Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10000 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:46:13 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
wofer
|
|
« Új hozzászólás #10001 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:48:44 » |
|
Máraki! Én B7 alatt sosem voltam Na ezt hogy csináltad? Mert amikor behozták a B Malus rendszert mindenkinek 0-ból kellett kezdeni. Voltak csalások,mivel "elvileg"igazolni lehetett azt hogy nem okoztál kárt,biztositoi igazolással....de ilyet csak névtelenül-arctalanul,pontosabban csak ügynökök kötöttek ..pl nálunk a clubban ui...csaLó.
|
|
|
Naplózva
|
https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi! Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
|
|
|
wofer
|
|
« Új hozzászólás #10002 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:52:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi! Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #10003 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:33:21 » |
|
Én is olvastam elemzéseket, de azért ezt kötve hiszem, hogy megéljük. Max. azt tudom elképzelni, hogy esetleg további komoly csökkenés esetén benyal 300 alá a benzin (a tendenciát figyelembe véve, a go nem hiszem), de ezt se tartom valószínűnek. Persze ne legyen igazam!
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10004 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:57:20 » |
|
Az a baj, hogy megromlik, ha nem használod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #10005 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:04:26 » |
|
Az a baj, hogy megromlik, ha nem használod.
bezony
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10006 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:19:20 » |
|
Az a baj, hogy megromlik, ha nem használod.
Elszíneződik, de ugyanúgy elég.....i
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10007 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:25:34 » |
|
Elszíneződik, de ugyanúgy elég.....i
meg kicsapódnak belőle a minőségjavító adalékok, megbüdösödik, stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10008 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:27:37 » |
|
meg kicsapódnak belőle a minőségjavító adalékok, megbüdösödik, stb.
Majd felkeveredik a tankban. Így se virágillatú....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #10009 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:32:38 » |
|
Majd felkeveredik a tankban. Így se virágillatú.... Tankolás közben semmi baj nincs vele, csak amikor elég, akkor...
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
wofer
|
|
« Új hozzászólás #10010 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:35:12 » |
|
Az a baj, hogy megromlik, ha nem használod.
Ha ilyen olcsó lesz...kiküldöm hogy locsolják fel vele a Hungaroringet vagy megeszik a gyerekek
|
|
|
Naplózva
|
https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi! Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
|
|
|
wofer
|
|
« Új hozzászólás #10011 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:36:26 » |
|
Majd felkeveredik a tankban. Így se virágillatú.... A hadsereg dieselt használ
|
|
|
Naplózva
|
https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi! Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10012 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:42:53 » |
|
Tankolás közben semmi baj nincs vele, csak amikor elég, akkor... Semmi baja, ugyanúgy ég el. Sőt a gázolajjal szennyezett benzin is elég. Sokan megtankolták már a dízel kocsijukat benzinnel. Kb. 8-10 liter Go és 30-40 liter benya hozzá. Mondjuk azért a melléktermék megpróbálja lebutítani a benzint, de még így is felülkerekedik a beny!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 19:46:18 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10013 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:47:08 » |
|
Van/volt benzines tank is.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #10014 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:11:25 » |
|
Semmi baja, ugyanúgy ég el. Sőt a gázolajjal szennyezett benzin is elég. Sokan megtankolták már a dízel kocsijukat benzinnel. Kb. 8-10 liter Go és 30-40 liter benya hozzá. Mondjuk azért a melléktermék megpróbálja lebutítani a benzint, de még így is felülkerekedik a beny! Én a szagra értettem. Hogy tankolás közben semmivel sem rosszabb, mint a benzin, csak mikor kipufogó gáz lesz belőle, na akkor nagyon büdös.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10015 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:57:17 » |
|
Semmi baja, ugyanúgy ég el. Sőt a gázolajjal szennyezett benzin is elég. Sokan megtankolták már a dízel kocsijukat benzinnel. Kb. 8-10 liter Go és 30-40 liter benya hozzá. Mondjuk azért a melléktermék megpróbálja lebutítani a benzint, de még így is felülkerekedik a beny! A helyzet az hogy a piac ítélete szerint ma a benzin a melléktermék. A kezdetekkor még cudarabbul bántak a benzinnel. A korai lepárlókban csak a petroleum volt az értékes termék mert azzal lehetett világítani. A benzint simán elfáklyázták.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10016 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:02:51 » |
|
A helyzet az hogy a piac ítélete szerint ma a benzin a melléktermék. A kezdetekkor még cudarabbul bántak a benzinnel. A korai lepárlókban csak a petroleum volt az értékes termék mert azzal lehetett világítani. A benzint simán elfáklyázták.
