Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1830775 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2015.12.16 szerda, 11:07:48 »

Most 2 nap alatt a fogyasztásom csak 3 liter. eplus2 eplus2 eplus2 OFF vége.
Benzines... Az még álló motornál is ennyit eszik  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2015.12.16 szerda, 11:15:06 »

Nekem személyes tapasztalatom, hogy számolással 1 liter minusz a német benzin javára. Magyar benzinnel soha nem sikerült 7 liter alatt tartani az autó fogyasztását (sőt, télen ez felment 8,2-re is), de Németországban tankolt benzinnel 140-150 km/órás átlagsebességgel haladva, telepakolt autóval 6,3 literre jött ki a fogyasztás. (1,8l, 110 LE Mk3). Mindkét üzemanyaggal csak autópályás haladás volt. Ami a német benzin mellett szól az az is volt, hogy kifelé csak 3-an ültünk az autóban, hazafelé meg volt rakva az autó csomaggal is és volt két-három fél órás araszolgatás is baleset illetve útkarbantartás miatt.
Amit írtam, arról nem akarok senkit meggyőzni. Igaz, ha külföldön vagyok, akkor 90-95%-ban autópályázok, de sokak ilyen körülmények között is óriási különbségekről számolnak be. A dízel azonnal benzineseket megszégyenítően csendes lesz, hirtelen további 70-80 paci költözik be a motorháztető alá, a korom, mint olyan azonnal megszűnik, dupla sebességnél fele annyit eszik az autó, stb. (ezeket most nem neked írom, csak úgy általában, ilyeneket hallani).
Nálam tényleg az van, hogy akárhány emberrel, akármennyi csomaggal, akármelyik környező országba is megyek, a számolt fogyi értékek - természetesen egy minimális tűréshatáron belül - azonos értékekre jönnek ki. Ha jelentős eltérés van, az csakis abból adódik, hogy épp milyen átlagsebességgel mentem.

Volt, hogy 3 hétig Ausztriában voltam, és ott eltankoltam vagy 4 tankot, tehát kvázi kitisztulhatott a rendszer a "koszos magyar" go után. Namost a kinti fogyik, és az ausztriai túra utáni itthoni fogyik is tök egyformák voltak, semmivel se volt jobb az átlag sem ott, sem az azt követő tankolásoknál sem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2015.12.16 szerda, 13:26:28 »

Nekem az is eszembe jutott, hogy nem feltétlenül minden kúton ugyanolyan mértékű telítettségnél kattan le a pisztoly. Én Budapest és Debrecen között sokszor megyek autópályán, és az egyik debreceni kúton az első kattanásig tankolva rendre több benzint tankolok, mint amennyire számítok. Budapesten két kút van, ahová járok, az egyiknél meg rendre kevesebb benzint tankolok, mint amennyire számítok. Minden más kúton általában a kettő közötti érték jön ki (a számításaimmal nagyjából egyező). Persze nem nagyok az eltérések. Próbaképpen legutóbb azt csináltam, hogy az alacsonyabb tankolási mennyiséget eredményező kúton tankoltam indulás előtt Budapesten, majd Debrecenben megint teletankoltam a magasabb tankolási mennyiséget eredményező kúton. Arra számítottam, hogy a szokásoshoz képest nagyobb lesz az eltérés a várt és a tényleges mennyiség között (a pesti tankolás várakozásaim szerint kevésbé "tele" tankot eredményez, míg a debreceni inkább "tele" tankot): láss csodát, pontosan így történt (a két tankolás alapján számított átlafogyasztás közötti különbség kb. 1 liter volt, pedig a közlekedés nagyjából azonos paraméterek mellett zajlott).
Szóval summa summarum, szerintem az is eredményezhet ilyen 0,5-1 liter / 100km környéki eltéréseket, hogy a pisztoly egy picit más mértékű telítettségnél kattan le.
És tökéletesen egyetértek azzal, hogy legnagyobb mértékben a sebesség fogja befolyásolni a fogyasztást: konstans óra szerinti 140 km/h óra sebesség és pici városozás után nagyjából 10 litert eszik a vasam, egyszer viszont nagyon siettem és (természetesen Németországban  Wink) óra szerinti 170 km/h óra sebességgel haladtam nagyjából végig, nagyjából egyenletesen. 10 liter helyett máris 13,5 literre jött ki az átlagfogyasztás. Bumm.

