Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:17:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1501569 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2700 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 09:18:56 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.01 hétfő, 08:41:12
A megmaradt felni miért nem jó rá? Tegyük félre az esztétikai kérdést...
Most megfogtál
Én amikor vettem a kocsit és kérdezősködtem, mindenhol azt hallottam hogy a Mondeo felnije nem jó a Galaxyra ET szám eltérés miatt. Én akkor elvetettem hogy az OZ-k menjenek fel (pedig gyönyörűek és makulátlanok), mert hogy az 40-es ET-s.
Ami miatt pedig még nem, az pedig már esztétikum. Igazából a mondin is már kicsit bután nézett ki a 16-os felni, ezen meg pláne.
(És ezt az OZ-t kb annyi ideig tartott rendesen megtakarítani mint az egész kocsit
)
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2701 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 11:04:50 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.01 hétfő, 08:41:12
A megmaradt felni miért nem jó rá? Tegyük félre az esztétikai kérdést...
Én csak az MKIII lemez felniről vannak tapasztalataim..
(azt nem tudom hogy a MKIII és MkIV között van-e különbség
)
Annak (MKIII felni) a méretei valóban megegyeznek az S-max méreteivel, csak a csavarok mérete kisebb.. Ha jól emlékszem mondeo-é volt 18 " az s-max-é pedig 20"
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2702 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 11:45:23 »
Idézetet írta: Benedek - 2016.02.01 hétfő, 11:04:50
Én csak az MKIII lemez felniről vannak tapasztalataim..
(azt nem tudom hogy a MKIII és MkIV között van-e különbség
)
Annak (MKIII felni) a méretei valóban megegyeznek az S-max méreteivel, csak a csavarok mérete kisebb.. Ha jól emlékszem mondeo-é volt 18 " az s-max-é pedig 20"
Igen, ezzel a problémával én is szembesültem amikor a mondeo kerékőr szettet szerettem volna felhasználni a Galaxyhoz
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2703 Dátum:
2016.02.02 kedd, 16:21:19 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.01 hétfő, 07:48:55
Sziasztok,
A gyári 16-os alufelni cserélésén agyalok és nézelődök. 17-eseket szeretnék és a sokküllős darabok tetszenek igazán. A mondiról megmaradt az OZ superturismo GT 16', de az sajnos nem jó rá és butácskán is mutatna ekkora autón
Tudom hogy nem ford, de ez tetszene, és ha jó nyilván lehet kupakot cserélni:
http://www.jofogas.hu/budapest/Renault_Espace_IV_17__5X108_ET50_alufelni_40309619.htm
Ha jól látom minden paraméter stimmel az agyátmérő kivételével 60 vs. 63,3, de ez ugye orvosolható.
Szerintetek ez jó lehet alá, vagy ha esetleg van valakinek valami sokküllős 17-ese akkor érdekelne.
Ugyan ebben a cípőben járok. A használt gyári 17-es Ford aluk igen horror (30-40e./db) áron mennek. Nekem előtte a Mondeon Alessio márka volt. Majdnem 300e. km-t mentem velük bármi deformálódás nélkül. Szóval nekem bejött a "*** olasz minőség", csak már nem lehet kapni sehol, pedig azok árban is jók voltak.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2704 Dátum:
2016.02.10 szerda, 10:36:15 »
Sziasztok,
A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni.
Közeleg a jó idő és lassan előkerülnek a biciklik és érezhető közelségbe kerülnek a családi kimozdulások, nyaralások. A dilemma alapját az szolgáltatja hogy 2 Felnőtt és 4 Gyerek mellett kevésnek tűnik a hely. Szerintetek mi a jobb megoldás ár/érték/praktikum szempontjából? Tetőre pakolni (se "keresztgerendám" se dobozom) vagy vonóhorogra pakolni(ami szintén nincs
). Tehát mindenképp von magával egy kisebb-nagyobb befektetést a dolog és nem akarom az utolsó pillanatra hagyni.
Bármi tapasztalatot, véleményt szívesen fogadok.
Köszönöm
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2705 Dátum:
2016.02.10 szerda, 10:48:24 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.10 szerda, 10:36:15
Sziasztok,
A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni.
Közeleg a jó idő és lassan előkerülnek a biciklik és érezhető közelségbe kerülnek a családi kimozdulások, nyaralások. A dilemma alapját az szolgáltatja hogy 2 Felnőtt és 4 Gyerek mellett kevésnek tűnik a hely. Szerintetek mi a jobb megoldás ár/érték/praktikum szempontjából? Tetőre pakolni (se "keresztgerendám" se dobozom) vagy vonóhorogra pakolni(ami szintén nincs
). Tehát mindenképp von magával egy kisebb-nagyobb befektetést a dolog és nem akarom az utolsó pillanatra hagyni.
