Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:22:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Üzemanyagok
Oldalak:
1
...
130
131
132
133
134
135
136
[
137
]
138
139
140
141
142
143
144
...
254
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Üzemanyagok (Megtekintve 3552291 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6800 Dátum:
2012.05.09 szerda, 15:38:30 »
Idézetet írta: balko - 2012.05.08 kedd, 22:14:02
Mi a véleményetek a 2T olajról a GO-ba?
Üdv
Placebo. Én ki szoktam hagyni , (az ilyenekből szoktam összespórolni az új TDCi-m árát).
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6801 Dátum:
2012.05.09 szerda, 17:32:21 »
Idézetet írta: stealt - 2012.05.09 szerda, 15:38:30
Placebo. Én ki szoktam hagyni , (az ilyenekből szoktam összespórolni az új TDCi-m árát).
Vki azt mondja, nem ér semmit, vki meg pont az ellenkezőjét.
Ártani nem ártasz vele, az biztos.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6802 Dátum:
2012.05.09 szerda, 17:33:12 »
Idézetet írta: balko - 2012.05.08 kedd, 22:36:49
Már vagyok!!!!!
1.25 deci?
Igen. A deci lemaradt, bocsi.
dentcraft már javított.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6803 Dátum:
2012.05.09 szerda, 19:11:09 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 17:32:21
Ártani nem ártasz vele, az biztos.
nem biztos
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6804 Dátum:
2012.05.09 szerda, 19:15:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 19:11:09
nem biztos
miért is?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6805 Dátum:
2012.05.09 szerda, 19:30:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 19:15:54
miért is?
Ha olyat töltesz bele, ami keveredik a GO-val, az kevéssé árthat, pl. egy másik, ásványi olaj alapú kenőanyag, amit eleve arra szántak, hogy elégjen az égéstérben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6806 Dátum:
2012.05.09 szerda, 19:35:53 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 19:15:54
miért is?
hát így elsőre kb ugyanannyi érvem lenne tudatlanul is, mint neked arra, hogy nem lesz baja nem? mért te honna tudod, hogy nem lesz baja?
pl a 2t olajat benzinhez találták ki, nem gázolajhoz, nem tudjuk milyen kölcsönhatást váltanak ki egymásból, mi lesz hosszútávon az égéstermékkel, pl a katalizátort mennyire vágja haza, ugye nem olyan sűrű, mint a gázolaj, tehát lehet nem azokhoz az illesztésekhez való, nem biztos, hogy egy nagyon precíz tűréssel összerakott porlasztó jól viseli. motorolaj is ken, mégsem öntjük bele. szedtem már szét motorolajjal használt adagolót, ami elég hamar szarrá kopott pl
mi is szól mellette? kb annyi, hogy azt hisszük(vagyis hiszitek) jobb lesz a kenés
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6807 Dátum:
2012.05.09 szerda, 19:42:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.09 szerda, 19:30:47
Ha olyat töltesz bele, ami keveredik a GO-val, az kevéssé árthat, pl. egy másik, ásványi olaj alapú kenőanyag, amit eleve arra szántak, hogy elégjen az égéstérben.
AndyA
ezért füstöl pl a jó öreg 100-as skoda,kever az égéstérbe egy kis motor olajat
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
drof
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6808 Dátum:
2012.05.09 szerda, 19:46:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 19:35:53
mi is szól mellette? kb annyi, hogy azt hisszük(vagyis hiszitek) jobb lesz a kenés
Az már bőven elég. Pont olyan kérdés ez, mint az összes többi adagolósdi. Van, aki szentül hisz benne, van aki nem. Összehasonlító teszt meg nincs.
Ha akkora királyság lenne, akkor benne lenne az üzemanyagban, nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6809 Dátum:
2012.05.09 szerda, 19:51:16 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.09 szerda, 19:46:19
Az már bőven elég. Pont olyan kérdés ez, mint az összes többi adagolósdi. Van, aki szentül hisz benne, van aki nem. Összehasonlító teszt meg nincs.
Ha akkora királyság lenne, akkor benne lenne az üzemanyagban, nem?
