Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:10:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1504202 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1600 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 11:53:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.07.16 szerda, 22:10:48
Nem tudom, mert ez engem azért nem érdekelt már, mert nem akartam az autót asszimetrikussá tenni azzal, hogy a B oszloptól hátrafelé HP-sat rakok. Kérdezz meg egy fóliást erről.
Szerintem az 54 vs 45 között nem akkora nagyságrendi a különbség, mint mondjuk az IR visszatartásban a 70 vs 44.
Az autód melegedésében nem a HP vs IR fog dönteni, hanem, hogy mennyire tudod eldugni árnyékba.
Én is ha folyamatosan napon hagyom az enyémet, akkor dög meleg van benne. Ami érzékelhetően segít, ha kb 1cm-re lent hagyom az ablakokat + bukóra nyitom a napfénytetőt.
Csodát ne várj, napon nem pl. 60 fok lesz a kocsiban, hanem csak pl 45, ami még mindig bazi meleg. Az autó tetején át iszonyat hő megy az utastér felé.
Egy dolgot ne felejts el: a HP-val lehet, hogy jól kiláttál nappal, de sötétben már nem az igazi. Sokkal vaklászósabb, mint az IR.
Nagyon köszi!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1601 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 12:03:36 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.17 csütörtök, 11:53:19
Nagyon köszi!
Abban viszont nagy segítséget nyújt a fólia, hogy sokkal hatékonyabban tud működni a klíma az utastérben (rövidebb idő alatt hűt).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1602 Dátum:
2014.07.20 vasárnap, 22:01:20 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.17 csütörtök, 11:53:19
Nagyon köszi!
Pár érdekes hőfok adat egy off fórumról:
http://www.v8cars.hu/forum/comment.php?topic=31&from=39357
(a srác nevére klikkelve láthatod az adatlapját, s ott, hogy milyen autóról van szó)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1603 Dátum:
2014.07.26 szombat, 19:28:52 »
A gyerekek és asszony ma kitalálták, hogy vigyük magunkkal a tengerhez a fútó bicót, és agyerek bicót is. Kicsit összepakoltam hátul, és a babakocsi mellé simán befért hátra.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1604 Dátum:
2014.07.27 vasárnap, 19:57:10 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.26 szombat, 19:28:52
A gyerekek és asszony ma kitalálták, hogy vigyük magunkkal a tengerhez a fútó bicót, és agyerek bicót is. Kicsit összepakoltam hátul, és a babakocsi mellé simán befért hátra.
Hótehénkével nekünk is most lesz az első hosszabb utunk, 4 nap múlva mi is indulunk a tengerhez, de én biztos nem fogok kínlódni bicóval.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1605 Dátum:
2014.07.27 vasárnap, 21:37:31 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.27 vasárnap, 19:57:10
Hótehénkével nekünk is most lesz az első hosszabb utunk, 4 nap múlva mi is indulunk a tengerhez, de én biztos nem fogok kínlódni bicóval.
Hova?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1606 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 15:34:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.27 vasárnap, 21:37:31
Hova?
Parga lesz a kiinduló pontunk. És Ti?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1607 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 19:55:09 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.28 hétfő, 15:34:54
Parga lesz a kiinduló pontunk. És Ti?
Hol van Parga? És onnan hova mentek?
Mi nem oda megyünk, azt se tudom hol van.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1608 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 19:59:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.28 hétfő, 19:55:09
Hol van Parga? És onnan hova mentek?
Mi nem oda megyünk, azt se tudom hol van.
Most már tudom. 1300-1400km Büdipesttől. Izgalmas.
Mi Monfalcone-ba megyünk kempingezni. 4 bringát viszünk.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1609 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 20:24:35 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.28 hétfő, 19:59:13
Most már tudom. 1300-1400km Büdipesttől. Izgalmas.
Mi Monfalcone-ba megyünk kempingezni. 4 bringát viszünk.
Idén mindenki az olaszoknál nyaral?
(én is
)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1610 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 20:27:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.28 hétfő, 20:24:35
Idén mindenki az olaszoknál nyaral?
(én is
)
Na mesélj, mikor hol?, de inkább az utazás topicban!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1611 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 20:39:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.28 hétfő, 20:27:52
Na mesélj, mikor hol?, de inkább az utazás topicban!
írtam ott...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1612 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 20:46:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.28 hétfő, 20:39:09
írtam ott...