Bármi tapasztalatot, véleményt szívesen fogadok.
Köszönöm
Tetőn vittem már 4 bicajt, csomagtarto.com-os (azan nem gyári és nem márkás) tetőcsomagtartóval, teszkógazdaságos bicikliszállítóval, semmi gond nem volt vele (jobban fütyül a szél, meg valamennyit emelkedik a fogyasztás, de nem vészes, az első 100 km után már azon sem f*stam, hogy esetleg az egész leszakad a francba). Nekem van horgom, de valahogy nem találom praktikusnak, hogy ha oda teszem a bringákat, akkor addig nem tudok csomagtérajtót nyitni, amíg le nem szedem őket. Ha csak plusz cuccnak keresel helyet, akkor meg a tetőbox a legjobb (bár ha csak pár napra kell évente, akkor inkább bérelj, mert horror ára van)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2706 Dátum:
2016.02.10 szerda, 10:51:34 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.02.10 szerda, 10:48:24
Tetőn vittem már 4 bicajt, csomagtarto.com-os (azan nem gyári és nem márkás) tetőcsomagtartóval, teszkógazdaságos bicikliszállítóval, semmi gond nem volt vele (jobban fütyül a szél, meg valamennyit emelkedik a fogyasztás, de nem vészes, az első 100 km után már azon sem f*stam, hogy esetleg az egész leszakad a francba). Nekem van horgom, de valahogy nem találom praktikusnak, hogy ha oda teszem a bringákat, akkor addig nem tudok csomagtérajtót nyitni, amíg le nem szedem őket. Ha csak plusz cuccnak keresel helyet, akkor meg a tetőbox a legjobb (bár ha csak pár napra kell évente, akkor inkább bérelj, mert horror ára van)
Vonóhorgosban van olyan, ami dönthető, így rápakolva is nyitható marad a hátsó ajtó. És nem kell olyan magasra pakolnod. És akár még bérelni is lehet, ha nem kell túl sűrűn, mert ezek azért drágább cuccok sajna.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2707 Dátum:
2016.02.10 szerda, 11:08:19 »
Idézetet írta: titta - 2016.02.10 szerda, 10:51:34
Vonóhorgosban van olyan, ami dönthető, így rápakolva is nyitható marad a hátsó ajtó. És nem kell olyan magasra pakolnod. És akár még bérelni is lehet, ha nem kell túl sűrűn, mert ezek azért drágább cuccok sajna.
Mondjuk nálad a "tetőre bringát" amúgyis kicsit necces...
Akkor most komolyan: a vonóhorogra tehető és billenthető bringaszállító a leg-praktikusabb/jobb/drágább. Ha nem hiszed, nézz utána 1-2 bringás fórumon. Ilyenből sem kell rögtön thule-t venni (kb. 150eft volt 2 éve), viszont örök darab, mint a pacific700-as síbox. A tetőre bringát még elmegy, csak szívás a fel+leszerelés. Amivel viszont nagyon óvatosnak kell lenni, az a klf csomitér ajtóra feszíthető szállítók. Ezek deformálhatják az ajtó és a lökhárítót is. Nem azt mondom, hogy rosszak, de vigyázni velük.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2708 Dátum:
2016.02.10 szerda, 13:38:52 »
Idézetet írta: titta - 2016.02.10 szerda, 13:18:15
Nagyszájú minizsiráf!
A jóból keveset adnak vagy mit szoktak ilyenkor írni.
Nagyon magas volt a labda...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2709 Dátum:
2016.02.10 szerda, 13:40:40 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.10 szerda, 10:36:15
Sziasztok,
A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni.
Közeleg a jó idő és lassan előkerülnek a biciklik és érezhető közelségbe kerülnek a családi kimozdulások, nyaralások. A dilemma alapját az szolgáltatja hogy 2 Felnőtt és 4 Gyerek mellett kevésnek tűnik a hely. Szerintetek mi a jobb megoldás ár/érték/praktikum szempontjából? Tetőre pakolni (se "keresztgerendám" se dobozom) vagy vonóhorogra pakolni(ami szintén nincs
). Tehát mindenképp von magával egy kisebb-nagyobb befektetést a dolog és nem akarom az utolsó pillanatra hagyni.
Bármi tapasztalatot, véleményt szívesen fogadok.
Köszönöm
Szia!
