Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:07:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1830823 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6350 Dátum:
2015.12.16 szerda, 11:07:48 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2015.12.15 kedd, 16:07:11
Most 2 nap alatt a fogyasztásom csak 3 liter.
OFF vége.
Benzines... Az még álló motornál is ennyit eszik
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6351 Dátum:
2015.12.16 szerda, 11:15:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.12.15 kedd, 16:25:56
Nekem személyes tapasztalatom, hogy számolással 1 liter minusz a német benzin javára. Magyar benzinnel soha nem sikerült 7 liter alatt tartani az autó fogyasztását (sőt, télen ez felment 8,2-re is), de Németországban tankolt benzinnel 140-150 km/órás átlagsebességgel haladva, telepakolt autóval 6,3 literre jött ki a fogyasztás. (1,8l, 110 LE Mk3). Mindkét üzemanyaggal csak autópályás haladás volt. Ami a német benzin mellett szól az az is volt, hogy kifelé csak 3-an ültünk az autóban, hazafelé meg volt rakva az autó csomaggal is és volt két-három fél órás araszolgatás is baleset illetve útkarbantartás miatt.
Amit írtam, arról nem akarok senkit meggyőzni. Igaz, ha külföldön vagyok, akkor 90-95%-ban autópályázok, de sokak ilyen körülmények között is óriási különbségekről számolnak be. A dízel azonnal benzineseket megszégyenítően csendes lesz, hirtelen további 70-80 paci költözik be a motorháztető alá, a korom, mint olyan azonnal megszűnik, dupla sebességnél fele annyit eszik az autó, stb. (ezeket most nem neked írom, csak úgy általában, ilyeneket hallani).
Nálam tényleg az van, hogy akárhány emberrel, akármennyi csomaggal, akármelyik környező országba is megyek, a számolt fogyi értékek - természetesen egy minimális tűréshatáron belül - azonos értékekre jönnek ki. Ha jelentős eltérés van, az csakis abból adódik, hogy épp milyen átlagsebességgel mentem.
Volt, hogy 3 hétig Ausztriában voltam, és ott eltankoltam vagy 4 tankot, tehát kvázi kitisztulhatott a rendszer a "koszos magyar" go után. Namost a kinti fogyik, és az ausztriai túra utáni itthoni fogyik is tök egyformák voltak, semmivel se volt jobb az átlag sem ott, sem az azt követő tankolásoknál sem.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6352 Dátum:
2015.12.16 szerda, 13:26:28 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.12.16 szerda, 10:30:57
Nekem az is eszembe jutott, hogy nem feltétlenül minden kúton ugyanolyan mértékű telítettségnél kattan le a pisztoly. Én Budapest és Debrecen között sokszor megyek autópályán, és az egyik debreceni kúton az első kattanásig tankolva rendre több benzint tankolok, mint amennyire számítok. Budapesten két kút van, ahová járok, az egyiknél meg rendre kevesebb benzint tankolok, mint amennyire számítok. Minden más kúton általában a kettő közötti érték jön ki (a számításaimmal nagyjából egyező). Persze nem nagyok az eltérések. Próbaképpen legutóbb azt csináltam, hogy az alacsonyabb tankolási mennyiséget eredményező kúton tankoltam indulás előtt Budapesten, majd Debrecenben megint teletankoltam a magasabb tankolási mennyiséget eredményező kúton. Arra számítottam, hogy a szokásoshoz képest nagyobb lesz az eltérés a várt és a tényleges mennyiség között (a pesti tankolás várakozásaim szerint kevésbé "tele" tankot eredményez, míg a debreceni inkább "tele" tankot): láss csodát, pontosan így történt (a két tankolás alapján számított átlafogyasztás közötti különbség kb. 1 liter volt, pedig a közlekedés nagyjából azonos paraméterek mellett zajlott).
Szóval summa summarum, szerintem az is eredményezhet ilyen 0,5-1 liter / 100km környéki eltéréseket, hogy a pisztoly egy picit más mértékű telítettségnél kattan le.
