Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:16:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552237 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2005.12.17 szombat, 22:18:00 »

Egy másik topicba(mondeo dízelek) már írtam de annyira jónak tartom, hogy ide is belinkelem.
Akit kicsit is érdekel az üzemanyag és azok tulajdonságai annak kötelező olvasmány!!!
Üzemanyag tulajdonsáok, adalékok
 
A technikai információig menjetek le!
Szmöre,
 
Ez tényleg király olvasnivaló az adalékokról. Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 01:45:00 »

Az igazság az hogy érdekes volt a szitu. Elindulam mátraházáról hegynek lefelé. Alapjáraton hideg motorral 10 km-e mutatott a fedkomp, hogy annyi van még hátra. Ugyebár Gyöngyös felé mentem, gurultam lefelé a lejtőn. 3 km-ert mutatott a kijelző, amikor hirtelen érdekes dolog történt. Nem 2 jött utána, hanem 4. Tehát nem visszafelé számolt, hanem előre. Gondolom az alapjárati gurulás vagy 5 km-en át kicsit megzavarta:))) Én is paráztam rendesen... De végül nem lett semmi extrém:))) csak egy jókora tankolási számla:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 16:18:00 »

Sziasztok!
Nekem ma még Peugeot 206 1.4hdi sw-m van, de holnap délelött már MONDEO kombi TDCi lesz a fenekem alatt:)
A kis autóval már kb 2szer előfordult, hogy kifogyott az üzemanyag és megált az autó.De újra indítottam egy kicsit később és tovább ment.Egyszer mmég 150méter kellett volna a kútig erős emelkedőn a másiknál kb 3 km.A szerelő azt mondta ezeknél az új autóknál már nem akkora gáz mint a régi dízeleknél.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 16:24:00 »

Egy ismerősőmmel történt meg, hogy a motorjába 24?litert tankolt Óbudán az ESSOkúton és bement meg említette a kutasnak, hogy a motorba, ha csont száraz akkor fér 17liter.De így is ki akarták fizettetnivele hívta főnököt és elküldte melegebb éghajlatra és mondta, hogy most nem fizet mert ugye ez a cég ajándéka.Erre a főnök nem mondott semmit.A srác eljött éslett egy ingyen tankolása.
Ez kb olyan mintha a 60literes tankba 84litert számolnának fel!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2005.12.18 vasárnap, 22:30:00 »

Sziasztok!
Nekem ma még Peugeot 206 1.4hdi sw-m van, de holnap délelött már MONDEO kombi TDCi lesz a fenekem alatt:)
A kis autóval már kb 2szer előfordult, hogy kifogyott az üzemanyag és megált az autó.De újra indítottam egy kicsit később és tovább ment.Egyszer mmég 150méter kellett volna a kútig erős emelkedőn a másiknál kb 3 km.A szerelő azt mondta ezeknél az új autóknál már nem akkora gáz mint a régi dízeleknél.
Én biztos, hogy nem próbálnám meg a TDCi Mondeo-t beindítani - anélkül, hogy fel lenne töltve a rendszer üzemanyaggal -, ha egyszer kifogyott a nafta.  
Az ok: mivel nincs benne elektromos AC pumpa - szemben a HDi meg a Focus 1.6/2.0 TDCi motorokkal -, magától soha nem fogja felvenni az üa.-ot (esetleg nagyon sokára) és a nagynyomású szivattyúnak nem nagyon használ, ha szárazon dolgozik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 09:32:00 »

Én biztos, hogy nem próbálnám meg a TDCi Mondeo-t beindítani - anélkül, hogy fel lenne töltve a rendszer üzemanyaggal -, ha egyszer kifogyott a nafta.  
Az ok: mivel nincs benne elektromos AC pumpa - szemben a HDi meg a Focus 1.6/2.0 TDCi motorokkal -, magától soha nem fogja felvenni az üa.-ot (esetleg nagyon sokára) és a nagynyomású szivattyúnak nem nagyon használ, ha szárazon dolgozik.
A pug - szerintem a mondeo is, mert a fiesta dízelnél így van - amikor egy kritikus szint alá ér az üzemanyag, leállítja a motort, azaz nem fogy el, nem lesz levegős a rendszer. Pl p206HDi-nél elfogyott a nafta, töltöttünk bele, és pöccre indult. Ha kifogyott volna teljesen, kellett volna egy kis idő, még telenyomja a szűrőt, csöveket, stb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 12:31:00 »