Lehet. De a kezdetek nem most voltak, szóval a mi életciklusunkban nem lényeg, hogy akkor mi volt. Nyilván akkor a lényeg a petróleum volt és volt az érték, mert még nem kellett autókba a benzin.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10017 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:11:51 » |
|
Lehet. De a kezdetek nem most voltak, szóval a mi életciklusunkban nem lényeg, hogy akkor mi volt. Nyilván akkor a lényeg a petróleum volt és volt az érték, mert még nem kellett autókba a benzin. Ma se kell. Kevés a benzinnél rohadtabb anyag van. Én személy szerint gyülölöm amikor benzines technológiára kapunk megrendelést, de természetesen van az a pénz amiért már xarral is hajlandó foglalkozni az ember.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10018 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:17:10 » |
|
Ma se kell. Kevés a benzinnél rohadtabb anyag van. Én személy szerint gyülölöm amikor benzines technológiára kapunk megrendelést, de természetesen van az a pénz amiért már xarral is hajlandó foglalkozni az ember.
Miért rohadt anyag a benzin?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10019 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:50:57 » |
|
Miért rohadt anyag a benzin?
azért mert a dízel autóba nem jó
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10020 Dátum: 2014.12.27 szombat, 22:59:30 » |
|
Miért rohadt anyag a benzin?
Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin. De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10021 Dátum: 2014.12.27 szombat, 23:02:30 » |
|
Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.
De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).
szerencsére nekem dízel van
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10022 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 10:46:52 » |
|
Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.
De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).
ez aztán a propaganda szöveg!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10023 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 10:56:27 » |
|
Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.
De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).
Rendben, értem a te álláspontod. Mivel te a feldolgozás oldalról közelíted meg a témát. Én a felhasználásról. Vajon ezt a sok hátrányt és plusz veszélyt (ami nyilván jogos) tudják pl. a versenysportban, F 1-ben? Az alacsonyabb hatásfokú részlegben.... Ha igazán releváns lenne a sok negatívum, akkor már biztosan nem használhatnák.....csak a gázolajat. Ha jól kezelik/használják fel, akkor szerintem nem károsabb a koromszemcséknél. Manapság meg, hogy mi rákkeltő és mi nem az olyan van sapka/nincs sapka elv alapján dől el. Mindenre rá lehet fogni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #10024 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 12:23:21 » |
|
Vajon a dízel motorkerékpárok miért nem terjedtek el? Vagy a repülők miért nem dízellel üzemelnek?Tény, hogy a mozdonyok viszont zömében dízelesek( a villanyt és a gőzt nem számítva)
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10025 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 15:59:41 » |
|
Vajon a dízel motorkerékpárok miért nem terjedtek el? Vagy a repülők miért nem dízellel üzemelnek?Tény, hogy a mozdonyok viszont zömében dízelesek( a villanyt és a gőzt nem számítva)
a repülők kerozinnal mennek kamionok,hajók pedig dízellel. hosszú utakra dízel a legjobb egyenlőre.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.28 vasárnap, 16:01:29 írta Proconsul »
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
D
|
|
« Új hozzászólás #10026 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:16:25 » |
|
Csak a legdurvábbak tűzveszély, aromás tartam (rákkeltő és sokkal durvábban mint koromrészecskék). A benzin sima sztatikus feltöltődéstől belobban. Miatta 6x drágább védőfelszerelést kell használni mint sima gázolajos technológiánál. Gázolajos munkába senki nem hal bele (legfeljebb ha elüti egy autó munkából menet a zebrán), benzinnel meg erősen van rá esély. ( Pont mostanában kellett elővennem egy korábbi tragikus baleset anyagait. ) Ja meg orvosi vizsgálatra küldeni néhány kollégát az aromás miatt (szerencsére negativ lett az eredmény). Vagy tudod pl. , hogyan növelik a benzin oktánszámát? Savazással (illetve lehetne simán csak alkeszt is hozzárakni de az csak lötykölés mi nem túl gazdaságos). Az egyik használt sav a hidrogén flourid. Na ez a benzinnél is szemetebb anyag (marja üveget és 15 perc alatt megeszi a gumi védőruhát is) . Szóval ha valamit elszúrok inkább gázolaj ömöljön a kezemre mint benzin, vagy ha kocsival csattanok akkor is inkább gázolaj legyen a tankban mint benzin.