És tökéletesen egyetértek azzal, hogy legnagyobb mértékben a sebesség fogja befolyásolni a fogyasztást: konstans óra szerinti 140 km/h óra sebesség és pici városozás után nagyjából 10 litert eszik a vasam, egyszer viszont nagyon siettem és (természetesen Németországban
) óra szerinti 170 km/h óra sebességgel haladtam nagyjából végig, nagyjából egyenletesen. 10 liter helyett máris 13,5 literre jött ki az átlagfogyasztás. Bumm.
Nálam a telitank sosem a kattanásnál ér véget. Az sok mindentől függ. Külső nyomás, hőmérséklet, kút nyomása...
Teli tank mindig csurig. Van, hogy 5, van, hogy 2l megy csak bele, vagy akár több.
A fogyasztást én sokallom. Nekem a VR6 eszik így benzint...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6353 Dátum:
2015.12.16 szerda, 14:03:01 »
Idézetet írta: Joe - 2015.12.16 szerda, 13:26:28
Nálam a telitank sosem a kattanásnál ér véget. Az sok mindentől függ. Külső nyomás, hőmérséklet, kút nyomása...
Teli tank mindig csurig. Van, hogy 5, van, hogy 2l megy csak bele, vagy akár több.
A fogyasztást én sokallom. Nekem a VR6 eszik így benzint...
A kattanást azért írtam, mert nagyon sokan (köztük én is) így tankolnak, szóval a sokak által írt eltérésnek részben ez is lehet az oka szerintem. A fogyasztás kevésnek valóban nem mondható, de ez van. Legalább szép, nagy autó és nagyon szeretem
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6354 Dátum:
2015.12.16 szerda, 14:07:38 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.12.16 szerda, 14:03:01
A kattanást azért írtam, mert nagyon sokan (köztük én is) így tankolnak, szóval a sokak által írt eltérésnek részben ez is lehet az oka szerintem. A fogyasztás kevésnek valóban nem mondható, de ez van. Legalább szép, nagy autó és nagyon szeretem
Ez nem ok, hanem hibás mérés.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6355 Dátum:
2015.12.16 szerda, 17:53:39 »
Idézetet írta: Domi - 2015.12.16 szerda, 11:15:06
Amit írtam, arról nem akarok senkit meggyőzni. Igaz, ha külföldön vagyok, akkor 90-95%-ban autópályázok, de sokak ilyen körülmények között is óriási különbségekről számolnak be. A dízel azonnal benzineseket megszégyenítően csendes lesz, hirtelen további 70-80 paci költözik be a motorháztető alá, a korom, mint olyan azonnal megszűnik, dupla sebességnél fele annyit eszik az autó, stb. (ezeket most nem neked írom, csak úgy általában, ilyeneket hallani).
Nálam tényleg az van, hogy akárhány emberrel, akármennyi csomaggal, akármelyik környező országba is megyek, a számolt fogyi értékek - természetesen egy minimális tűréshatáron belül - azonos értékekre jönnek ki. Ha jelentős eltérés van, az csakis abból adódik, hogy épp milyen átlagsebességgel mentem.
Volt, hogy 3 hétig Ausztriában voltam, és ott eltankoltam vagy 4 tankot, tehát kvázi kitisztulhatott a rendszer a "koszos magyar" go után. Namost a kinti fogyik, és az ausztriai túra utáni itthoni fogyik is tök egyformák voltak, semmivel se volt jobb az átlag sem ott, sem az azt követő tankolásoknál sem.