Nos, nem akarlak cáfolni, mert biztos van olyan dolog amiben neked van igazad. Én kifejezetten csak a gázolajokról beszéltem, mert abban vagyok viszonylag otthon.
A gázolaj MSZ szerinti maximális fajsúlya 0,845 kg/m3 és az a legjobb az autóknak, minnél nehezebb.
A stratégiai készkletek nem MOL tulajdonúak, hanem a TT. Rt.(terméktároló rt.) és a Kt Rt. (kőolaj tároló rt.) tulajdona, ahoz a mol nem is nyúlhat! Sőt senki sem amíg a kormány el nem rendeli!  
Azzal hogy megcáfolom saját mondatomat azért vitatkozok, mert a másik témában(ford mondeo dízelek) leírtam, hogy az Ömv-nek nem a mol szállít, és akinek a mol szállít az mind ugyanabból a tartályból kapja a gázolajat.
Adalékok amiket alkalmazunk a gátoljaba: nitrocet, keroflux-6204, keroflux-3508, stadis, dissolvan. Nézz utána a neten, ezt csak azért írom, mert nem dermedésgátlót használunk, az az alapanyagok tulajdonságaiból adódik!
Bármiben állok továbbra is rendelkezésedre!
Szerencsémre nem is nekem írtad, hanem BPeter01-nek, de nem baj viszont továbbra sem érted az én aggályomat: leírtad szépen az adalékokat. Kérdés: minden cég ezeket az adalékokat használja, csak más keverési arányban? Szerintem nem! Vagyis továbbra sem tudjuk, hogy más-más kútnál rátölteni milyen a motornak, vagyis a különböző cégek adalékai hogyan hatnak egymásra, meg a menettulajdonságokra??? Ez itten a kérdés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 12:34:00 »

Na, akkor most beszéljük meg: hány literes is az MK I-II-III tankja? Az MK III kezelési útmutatójában 58,5 liter van.
Ki tud mást?
Létezhet, hogy többet tankolsz, mint a tank mérete, mivel -ahogy Scratch is írta- a rencer felvesz jónéhány litert, ez olyan 3-4 is lehet szóval a tank mérete és a mennyi van a gépben és mennyit tankolhacc nem "függ össze", csak a megtett út számít! Így kiszáradásig el lehetne érni pölö Angel esetében a 3 L-es átlagfogyit de én benyás vagyok ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 12:38:00 »

Létezhet, hogy többet tankolsz, mint a tank mérete, mivel -ahogy Scratch is írta- a rencer felvesz jónéhány litert, ez olyan 3-4 is lehet szóval a tank mérete és a mennyi van a gépben és mennyit tankolhacc nem "függ össze", csak a megtett út számít! Így kiszáradásig el lehetne érni pölö Angel esetében a 3 L-es átlagfogyit de én benyás vagyok ...
42 literes tankba 46 liter
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 13:39:00 »

42 literes tankba 46 liter
Ööö ... izé ... nem tudom én se mással magyarázni magamnak én rencerint üresre járatom és bárhol tankolok (mindig tele!) külföldön is, mindig 60 felett megy bele és nem a csomiba megy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 13:59:00 »

Ööö ... izé ... nem tudom én se mással magyarázni magamnak én rencerint üresre járatom és bárhol tankolok (mindig tele!) külföldön is, mindig 60 felett megy bele és nem a csomiba megy
mijaza diletáció? Na de ekkora? Smiley)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 14:18:00 »

Szerencsémre nem is nekem írtad, hanem BPeter01-nek, de nem baj viszont továbbra sem érted az én aggályomat: leírtad szépen az adalékokat. Kérdés: minden cég ezeket az adalékokat használja, csak más keverési arányban? Szerintem nem! Vagyis továbbra sem tudjuk, hogy más-más kútnál rátölteni milyen a motornak, vagyis a különböző cégek adalékai hogyan hatnak egymásra, meg a menettulajdonságokra??? Ez itten a kérdés
Valóban nem tudjuk.  
Bocsi Angel, nem neked ment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 14:18:00 »