Nálam a telitank sosem a kattanásnál ér véget. Az sok mindentől függ. Külső nyomás, hőmérséklet, kút nyomása...
Teli tank mindig csurig. Van, hogy 5, van, hogy 2l megy csak bele, vagy akár több.

A fogyasztást én sokallom. Nekem a VR6 eszik így benzint...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2015.12.16 szerda, 14:03:01 »

Nálam a telitank sosem a kattanásnál ér véget. Az sok mindentől függ. Külső nyomás, hőmérséklet, kút nyomása...
Teli tank mindig csurig. Van, hogy 5, van, hogy 2l megy csak bele, vagy akár több.

A fogyasztást én sokallom. Nekem a VR6 eszik így benzint...

A kattanást azért írtam, mert nagyon sokan (köztük én is) így tankolnak, szóval a sokak által írt eltérésnek részben ez is lehet az oka szerintem. A fogyasztás kevésnek valóban nem mondható, de ez van. Legalább szép, nagy autó és nagyon szeretem Smiley
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2015.12.16 szerda, 14:07:38 »

A kattanást azért írtam, mert nagyon sokan (köztük én is) így tankolnak, szóval a sokak által írt eltérésnek részben ez is lehet az oka szerintem. A fogyasztás kevésnek valóban nem mondható, de ez van. Legalább szép, nagy autó és nagyon szeretem Smiley

Ez nem ok, hanem hibás mérés. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2015.12.16 szerda, 17:53:39 »

Amit írtam, arról nem akarok senkit meggyőzni. Igaz, ha külföldön vagyok, akkor 90-95%-ban autópályázok, de sokak ilyen körülmények között is óriási különbségekről számolnak be. A dízel azonnal benzineseket megszégyenítően csendes lesz, hirtelen további 70-80 paci költözik be a motorháztető alá, a korom, mint olyan azonnal megszűnik, dupla sebességnél fele annyit eszik az autó, stb. (ezeket most nem neked írom, csak úgy általában, ilyeneket hallani).
Nálam tényleg az van, hogy akárhány emberrel, akármennyi csomaggal, akármelyik környező országba is megyek, a számolt fogyi értékek - természetesen egy minimális tűréshatáron belül - azonos értékekre jönnek ki. Ha jelentős eltérés van, az csakis abból adódik, hogy épp milyen átlagsebességgel mentem.

Volt, hogy 3 hétig Ausztriában voltam, és ott eltankoltam vagy 4 tankot, tehát kvázi kitisztulhatott a rendszer a "koszos magyar" go után. Namost a kinti fogyik, és az ausztriai túra utáni itthoni fogyik is tök egyformák voltak, semmivel se volt jobb az átlag sem ott, sem az azt követő tankolásoknál sem.

Az osztrák benzinnel nekem sem volt változás, (A-D határon tankoltam A oldalon) viszont a német benzinnel érezhető volt a különbség.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2015.12.16 szerda, 19:45:11 »

