Domi
|
|
« Új hozzászólás #6500 Dátum: 2012.02.18 szombat, 12:21:33 » |
|
Előbb utóbb a dizel frontos úgyis teljesen a bio lesz a mérvadó, akkor majd nem fognak majd idegesíteni a perzsák meg arabok téged se. Elég jól halad egy-két fejlesztési projekt aminek a célja hogy pl. egy ipari létesítményben keletkező CO2-t lekössék némi nanotechnológiával besegítve algafilmeken. A keletkező CO2-t vissza kell hűteni (de legjobb pl ha egy gőzmotorral még a maradék energiát is kiveszik belőle) Marad a már hideg CO2 amit már rá lehet vezetni az algákra. Csak kellően nagy méret kell meg sajna várni mert az alga még nem nő még olyan gyorsan. És ami a legjobb a CO2 lekötésén túl az hogy utána csak simán ultrahanggal szét kell veretni az algát, és ami marad azt simán be lehet önteni a dizelek tankjába mint üzemanyag. Sajnos a büdös algák egyelőre még nem nőnek olyan gyorsan és nincs nincs elterjedve a módszer annyira hogy elég algát lehessen aratni ahhoz hogy iparszerűen fel lehessen dolgozni mint gázolajhelyettesítőt. De bízzunk a módszer gyors terjedésében. Előbb utóbb ez majd leveri a go árát. Komolyan hangzik. Jó hallani, hogy ilyen fejlesztések mennek a háttérben. Erről eddig még nem is olvastam.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6501 Dátum: 2012.02.18 szombat, 12:58:51 » |
|
Komolyan hangzik. Jó hallani, hogy ilyen fejlesztések mennek a háttérben. Erről eddig még nem is olvastam. http://www.algadisk.eu/home
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.18 szombat, 13:01:42 írta stealt »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #6502 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:13:51 » |
|
Előbb utóbb a dizel frontos úgyis teljesen a bio lesz a mérvadó, akkor majd nem fognak majd idegesíteni a perzsák meg arabok téged se. Elég jól halad egy-két fejlesztési projekt aminek a célja hogy pl. egy ipari létesítményben keletkező CO2-t lekössék némi nanotechnológiával besegítve algafilmeken. A keletkező CO2-t vissza kell hűteni (de legjobb pl ha egy gőzmotorral még a maradék energiát is kiveszik belőle) Marad a már hideg CO2 amit már rá lehet vezetni az algákra. Csak kellően nagy méret kell meg sajna várni mert az alga még nem nő még olyan gyorsan. És ami a legjobb a CO2 lekötésén túl az hogy utána csak simán ultrahanggal szét kell veretni az algát, és ami marad azt simán be lehet önteni a dizelek tankjába mint üzemanyag. Sajnos a büdös algák egyelőre még nem nőnek olyan gyorsan és nincs nincs elterjedve a módszer annyira hogy elég algát lehessen aratni ahhoz hogy iparszerűen fel lehessen dolgozni mint gázolajhelyettesítőt. De bízzunk a módszer gyors terjedésében. Előbb utóbb ez majd leveri a go árát. Világos, tök egyszerű ez. mint a kínai abc kb Hú de magasak nekem ezek a dolgok. Nemtom Te mivel foglalkozol pontosan de úgy látom nem asszisztens vagy a cégnél
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6503 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:24:42 » |
|
Világos, tök egyszerű ez. mint a kínai abc kb Hú de magasak nekem ezek a dolgok. Nemtom Te mivel foglalkozol pontosan de úgy látom nem asszisztens vagy a cégnél Kicsit korábban látok ezt azt mint más.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #6504 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:34:46 » |
|
Kicsit korábban látok ezt azt mint más. Akkor Te látod a jövőt!