A pug - szerintem a mondeo is, mert a fiesta dízelnél így van - amikor egy kritikus szint alá ér az üzemanyag, leállítja a motort, azaz nem fogy el, nem lesz levegős a rendszer. Pl p206HDi-nél elfogyott a nafta, töltöttünk bele, és pöccre indult. Ha kifogyott volna teljesen, kellett volna egy kis idő, még telenyomja a szűrőt, csöveket, stb.
Valóban nem tudjuk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 14:18:00 »

Létezhet, hogy többet tankolsz, mint a tank mérete, mivel -ahogy Scratch is írta- a rencer felvesz jónéhány litert, ez olyan 3-4 is lehet szóval a tank mérete és a mennyi van a gépben és mennyit tankolhacc nem "függ össze", csak a megtett út számít! Így kiszáradásig el lehetne érni pölö Angel esetében a 3 L-es átlagfogyit de én benyás vagyok ...
Ne ugrass, Napu komám! Olyat még én sem írtam...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 15:11:00 »

mijaza diletáció? Na de ekkora? Smiley)))
Az egy nagy izmus
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2005.12.19 hétfő, 15:13:00 »

Ne ugrass, Napu komám! Olyat még én sem írtam...
Csak vickeltem de: ha kiszáradásig hajtanád a gépet, akkor a (csövekben, szűrőben) plusz 3-4 literre járó megtett utat is hozzászámíthatnád a "mennyit mentem egy tankkal"-hoz ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2005.12.21 szerda, 11:03:00 »

Csak vickeltem de: ha kiszáradásig hajtanád a gépet, akkor a (csövekben, szűrőben) plusz 3-4 literre járó megtett utat is hozzászámíthatnád a "mennyit mentem egy tankkal"-hoz ...
MKI 61,5l-es, és 62,5l ment bele. Szlovákiában történt, és már úgy indultam el otthonról(8km a kút!), hogy talán beindul, és akkor nem kell eltolni odáig. Gázt persz mégcsak emelkedőn sem nyomtam!:-)))(nekem biztos, hogy van még az említett csövekben tartalék...)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2005.12.21 szerda, 13:05:00 »

Csak vickeltem de: ha kiszáradásig hajtanád a gépet, akkor a (csövekben, szűrőben) plusz 3-4 literre járó megtett utat is hozzászámíthatnád a "mennyit mentem egy tankkal"-hoz ...
Csak én nem merem kiszáradásig hajtani!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 13:40:00 »

MKI 61,5l-es, és 62,5l ment bele. Szlovákiában történt, és már úgy indultam el otthonról(8km a kút!), hogy talán beindul, és akkor nem kell eltolni odáig. Gázt persz mégcsak emelkedőn sem nyomtam!:-)))(nekem biztos, hogy van még az említett csövekben tartalék...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 13:41:00 »

Csak én nem merem kiszáradásig hajtani!!!
nem is szabad, de az elvben valóság vagyon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 13:53:00 »

nem is szabad, de az elvben valóság vagyon
ötliteres kannácska ott figyel a csomagtartóban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2005.12.25 vasárnap, 21:32:00 »

Arról van valakinek tapasztalata, hogy külföldön melyik kútnál érdemes dízel üzemanyagot tankolni? Elsősorban a környező országokat kellene kitárgyalni, de jöhet a thaiföldi, alaszkai, seychelles-szigeteki tapasztalat is, ha van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2005.12.25 vasárnap, 21:41:00 »

Hali!
 
Meg tudja valaki mondani, hogy az OMV alpesi es sprint diesel kozott mi a kul.? Gondolom az alpesi hidegebb idore van optimalizalva, de hany foktol? Mikor erdemes azt, mikor a sprintet hasznalni? Koszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2005.12.25 vasárnap, 22:12:00 »

Hali!
 
Meg tudja valaki mondani, hogy az OMV alpesi es sprint diesel kozott mi a kul.? Gondolom az alpesi hidegebb idore van optimalizalva, de hany foktol? Mikor erdemes azt, mikor a sprintet hasznalni? Koszi
inkább az a különbség sztem, hogy az alpesi prémium a sprint pedig az alap gázolaj. Ilyenkor mindkettő valószínüleg a hidegre van optimalizálva. De ha Szmöre errejár lehet, hogy pontosabbat fog mondani.
Üd
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2005.12.25 vasárnap, 22:19:00 »

Hali!
 
