Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:09:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552179 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10000 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:46:13 »

http://index.hu/gazdasag/energia/2014/12/23/a_mostani_felere_is_eshet_a_benzinar/
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #10001 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:48:44 »

Máraki! vigyor3

Én B7 alatt sosem voltam vigyor3

Na ezt hogy csináltad? Mert amikor behozták a B Malus rendszert mindenkinek 0-ból kellett kezdeni.
Voltak csalások,mivel "elvileg"igazolni lehetett azt hogy nem okoztál kárt,biztositoi igazolással....de ilyet csak névtelenül-arctalanul,pontosabban csak ügynökök kötöttek ..pl nálunk a clubban

ui...csaLó.  nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #10002 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:52:33 »


Keresek 5db 20000literes tartályt.....esetleg telket is  vigyor3  eljen taps
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #10003 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:33:21 »

Én is olvastam elemzéseket, de azért ezt kötve hiszem, hogy megéljük. Max. azt tudom elképzelni, hogy esetleg további komoly csökkenés esetén benyal 300 alá a benzin (a tendenciát figyelembe véve, a go nem hiszem), de ezt se tartom valószínűnek.

Persze ne legyen igazam!  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #10004 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:57:20 »

Keresek 5db 20000literes tartályt.....esetleg telket is  vigyor3  eljen taps

Az a baj, hogy megromlik, ha nem használod.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #10005 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:04:26 »

Az a baj, hogy megromlik, ha nem használod.
bezony
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10006 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:19:20 »

Az a baj, hogy megromlik, ha nem használod.

Elszíneződik, de ugyanúgy elég.....i
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #10007 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:25:34 »

Elszíneződik, de ugyanúgy elég.....i

meg kicsapódnak belőle a minőségjavító adalékok, megbüdösödik, stb.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10008 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:27:37 »

meg kicsapódnak belőle a minőségjavító adalékok, megbüdösödik, stb.

Majd felkeveredik a tankban.  vigyor3
Így se virágillatú....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #10009 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:32:38 »

Majd felkeveredik a tankban.  vigyor3
Így se virágillatú....
Tankolás közben semmi baj nincs vele, csak amikor elég, akkor...  szomoru1
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #10010 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:35:12 »

Az a baj, hogy megromlik, ha nem használod.

Ha ilyen olcsó lesz...kiküldöm hogy locsolják fel vele a Hungaroringet  eplus2 eplus2 eplus2
vagy megeszik a gyerekek  vigyor3
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #10011 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:36:26 »

Majd felkeveredik a tankban.  vigyor3
Így se virágillatú....

A hadsereg dieselt használ  nyes vigyor3 Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10012 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:42:53 »

Tankolás közben semmi baj nincs vele, csak amikor elég, akkor...  szomoru1

Semmi baja, ugyanúgy ég el.

Sőt a gázolajjal szennyezett benzin is elég. Sokan megtankolták már a dízel kocsijukat benzinnel. Kb. 8-10 liter Go és 30-40 liter benya hozzá.
Mondjuk azért a melléktermék megpróbálja lebutítani a benzint, de még így is felülkerekedik a beny!   eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 19:46:18 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10013 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:47:08 »

A hadsereg dieselt használ  nyes vigyor3 Wink

Van/volt benzines tank is.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #10014 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:11:25 »

Semmi baja, ugyanúgy ég el.

Sőt a gázolajjal szennyezett benzin is elég. Sokan megtankolták már a dízel kocsijukat benzinnel. Kb. 8-10 liter Go és 30-40 liter benya hozzá.
Mondjuk azért a melléktermék megpróbálja lebutítani a benzint, de még így is felülkerekedik a beny!   eplus2
Én a szagra értettem. Hogy tankolás közben semmivel sem rosszabb, mint a benzin, csak mikor kipufogó gáz lesz belőle, na akkor nagyon büdös.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10015 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:57:17 »

Semmi baja, ugyanúgy ég el.

Sőt a gázolajjal szennyezett benzin is elég. Sokan megtankolták már a dízel kocsijukat benzinnel. Kb. 8-10 liter Go és 30-40 liter benya hozzá.
Mondjuk azért a melléktermék megpróbálja lebutítani a benzint, de még így is felülkerekedik a beny!   eplus2
A helyzet az hogy a piac ítélete szerint ma a benzin a melléktermék. A kezdetekkor még cudarabbul bántak a benzinnel. A korai lepárlókban csak a  petroleum volt az értékes termék mert azzal lehetett világítani. A benzint simán elfáklyázták.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10016 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:02:51 »

A helyzet az hogy a piac ítélete szerint ma a benzin a melléktermék. A kezdetekkor még cudarabbul bántak a benzinnel. A korai lepárlókban csak a  petroleum volt az értékes termék mert azzal lehetett világítani. A benzint simán elfáklyázták.