én minden csodaszerrel kb így vagyok. az üzemanyag gyártók, és a motorolaj gyártók, a motorfejlesztők kb milliárdokat elköltenek fejlesztésekre(nem ft-ot) hiper szuper tanult emberek vannak ott, de minek? hiszen a vaterán 1000-ért lehet kapni mágneses gyűrűt amitől 20%-al csökken a fogyi, és csak rá kell akasztani az üzemanyag csőre. na kb ez a 2t is ez a kategória
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6810 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:43:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 19:35:53
hát így elsőre kb ugyanannyi érvem lenne tudatlanul is, mint neked arra, hogy nem lesz baja nem? mért te honna tudod, hogy nem lesz baja?
pl a 2t olajat benzinhez találták ki, nem gázolajhoz, nem tudjuk milyen kölcsönhatást váltanak ki egymásból, mi lesz hosszútávon az égéstermékkel, pl a katalizátort mennyire vágja haza, ugye nem olyan sűrű, mint a gázolaj, tehát lehet nem azokhoz az illesztésekhez való, nem biztos, hogy egy nagyon precíz tűréssel összerakott porlasztó jól viseli. motorolaj is ken, mégsem öntjük bele. szedtem már szét motorolajjal használt adagolót, ami elég hamar szarrá kopott pl
mi is szól mellette? kb annyi, hogy azt hisszük(vagyis hiszitek) jobb lesz a kenés
Szerintem ez a téma már lerágott csont. Vki szentül hisz benne, Te azon csoportot erősíted, aki nem.Ennyi.
(munkatársam 97ben vásárolt egy 2.5 TD Omega B-t, azóta nála van 470e km-rel a háta mögött, minden alkalommal nyomta a kannába, mert kannázott, a 2T-t. Az autójának a kopó alkatrészek cseréjén kívűl még nem volt problémája. Akkor annyira mégsem árthat. De szerintem Ervinnek, Bunyeknek és még sokan másoknak is megvan a 2T-ről a véleménye.De valószínű, hogy sokan, mint pl Te is, ellenzik. Ez van. Nem veszekedés gyanánt írtam a kommentet.)
Az én katalizátorom tuti nem vágja tönkre...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6811 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:46:56 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 20:43:32
Szerintem ez a téma már lerágott csont. Vki szentül hisz benne, Te azon csoportot erősíted, aki nem.Ennyi.
(munkatársam 97ben vásárolt egy 2.5 TD Omega B-t, azóta nála van 470e km-rel a háta mögött, minden alkalommal nyomta a kannába, mert kannázott, a 2T-t. Az autójának a kopó alkatrészek cseréjén kívűl még nem volt problémája. Akkor annyira mégsem árthat. De szerintem Ervinnek, Bunyeknek és még sokan másoknak is megvan a 2T-ről a véleménye.De valószínű, hogy sokan, mint pl Te is, ellenzik. Ez van. Nem veszekedés gyanánt írtam a kommentet.)
Az én katalizátorom tuti nem vágja tönkre...
aztán pl a kannához mi köze a 2t-nek?
amúgy ez is olyan, mint a vadriasztó, akinek van, azt hiszi, hogy azér nem ütött el semmit még, akinek nincs, az meg tudja, hogy a 21. kerületben nem ugrálnak a szarvasok. különben is általában 1-2 km-re felfelé mutatja a tábla, ott meg engem nem zavarnak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
stealt
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6812 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:50:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 17:32:21
Vki azt mondja, nem ér semmit, vki meg pont az ellenkezőjét.
Ártani nem ártasz vele, az biztos.
biztos vagy nem biztos? Ugyan én laikusként nem akarok ebbe a hitvitába beleszólni. Engem csak néhány ostoba szám visz el valószínüleg elítélendő irányba.