Nekem az is eszembe jutott, hogy nem feltétlenül minden kúton ugyanolyan mértékű telítettségnél kattan le a pisztoly. Én Budapest és Debrecen között sokszor megyek autópályán, és az egyik debreceni kúton az első kattanásig tankolva rendre több benzint tankolok, mint amennyire számítok. Budapesten két kút van, ahová járok, az egyiknél meg rendre kevesebb benzint tankolok, mint amennyire számítok. Minden más kúton általában a kettő közötti érték jön ki (a számításaimmal nagyjából egyező). Persze nem nagyok az eltérések. Próbaképpen legutóbb azt csináltam, hogy az alacsonyabb tankolási mennyiséget eredményező kúton tankoltam indulás előtt Budapesten, majd Debrecenben megint teletankoltam a magasabb tankolási mennyiséget eredményező kúton. Arra számítottam, hogy a szokásoshoz képest nagyobb lesz az eltérés a várt és a tényleges mennyiség között (a pesti tankolás várakozásaim szerint kevésbé "tele" tankot eredményez, míg a debreceni inkább "tele" tankot): láss csodát, pontosan így történt (a két tankolás alapján számított átlafogyasztás közötti különbség kb. 1 liter volt, pedig a közlekedés nagyjából azonos paraméterek mellett zajlott).
Szóval summa summarum, szerintem az is eredményezhet ilyen 0,5-1 liter / 100km környéki eltéréseket, hogy a pisztoly egy picit más mértékű telítettségnél kattan le.
És tökéletesen egyetértek azzal, hogy legnagyobb mértékben a sebesség fogja befolyásolni a fogyasztást: konstans óra szerinti 140 km/h óra sebesség és pici városozás után nagyjából 10 litert eszik a vasam, egyszer viszont nagyon siettem és (természetesen Németországban  Wink) óra szerinti 170 km/h óra sebességgel haladtam nagyjából végig, nagyjából egyenletesen. 10 liter helyett máris 13,5 literre jött ki az átlagfogyasztás. Bumm.
Mostanában elég nagy szelek szoktak megint lenni, az simán tud fél-egy literes fogyasztáskülönbséget hozni, ha már egyébként is 10 a fogyasztás.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2015.12.16 szerda, 19:48:38 »

Amit írtam, arról nem akarok senkit meggyőzni. Igaz, ha külföldön vagyok, akkor 90-95%-ban autópályázok, de sokak ilyen körülmények között is óriási különbségekről számolnak be. A dízel azonnal benzineseket megszégyenítően csendes lesz, hirtelen további 70-80 paci költözik be a motorháztető alá, a korom, mint olyan azonnal megszűnik, dupla sebességnél fele annyit eszik az autó, stb. (ezeket most nem neked írom, csak úgy általában, ilyeneket hallani).
Nálam tényleg az van, hogy akárhány emberrel, akármennyi csomaggal, akármelyik környező országba is megyek, a számolt fogyi értékek - természetesen egy minimális tűréshatáron belül - azonos értékekre jönnek ki. Ha jelentős eltérés van, az csakis abból adódik, hogy épp milyen átlagsebességgel mentem.

Volt, hogy 3 hétig Ausztriában voltam, és ott eltankoltam vagy 4 tankot, tehát kvázi kitisztulhatott a rendszer a "koszos magyar" go után. Namost a kinti fogyik, és az ausztriai túra utáni itthoni fogyik is tök egyformák voltak, semmivel se volt jobb az átlag sem ott, sem az azt követő tankolásoknál sem.
Ugyanez a tapasztalat, turbos Focus-szal ingáztam Münchenbe és vissza fél évig hetente, annak aztán tökmindegy volt, hogy magyar, osztrák vagy német benyát kapott.

Most a Mondeonál vettem észre, hogy a magyar gázolajjal Ausztriába, majd Németországba érve mindig csökkent a rendre kiírt pillanatnyi fogyi. Csak a kisebb gördülési ellenállású utakra tudok gondolni, elvégre itthon tankoltam. A hazaúton is ugyanez volt. Nyár, szélcsend, borús idő, 20 fok, klíma csak pár 10 km-en.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2015.12.16 szerda, 21:44:13 »

Ugyanez a tapasztalat, turbos Focus-szal ingáztam Münchenbe és vissza fél évig hetente, annak aztán tökmindegy volt, hogy magyar, osztrák vagy német benyát kapott.

Most a Mondeonál vettem észre, hogy a magyar gázolajjal Ausztriába, majd Németországba érve mindig csökkent a rendre kiírt pillanatnyi fogyi. Csak a kisebb gördülési ellenállású utakra tudok gondolni, elvégre itthon tankoltam. A hazaúton is ugyanez volt. Nyár, szélcsend, borús idő, 20 fok, klíma csak pár 10 km-en.

Írták az egyik cikkben, hogy a német GO-ban több a hosszabb szénlánccal rendelkező "nehéz" alkotóelem, amitől kb. 5%-kal nehezebb súlyra is literje. És mivel több benne a C meg a H, nyilván elégetve is több energia nyerhető ki belőle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2015.12.16 szerda, 22:05:08 »

Írták az egyik cikkben, hogy a német GO-ban több a hosszabb szénlánccal rendelkező "nehéz" alkotóelem, amitől kb. 5%-kal nehezebb súlyra is literje. És mivel több benne a C meg a H, nyilván elégetve is több energia nyerhető ki belőle.