Ugyanez a dilemmám volt tavaly, igaz más Forddal, mint a tied.
Sokat olvastam a témáról, teszteket is, fórumon is. A véleményem az, ha nulláról kezded, tehát se csomagtartód, se bicajtartód, se vonóhorgod nincs, akkor érdemes beruházni a vonóhorgos verzióba. Nekem ezt adta ki a matek annak idején.
Én jelenleg tetőn szállítom a bicajokat, mert csomagtartóm és bicajtartóm is van, de vennem kell + egy bicajtartót, ezért is merült fel bennem, hogy az egész rendszert cserélem.
Amúgy a tetőn se vészes, nagyon gyorsan felszerelhető bicajtartók vannak, de ha nulláról kezded, akkor összességében ott leszel, mintha beruháztál volna egy vonóhorogba és arra szerelhető tartóba.
u.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2710 Dátum:
2016.02.10 szerda, 13:44:51 »
Idézetet írta: ultio - 2016.02.10 szerda, 13:40:40
Szia!
Ugyanez a dilemmám volt tavaly, igaz más Forddal, mint a tied.
Sokat olvastam a témáról, teszteket is, fórumon is. A véleményem az, ha nulláról kezded, tehát se csomagtartód, se bicajtartód, se vonóhorgod nincs, akkor érdemes beruházni a vonóhorgos verzióba. Nekem ezt adta ki a matek annak idején.
Én jelenleg tetőn szállítom a bicajokat, mert csomagtartóm és bicajtartóm is van, de vennem kell + egy bicajtartót, ezért is merült fel bennem, hogy az egész rendszert cserélem.
Amúgy a tetőn se vészes, nagyon gyorsan felszerelhető bicajtartók vannak, de ha nulláról kezded, akkor összességében ott leszel, mintha beruháztál volna egy vonóhorogba és arra szerelhető tartóba.
u.
Azért ez nem teljesen így van. Azt ne feledd hogy ha épp nincs vizsgaközelben az autó, akkor a plusz vizsga is ktg a vonóhorog miatt. Már ha még nincs. Egy tetőtartó 4 cangatartóval is olcsóbb, mint vonóhorog meg vonóhorgos tartó.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2711 Dátum:
2016.02.10 szerda, 13:46:03 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.10 szerda, 13:43:08
Hanem azért mert nem tudtad?
Legyen úgy.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2712 Dátum:
2016.02.10 szerda, 13:46:06 »
Idézetet írta: titta - 2016.02.10 szerda, 13:44:51
Azért ez nem teljesen így van. Azt ne feledd hogy ha épp nincs vizsgaközelben az autó, akkor a plusz vizsga is ktg a vonóhorog miatt. Már ha még nincs. Egy tetőtartó 4 cangatartóval is olcsóbb, mint vonóhorog meg vonóhorgos tartó.
Ha mindenből minőségi, márkás cuccot veszel, nem biztos...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2713 Dátum:
2016.02.10 szerda, 13:51:02 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.10 szerda, 13:46:06
Ha mindenből minőségi, márkás cuccot veszel, nem biztos...
Hát legyen thule: Gyári tetőtartó (szerintem nem rossz) kedvezmény nélkül 50, meg cangatartó 20*3 = 60, szum: 110
thule vonóhorgos billenthető 3 cangának 140. És akkor már van vonóhorgod. Igaz, kényelmesebb. Sokkal. És legalább én is felérem.
Na de részemről elég az off-ból.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.10 szerda, 13:52:57 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2714 Dátum:
2016.02.10 szerda, 13:58:32 »
Idézetet írta: titta - 2016.02.10 szerda, 13:51:02
Hát legyen thule: Gyári tetőtartó (szerintem nem rossz) kedvezmény nélkül 50, meg cangatartó 20*3 = 60, szum: 110
thule vonóhorgos billenthető 3 cangának 140. És akkor már van vonóhorgod. Igaz, kényelmesebb. Sokkal. És legalább én is felérem.
Na de részemről elég az off-ból.
Hát legyen:
Alap tetőcsomagtartó
4/5 ajtós modellekhez 1 724 805 67 024,00 Ft
Megjegyzés: Járműve tetőkoszorújának terhelhetősége korlátozott. A maximális tetőterhelés tekintetében olvassa el járműve Kezelési útmutatóját.