A gázolaj kinematikai viszkozitása (ez van összefüggésben a szivattyúzhatósággal) a szabvány szerint 2-4,5mm2/s között lehet mind 40 és 100 Celsius fokon, általában a mért érték ásványi eredetű gázolajnál kb. 3,78mm2/s. A 2T-nek 40 fokon 60mm2/s míg 100 celsiuson 8,3 mm2/s körül van. Ugye beleöntesz egy 58,5 literes tankhoz 1,5 deci 2T-t ? Mi történik ilyenkor ha csak a viszkozítást nézzük (azzal ne foglalkozzunk hogy benyomsz egy kis katalizátor mérget is vele, mert a katalizátorra amúgy is felesleges szerintetek, persze addig amíg nem költöztök valami forgalmas út mellé). Ha csak 40 fok lenne szivattyú vagy a csúcsok körül (mint ahogy melegen már nem annyi) Akkor valóban egy "fantasztikus" javulás lenne feltételezhető 3,78-ról "feljavulna" a viszkozítás kb 3,92mm2/s-re. Persze sok millió km alatt már a pár tized is számít. Csak egy baj van ezzel az egésszel. Az ásványi eredetű gázolaj kinematika viszkozítása 3,74mm2/s a növényi eredetűnek meg majd a duplája (5,17mm2/s). Jelenleg itthon már csak növényi komponenst is tartalmazó gázolajat lehet kapni. Tehát az amit ti annyira kerestek mint viszkozitás javító az benne van eleve a biokomponens miatt. Persze ennek ára van, a biokomponensnek kb 90%-a fűtőértéke mint az ásványi eredetű gázolajnak, meg kell hozzá csírátlanító adalék is mert amúgy megrohadna mint minden élelmiszer. Ha azt nézem hogy a 2T-vel 1 max 2 tizedet tudtok javítani 40 fok körül (melegen kb semmit) ehhez képest a gyártási bizonytalanság minimum 10x viszkozitás eltérést okozhat. Szóval akkor minek is bele az a 2T? Nagy hidegbe feleslegesen terhelni a szivattyút? vagy csak segíteni megdögleni katalizátornak vagy gyakrabban regeneráltatni a dpf-et?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6813 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:52:14 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 20:43:32
Szerintem ez a téma már lerágott csont. Vki szentül hisz benne, Te azon csoportot erősíted, aki nem.Ennyi.
(munkatársam 97ben vásárolt egy 2.5 TD Omega B-t, azóta nála van 470e km-rel a háta mögött, minden alkalommal nyomta a kannába, mert kannázott, a 2T-t. Az autójának a kopó alkatrészek cseréjén kívűl még nem volt problémája. Akkor annyira mégsem árthat. De szerintem Ervinnek, Bunyeknek és még sokan másoknak is megvan a 2T-ről a véleménye.De valószínű, hogy sokan, mint pl Te is, ellenzik. Ez van. Nem veszekedés gyanánt írtam a kommentet.)
Az én katalizátorom tuti nem vágja tönkre...
de akkor próbáljatok a hiten kívül érveket is felhozni, én pl azt próbáltam az előbb, de mégis ellene csak annyi van, hogy márpedig ti hisztek benne
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6814 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:57:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 20:46:56
aztán pl a kannához mi köze a 2t-nek?
amúgy ez is olyan, mint a vadriasztó, akinek van, azt hiszi, hogy azér nem ütött el semmit még, akinek nincs, az meg tudja, hogy a 21. kerületben nem ugrálnak a szarvasok. különben is általában 1-2 km-re felfelé mutatja a tábla, ott meg engem nem zavarnak
És ha nem a 21. ker-be vezetnek? Ott is tudják, h nincsenek szarvasok?
Ha már a szarvasok és a 21 ker-nél tartunk, volt egy csapattársam, aki Miskolcon is játszott 1 évet. Mesélte, h az Avason volt az albérlete, és az első naptól folyamatosan disznó röfögést és visítást hallott. Azt hitte, valahol a közelben vaddisznó csorda tanyázik. Egyik nap ment haza edzésről, akkor látta, h az egyik 10emeletes legfelső erkélyéről vmilyen barna trutyi folyt végig az erkélyek falán az 6ik emeletig. Akkor nézi jobban, a 10iken kint az erkélyen egy baxott nagy disznó.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6815 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:59:09 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 20:57:56
És ha nem a 21. ker-be vezetnek? Ott is tudják, h nincsenek szarvasok?
