Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:11:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1504343 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:18:56 »

A megmaradt felni miért nem jó rá? Tegyük félre az esztétikai kérdést...
Most megfogtál vigyor3
Én amikor vettem a kocsit és kérdezősködtem, mindenhol azt hallottam hogy a Mondeo felnije nem jó a Galaxyra ET szám eltérés miatt. Én akkor elvetettem hogy az OZ-k menjenek fel (pedig gyönyörűek és makulátlanok), mert hogy az 40-es ET-s.
Ami miatt pedig még nem, az pedig már esztétikum. Igazából a mondin is már kicsit bután nézett ki a 16-os felni, ezen meg pláne.
(És ezt az OZ-t kb annyi ideig tartott rendesen megtakarítani mint az egész kocsit vigyor3)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 11:04:50 »

A megmaradt felni miért nem jó rá? Tegyük félre az esztétikai kérdést...
Én csak az MKIII lemez felniről vannak tapasztalataim.. vigyor3 (azt nem tudom hogy a MKIII és MkIV között van-e különbség  Roll Eyes )
Annak (MKIII felni) a méretei valóban megegyeznek az S-max méreteivel, csak a csavarok mérete kisebb.. Ha jól emlékszem mondeo-é volt 18 " az s-max-é pedig 20"  email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 11:45:23 »

Én csak az MKIII lemez felniről vannak tapasztalataim.. vigyor3 (azt nem tudom hogy a MKIII és MkIV között van-e különbség  Roll Eyes )
Annak (MKIII felni) a méretei valóban megegyeznek az S-max méreteivel, csak a csavarok mérete kisebb.. Ha jól emlékszem mondeo-é volt 18 " az s-max-é pedig 20"  email
Igen, ezzel a problémával én is szembesültem amikor a mondeo kerékőr szettet szerettem volna felhasználni a Galaxyhoz szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2016.02.02 kedd, 16:21:19 »

Sziasztok,

A gyári 16-os alufelni cserélésén agyalok és nézelődök. 17-eseket szeretnék és a sokküllős darabok tetszenek igazán. A mondiról megmaradt az OZ superturismo GT 16', de az sajnos nem jó rá és butácskán is mutatna ekkora autón szomoru1
Tudom hogy nem ford, de ez tetszene, és ha jó nyilván lehet kupakot cserélni:

http://www.jofogas.hu/budapest/Renault_Espace_IV_17__5X108_ET50_alufelni_40309619.htm

Ha jól látom minden paraméter stimmel az agyátmérő kivételével 60 vs. 63,3, de ez ugye orvosolható.

Szerintetek ez jó lehet alá, vagy ha esetleg van valakinek valami sokküllős 17-ese akkor érdekelne.

 worship
Ugyan ebben a cípőben járok. A használt gyári 17-es Ford aluk igen horror (30-40e./db) áron mennek. Nekem előtte a Mondeon Alessio márka volt. Majdnem 300e. km-t mentem velük bármi deformálódás nélkül. Szóval nekem bejött a "*** olasz minőség", csak már nem lehet kapni sehol, pedig azok árban is jók voltak.

Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2016.02.10 szerda, 10:36:15 »

Sziasztok,

A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni.

Közeleg a jó idő és lassan előkerülnek a biciklik és érezhető közelségbe kerülnek a családi kimozdulások, nyaralások. A dilemma alapját az szolgáltatja hogy 2 Felnőtt és 4 Gyerek mellett kevésnek tűnik a hely. Szerintetek mi a jobb megoldás ár/érték/praktikum szempontjából? Tetőre pakolni (se "keresztgerendám" se dobozom) vagy vonóhorogra pakolni(ami szintén nincs szomoru1). Tehát mindenképp von magával egy kisebb-nagyobb befektetést a dolog és nem akarom az utolsó pillanatra hagyni.

Bármi tapasztalatot, véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2016.02.10 szerda, 10:48:24 »

Sziasztok,

A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni.