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6505 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:39:41 » |
|
Akkor Te látod a jövőt! Ha látnám a jövőt akkor csak egy lottót töltenék ki
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6506 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:40:36 » |
|
Ha látnám a jövőt akkor csak egy lottót töltenék ki
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #6507 Dátum: 2012.02.18 szombat, 21:14:20 » |
|
Ha látnám a jövőt akkor csak egy lottót töltenék ki 5-6-7 melyiket
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6508 Dátum: 2012.02.18 szombat, 22:26:43 » |
|
Előbb utóbb a dizel frontos úgyis teljesen a bio lesz a mérvadó, akkor majd nem fognak majd idegesíteni a perzsák meg arabok téged se. Elég jól halad egy-két fejlesztési projekt aminek a célja hogy pl. egy ipari létesítményben keletkező CO2-t lekössék némi nanotechnológiával besegítve algafilmeken. A keletkező CO2-t vissza kell hűteni (de legjobb pl ha egy gőzmotorral még a maradék energiát is kiveszik belőle) Marad a már hideg CO2 amit már rá lehet vezetni az algákra. Csak kellően nagy méret kell meg sajna várni mert az alga még nem nő még olyan gyorsan. És ami a legjobb a CO2 lekötésén túl az hogy utána csak simán ultrahanggal szét kell veretni az algát, és ami marad azt simán be lehet önteni a dizelek tankjába mint üzemanyag. Sajnos a büdös algák egyelőre még nem nőnek olyan gyorsan és nincs nincs elterjedve a módszer annyira hogy elég algát lehessen aratni ahhoz hogy iparszerűen fel lehessen dolgozni mint gázolajhelyettesítőt. De bízzunk a módszer gyors terjedésében. Előbb utóbb ez majd leveri a go árát. Aztán majd az lesz a vége,hogy valami nagyokos lmcs szintű akárkik bebizonyítják,hogy az algák ilyen felhasználása káros hatással van az éti csigák növekedési ciklusára és emiatt azonnal le kell állítani minden ilyen irányú projektet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6509 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 08:48:46 » |
|
Aztán majd az lesz a vége,hogy valami nagyokos lmcs szintű akárkik bebizonyítják,hogy az algák ilyen felhasználása káros hatással van az éti csigák növekedési ciklusára és emiatt azonnal le kell állítani minden ilyen irányú projektet.
Az ilyen "turbo környezet-jogvédő-állatvédő" genyokról szokott kiderülni utólag mindig, hogy véletlenül valamely ellenérdekelt társaság pénzeli őket. Így velük csak egyetlen bajom van, az hogy nem tudják hogy hol a helyük egy 30m3-es kénsavtartályban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6510 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 10:44:21 » |
|
Az ilyen "turbo környezet-jogvédő-állatvédő" genyokról szokott kiderülni utólag mindig, hogy véletlenül valamely ellenérdekelt társaság pénzeli őket. Így velük csak egyetlen bajom van, az hogy nem tudják hogy hol a helyük egy 30m3-es kénsavtartályban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rudolfdiesel
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6511 Dátum: 2012.02.22 szerda, 15:22:05 » |
|
Sziasztok! Tapasztalatból írom le, hogy Mol kúton ne nagyon tankoljatok. Iszonyatosan spórolnak az adalékokkal... Nincs olyan komoly belső ellenőrzésük mint más kutaknál. Gondolom úgy vannak vele, hogy a területi képviselőnek meg a hülye rendőrnek el lehet adni bármit. Nekem egyszer egy Mol-os gázolaj tankolás után kigyulladt a check engine lámpa... A durvább motorjárásról nem is beszélve.
Szóval vagy Omv vagy Shell. (a benzinről nincs tapasztalatom)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6512 Dátum: 2012.02.22 szerda, 20:43:49 » |
|
Sziasztok! Tapasztalatból írom le, hogy Mol kúton ne nagyon tankoljatok. Iszonyatosan spórolnak az adalékokkal... Nincs olyan komoly belső ellenőrzésük mint más kutaknál. Gondolom úgy vannak vele, hogy a területi képviselőnek meg a hülye rendőrnek el lehet adni bármit. Nekem egyszer egy Mol-os gázolaj tankolás után kigyulladt a check engine lámpa... A durvább motorjárásról nem is beszélve.