Olvastam.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1613 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 21:43:19 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.28 hétfő, 19:59:13
Most már tudom. 1300-1400km Büdipesttől. Izgalmas.
Mi Monfalcone-ba megyünk kempingezni. 4 bringát viszünk.
Ja,az lesz, pláne, hogy hótehénke nem igazán teheti be a lábát, ugyanis a faluban nincsenek nagyon utak. Van két parkoló, ahol le lehet rakni az autót, és sikátorokon keresztül lehet közlekedni a városban.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1614 Dátum:
2014.07.28 hétfő, 23:03:36 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.28 hétfő, 19:59:13
Most már tudom. 1300-1400km Büdipesttől. Izgalmas.
Mi Monfalcone-ba megyünk kempingezni. 4 bringát viszünk.
Akkor azok camping bringák lesznek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1615 Dátum:
2014.07.29 kedd, 05:19:18 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.28 hétfő, 23:03:36
Akkor azok camping bringák lesznek?
Igen, de nem a klasszikus félbehajthatók.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1616 Dátum:
2014.07.29 kedd, 05:20:48 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.28 hétfő, 21:43:19
Ja,az lesz, pláne, hogy hótehénke nem igazán teheti be a lábát, ugyanis a faluban nincsenek nagyon utak. Van két parkoló, ahol le lehet rakni az autót, és sikátorokon keresztül lehet közlekedni a városban.
És miért pont oda mentek? Lakik ott ismerős? Vagy annyira hangulatos település?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1617 Dátum:
2014.07.29 kedd, 08:38:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.29 kedd, 05:20:48
És miért pont oda mentek? Lakik ott ismerős? Vagy annyira hangulatos település?
Déleurópa nyaralóhelyeit már bejártuk az elmúlt tizen évben, s Görögország az, ahová visszahúz a szívünk. Spanyol jó volt, de nagyon nyüzsis, rámennek a turista attrakciókra, a Kanári szigetekre is ez a jellemző, nem hiába spanyol tartomány. Egyébként maga a hely olcsó. A francia riviéra jó, de a franciák nem egy vendégszerető népség, nem igazán akarnak tudni angolul. Monaco egyszer elég volt, gyönyörű, de nem tudnék ott nyaralgatni. Még talán olaszba visszamennék, a horvátok bunkók, és a lányok sem élvezték a sziklás, köves partokat. Montenegro árban jó, de az se nagy ország, sok részét bejártuk. Görögországban viszont kedvesek az emberek, szép a táj, jó a kaja, jók a fakultatív programok, és van is lehetőség bőven. Mi úgy szoktuk csinálni, hogy felváltva egy nap strand, egy nap kirándulás, én nem tudnék lefeküdni egy hétre a partra. A keleti oldalt már bejártuk, Nei Pori-tól Athénon át Tolo-ig, így most kíváncsiak voltunk a nyugati oldalra, s a Jón tengerre is. Parga egy jó kiinduló pontnak tűnik, maga a falu is egy ékszerdoboz, de onnan át tudunk menni könnyen Korfura is, valamint Lefkadára is, ott van a világ hatodik legszebb strandja, azúr kék a tenger. Így röviden ezért.
Ez így jó? Aki nem volt még Nei Poriban, annak ajánlom, sokkal nyugisabb, és tisztább, mint Parália, és jó kiindulási pont a Meteorákhoz, az Olymposz hegyére, Skhiatosi hajókiránduláshoz, stb.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1618 Dátum:
2014.07.29 kedd, 08:43:08 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.29 kedd, 08:38:02
Déleurópa nyaralóhelyeit már bejártuk az elmúlt tizen évben, s Görögország az, ahová visszahúz a szívünk. Spanyol jó volt, de nagyon nyüzsis, rámennek a turista attrakciókra, a Kanári szigetekre is ez a jellemző, nem hiába spanyol tartomány. Egyébként maga a hely olcsó. A francia riviéra jó, de a franciák nem egy vendégszerető népség, nem igazán akarnak tudni angolul. Monaco egyszer elég volt, gyönyörű, de nem tudnék ott nyaralgatni. Még talán olaszba visszamennék, a horvátok bunkók, és a lányok sem élvezték a sziklás, köves partokat. Montenegro árban jó, de az se nagy ország, sok részét bejártuk. Görögországban viszont kedvesek az emberek, szép a táj, jó a kaja, jók a fakultatív programok, és van is lehetőség bőven. Mi úgy szoktuk csinálni, hogy felváltva egy nap strand, egy nap kirándulás, én nem tudnék lefeküdni egy hétre a partra. A keleti oldalt már bejártuk, Nei Pori-tól Athénon át Tolo-ig, így most kíváncsiak voltunk a nyugati oldalra, s a Jón tengerre is. Parga egy jó kiinduló pontnak tűnik, maga a falu is egy ékszerdoboz, de onnan át tudunk menni könnyen Korfura is, valamint Lefkadára is, ott van a világ hatodik legszebb strandja, azúr kék a tenger. Így röviden ezért.