Kereszttartó tetősínhez
Tetősínnel felszerelt kombihoz, 02/2012 -ig
1 724 968
67 024,00 Ft
Thule®* Kerékpártartó ProRide 591
1 827 057
38 600,00 Ft
Thule®* Hátsó kerékpártartó EuroClassic 929
1 862 482
235 100,00 Ft
És akkor ugye még ott van, hogy a tetőn qvára fütyül és nekem 3 bicóval 2-3 literrel többet fogyasztott...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2715 Dátum:
2016.02.10 szerda, 14:38:46 »
Idézetet írta: ultio - 2016.02.10 szerda, 13:40:40
Szia!
Ugyanez a dilemmám volt tavaly, igaz más Forddal, mint a tied.
Sokat olvastam a témáról, teszteket is, fórumon is. A véleményem az, ha nulláról kezded, tehát se csomagtartód, se bicajtartód, se vonóhorgod nincs, akkor érdemes beruházni a vonóhorgos verzióba. Nekem ezt adta ki a matek annak idején.
Én jelenleg tetőn szállítom a bicajokat, mert csomagtartóm és bicajtartóm is van, de vennem kell + egy bicajtartót, ezért is merült fel bennem, hogy az egész rendszert cserélem.
Amúgy a tetőn se vészes, nagyon gyorsan felszerelhető bicajtartók vannak, de ha nulláról kezded, akkor összességében ott leszel, mintha beruháztál volna egy vonóhorogba és arra szerelhető tartóba.
u.
Hát azért azt sem szabad elfelejteni hogy a Galaxy nem egy alacsony kocsi, és bizony a 190 centimmel a tető közepét sem érem el kocsimosásnál. Ráadásul a panorámatető fölé pakolni vasdarabokat nekem hajmeresztőnek tűnik, de legalább látnám ha elhagyom őket út közben
Eddig nem sok biciklit raktam fel tetőcsomagtartóra, de azt sejtem hogy csak egyszer csússzon meg a kezemb és nyomja be az ablakot vagy húzza meg a fényezést... Tudom ilyen alapon kocsiba se üljek
Nekem összességében a vonóhorgos verzió tűnik szimpatikusabbnak, mert bár nem praktikus, de ha esetleg úgy alakul a dolog hogy a tető vagy vonóhorgos csomagtartót is kinőnénk, akkor jöhet az utánfutó
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2716 Dátum:
2016.02.10 szerda, 18:01:26 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.02.10 szerda, 13:38:52
Nagyon magas volt a labda...
az offolást itt találjátok:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2717 Dátum:
2016.02.11 csütörtök, 08:36:25 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.10 szerda, 14:38:46
Hát azért azt sem szabad elfelejteni hogy a Galaxy nem egy alacsony kocsi, és bizony a 190 centimmel a tető közepét sem érem el kocsimosásnál. Ráadásul a panorámatető fölé pakolni vasdarabokat nekem hajmeresztőnek tűnik, de legalább látnám ha elhagyom őket út közben
Eddig nem sok biciklit raktam fel tetőcsomagtartóra, de azt sejtem hogy csak egyszer csússzon meg a kezemb és nyomja be az ablakot vagy húzza meg a fényezést... Tudom ilyen alapon kocsiba se üljek
Nekem összességében a vonóhorgos verzió tűnik szimpatikusabbnak, mert bár nem praktikus, de ha esetleg úgy alakul a dolog hogy a tető vagy vonóhorgos csomagtartót is kinőnénk, akkor jöhet az utánfutó
De hát ezt írtam én is :-):
"Sokat olvastam a témáról, teszteket is, fórumon is. A véleményem az, ha nulláról kezded, tehát se csomagtartód, se bicajtartód, se vonóhorgod nincs, akkor érdemes beruházni a vonóhorgos verzióba. Nekem ezt adta ki a matek annak idején."
Nem fejtettem ki, de amiket leírtál, azokat is belevettem a matekba, pedig a Mondeo alacsonyabb autó.
(Az már tészta, hogy én nem nulláról kezdtem és a tetőn szállítás mellett maradtam. Jó minőségű bicajtartóval a tetőn szállítással sincs gond. Az meg alap, hogy a bicajokról leszedünk minden elhagyható dolgot.)
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2718 Dátum:
2016.02.12 péntek, 13:07:04 »
Valószínűleg korábban megkarcolhatták az ajtóbehúzó fogantyúmat, mert most elindult egy "folyamat".
Bontóban találtam ilyen betétet de nem tudom, hogy szedjem ki. Csinált már valaki ilyet?
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2719 Dátum:
2016.02.12 péntek, 13:29:09 »
Idézetet írta: ticu - 2016.02.12 péntek, 13:07:04
Valószínűleg korábban megkarcolhatták az ajtóbehúzó fogantyúmat, mert most elindult egy "folyamat".