Közeleg a jó idő és lassan előkerülnek a biciklik és érezhető közelségbe kerülnek a családi kimozdulások, nyaralások. A dilemma alapját az szolgáltatja hogy 2 Felnőtt és 4 Gyerek mellett kevésnek tűnik a hely. Szerintetek mi a jobb megoldás ár/érték/praktikum szempontjából? Tetőre pakolni (se "keresztgerendám" se dobozom) vagy vonóhorogra pakolni(ami szintén nincs szomoru1). Tehát mindenképp von magával egy kisebb-nagyobb befektetést a dolog és nem akarom az utolsó pillanatra hagyni.

Bármi tapasztalatot, véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm

Tetőn vittem már 4 bicajt, csomagtarto.com-os (azan nem gyári és nem márkás) tetőcsomagtartóval, teszkógazdaságos bicikliszállítóval, semmi gond nem volt vele (jobban fütyül a szél, meg valamennyit emelkedik a fogyasztás, de nem vészes, az első 100 km után már azon sem f*stam, hogy esetleg az egész leszakad a francba). Nekem van horgom, de valahogy nem találom praktikusnak, hogy ha oda teszem a bringákat, akkor addig nem tudok csomagtérajtót nyitni, amíg le nem szedem őket. Ha csak plusz cuccnak keresel helyet, akkor meg a tetőbox a legjobb (bár ha csak pár napra kell évente, akkor inkább bérelj, mert horror ára van)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2016.02.10 szerda, 10:51:34 »

Tetőn vittem már 4 bicajt, csomagtarto.com-os (azan nem gyári és nem márkás) tetőcsomagtartóval, teszkógazdaságos bicikliszállítóval, semmi gond nem volt vele (jobban fütyül a szél, meg valamennyit emelkedik a fogyasztás, de nem vészes, az első 100 km után már azon sem f*stam, hogy esetleg az egész leszakad a francba). Nekem van horgom, de valahogy nem találom praktikusnak, hogy ha oda teszem a bringákat, akkor addig nem tudok csomagtérajtót nyitni, amíg le nem szedem őket. Ha csak plusz cuccnak keresel helyet, akkor meg a tetőbox a legjobb (bár ha csak pár napra kell évente, akkor inkább bérelj, mert horror ára van)

Vonóhorgosban van olyan, ami dönthető, így rápakolva is nyitható marad a hátsó ajtó. És nem kell olyan magasra pakolnod. És akár még bérelni is lehet, ha nem kell túl sűrűn, mert ezek azért drágább cuccok sajna.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2016.02.10 szerda, 11:08:19 »

Vonóhorgosban van olyan, ami dönthető, így rápakolva is nyitható marad a hátsó ajtó. És nem kell olyan magasra pakolnod. És akár még bérelni is lehet, ha nem kell túl sűrűn, mert ezek azért drágább cuccok sajna.
Mondjuk nálad a "tetőre bringát" amúgyis kicsit necces... Cheesy
Akkor most komolyan: a vonóhorogra tehető és billenthető bringaszállító a leg-praktikusabb/jobb/drágább. Ha nem hiszed, nézz utána 1-2 bringás fórumon. Ilyenből sem kell rögtön thule-t venni (kb. 150eft volt 2 éve), viszont örök darab, mint a pacific700-as síbox. A tetőre bringát még elmegy, csak szívás a fel+leszerelés. Amivel viszont nagyon óvatosnak kell lenni, az a klf csomitér ajtóra feszíthető szállítók. Ezek deformálhatják az ajtó és a lökhárítót is. Nem azt mondom, hogy rosszak, de vigyázni velük.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:38:52 »

Nagyszájú minizsiráf!  beka3 smile A jóból keveset adnak vagy mit szoktak ilyenkor írni.  smile
Nagyon magas volt a labda...  Cheesy Cheesy  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:40:40 »

Sziasztok,

A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni.

Közeleg a jó idő és lassan előkerülnek a biciklik és érezhető közelségbe kerülnek a családi kimozdulások, nyaralások. A dilemma alapját az szolgáltatja hogy 2 Felnőtt és 4 Gyerek mellett kevésnek tűnik a hely. Szerintetek mi a jobb megoldás ár/érték/praktikum szempontjából? Tetőre pakolni (se "keresztgerendám" se dobozom) vagy vonóhorogra pakolni(ami szintén nincs szomoru1). Tehát mindenképp von magával egy kisebb-nagyobb befektetést a dolog és nem akarom az utolsó pillanatra hagyni.