De ennek ellenére kérek mindenkit, hogy inkább benzines autót használjon mert a kereslet kínálat miatt mivel mostanában erősen eltolódott a kereslet a dízel irányába. Kellene sokkal több meggyőzhető aki elhiszi, hogy egy alacsonyabb hatásfokú jármű használata neki sokkal jobb. Csak így lehet olcsóbb megint gázolaj (pl. nekem is).
http://www.origo.hu/auto/20131014-par-ev-es-annyi-a-dizelautoknak.htmlÉrdekes, ők valahogy máshogy látják a dolgot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #10027 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:19:05 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #10028 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:24:00 » |
|
a repülők kerozinnal mennek kamionok,hajók pedig dízellel. hosszú utakra dízel a legjobb egyenlőre. Igen, köszönöm az információt. A megfogalmazásomban a lényeg a NEM dízellel volt... (egyébként nem mennek sehova, hanem üzemelnek... egye-n-lőre )
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10029 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:26:23 » |
|
Igen, köszönöm az információt. A megfogalmazásomban a lényeg a NEM dízellel volt... (egyébként nem mennek sehova, hanem üzemelnek... egye-n-lőre ) szerncsére az enyém is teszi a dolgát,most télen is és már csk 398ft/1lter maxxmotion
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10030 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:07:14 » |
|
szerncsére az enyém is teszi a dolgát,most télen is és már csk 398ft/1lter maxxmotion míg más 338ért tankol sima dízelt....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10031 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:07:59 » |
|
míg más 338ért tankol sima dízelt.... kinek a pap kinek a papné
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #10032 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:08:55 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #10033 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:14:17 » |
|
míg más 338ért tankol sima dízelt.... és tökéletes az is
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10034 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:15:27 » |
|
Performance Fuels
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10035 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:20:37 » |
|
Vajon a dízel motorkerékpárok miért nem terjedtek el? Vagy a repülők miért nem dízellel üzemelnek?Tény, hogy a mozdonyok viszont zömében dízelesek( a villanyt és a gőzt nem számítva)
Motorkerékpároknál a nagyobb teljesítménysűrűség a cél és nem a hatásfok. Max 2-3 órát lehet kibírni egyben a nyeregben akkor meg meg ráér tankolni is a harcos. A repülök egyszerűen meg se benzint és se gázolajat nem tankolnak hanem JET -et. Gázolajat nem lehet mert dermed, benzint meg azért nem mert a repülő benzin nélkül is elég veszélyes. A JET a petroleumhoz van legközelebb tulajdonságban, se nem dermed (-40 alatt van már a sima JET-A nak is a dermedéspontja, a JET A1 nek meg -47 , van JET B is de azt csak ritka extra hideg körülmények között használják) és se nem annyira veszélyes lobbanékony mint a benzin.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10036 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:21:55 » |
|
Motorkerékpároknál a nagyobb teljesítménysűrűség a cél és nem a hatásfok. Max 2-3 órát lehet kibírni egyben a nyeregben akkor meg meg ráér tankolni is a harcos. A repülök egyszerűen meg se benzint és se gázolajat nem tankolnak hanem JET -et. Gázolajat nem lehet mert dermed, benzint meg azért nem mert a repülő benzin nélkül is elég veszélyes. A JET a petroleumhoz van legközelebb tulajdonságban, se nem dermed (-40 alatt van már a sima JET-A nak is a dermedéspontja, a JET A1 nek meg -47 , van JET B is de azt csak ritka extra hideg körülmények között használják) és se nem annyira veszélyes lobbanékony mint a benzin.