Meg tudja valaki mondani, hogy az OMV alpesi es sprint diesel kozott mi a kul.? Gondolom az alpesi hidegebb idore van optimalizalva, de hany foktol? Mikor erdemes azt, mikor a sprintet hasznalni? Koszi
Hát különbség pl. az áruk. Úgy 20 forint.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2005.12.25 vasárnap, 23:42:00 »

Hát különbség pl. az áruk. Úgy 20 forint.
Koszi Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 08:52:00 »

Na, ők már elkezdték a biodízel programot.
Mi meg még nem.
Biodízel-gyár Németországban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 22:43:00 »

inkább az a különbség sztem, hogy az alpesi prémium a sprint pedig az alap gázolaj. Ilyenkor mindkettő valószínüleg a hidegre van optimalizálva. De ha Szmöre errejár lehet, hogy pontosabbat fog mondani.
Üd
Köszi a bizalamt:)
Az alapvető különbség, hogy normál gázolaj -20C°-ig "jó" az extra -30C°-ig.
Hangsúlyozom ez az alapvető különbség! Mivel konkrétan a két gázolajat nem ismerem így a többi paraméteréről nem tudok nyilatkozni de gondolkodok rajta, hogy szerzek egy kis mintát belőlük és bevizsgáltatom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 22:54:00 »

Köszi a bizalamt:)
Az alapvető különbség, hogy normál gázolaj -20C°-ig "jó" az extra -30C°-ig.
Hangsúlyozom ez az alapvető különbség! Mivel konkrétan a két gázolajat nem ismerem így a többi paraméteréről nem tudok nyilatkozni de gondolkodok rajta, hogy szerzek egy kis mintát belőlük és bevizsgáltatom.
Az jo lenne, mert nem merek "simat" tankolni, hatha elszall a motor. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2005.12.27 kedd, 09:07:00 »

nálunk mindig onnantól legális minden, mikor már kimegy a divatból. mire a biodiesel után kitalálnak valamit ami százszor jobb, addigra bevezetik nálunk is. iszonyú sok munka előkészíteni azt, hogy valamiből milyen címen lehessen a zsetont kilopni! Jól át kell gondolni, mert nem lehet csak úgy bármit beadni az autosóknak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2005.12.27 kedd, 09:26:00 »

Hallott valaki olyanról, h a magyar gázolaj nagyon kénes és eltömeszeli a nyomócsövet meg a porlasztókat és kopog a motor? Amit meg lehet tisztittatni? A diagnosztika nem mutatott 1 rossz porlasztót sem és sem hidegen sem melegen nem kopog a motor, csak ha félmelegen kis gázzal indulok!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2005.12.27 kedd, 09:42:00 »

Hallott valaki olyanról, h a magyar gázolaj nagyon kénes és eltömeszeli a nyomócsövet meg a porlasztókat és kopog a motor? Amit meg lehet tisztittatni? A diagnosztika nem mutatott 1 rossz porlasztót sem és sem hidegen sem melegen nem kopog a motor, csak ha félmelegen kis gázzal indulok!!
franko82,
 
Olvass itt vissza, mindere megtalálod a magyarázatot! Hadd ne kelljen senkinek összefoglalnia számodra az ezelőtti 130 bejegyzést!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2005.12.27 kedd, 09:48:00 »

köszi Tomi, de már megtettem és semmire nem kaptam választ:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2005.12.27 kedd, 10:13:00 »

köszi Tomi, de már megtettem és semmire nem kaptam választ:)
OK, igazad van. AZ Üzemanyagos topik előélete a Ford Mondeo Dízelek topikban kezdődött, onnét jöttünk ide át.
Szóval ott vannak a kéntartalommal meg a porlasztócsúcsokkal kapcsolatos okosságok,  
úgy a #2752-es bejegyzés táján. Bocs a félrevezetésért!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2005.12.27 kedd, 13:28:00 »

Magyarországon is lesz biodízel és biobenzin 2006-ban de felhívnám a dízel tulajdonosok figyelmét a mondeo "kézikönyvben" egy bejegyzésre: Ne tankoljon bioüzemanyagot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2005.12.27 kedd, 13:31:00 »