Bármi tapasztalatot, véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm

Szia!

Ugyanez a dilemmám volt tavaly, igaz más Forddal, mint a tied.
Sokat olvastam a témáról, teszteket is, fórumon is. A véleményem az, ha nulláról kezded, tehát se csomagtartód, se bicajtartód, se vonóhorgod nincs, akkor érdemes beruházni a vonóhorgos verzióba. Nekem ezt adta ki a matek annak idején.

Én jelenleg tetőn szállítom a bicajokat, mert csomagtartóm és bicajtartóm is van, de vennem kell + egy bicajtartót, ezért is merült fel bennem, hogy az egész rendszert cserélem.

Amúgy a tetőn se vészes, nagyon gyorsan felszerelhető bicajtartók vannak, de ha nulláról kezded, akkor összességében ott leszel, mintha beruháztál volna egy vonóhorogba és arra szerelhető tartóba.

u.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:44:51 »

Szia!

Ugyanez a dilemmám volt tavaly, igaz más Forddal, mint a tied.
Sokat olvastam a témáról, teszteket is, fórumon is. A véleményem az, ha nulláról kezded, tehát se csomagtartód, se bicajtartód, se vonóhorgod nincs, akkor érdemes beruházni a vonóhorgos verzióba. Nekem ezt adta ki a matek annak idején.

Én jelenleg tetőn szállítom a bicajokat, mert csomagtartóm és bicajtartóm is van, de vennem kell + egy bicajtartót, ezért is merült fel bennem, hogy az egész rendszert cserélem.

Amúgy a tetőn se vészes, nagyon gyorsan felszerelhető bicajtartók vannak, de ha nulláról kezded, akkor összességében ott leszel, mintha beruháztál volna egy vonóhorogba és arra szerelhető tartóba.

u.

Azért ez nem teljesen így van. Azt ne feledd hogy ha épp nincs vizsgaközelben az autó, akkor a plusz vizsga is ktg a vonóhorog miatt. Már ha még nincs. Egy tetőtartó 4 cangatartóval is olcsóbb, mint vonóhorog meg vonóhorgos tartó.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:46:03 »

Hanem azért mert nem tudtad?  beka3 nyes

Legyen úgy.  beka3
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:46:06 »

Azért ez nem teljesen így van. Azt ne feledd hogy ha épp nincs vizsgaközelben az autó, akkor a plusz vizsga is ktg a vonóhorog miatt. Már ha még nincs. Egy tetőtartó 4 cangatartóval is olcsóbb, mint vonóhorog meg vonóhorgos tartó.

Ha mindenből minőségi, márkás cuccot veszel, nem biztos...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:51:02 »

Ha mindenből minőségi, márkás cuccot veszel, nem biztos...


Hát legyen thule: Gyári tetőtartó (szerintem nem rossz) kedvezmény nélkül 50, meg  cangatartó 20*3 = 60, szum: 110
thule vonóhorgos billenthető 3 cangának 140. És akkor már van vonóhorgod. Igaz, kényelmesebb. Sokkal. És legalább én is felérem.  beka3

Na de részemről elég az off-ból.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.10 szerda, 13:52:57 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:58:32 »


Hát legyen thule: Gyári tetőtartó (szerintem nem rossz) kedvezmény nélkül 50, meg  cangatartó 20*3 = 60, szum: 110
thule vonóhorgos billenthető 3 cangának 140. És akkor már van vonóhorgod. Igaz, kényelmesebb. Sokkal. És legalább én is felérem.  beka3

Na de részemről elég az off-ból.

Hát legyen:

Alap tetőcsomagtartó

4/5 ajtós modellekhez 1 724 805 67 024,00 Ft
Megjegyzés: Járműve tetőkoszorújának terhelhetősége korlátozott. A maximális tetőterhelés tekintetében olvassa el járműve Kezelési útmutatóját.