Szóval vagy Omv vagy Shell. (a benzinről nincs tapasztalatom)
úúúúú,csak Stealt el ne olvassa.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6513 Dátum: 2012.02.22 szerda, 20:48:00 » |
|
Sziasztok! Tapasztalatból írom le, hogy Mol kúton ne nagyon tankoljatok. Iszonyatosan spórolnak az adalékokkal... Nincs olyan komoly belső ellenőrzésük mint más kutaknál. Gondolom úgy vannak vele, hogy a területi képviselőnek meg a hülye rendőrnek el lehet adni bármit. Nekem egyszer egy Mol-os gázolaj tankolás után kigyulladt a check engine lámpa... A durvább motorjárásról nem is beszélve.
Szóval vagy Omv vagy Shell. (a benzinről nincs tapasztalatom)
1.)Nagy szemét lehet ez a MOL mert egyáltalán nem raknak be semmi adalékot a kúton se a gázolajba se a benzinbe mivel erre külön keverő üzemek vannak. 2. Ne zavarjon hogy shell a moltól veszi a nyálat. Ennek tudatában biztos sokkal jobb lehet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6514 Dátum: 2012.02.22 szerda, 20:48:41 » |
|
úúúúú,csak Stealt el ne olvassa..... De végre valami friss urbanlegend
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #6515 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 08:12:44 » |
|
Sziasztok! Tapasztalatból írom le, hogy Mol kúton ne nagyon tankoljatok. Iszonyatosan spórolnak az adalékokkal... Nincs olyan komoly belső ellenőrzésük mint más kutaknál. Gondolom úgy vannak vele, hogy a területi képviselőnek meg a hülye rendőrnek el lehet adni bármit. Nekem egyszer egy Mol-os gázolaj tankolás után kigyulladt a check engine lámpa... A durvább motorjárásról nem is beszélve.
Szóval vagy Omv vagy Shell. (a benzinről nincs tapasztalatom)
Én sokáig Shell-eztem, majd a 3. adagoló csere után leszoktam róla, és a diesel autókról is. A benzinest Mobil Petrol-nál etetem, teljesen jó. Most kaptam egy MOL green kártyát (-10 Ft / L ), 2x tankoltam a MOL-nál, és azóta kevesebb km-t megyek le egy tankkal, többet eszik belőle.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #6516 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 08:34:55 » |
|
Én sokáig Shell-eztem, majd a 3. adagoló csere után leszoktam róla, és a diesel autókról is. A benzinest Mobil Petrol-nál etetem, teljesen jó. Most kaptam egy MOL green kártyát (-10 Ft / L ), 2x tankoltam a MOL-nál, és azóta kevesebb km-t megyek le egy tankkal, többet eszik belőle. Lehet a hideg miatt...
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #6517 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 08:43:47 » |
|
1.)Nagy szemét lehet ez a MOL mert egyáltalán nem raknak be semmi adalékot a kúton se a gázolajba se a benzinbe mivel erre külön keverő üzemek vannak.
Az OMV a Klacskás kocsi után mindig rak be adalékot a föld alatti tárolóba. A MOL lehet, higy nem.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #6518 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 09:01:54 » |
|
Lehet a hideg miatt...
5 éve van nálam az autó, azóta csak most van hidege?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #6519 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 09:08:10 » |
|
5 éve van nálam az autó, azóta csak most van hidege? Most hideg volt 3 hétig azért rendesen (10 évre visszamenőleg sem volt még ilyen hideg sztm átlagosan) Sztm ami már sokszor leírásra került, hogy kúthálózatok kútjai között is van különbség. Biztosan vannak okoskodások. Én agip-nál tankolok és csak prémiumot és csak 1 kúton az bevált (Diósd Balatoni út) . 2x tankoltam már másik agip kúton, de valahogy nem volt az igazi !!!
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #6520 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 09:22:40 » |
|
Az OMV a Klacskás kocsi után mindig rak be adalékot a föld alatti tárolóba. A MOL lehet, higy nem.