Az osztrák benzinnel nekem sem volt változás, (A-D határon tankoltam A oldalon) viszont a német benzinnel érezhető volt a különbség.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6356 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:45:11 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.12.16 szerda, 10:30:57
Nekem az is eszembe jutott, hogy nem feltétlenül minden kúton ugyanolyan mértékű telítettségnél kattan le a pisztoly. Én Budapest és Debrecen között sokszor megyek autópályán, és az egyik debreceni kúton az első kattanásig tankolva rendre több benzint tankolok, mint amennyire számítok. Budapesten két kút van, ahová járok, az egyiknél meg rendre kevesebb benzint tankolok, mint amennyire számítok. Minden más kúton általában a kettő közötti érték jön ki (a számításaimmal nagyjából egyező). Persze nem nagyok az eltérések. Próbaképpen legutóbb azt csináltam, hogy az alacsonyabb tankolási mennyiséget eredményező kúton tankoltam indulás előtt Budapesten, majd Debrecenben megint teletankoltam a magasabb tankolási mennyiséget eredményező kúton. Arra számítottam, hogy a szokásoshoz képest nagyobb lesz az eltérés a várt és a tényleges mennyiség között (a pesti tankolás várakozásaim szerint kevésbé "tele" tankot eredményez, míg a debreceni inkább "tele" tankot): láss csodát, pontosan így történt (a két tankolás alapján számított átlafogyasztás közötti különbség kb. 1 liter volt, pedig a közlekedés nagyjából azonos paraméterek mellett zajlott).
Szóval summa summarum, szerintem az is eredményezhet ilyen 0,5-1 liter / 100km környéki eltéréseket, hogy a pisztoly egy picit más mértékű telítettségnél kattan le.
És tökéletesen egyetértek azzal, hogy legnagyobb mértékben a sebesség fogja befolyásolni a fogyasztást: konstans óra szerinti 140 km/h óra sebesség és pici városozás után nagyjából 10 litert eszik a vasam, egyszer viszont nagyon siettem és (természetesen Németországban
) óra szerinti 170 km/h óra sebességgel haladtam nagyjából végig, nagyjából egyenletesen. 10 liter helyett máris 13,5 literre jött ki az átlagfogyasztás. Bumm.
Mostanában elég nagy szelek szoktak megint lenni, az simán tud fél-egy literes fogyasztáskülönbséget hozni, ha már egyébként is 10 a fogyasztás.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6357 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:48:38 »
Idézetet írta: Domi - 2015.12.16 szerda, 11:15:06
Amit írtam, arról nem akarok senkit meggyőzni. Igaz, ha külföldön vagyok, akkor 90-95%-ban autópályázok, de sokak ilyen körülmények között is óriási különbségekről számolnak be. A dízel azonnal benzineseket megszégyenítően csendes lesz, hirtelen további 70-80 paci költözik be a motorháztető alá, a korom, mint olyan azonnal megszűnik, dupla sebességnél fele annyit eszik az autó, stb. (ezeket most nem neked írom, csak úgy általában, ilyeneket hallani).
Nálam tényleg az van, hogy akárhány emberrel, akármennyi csomaggal, akármelyik környező országba is megyek, a számolt fogyi értékek - természetesen egy minimális tűréshatáron belül - azonos értékekre jönnek ki. Ha jelentős eltérés van, az csakis abból adódik, hogy épp milyen átlagsebességgel mentem.
Volt, hogy 3 hétig Ausztriában voltam, és ott eltankoltam vagy 4 tankot, tehát kvázi kitisztulhatott a rendszer a "koszos magyar" go után. Namost a kinti fogyik, és az ausztriai túra utáni itthoni fogyik is tök egyformák voltak, semmivel se volt jobb az átlag sem ott, sem az azt követő tankolásoknál sem.
Ugyanez a tapasztalat, turbos Focus-szal ingáztam Münchenbe és vissza fél évig hetente, annak aztán tökmindegy volt, hogy magyar, osztrák vagy német benyát kapott.
Most a Mondeonál vettem észre, hogy a magyar gázolajjal Ausztriába, majd Németországba érve mindig csökkent a rendre kiírt pillanatnyi fogyi. Csak a kisebb gördülési ellenállású utakra tudok gondolni, elvégre itthon tankoltam. A hazaúton is ugyanez volt. Nyár, szélcsend, borús idő, 20 fok, klíma csak pár 10 km-en.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6358 Dátum:
2015.12.16 szerda, 21:44:13 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.12.16 szerda, 19:48:38
Ugyanez a tapasztalat, turbos Focus-szal ingáztam Münchenbe és vissza fél évig hetente, annak aztán tökmindegy volt, hogy magyar, osztrák vagy német benyát kapott.