Bontóban találtam ilyen betétet de nem tudom, hogy szedjem ki. Csinált már valaki ilyet?
[img]http://kepfeltoltes.hu/160212/20160211_153010_www.kepfeltoltes.hu_.jp
Pici műanyag izével benyúlsz és kipattintod...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2720 Dátum:
2016.02.12 péntek, 13:38:05 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.12 péntek, 13:29:09
Pici műanyag izével benyúlsz és kipattintod...
ok, köszi!
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2721 Dátum:
2016.02.12 péntek, 13:41:05 »
Idézetet írta: ticu - 2016.02.12 péntek, 13:38:05
ok, köszi!
A felső résznél kezd, ott fogja egy fül, és a fekete kapaszkodó, meg az ezüst betét közé nyúlj be...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2722 Dátum:
2016.02.12 péntek, 13:58:08 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.12 péntek, 13:41:05
A felső résznél kezd, ott fogja egy fül, és a fekete kapaszkodó, meg az ezüst betét közé nyúlj be...
Ilyen gondom nekem is van
Én ha kicsit kijön a jó idő szeretném lefóliázni ugyanilyen fényes krómra. És a középkonzolt is meg akarom csinálni, csak nem tudom belőni a fólia színét, ami azonos a mostani ezüsttel és ne üssön el a fejegységtől
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2723 Dátum:
2016.02.13 szombat, 21:40:26 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.12 péntek, 13:58:08
Ilyen gondom nekem is van
Én ha kicsit kijön a jó idő szeretném lefóliázni ugyanilyen fényes krómra. És a középkonzolt is meg akarom csinálni, csak nem tudom belőni a fólia színét, ami azonos a mostani ezüsttel és ne üssön el a fejegységtől
esetleg erre már találtál helyet is, ahol fóliázzák?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2724 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 09:45:09 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.02.13 szombat, 21:40:26
esetleg erre már találtál helyet is, ahol fóliázzák?
Igen, udvarnak hívják
Nem tűnik olyan veszélyes mutatványnak, bár az picit aggaszt, hogy a krómos fóliára azt mondják nehezebben formálható.
De nekifutok ahogy jobb idő lesz. Csúnyább nem lehet tőle és max bukok pár ezer ft-ot
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2725 Dátum:
2016.02.23 kedd, 17:24:56 »
Idézetet írta: szmatefy - 2016.02.23 kedd, 17:08:13
Melyik topicba kell feldobni a kerdest? Es hibakodolovasas mennyibe kerulne?
Ingyen.....ha elárulod hol laksz és lakik a közeledben olyan fórumtárs aki ud benne segíteni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szmatefy
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2726 Dátum:
2016.02.23 kedd, 17:28:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.02.23 kedd, 17:24:56
Ingyen.....ha elárulod hol laksz és lakik a közeledben olyan fórumtárs aki ud benne segíteni.
X. kerulet, Kertvaros (Jaszberenyi uti feluljaro utani telep, illetve Ujakademia telep korzete)
Naplózva
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2727 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:16:58 »
Nem tudna valaki fotózni egyet, hogy a lábtérvilágítás pontosan hol is van? Látok egy szürke "izét" de van benne egy sárga műanyag rész. Létezik hogy vakdugó? Milyen izzó/LED kell bele?
Köszi-köszi!
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2728 Dátum:
2016.02.27 szombat, 17:06:23 »
Idézetet írta: ticu - 2016.02.25 csütörtök, 17:16:58
Nem tudna valaki fotózni egyet, hogy a lábtérvilágítás pontosan hol is van? Látok egy szürke "izét" de van benne egy sárga műanyag rész. Létezik hogy vakdugó? Milyen izzó/LED kell bele?
Köszi-köszi!
Jobb széle felé.. szürke izé stimmel... sárga műanyag dugó nekem nem volt benne...
foglalat nélküli "dagi rizs izzó" 1,2 v ha jól tudom...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Kutya23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2729 Dátum:
2016.02.28 vasárnap, 23:10:07 »
Sziasztok
Furcsán viselkedik néha rövidebb utakon (<10km) az S-Max (2010, TDCI 163LE), megállás után égett szag érződik illetve néha kékes füst. Hosszabb úton ez nem jelentkezik megálláskor.
Próbáltam keresni h mi lehet az oka, nem a motortérből jön, inkább alulról. Annyit találtam jobb elől lehajolva hogy az első ajtó magasságában fut az alváz közepén egy kék vezeték aminek a szigetelése kicsit égett.
