeszem a kádat benzinnel... azaz, gázolajjal... bár a kád akril, azt lehet, hogy oldja... marad a dunsztosüveg.

Csak anyósod nehogy leengedje  eplus2
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 20:47:35 »

Ha ez így megy tovább én is elgázosítom az enyémet...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 20:52:23 »

Ha ez így megy tovább én is elgázosítom az enyémet...
Épp az előbb számolgattam.
Hétvégén le kell mennünk Dömsödre. Ez nekem oda vissza M0-son kb 170km. Ha a Mondeoval megyünk, akkor ez kb 4 rugó gázból. Ha az Ignissel, akkor 4500-4700 benzinből.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 20:59:51 »

Épp az előbb számolgattam.
Hétvégén le kell mennünk Dömsödre. Ez nekem oda vissza M0-son kb 170km. Ha a Mondeoval megyünk, akkor ez kb 4 rugó gázból. Ha az Ignissel, akkor 4500-4700 benzinből.
Szerintem ne reklámozd mert még erre is katalálnak valami extra xarságot. Az E85 -nek már annyia, a gázolajat most csesztetik a + jövedéki adóval. Előbb utobb rájönnek hogy már csak a gázzal nincs gáz.  Undecided
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:01:24 »

És hallottatok arról,hogy valaki a dízel motorhoz desztvizet fecskendez be pluszba?...Szerintetek ez milyen lehet?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:02:38 »

Épp az előbb számolgattam.
Hétvégén le kell mennünk Dömsödre. Ez nekem oda vissza M0-son kb 170km. Ha a Mondeoval megyünk, akkor ez kb 4 rugó gázból. Ha az Ignissel, akkor 4500-4700 benzinből.

Az a gáz, hogy kb 200-ból kerül bele a cucc, és vagy 45 telitanknál jönne vissza csak az ára...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:03:50 »

Az a gáz, hogy kb 200-ból kerül bele a cucc, és vagy 45 telitanknál jönne vissza csak az ára...


Most már a dízelt is lehet gázosítani...Annál szerintem még lassabban jön vissza a pénz  szomoru1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:04:47 »

Az a gáz, hogy kb 200-ból kerül bele a cucc, és vagy 45 telitanknál jönne vissza csak az ára...

ja, csak a 45 telitank feleannyiba kerül, mint benzinnel
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 21:29:10 »

Az a gáz, hogy kb 200-ból kerül bele a cucc, és vagy 45 telitanknál jönne vissza csak az ára...

Érdekes számolás. Én inkább úgy számolnám, hogy hány km alatt térül meg és hány km-t megyek évente. Mert ha mondjuk egy év alatt megtérül, akkor az azért nem olyan rossz befektetés, főképp hogy a következő évben már 2 kilót spórol a kocsi. Mindeközben bátran nyomhatod a kövér gázokat, mert szinte nem érdekel a fogyasztás. Én már csak tudom. Wink
Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2011.09.23 péntek, 21:04:52 »

Hát igen, csak ezzel meg az a baj hogy ha túl hosszú a megtérülés akkor addigra a "fejesek" is rájönnek, hogy ezt jól meg lehet adóztatni mert már majd mindenki átalakított és innentől kezdve a bizonytalansági tényező nagyon befolyásolja a megtérülést.

Ugyanis ha most átalakítod x összegért akkor azt számolod, hogy mennyi idő alatt térül meg ha az árak illetve az arányok ugyanazok, de a számolt megtérülés végére már rég nem azok az árak mint amikor beépítetted.

Pl. 1,5 - 2 éve jött be ez az E85 mizéria és elvileg 1 év alatt térült meg a tavaly kb. 60000 -ért beépített átalakító (ráadásul ősz végétől a sima E85-ös autó kizárt hogy beinduljon -> keverni kell hozzá benyát) -> de mostanra már nem biztos hogy megtérül, ráadásul a nem E85-re tervezett autók akár károsodhatnak is (mondhat akárki akármit, ha nem arra tervezték akkor használni nem fog neki a másfajta üzemanyag).

Tehát én végkonklúziónak azt vonom le, hogy a mai gazdasági helyzetben kiszámíthatatlan és ha 1 éven belül nem térül meg nem alakítanák át.

Érdekes számolás. Én inkább úgy számolnám, hogy hány km alatt térül meg és hány km-t megyek évente. Mert ha mondjuk egy év alatt megtérül, akkor az azért nem olyan rossz befektetés, főképp hogy a következő évben már 2 kilót spórol a kocsi. Mindeközben bátran nyomhatod a kövér gázokat, mert szinte nem érdekel a fogyasztás. Én már csak tudom. Wink

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:08:33 »

Hát igen, csak ezzel meg az a baj hogy ha túl hosszú a megtérülés akkor addigra a "fejesek" is rájönnek, hogy ezt jól meg lehet adóztatni mert már majd mindenki átalakított és innentől kezdve a bizonytalansági tényező nagyon befolyásolja a megtérülést.

Ugyanis ha most átalakítod x összegért akkor azt számolod, hogy mennyi idő alatt térül meg ha az árak illetve az arányok ugyanazok, de a számolt megtérülés végére már rég nem azok az árak mint amikor beépítetted.