Kereszttartó tetősínhez
Tetősínnel felszerelt kombihoz, 02/2012 -ig
1 724 968
67 024,00 Ft

Thule®* Kerékpártartó ProRide 591
1 827 057
38 600,00 Ft


Thule®* Hátsó kerékpártartó EuroClassic 929
1 862 482
235 100,00 Ft

És akkor ugye még ott van, hogy a tetőn qvára fütyül és nekem 3 bicóval 2-3 literrel többet fogyasztott...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:38:46 »

Szia!

Ugyanez a dilemmám volt tavaly, igaz más Forddal, mint a tied.
Sokat olvastam a témáról, teszteket is, fórumon is. A véleményem az, ha nulláról kezded, tehát se csomagtartód, se bicajtartód, se vonóhorgod nincs, akkor érdemes beruházni a vonóhorgos verzióba. Nekem ezt adta ki a matek annak idején.

Én jelenleg tetőn szállítom a bicajokat, mert csomagtartóm és bicajtartóm is van, de vennem kell + egy bicajtartót, ezért is merült fel bennem, hogy az egész rendszert cserélem.

Amúgy a tetőn se vészes, nagyon gyorsan felszerelhető bicajtartók vannak, de ha nulláról kezded, akkor összességében ott leszel, mintha beruháztál volna egy vonóhorogba és arra szerelhető tartóba.

u.

Hát azért azt sem szabad elfelejteni hogy a Galaxy nem egy alacsony kocsi, és bizony a 190 centimmel a tető közepét sem érem el kocsimosásnál. Ráadásul a panorámatető fölé pakolni vasdarabokat nekem hajmeresztőnek tűnik, de legalább látnám ha elhagyom őket út közben vigyor3
Eddig nem sok biciklit raktam fel tetőcsomagtartóra, de azt sejtem hogy csak egyszer csússzon meg a kezemb és nyomja be az ablakot vagy húzza meg a fényezést... Tudom ilyen alapon kocsiba se üljek vigyor3
Nekem összességében a vonóhorgos verzió tűnik szimpatikusabbnak, mert bár nem praktikus, de ha esetleg úgy alakul a dolog hogy a tető vagy vonóhorgos csomagtartót is kinőnénk, akkor jöhet az utánfutó vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2016.02.10 szerda, 18:01:26 »

Nagyon magas volt a labda...  Cheesy Cheesy  integet2
az offolást itt találjátok: http://mondeo.hu/index.php?topic=3.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 08:36:25 »

Hát azért azt sem szabad elfelejteni hogy a Galaxy nem egy alacsony kocsi, és bizony a 190 centimmel a tető közepét sem érem el kocsimosásnál. Ráadásul a panorámatető fölé pakolni vasdarabokat nekem hajmeresztőnek tűnik, de legalább látnám ha elhagyom őket út közben vigyor3
Eddig nem sok biciklit raktam fel tetőcsomagtartóra, de azt sejtem hogy csak egyszer csússzon meg a kezemb és nyomja be az ablakot vagy húzza meg a fényezést... Tudom ilyen alapon kocsiba se üljek vigyor3
Nekem összességében a vonóhorgos verzió tűnik szimpatikusabbnak, mert bár nem praktikus, de ha esetleg úgy alakul a dolog hogy a tető vagy vonóhorgos csomagtartót is kinőnénk, akkor jöhet az utánfutó vigyor3


De hát ezt írtam én is :-): "Sokat olvastam a témáról, teszteket is, fórumon is. A véleményem az, ha nulláról kezded, tehát se csomagtartód, se bicajtartód, se vonóhorgod nincs, akkor érdemes beruházni a vonóhorgos verzióba. Nekem ezt adta ki a matek annak idején."
Nem fejtettem ki, de amiket leírtál, azokat is belevettem a matekba, pedig a Mondeo alacsonyabb autó.