Lehet.
De a kezdetek nem most voltak, szóval a mi életciklusunkban nem lényeg, hogy akkor mi volt.
Nyilván akkor a lényeg a petróleum volt és volt az érték, mert még nem kellett autókba a benzin.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10017 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:11:51 »

Lehet.
De a kezdetek nem most voltak, szóval a mi életciklusunkban nem lényeg, hogy akkor mi volt.
Nyilván akkor a lényeg a petróleum volt és volt az érték, mert még nem kellett autókba a benzin.  vigyor3
Ma se kell. Kevés a benzinnél rohadtabb anyag van. Én személy szerint gyülölöm amikor benzines technológiára kapunk megrendelést, de természetesen van az a pénz amiért már xarral is hajlandó foglalkozni az ember.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10018 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:17:10 »

Ma se kell. Kevés a benzinnél rohadtabb anyag van. Én személy szerint gyülölöm amikor benzines technológiára kapunk megrendelést, de természetesen van az a pénz amiért már xarral is hajlandó foglalkozni az ember.

Miért rohadt anyag a benzin?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10019 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:50:57 »

Miért rohadt anyag a benzin?
Wink azért mert a dízel autóba nem jó  eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10020 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:59:30 »

Miért rohadt anyag a benzin?
Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.

De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10021 Dátum: 2014.12.27 szombat, 23:02:30 »

Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.

De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).
  wow1 szerencsére nekem dízel van  wow1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10022 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 10:46:52 »

Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.

De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).
ez aztán a propaganda szöveg! eplus2 eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10023 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 10:56:27 »

Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.

De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).

Rendben, értem a te álláspontod. Mivel te a feldolgozás oldalról közelíted meg a témát.
Én a felhasználásról.
Vajon ezt a sok hátrányt és plusz veszélyt (ami nyilván jogos) tudják pl. a versenysportban, F 1-ben? Az alacsonyabb hatásfokú részlegben.... vigyor3
Ha igazán releváns lenne a sok negatívum, akkor már biztosan nem használhatnák.....csak a gázolajat. Ha jól kezelik/használják fel, akkor szerintem nem károsabb a koromszemcséknél. Manapság meg, hogy mi rákkeltő és mi nem az olyan van sapka/nincs sapka elv alapján dől el. Mindenre rá lehet fogni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10024 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 12:23:21 »

Vajon a dízel motorkerékpárok miért nem terjedtek el? Vagy a repülők miért nem dízellel üzemelnek?Tény, hogy a mozdonyok viszont zömében dízelesek( a villanyt és a gőzt nem számítva)
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10025 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 15:59:41 »

Vajon a dízel motorkerékpárok miért nem terjedtek el? Vagy a repülők miért nem dízellel üzemelnek?Tény, hogy a mozdonyok viszont zömében dízelesek( a villanyt és a gőzt nem számítva)
a repülők kerozinnal mennek  smile
kamionok,hajók pedig dízellel.
hosszú utakra dízel a legjobb egyenlőre.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.28 vasárnap, 16:01:29 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #10026 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:16:25 »

Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.

De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).

http://www.origo.hu/auto/20131014-par-ev-es-annyi-a-dizelautoknak.html

Érdekes, ők valahogy máshogy látják a dolgot hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #10027 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:19:05 »

http://www.origo.hu/auto/20131014-par-ev-es-annyi-a-dizelautoknak.html

Érdekes, ők valahogy máshogy látják a dolgot hehe
őket másért fizetik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10028 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:24:00 »

a repülők kerozinnal mennek  smile
kamionok,hajók pedig dízellel.
hosszú utakra dízel a legjobb egyenlőre.
Igen, köszönöm az információt.  worship
A megfogalmazásomban a lényeg a NEM dízellel volt...
(egyébként nem mennek sehova, hanem üzemelnek... egye-n-lőre vigyor3)
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10029 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:26:23 »

Igen, köszönöm az információt.  worship
A megfogalmazásomban a lényeg a NEM dízellel volt...
(egyébként nem mennek sehova, hanem üzemelnek... egye-n-lőre vigyor3)
szerncsére az enyém is teszi a dolgát,most télen is  taps  integet2
és már csk 398ft/1lter maxxmotion  taps
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10030 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:07:14 »

szerncsére az enyém is teszi a dolgát,most télen is  taps  integet2
és már csk 398ft/1lter maxxmotion  taps
míg más 338ért tankol sima dízelt.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10031 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:07:59 »

míg más 338ért tankol sima dízelt.... eplus2
kinek a pap kinek a papné  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10032 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:08:55 »

 
szerncsére az enyém is teszi a dolgát,most télen is  taps  integet2
és már csk 398ft/1lter maxxmotion  taps
eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #10033 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:14:17 »

míg más 338ért tankol sima dízelt.... eplus2
és tökéletes az is
 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10034 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:15:27 »

 eljen eljen eljen
Performance Fuels  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10035 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:20:37 »