Na, ők már elkezdték a biodízel programot.
Mi meg még nem.
Biodízel-gyár Németországban
Elolvastam a cikket, ez a 350e t., rettentően kevés. M.o.-on ez kevesebb mint egy fél(!) hónapra elég!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2005.12.27 kedd, 15:55:00 »

Magyarországon is lesz biodízel és biobenzin 2006-ban de felhívnám a dízel tulajdonosok figyelmét a mondeo "kézikönyvben" egy bejegyzésre: Ne tankoljon bioüzemanyagot!
Mostanában mindenhol voltak cikkek a biodízel használatáról. Gyakorlatilag azzal a tanulsággal, hogy csak egy MTZ traktor finomságú szerkezet képes ezekkel működni, pl. 20 éves Mercedes, azok még annyira egyzserű motorok, hogy mindennel elmennek, amire olaj van írva. Remélem, hogy egyszer lesz majd olyan gazdaságos és finom biodízel, amivel a mieink se mennek tönkre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2005.12.28 szerda, 10:28:00 »

Tanácsot kérek.Mondeo III 2.0 TDCi-vel(2002.)közlekedek.Igen gyakran előfordul, hogy egyenletes tempóval haladva-általában alacsonyabb fordulaton- rövid időre(tized-század másodperc ??)ki-kihagy a motor.Van-e esetleg valakinek hasonló tapasztalata,esetleg lehet-e üzemanyag probléma (Shell-nél tankolok) ??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2005.12.28 szerda, 10:30:00 »

Tanácsot kérek.Mondeo III 2.0 TDCi-vel(2002.)közlekedek.Igen gyakran előfordul, hogy egyenletes tempóval haladva-általában alacsonyabb fordulaton- rövid időre(tized-század másodperc ??)ki-kihagy a motor.Van-e esetleg valakinek hasonló tapasztalata,esetleg lehet-e üzemanyag probléma (Shell-nél tankolok) ??
(neked már volt régebbi típus is, mikor váltottál?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2005.12.28 szerda, 11:55:00 »

(neked már volt régebbi típus is, mikor váltottál?)
Nem volt régebben Fordom. Benzines Toyotáról váltottam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2005.12.28 szerda, 12:28:00 »

Nem volt régebben Fordom. Benzines Toyotáról váltottam.
(bocs hanocs )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2005.12.28 szerda, 13:47:00 »

Mostanában mindenhol voltak cikkek a biodízel használatáról. Gyakorlatilag azzal a tanulsággal, hogy csak egy MTZ traktor finomságú szerkezet képes ezekkel működni, pl. 20 éves Mercedes, azok még annyira egyzserű motorok, hogy mindennel elmennek, amire olaj van írva. Remélem, hogy egyszer lesz majd olyan gazdaságos és finom biodízel, amivel a mieink se mennek tönkre.
A könyv azt írja, hogy keverni lehet, igaz, csak 5 százaléka lehet biodízel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2005.12.28 szerda, 22:10:00 »

Tanácsot kérek.Mondeo III 2.0 TDCi-vel(2002.)közlekedek.Igen gyakran előfordul, hogy egyenletes tempóval haladva-általában alacsonyabb fordulaton- rövid időre(tized-század másodperc ??)ki-kihagy a motor.Van-e esetleg valakinek hasonló tapasztalata,esetleg lehet-e üzemanyag probléma (Shell-nél tankolok) ??
Szoftver frissítéssel kellene kezdeni, de előtt mindenképpen kell egy hibakód lekérdezés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2005.12.29 csütörtök, 09:24:00 »

Szoftver frissítéssel kellene kezdeni, de előtt mindenképpen kell egy hibakód lekérdezés.
Kösz' !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2005.12.29 csütörtök, 09:39:00 »

biodízel nem azt jelenti, hogy megvesszük a 150 Ft-os étolajat, oszt beledöntjük a tankba, hanem, hogy biológiai eredetű
igaz az ásványolaj is biológiai eredetű...
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2006.01.04 szerda, 10:18:00 »

Kevés a reklamáció (?)
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2006.01.04 szerda, 15:22:00 »