(Az már tészta, hogy én nem nulláról kezdtem és a tetőn szállítás mellett maradtam. Jó minőségű bicajtartóval a tetőn szállítással sincs gond. Az meg alap, hogy a bicajokról leszedünk minden elhagyható dolgot.)
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:07:04 »

Valószínűleg korábban megkarcolhatták az ajtóbehúzó fogantyúmat, mert most elindult egy "folyamat".  Sad Bontóban találtam ilyen betétet de nem tudom, hogy szedjem ki. Csinált már valaki ilyet?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:29:09 »

Valószínűleg korábban megkarcolhatták az ajtóbehúzó fogantyúmat, mert most elindult egy "folyamat".  Sad Bontóban találtam ilyen betétet de nem tudom, hogy szedjem ki. Csinált már valaki ilyet?
[img]http://kepfeltoltes.hu/160212/20160211_153010_www.kepfeltoltes.hu_.jp

Pici műanyag izével benyúlsz és kipattintod...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:38:05 »

Pici műanyag izével benyúlsz és kipattintod...
wave ok, köszi!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:41:05 »

wave ok, köszi!

A felső résznél kezd, ott fogja egy fül, és a fekete kapaszkodó, meg az ezüst betét közé nyúlj be...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:58:08 »

A felső résznél kezd, ott fogja egy fül, és a fekete kapaszkodó, meg az ezüst betét közé nyúlj be...



Ilyen gondom nekem is van szomoru1
Én ha kicsit kijön a jó idő szeretném lefóliázni ugyanilyen fényes krómra. És a középkonzolt is meg akarom csinálni, csak nem tudom belőni a fólia színét, ami azonos a mostani ezüsttel és ne üssön el a fejegységtől
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2016.02.13 szombat, 21:40:26 »

Ilyen gondom nekem is van szomoru1
Én ha kicsit kijön a jó idő szeretném lefóliázni ugyanilyen fényes krómra. És a középkonzolt is meg akarom csinálni, csak nem tudom belőni a fólia színét, ami azonos a mostani ezüsttel és ne üssön el a fejegységtől

esetleg erre már találtál helyet is, ahol fóliázzák?
Naplózva

zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 09:45:09 »

esetleg erre már találtál helyet is, ahol fóliázzák?
Igen, udvarnak hívják vigyor3
Nem tűnik olyan veszélyes mutatványnak, bár az picit aggaszt, hogy a krómos fóliára azt mondják nehezebben formálható.
De nekifutok ahogy jobb idő lesz. Csúnyább nem lehet tőle és max bukok pár ezer ft-ot
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2016.02.23 kedd, 17:24:56 »

Melyik topicba kell feldobni a kerdest? Es hibakodolovasas mennyibe kerulne?


Ingyen.....ha elárulod hol laksz és lakik a közeledben olyan fórumtárs aki ud benne segíteni.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szmatefy
Vendég
« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2016.02.23 kedd, 17:28:49 »



Ingyen.....ha elárulod hol laksz és lakik a közeledben olyan fórumtárs aki ud benne segíteni.



X. kerulet, Kertvaros (Jaszberenyi uti feluljaro utani telep, illetve Ujakademia telep korzete)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:16:58 »

Nem tudna valaki fotózni egyet, hogy a lábtérvilágítás pontosan hol is van? Látok egy szürke "izét" de van benne egy sárga műanyag rész. Létezik hogy vakdugó? Milyen izzó/LED kell bele?
Köszi-köszi!  wave
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2016.02.27 szombat, 17:06:23 »

Nem tudna valaki fotózni egyet, hogy a lábtérvilágítás pontosan hol is van? Látok egy szürke "izét" de van benne egy sárga műanyag rész. Létezik hogy vakdugó? Milyen izzó/LED kell bele?
Köszi-köszi!  wave
Jobb széle felé.. szürke izé stimmel... sárga műanyag dugó nekem nem volt benne...
foglalat nélküli "dagi rizs izzó" 1,2 v ha jól tudom... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Kutya23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 23:10:07 »

Sziasztok
Furcsán viselkedik néha rövidebb utakon (<10km) az S-Max (2010, TDCI 163LE), megállás után égett szag érződik illetve néha kékes füst. Hosszabb úton ez nem jelentkezik megálláskor.
Próbáltam keresni h mi lehet az oka, nem a motortérből jön, inkább alulról. Annyit találtam jobb elől lehajolva hogy az első ajtó magasságában fut az alváz közepén egy kék vezeték aminek a szigetelése kicsit égett.