Ha már a szarvasok és a 21 ker-nél tartunk, volt egy csapattársam, aki Miskolcon is játszott 1 évet. Mesélte, h az Avason volt az albérlete, és az első naptól folyamatosan disznó röfögést és visítást hallott. Azt hitte, valahol a közelben vaddisznó csorda tanyázik. Egyik nap ment haza edzésről, akkor látta, h az egyik 10emeletes legfelső erkélyéről vmilyen barna trutyi folyt végig az erkélyek falán az 6ik emeletig. Akkor nézi jobban, a 10iken kint az erkélyen egy baxott nagy disznó.
erre mondják, hogy szhar ügy?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6816 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:00:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 20:59:09
erre mondják, hogy szhar ügy?
Szó szerint!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6817 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:12:56 »
Idézetet írta: stealt - 2012.05.09 szerda, 20:50:29
biztos vagy nem biztos? Ugyan én laikusként nem akarok ebbe a hitvitába beleszólni. Engem csak néhány ostoba szám visz el valószínüleg elítélendő irányba.
A gázolaj kinematikai viszkozitása (ez van összefüggésben a szivattyúzhatósággal) a szabvány szerint 2-4,5mm2/s között lehet mind 40 és 100 Celsius fokon, általában a mért érték ásványi eredetű gázolajnál kb. 3,78mm2/s. A 2T-nek 40 fokon 60mm2/s míg 100 celsiuson 8,3 mm2/s körül van. Ugye beleöntesz egy 58,5 literes tankhoz 1,5 deci 2T-t ? Mi történik ilyenkor ha csak a viszkozítást nézzük (azzal ne foglalkozzunk hogy benyomsz egy kis katalizátor mérget is vele, mert a katalizátorra amúgy is felesleges szerintetek, persze addig amíg nem költöztök valami forgalmas út mellé). Ha csak 40 fok lenne szivattyú vagy a csúcsok körül (mint ahogy melegen már nem annyi) Akkor valóban egy "fantasztikus" javulás lenne feltételezhető 3,78-ról "feljavulna" a viszkozítás kb 3,92mm2/s-re. Persze sok millió km alatt már a pár tized is számít. Csak egy baj van ezzel az egésszel. Az ásványi eredetű gázolaj kinematika viszkozítása 3,74mm2/s a növényi eredetűnek meg majd a duplája (5,17mm2/s). Jelenleg itthon már csak növényi komponenst is tartalmazó gázolajat lehet kapni. Tehát az amit ti annyira kerestek mint viszkozitás javító az benne van eleve a biokomponens miatt. Persze ennek ára van, a biokomponensnek kb 90%-a fűtőértéke mint az ásványi eredetű gázolajnak, meg kell hozzá csírátlanító adalék is mert amúgy megrohadna mint minden élelmiszer. Ha azt nézem hogy a 2T-vel 1 max 2 tizedet tudtok javítani 40 fok körül (melegen kb semmit) ehhez képest a gyártási bizonytalanság minimum 10x viszkozitás eltérést okozhat. Szóval akkor minek is bele az a 2T? Nagy hidegbe feleslegesen terhelni a szivattyút? vagy csak segíteni megdögleni katalizátornak vagy gyakrabban regeneráltatni a dpf-et?
Szerintem aki így levezet vmit, az annyira nem laikus.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6818 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:16:34 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.09 szerda, 21:12:56
Szerintem aki így levezet vmit, az annyira nem laikus.