magyarul kerozin?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10037 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:22:21 » |
|
Performance Fuels a kicsi lelkedet nyugtatod csak ezzel...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10038 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:23:45 » |
|
a kicsi lelkedet nyugtatod csak ezzel... jobb mint a sanax
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10039 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:34:48 » |
|
Vannak trendek a világban. Kb 25-30 év múlva lesz vége az általunk most ismert szénhidrogén alapú motorhajtóanyagok hegemóniájának. Akkora nem hiszem hogy az új autókba 20-20 %-nál több maradna akár a benzines akár a dízelekből. A kereslet azt mutatja, hogy a benzinnek már leáldozott, a dízelnek még ezután fog pár év múlva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #10040 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:36:52 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10041 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:38:05 » |
|
magyarul kerozin? Annak is nevezheted, de a hivatalos neve JET-A, JET-A1.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10042 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:39:12 » |
|
Vannak trendek a világban. Kb 25-30 év múlva lesz vége az általunk most ismert szénhidrogén alapú motorhajtóanyagok hegemóniájának. Akkora nem hiszem hogy az új autókba 20-20 %-nál több maradna akár a benzines akár a dízelekből. A kereslet azt mutatja, hogy a benzinnek már leáldozott, a dízelnek még ezután fog pár év múlva.
legyen úgy. alig várom, hogy a gyorstöltő kábellel tankolhassak. De tényleg. Ez persze nem jelenti, hogy a v6 eltűnne a garázsomból
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #10043 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:41:00 » |
|
legyen úgy. alig várom, hogy a gyorstöltő kábellel tankolhassak. De tényleg. Ez persze nem jelenti, hogy a v6 eltűnne a garázsomból addigra már rég eltűnik
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10044 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:43:40 » |
|
addigra már rég eltűnik
ne hidd. tényleg feltett szándékom, hogy megőrzöm. Szeretem azt a kocsit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10045 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:46:59 » |
|
ne hidd. tényleg feltett szándékom, hogy megőrzöm. Szeretem azt a kocsit.
minden fannak így kéne hozzá állni én is így gondolom
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 00:15:13 írta Proconsul »
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #10046 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 08:04:58 » |
|
míg más 338ért tankol sima dízelt.... Hol 338? Én most a nagy Karácsonyi jövés-menésben legolcsóbban 351-ért tankoltam. Mondjuk ez is
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #10047 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 08:07:14 » |
|
legyen úgy. alig várom, hogy a gyorstöltő kábellel tankolhassak. De tényleg. Ez persze nem jelenti, hogy a v6 eltűnne a garázsomból Az lesz a szerszámosládád?
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10048 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 08:13:19 » |
|
Az lesz a szerszámosládád? Nem ládában hordom a szerszámomat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
D
|
|
« Új hozzászólás #10049 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 16:38:40 » |
|
Vannak trendek a világban. Kb 25-30 év múlva lesz vége az általunk most ismert szénhidrogén alapú motorhajtóanyagok hegemóniájának. Akkora nem hiszem hogy az új autókba 20-20 %-nál több maradna akár a benzines akár a dízelekből. A kereslet azt mutatja, hogy a benzinnek már leáldozott, a dízelnek még ezután fog pár év múlva.
Európában.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|