Ez így jó? Aki nem volt még Nei Poriban, annak ajánlom, sokkal nyugisabb, és tisztább, mint Parália, és jó kiindulási pont a Meteorákhoz, az Olymposz hegyére, Skhiatosi hajókiránduláshoz, stb.
Jó bizony! Majd keresnélek (tanács adásért), mikor Görögbe megyünk! 1-5 év múlva.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1619 Dátum:
2014.07.29 kedd, 21:42:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.29 kedd, 08:43:08
Jó bizony! Majd keresnélek (tanács adásért), mikor Görögbe megyünk! 1-5 év múlva.
Ok, el ne felejtsd, hogy én voltam!
5 év múlva még biztos klubtag leszek, 8 év a minimum, amit hótehénkével együtt terveztem.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1620 Dátum:
2014.07.29 kedd, 21:44:43 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.29 kedd, 21:42:05
Ok, el ne felejtsd, hogy én voltam!
5 év múlva még biztos klubtag leszek, 8 év a minimum, amit hótehénkével együtt terveztem.
Elmentettem pübe.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1621 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 22:50:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.29 kedd, 21:44:43
Elmentettem pübe.
Szerencsésen megérkeztünk, nem volt különösebb probléma, csak egy valami. A jobb hátsó belső LED világítás időnként felkapcsolva marad, s ilyenkor le kell vennem a gyújtást, majd visszaadni, és ekkor lekapcsolja a többivel együtt. Ez vajon mitől lehet?
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1622 Dátum:
2014.08.06 szerda, 17:25:12 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.08.04 hétfő, 22:50:13
Szerencsésen megérkeztünk, nem volt különösebb probléma, csak egy valami. A jobb hátsó belső LED világítás időnként felkapcsolva marad, s ilyenkor le kell vennem a gyújtást, majd visszaadni, és ekkor lekapcsolja a többivel együtt. Ez vajon mitől lehet?
Senkinek semmi ötlet? Vagy mindenki nyaral? Van valami különb vezérlője a belső világításnak? Furcsa, hogy mindig a jobb hátsó marad úgy.
Naplózva
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1623 Dátum:
2014.08.07 csütörtök, 17:36:54 »
Megtudná esetleg valaki mondani, hogy a hátsó ajtón lévő díszlécet (oldalvédő lécet) fogja-e valami az ajtókárpít felől, vagy csak egyszerűen fel van ragasztva az ajtóra? Van a díszlécen 3 csap, ami átmegy az ajtón, de nem tudom hogy csak a pozicionálás a feladata, vagy belülről megy rá valami ami rögzíti is.
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1624 Dátum:
2014.08.08 péntek, 10:24:18 »
Sziasztok!
Nem gondoltam volna, hogy egyszer megtörténik, de elkezdtem dízel S-Maxokat nézegetni. Ennek egyik oka, az eladni kívánt S-Maxok 99%-a dízel, a másik oka, hogy az eladó benzinesek 3,5 M-től kezdődnek. Ekkora keret meg nincs rá. Mindenképpen S-Maxra van szükségünk, nincs más alternatíva.
A kinézett autó 2.0 TDCi-s. Szinte végig olvastam ezt és az MKIV/TDCi topikot is, és tudom mire számíthatok. Eddig gondtalan, megbízható benzineseim voltak, de most felkészültem, hogy ennek vége.
Belinkelek nektek egy autót, amit szeretnék személyesen megnézni. Az eladó azt mondta, hogy csak a kötelező dolgokat cserélte eddig, amitől az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Örülök neki, hogy ilyen megbízható az autó, de szomorú vagyok, hogy ezek szerint rám vár(hat)nak majd a nagyobb költségek.