AndyA
Ez meglehet, de az én Mondeom oda-vissza kb ugyanannyit ivott gázolajból, a Focusaim pedig pont ugyannyit benzinből. Smiley
Naplózva
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 14:05:30 »

Mostanában elég nagy szelek szoktak megint lenni, az simán tud fél-egy literes fogyasztáskülönbséget hozni, ha már egyébként is 10 a fogyasztás.

Ez a pici eltérés tapasztalataim alapján széltől független volt, ugyanis talán egyszer fordult elő, hogy nem nagy szélben mentem.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 14:07:01 »

Ez nem ok, hanem hibás mérés. Wink

Ez utóbbi kétségtelenül igaz, de ugye a hibás mérés is lehet az eltérés oka  Wink Wink worship worship
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 21:17:34 »

Ez a pici eltérés tapasztalataim alapján széltől független volt, ugyanis talán egyszer fordult elő, hogy nem nagy szélben mentem.
Naja, de a szél egyik irányban segít, a másikban akadályoz. Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 22:03:20 »

Nálam tényleg az van, hogy akárhány emberrel, akármennyi csomaggal, akármelyik környező országba is megyek, a számolt fogyi értékek - természetesen egy minimális tűréshatáron belül - azonos értékekre jönnek ki. Ha jelentős eltérés van, az csakis abból adódik, hogy épp milyen átlagsebességgel mentem.

Nálam pont ugyanez. Sőt, anno még a szerb D2-vel is ugyanez jött ki (pedig az aztán  vigyor3 ).
Leginkább a sebességtől függ. Autópálya, tempomat, szinte mindegy, hányan vagyunk, mennyi a cucc.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 23:35:14 »

Nálam pont ugyanez. Sőt, anno még a szerb D2-vel is ugyanez jött ki (pedig az aztán  vigyor3 ).
Leginkább a sebességtől függ. Autópálya, tempomat, szinte mindegy, hányan vagyunk, mennyi a cucc.

Én nem tudok mit mondani a magyar-osztrák gázolaj különbségről, mivel míg Bécsben dolgoztam, csak Ausztriában tankoltam. Azóta meg nem tankolok ott, hogy nem dolgozom ott. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2015.12.18 péntek, 08:17:10 »

Én nem tudok mit mondani a magyar-osztrák gázolaj különbségről, mivel míg Bécsben dolgoztam, csak Ausztriában tankoltam. Azóta meg nem tankolok ott, hogy nem dolgozom ott. Smiley

AndyA

Vagy inkább most már teljesen más körülmények között használod az autód. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2016.01.13 szerda, 09:09:55 »

Én nem tudok mit mondani a magyar-osztrák gázolaj különbségről, mivel míg Bécsben dolgoztam, csak Ausztriában tankoltam. Azóta meg nem tankolok ott, hogy nem dolgozom ott. Smiley

AndyA
Tényleg,milyen a másik oldalra átmenni és  bal kézzel fogni a töltőpisztolyt?  Wink
De lehet nem is tették át  fejvakaras
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2016.01.13 szerda, 09:27:32 »

Tényleg,milyen a másik oldalra átmenni és  bal kézzel fogni a töltőpisztolyt?  Wink
De lehet nem is tették át  fejvakaras

Mit tetszik...? wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2016.01.13 szerda, 09:32:30 »

Mit tetszik...? wow1

AndyA
Nem a briteknél vagy már?
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2016.01.13 szerda, 10:36:07 »

Nem a briteknél vagy már?