Tudja valaki mire való ez a vezeték? Illetve találkozott esetleg vki hasonló tünetekkel? (csak kb 2 hónap múlva vinném szervízbe ha nem létfontosságú)

Most kikapcsoltam a fűtés rásegítőt, hátha ez okozza a gondot.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.28 vasárnap, 23:25:37 írta Kutya23 » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 23:40:39 »

Sziasztok
Furcsán viselkedik néha rövidebb utakon (<10km) az S-Max (2010, TDCI 163LE), megállás után égett szag érződik illetve néha kékes füst. Hosszabb úton ez nem jelentkezik megálláskor.
Próbáltam keresni h mi lehet az oka, nem a motortérből jön, inkább alulról. Annyit találtam jobb elől lehajolva hogy az első ajtó magasságában fut az alváz közepén egy kék vezeték aminek a szigetelése kicsit égett.

Tudja valaki mire való ez a vezeték? Illetve találkozott esetleg vki hasonló tünetekkel? (csak kb 2 hónap múlva vinném szervízbe ha nem létfontosságú)

Most kikapcsoltam a fűtés rásegítőt, hátha ez okozza a gondot.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Én úgy látom a részecskeszűrőre megy a vezeték.  És az meg  egy  szonda amire csatlakozik.  Nem onnan jön a füst és a szag?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kutya23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 23:47:58 »

Én úgy látom a részecskeszűrőre megy a vezeték.  És az meg  egy  szonda amire csatlakozik.  Nem onnan jön a füst és a szag?

Hát még nem sikerült elkapni a forrást. Ha innen jön az mit jelent? Mit kell cserélni?
Ezen a vezetéken egyébként mi megy? Áram v vmi más?
(Csak szeretném megfejteni h esetleg ez a vezeték melegszik-e túl v más baj van)
Naplózva
Kutya23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 18:55:13 »

Hát még nem sikerült elkapni a forrást. Ha innen jön az mit jelent? Mit kell cserélni?
Ezen a vezetéken egyébként mi megy? Áram v vmi más?
(Csak szeretném megfejteni h esetleg ez a vezeték melegszik-e túl v más baj van)

Az jutott még eszembe h gyakorlatilag minden rövidebb túra után, még vmi elektro motor búg és kattog a motor leállítás után 10-30 mp-ig a jobb első kerék magasságában, lehet ezzel van összefüggésben, ugyanis az égett szag és néha a füst csak leállítás után történik (tehát nem folyamatos csíkot húzok Smiley)
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 21:27:10 »

Sziasztok
Furcsán viselkedik néha rövidebb utakon (<10km) az S-Max (2010, TDCI 163LE), megállás után égett szag érződik illetve néha kékes füst. Hosszabb úton ez nem jelentkezik megálláskor.
Próbáltam keresni h mi lehet az oka, nem a motortérből jön, inkább alulról. Annyit találtam jobb elől lehajolva hogy az első ajtó magasságában fut az alváz közepén egy kék vezeték aminek a szigetelése kicsit égett.

Tudja valaki mire való ez a vezeték? Illetve találkozott esetleg vki hasonló tünetekkel? (csak kb 2 hónap múlva vinném szervízbe ha nem létfontosságú)

Most kikapcsoltam a fűtés rásegítőt, hátha ez okozza a gondot.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Szerintem egyszerűen regenerálja a DPF-et az autó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 22:31:49 »

Az jutott még eszembe h gyakorlatilag minden rövidebb túra után, még vmi elektro motor búg és kattog a motor leállítás után 10-30 mp-ig a jobb első kerék magasságában, lehet ezzel van összefüggésben, ugyanis az égett szag és néha a füst csak leállítás után történik (tehát nem folyamatos csíkot húzok Smiley)
A leállítás utáni "morgás", "búgás", "zúgás", egyesek szerint "fhingás" a turbó geometriát állító pierburg vákuumszeleptől jön, legalábbis a 2 literes 140 lovas FL előttieknél szinte mindig. Nem tudom, hogy a te 163 lovasodban van-e ilyen (valszeg igen). Keress rá a pierburg szóra a tdci topikban, és még többet is meg fogsz tudni róla mint szeretnél (pl. egyes sorstársak valós vagy vélt szexuális beállítódása  nyes)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2016.03.01 kedd, 09:06:51 »