Kicsit olyan hangvételű lett az írásom, mintha a frontra mennék.
Reális ár ez érte? Esetleg Etyek (mivel idevaló az autó) környékén tudtok egy jó szervizet, ahol átvizsgálnák az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
Köszi a válaszokat előre is!
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1625 Dátum:
2014.08.08 péntek, 11:10:54 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.08 péntek, 10:24:18
Sziasztok!
Nem gondoltam volna, hogy egyszer megtörténik, de elkezdtem dízel S-Maxokat nézegetni. Ennek egyik oka, az eladni kívánt S-Maxok 99%-a dízel, a másik oka, hogy az eladó benzinesek 3,5 M-től kezdődnek. Ekkora keret meg nincs rá. Mindenképpen S-Maxra van szükségünk, nincs más alternatíva.
A kinézett autó 2.0 TDCi-s. Szinte végig olvastam ezt és az MKIV/TDCi topikot is, és tudom mire számíthatok. Eddig gondtalan, megbízható benzineseim voltak, de most felkészültem, hogy ennek vége.
Belinkelek nektek egy autót, amit szeretnék személyesen megnézni. Az eladó azt mondta, hogy csak a kötelező dolgokat cserélte eddig, amitől az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Örülök neki, hogy ilyen megbízható az autó, de szomorú vagyok, hogy ezek szerint rám vár(hat)nak majd a nagyobb költségek.
Kicsit olyan hangvételű lett az írásom, mintha a frontra mennék.
Reális ár ez érte? Esetleg Etyek (mivel idevaló az autó) környékén tudtok egy jó szervizet, ahol átvizsgálnák az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
Köszi a válaszokat előre is!
Ha a felszereltség megfelel, akkor jó vétel lehet. Az M1 bevezetőjénél van egy Ford márkakereskedés vagy a XI. kerületben az Ivanics.
A kétféle kerékkkel készült képek azt jelentik, hogy van hozzá téli garnitúra? Ha a gumik odavannak az azonnali érezhető költség. A nagyszervíz a vezérlés cseréjét is tartalmazta?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1626 Dátum:
2014.08.08 péntek, 11:18:02 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.08.08 péntek, 11:10:54
Ha a felszereltség megfelel, akkor jó vétel lehet. Az M1 bevezetőjénél van egy Ford márkakereskedés vagy a XI. kerületben az Ivanics.
A kétféle kerékkkel készült képek azt jelentik, hogy van hozzá téli garnitúra? Ha a gumik odavannak az azonnali érezhető költség. A nagyszervíz a vezérlés cseréjét is tartalmazta?
Igen, van hozzá téli garnitúra is. Az autón lévő nyári garnitúra csere érett a tulaj elmondása szerint.
142.000 km-nél megvolt a vezérlés csere is.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1627 Dátum:
2014.08.08 péntek, 11:18:53 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.08 péntek, 11:18:02
Igen, van hozzá téli garnitúra is. Az autón lévő nyári garnitúra csere érett a tulaj elmondása szerint.
142.000 km-nél megvolt a vezérlés csere is.
és valyon miért? mert 200e km vagy 10év a vezérlés cserintervalluma.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1628 Dátum:
2014.08.08 péntek, 11:27:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.08.08 péntek, 11:10:54
Ha a felszereltség megfelel, akkor jó vétel lehet. Az M1 bevezetőjénél van egy Ford márkakereskedés vagy a XI. kerületben az Ivanics.
A kétféle kerékkkel készült képek azt jelentik, hogy van hozzá téli garnitúra? Ha a gumik odavannak az azonnali érezhető költség. A nagyszervíz a vezérlés cseréjét is tartalmazta?
Nem Ivanics: Petrányi.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1629 Dátum:
2014.08.08 péntek, 11:29:02 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.08 péntek, 10:24:18
Sziasztok!
Nem gondoltam volna, hogy egyszer megtörténik, de elkezdtem dízel S-Maxokat nézegetni. Ennek egyik oka, az eladni kívánt S-Maxok 99%-a dízel, a másik oka, hogy az eladó benzinesek 3,5 M-től kezdődnek. Ekkora keret meg nincs rá. Mindenképpen S-Maxra van szükségünk, nincs más alternatíva.