Mostanában mindenhol voltak cikkek a biodízel használatáról. Gyakorlatilag azzal a tanulsággal, hogy csak egy MTZ traktor finomságú szerkezet képes ezekkel működni, pl. 20 éves Mercedes, azok még annyira egyzserű motorok, hogy mindennel elmennek, amire olaj van írva. Remélem, hogy egyszer lesz majd olyan gazdaságos és finom biodízel, amivel a mieink se mennek tönkre.
Nekem is kihagy egy picit (ha hideg van és hideg a motor is). Kb. 1700-1900 rpm körül. V.mi köze lehet a turbót vezérlő elektronikához, mert az kb. ezen a fordulatszámon kapcsol be/ki.
Ilyen hidegen kopogás is van gyorsításkor.
 
Sajnos az Ivanicsnál semmit nem tudtak homorítani az ügyben. Jómagam a következőt okoskodtam ki: Egy picit járatom 2-3-4 perc. Ez elég, hogy kellően bemelegedjen. Kopogás nem lesz. Kihagyni nem fog. (esetleg néha 1-2 km-ig. de utána már minden OK).  
 
Egyébként MOL-nál tankolok.
 
J_______________________
2002-es Mondeo 2.0 TDCi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2006.01.14 szombat, 22:54:00 »

Sziasztok. A Biodízelre visszatérve. Minálunk itt némeben igencsak vannak biodiesel kutak és nem a csóri traktorosok vannak ott hanem igen igen a prémium szegemns is oda jár tankolni.
Értek itt egésszen S klasse Mercedesekig is. De vannak Mondisok is. Én még nem voltm mert kicsit ockodok tőle de egysze már csak rá veszem magamat. Valamikor tavasszal. Én a dermedéstől félek. Az Esso-n tankoltam és ott -18°C-ig garantálják a dermedéspontot. Ma egész nap -15°C volt. Amúgy tuttommal Magyarországon a legjobb üzemanyaga az Esso kutnak van. Itt is az a legjobb. A Jet a legrosszabb. Mint Magyarban. A két teli tankolásnál (Esso - Jet) 70Km minimum diferencia van!!! Tahát az Esso anyagával Km-ben többet tudok elmenni. És szerintem az Esso és a Shell egy szinten van minőségben. (Nekem 1997'es TD Mondeom van)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 11:55:00 »

Sziasztok. A Biodízelre visszatérve. Minálunk itt némeben igencsak vannak biodiesel kutak és nem a csóri traktorosok vannak ott hanem igen igen a prémium szegemns is oda jár tankolni.
Értek itt egésszen S klasse Mercedesekig is. De vannak Mondisok is. Én még nem voltm mert kicsit ockodok tőle de egysze már csak rá veszem magamat. Valamikor tavasszal. Én a dermedéstől félek. Az Esso-n tankoltam és ott -18°C-ig garantálják a dermedéspontot. Ma egész nap -15°C volt. Amúgy tuttommal Magyarországon a legjobb üzemanyaga az Esso kutnak van. Itt is az a legjobb. A Jet a legrosszabb. Mint Magyarban. A két teli tankolásnál (Esso - Jet) 70Km minimum diferencia van!!! Tahát az Esso anyagával Km-ben többet tudok elmenni. És szerintem az Esso és a Shell egy szinten van minőségben. (Nekem 1997'es TD Mondeom van)
Szia!
2002-ben kinn dolgoztam Münchenben, ott a céges autónk dízel volt, de a lelkünkre kötötték, hogy ha tankolunk, akkor CSAK biodízelt! A garázsmester figyelmeztetett, a motort előtte SZERVÍZBEN "átállították", biodízelüzeműre...
Sajnos nem vagyok moci-szaki, nem vitatkoztunk vele. Ezek szerint, csak akkor, ha "át" van állítva?!  
És ha átállították, akkor nobiot nem?
Várom egy mociszaki véleményét!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 18:53:00 »

Volna egy kérdésem felétek. Tervezem fiatalabb mondi vásárlását a jövőben, de van bennem egy kérdés amire töletek várnám a választ. Mi a külöümbség a TDDI és a TDCI mondeok között. Ha ördöngős nagy butaságot kérdeztem akkor bocs.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.