Most a Mondeonál vettem észre, hogy a magyar gázolajjal Ausztriába, majd Németországba érve mindig csökkent a rendre kiírt pillanatnyi fogyi. Csak a kisebb gördülési ellenállású utakra tudok gondolni, elvégre itthon tankoltam. A hazaúton is ugyanez volt. Nyár, szélcsend, borús idő, 20 fok, klíma csak pár 10 km-en.
Írták az egyik cikkben, hogy a német GO-ban több a hosszabb szénlánccal rendelkező "nehéz" alkotóelem, amitől kb. 5%-kal nehezebb súlyra is literje. És mivel több benne a C meg a H, nyilván elégetve is több energia nyerhető ki belőle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6359 Dátum:
2015.12.16 szerda, 22:05:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.16 szerda, 21:44:13
Írták az egyik cikkben, hogy a német GO-ban több a hosszabb szénlánccal rendelkező "nehéz" alkotóelem, amitől kb. 5%-kal nehezebb súlyra is literje. És mivel több benne a C meg a H, nyilván elégetve is több energia nyerhető ki belőle.
AndyA
Ez meglehet, de az én Mondeom oda-vissza kb ugyanannyit ivott gázolajból, a Focusaim pedig pont ugyannyit benzinből.
Naplózva
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6360 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 14:05:30 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.12.16 szerda, 19:45:11
Mostanában elég nagy szelek szoktak megint lenni, az simán tud fél-egy literes fogyasztáskülönbséget hozni, ha már egyébként is 10 a fogyasztás.
Ez a pici eltérés tapasztalataim alapján széltől független volt, ugyanis talán egyszer fordult elő, hogy nem nagy szélben mentem.
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6361 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 14:07:01 »
Idézetet írta: Joe - 2015.12.16 szerda, 14:07:38
Ez nem ok, hanem hibás mérés.
Ez utóbbi kétségtelenül igaz, de ugye a hibás mérés is lehet az eltérés
oka
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6362 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 21:17:34 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.12.17 csütörtök, 14:05:30
Ez a pici eltérés tapasztalataim alapján széltől független volt, ugyanis talán egyszer fordult elő, hogy nem nagy szélben mentem.
Naja, de a szél egyik irányban segít, a másikban akadályoz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6363 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 22:03:20 »
Idézetet írta: Domi - 2015.12.16 szerda, 11:15:06
Nálam tényleg az van, hogy akárhány emberrel, akármennyi csomaggal, akármelyik környező országba is megyek, a számolt fogyi értékek - természetesen egy minimális tűréshatáron belül - azonos értékekre jönnek ki. Ha jelentős eltérés van, az csakis abból adódik, hogy épp milyen átlagsebességgel mentem.
Nálam pont ugyanez. Sőt, anno még a szerb D2-vel is ugyanez jött ki (pedig az aztán
).
Leginkább a sebességtől függ. Autópálya, tempomat, szinte mindegy, hányan vagyunk, mennyi a cucc.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6364 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 23:35:14 »
Idézetet írta: Angel - 2015.12.17 csütörtök, 22:03:20
Nálam pont ugyanez. Sőt, anno még a szerb D2-vel is ugyanez jött ki (pedig az aztán
).
Leginkább a sebességtől függ. Autópálya, tempomat, szinte mindegy, hányan vagyunk, mennyi a cucc.