Biztos lehetsz benne, hogy nem az
Viszont rettentő szerény
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6819 Dátum:
2012.05.09 szerda, 21:18:55 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2012.05.09 szerda, 21:16:34
Biztos lehetsz benne, hogy nem az
Viszont rettentő szerény
Hamar kiderült a hozzászólásából.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6820 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:11:49 »
Ma tankoltam a Lukoilnál, kihasználtam a csütörtöki kedvezményt ( úgyis arra jöttem haza )
95-ös 415,9Ft
GO 413,9Ft
Most 10Ft-al csökkentettek.Sokan kannákba is nyomták
Volt az egyik oszlopnál egy öregúr egy 3-as bömössel.Amíg vártam a soromra a másik oszlopon, ő már javában tankolt.Pár perc, mire sorra kerültem, ő még mindig nyomatja.Elkezdem tankolni a sajátomat, belement 65L, de ő még mindig nyomatja.Bementem fizetni, jövök ki, akkor akasztja vissza a pisztolyt
Lehet a régi viccet játszotta el:
"-mennyibe kerül egy csepp benzin?
-egy csepp semennyibe
-akkor csepegtesse tele kérem!"
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6821 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:36:05 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2012.05.10 csütörtök, 22:11:49
Ma tankoltam a Lukoilnál, kihasználtam a csütörtöki kedvezményt ( úgyis arra jöttem haza )
95-ös 415,9Ft
GO 413,9Ft
Most 10Ft-al csökkentettek.Sokan kannákba is nyomták
Volt az egyik oszlopnál egy öregúr egy 3-as bömössel.Amíg vártam a soromra a másik oszlopon, ő már javában tankolt.Pár perc, mire sorra kerültem, ő még mindig nyomatja.Elkezdem tankolni a sajátomat, belement 65L, de ő még mindig nyomatja.Bementem fizetni, jövök ki, akkor akasztja vissza a pisztolyt
Lehet a régi viccet játszotta el:
"-mennyibe kerül egy csepp benzin?
-egy csepp semennyibe
-akkor csepegtesse tele kérem!"
Vagy sz@r volt a pisztoly. Én is jártam már úgy, hogy ha beakasztottam a kis pöcköt, akkot jött kb. 3dl, és kialadt. Ezt ismételgethettem. És a pöcök se tartotta meg, de ha nem tettem oda a kis pöcköt csak kézzel tartottam, akkor is kidobálta. Akkor én is vagy negyed óráig tankoltam. Jó móka volt 60l-t kb. 3decinként teletölteni...
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6822 Dátum:
2012.05.11 péntek, 15:26:01 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2012.05.10 csütörtök, 22:11:49
Ma tankoltam a Lukoilnál, kihasználtam a csütörtöki kedvezményt ( úgyis arra jöttem haza )
95-ös 415,9Ft
GO 413,9Ft
Most 10Ft-al csökkentettek.Sokan kannákba is nyomták
Volt az egyik oszlopnál egy öregúr egy 3-as bömössel.Amíg vártam a soromra a másik oszlopon, ő már javában tankolt.Pár perc, mire sorra kerültem, ő még mindig nyomatja.Elkezdem tankolni a sajátomat, belement 65L, de ő még mindig nyomatja.Bementem fizetni, jövök ki, akkor akasztja vissza a pisztolyt
Lehet a régi viccet játszotta el:
"-mennyibe kerül egy csepp benzin?
-egy csepp semennyibe
-akkor csepegtesse tele kérem!"
nem rossz ár
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6823 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:21:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 20:52:14
de akkor próbáljatok a hiten kívül érveket is felhozni, én pl azt próbáltam az előbb, de mégis ellene csak annyi van, hogy márpedig ti hisztek benne
Sokkal csendesebb, finomabb járás? Nem csak én tapasztalom. Ervin? Sok éve teszi bele.
De mindenki ahogy jónak látja.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 21:25:46 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6824 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:33:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 21:21:01
Sokkal csendesebb, finomabb járás? Nem csak én tapasztalom. Ervin? Sok éve teszi bele.
De mindenki ahogy jónak látja.
A gázolaj elsősorban hajtóanyag, és még tud kenni is...a 2t kimondottan kenőanyag! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
Aki érti annak nem kell bizonygatni, aki nem az meg nem is fogja...