Pl. 1,5 - 2 éve jött be ez az E85 mizéria és elvileg 1 év alatt térült meg a tavaly kb. 60000 -ért beépített átalakító (ráadásul ősz végétől a sima E85-ös autó kizárt hogy beinduljon -> keverni kell hozzá benyát) -> de mostanra már nem biztos hogy megtérül, ráadásul a nem E85-re tervezett autók akár károsodhatnak is (mondhat akárki akármit, ha nem arra tervezték akkor használni nem fog neki a másfajta üzemanyag).

Tehát én végkonklúziónak azt vonom le, hogy a mai gazdasági helyzetben kiszámíthatatlan és ha 1 éven belül nem térül meg nem alakítanák át.

Amikor megvettem a kocsit, akkor is azt mondogatták, hogy a gázt is emelni fogják, nézzem csak meg. Ehhez képest azóta a benzin több mint 100 forinttal emelkedett, a gáz pedig mindössze 40 forinttal. 4 évvel ezelőtt a gázzal 100km-en kb 1000 forintot spóroltam, mostanra ez már 1600 forint körül van. Épp tegnap számoltam ki: Holnap megyünk Dömsödre, ami oda vissza durván 160km. Olcsóbban jövök ki párszáz forinttal, ha a gázos Mondeoval megyek, (erősen 10 liter fölötti gázfogyasztással) mintha az asszony Ignisével mennék. (6.5-7 literes benzinfogyasztással)
Tehát aki mondjuk négy évvel ezelőtt nem merte berakatni a gázt, pedig lett volna rá pénze is, meg hajlandósága is, (mondván, hogy úgyis fölemelik azt is) az most veri a fejét a falba.
Ergo: én azt mondanám, hogy most sem késő, amennyiben nagyjából ugyanezek a feltételek, árak maradnak. De ha romlik is a benzin-gáz árarány, még akkor is bőven megéri.
Szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.23 péntek, 22:11:50 írta Flyfish » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:11:17 »

Hát igen, csak ezzel meg az a baj hogy ha túl hosszú a megtérülés akkor addigra a "fejesek" is rájönnek, hogy ezt jól meg lehet adóztatni mert már majd mindenki átalakított és innentől kezdve a bizonytalansági tényező nagyon befolyásolja a megtérülést.

Ugyanis ha most átalakítod x összegért akkor azt számolod, hogy mennyi idő alatt térül meg ha az árak illetve az arányok ugyanazok, de a számolt megtérülés végére már rég nem azok az árak mint amikor beépítetted.

Pl. 1,5 - 2 éve jött be ez az E85 mizéria és elvileg 1 év alatt térült meg a tavaly kb. 60000 -ért beépített átalakító (ráadásul ősz végétől a sima E85-ös autó kizárt hogy beinduljon -> keverni kell hozzá benyát) -> de mostanra már nem biztos hogy megtérül, ráadásul a nem E85-re tervezett autók akár károsodhatnak is (mondhat akárki akármit, ha nem arra tervezték akkor használni nem fog neki a másfajta üzemanyag).

Tehát én végkonklúziónak azt vonom le, hogy a mai gazdasági helyzetben kiszámíthatatlan és ha 1 éven belül nem térül meg nem alakítanák át.

Hadd kérdezzem már meg,a gázt ezeknek a motoroknak találták ki?Vazze,legalább hülyeséget ne írjál.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:15:14 »

Hadd kérdezzem már meg,a gázt ezeknek a motoroknak találták ki?Vazze,legalább hülyeséget ne írjál.
Ember! Ne PB gázban gondolkodj! Az LPG autógáz ugyanolyan üzemanyag mint a benzin, csak légnemű halmazállapotú. Ha megígéred, hogy elolvasod azt a fél oldalt, akkor elküldöm a linket, ahol megérted miről beszélek. Miért megy az én autóm mostmár kb 100 ezer km óta gázzal és mitől megy az egyik ismerősöm öreg E32-es BMW-je már a 300-adik ezer km-t? GÁZZAL!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:33:11 »

Ember! Ne PB gázban gondolkodj! Az LPG autógáz ugyanolyan üzemanyag mint a benzin, csak légnemű halmazállapotú. Ha megígéred, hogy elolvasod azt a fél oldalt, akkor elküldöm a linket, ahol megérted miről beszélek. Miért megy az én autóm mostmár kb 100 ezer km óta gázzal és mitől megy az egyik ismerősöm öreg E32-es BMW-je már a 300-adik ezer km-t? GÁZZAL!!!
Nincs nekem ezzel semmi gondom.De,ne arról menjen már a vita,hogy mit mire terveztek.Tudom,hogy ha valaki elkezd veled vitázni a gázüzemről,akkor elborul az agyad.De nekem meg arról ne kokettáljon már más,hogy de qrva *** ez meg az,mert nem arra tervezték a motort.Érdekes módon a fáradt olajtól kezdve az étolajon át a dízelek is képesek megemészteni bármit.Erre tervezték?nem,de mégis működnek.Az,hogy cseppfolyós gáz ugyanaz mint a benzin?Azért egy kicsit gondolkozz már ember,mielőtt ilyet leírsz...nekem semmi bajom a gázos autókkal,amíg nem jön egy gáz tanúja és nem akar megtéríteni-mindenáron.Én meg az etanolt használom évek óta gond nélkül.Ettől még nem beszélek rá senkit,nem akarok megtéríteni senkit.
Gondolkoztam most én is azon,hogy melyiket lenne jobb berakatni az autóba-ha már úgy alakult,hogy van rá keret.Végül az eddigi tapasztalatom alapján döntöttem inkább e mellett.Ha meg nem jön be,akkor járok tovább benzinnel és annyi,kisebbet bukok rajta mint egy gáz szetten.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.23 péntek, 22:36:40 írta misi107 » Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:48:43 »