Ha jól tudom a sima gázolajat mindenki a moltol veszi mo-on és elvileg tesz bele saját adalékot. Ezért láthattad ezt aomv-nél A premiumok sajátok csak. De majd a stealt jobban tudja
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #6521 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 09:58:30 » |
|
Én sokáig Shell-eztem, majd a 3. adagoló csere után leszoktam róla, és a diesel autókról is. A benzinest Mobil Petrol-nál etetem, teljesen jó. Most kaptam egy MOL green kártyát (-10 Ft / L ), 2x tankoltam a MOL-nál, és azóta kevesebb km-t megyek le egy tankkal, többet eszik belőle. A mobil petrol az jó! Nálunk is van. Pár éve nyitott oda kezdtem el járni akkor még benzinessel. Többet ment el a kocsi mint a többivel. Na mondom itt a tuti. De ez szép lassan megszűnt és annyit ment el mint máshol. Érdekes nem? Aztán 1x csak megadta magát a benzin sziv. Később hallottam még 4-5 ilyet mind ott tankolt... Pár hónapja meg nem lehetett tankolni 2 napig mert "elromlott a rendszer" Ja, az a szemét rendszer nem szólt, h ne töltsék a gázolajat a benzin tartályba és fordítva... Bár én úgy gondolnám, h más a csatlakozás. De volt baj megint a városba meg jövés menés a kúton. Amúgy szép a kút meg jó a shop De nem lehet általánosítani szerintem mert minden ki van adva lassan privátba és nemtudni mi van itt ott ezért van jó meg rossz minden féle kútból. Pl a omv is maszek nálunk és az sem jó.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
mondejoooooo
|
|
« Új hozzászólás #6522 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:30:59 » |
|
érdekes ez a kút függő fogyi... az uccso 3 alkalommal Lukoilnál tankoltam és nekem is megugrott fél literrel a fogyim. általában auchannál tankolok. délvidéken pl. a Lukoilt szeressük mert ott jó a benya, meg óccsó is, de itt *** lenne?
|
|
|
Naplózva
|
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány... 2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6523 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:32:51 » |
|
érdekes ez a kút függő fogyi... az uccso 3 alkalommal Lukoilnál tankoltam és nekem is megugrott fél literrel a fogyim. általában auchannál tankolok. délvidéken pl. a Lukoilt szeressük mert ott jó a benya, meg óccsó is, de itt *** lenne?
Beszéljünk buszosokkal, teherautósokkal, vonatosokkal, aztán vegyünk tőlük olcsón Hozzá green fuelt és kész. Az én fogyim full budapesti és tök jó, (szerintem)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondejoooooo
|
|
« Új hozzászólás #6524 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:41:24 » |
|
Beszéljünk buszosokkal, teherautósokkal, vonatosokkal, aztán vegyünk tőlük olcsón Hozzá green fuelt és kész. Az én fogyim full budapesti és tök jó, (szerintem) buszos kamionos vonatos benyát? hmmmmm
|
|
|
Naplózva
|
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány... 2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6525 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 12:04:12 » |
|
Az OMV a Klacskás kocsi után mindig rak be adalékot a föld alatti tárolóba. A MOL lehet, higy nem.
Tegyük fel, hogy elvileg előfordulhat hogy hogy adagolási dúrva hiba miatt a kúton kell beborítani 1-2 liter anyagot. De ez nagyon égő. Mert az nem a kútba xarás hanem csak párkányára éss onnan belelökése a kútba. A loosereket ezzel lehet etetni csak az baj, hogy ez az anyag már nem fog egyenletesen elkeveredni egy tartályban. Én elég távolra kerülném helyetekben azt a helyet ahol utólag kell önteni bármit is egy tartályába. Az ilyen nem üzemanyag hanem egy selejt egy xar, bár ezek szerint van akinek az is ízlik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6526 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 12:21:43 » |
|
buszos kamionos vonatos benyát? hmmmmm
Az csak poén volt. Nekem OMV-s és Metro-s üzemanyag van a járgányban + greenfuel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondejoooooo
|
|
« Új hozzászólás #6527 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 12:29:18 » |
|
Az csak poén volt. Nekem OMV-s és Metro-s üzemanyag van a járgányban + greenfuel.