Tudja valaki mire való ez a vezeték? Illetve találkozott esetleg vki hasonló tünetekkel? (csak kb 2 hónap múlva vinném szervízbe ha nem létfontosságú)
Most kikapcsoltam a fűtés rásegítőt, hátha ez okozza a gondot.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.28 vasárnap, 23:25:37 írta Kutya23
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2730 Dátum:
2016.02.28 vasárnap, 23:40:39 »
Idézetet írta: Kutya23 - 2016.02.28 vasárnap, 23:10:07
Sziasztok
Furcsán viselkedik néha rövidebb utakon (<10km) az S-Max (2010, TDCI 163LE), megállás után égett szag érződik illetve néha kékes füst. Hosszabb úton ez nem jelentkezik megálláskor.
Próbáltam keresni h mi lehet az oka, nem a motortérből jön, inkább alulról. Annyit találtam jobb elől lehajolva hogy az első ajtó magasságában fut az alváz közepén egy kék vezeték aminek a szigetelése kicsit égett.
Tudja valaki mire való ez a vezeték? Illetve találkozott esetleg vki hasonló tünetekkel? (csak kb 2 hónap múlva vinném szervízbe ha nem létfontosságú)
Most kikapcsoltam a fűtés rásegítőt, hátha ez okozza a gondot.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Én úgy látom a részecskeszűrőre megy a vezeték. És az meg egy szonda amire csatlakozik. Nem onnan jön a füst és a szag?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Kutya23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2731 Dátum:
2016.02.28 vasárnap, 23:47:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2016.02.28 vasárnap, 23:40:39
Én úgy látom a részecskeszűrőre megy a vezeték. És az meg egy szonda amire csatlakozik. Nem onnan jön a füst és a szag?
Hát még nem sikerült elkapni a forrást. Ha innen jön az mit jelent? Mit kell cserélni?
Ezen a vezetéken egyébként mi megy? Áram v vmi más?
(Csak szeretném megfejteni h esetleg ez a vezeték melegszik-e túl v más baj van)
Naplózva
Kutya23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2732 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 18:55:13 »
Idézetet írta: Kutya23 - 2016.02.28 vasárnap, 23:47:58
Hát még nem sikerült elkapni a forrást. Ha innen jön az mit jelent? Mit kell cserélni?
Ezen a vezetéken egyébként mi megy? Áram v vmi más?
(Csak szeretném megfejteni h esetleg ez a vezeték melegszik-e túl v más baj van)
Az jutott még eszembe h gyakorlatilag minden rövidebb túra után, még vmi elektro motor búg és kattog a motor leállítás után 10-30 mp-ig a jobb első kerék magasságában, lehet ezzel van összefüggésben, ugyanis az égett szag és néha a füst csak leállítás után történik (tehát nem folyamatos csíkot húzok
)
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2733 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 21:27:10 »
Idézetet írta: Kutya23 - 2016.02.28 vasárnap, 23:10:07
Sziasztok
Furcsán viselkedik néha rövidebb utakon (<10km) az S-Max (2010, TDCI 163LE), megállás után égett szag érződik illetve néha kékes füst. Hosszabb úton ez nem jelentkezik megálláskor.
Próbáltam keresni h mi lehet az oka, nem a motortérből jön, inkább alulról. Annyit találtam jobb elől lehajolva hogy az első ajtó magasságában fut az alváz közepén egy kék vezeték aminek a szigetelése kicsit égett.
Tudja valaki mire való ez a vezeték? Illetve találkozott esetleg vki hasonló tünetekkel? (csak kb 2 hónap múlva vinném szervízbe ha nem létfontosságú)
Most kikapcsoltam a fűtés rásegítőt, hátha ez okozza a gondot.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szerintem egyszerűen regenerálja a DPF-et az autó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2734 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 22:31:49 »
Idézetet írta: Kutya23 - 2016.02.29 hétfő, 18:55:13
Az jutott még eszembe h gyakorlatilag minden rövidebb túra után, még vmi elektro motor búg és kattog a motor leállítás után 10-30 mp-ig a jobb első kerék magasságában, lehet ezzel van összefüggésben, ugyanis az égett szag és néha a füst csak leállítás után történik (tehát nem folyamatos csíkot húzok
)
A leállítás utáni "morgás", "búgás", "zúgás", egyesek szerint "fhingás" a turbó geometriát állító pierburg vákuumszeleptől jön, legalábbis a 2 literes 140 lovas FL előttieknél szinte mindig. Nem tudom, hogy a te 163 lovasodban van-e ilyen (valszeg igen). Keress rá a pierburg szóra a tdci topikban, és még többet is meg fogsz tudni róla mint szeretnél (pl. egyes sorstársak valós vagy vélt szexuális beállítódása
)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2735 Dátum:
2016.03.01 kedd, 09:06:51 »
Lehet kezdeni aggódni!