Én nem tudok mit mondani a magyar-osztrák gázolaj különbségről, mivel míg Bécsben dolgoztam, csak Ausztriában tankoltam. Azóta meg nem tankolok ott, hogy nem dolgozom ott.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6365 Dátum:
2015.12.18 péntek, 08:17:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.17 csütörtök, 23:35:14
Én nem tudok mit mondani a magyar-osztrák gázolaj különbségről, mivel míg Bécsben dolgoztam, csak Ausztriában tankoltam. Azóta meg nem tankolok ott, hogy nem dolgozom ott.
AndyA
Vagy inkább most már teljesen más körülmények között használod az autód.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6366 Dátum:
2016.01.13 szerda, 09:09:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.17 csütörtök, 23:35:14
Én nem tudok mit mondani a magyar-osztrák gázolaj különbségről, mivel míg Bécsben dolgoztam, csak Ausztriában tankoltam. Azóta meg nem tankolok ott, hogy nem dolgozom ott.
AndyA
Tényleg,milyen a másik oldalra átmenni és bal kézzel fogni a töltőpisztolyt?
De lehet nem is tették át
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6367 Dátum:
2016.01.13 szerda, 09:27:32 »
Idézetet írta: wofer - 2016.01.13 szerda, 09:09:55
Tényleg,milyen a másik oldalra átmenni és bal kézzel fogni a töltőpisztolyt?
De lehet nem is tették át
Mit tetszik...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6368 Dátum:
2016.01.13 szerda, 09:32:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.01.13 szerda, 09:27:32
Mit tetszik...?
AndyA
Nem a briteknél vagy már?
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6369 Dátum:
2016.01.13 szerda, 10:36:07 »
Idézetet írta: wofer - 2016.01.13 szerda, 09:32:30
Nem a briteknél vagy már?
Már több mint fél éve nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6370 Dátum:
2016.01.13 szerda, 10:45:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.01.13 szerda, 10:36:07
Már több mint fél éve nem.
AndyA
na látod,nem kellene ilyen sokáig felújitanom
egy csomó minden kiesik
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6371 Dátum:
2016.01.13 szerda, 10:56:48 »
Idézetet írta: wofer - 2016.01.13 szerda, 09:09:55
Tényleg,milyen a másik oldalra átmenni és bal kézzel fogni a töltőpisztolyt?
De lehet nem is tették át
Az angol autóknak csak a kormánya van másik oldalon, a tanksapkájuk nem
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6372 Dátum:
2016.01.13 szerda, 18:38:07 »
Idézetet írta: Domi - 2016.01.13 szerda, 10:56:48
Az angol autóknak csak a kormánya van másik oldalon, a tanksapkájuk nem
A rohadtak
hát nem kisporolták az átrakást
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6373 Dátum:
2016.01.13 szerda, 18:47:15 »
Idézetet írta: wofer - 2016.01.13 szerda, 18:38:07
A rohadtak
hát nem kisporolták az átrakást
Sőt, képzeld, még a motor és a váltó sem cserélt oldalt!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6374 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 07:25:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.01.13 szerda, 18:47:15
Sőt, képzeld, még a motor és a váltó sem cserélt oldalt!
AndyA
Akkor csak a főfékhenger kormányoszlop meg a pedálok szivták meg a forditott közlekedést
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6375 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 07:31:03 »
Idézetet írta: wofer - 2016.01.14 csütörtök, 07:25:01
Akkor csak a főfékhenger kormányoszlop meg a pedálok szivták meg a forditott közlekedést
A főfékhenger is ugyanott van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6376 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 08:06:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.01.14 csütörtök, 07:31:03
A főfékhenger is ugyanott van.
Na neee már! Ezt a pechet
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6377 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 10:37:15 »
Idézetet írta: wofer - 2016.01.14 csütörtök, 08:06:43
Na neee már! Ezt a pechet
A kézifékkar jobb kurfli helyett balkurflis.
Azt csak megvariálták, hogy pont ne legyen kompatibilis, de nem költöztették.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6378 Dátum:
2016.01.14 csütörtök, 12:27:26 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.01.14 csütörtök, 10:37:15
A kézifékkar jobb kurfli helyett balkurflis.