nemrég vettem spurit, hogy kipróbáljam, azóta ment fel a fogyim... most megint auchan benya van a verdában spurival megbolondítva. ma kikormolom az M5-ön evégig oszt meglátjuk
|
|
|
Naplózva
|
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány... 2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #6528 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 12:43:14 » |
|
érdekes ez a kút függő fogyi... az uccso 3 alkalommal Lukoilnál tankoltam és nekem is megugrott fél literrel a fogyim. általában auchannál tankolok. délvidéken pl. a Lukoilt szeressük mert ott jó a benya, meg óccsó is, de itt *** lenne?
Szerintem nem csak a üzemanyagtól függ hanem a számlálótól is. Biztos lehet azzal is trükközni
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #6529 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 12:48:20 » |
|
Tegyük fel, hogy elvileg előfordulhat hogy hogy adagolási dúrva hiba miatt a kúton kell beborítani 1-2 liter anyagot. De ez nagyon égő. Mert az nem a kútba xarás hanem csak párkányára éss onnan belelökése a kútba. A loosereket ezzel lehet etetni csak az baj, hogy ez az anyag már nem fog egyenletesen elkeveredni egy tartályban. Én elég távolra kerülném helyetekben azt a helyet ahol utólag kell önteni bármit is egy tartályába. Az ilyen nem üzemanyag hanem egy selejt egy xar, bár ezek szerint van akinek az is ízlik.
Van keverő pálcájuk külön a mérő pálca mellett. Akkor mindenki kerülje az OMV kutakat, mert tudomásom szerint ott így kellene csinálnia mindegyiknek.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6530 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 14:08:39 » |
|
Van keverő pálcájuk külön a mérő pálca mellett.
Akkor mindenki kerülje az OMV kutakat, mert tudomásom szerint ott így kellene csinálnia mindegyiknek.
Persze keverő pálca Ez nagyon jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6531 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 14:11:03 » |
|
Szerintem nem csak a üzemanyagtól függ hanem a számlálótól is. Biztos lehet azzal is trükközni
Valami ilyesmi. Én megpróbálnám nem a benzinkút ajtajához legközelebbi kútoszlopon tankolni a helyébe Vagy inkább más kutat, valószínű ott azok a kutasok már nagyon "tapasztaltak".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #6532 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:28:53 » |
|
Van keverő pálcájuk külön a mérő pálca mellett.
Akkor mindenki kerülje az OMV kutakat, mert tudomásom szerint ott így kellene csinálnia mindegyiknek.
A nemtom hány100 hektós tartályhoz?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #6533 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:38:02 » |
|
Persze keverő pálca Ez nagyon jó. Oszt mit kevernek vele
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6534 Dátum: 2012.02.25 szombat, 16:28:34 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6535 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:36:15 » |
|
Ha igaz, a héten nem emelkedik az üzemanyag ára! Ez is valami...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Victore
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6536 Dátum: 2012.02.29 szerda, 17:38:41 » |
|
érdekes ez a kút függő fogyi... az uccso 3 alkalommal Lukoilnál tankoltam és nekem is megugrott fél literrel a fogyim. általában auchannál tankolok. délvidéken pl. a Lukoilt szeressük mert ott jó a benya, meg óccsó is, de itt *** lenne?