http://index.hu/belfold/2016/03/01/rekviralas_honvedseg_szemelygepjarmu/
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2736 Dátum:
2016.03.01 kedd, 18:20:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.01 kedd, 09:06:51
Lehet kezdeni aggódni!
http://index.hu/belfold/2016/03/01/rekviralas_honvedseg_szemelygepjarmu/
AndyA
"Nem speciális munkagépekről van szó: terepjárókat és mikrobuszokat listáznak. "
Galaxy/S-max mikrobusznak számítana?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.01 kedd, 19:03:20 írta Benedek
»
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2737 Dátum:
2016.03.01 kedd, 21:12:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.01 kedd, 09:06:51
Lehet kezdeni aggódni!
http://index.hu/belfold/2016/03/01/rekviralas_honvedseg_szemelygepjarmu/
AndyA
ez kamu.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2738 Dátum:
2016.03.01 kedd, 22:20:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.01 kedd, 09:06:51
Lehet kezdeni aggódni!
http://index.hu/belfold/2016/03/01/rekviralas_honvedseg_szemelygepjarmu/
AndyA
Elképesztő. Kizsigerelik gyakorlatilag a népet (más EU országhoz viszonyítva) s akkor jönnek, hogy ideadnád egyébként a kocsid? Persze, meg a QA.
Kár, hogy nekem nem küldenek ilyen levelet. Most azt érzem, hogy kb 3 levélváltáson keresztül biztosan tudnám szhopatni őket.
Úgy kezdeném, hogy ok, hogy nyilatkozzak arról, hogy bevetésre képes állapotban van-e; de erről addig nem tudok nyilatkozni, amíg típus-specifikusan nem írják meg azt, hogy milyen műszaki állapot minősül bevetésre képes állapotnak.
Ha 3 levél után nem állnának le, akkor megkérném BTomit, hogy segítsen már fogalmazni még vagy 2 levelet.
S ha ezen is túljutnának, akkor megírnám, hogy bocsikaaa, de xy okok miatt ez nem a Ti autótok; nahellósziaszevasz.
Ha így is vinnék: motortérzár-GPSnyomkövető. S amikor elmentek, s legelőször belassulnak 20km/h alá, "lekapcsolnám" az autót, este meg a pótkulcsával érte mennék; majd másnap számonkérném őket, hogy hol van a kocsim, csak mert most láttam, hogy egy bolgár rendszámú tréler elvitte...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2739 Dátum:
2016.03.02 szerda, 00:24:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.03.01 kedd, 22:20:59
Elképesztő. Kizsigerelik gyakorlatilag a népet (más EU országhoz viszonyítva) s akkor jönnek, hogy ideadnád egyébként a kocsid? Persze, meg a QA.
Kár, hogy nekem nem küldenek ilyen levelet. Most azt érzem, hogy kb 3 levélváltáson keresztül biztosan tudnám szhopatni őket.
Úgy kezdeném, hogy ok, hogy nyilatkozzak arról, hogy bevetésre képes állapotban van-e; de erről addig nem tudok nyilatkozni, amíg típus-specifikusan nem írják meg azt, hogy milyen műszaki állapot minősül bevetésre képes állapotnak.
Ha 3 levél után nem állnának le, akkor megkérném BTomit, hogy segítsen már fogalmazni még vagy 2 levelet.
S ha ezen is túljutnának, akkor megírnám, hogy bocsikaaa, de xy okok miatt ez nem a Ti autótok; nahellósziaszevasz.
Ha így is vinnék: motortérzár-GPSnyomkövető. S amikor elmentek, s legelőször belassulnak 20km/h alá, "lekapcsolnám" az autót, este meg a pótkulcsával érte mennék; majd másnap számonkérném őket, hogy hol van a kocsim, csak mert most láttam, hogy egy bolgár rendszámú tréler elvitte...
Eléggé offnak tartom a témát, de a cikk szerintem ez egyáltalán nem nekünk/rólunk szól/t...
Ha szükség lenne a járgányokra előbb fogják a cégek flottáit "munkába" fogni (teherautókat, furgonokat, buszokat, munkagépeket).
Civil személyautókkal (akár ha 7 személyes is) nem igen fognak bíbelődni...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2740 Dátum:
2016.03.02 szerda, 12:11:36 »
Idézetet írta: Benedek - 2016.03.02 szerda, 00:24:24
Eléggé offnak tartom a témát, de a cikk szerintem ez egyáltalán nem nekünk/rólunk szól/t...