Már több mint fél éve nem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2016.01.13 szerda, 10:45:27 »

Már több mint fél éve nem. Smiley

AndyA
vigyor3 na látod,nem kellene ilyen sokáig felújitanom  eplus2 egy csomó minden kiesik  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2016.01.13 szerda, 10:56:48 »

Tényleg,milyen a másik oldalra átmenni és  bal kézzel fogni a töltőpisztolyt?  Wink
De lehet nem is tették át  fejvakaras
Az angol autóknak csak a kormánya van másik oldalon, a tanksapkájuk nem  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2016.01.13 szerda, 18:38:07 »

Az angol autóknak csak a kormánya van másik oldalon, a tanksapkájuk nem  vigyor3
A rohadtak   nyes hát nem kisporolták az átrakást   eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2016.01.13 szerda, 18:47:15 »

A rohadtak   nyes hát nem kisporolták az átrakást   eplus2

Sőt, képzeld, még a motor és a váltó sem cserélt oldalt! taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 07:25:01 »

Sőt, képzeld, még a motor és a váltó sem cserélt oldalt! taps taps taps taps taps

AndyA
Akkor csak a főfékhenger kormányoszlop meg a pedálok szivták meg a forditott közlekedést  vigyor3
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 07:31:03 »

Akkor csak a főfékhenger kormányoszlop meg a pedálok szivták meg a forditott közlekedést  vigyor3


A főfékhenger is ugyanott van.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 08:06:43 »



A főfékhenger is ugyanott van.  vigyor3
Na neee már! Ezt a pechet  eplus2  vigyor3  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 10:37:15 »

Na neee már! Ezt a pechet  eplus2  vigyor3  Wink

A kézifékkar jobb kurfli helyett balkurflis.   vigyor3  vigyor3 Azt csak megvariálták, hogy pont ne legyen kompatibilis, de nem költöztették.   vigyor3
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 12:27:26 »

A kézifékkar jobb kurfli helyett balkurflis.   vigyor3  vigyor3 Azt csak megvariálták, hogy pont ne legyen kompatibilis, de nem költöztették.   vigyor3

Sőt, az indexet és az ablaktörlőt sem. wave

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 15:15:59 »

Ajánlom a benyások figyelmébe, most akciós...   hehe

http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/benzin/top-economy-p-456

Legalább annyi érv szól mellette, mint amellett az autó mellett amit hajtanak...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 16:47:11 »

Ajánlom a benyások figyelmébe, most akciós...   hehe

http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/benzin/top-economy-p-456

Legalább annyi érv szól mellette, mint amellett az autó mellett amit hajtanak...  eplus2
Köszönjük a pontos linket,de a dizileseknek is van kihagyhatatlan ajánlat:
http://www.aliexpress.com/store/product/NitroOBD2-Nitro-OBD2-Chip-Tuning-Box-Plug-and-Drive-performance-Chip-Tuning-interface-for-Diesel-cars/322207_32319063289.html
ez a rész a legjobb:
NitroOBD2 finds out the hidden power of your car.
- Up to 35% more power
- Up to 25 % more torque
a többi már csak matek. eplus2
De abban egyetértünk,hogy csak a mese. vigyor3 ja és sokkal occób. wave

A legfontosabb nekem nyócpontnullaperszázkm  thumbup
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.18 hétfő, 17:11:49 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 17:06:10 »

Ajánlom a benyások figyelmébe, most akciós...   hehe

http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/benzin/top-economy-p-456

Legalább annyi érv szól mellette, mint amellett az autó mellett amit hajtanak...  eplus2
Ez becsapós, mert csak amerikai, vagy angol autókba jó:
Üzemanyag megtakarítás, akár több gallon/mérföld

Csak jön majd egy K-európai változat is egyszer... eplus2
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 18:09:55 »

Ajánlom a benyások figyelmébe, most akciós...   hehe

http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/benzin/top-economy-p-456

Legalább annyi érv szól mellette, mint amellett az autó mellett amit hajtanak...  eplus2
eplus2 ráharaptak a kollágák.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2016.01.19 kedd, 19:34:37 »

A minap hallottam, hogy az Auchan kutakat nem a MOL látja el üzemanyaggal, hanem minden cseppet ausztriából hozatnak be.  taps
Ezért nem tudta a MOL ellehetetleníteni, mint tette a Tesco kutakkal. Sőt egyre kedveltebb az autósok között, hiszen panasz nincs a minőségre, az ár ugye meg jóval kedvezőbb, mint a "márkás" kutakon.
Írásos anyagot erről nem találtam.
Valaki hallott erről a felvetésről?