Lehet hogy csak én szívtam meg eddig az Auchannál, de 3 tankolásból 3-szor mintha többet mért volna 1-2 literrel. Általában 54 liternél megállok, de mind a három alkalommal 57 liter fölé ment az Auchanos számláló, pedig nem centiztem ki a tankolás előtti kilométereket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondejoooooo
|
|
« Új hozzászólás #6537 Dátum: 2012.02.29 szerda, 19:26:07 » |
|
Lehet hogy csak én szívtam meg eddig az Auchannál, de 3 tankolásból 3-szor mintha többet mért volna 1-2 literrel. Általában 54 liternél megállok, de mind a három alkalommal 57 liter fölé ment az Auchanos számláló, pedig nem centiztem ki a tankolás előtti kilométereket.
nekem emlékeim szerint még nem sikerült 56 liternél többet tankolnom. gondolom Auch és Auch kút között is lehet eltérés...
|
|
|
Naplózva
|
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány... 2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #6538 Dátum: 2012.02.29 szerda, 20:06:49 » |
|
Lehet hogy csak én szívtam meg eddig az Auchannál, de 3 tankolásból 3-szor mintha többet mért volna 1-2 literrel. Általában 54 liternél megállok, de mind a három alkalommal 57 liter fölé ment az Auchanos számláló, pedig nem centiztem ki a tankolás előtti kilométereket.
Hát valahogy be kell hozniuk azt a literenként pár forintot! Úgy voltak vele tele úgy sem sokan nyomják...
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6539 Dátum: 2012.02.29 szerda, 20:11:40 » |
|
Hát valahogy be kell hozniuk azt a literenként pár forintot! Úgy voltak vele tele úgy sem sokan nyomják... És milyen igaz, mindkét része.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6540 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 17:24:24 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #6541 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 18:03:24 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6542 Dátum: 2012.03.06 kedd, 10:22:17 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #6543 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:19:24 » |
|
1000 ft-ot elfogja érni az 100% kérdes az milyen ütembe fogja elérni
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #6544 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:06:45 » |
|
nyílt nálunk is új benzinkút Magyar benzinkút a neve olyan olcsón mérik az üzemanyagot hihetetlen csak félek kipróbálni mert féltem a mocimat szerintetek 20ft-al olcsóbb mint máshol akedvenc omv-em 1,479euro/1liter diesel hát a fenn említett kút is annyiért méri
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6545 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 14:47:12 » |
|
http://index.hu/gazdasag/magyar/2012/03/12/uj_rekordra_dragul_a_benzin/Azt tudjuk, hogy miért rossz. Nézzük meg, hogy mi a jó a rosszban. Miért jó? 2 okból is! Ad 1. Fogynak a versenyzők az utakon, lehet haladni. Ad 2. 500 az kerek szám, könnyebb lesz vele számolni, mint anno a 250-nel. Nyárra meglesz a 450 (legolcsóbb), nyáron növekvő fogyasztás van mindenhol, meg a többi közelkeleti nyalánkság.... Jó lesz, egy ezres, 2 liter. Végre nem keveredek amjd bele a számokba tankolásánál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #6546 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:26:09 » |
|
http://index.hu/gazdasag/magyar/2012/03/12/uj_rekordra_dragul_a_benzin/Azt tudjuk, hogy miért rossz. Nézzük meg, hogy mi a jó a rosszban. Miért jó? 2 okból is! Ad 1. Fogynak a versenyzők az utakon, lehet haladni. Ad 2. 500 az kerek szám, könnyebb lesz vele számolni, mint anno a 250-nel. Nyárra meglesz a 450 (legolcsóbb), nyáron növekvő fogyasztás van mindenhol, meg a többi közelkeleti nyalánkság.... Jó lesz, egy ezres, 2 liter. Végre nem keveredek amjd bele a számokba tankolásánál. És aki eddig dilemmázott, hogy 10 litert tankoljon vagy ötezerért, az se lesz gondban.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
sendrew
|
|
« Új hozzászólás #6547 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:31:52 » |
|
És aki eddig dilemmázott, hogy 10 litert tankoljon vagy ötezerért, az se lesz gondban.
|
|
|
Naplózva
|
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE 2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX: 2001. Ford Ka 1.3 60LE 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG 2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #6548 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:32:41 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
ASMODEUS
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6549 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:34:33 » |
|
bezzeg arról sehol nincs megemlékezés, hogy az LPG árát milyen szépen kúsztatják felfelé... amikor első gázosd autómat vettem, még 89 Ft volt literje....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|