A kinézett autó 2.0 TDCi-s. Szinte végig olvastam ezt és az MKIV/TDCi topikot is, és tudom mire számíthatok. Eddig gondtalan, megbízható benzineseim voltak, de most felkészültem, hogy ennek vége.
Belinkelek nektek egy autót, amit szeretnék személyesen megnézni. Az eladó azt mondta, hogy csak a kötelező dolgokat cserélte eddig, amitől az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Örülök neki, hogy ilyen megbízható az autó, de szomorú vagyok, hogy ezek szerint rám vár(hat)nak majd a nagyobb költségek.
Kicsit olyan hangvételű lett az írásom, mintha a frontra mennék.
Reális ár ez érte? Esetleg Etyek (mivel idevaló az autó) környékén tudtok egy jó szervizet, ahol átvizsgálnák az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
Köszi a válaszokat előre is!
Leírás alapján foglalkoztak vele.
A vezérléssel cserélődött gondolom a vízpumpa is. (?)
Ne trassolj. Jók ezek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1630 Dátum:
2014.08.08 péntek, 11:33:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.08 péntek, 11:18:53
és valyon miért? mert 200e km vagy 10év a vezérlés cserintervalluma.
Ezt megkérdezem, köszi.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1631 Dátum:
2014.08.08 péntek, 12:50:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.08.08 péntek, 11:27:58
Nem Ivanics: Petrányi.
Nem elírás. Ivanics. XI. Méhész utca. Oda járok.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1632 Dátum:
2014.08.08 péntek, 13:15:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.08.08 péntek, 12:50:54
Nem elírás. Ivanics. XI. Méhész utca. Oda járok.
Az Ivanics az M1(-M7) bevezetőtől légvonalban 3,5km-re van. A Petrányi meg 35m-re. Inkább ez van az M1-M7 bevezető mellett.
Ez alapján gondoltam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1633 Dátum:
2014.08.08 péntek, 16:25:15 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.08 péntek, 11:18:53
és valyon miért? mert 200e km vagy 10év a vezérlés cserintervalluma.
Nos, megkérdeztem sok mindent az autóról. Csak emlékeztetőül, erről van szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
Jelenleg 195.000 km van az autóban, esedékes az olajcsere. 142.000 km-nél cserélték a vezérműszíjat és a vízpumpát is. Azért ekkor, mert ennél a futásnál volt 5 éves az autó, és úgy tudták, hogy 5év/200.000km a csereintervallum. A címben leírtakkal, nem DPF-es. Izzítógyertyák sem voltak rajta cserélve, féktárcsák is 120.000km-nél utoljára, EGR-t meg nem tudja micsoda. Nyári gumikat cserélni kell, ezeket könnyűfémfelnin adja, a téli gumik tökéletesek, ezek acélfelnin vannak. Az ára kis mértékben rugalmas. Kedden elmegyek megnézem és átvizsgáltatom. Mivel hétköznaponként a XI. kerületben nézhető meg az autó, ezért az Ivanicshoz vinném megnézetni(ha fogadnak).
Telefonon szimpatikus volt az úr, aki elmondta, hogy 2. tulaja az autónak, és az általa vezetett közel 80.000 km alatt semmi gondja nem volt.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1634 Dátum:
2014.08.08 péntek, 16:27:54 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.08 péntek, 16:25:15
Nos, megkérdeztem sok mindent az autóról. Csak emlékeztetőül, erről van szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
Jelenleg 195.000 km van az autóban, esedékes az olajcsere. 142.000 km-nél cserélték a vezérműszíjat és a vízpumpát is. Azért ekkor, mert ennél a futásnál volt 5 éves az autó, és úgy tudták, hogy 5év/200.000km a csereintervallum. A címben leírtakkal, nem DPF-es. Izzítógyertyák sem voltak rajta cserélve, féktárcsák is 120.000km-nél utoljára, EGR-t meg nem tudja micsoda. Nyári gumikat cserélni kell, ezeket könnyűfémfelnin adja, a téli gumik tökéletesek, ezek acélfelnin vannak. Az ára kis mértékben rugalmas. Kedden elmegyek megnézem és átvizsgáltatom. Mivel hétköznaponként a XI. kerületben nézhető meg az autó, ezért az Ivanicshoz vinném megnézetni(ha fogadnak).
Telefonon szimpatikus volt az úr, aki elmondta, hogy 2. tulaja az autónak, és az általa vezetett közel 80.000 km alatt semmi gondja nem volt.