Ráadásul már prémium dízel üzemanyagot is árulnak, ami állításuk szerint -29 C-ig könnyebb indítást biztosít.
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2016.01.19 kedd, 19:55:45 »

A minap hallottam, hogy az Auchan kutakat nem a MOL látja el üzemanyaggal, hanem minden cseppet ausztriából hozatnak be.  taps
Ezért nem tudta a MOL ellehetetleníteni, mint tette a Tesco kutakkal. Sőt egyre kedveltebb az autósok között, hiszen panasz nincs a minőségre, az ár ugye meg jóval kedvezőbb, mint a "márkás" kutakon.
Írásos anyagot erről nem találtam.
Valaki hallott erről a felvetésről?

Ráadásul már prémium dízel üzemanyagot is árulnak, ami állításuk szerint -29 C-ig könnyebb indítást biztosít.
Gyengén adalekolt, de tudtommal mol üzemanyag meg a madarasba. A tesco kutakat más vitte a sírba.
Naplózva
Cobra.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2016.01.30 szombat, 22:14:30 »

Egy kérdés: lehet valamit kezdeni a computerrel, hogy megközelítőleg értelmes adatot írjon a hatótávról és a fogyasztásról? 6L-t ír, de tankolással mérve 7.3 az átlagfogyasztás. A megtehető út kijelzsénél se volt kellemes látvány első tankolás előtt, amikor 150km-ről leesett 20-ra a kijelző Smiley
Injektorok elvileg rendben vannak, se indításkor, se erős gázadáskor nincs látható füstje.
Naplózva

Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2016.01.30 szombat, 22:19:09 »

Egy kérdés: lehet valamit kezdeni a computerrel, hogy megközelítőleg értelmes adatot írjon a hatótávról és a fogyasztásról? 6L-t ír, de tankolással mérve 7.3 az átlagfogyasztás. A megtehető út kijelzsénél se volt kellemes látvány első tankolás előtt, amikor 150km-ről leesett 20-ra a kijelző Smiley
Injektorok elvileg rendben vannak, se indításkor, se erős gázadáskor nincs látható füstje.
Se szériát, se üzemanyagot, se évjáratot nem tudunk. Így nehéz bármit is mondani.

Ha tippelnem kéne, akkor MK3, és dízel. Az MK3-akban (főleg rövid távokon használva a kocsit) igen pontatlan a fed.comp. Tedd át külső hőmérséklet értékre a kijelzőt, és nézed, hogy épp jegesedhet-e az út, vagy sem Cheesy Nyáron meg szörnyülködj, hogy már megint 32 fok van. Ha meg felvillan az "irány tankolni" lámpa, akkor menj a kútra, és itasd meg a kocsit. Utána számolj egy átlagfogyit, és pont. A kijelzett érték kb. sose lesz annyi, mint a tényleges.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 09:53:24 »

Se szériát, se üzemanyagot, se évjáratot nem tudunk. Így nehéz bármit is mondani.

Ha tippelnem kéne, akkor MK3, és dízel. Az MK3-akban (főleg rövid távokon használva a kocsit) igen pontatlan a fed.comp. Tedd át külső hőmérséklet értékre a kijelzőt, és nézed, hogy épp jegesedhet-e az út, vagy sem Cheesy Nyáron meg szörnyülködj, hogy már megint 32 fok van. Ha meg felvillan az "irány tankolni" lámpa, akkor menj a kútra, és itasd meg a kocsit. Utána számolj egy átlagfogyit, és pont. A kijelzett érték kb. sose lesz annyi, mint a tényleges.

Hosszú távon is  szomoru1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cobra.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 13:29:09 »

Bocsánat, tényleg lemaradtak az adatok. Viszont jól tippeltél.
Akkor marad a külső hőmérséklet értéken a kijelző Smiley
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 13:31:20 »

Bocsánat, tényleg lemaradtak az adatok. Viszont jól tippeltél.
Akkor marad a külső hőmérséklet értéken a kijelző Smiley
valamennyit javít a helyzeten,ha megfelelő kerékmérat van az ecuban beállítva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 20:40:54 »

Hosszú távon is  szomoru1

Hosszú távon hajszálpontos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 20:45:04 »

A minap hallottam, hogy az Auchan kutakat nem a MOL látja el üzemanyaggal, hanem minden cseppet ausztriából hozatnak be.  taps
Ezért nem tudta a MOL ellehetetleníteni, mint tette a Tesco kutakkal. Sőt egyre kedveltebb az autósok között, hiszen panasz nincs a minőségre, az ár ugye meg jóval kedvezőbb, mint a "márkás" kutakon.
Írásos anyagot erről nem találtam.
Valaki hallott erről a felvetésről?