Ha szükség lenne a járgányokra előbb fogják a cégek flottáit "munkába" fogni (teherautókat, furgonokat, buszokat, munkagépeket).
Civil személyautókkal (akár ha 7 személyes is) nem igen fognak bíbelődni...
A legújabb S-Max-ból lesz négykerék-meghajtású is, majd azokat fogják vinni, hogy az ezredeselvtárs ki tudjon vele menni a hétvégi telekre terrorveszély idején.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2741 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 14:38:41 »
Ablaktörlő probléma: 100 km/h feletti tempónál gyakori törlés esetén nekem ugrál mindkét ablaktörlő lapát. Amellett hogy így persze nem is töröl normálisan, baromi idegesítő hangja is van. Ez "ilyen", vagy elöregedett már a gumi?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2742 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 14:50:16 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.03.07 hétfő, 14:38:41
Ablaktörlő probléma: 100 km/h feletti tempónál gyakori törlés esetén nekem ugrál mindkét ablaktörlő lapát. Amellett hogy így persze nem is töröl normálisan, baromi idegesítő hangja is van. Ez "ilyen", vagy elöregedett már a gumi?
Is-is... Tisztítsd le a gumit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2743 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 14:53:07 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.07 hétfő, 14:50:16
Is-is... Tisztítsd le a gumit...
Megvolt, pár napja szépen langyos vízzel szivaccsal letakarítottam, egy csomó fekete finom dzsúz volt rajta, de nem lett jobb azóta sem. Essek neki mosogatószerrel?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2744 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 14:55:11 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.03.07 hétfő, 14:53:07
Megvolt, pár napja szépen langyos vízzel szivaccsal letakarítottam, egy csomó fekete finom dzsúz volt rajta, de nem lett jobb azóta sem. Essek neki mosogatószerrel?
Próbáld meg az ablakot is letisztítani...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2745 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 14:57:57 »
Akkor is produkálta ezt, amikor egy nappal előtte volt az autó profi mosóban. Vagy amit ott használnak az inkább árt? (nem kötözködöm, tényleg nem tudom milyen szir-*** vegyszereket használnak)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2746 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 15:01:23 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.03.07 hétfő, 14:57:57
Akkor is produkálta ezt, amikor egy nappal előtte volt az autó profi mosóban. Vagy amit ott használnak az inkább árt? (nem kötözködöm, tényleg nem tudom milyen szir-*** vegyszereket használnak)
Pont azért mosd le... Pl egy viasz rétegtől simán tud így pattogni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2747 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 15:11:28 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.07 hétfő, 15:01:23
Pont azért mosd le... Pl egy viasz rétegtől simán tud így pattogni...
Köszi, akkor nekiesek este ablakpucolóval!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Kutya23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2748 Dátum:
2016.03.08 kedd, 20:54:42 »
Idézetet írta: Kutya23 - 2016.02.29 hétfő, 18:55:13
Az jutott még eszembe h gyakorlatilag minden rövidebb túra után, még vmi elektro motor búg és kattog a motor leállítás után 10-30 mp-ig a jobb első kerék magasságában, lehet ezzel van összefüggésben, ugyanis az égett szag és néha a füst csak leállítás után történik (tehát nem folyamatos csíkot húzok
)
Időközben sikerült rájönnöm h a kiegészítő fűtés kipufogója van kivezetve a jobb első kerékdob után ahonnan a füst jön, a jobb első ajtó alatt. (Így aztán rossz helyet fényképeztem)
A másik S-Max fórumból kiderült végül:
"Az izzító vége körül van egy kis szűrő-szerű valami, ez a "porlasztója", amire bizony idővel rásül a gázolaj, nem porlaszt, nem indul, de valamennyi olajat mindig nyom, innen a füst. Én odáig jutottam anno a próbálgatásokkal, hogy végül a kipufogóját ki kellett égetnem egy (disznó)perzselővel, mert megtelt gázolajjal, és akkor is iszonyúan füstölt, mikor már jó volt a kályha."
Szerintem nekem is hasonló problémám lehet, hasonló megoldással.
A kérdésem h hol érdemes ezt a műveletet elvégeztetni?
Naplózva
atti73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2749 Dátum:
2016.03.09 szerda, 08:43:54 »
Sziasztok! segítsetel lsz, 2007 galaxynál a szivargyújtó lekapcsol egy idő után ha leállítom az autót, vagy non-stop megy? Köszi
Naplózva
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