11kerhez nem vagyok messze.napi útvonal a budafoki út-6os út.....
2011ben 120ig volt fordnál szervizelve....aztán már a kivakar kft?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.08 péntek, 16:30:58 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1635 Dátum:
2014.08.08 péntek, 16:36:52 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.08 péntek, 16:27:54
11kerhez nem vagyok messze.napi útvonal a budafoki út-6os út.....
2011ben 120ig volt fordnál szervizelve....aztán már a kivakar kft?
119.000 km-nél lett a mostani tulajdonos autója, azóta oda hordja.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1636 Dátum:
2014.08.08 péntek, 19:09:02 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.08 péntek, 16:36:52
119.000 km-nél lett a mostani tulajdonos autója, azóta oda hordja.
nem mintha gond lenne....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1637 Dátum:
2014.08.08 péntek, 19:20:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.08.08 péntek, 13:15:39
Az Ivanics az M1(-M7) bevezetőtől légvonalban 3,5km-re van. A Petrányi meg 35m-re. Inkább ez van az M1-M7 bevezető mellett.
Ez alapján gondoltam.
Ezért írtam a két hely közé a "vagy" szót. M1 bevezető melletti (ezek szerint Petrányi) VAGY Ivanics.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1638 Dátum:
2014.08.08 péntek, 22:01:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.08.08 péntek, 19:20:32
Ezért írtam a két hely közé a "vagy" szót. M1 bevezető melletti (ezek szerint Petrányi) VAGY Ivanics.
Öregszem már... Nem látok.
(bocs)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1639 Dátum:
2014.08.09 szombat, 07:26:14 »
Sziasztok!
Ezek a Mk4 TDCI motorok jobbak mint Mk3 vagy ugyanaz?
Gondolkozom S-Max disel de meg nem tudom mi tevo legyek.
Elore is koszi a valaszokat
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1640 Dátum:
2014.08.09 szombat, 07:35:26 »
Idézetet írta: Fari - 2014.08.09 szombat, 07:26:14
Sziasztok!
Ezek a Mk4 TDCI motorok jobbak mint Mk3 vagy ugyanaz?
Gondolkozom S-Max disel de meg nem tudom mi tevo legyek.
Elore is koszi a valaszokat
Sokkal jobbak. Ég és föld...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1641 Dátum:
2014.08.09 szombat, 09:52:51 »
Írtam, hogy Tipcsi cserélte a klímahűtőmet. Na ehhez leszedte az itecoolert, és a szívó oldalon lévő rámenő csövet is. Na ez a cső eddig gariban 3-szor volt cserélve, mert mindig olajos volt, zavart. Féltem, hogy ez most is így lesz, mert meg lett piszkálva. Na mentem kb 2 e kmert az autóval és porszáraz. Kösz Tipcsi!
Úgy néz ki, hogy tud ez a Tipcsi gyerek, ha akar, és nem olyan lüke, mint itt a fórumon.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1642 Dátum:
2014.08.09 szombat, 09:55:36 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.09 szombat, 09:52:51
Írtam, hogy Tipcsi cserélte a klímahűtőmet. Na ehhez leszedte az itecoolert, és a szívó oldalon lévő rámenő csövet is. Na ez a cső eddig gariban 3-szor volt cserélve, mert mindig olajos volt, zavart. Féltem, hogy ez most is így lesz, mert meg lett piszkálva. Na mentem kb 2 e kmert az autóval és porszáraz. Kösz Tipcsi!
Úgy néz ki, hogy tud ez a Tipcsi gyerek, ha akar, és nem olyan lüke, mint itt a fórumon.
érezni a vonzalmadat,hiszen egyre finomabban fogalmazol.....
és nem mintha bármi köze lenne az olajos turbócsőnek a klímahűrőhöz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1643 Dátum:
2014.08.09 szombat, 09:57:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.09 szombat, 09:55:36
érezni a vonzalmadat,hiszen egyre finomabban fogalmazol.....
és nem mintha bármi köze lenne az olajos turbócsőnek a klímahűrőhöz....
Zavar?
Miért, nem a klímahűtőben hül a töltőlevegő is?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1644 Dátum:
2014.08.09 szombat, 10:00:39 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.09 szombat, 09:57:43
Zavar?