Ráadásul már prémium dízel üzemanyagot is árulnak, ami állításuk szerint -29 C-ig könnyebb indítást biztosít.

Elvileg 150 kilométernél messzebbre nem viszik tengelyen. Nehezen hihető, hogy ausztriából hoznák, mert pl az osztrákokhoz is viszik mo-ról.
A mol miért lehetetlenítené el? Ez egy kicsit erős... szerintem nem érte meg nekik (csak gondolom).
Ha a mol adja el nekik az anyagot, neki pont az lenne az érdeke, hogy a tesco megmaradjon, mert úy nagyobb a piaci részesedése, mintsem bezárjon, és minden kút részesedjen belőle (ha ugyi az osan saját magának hozza valahonnan).
Nem tankolok osannál, mert csak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 23:41:43 »

Nos, megtörtént a csoda! Az autópályás fogyasztásom az eddig megszokott 10 liter / 100 km helyett 8.2 liter / 100 km lett a Budapest-Gerlitzen-Budapest 1200 km-es út alapján számítva, pedig négy ember és mocskosul rengeteg csomag volt benne, meg végig erős ellenszél.
A magyarázatra ötletem sincs, mindenesetre nagyon örültem neki, na mondjuk az osztrák üzemanyagáraknak már sokkal kevésbé...  wow1
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 11:43:03 »

Hosszú távon hajszálpontos.
A hajszalpontostol azert k*rvamessze van, inkabb mondjuk azt, hogy vallalhato mertekben teved.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 12:06:17 »

Elvileg 150 kilométernél messzebbre nem viszik tengelyen. Nehezen hihető, hogy ausztriából hoznák, mert pl az osztrákokhoz is viszik mo-ról.
A mol miért lehetetlenítené el? Ez egy kicsit erős... szerintem nem érte meg nekik (csak gondolom).
Ha a mol adja el nekik az anyagot, neki pont az lenne az érdeke, hogy a tesco megmaradjon, mert úy nagyobb a piaci részesedése, mintsem bezárjon, és minden kút részesedjen belőle (ha ugyi az osan saját magának hozza valahonnan).
Nem tankolok osannál, mert csak.

Azért a Shellé az összes tescos kút mi? Én pl nem egyszer láttam a csepeli kikötő felől kijönni osanos tankert, viszon sz.battáról egyszer sem ellentétben a shelles tankerek sokaságával.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 14:09:48 »

Hosszú távon hajszálpontos.

Erről az én autómnak elfelejtettek szólni  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 22:24:44 »

Na, a BC hazugsága elérte a mélypontot, 6,2-t mutatott a valós 7,2 helyett.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 20:00:34 »

Vitaindító:Nálam is csak 7,2 lityi a tényleges a kijelzőn meg 7.0 L. Tudom csak hátszél,kamu,és lejtőnek lefelé,1fő és 40km/h. eplus2 Ja és benyás. duhos2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 20:15:38 »

Vitaindító:Nálam is csak 7,2 lityi a tényleges a kijelzőn meg 7.0 L. Tudom csak hátszél,kamu,és lejtőnek lefelé,1fő és 40km/h. eplus2 Ja és benyás. duhos2

Valamit nagyon tudsz nekem városban 11,2 liter , 10 alatt sose voltam. Mitől lehet több a fogyim lambda szonda, vagy más ötlet?  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 20:39:30 »

Valamit nagyon tudsz nekem városban 11,2 liter , 10 alatt sose voltam. Mitől lehet több a fogyim lambda szonda, vagy más ötlet?  worship
jé, az első benyás, aki be meri vallani, hogy mennyit eszik vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.