Nem csak a viszkozitás határozza meg a kenést, mert az akácméznek is van viszkozitása, mégis 3 fordulat után beállna tőle a motor...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6825 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:39:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.11 péntek, 21:33:03
A gázolaj elsősorban hajtóanyag, és még tud kenni is...a 2t kimondottan kenőanyag! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
motorolaj is kenőanyag, mégsem öntöd bele nem? attól is hamar tönkremegy az üzemanyag ellátó rendszer. ráadásul a 2t kimondottan benzinbe való, kimondottan 2 ütemű motorhoz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6826 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:46:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.11 péntek, 21:33:03
A gázolaj elsősorban hajtóanyag, és még tud kenni is...a 2t kimondottan kenőanyag! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
Aki érti annak nem kell bizonygatni, aki nem az meg nem is fogja...
Nem csak a viszkozitás határozza meg a kenést, mert az akácméznek is van viszkozitása, mégis 3 fordulat után beállna tőle a motor...
Nekem semmit, legközelebb fél litert teszek bele és lopakodó lesz
Mer az nem kinematikai
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 21:48:30 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6827 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:48:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.11 péntek, 21:39:48
motorolaj is kenőanyag, mégsem öntöd bele nem? attól is hamar tönkremegy az üzemanyag ellátó rendszer. ráadásul a 2t kimondottan benzinbe való, kimondottan 2 ütemű motorhoz
Nem, a 2T azt jelenti kettőt bele
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6828 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:48:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.11 péntek, 21:33:03
! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
ha ez ilyen egyszerű lenne..
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6829 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:56:43 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 21:21:01
Sokkal csendesebb, finomabb járás?
Ezt el lehet érni étolajjal is. egyből picit hátrébb kerül az előtöltésed, és már nem is olyan kopogós a dízel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6830 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:57:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.11 péntek, 21:39:48
motorolaj is kenőanyag, mégsem öntöd bele nem? attól is hamar tönkremegy az üzemanyag ellátó rendszer. ráadásul a 2t kimondottan benzinbe való, kimondottan 2 ütemű motorhoz
És a 2 ütemű benzinmotorban keni az egymáson mozgó alkatrészeket ugyanúgy mint a mi adagolónkban és nagynyomásunkban...ja és nem keveredik össze...
mikor fél liter gázolajhoz hozzátöltöm az 1,25 dl-t össze sem kell ráznom, mert mindenféle exta rázás nélkül már a fél literben teljesen homogénen elvegyül, az alján nincs semmi...akkor miért nem keveredik el? Ha valaki próbálta volna az nem írna ilyet. Ha meg nem, akkor minek?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6831 Dátum:
2012.05.11 péntek, 21:58:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.11 péntek, 21:57:09
És a 2 ütemű benzinmotorban keni az egymáson mozgó alkatrészeket ugyanúgy mint a mi adagolónkban és nagynyomásunkban...ja és nem keveredik össze...
mikor fél liter gázolajhoz hozzátöltöm az 1,25 dl-t össze sem kell ráznom, mert mindenféle exta rázás nélkül már a fél literben teljesen homogénen elvegyül, az alján nincs semmi...akkor miért nem keveredik el? Ha valaki próbálta volna az nem írna ilyet. Ha meg nem, akkor minek?
Nemérted, h nem jó!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6832 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:00:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.11 péntek, 21:57:09
És a 2 ütemű benzinmotorban keni az egymáson mozgó alkatrészeket ugyanúgy mint a mi adagolónkban és nagynyomásunkban...ja és nem keveredik össze...
mikor fél liter gázolajhoz hozzátöltöm az 1,25 dl-t össze sem kell ráznom, mert mindenféle exta rázás nélkül már a fél literben teljesen homogénen elvegyül, az alján nincs semmi...akkor miért nem keveredik el? Ha valaki próbálta volna az nem írna ilyet. Ha meg nem, akkor minek?
ha egy 2 ütemű benzinmotort, egy mikronos illesztésű adagolóhoz viszonyítasz, akkor elég megkérdőjelezhető az egész elmélet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6833 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:00:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.11 péntek, 21:56:43
egyből picit hátrébb kerül az előtöltésed, és már nem is olyan kopogós a dízel
Olyan még van? Azt tudom, h a régiken lehetett állítani.Ezeken nem hiszem, h van ilyen
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6834 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:01:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 21:58:53
Nemérted, h nem jó!