Vajon a dízel motorkerékpárok miért nem terjedtek el? Vagy a repülők miért nem dízellel üzemelnek?Tény, hogy a mozdonyok viszont zömében dízelesek( a villanyt és a gőzt nem számítva)
Motorkerékpároknál a nagyobb teljesítménysűrűség a cél és nem  a hatásfok. Max 2-3 órát lehet kibírni egyben a nyeregben akkor meg meg ráér tankolni is a harcos. A repülök egyszerűen meg se benzint és se gázolajat nem tankolnak hanem JET -et. Gázolajat nem lehet mert dermed, benzint meg azért nem mert a repülő benzin nélkül is elég veszélyes. A JET a petroleumhoz van legközelebb tulajdonságban, se nem dermed (-40 alatt van már a  sima JET-A nak is a dermedéspontja, a JET A1 nek meg -47 , van JET B is de azt csak ritka extra hideg körülmények között használják) és se nem annyira veszélyes lobbanékony mint a benzin.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10036 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:21:55 »

Motorkerékpároknál a nagyobb teljesítménysűrűség a cél és nem  a hatásfok. Max 2-3 órát lehet kibírni egyben a nyeregben akkor meg meg ráér tankolni is a harcos. A repülök egyszerűen meg se benzint és se gázolajat nem tankolnak hanem JET -et. Gázolajat nem lehet mert dermed, benzint meg azért nem mert a repülő benzin nélkül is elég veszélyes. A JET a petroleumhoz van legközelebb tulajdonságban, se nem dermed (-40 alatt van már a  sima JET-A nak is a dermedéspontja, a JET A1 nek meg -47 , van JET B is de azt csak ritka extra hideg körülmények között használják) és se nem annyira veszélyes lobbanékony mint a benzin.
magyarul kerozin? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10037 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:22:21 »

Performance Fuels  integet2
a kicsi lelkedet nyugtatod csak ezzel... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10038 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:23:45 »

a kicsi lelkedet nyugtatod csak ezzel... nyes
jobb mint a sanax  eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10039 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:34:48 »

http://www.origo.hu/auto/20131014-par-ev-es-annyi-a-dizelautoknak.html

Érdekes, ők valahogy máshogy látják a dolgot hehe
Vannak trendek a világban. Kb 25-30 év múlva lesz vége az általunk most ismert szénhidrogén alapú motorhajtóanyagok hegemóniájának. Akkora nem hiszem hogy az új autókba 20-20 %-nál több maradna akár a benzines akár a dízelekből. A kereslet azt mutatja, hogy a benzinnek már leáldozott, a dízelnek még ezután fog pár év múlva.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10040 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:36:52 »

1,074-ért GO, 2 órája, Bécsben, benn a városban. Határnál az első Shell-kútnál 1,449... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10041 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:38:05 »

magyarul kerozin? Roll Eyes
Annak is nevezheted, de a hivatalos neve JET-A, JET-A1.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #10042 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:39:12 »

Vannak trendek a világban. Kb 25-30 év múlva lesz vége az általunk most ismert szénhidrogén alapú motorhajtóanyagok hegemóniájának. Akkora nem hiszem hogy az új autókba 20-20 %-nál több maradna akár a benzines akár a dízelekből. A kereslet azt mutatja, hogy a benzinnek már leáldozott, a dízelnek még ezután fog pár év múlva.

legyen úgy. alig várom, hogy a gyorstöltő kábellel tankolhassak. De tényleg. Ez persze nem jelenti, hogy a v6 eltűnne a garázsomból  hehe
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #10043 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:41:00 »

legyen úgy. alig várom, hogy a gyorstöltő kábellel tankolhassak. De tényleg. Ez persze nem jelenti, hogy a v6 eltűnne a garázsomból  hehe
addigra már rég eltűnik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #10044 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:43:40 »

addigra már rég eltűnik

ne hidd. tényleg feltett szándékom, hogy megőrzöm. Szeretem azt a kocsit.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10045 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:46:59 »

ne hidd. tényleg feltett szándékom, hogy megőrzöm. Szeretem azt a kocsit.
minden fannak így kéne hozzá állni  eljen
én is így gondolom
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 00:15:13 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #10046 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 08:04:58 »

míg más 338ért tankol sima dízelt.... eplus2
Hol 338? Én most a nagy Karácsonyi jövés-menésben legolcsóbban 351-ért tankoltam. Mondjuk ez is  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #10047 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 08:07:14 »

legyen úgy. alig várom, hogy a gyorstöltő kábellel tankolhassak. De tényleg. Ez persze nem jelenti, hogy a v6 eltűnne a garázsomból  hehe
Az lesz a szerszámosládád?  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #10048 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 08:13:19 »

Az lesz a szerszámosládád?  nyes
Nem ládában hordom a szerszámomat mf1
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #10049 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 16:38:40 »

Vannak trendek a világban. Kb 25-30 év múlva lesz vége az általunk most ismert szénhidrogén alapú motorhajtóanyagok hegemóniájának. Akkora nem hiszem hogy az új autókba 20-20 %-nál több maradna akár a benzines akár a dízelekből. A kereslet azt mutatja, hogy a benzinnek már leáldozott, a dízelnek még ezután fog pár év múlva.

Európában.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.