Lehet kezdeni aggódni! eplus2 taps taps taps taps taps

http://index.hu/belfold/2016/03/01/rekviralas_honvedseg_szemelygepjarmu/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2016.03.01 kedd, 18:20:40 »

"Nem speciális munkagépekről van szó: terepjárókat és mikrobuszokat listáznak. "
Galaxy/S-max mikrobusznak számítana? Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.01 kedd, 19:03:20 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2016.03.01 kedd, 21:12:39 »

ez kamu.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2016.03.01 kedd, 22:20:59 »


Elképesztő. Kizsigerelik gyakorlatilag a népet (más EU országhoz viszonyítva) s akkor jönnek, hogy ideadnád egyébként a kocsid? Persze, meg a QA.
Kár, hogy nekem nem küldenek ilyen levelet. Most azt érzem, hogy kb 3 levélváltáson keresztül biztosan tudnám szhopatni őket.
Úgy kezdeném, hogy ok, hogy nyilatkozzak arról, hogy bevetésre képes állapotban van-e; de erről addig nem tudok nyilatkozni, amíg típus-specifikusan nem írják meg azt, hogy milyen műszaki állapot minősül bevetésre képes állapotnak.
Ha 3 levél után nem állnának le, akkor megkérném BTomit, hogy segítsen már fogalmazni még vagy 2 levelet.
S ha ezen is túljutnának, akkor megírnám, hogy bocsikaaa, de xy okok miatt ez nem a Ti autótok; nahellósziaszevasz.
Ha így is vinnék: motortérzár-GPSnyomkövető. S amikor elmentek, s legelőször belassulnak 20km/h alá, "lekapcsolnám" az autót, este meg a pótkulcsával érte mennék; majd másnap számonkérném őket, hogy hol van a kocsim, csak mert most láttam, hogy egy bolgár rendszámú tréler elvitte...


Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2016.03.02 szerda, 00:24:24 »

Elképesztő. Kizsigerelik gyakorlatilag a népet (más EU országhoz viszonyítva) s akkor jönnek, hogy ideadnád egyébként a kocsid? Persze, meg a QA.
Kár, hogy nekem nem küldenek ilyen levelet. Most azt érzem, hogy kb 3 levélváltáson keresztül biztosan tudnám szhopatni őket.
Úgy kezdeném, hogy ok, hogy nyilatkozzak arról, hogy bevetésre képes állapotban van-e; de erről addig nem tudok nyilatkozni, amíg típus-specifikusan nem írják meg azt, hogy milyen műszaki állapot minősül bevetésre képes állapotnak.
Ha 3 levél után nem állnának le, akkor megkérném BTomit, hogy segítsen már fogalmazni még vagy 2 levelet.
S ha ezen is túljutnának, akkor megírnám, hogy bocsikaaa, de xy okok miatt ez nem a Ti autótok; nahellósziaszevasz.
Ha így is vinnék: motortérzár-GPSnyomkövető. S amikor elmentek, s legelőször belassulnak 20km/h alá, "lekapcsolnám" az autót, este meg a pótkulcsával érte mennék; majd másnap számonkérném őket, hogy hol van a kocsim, csak mert most láttam, hogy egy bolgár rendszámú tréler elvitte...
Eléggé offnak tartom a témát, de a cikk szerintem ez egyáltalán nem nekünk/rólunk szól/t...
Ha szükség lenne a járgányokra előbb fogják a cégek flottáit "munkába" fogni (teherautókat, furgonokat, buszokat, munkagépeket).
Civil személyautókkal (akár ha 7 személyes is) nem igen fognak bíbelődni...
 email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2016.03.02 szerda, 12:11:36 »