Azt csak megvariálták, hogy pont ne legyen kompatibilis, de nem költöztették.
Sőt, az indexet és az ablaktörlőt sem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6379 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 15:15:59 »
Ajánlom a benyások figyelmébe, most akciós...
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/benzin/top-economy-p-456
Legalább annyi érv szól mellette, mint amellett az autó mellett amit hajtanak...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6380 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 16:47:11 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.18 hétfő, 15:15:59
Ajánlom a benyások figyelmébe, most akciós...
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/benzin/top-economy-p-456
Legalább annyi érv szól mellette, mint amellett az autó mellett amit hajtanak...
Köszönjük a pontos linket,de a dizileseknek is van kihagyhatatlan ajánlat:
http://www.aliexpress.com/store/product/NitroOBD2-Nitro-OBD2-Chip-Tuning-Box-Plug-and-Drive-performance-Chip-Tuning-interface-for-Diesel-cars/322207_32319063289.html
ez a rész a legjobb:
NitroOBD2 finds out the hidden power of your car.
- Up to 35% more power
- Up to 25 % more torque
a többi már csak matek.
De abban egyetértünk,hogy csak a mese.
ja és sokkal occób.
A legfontosabb nekem
nyócpontnullaperszázkm
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.18 hétfő, 17:11:49 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6381 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 17:06:10 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.18 hétfő, 15:15:59
Ajánlom a benyások figyelmébe, most akciós...
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/benzin/top-economy-p-456
Legalább annyi érv szól mellette, mint amellett az autó mellett amit hajtanak...
Ez becsapós, mert csak amerikai, vagy angol autókba jó:
Üzemanyag megtakarítás, akár több gallon/mérföld
Csak jön majd egy K-európai változat is egyszer...
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6382 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 18:09:55 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.18 hétfő, 15:15:59
Ajánlom a benyások figyelmébe, most akciós...
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/benzin/top-economy-p-456
Legalább annyi érv szól mellette, mint amellett az autó mellett amit hajtanak...
ráharaptak a kollágák....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6383 Dátum:
2016.01.19 kedd, 19:34:37 »
A minap hallottam, hogy az Auchan kutakat nem a MOL látja el üzemanyaggal, hanem minden cseppet ausztriából hozatnak be.
Ezért nem tudta a MOL ellehetetleníteni, mint tette a Tesco kutakkal. Sőt egyre kedveltebb az autósok között, hiszen panasz nincs a minőségre, az ár ugye meg jóval kedvezőbb, mint a "márkás" kutakon.
Írásos anyagot erről nem találtam.
Valaki hallott erről a felvetésről?
Ráadásul már prémium dízel üzemanyagot is árulnak, ami állításuk szerint -29 C-ig könnyebb indítást biztosít.
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6384 Dátum:
2016.01.19 kedd, 19:55:45 »
Idézetet írta: PensaCola - 2016.01.19 kedd, 19:34:37
A minap hallottam, hogy az Auchan kutakat nem a MOL látja el üzemanyaggal, hanem minden cseppet ausztriából hozatnak be.
Ezért nem tudta a MOL ellehetetleníteni, mint tette a Tesco kutakkal. Sőt egyre kedveltebb az autósok között, hiszen panasz nincs a minőségre, az ár ugye meg jóval kedvezőbb, mint a "márkás" kutakon.
Írásos anyagot erről nem találtam.
Valaki hallott erről a felvetésről?
Ráadásul már prémium dízel üzemanyagot is árulnak, ami állításuk szerint -29 C-ig könnyebb indítást biztosít.
Gyengén adalekolt, de tudtommal mol üzemanyag meg a madarasba. A tesco kutakat más vitte a sírba.