Miért, nem a klímahűtőben hül a töltőlevegő is?
engem nem zavar,hogy "más" vagy.
Hát nem!
továbbá az olaj a turbótól jön,akár jó a coolered akár nem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1645 Dátum:
2014.08.12 kedd, 09:15:09 »
Ma megyek átnéz(et)ni az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
Ami biztos (mert ezt a tulaj mondta), hogy új nyári gumik kellenek rá (16") és olajcsere esedékes. Feltételezve, hogy ezeken kívül minden rendben, mennyire lehetek pofátlan az alku során?
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1646 Dátum:
2014.08.12 kedd, 09:17:51 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.12 kedd, 09:15:09
Ma megyek átnéz(et)ni az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
Ami biztos (mert ezt a tulaj mondta), hogy új nyári gumik kellenek rá (16") és olajcsere esedékes. Feltételezve, hogy ezeken kívül minden rendben, mennyire lehetek pofátlan az alku során?
amennyire csak lehet.indíts 2.1ről nézd meg hogyan reagál.aztán ha nagyon nem akar hajlandó lenni mehetsz feljebb is ha tetszik.keress alkupozíciókat.gyanús dolgokat,pl a korai vezérlés cserét,a kopott gumikat,stb.
vriíts be,hogy kp val fizetnél azonnal,de ha tud olcsó hitelt intézni,az is érdekelhet......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1647 Dátum:
2014.08.13 szerda, 06:33:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.12 kedd, 09:17:51
amennyire csak lehet.indíts 2.1ről nézd meg hogyan reagál.aztán ha nagyon nem akar hajlandó lenni mehetsz feljebb is ha tetszik.keress alkupozíciókat.gyanús dolgokat,pl a korai vezérlés cserét,a kopott gumikat,stb.
vriíts be,hogy kp val fizetnél azonnal,de ha tud olcsó hitelt intézni,az is érdekelhet......
Átnézettem az autót: hamarosan esedékes lesz az összes féktárcsa, fékbetét cseréje, valamint a nyári gumik 2mm-esek. Egyetlen tárolt hibakód volt, a turbó valamikor egyszer túltöltött. Amúgy a szerviz szerint teljesen jó, az előbbieken kívül minden oké. Vezettem is 10 km-t, volt benne mindenből egy kicsi: pálya, országút, város. Itt is rendben találtam mindent. A tempomatot hiányoltam. Az árból egy 100-ast engedett, esélyem nem volt többet leszedni. Még egy kicsit rágódom rajta, hogy mi legyen.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.13 szerda, 06:37:01 írta velcsi80
»
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1648 Dátum:
2014.08.13 szerda, 07:04:50 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.13 szerda, 06:33:43
Átnézettem az autót: hamarosan esedékes lesz az összes féktárcsa, fékbetét cseréje, valamint a nyári gumik 2mm-esek. Egyetlen tárolt hibakód volt, a turbó valamikor egyszer túltöltött. Amúgy a szerviz szerint teljesen jó, az előbbieken kívül minden oké. Vezettem is 10 km-t, volt benne mindenből egy kicsi: pálya, országút, város. Itt is rendben találtam mindent. A tempomatot hiányoltam. Az árból egy 100-ast engedett, esélyem nem volt többet leszedni. Még egy kicsit rágódom rajta, hogy mi legyen.
az karcsú.csak a gumi többe lesz vastagon.a tempomat utólag meg 45 Viknél.én mindenképp beéppíttetném-nagyon hasznos.Ez egy utazóautó.+ a fékek is súrolni fogják a 100at alúlról...
szóval dolgozd még őket,mert ők el akarják adni,és te vagy a vevőjelölt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1649 Dátum:
2014.08.13 szerda, 07:38:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.13 szerda, 07:04:50
az karcsú.csak a gumi többe lesz vastagon.a tempomat utólag meg 45 Viknél.én mindenképp beéppíttetném-nagyon hasznos.Ez egy utazóautó.+ a fékek is súrolni fogják a 100at alúlról...
szóval dolgozd még őket,mert ők el akarják adni,és te vagy a vevőjelölt....
Ezeket a dolgokat a tempomaton kívül én is felvázoltam neki, de nem hatotta meg. Nem sürgős az eladás.
Szóval esélytelen itt minden szép szó.
A kérdés már csak arra szűkült, hogy megéri-e nekem ez.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