Eléggé offnak tartom a témát, de a cikk szerintem ez egyáltalán nem nekünk/rólunk szól/t...
Ha szükség lenne a járgányokra előbb fogják a cégek flottáit "munkába" fogni (teherautókat, furgonokat, buszokat, munkagépeket).
Civil személyautókkal (akár ha 7 személyes is) nem igen fognak bíbelődni...
 email
A legújabb S-Max-ból lesz négykerék-meghajtású is, majd azokat fogják vinni, hogy az ezredeselvtárs ki tudjon vele menni a hétvégi telekre terrorveszély idején.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 14:38:41 »

Ablaktörlő probléma: 100 km/h feletti tempónál gyakori törlés esetén nekem ugrál mindkét ablaktörlő lapát. Amellett hogy így persze nem is töröl normálisan, baromi idegesítő hangja is van. Ez "ilyen", vagy elöregedett már a gumi?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 14:50:16 »

Ablaktörlő probléma: 100 km/h feletti tempónál gyakori törlés esetén nekem ugrál mindkét ablaktörlő lapát. Amellett hogy így persze nem is töröl normálisan, baromi idegesítő hangja is van. Ez "ilyen", vagy elöregedett már a gumi?

Is-is... Tisztítsd le a gumit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 14:53:07 »

Is-is... Tisztítsd le a gumit...
Megvolt, pár napja szépen langyos vízzel szivaccsal letakarítottam, egy csomó fekete finom dzsúz volt rajta, de nem lett jobb azóta sem. Essek neki mosogatószerrel?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 14:55:11 »

Megvolt, pár napja szépen langyos vízzel szivaccsal letakarítottam, egy csomó fekete finom dzsúz volt rajta, de nem lett jobb azóta sem. Essek neki mosogatószerrel?

Próbáld meg az ablakot is letisztítani...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 14:57:57 »

Akkor is produkálta ezt, amikor egy nappal előtte volt az autó profi mosóban. Vagy amit ott használnak az inkább árt? (nem kötözködöm, tényleg nem tudom milyen szir-*** vegyszereket használnak)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 15:01:23 »

Akkor is produkálta ezt, amikor egy nappal előtte volt az autó profi mosóban. Vagy amit ott használnak az inkább árt? (nem kötözködöm, tényleg nem tudom milyen szir-*** vegyszereket használnak)

Pont azért mosd le... Pl egy viasz rétegtől simán tud így pattogni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 15:11:28 »

Pont azért mosd le... Pl egy viasz rétegtől simán tud így pattogni...
Köszi, akkor nekiesek este ablakpucolóval!
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Kutya23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2016.03.08 kedd, 20:54:42 »

Az jutott még eszembe h gyakorlatilag minden rövidebb túra után, még vmi elektro motor búg és kattog a motor leállítás után 10-30 mp-ig a jobb első kerék magasságában, lehet ezzel van összefüggésben, ugyanis az égett szag és néha a füst csak leállítás után történik (tehát nem folyamatos csíkot húzok Smiley)

Időközben sikerült rájönnöm h a kiegészítő fűtés kipufogója van kivezetve a jobb első kerékdob után ahonnan a füst jön, a jobb első ajtó alatt. (Így aztán rossz helyet fényképeztem)
A másik S-Max fórumból kiderült végül:
"Az izzító vége körül van egy kis szűrő-szerű valami, ez a "porlasztója", amire bizony idővel rásül a gázolaj, nem porlaszt, nem indul, de valamennyi olajat mindig nyom, innen a füst. Én odáig jutottam anno a próbálgatásokkal, hogy végül a kipufogóját ki kellett égetnem egy (disznó)perzselővel, mert megtelt gázolajjal, és akkor is iszonyúan füstölt, mikor már jó volt a kályha."

Szerintem nekem is hasonló problémám lehet, hasonló megoldással.
A kérdésem h hol érdemes ezt a műveletet elvégeztetni?
Naplózva
atti73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2016.03.09 szerda, 08:43:54 »

Sziasztok! segítsetel lsz, 2007 galaxynál a szivargyújtó lekapcsol egy idő után ha leállítom az autót, vagy non-stop megy? Köszi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.