Naplózva
Cobra.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6385 Dátum:
2016.01.30 szombat, 22:14:30 »
Egy kérdés: lehet valamit kezdeni a computerrel, hogy megközelítőleg értelmes adatot írjon a hatótávról és a fogyasztásról? 6L-t ír, de tankolással mérve 7.3 az átlagfogyasztás. A megtehető út kijelzsénél se volt kellemes látvány első tankolás előtt, amikor 150km-ről leesett 20-ra a kijelző
Injektorok elvileg rendben vannak, se indításkor, se erős gázadáskor nincs látható füstje.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6386 Dátum:
2016.01.30 szombat, 22:19:09 »
Idézetet írta: Cobra. - 2016.01.30 szombat, 22:14:30
Egy kérdés: lehet valamit kezdeni a computerrel, hogy megközelítőleg értelmes adatot írjon a hatótávról és a fogyasztásról? 6L-t ír, de tankolással mérve 7.3 az átlagfogyasztás. A megtehető út kijelzsénél se volt kellemes látvány első tankolás előtt, amikor 150km-ről leesett 20-ra a kijelző
Injektorok elvileg rendben vannak, se indításkor, se erős gázadáskor nincs látható füstje.
Se szériát, se üzemanyagot, se évjáratot nem tudunk. Így nehéz bármit is mondani.
Ha tippelnem kéne, akkor MK3, és dízel. Az MK3-akban (főleg rövid távokon használva a kocsit) igen pontatlan a fed.comp. Tedd át külső hőmérséklet értékre a kijelzőt, és nézed, hogy épp jegesedhet-e az út, vagy sem
Nyáron meg szörnyülködj, hogy már megint 32 fok van. Ha meg felvillan az "irány tankolni" lámpa, akkor menj a kútra, és itasd meg a kocsit. Utána számolj egy átlagfogyit, és pont. A kijelzett érték kb. sose lesz annyi, mint a tényleges.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6387 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 09:53:24 »
Idézetet írta: Domi - 2016.01.30 szombat, 22:19:09
Se szériát, se üzemanyagot, se évjáratot nem tudunk. Így nehéz bármit is mondani.
Ha tippelnem kéne, akkor MK3, és dízel. Az MK3-akban (főleg rövid távokon használva a kocsit) igen pontatlan a fed.comp. Tedd át külső hőmérséklet értékre a kijelzőt, és nézed, hogy épp jegesedhet-e az út, vagy sem
Nyáron meg szörnyülködj, hogy már megint 32 fok van. Ha meg felvillan az "irány tankolni" lámpa, akkor menj a kútra, és itasd meg a kocsit. Utána számolj egy átlagfogyit, és pont. A kijelzett érték kb. sose lesz annyi, mint a tényleges.
Hosszú távon is
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cobra.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6388 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 13:29:09 »
Bocsánat, tényleg lemaradtak az adatok. Viszont jól tippeltél.
Akkor marad a külső hőmérséklet értéken a kijelző
Naplózva
https://t.me/pump_upp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6389 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 13:31:20 »
Idézetet írta: Cobra. - 2016.01.31 vasárnap, 13:29:09
Bocsánat, tényleg lemaradtak az adatok. Viszont jól tippeltél.
Akkor marad a külső hőmérséklet értéken a kijelző
valamennyit javít a helyzeten,ha megfelelő kerékmérat van az ecuban beállítva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6390 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 20:40:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.01.31 vasárnap, 09:53:24
Hosszú távon is
Hosszú távon hajszálpontos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6391 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 20:45:04 »
Idézetet írta: PensaCola - 2016.01.19 kedd, 19:34:37
A minap hallottam, hogy az Auchan kutakat nem a MOL látja el üzemanyaggal, hanem minden cseppet ausztriából hozatnak be.
Ezért nem tudta a MOL ellehetetleníteni, mint tette a Tesco kutakkal. Sőt egyre kedveltebb az autósok között, hiszen panasz nincs a minőségre, az ár ugye meg jóval kedvezőbb, mint a "márkás" kutakon.
Írásos anyagot erről nem találtam.
Valaki hallott erről a felvetésről?
Ráadásul már prémium dízel üzemanyagot is árulnak, ami állításuk szerint -29 C-ig könnyebb indítást biztosít.