Nincs nekem ezzel semmi gondom.De,ne arról menjen már a vita,hogy mit mire terveztek.Tudom,hogy ha valaki elkezd veled vitázni a gázüzemről,akkor elborul az agyad.De nekem meg arról ne kokettáljon már más,hogy de qrva *** ez meg az,mert nem arra tervezték a motort.Érdekes módon a fáradt olajtól kezdve az étolajon át a dízelek is képesek megemészteni bármit.Erre tervezték?nem,de mégis működnek.Az,hogy cseppfolyós gáz ugyanaz mint a benzin?Azért egy kicsit gondolkozz már ember,mielőtt ilyet leírsz...nekem semmi bajom a gázos autókkal,amíg nem jön egy gáz tanúja és nem akar megtéríteni-mindenáron.Én meg az etanolt használom évek óta gond nélkül.Ettől még nem beszélek rá senkit,nem akarok megtéríteni senkit.
Gondolkoztam most én is azon,hogy melyiket lenne jobb berakatni az autóba-ha már úgy alakult,hogy van rá keret.Végül az eddigi tapasztalatom alapján döntöttem inkább e mellett.Ha meg nem jön be,akkor járok tovább benzinnel és annyi,kisebbet bukok rajta mint egy gáz szetten.
Nem borul el az agyam, csak akkor, ha valaki meg akar engem, győzni, hogy miért is nem jó befektetés, vagy mennyire káros a gázüzem a motornak. Mindezt olyanvalaki teszi, aki életében nem járt ilyen autóval.
Téged meg valószínű, hogy félreértettelek. Nem akartam én vitázni, csak bosszant, ha valaki innen-onnan információkból véleményt alkot olyannal szemben, aki viszont a mindennapi gyakorlatban tapasztalja meg ugyanazt. ...és itt most nem kell ennél a gázüzemnél leragadni. Lehet hogy holnap valaki elkezd a magyar BVH-beli állapotokról regélni, Te meg eldobod azt a maradék hajadat is és nem állod meg, hogy föl ne világosítsd, hogy kumma nagy tévedésben van. Na én így vagyok a gázzal. Én tapasztalatból beszélek, mások meg amit éppen hallottak valahonnan.
Most meg megyek aludni. Álmodjatok velem Pupákok!!! Wink
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:05:36 »

üzemanyag nagy mesterek kemikálé-démonok  worship

kipróbáltátok az új shell dízelt Huh?
milyen  Huh?
én még nem mert még bőven van a tankban  Wink
de majd kipróbáom
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:19:51 »

üzemanyag nagy mesterek kemikálé-démonok  worship

kipróbáltátok az új shell dízelt Huh?
milyen  Huh?
én még nem mert még bőven van a tankban  Wink
de majd kipróbáom

olajos......

bár én sem próbáltam még,csak a benzinjüket a céges fityóba.messzemenőket még nem tudok levonni.....
amúgy az összes autónkat a shellnél itatják.majd jól megkérdem valamelyiket-van 1 s-max,egy lexus220,2 oktávia,megy egy madzag6.én még a sajátomat az előző simával itattam,de a jövőhéten már önteni kell abba is,mert 900nál még van 230megtehető km..... nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.25 vasárnap, 20:22:38 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:20:40 »

olajos......

bár én sem próbáltam még,csak a benzinjüket a céges fityóba.messzemenőket még nem tudok levonni.....
szigoruak leszünk vele  nyes
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:26:24 »

olajos......

bár én sem próbáltam még,csak a benzinjüket a céges fityóba.messzemenőket még nem tudok levonni.....
amúgy az összes autónkat a shellnél itatják.majd jól megkérdem valamelyiket-van 1 s-max,egy lexus220,2 oktávia,megy egy madzag6.én még a sajátomat az előző simával itattam,de a jövőhéten már önteni kell abba is,mert 900nál még van 230megtehető km..... nyes
miféle új nafta van náluk? nem járok hozzájuk, szubjektíve van olyan érzésem, hogy jobban füstölök tőle, mint az omv-től  smile
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:28:18 »

miféle új nafta van náluk? nem járok hozzájuk, szubjektíve van olyan érzésem, hogy jobban füstölök tőle, mint az omv-től  smile
nyes

http://www.shell.hu/home/content/hun/aboutshell/media_centre/news_and_media_releases/2011/pr_fuelsave_launch.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.