nem hát, de attól borogassátok csak bele nyugodtan
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6835 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:02:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 22:00:54
Olyan még van? Azt tudom, h a régiken lehetett állítani.Ezeken nem hiszem, h van ilyen
mért ne lenne? ne viccelj már, csak kéne tudnia bizonyos szinten belül állítania automatikusan. (csakhát azt a gázolajhoz programozták)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6836 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:04:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.11 péntek, 22:01:09
nem hát, de attól borogassátok csak bele nyugodtan
Ok, Ti meg ne, és cseréljetek pcs-t meg nagynyomásút
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6837 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:07:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 22:04:53
Ok, Ti meg ne, és cseréljetek pcs-t meg nagynyomásút
majd meglátjuk hol lesztek 17 évesen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6838 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:08:25 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 22:04:53
Ok, Ti meg ne, és cseréljetek pcs-t meg nagynyomásút
én rendes gázolajat használok, nekem tökéletes minden tőle
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6839 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:10:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.11 péntek, 22:08:25
én rendes gázolajat használok, nekem tökéletes minden tőle
Én is. Csak normális kúton tankolok, 90%-ban ugyanott. Kiváló minőségű magyar go-t
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6840 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:12:21 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 21:58:53
Nemérted, h nem jó!
Tudom, hogy nem jó, azért teszem bele...szanaszét is van kopva az adagolóm a porlasztóim meg a motorom is, pedig alig futott verdáról van szó, meg zabál is mint az állat mert tönkre tette a 2t. Ja és sokszor hibásodott már meg az adagolóm is és a porlasztóim is.
Ezzel meg is bukott az elmélet!
Meggyőztek soha többet nem rakok bele.. ennyi rossz után.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6841 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:12:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.11 péntek, 21:33:03
A gázolaj elsősorban hajtóanyag, és még tud kenni is...a 2t kimondottan kenőanyag! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
Aki érti annak nem kell bizonygatni, aki nem az meg nem is fogja...
Nem csak a viszkozitás határozza meg a kenést, mert az akácméznek is van viszkozitása, mégis 3 fordulat után beállna tőle a motor...
Megjött a felmentősereg!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6842 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:12:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.11 péntek, 22:07:13
majd meglátjuk hol lesztek 17 évesen
Megélik ezek is azt a kort csak sokkal költségesebben
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6843 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:14:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.11 péntek, 22:12:21
Tudom, hogy nem jó, azért teszem bele...szanaszét is van kopva az adagolóm a porlasztóim meg a motorom is, pedig alig futott verdáról van szó, meg zabál is mint az állat mert tönkre tette a 2t. Ja és sokszor hibásodott már meg az adagolóm is és a porlasztóim is.
Ezzel meg is bukott az elmélet!
Meggyőztek soha többet nem rakok bele.. ennyi rossz után.
Azt elfelejtetted, h szarul is megy tőle, meg füstöl
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6844 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:15:19 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 22:10:58
Kiváló minőségű magyar go-t
extra kiváló, a világon a legjobb.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6845 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:16:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.11 péntek, 22:12:53
Megélik ezek is azt a kort csak sokkal költségesebben
A motor az lehet, de az üa rendszer sajnos nem szokott
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6846 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:16:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.11 péntek, 22:07:13
majd meglátjuk hol lesztek 17 évesen
Akkor a munkatársam 97es Omegájának még van 2 éve tönkremenni!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6847 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:17:51 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.11 péntek, 22:16:42
Akkor a munkatársam 97es Omegájának még van 2 éve tönkremenni!
igen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6848 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:20:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.11 péntek, 22:16:02
A motor az lehet, de az üa rendszer sajnos nem szokott
Azért költségesebb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #6849 Dátum:
2012.05.11 péntek, 22:21:17 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.11 péntek, 22:15:19
extra kiváló, a világon a legjobb.
De a "prémium" az elvileg kinti nem?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
130
131
132
133
134
135
136
[
137
]
138
139
140
141
142
143
144
...
254
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