Elvileg 150 kilométernél messzebbre nem viszik tengelyen. Nehezen hihető, hogy ausztriából hoznák, mert pl az osztrákokhoz is viszik mo-ról.
A mol miért lehetetlenítené el? Ez egy kicsit erős... szerintem nem érte meg nekik (csak gondolom).
Ha a mol adja el nekik az anyagot, neki pont az lenne az érdeke, hogy a tesco megmaradjon, mert úy nagyobb a piaci részesedése, mintsem bezárjon, és minden kút részesedjen belőle (ha ugyi az osan saját magának hozza valahonnan).
Nem tankolok osannál, mert csak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6392 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 23:41:43 »
Nos, megtörtént a csoda! Az autópályás fogyasztásom az eddig megszokott 10 liter / 100 km helyett 8.2 liter / 100 km lett a Budapest-Gerlitzen-Budapest 1200 km-es út alapján számítva, pedig négy ember és mocskosul rengeteg csomag volt benne, meg végig erős ellenszél.
A magyarázatra ötletem sincs, mindenesetre nagyon örültem neki, na mondjuk az osztrák üzemanyagáraknak már sokkal kevésbé...
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6393 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 11:43:03 »
Idézetet írta: Angel - 2016.01.31 vasárnap, 20:40:54
Hosszú távon hajszálpontos.
A hajszalpontostol azert k*rvamessze van, inkabb mondjuk azt, hogy vallalhato mertekben teved.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6394 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 12:06:17 »
Idézetet írta: Angel - 2016.01.31 vasárnap, 20:45:04
Elvileg 150 kilométernél messzebbre nem viszik tengelyen. Nehezen hihető, hogy ausztriából hoznák, mert pl az osztrákokhoz is viszik mo-ról.
A mol miért lehetetlenítené el? Ez egy kicsit erős... szerintem nem érte meg nekik (csak gondolom).
Ha a mol adja el nekik az anyagot, neki pont az lenne az érdeke, hogy a tesco megmaradjon, mert úy nagyobb a piaci részesedése, mintsem bezárjon, és minden kút részesedjen belőle (ha ugyi az osan saját magának hozza valahonnan).
Nem tankolok osannál, mert csak.
Azért a Shellé az összes tescos kút mi? Én pl nem egyszer láttam a csepeli kikötő felől kijönni osanos tankert, viszon sz.battáról egyszer sem ellentétben a shelles tankerek sokaságával.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6395 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 14:09:48 »
Idézetet írta: Angel - 2016.01.31 vasárnap, 20:40:54
Hosszú távon hajszálpontos.
Erről az én autómnak elfelejtettek szólni
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6396 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 22:24:44 »
Na, a BC hazugsága elérte a mélypontot, 6,2-t mutatott a valós 7,2 helyett.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6397 Dátum:
2016.05.08 vasárnap, 20:00:34 »
Vitaindító:Nálam is csak 7,2 lityi a tényleges a kijelzőn meg 7.0 L. Tudom csak hátszél,kamu,és lejtőnek lefelé,1fő és 40km/h.
Ja és benyás.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6398 Dátum:
2016.05.08 vasárnap, 20:15:38 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.05.08 vasárnap, 20:00:34
Vitaindító:Nálam is csak 7,2 lityi a tényleges a kijelzőn meg 7.0 L. Tudom csak hátszél,kamu,és lejtőnek lefelé,1fő és 40km/h.
Ja és benyás.
Valamit nagyon tudsz nekem városban 11,2 liter , 10 alatt sose voltam. Mitől lehet több a fogyim lambda szonda, vagy más ötlet?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6399 Dátum:
2016.05.08 vasárnap, 20:39:30 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2016.05.08 vasárnap, 20:15:38
Valamit nagyon tudsz nekem városban 11,2 liter , 10 alatt sose voltam. Mitől lehet több a fogyim lambda szonda, vagy más ötlet?
jé, az első benyás, aki be meri vallani, hogy mennyit eszik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